Pagina 4 van 10 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 243
  1. #76
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 19:34
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard GT vrijdag 25/7

    Ik was er gisteren al iets na 11, samen met R Een. Het beloofde een schitterende dag te worden want we arriveerden onder een stralende zon.

    In de bar ontving Mia mij al met wijd opengesperde armen maar ik zei haar dat ik eerst nog wat tijd nodig had want en ommeletje met spek gaat er bij mij altijd wel in. Dus eerst samen met mij maat wat krachten gaan opdoen. Was het enige moment dat ik hem nog gezien heb want hij was weer ganse dag ingepalmd door Cubaanse Jasmin.

    Mia zag er wel goed uit gisteren en dus zocht ik haar op na het ontbijt en liet ik haar een sleutel halen. Moet zeggen dat ze me gisteren toch wel verrast heeft. Hoe langer ik haar ken, hoe beter het wordt. Dus zal ik haar volgende week nog wel een keertje mee nemen .

    De Sousa had wegens koningsdag zijn vaste zaterdagbezoek verplaatst naar de vrijdag. Om alle kritikasters de mond te snoeren zal ik zijn woorden hier even neerpennen: "de line-up is toch wel uitstekend vandaag he iltg". En ik kon dit alleen maar bevestigen. Het was een zeer goede dag, (mooie) dames genoeg en het was op geen enkel moment te druk.

    Heb onder andere volgende dames gespot:
    Alessia Amira Angelina Arielle Bella/Stefania Bianca Camilla (Bra) Camilla (nieuw It ?) Candy (nieuw, vriendin van Nadine) Cassandra Cindy Clara (Bulg. Nieuw) Claudia Crazy (Alb nieuw) Dalina Dia (met cupmaatje meer) Dilan Dorina Emma Inga Irena Isabelle Jana Jeannine Jasmin (Cub) Jayjay/Lorena Joanna Joy Kasia Kira Laetitia (dom) Lara Lavinia Layla/Daisy Lexi Lin Lina Lisa Lola Lolly/Xena Marina/Georgiana Megan Melis Mia Michelle Mimi Miranda Mona Nadine (nieuw - ex-Fiona Dolce Vita) Nicky Nika Nika/Nina Nila Nina (nieuwe blonde) Patricia Paula Rachel Rosanne Safira/Dunya Samya Sandra Sandy Simona Sophia
    + nog een 25-tal mij niet bekende dames


    Nog heel wat afgelachen met onze vaste vrijdagbende in de tuin. In het hutje achter ons weerklonk plots het gehuil van een wolf . Een van mijn vrienden ging aan het openstaande raam poolshoogte nemen en vroeg of alles ok was, omdat het leek alsof er een vrouw in gevaar was. Een paar minuten later kwam Safira met haar "wolf" lachend buiten.

    Patricia kwam dan bij ons zitten en met haar is het altijd wel plezier maken. Na een tijdje begon ze een van onze bendeleden in de tuin te pijpen en wist hem toch mee te nemen naar een van de hutjes.

    Ook voor mij werd het hoog tijd voor een tweede ronde. Hiervoor werd ik nog uitgenodigd door Mia maar er liep nog zo veel lekkers rond..... Kasia was wel een zekerheid maar haar nam ik deze keer niet want ik wilde eens wat nieuws proberen. Topkandidates waren Samya, Megan en dan nog een Turkse waarvan ik de naam niet goed verstond, was iets van Gamla of zo. Ze zit nogal veel achter de gokkasten.

    Net op het moment dat ik Samya wou benaderen, werd ze weggekaapt door een Chinees. Ook Megan zag ik naar een hutje vertrekken. Die Turkse zag ik ook niet meer .

    Kwam er plots een voor mij nieuwe blonde binnen, samen met een vriendin. "Die moet ik hebben" dacht ik onmiddellijk en ik vond de dames terug op het terras. Ze stelden zich voor als Nadine en Candy en zagen een trio natuurlijk wel zitten. Ik wou echter alleen die blonde Nadine en liet haar een schlussel halen.

    Het werd een hele leuke sessie met haar. Ze vertelde me dat ze 3 jaar in DV had gewerkt (Fiona was daar haar naam). Ik was 2 uur met haar en die zijn werkelijk voorbij gevlogen. Dus een dame met zeer hoog pannenkoekengehalte en weer zeer gevaarlijk voor mij .

    Zo rond 21 uur zijn we dan welvoldaan terug naar huis gereden. Volgende week ben ik er zeker terug

  2. Onderstaande 21 leden hebben ilovethaigirls bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (26 april 2014),bergm550 (26 april 2014),biged (27 april 2014),buttlover (26 april 2014),chefkok (26 april 2014),de duisburg spesjalist (26 april 2014),dennisw (26 april 2014),Jack42 (26 april 2014),lekkersfan (26 april 2014),mynasch (27 april 2014),Quads (30 april 2014),rob45 (26 april 2014),Stief (26 april 2014),superwescoast (26 april 2014),Teiresas (26 april 2014),The Saint (26 april 2014),trickyD (27 april 2014),Wacko66 (26 april 2014),wervelwind (26 april 2014),Wijze grijze (26 april 2014),Willi69 (26 april 2014)

  3. #77
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard GT op 26 april 2014 - Koningsdag ontvlucht

    Zoals zo vele mensen de drukte van Koningsdag ontvluchten, trekt het ook even zo vele mensen aan. Ik kan me voorstellen dat mensen die in het centrum van Amsterdam wonen, bijvoorbeeld op de Rozengracht, dat zij op deze dag de stad verlaten. Het is namelijk vreselijk. Het bewijst maar weer eens dat mensen kuddedieren zijn om hutje mutje door de stad te gaan struinen en de drukte op te zoeken. Ik maakte gister de fout van mijn leven.

    Normaal gesproken als mijn GT-bezoek op Koningsdag valt, dan neem ik altijd de trein vanaf Schiphol naar Venlo. Dan ontwijk je de drukte van Amsterdam en sta je niet in een overvolle trein. Maar ik besloot toch maar weer eens het risico te nemen en de trein van Haarlem naar Amsterdam te nemen. Hoe erg kan het zijn? Het was erg. Wederom werd het bevestigd waarom ik altijd vanaf Schiphol reis op Koningsdag. Ik had een 1ste klas kaartje gekocht vanwege de verwachte drukte.

    Maar het was zo druk dat iedereen in de eerste klas ging zitten. Nou, ik heb het geweten. Ik zat tussen scanderende jongeren uitgedost in oranje kleding, zwaar aan de drank en ze molesteerden het meubilair en sloegen hard tegen de ramen en plafond. Ze zongen liederen als "Duitsers zijn homo's, la la." Dan gingen ze over op "John heeft een SOA, la la". Dan zongen "Jessica heeft geile tieten", wat doorvloeide naar "Jan heeft een kleine." Kortom, het was weer gezellig. Leuk hoor Koningsdag.

