Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 216
  1. #76
    Geregistreerd
    4 april 2007
    Last Online
    28 mei 2016 @ 16:28
    Locatie
    Try to be selective, ladies do the same
    Berichten
    446
    Discussies
    11
    Thanks
    432
    Thanked
    541 in 160 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door awakey Bekijk bericht

    blonde Roemeense Argentina staat niet in de line-up. Is zij nog aanwezig ?
    Gisteren aanwezig.
    'Einen guten FKK Saunaclub gibt einem tierisch guten Urlaubsgefühl. I vermiss die besten olle mol.

    Zu Risiken und Nebenwirkungen der besuchten Damen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker ... gute Bekannte fragen beim das IJsberenforum.

  2. #77
    Geregistreerd
    10 maart 2009
    Last Online
    17 juni 2019 @ 16:06
    Berichten
    136
    Discussies
    2
    Thanks
    89
    Thanked
    150 in 32 posts

    Standaard

    Net weer thuis van een paar heerlijke uurtjes GT.
    Om 16.00 maakte ik mijn entree en zag opvallend veel Beren en Dames die met de beroemde 'kijk je naar mij" wedstrijd bezig waren.
    Ik ben me even warm gaan lopen, via de bar langs de sauna richting bios rechtsom naar de entree en dat dan een paar maal achter elkaar.
    Twee dames krijgen het voor elkaar bij mijn derde passage, in overigens een zeer goede tijd, om met hen de massage, rek en strek oefeningen door te nemen.
    Voor 200 had ik een lesbo lik pijp en sexshow van een uur met Lola en Samira.

    Na gedane arbeid is het goed toeven aan de bar met een lekker glaasje water met citroen.....even op adem komen en de eieren waren leeg dus dat moest ook weer in orde komen.

    Naast mij komt een leuk jong ding zitten welke ik nog niet eerder had gezien. We raken aan de praat en ze stelt zich voor als Maria uit Hungaria. WAT EEN LEUK MEISJE is dat.
    Even zitten babbelen en toen naar de buitenverblijven vertrokken.

    Maria had mij beloofd dat ze wel weer leven zou krijgen in mijn slapjanus.....en jawel heerlijk zoenen en ze laat zich helemaal gaan als mijn tong zijn best doet haar te plezieren....echt nat en echte orgasmes zijn het gevolg. We zijn heerlijk geil met elkaar in de weer geweest.

    Ik kan wel stellen dat deze 22jarige Maria mijn absolute favoriet is.....oh ja ze heeft ook heel mooie tatoos .
    Ik hoop dat ze veel aanwezig is ik kom speciaal voor haar snel terug

    Ab
    Die Niederlander mit der ZauberZunge

  3. Onderstaande 3 leden hebben albertde2de bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (27 januari 2014),jesuswasaahippy (28 januari 2014),Mr Pussy (28 januari 2014)

  4. #78
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 19:34
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door awakey Bekijk bericht
    Gaat het hier over de blonde Duitse Lina ?

    blonde Roemeense Argentina staat niet in de line-up. Is zij nog aanwezig ?
    En Agniezka zie ik al maanden niet meer in de line-up staan die hier worden neergezet.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ieska-(Poolse)

    Hopelijk zijn er dan nu vrijdag ook een 80-tal meiden aanwezig en weinig ijsberen maar dat geluk heb ik nog niet gehad in GT. Altijd veel te veel mannen !
    Het was inderdaad de blonde Lina.
    Argentina ken ik niet, mogelijk was die er wel maar ik ken ook niet alle dames........
    Moet je die vrijdag maar eens aanwijzen !

  5. #79
    Geregistreerd
    16 juli 2010
    Last Online
    17 mei 2023 @ 21:54
    Berichten
    230
    Discussies
    5
    Thanks
    88
    Thanked
    196 in 75 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilovethaigirls Bekijk bericht
    Er waren meer dan 100 dames aanwezig. Om 18 uur hoorde ik van een dame dat de teller op 103 stond en er zijn er daarna nog enkele binnen gekomen.
    Was voor de ijsberen een superdag.
    Vrijdag eens checken of er meer dan 100 meisjes aanwezig zullen zijn en hopelijk wordt het een superdag maar dan mag het weer geen gayclub gaan lijken

  6. #80
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door awakey Bekijk bericht
    Vrijdag eens checken of er meer dan 100 meisjes aanwezig zullen zijn en hopelijk wordt het een superdag maar dan mag het weer geen gayclub gaan lijken
    Als je op maandag t/m donderdag gaat dan is dit risico kleiner.