    Onderwijl las in de krant dat Mark Rutte iedereen een vrolijk feest toewenste en dat Koningsdag een uniek feest is voor allemaal. Onderwijl zat ik tussen boerende idioten, die scandeerden dat de kinderen van Maxima van de melkboer zijn en dat Maxima er neukbaar uitziet en dat de Bolle het maar goed voor mekaar heeft. Ik kon de stemming totaal niet rijmen met het feest dat Mark Rutte voor ogen heeft.

    Dit is toch weer het bewijs dat politici totaal van de samenleving af leven en niet weten wat er in de samenleving leeft. Ik had de treinrit van Haarlem naar Amsterdam tenauwernood overleefd en van Amsterdam naar Venlo was het rustig in de trein. In Eindhoven was het ook zeer druk op het treinstation, maar ik kon zonder problemen overstappen, want er was een goede crowd control. De meute werd direct van het station afgeleid met stewards die de meute een bepaalde richting opstuurden.

    Ik kwam gelukkig veilig aan op Venlo. Het was warm weer en ik begon fluitend aan de fietstocht naar GT. Ingecheckt in het hotel en stuiterend op mijn ballen naar het bordeel. Het is een van de mooiste plekken op aarde. Normale mensen weten niet hoe mooi het leven is van bordeelbezoekers en wat voor moois ze missen. Want zeg nou eerlijk. Waar sta je liever tussen? Tussen mensen op Koningsdag of tussen naakte vrouwen in een bordeel.

    Ik kies voor het laatste. Het geld is alleen vaak het probleem. Dat is de angst van iedere bordeelbezoeker dat hij geen geld heeft, want dan valt zijn leven in duigen. Het was gezellig in GT. Ketserr, envert en cupido waren ook aanwezig. Het was niet druk. Maar de line up was goed. Maar ik mis toch dames van het caliber als Elisabeth, Annabel, Criss en Aliya. Maar desalniettemin was ik tevreden met de line up. Ik was pas laat op de kamer, want ik zat maar te ouwehoeren met de gasten.

    Ik had gedineerd met envert en later met ketserr. Het was druk tijdens het eten. Het eten was uitstekend. Heerlijke rosbief en kalkoenschnitzel. Het begon buiten een beetje te regenen. Na het eten was ik op de kamer gegaan met Rachel en aan het eind met Kira. Ik wilde ook nog een derde keer, maar ik had te lang met gasten gesproken en de tijd vliegt in GT. Ik was buitengewoon verrast dat Tatjana me aansprak. Normaal groetten we ons alleen maar, maar dit keer vroeg ze hoe het met me ging.

    Ik zei "Es geht, mal so, mal so". Ik ben altijd vrij bescheiden en niet zo uitbundig. Al heel snel ging het over de line up en ze vroeg of ik nog tevreden was en dat ik vooral moest aangeven als er iets is. Want ze willen feedback om te verbeteren. Ik zei dat ik tevreden was, maar dat de line up wel anders is als 10 jaar geleden. Maar ik zei dat dit meer aan mij ligt, want ik ben zo verwend geraakt. Ik gaf aan dat het jammer is dat vrouwen als Annabel, Elisabeth of Criss er niet meer zijn.

    Dit bevestigde ze ook en zei daarop dat dit soort type vrouwen zeldzaam zijn. Maar ze leek zeer geïnteresseerd in wat ik zei, maar ik gaf ook aan dat ik niet graag kritiek geef, omdat ik te gast ben in haar club, maar ze spoorde me aan om dit juist wel te doen. Dus vertelde ik ook dat de muziek soms wat hard en eentonig is, dat de luchtkwaliteit soms slecht is in de bar en dat het ook erg donker is in de bar. Deze kritiek was haar bekend en ze had het al vaak van andere gasten ook gehoord en er wordt aan gewerkt.

    Ik vertelde haar ook over andere clubs en dat GT op veel punten nog steeds op eenzame hoogte staat. Daarom bezoek ik de tent al 10 jaar. Dus ik blijf er gewoon terugkomen. Het is er erg gezellig en ik ken sommige gasten en vrouwen. Het voelt zich daardoor allemaal erg vertrouwd aan. Tegen sluitingstijd hoorde ik nog iets grappigs. Een gozer zei tegen zijn vriend dat hij 4,5 meier moest aftikken. Hij had zijn leuter in de kont van een vrouw gehangen en was ook op haar borsten en gezicht klaargekomen.

    Daarnaast had hij ook nog een trio gedaan en was meer als een uur op de kamer. Meneer dacht dat het allemaal inclusief was, maar zijn vriend gaf aan dat de service in GT à la carte is. Dus al met al was het weer een mooie dag in het Freiercafe. You can check out any time you like, but you can never leave.
    Laatst gewijzigd door bergm550; 27 april 2014 om 11:24

  4. Onderstaande 21 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (27 april 2014),bierbeer ( 1 mei 2014),biged (27 april 2014),Bluebear (27 april 2014),Boy69 (27 april 2014),buttlover (27 april 2014),dennisw (27 april 2014),envert (27 april 2014),hansdordt (27 april 2014),ilovethaigirls (27 april 2014),jacky pakutra (27 april 2014),klaasdirk (27 april 2014),lekkersfan (27 april 2014),m4you (27 april 2014),Megaboob (27 april 2014),Quads (30 april 2014),Rex (27 april 2014),rob45 (27 april 2014),Teiresas ( 1 mei 2014),wervelwind (27 april 2014),Wijze grijze (27 april 2014)

  5. #78
    Geregistreerd
    4 april 2007
    Last Online
    28 mei 2016 @ 16:28
    Locatie
    Try to be selective, ladies do the same
    Berichten
    446
    Discussies
    11
    Thanks
    432
    Thanked
    541 in 160 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Ik was buitengewoon verrast dat Tatjana me aansprak. (..).
    Ik weet wel waarom De juiste info richting GT doet wellicht nu eens wonderen.
    GT kan er niet meer omheen. Erg jammer dat het zover heeft moeten komen, maar die ogen gaan niet snel genoeg open.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Al heel snel ging het over de line up en ze vroeg of ik nog tevreden was en dat ik vooral moest aangeven als er iets is. Want ze willen feedback om te verbeteren. (...) Dus vertelde ik ook dat de muziek soms wat hard en eentonig is, dat de luchtkwaliteit soms slecht is in de bar en dat het ook erg donker is in de bar. Deze kritiek was haar bekend en ze had het al vaak van andere gasten ook gehoord en er wordt aan gewerkt. (..) (T.a.v. de line-up: ) ....en zei daarop dat dit soort type vrouwen zeldzaam zijn.
    There is something happening there.... finally
    Reken maar dat er meer speelt. Hopelijk worden de juiste maatregelen getroffen. Ik zeg werken aan de line-up PRIO 1 en al het andere daarna.
    Eerst maar eens zien. De zomer zal het leren.