  7. #81
    Geregistreerd
    4 april 2007
    Last Online
    28 mei 2016 @ 16:28
    Locatie
    Try to be selective, ladies do the same
    Berichten
    446
    Discussies
    11
    Thanks
    432
    Thanked
    541 in 160 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinK Bekijk bericht
    Als je op maandag t/m donderdag gaat dan is dit risico kleiner.
    Misschien komen er ook nog een 30-tal andere 'Leute' nagenoeg hetzelfde gekleed plots langs. It's the time of the year.
    sps.jpg
    'Einen guten FKK Saunaclub gibt einem tierisch guten Urlaubsgefühl. I vermiss die besten olle mol.

    Zu Risiken und Nebenwirkungen der besuchten Damen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker ... gute Bekannte fragen beim das IJsberenforum.

  8. #82
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard Golden Time op 29 januari 2014

    GT op een woensdag. Jawel. Normaal kan ik alleen in het weekend, maar ik had dit keer op woensdag een vrije dag opgenomen. Ik was meegereden met een vriend uit Zandvoort. We waren rond 9:00 uur uit Haarlem vertrokken. Onderweg stonden we op de A9 even kort in de file. Ketserr zou ook komen en ik had hem via Whatsapp laten weten dat we vast stonden en dat we rond 11:30 uur zouden aankomen bij het Spaßzentrum Brüggens.

    Je kunt met Whatsapp ook geluidsbestanden aan elkaar sturen. Dan neem je je stem op en dat bespaart dan weer dat maffe getik met die kleine toetsenborden op die smartphones. Na de file op de A9 reed het lekker door. Er was ook een ongeluk gebeurd bij knooppunt Oudenrijn, maar die was al opgelost toen wij er langsreden. Het was rustig op de weg. Ik had het drukker verwacht. Ook op de A67 was relatief weinig vrachtverkeer.

    Om 11:30 uur precies reden we de parkeerplaats van GT op. De ketsmobiel stond er ook al. Het was nog rustig en de parkeerwachter begeleidde ons naar een plaats. Er stond een bestelwagen voor de deur, die werd uitgeladen door de chauffeur met de poetsjongens. Grote dozen vol met ham, melk, Bauer yoghurtjes, het werd allemaal in grote hoeveelheden naar binnen gesjouwd.

    Na betaling van de entree hadden we ons uitgekleed. Mijn vriend ging even ontbijten en ik dook de sauna in. Hij was lekker warm. Nog een paar scheuten water op de kolen en hij was lekker heet. Ik zweet nauwelijks, mijn rug wordt meestal een beetje vochtig. Maar daar is dan ook alles meegezegd. Een Japanner die naast me zat, was al snel kletsnat.

    Daarna ben ik gaan ontbijten. Ketserr was er ook. De line up was goed en langzaam kwamen meer en meer meiden binnen. De Souza en NikXXX waren er ook. En later zouden ook Boy69 en Ace2 nog komen. Het weer buiten was rond 2 graden. Het was mooi zonnig weer zonder veel wind. Daardoor voelde het niet erg koud aan. Maar als je te lang buiten was, werd het toch wel frisjes. De blokhutten waren allemaal goed verwarmd.

    Eenmaal terug in de barruimte kwam ik een hele mooie blonde Roemeense tegen met een goddelijke C-cup. Volgens ijsbeer vrije jongen de mooiste C-cup van Duitsland. Ik kan hem daar gelijk in geven. Haar naam was Adina. Ik vroeg haar meteen voor de sleutel. Het was een geweldige sessie. Tongzoenen, goed pijpen en op zijn hondjes was prachtig met haar. Wat een geweldige kont!

    Ik had Elisabeth via Whatsapp laten weten dat ik er zou zijn en zij zou ook komen. Omdat Elisabeth er nog niet was, was ik dus eerst met Adina gegaan. Ik dacht misschien komt Elisabeth rond 16:00 uur, maar ze kwam net binnen toen ik van de kamer kwam. Ik had me snel gedoucht en had haar toen om de sleutel gevraagd, want anders is ze straks weer met een pannenkoek op de kamer.

    Ik had haar al lange tijd niet meer gezien. We stonden zoenend in het midden van de blokhut en ze trok langzaam mijn badjas uit en streelde mijn piemel. Daarna gingen we op het bed liggen en pijpte ze me. Ik voelde al snel dat ik klaar ging komen, dus ik kneep constant in mijn piemel om het uit te stellen.