    T.a.v. de muziek. Doorgaans staat hij op 80+ dB(A) soms met uitschieters richting de 90 dB(A).
    (Bij 80 dB(A) na circa 8 uur gehoorschade, bij 83 dB(A) na 4 uur en bij 89 dB(A) na 1 uur).
    Laatst gewijzigd door Hunziker; 27 april 2014 om 15:52
    'Einen guten FKK Saunaclub gibt einem tierisch guten Urlaubsgefühl. I vermiss die besten olle mol.

    Zu Risiken und Nebenwirkungen der besuchten Damen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker ... gute Bekannte fragen beim das IJsberenforum.

  6. #79
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:28
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.651
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.287 in 5.193 posts

    Standaard

    Aantal decibel/geluid beschouwingen verplaatst naar dit topic:
    Geluidsnivo in de Clubs.
    Laatst gewijzigd door Big30; 28 april 2014 om 17:35
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #80
    Geregistreerd
    6 december 2010
    Last Online
    20 april 2024 @ 18:37
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    46
    Thanked
    45 in 9 posts

    Standaard

    Gisteren GT bezocht (dinsdag 29 april). De volgende dames waren onder andere aanwezig: Adelina, Amelia, Andra, Andrea, Christina (Gr), Cora, Emma, Georgiana, Inez, Irina, Jenny, Juliëtte, Leona, Lisa, Lorena, Melly, Moni, Nicky, Patrizia, Paula, Simona, Sonja, Sophia en Tina.

  8. Onderstaande 8 leden hebben Hedostar bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (30 april 2014),ilovethaigirls (30 april 2014),jacky pakutra (30 april 2014),lekkersfan (30 april 2014),Megaboob (30 april 2014),paul-kuhn (30 april 2014),Quads (30 april 2014),Teiresas (30 april 2014)

  9. #81
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Goede tijden.. (over Poolse milfjes, vaste vriendinnen en cliffhangers)

    Sinds mijn laatste bezoekverslag ergens begin maart, zijn er al weer 4 bezoekjes op de GT kerfstok bijgezet, dus de hoogste tijd om de beerschappen weer eens op de hoogte te brengen van de belevenissen aldaar.

    Allereerst – dan hebben we dat alvast gehad - mijn onderschrijving van een veel gehoorde klacht op het YBF: de looks van de dames. Het moge duidelijk zijn dat smaken verschillen, maar wat ik weer gedurende mijn laatste bezoeken zag rondwandelen in GT… Er loopt nog genoeg moois - de line up is over het algemeen zeer acceptabel in mijn ogen, dus ik kom wel aan mijn trekken - maar het valt toch niet te ontkennen dat er dames tussen lopen die er vroeger toch écht niet inkwamen. Leuk voor een Pauschallclub of een PT misschien, maar (ver) beneden de GT standaard, in ieder geval die van 'vroeger' (toen alles beter was)... Ook de trend qua afnemende bezoekersaantallen gaat gestaag door. Let wel, ik heb het hier uitsluitend over doordeweekse dagen, maar een ieder die al wat langer in deze club komt kan toch moeilijk beweren dat er niets aan de hand is. Het lijkt mij stug dat het één niets met het ander te maken heeft. Een vicieuze cirkel cq neerwaartse spiraal: minder bezoekers > minder te verdienen > toppertjes verhuizen naar elders > hun plaats wordt ingenomen door mindere godinnen > minder bezoekers > etc. Overigens – het moet gezegd - viel het afgelopen woensdag met de drukte in GT alleszins mee. Het was best gezellig druk, zéker voor een woensdag, ook tot verwondering van menig hertje… Maar verder ga ik in dit stukje niet klagen. Het is nog steeds mijn favoriete home away from home. Nou moet ik daar wel bij aantekenen dat ik een buitensporig loyaal karakter heb. Ik kan me voorstellen dat de minder loyalen onder ons de verleiding niet kunnen weerstaan de auto eens wat vaker op een andere Parkplatz te parkeren.

    Desalniettemin blijft er natuurlijk meestal wel voldoende lekkers over. Zo heb ik de laatste maand twee sessies mogen beleven met de onvolprezen Meggi. Nou had ik deze petite Poolse al wat langer in het vizier op basis van haar recensies en haar paspoortje alhier (en natuurlijk omdat het een Poolse betreft ), maar nu bleek dat ik dat vizier altijd op de verkeerde had gericht. Stupido. De mooie blondine die wél Meggi bleek te zijn had ik al veel vaker zien ronddartelen, maar ik had vreemd genoeg nooit de link gelegd met Meggi. Waarom dat is, weet ik eigenlijk niet. Mogelijk omdat ik deze schone (tot nu toe dan) ietsjes arrogant over vond komen, wat niet rijmde met de recensies en omschrijvingen. Hield haar ook voor een Russische om één of andere reden. Twee misvattingen van jewelste. Dat Russische valt nog wel te verklaren (het had zomaar zo kunnen zijn), maar bij een nadere kennismaking bleek van enige arrogantie geen spoor. Meggi is zeer lief en vriendelijk en het is makkelijk met haar in gesprek te raken en te blijven. De eerste sessie met haar zal zo eind maart geweest zijn en was dus onze eerste kennismaking. Toen ze me vertelde wat haar leeftijd was (ik vroeg er niet eens naar…) viel ik bijna om van verbazing! Het kan dus wél dames !! (zei de kale vetklep die de schrijver dezes is). En dat zonder (zicht- of voelbare) kunstmatige toevoegingen! Van haar uiterlijk en karakter was ik dus al zeer onder de indruk, en weldra scoorde ze ook een derde punt met haar orale kunsten. Superbe! Ik leek er een toppertje bij te kunnen schrijven op mijn lijstje van vaste vriendinnen. Nou weet ik als geen ander dat één zwaluw geen zomer maakt, dus twee weekjes later met haar op herhaling gegaan, hopende op een bevestiging van mijn eerste indrukken. Dit werd een voor mij memorabele sessie… Na eerst wat op de sofa te hebben gekletst was ze verheugd toen ik haar vroeg te gaan kijken voor een sleutel. Uiteraard... We kwamen in kamer 6.x uit, een alleszins acceptabel restant van de vroegere megakamer 6. Veel spiegelwerk op ooghoogte wat me in staat stelde onze prestaties en verstrengelingen ook vanuit een andere hoek dan POV te aanschouwen. Dat valt bij mij altijd wel goed, ben immers nogal visueel ingesteld. (Het is wel altijd nogal confronterend, want iedere keer blijkt weer dat ik niet het goddelijk lichaam heb dat ik mezelf toewens. Kwestie van niet te veel naar jezelf en des te meer naar de bedpartner kijken). Op de kamer ontdeed Meggi zich langzaam van haar lingerie om haar zeer goed gepreserveerde lijfje in volle glorie aan mij te tonen. Ze is helemaal mijn type. Ik geil niet zo op té jonge meisjes en Meggi heeft alles in huis wat mijn hartje sneller doet tikken. Wat een prachtige vrouw! Ze is een gepassioneerd kusser met veel inzet en geilheid. Dat kwam in deze sessie nog veel meer naar boven dan bij onze eerste kennismaking. Uitgebreid gezoend en daarna zakte ze af naar beneden voor een zeer intense orale verwennerij van mijn meer private delen. Terwijl ze zo lekker lag te kluiven kon ik e.e.a. goed zien in de spiegel naast het bed. Ze draaide zich om zodat we in 69 belandden en vervolgens in allerlei kronkels deze positie voorgezet. Ze liet zich gaan en de intensiteit en passie steeg naar hoogtes die ik zelden meemaak. Bloedgeil. Haar vocht stroomde zeer rijkelijk. Er ontspon zich een zeer geil spel waarin van enige terughoudendheid geen sprake was. Wat een spetterende sex! Ik merkte dat haar orale activiteit stokte en haar gekreun toenam. Ik draaide haar op haar rug en bewerkte haar heerlijke muschi met tong en vingers. Het vocht gutste er nu werkelijk uit. Ze deed een vinger in haar eigen kontje. Jezus wat geil !! Ik had moeite niet spontaan te orgasmeren van deze aanblik alleen al, maar ik kon me beheersen. Meggy leek haar beheersing echter te hebben verloren… Doorgaans neem ik orgasmes van de dvp’s met een flinke korrel zout, maar deze keer leek het me toch érg echt. Nadat ze weer een beetje was bijgekomen bracht ze een rubber aan en vervolgden we in doggy, missio en reverse cowgirl . Gretig ging ze op en neer terwijl ik van achteren haar borsten kneedde en met haar tepels speelde. Ze draaide zich om en in normale cowgirl kwam ik tot een fantastisch hoogtepunt. Wat was dit een ge-wel-di-ge sex! Wow! Deze Poolse staat met stip in mijn all-time top 5 én bovenaan in de lijst van dit jaar. Wat zijn ze toch lekker hè, die Poolse meisjes…. Na nog flink lang nagepraat te hebben, waarin ik zowat haar hele levensverhaal te horen kreeg, deze voor mijn begrippen superlange sessie afgesloten. Ik ben niet zo’n pannekoekert, maar dit was voor mij een nieuw record. Ik heb er van genoten en het was elke cent dubbel en dwars waard! Ik heb er een nieuwe ‘vaste’ minnares bij, want er gaan nog vele sessies volgen!

    Bij mijn voorlaatste bezoek heb ik nog een tweetal primeuren mogen meemaken. Allereerst de ‘razzia’ van de zoll beambten. Ik stond al bijna met één been in de auto toen ik op dit forum las dat er een controle was. Ik had een afspraak met mijn Erstfrau, dus maar even met haar gecheckt of het wel zin had om richting Brüggen te rijden. Was geen zware controle meldde ze me en ik kon gewoon komen. Heb toch maar even een uurtje langer gewacht alvorens daadwerkelijk in de auto te stappen en af te reizen. Bij aankomst mocht ik buiten met wat andere nieuw aangekomen gasten en een deel van het personeel nog een half uur wachten tot de lichten weer op groen werden gezet. Het bleef de rest van de avond redelijk rustig in de tent. De tweede primeur betrof dat ik op de terugweg onderwerp was van een alcoholcontrole. Op een kilometertje afstand van GT werd ik aangehouden en werd naar mijn rijbewijs geïnformeerd. Of ik ook gedronken had? Terwijl ik mijn Führerschein uit mijn binnenzak peuterde, meldde ik dat ik welgeteld één biertje tot mij had genomen tijdens het avondeten en meer niet. Ik maakte me al op zelf ook te moeten blazen vanavond, toen me vriendelijk werd meegedeeld dat het goed was en dat ik mijn thuisreis kon vervolgen. Gute Fahrt werd me zelfs nog toegewenst. Ik had niets te klagen.

    Gedurende mijn bezoekjes deze periode was mijn vaste vriendinnetje weer driemaal de klos. Hoe kan het anders. Driemaal is scheeprecht bovendien. De eerste maal was misschien wel de meest intieme sessie die ik ooit met haar had. Ik kan het niet beschrijven en dat ga ik ook niet doen, maar het was alsof ze voor me gemaakt is. Zacht, teder, elkaar perfect aanvoelend, harmonie, humor… Zulke sessies doen mijn verliefdheid alleen maar verder aanwakkeren. De tweede maal, drie weken later, was eigenlijk nogal een domper. Niet dat het slecht was, maar op basis van de vorige keer was mijn verwachtingspatroon natuurlijk te stevig. Het viel tegen. Jana was gehaast (want nog meer stamklanten aanwezig) en oppervlakkig en het voelde gewoon stukken minder. Bovendien was het vlak na de wondersessie met Meggi… Zulke sessies doen mijn verliefdheid dan weer afnemen en mijn voeten raken dan zelfs de grond weer… Gelukkig maar. De derde maal, gisteren, was weer als vanouds genieten. Amusant detail: ik had Jana vorige keer verteld over mijn belevenissen met Meggi en toen reageerde ze daar nogal koeltjes op. Gisteren kwam ze er zelfs tot twee keer toe weer op terug, waarbij het cynisme er af droop (en dat terwijl ze elkaar best mogen). Smaakte dit naar een lichte vorm van jaloezie? Wie had dat gedacht… Goede manier om de favoriete die weet dat ze dat is, scherp te houden. Af en toe bekruipt me wel eens het gevoel dat ze mijn loyaliteit een beetje te vanzelfsprekend vindt. Maar niet meer dan af en toe...