    Maar na verloop van tijd werd dit een probleem. Ik had het te lang uitgesteld en ik kon niet meer klaarkomen. Ik had wel een erectie, maar ik kon gewoon niet klaarkomen meer. Dus na enige tijd zei ik tegen haar dat het gewoon niet ging. Ze was een beetje verbaasd, omdat het nog niet eerder voorgekomen was. Maar goed, het maakt niet uit. Ik heb haar toen nog gemasseerd en wat gebabbeld.

    Eenmaal terug in de barruimte was Ace2 er ook met Adina van door en later zou ook Boy69 nog met haar gaan. Later op de avond ben ik nog met Carmen op de kamer gegaan. Het was niet al te druk in GT. Er hing een gemoedelijke sfeer. In de namiddag was het even druk en waren alle kamers bezet, maar na 19:00 uur werd het weer wat rustiger. De line up was uitstekend. Dus GT is ook doordeweeks prima te bezoeken.

  9. Onderstaande 19 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (31 januari 2014),Badslippers (30 januari 2014),Bluebear (30 januari 2014),Boy69 (31 januari 2014),chefkok (30 januari 2014),gignnl (30 januari 2014),hansdordt (31 januari 2014),hp001 (31 januari 2014),ilovethaigirls (31 januari 2014),jacky pakutra (31 januari 2014),jesuswasaahippy (31 januari 2014),Megaboob (31 januari 2014),Mr Pussy (30 januari 2014),Quads ( 4 februari 2014),Rex (20 februari 2014),Stief (30 januari 2014),Teiresas (30 januari 2014),Wacko66 (31 januari 2014),wervelwind (31 januari 2014)

  10. #83
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Blinzeln De 'dwang' van een vrijkaartje

    Afgelopen dinsdag had ik weer eens mijn halfjaarlijkse GT bezoek gepland... alleen een beetje jammer dat ik 'ziek', zwak en misselijk wakker werd (nog steeds geen idee waardoor). Maar een vrijkaartje laten verlopen doen we ook niet, dus in de kar gestapt en mezelf wagenziek gereden naar Bruggen. Kaartje werd vriendelijk in ontvangst genomen en na een weinig verkwikkende douche waren de eerste 5 dames die ik zag nou niet echt indrukwekkend... dat was namelijk in de gang naar de kino; club die hard of niet, eerst even de oogjes toe. Moet gezegd worden: de kino is een lekkere plek om even te liggen.

    Verzorging zal naar ik verwacht wel goed zijn geweest, al kan ik alleen instaan voor de vele poetsers die rondliepen. Eten moest ik niet aan denken en dus de eitjes, salade met kip en avondeten overgeslagen... en de pizza ben ik op de een of andere manier misgelopen. Qua drankjes in totaal 5 watertjes, een kop thee en een cola... waarvan slechts de minderheid in zijn totaliteit is opgedronken; met als dieptepunt een eerste slok bubbeltjeswater die me snel een sprintje naar het einde van de tuin liet maken (wegens lege maag kwam het toch niet verder dan wat kokhalzen). Ik had misschien beter thuis kunnen blijven. Waarschijnlijk wel het 'goedkoopste' vrijkaartje dat ze in GT ooit hebben uitgegeven.

    Nou ja, dus lang in de kino gelegen en me niet laten verleiden tot een poging om de misselijkheid uit mijn lijf te laten pijpen. Pas tegen een uurtje of acht kwam er weer wat leven in VJ. De line up was heel behoorlijk, met genoeg mooie meiden, maar ook een heel aantal dames waar ik nooit mee op de kamer zou gaan. Naar mijn smaak/mening overigens heel goed vergelijkbaar met vele andere clubs. Ook veel mannen en eigenlijk de hele dag (als ik sporadisch eens door de luide rokerige bar wandelde) een 'witte meerderheid'; dat is toch tamelijk uniek op een dinsdag in clubland.

    Goed, echt scherp was ik niet... maar na een kwartiertje in de bar kon ik het toch niet helpen, met een brede grijns om me heen te kijken. Net een klassenfeest op de lagere school, met jongens en meisjes gescheiden... en af en toe een stoere kerel die een meisje ten 'dans' vraagt. Valt na een afwezigheid van enkele maanden, toch altijd weer op. Het was pas laat in de avond dat ik af en toe een dame en beer zag praten zonder dat het om een kamer ging (althans niet direct). Wel handig met meiden die je niet interessant vindt: je komt nooit in de situatie dat je 'te lang' met ze aan het kletsen bent zonder dat je iets van plan bent.