    Tussen alle bedrijven door mij nog weer mogen onderhouden met diverse medeberen. Zo mocht ik na al die jaren dan eindelijk de legendarische Ace2 in levende lijve ontmoeten. Wat zal ik zeggen… Natte haartjes? Pepermuntballetjes? Mondharmonica? Niets van gezien… Zelfs geen plastic tas met zijn stripboekenverzameling. Desondanks voelde ik mij vereerd om een der meest vooraanstaande schrijvers der GT kronieken de hand te mogen schudden. Op basis van zijn epistels zou de niets vermoedende forumlezer overigens kunnen bevroeden dat deze player constant omringt wordt door een veelheid aan deernes die uit pure adoratie hun zelfbeheersing volledig kwijt zijn, maar niets bleek minder waar. Maar goed, het was een momentopname…

    En toen was daar Bianca. Of is het Bianka? Een verhaal apart. Ik heb in mijn vorige verslag al gemeld dat ze mij geweigerd had. Trauma natuurlijk, maar na drie bezoekjes aan de lokale shrink ging het wel weer met me. Het werd echter erger. Ook onze tweede ontmoeting eindigde in een werkweigering. Het voortraject was ditmaal minstens zo bizar. Ditmaal was het excuus dat ik te veel op haar ex leek. Vervolgens heeft ze me minstens drie kwartier lopen teasen tot aan een striptease en weinig aan de verbeelding overlatende zelfbetasting toe, onderwijl oogcontact houdend. Daar zat ik dan met een paal van jewelste verscholen onder mijn berenvel. Ik voelde me als een puberjongetje dat door het heetste wijf van de klas in de zeik genomen wordt. Helemaal gek werd ik en elke vierkante centimeter (en ook de ronde centimeters) van mijn lijf was zo geil als boter. Tegen het einde van de avond kwam ze weer naast me zitten en hield me een figuurlijke worst voor. De volgende keer… En dan wordt het ook échte sex ook… Ja, ja.
    De volgende keer werd dus gisteren. Haar eerst een tijdje straal genegeerd. Ik wilde het spelletje wel meespelen. Op een gegeven moment kwam ze dan naar me toe. Wulps deinend met haar ronde billen, haar voluptueuze borsten gehuld in een stukje textiel dat totaal niet op de inhoud berekend was. Pfff… het zweet brak me al weer uit. Nog even hard to get gepeeld, maar het geil kruipt waar het niet gaan kan, dus ik gaf me al snel gewonnen. Ze had al een afspraak voor later op de avond, maar een half uur kon er wel af. Wij naar de kamer dus. De verwachtingen mijnerzijds waren naar u begrijpt zo hoog als het voormalige WTC, dus dat kon natuurlijk alleen maar tegenvallen. Dat was echter niet helemaal het geval. Deze bimbo heeft alles in huis voor een zéér geile sessie. Dat werd het niet, want ze liet zich niet gaan. ‘Daar ken ik je nog niet goed genoeg voor’ was haar verweer. Desondanks stak de sessie mijlenver uit boven de gemiddelde. Wellustige zoenen, geweldige borsten, een supergeile attitude met dito lijf en oogopslag, gepiercede klit, geil, geiler, geilst! Hoogtepunt was een DT pijpsessie met mij op de sofa en zij op haar knieën tussen mijn benen. Dit wijf is één brok sex, met een lichaam dat er voor geschapen lijkt. Niets is haar te gek. Neemt veel initiatief op de kamer. Een half uur werd drie kwartier, zonder extra charge. Na de sessie, terug in de barruimte nog ruim een kwartier nagekletst voor ze naar haar afspraak ging. Niet de slankste, wél de geilste. De meesteres van de cliffhanger, want ik móet en zal een sessie met haar hebben waarin ze zich wél volledig laat gaan. Dat kan zomaar een hartaanval opleveren, maar het gaat gebeuren, al wordt het het laatste dat ik doe. Volgende keer…
    Laatst gewijzigd door Teiresas; 1 mei 2014 om 16:04

  10. Onderstaande 32 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 1 mei 2014),amigo70 ( 1 mei 2014),Badslippers ( 1 mei 2014),bergm550 ( 1 mei 2014),bierbeer ( 1 mei 2014),bosbeer ( 1 mei 2014),buttlover ( 1 mei 2014),chefkok ( 1 mei 2014),dennisw ( 2 mei 2014),gignnl ( 1 mei 2014),goldstar ( 1 mei 2014),gustave_dekker ( 2 mei 2014),Hedostar ( 1 mei 2014),hp001 ( 1 mei 2014),Hunziker ( 1 mei 2014),ilovethaigirls ( 1 mei 2014),jacky pakutra ( 1 mei 2014),KanariePiet ( 1 mei 2014),laplagne ( 2 mei 2014),m4you ( 1 mei 2014),Megaboob ( 1 mei 2014),mynasch ( 2 mei 2014),Pietjepik (11 mei 2014),Quads ( 1 mei 2014),rob45 ( 3 mei 2014),Saruman ( 2 mei 2014),Stief ( 1 mei 2014),Van Dattum ( 1 mei 2014),Wentelt Eefje ( 3 mei 2014),wervelwind ( 1 mei 2014),Wijze grijze ( 1 mei 2014),Willi69 ( 1 mei 2014)

  11. #82
    Geregistreerd
    4 april 2007
    Last Online
    28 mei 2016 @ 16:28
    Locatie
    Try to be selective, ladies do the same
    Berichten
    446
    Discussies
    11
    Thanks
    432
    Thanked
    541 in 160 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht

    Een vicieuze cirkel cq neerwaartse spiraal: minder bezoekers > minder te verdienen > toppertjes verhuizen naar elders > hun plaats wordt ingenomen door mindere godinnen > minder bezoekers > etc. (...)
    Netjes onderbouwend en mindere godinnen nodigen doorgaans het zelfde kaliber vriendinnen uit; een mindere aantrekkelijke meid heeft doorgaans een mindere aantrekkelijke vriendin.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    (...) kwam ze er zelfs tot twee keer toe weer op terug, waarbij het cynisme er af droop (en dat terwijl ze elkaar best mogen). Smaakte dit naar een lichte vorm van jaloezie? Wie had dat gedacht… (...)
    Wel heeeeeeeeeeeeeeel herkenbaar (ook bij diverse andere dames reeds gemerkt; stukkie camouflage van het op dat moment mindere zelfvertrouwen/onzekerheid), mooi omschrijven Teiresas. Ik moet mijzelf doorgaans inhouden; van binnen lig ik soms compleet in een deuk en dan nog maar niet over het tactische aspect te spreken.
    Als je een trio-jacht-koppeltje uit elkaar weet te halen en je hebt de ander al eens gehad; grote kans op bovenstaande.
    'Einen guten FKK Saunaclub gibt einem tierisch guten Urlaubsgefühl. I vermiss die besten olle mol.

    Zu Risiken und Nebenwirkungen der besuchten Damen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker ... gute Bekannte fragen beim das IJsberenforum.

  12. Onderstaande 2 leden hebben Hunziker bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer ( 1 mei 2014),Teiresas ( 1 mei 2014)

  13. #83
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    12 mei 2024 @ 07:22
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Bij mijn voorlaatste bezoek heb ik nog een tweetal primeuren mogen meemaken.

    Tussen alle bedrijven door mij nog weer mogen onderhouden met diverse medeberen. Zo mocht ik na al die jaren dan eindelijk de legendarische Ace2 in levende lijve ontmoeten. Wat zal ik zeggen… Natte haartjes? Pepermuntballetjes? Mondharmonica? Niets van gezien… Zelfs geen plastic tas met zijn stripboekenverzameling. Desondanks voelde ik mij vereerd om een der meest vooraanstaande schrijvers der GT kronieken de hand te mogen schudden. Op basis van zijn epistels zou de niets vermoedende forumlezer overigens kunnen bevroeden dat deze player constant omringt wordt door een veelheid aan deernes die uit pure adoratie hun zelfbeheersing volledig kwijt zijn, maar niets bleek minder waar. Maar goed, het was een momentopname…

    Ace2 wordt ook een jaartje ouder. :wink:

  14. Onderstaande leden hebben Ace2 bedankt voor deze bijdrage:

    Teiresas ( 1 mei 2014)

  15. #84
    Geregistreerd
    17 september 2013
    Last Online
    12 juni 2015 @ 02:46
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    55
    Discussies
    7
    Thanks
    33
    Thanked
    28 in 14 posts

    Standaard

    Gisteren iets voor sluitingstijd vertrokken uit gt.

    Echter twee maal aangehouden door polizei, voor alcohol controle. Bij de eerste werd ik aan de kant gezet en later bij de tweede stoplicht richting venloo stonden ze ook al klaar met lasergun en wederom gemunt op.Nederlandse kentekens.

    Dus opgepast medeijsberen!

  16. #85
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 19:34
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard GT vrijdag 2/5

    Het zag er ganse week niet zo best uit voor mij om in GT te geraken want was behoorlijk ziek. Gisteren was ik nog lang niet 100% maar ik kon me toch niet bedwingen om mijn voertuig richting Brüggen te sturen. Het beloofde wel een drukke dag te worden want 1 mei is in België en Duitsland een feestdag en velen hadden ook gisteren een dagje extra vrij.

    Toen ik zo om 11.30 uur toekwam, zag ik bijna uitsluitend Belgische kentekens. En ja ze bleven maar toestromen.... Gevolg was dat de kledingzakken al zeer vroeg werden bovengehaald en dat er de namiddag al vrij lange wachttijden waren tot een uur.

    Dames waren er wel genoeg maar een echte topdag werd het nou ook weer niet. Ik kreeg al onmiddellijk een trioverzoek van Gulcan en Mia maar ik hield de boot nog even af. Ook Kasia kwam langs maar ik had mijn zinnen gezet op een paar andere dames.

    Helaas op de verkeerde dames. Megan moet ik absoluut een keertje hebben maar die was er niet. En de blonde Nadine met wie ik vorige week een supersessie had, kwam haar belofte niet na om er deze week terug te zijn .

    Ik kreeg nog bezoek van een paar dames die ik nog niet kende, Amanda, Ebru en Liana maar geen van hen kon me tot een kamergang overtuigen.

    Toen kwam Bulgaarse Jenny op de proppen..... Ze stopte met spelen op de automaat en kreeg mij in het vizier. Ze kwam naar me toe en kreeg me in no time botergeil. Mijn kamersessie met haar was weliswaar kort maar wel uitstekend. Heerlijk zoenen en super pijpen zorgden voor een veel te snel vreugdeschot. Ik ga zeker nog een keertje terug met haar.

    Door de drukte en lange wachttijden vond ik daarna niet zo mijn draai. Ik hoorde van een vriend dat hij meer dan een uur op een sleutel had gewacht en hier had ik absoluut geen zin in. Ik wou nog wel met Kasia maar die was constant bezet en ik had niet echt een alternatief voor ogen. Of het moest zijn dat ik nog een tweede sessie met Jenny kon maken maar die was niet meer te bespeuren.

    Toen kwam Lara plots rond mijn nek hangen. Ze had al een sleutel maar vond haar gast niet meer..... Ik ken haar al 7 jaar maar was nog nooit met haar op de kamer. Ik twijfelde nog even maar omdat ik me niet echt goed in mij vel voelde, heb ik haar aanbod toch maar afgeslagen. Ik moet er binnenkort toch maar eens mee gaan want ze heeft wel gelijk, ik ben al met al haar vriendinnen geweest maar niet met haar en dat verdient ze nou ook weer niet.

    Rond 21 uur ben ik dan maar naar huis gereden en zo werd het uiteindelijk mijn goedkoopste clubbezoek ooit. Volgende week ben ik er zeker terug. Hopelijk in topvorm zodat ik die verloren kamergangen kan inhalen

    Heb onder andere volgende dames gespot:

    Adella Alexandra Amanda Amelia Andrea Beatrice Bella/Stefania Bianca Camilla (Bra) Camilla (It ?) Clara Claudia Daisy Dalina Dilan Dina Ebru Emma Gulcan Inga Isabelle Jana Jeannine Jayjay/Lorena Jenny Jessica Joanna Joy Kasia Kira Laetitia (dom) Lara Larissa Lavinia Layla/Daisy Leona Leonie Liana Lilia Lina Lisa Lola Lolly/Xena Marina/Georgiana Melly Mia Michelle Mimi Miranda Mona Nancy Nila Nina Olivia Pia Rachel Rosanne Safira/Dunya Simona Suzanne
    + nog een 25-tal mij niet bekende dames

  17. Onderstaande 12 leden hebben ilovethaigirls bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 3 mei 2014),bergm550 ( 3 mei 2014),deket ( 7 mei 2014),dennisw ( 4 mei 2014),Hedostar ( 3 mei 2014),hp001 ( 3 mei 2014),jacky pakutra ( 3 mei 2014),lekkersfan ( 4 mei 2014),Megaboob ( 3 mei 2014),rob45 ( 3 mei 2014),Teiresas ( 3 mei 2014),wervelwind ( 3 mei 2014)

  18. #86
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilovethaigirls Bekijk bericht
    Heb onder andere volgende dames gespot:

    Adella Alexandra Amanda Amelia Andrea Beatrice Bella/Stefania Bianca Camilla (Bra) Camilla (It ?) Clara Claudia Daisy Dalina Dilan Dina Ebru Emma Gulcan Inga Isabelle Jana Jeannine Jayjay/Lorena Jenny Jessica Joanna Joy Kasia Kira Laetitia (dom) Lara Larissa Lavinia Layla/Daisy Leona Leonie Liana Lilia Lina Lisa Lola Lolly/Xena Marina/Georgiana Melly Mia Michelle Mimi Miranda Mona Nancy Nila Nina Olivia Pia Rachel Rosanne Safira/Dunya Simona Suzanne
    + nog een 25-tal mij niet bekende dames
    Jana vrijdag toch aanwezig??? En ben nog wel speciaal op woensdag afgereisd omdat dat de enige dag zou zijn dat ze werkte deze week...
    Balen, want nou heb ik Joanna gemist...