    Hoewel alle dames gedurende de dag best te boeken waren, was het nu in de avond bij sommige meiden haast onmogelijk. Victoria werd al om een sleutel gevraagd, terwijl de vorige nog moest afrekenen en Rachel hoefde over het algemeen ook maar een seconde of 10 naar het plafond te staren, voordat ze weer een badjas ging halen. Uiteindelijk was Denise een van de eerste interessante meisjes die een beetje interesse toonden... waardoor ik na een standaard praatje, knuffeltje en zacht zoentje maar akkoord ging met het oneervolle aanbod.

    Roemeens, heel slank, mooi gezichtje, donkere haren en aan de champus. Zoals gezegd was ik niet speciaal scherp, dus een regelrechte topsessie zat er niet echt in. Op de kamer binnen - ze stond nog op de lijst voor een kerel die was verdwenen - waren er wat zachte zoenen met een heel beperkte hoeveelheid tong. Tongzoenen zou ik het niet willen noemen, waarna we snel op het bed gingen. Ondanks wat halfhartige pogingen tot vertraging, ging het snel naar het volgende onderdeel en met wat lichaamskussen, een beetje ballen likken en een keer een tong langs mijn piemel, was er al enige vorm van erectie... in eerste instantie dacht ik nog met een wat minder 'bedreven' en gehaaste pijpster te maken te hebben, toen ze al snel het condoom omdeed; maar met pmc bleek dat ze dit toch best wel kan. Goed, verder naar een reiter zonder noemenswaardige closeness... en het was koddig hoe ze kreunend mijn slappe piemel bleef 'neuken'. Weer even er aan lurken en dan in missionaris, waar ik een beetje tegen haar opgetrokken knieën aan kletste. "Laten we het maar bij pijpen houden." De vraag of dit ook zonder condoom kon werd - terwijl ze het rubber al weggooide - beantwoord met: 'Just with hand.' Na een minuut of wat a-erotisch sjorren, kon ik me niks bedenken dat zij zou kunnen doen als ik de hand aan mezelf zou slaan en zei dus maar dat het wel best zo was.

    Weer in de bar snel op zoek naar een andere dame en maar eens wat gaan kletsen met die mooie blonde met de c-cup. Inmiddels bijna twee jaar geleden dat ik met deze Adina kamerde en na een praatje over oude club en nieuwe club, voelde ik me een beetje verplicht ja te zeggen op de sleutelvraag... we hadden immers zeker 10 minuten zitten kletsen; misschien zelfs een kwartier. In tegenstelling tot haar meeste kamers, wilde ik toch een blokhut en niet zo een hok naast de sauna.

    Zoals gezegd ken ik Adina al een tijdje, maar wegens de wat gemiddelde service laat ik haar meestal links liggen (ondanks haar looks). Ik wist dus wat ik kon verwachten, en dat werd het ook op de kamer. Geen echte tongzoenen, maar wel 'normaal' zoenen met af en toe een heeeel klein puntje tong. Een lekker lijf om tegen je aan te hebben, pijpen is wat gehaast maar zeker niet slecht. Vingeren is naar eigen zeggen normaal geen probleem, maar aangezien ze pas relatief kort weer aan de bak is verzocht ze me dat dit keer over te slaan... en haar sterkste punt is toch echt het neuken. Stevig en close in de cowgirl, knuffelig in lepeltje lepeltje (hier mis je dat tongzoenen dan toch een beetje) en ook participerend in de missionaris. Zoals gezegd, een dame waarbij je weet wat je krijgt... en dat was op deze dag ook waar ik zin in had. Meestal mik ik toch wat hoger, dus herhaling alleen als ik weer eens een sporadisch bui heb met zin om recht toe, recht aan te neuken met optisch toppertje (waarschijnlijk niet dus).

    Nog even een drankje gedaan en daarna weer de auto in. Bij de rotonde een politie check, waarbij ik volkomen eerlijk kon zeggen dat ik helemaal niks gedronken had en dat mijn laatste joint sowieso alweer jaren terug was. Kennelijk kom ik eerlijk over, want hiermee mocht ik zonder te blazen mijn weg vervolgen.

    Fazit: dus niet helemaal op mijn best deze dag, maar altijd weer verbazingwekkend om te zien hoe het er aan toe gaat in de club. Dat zo veel beren hier zo graag heen gaan blijft onbegrijpelijk voor me. Over een aantal maanden weer eens proberen, want het zou wel relaxt zijn als de dichtstbijzijnde club een reële optie zou worden.