  19. #87
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    De agenda van een dvp heeft ook voor een stamgast vele geheimen Tereisas.....
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  20. #88
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Volgens mij heeft de agenda van een dvp zelfs voor de betreffende dvp zelf vele geheimen...

  21. #89
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 19:34
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Jana vrijdag toch aanwezig???
    yep ze liep lange tijd rond samen met Lina

  22. Onderstaande leden hebben ilovethaigirls bedankt voor deze bijdrage:

    Teiresas ( 4 mei 2014)

  23. #90
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Volgens mij heeft de agenda van een dvp zelfs voor de betreffende dvp zelf vele geheimen...
    Juist en dit is nu precies de reden waarom het geen zin heeft om te vragen of een DVP op een bepaalde dag aanwezig is. Niemand weet dit en zelfs de clubdames niet. Zij leven van dag tot dag. En op de dag zelf kunnen ze nog besluiten wel of niet te gaan. Dus gewoon naar GT gaan en genieten met de vrouwen die je daar tegenkomt.

    Of je moet het telefoonnummer van de dame vragen om af te spreken, maar zelfs dit is nog geen garantie of ze daadwerkelijk komt of niet. Over Jana en Joanna gesproken, ik ben ze vaak op zaterdag tegengekomen. Maar behaalde resultaten in het verleden bieden geen garanties voor de toekomst, zoals de banken altijd zeggen.

  24. Onderstaande leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 7 mei 2014)

  25. #91
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    4 mei 2024 @ 21:46
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.945
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Standaard

    GT Dinsdag 29 April

    Ik arriveerde rond 18.00 bij de poort van GT, parkeren was op de wat rustigere dinsdag geen probleem, en de deur zwaaide open, ik werd hartelijk begroet door de thekes, die me gelijk vroegen waarom ik zolang niet was geweest. Aangezien ik moeilijk kon zeggen dat ik een aantal weken op pornoster-jacht was geweest, gaf ik aan dat ik het druk had op mijn werk (wat ook zeker de waarheid is!), en kreeg ik tegen betaling van de gebruikelijke 60 euro mijn badjas en sleutelbandje weer. Snel even een douche genomen, en naar de eettent gestormd, want Megaboob moest eerst echt even wat energie hebben!

    Na de eenvoudige doch smakelijke maaltijd (rijst met een soort goulash en wat salade) kon het feest gaan beginnen. Hoewel… het was wat rustig in GT, er waren echt minder dames en heren dan gebruikelijk op een donderdag. Dinsdag is natuurlijk wat rustigere, maar het verschil was significant!
    Na enige tijd wachten in de bar, als een jager loerend op zijn prooi, had ik dan de nieuwe en rondborstige Moni gespot. Deze transfer vanuit Artemis (boob-tempel eerste klas!) sprak mij zeer aan vanwege haar 75 E cupje. Klein in vergelijking met het tietengeweld van de laatste weken maar wel lekker. Slechts 300cc siliconen dus veel natuurlijk vlees en dus lekker zacht. Sinds 1 week in dit theater. Ervaren profi wel helaas. Zij stelde voor om het lekker op zijn Russisch te doen. Na het verkennende tongzoenen (lichtjes, maar wel lekker) werd ik gepijpt zonder condoom, en werd me ook eerst nog een FT aangeboden, maar Russisch leek me beter. Let op, er werd geen meerprijs afgesproken voor Russisch! Vervolgens heb ik haar lekker tussen haar zachte borsten genomen met wat olie en ben ik heerlijk klaar gekomen. Zo hoort het. Achteraf bij de locker vraagt ze toch wel 25 Euro extra voor dit feestje tussen haar borsten, en dat was het op zich waard, dus vooruit dan maar weer, en met enige tegenzin betaald omdat dit niet expliciet was gezegd.

    Ik ontmoette Hedostar later in de bar, en we hadden een gezellig gesprek zoals altijd. We hadden het onder andere over de meerprijs die Moni had berekend, en hij gaf aan dat ik dat toch wellicht eens bij de Thekes zou moeten melden. Normaal doe ik dat nooit, op zich was ik ook tevreden met de sessie, maar op zich had Hedostar wel een punt!
    Na een verkwikkende sauna en bubbelbad ronde, en een aanval van Sonja op lijf en leden (jij ontsnapt deze avond echt niet de klauwen van dit poesje, Megaboob…. Grrrrr…) sloeg ik nadampend op de vlucht naar buiten om even af te koelen en aan dit katje te ontsnappen. Ik had Leona en Emma namelijk al gespot, en dat waren eigenlijk de enige twee nog serieuze kandidates voor sessie 2 voor deze dag.

    Hedostar heeft deze line-up genoteerd:
    De volgende dames waren onder andere aanwezig: Adelina, Amelia, Andra, Andrea, Christina (Gr), Cora, Emma, Georgiana, Inez, Irina, Jenny, Juliëtte, Leona, Lisa, Lorena, Melly, Moni, Nicky, Patrizia, Paula, Simona, Sonja, Sophia en Tina, aanvulling: Lisa, Moni, Bianca, en natuurlijk nog meerdere dames. Wel opvallend veel afwezige boob-dames zoals Lola, Melody, Asia, Lulu Gulcan, Poolse Nicole etc.

    Leona was helaas bezet toen ik eindelijk zover was afgekoeld dat ik weer aan seks kon gaan denken, en dus boekte ik Emma, die ik al lang niet meer had gezien. Ik vind Leona eigenlijk mooie, maar Emma heeft wel de mooiere borsten van de twee, en zag er appeteitelijk uit met een paar mooie nylon kousen. Verder is dit ook een goede performer normaliter, dus geen beletsel. Op de kamer maakte Emma het weer helemaal waar, intensief tongzoenen alsof haar en mijn leven ervan afhingen, zeer goede pijpbeurt, seks in cowgirl, en uiteindelijk af laten maken met een FT, die heerlijk was. Fijne meid, en Emma zal ik zeker weer boeken als de gelegenheid zich voor doet. Zelfs een kleine fooi gegeven voor de getoonde extra inzet!

    Het werd alweer wat later, en ik twijfelde of ik Leona nog zou boeken of niet. Ik kwam Boy69 tegen, en had een gesprekje met hem. Ook hij twijfelde nog over een extra sessie, en omdat zowel zijn als mijn target girl niet beschikbaar bleken, besloten we maar tegen middernacht om GT te gaan verlaten. Dus omgekleed, en ik heb toch wat gezegd van de 25 euro die Moni berekende voor het klaarkomen tussen haar borsten. De thekes namen dit goed en serieus op, en er werd mij bevestigd dat deze service normaliter bij het normale 50 euro pakket hoort. Goed om te weten! Ze waren ook zo netjes en sportief om me een kortingskaartje van 25 Euro te geven, wat ik natuurlijk zeer waardeer. GT wil wel degelijk dat alles goed verloopt, en loste dit vakbekwaam en zeer netjes op, hulde hiervoor, dat mag ook wel eens gezegd worden!
    Ik had nog vele LR kortingskaartjes, en dus heb ik Boy69 nog blij kunnen maken met een aantal, en ook nog een paar PHG kortingkaartjes, die ik toch niet op zou krijgen waarschijnlijk. Voor de veelneuker natuurlijk een prima zaak daar hij regelmatig in LR vertoeft de laatste tijd!
    Met een goed gevoel naar huis gereden en zelfs niet gestopt door de Politie deze keer.

    Megaboob
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

  26. Onderstaande 15 leden hebben Megaboob bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 4 mei 2014),bierbeer ( 5 mei 2014),deket ( 7 mei 2014),dennisw ( 4 mei 2014),Hedostar ( 4 mei 2014),Hunziker ( 4 mei 2014),ilovethaigirls ( 4 mei 2014),jacky pakutra ( 4 mei 2014),KanariePiet ( 4 mei 2014),Rex ( 4 mei 2014),Round-up (13 juni 2014),Stief ( 7 mei 2014),Teiresas ( 4 mei 2014),wervelwind ( 4 mei 2014),Willi69 (11 mei 2014)

  27. #92
    Geregistreerd
    13 mei 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:41
    Berichten
    740
    Discussies
    85
    Thanks
    410
    Thanked
    520 in 271 posts

    Standaard

    Not so sure if she is the same girl, but there has been recently a new german(not russian) girl coming from Artemis: Davina(= Moni?).
    Sweet blond girl w huge tits(not my personal liking).
    Show your appreciation

  28. #93
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    4 mei 2024 @ 21:46
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.945
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Standaard

    No, this must have been another lady. Moni has brown hair. i just made a passport.
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

  29. #94
    Geregistreerd
    13 mei 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:41
    Berichten
    740
    Discussies
    85
    Thanks
    410
    Thanked
    520 in 271 posts

    Standaard

    Yep, and mine was younger as well(20-25), very touchy.
    I have just realised that russian means probably something else...Translators are useless for these kind of words.
    Show your appreciation

  30. #95
    Geregistreerd
    19 december 2006
    Last Online
    25 december 2023 @ 13:36
    Berichten
    39
    Discussies
    3
    Thanks
    48
    Thanked
    14 in 11 posts

    Standaard

    Bevrijdingsdag vieren door een paar keer een kamer in GT te bezetten lijkt Henkie een goed idee. Zouden de GT Dames door hebben dat voor de hollanders morgen een vrije dag is?

  31. #96
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door henkieh Bekijk bericht
    Bevrijdingsdag vieren door een paar keer een kamer in GT te bezetten lijkt Henkie een goed idee. Zouden de GT Dames door hebben dat voor de hollanders morgen een vrije dag is?
    Henkie is zeker ambtenaar?

  32. #97
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    4 mei 2024 @ 16:23
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door henkieh Bekijk bericht
    Bevrijdingsdag vieren door een paar keer een kamer in GT te bezetten lijkt Henkie een goed idee. Zouden de GT Dames door hebben dat voor de hollanders morgen een vrije dag is?

    Geen vrije dag voor de Hollanders, alleen een feestdag. Maar misschien dat Henkie wel vrij is. Ik zou het toch maar even navragen, anders zit je baas morgen op je te wachten terwijl jij ligt te neuken in GT. Dan krijgt Henkie de zak en is hij alle dagen vrij en kan ie alle dagen neuken in GT.

  33. #98
    Geregistreerd
    4 april 2007
    Last Online
    28 mei 2016 @ 16:28
    Locatie
    Try to be selective, ladies do the same
    Berichten
    446
    Discussies
    11
    Thanks
    432
    Thanked
    541 in 160 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Henkie is zeker ambtenaar?
    Inderdaad die ambtenaren komen geen vrije-feestdagen te kort, hopen op een lekkere magere bezetting . Lekker stelletje. Nederland heeft het minste feestdagen en minste vrije-feestdagen in heel Europa. Dit jaar bestaat het Koninkrijk der Nederlanden 200 jaar; ''Nederland is jarig. 200 jaar! Vrij en verbonden door gelijke rechten en plichten. Laten we dat samen vieren (info website)'. En wat doet 'almighty' Nederland? Nada-nopes-niets...geen vrije dag...Je zou haast al het oranje spul in huis ja inclusief de vlag in de gft ... of gaan verbranden... ;-) Laten ze, de NL-ambties in D.H. & Brussel dat in 'the all dirty EU ' eens gelijk trekken.... Menig land om ons heen zou het een nationale feestdag zijn en je zou een erkende vrije dag voor iedereen zijn. In landen als bijvoorbeeld Duitsland, Spanje en Frankrijk..zou bij zo'n bijzondere dag de hele week feest worden gevierd en minimaal 1 dan wel meer vrije dagen gelden. Nee zeggen ze wat van zuinige Zeeuwen........ons Nederlanders zijn zuinig, ambtenaren vallen niet onder deze zuinige categorie, die nemen het er altijd van; 'de voortplantingsdrift' van een ambtenaar http://www.lachjekrom.com/moppen/mop...Ambtenaren.php

    •Waarom hebben ambtenaren geen houten bureaus? Hout werkt.
    •Wat staat er op het graf van een ambtenaar? Hier rust hij verder.
    •Ik heb een bezoek gebracht aan het belastingkantoor. Ik wilde de mensen zien voor wie ik werk...
    •Op het ministerie van Buitenlandse Zaken vraagt een journalist aan de minister: "Hoeveel ambtenaren werken hier nu eigenlijk?" Zegt de minister: "Iets meer dan de helft..."
    Laatst gewijzigd door Hunziker; 4 mei 2014 om 18:28
    'Einen guten FKK Saunaclub gibt einem tierisch guten Urlaubsgefühl. I vermiss die besten olle mol.

    Zu Risiken und Nebenwirkungen der besuchten Damen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker ... gute Bekannte fragen beim das IJsberenforum.

  34. Onderstaande 3 leden hebben Hunziker bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob ( 4 mei 2014),Picasso 1 ( 5 mei 2014),Round-up (13 juni 2014)

  35. #99
    Geregistreerd
    19 december 2006
    Last Online
    25 december 2023 @ 13:36
    Berichten
    39
    Discussies
    3
    Thanks
    48
    Thanked
    14 in 11 posts

    Standaard

    Henkie is vrij ondernemer.

  36. Onderstaande leden hebben henkieh bedankt voor deze bijdrage:

    Teiresas ( 4 mei 2014)

  37. #100
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door henkieh Bekijk bericht
    Henkie is vrij ondernemer.
    Dan zou Henkie toch beter moeten weten...

 

 
Pagina 4 van 10 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23.

Living Room 468*60