  11. Onderstaande 14 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (31 januari 2014),bergm550 (31 januari 2014),Bluebear (31 januari 2014),chefkok (31 januari 2014),gignnl (31 januari 2014),hansdordt (31 januari 2014),Hunziker ( 3 februari 2014),ilovethaigirls (31 januari 2014),KevinK (31 januari 2014),Megaboob (31 januari 2014),MiniME ( 1 februari 2014),Mr Pussy (31 januari 2014),satanic surfer (31 januari 2014),Wijze grijze (31 januari 2014)

  12. #84
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard Woensdag 29 januari

    “Hoe krijg je onze verslaving onder controle” vroeg ik aan HP001. “Door niet meer te gaan” antwoordde mijn grote vriend, al kloppend op zijn borst. “Maar dan is het geen verslaving meer” reageerde ik beteuterd. Is een verslaving onder controle te houden door niet meer geforceerd te gaan en alleen als het uit komt en dan nog niet te vaak? “That’s the question” zei mijn grootvader op de grote vaart altijd. Ik pakte mijn telraam en stelde vast dat ik in de laatste 6 weken 1x was weg geweest. Er was een tijd dat ik in een week bijna 6x ging. Ik wilde bewijzen dat met gematigd bezoek best wel te leven was met FKK-land, zonder dat je wordt lastig gevallen over gezeur over verslaving en dat soort ongein. Onder druk van deze bewijslast vertrok ik woensdag 29 januari richting Duitsland om al tegen 12.00u in Venlo te arriveren. Er was een tijd dat ik niet vroeg genoeg in GT kon zijn. Nu bedacht ik mij dat het nog te rustig zou zijn en dat ik best nog wel wat kon werken. Snel reed ik naar een locatie met wifi-verbinding en ging nog 2 uurtjes aan de slag. Tevreden klapte ik mijn laptop weg, betaalde de kopjes koffie en reed met een voldaan gevoel richting Bruggen. “Ik kan het wel” dacht ik “ik doe het alleen niet” Ik zette mijn auto aan de kant en stapte bij de grens uit. Ik keek achter mij naar het Nederlandse landschap waar ik mijn boekhoudersbestaan had en ik keek richting FKK-land. Ik brulde: “Ik ben BAASSSSSSSS”
    Daarna stapte ik weer in de auto en reed op mijn dooie gemakje naar de Heidweg, waar nog een parkeerplaatsje was. Na mijn auto te hebben geparkeerd, liep ik naar het mooiste traliewerk van Duitsland en drukte op de bel. Het mechanische geratel deed mijn kruis kriebelen en dat was niet vanwege schaamluis (c-right: HP001). Ik duwde het traliewerk open en stapte de wereld der ijsberen binnen. Met gespleten oogjes keek ik snel heen en weer en zag enkele prooitjes voorbij slenteren. Ik zette een stap opzij en struikelde pardoes over een ijsbeer. Ik keek de ijsbeer aan en langzaam begonnen allerlei lastige radertjes in mijn hoofd te werken. Ik had de indruk dat dat bij de andere ijsbeer ook gebeurde. Het piepte in ieder geval aardig. Ineens herkende ik de ketsende Ketserr. Op dat moment herkende hij mij ook. Na wat schuttingwoorden gaven wij elkaar de hand. “Ga je haartjes maar snel nat maken” zei hij en vertrok de barruimte weer in.

    Op bevel van Ketserr stapte ik de kleedkamer in en kleedde mij uit. Grappig was ik dat ik hetzelfde lockertje kreeg als de vorige keer. Later zou ik begrijpen dat er ijsberen waren die eisten dat ze elke keer hetzelfde lockertje kregen. Een eisende ijsbeer zeg maar. Natuurlijk vertelde ik die toevalligheid aan iedereen die het horen wilde. “Het is je penislengte gedeeld door de dikte” legde ik uit.
    Maar eerst zou ik mij nog douchen, waarna ik met natte haartjes de barruimte in liep. De line-up zag er helemaal niet verkeerd uit. Alleen mis ik die mooie Latina’s en Thaisen toch wel. Ik was daar beteuterd over, net als DeSouza beteuterd was mij weer te zien: “De afspraak was toch dat jij op donderdag kwam en ik op woensdag” mokte hij, om er gelijk aan toe te voegen: “Dan komt die HP020 zeker straks ook?” Voor ik kon antwoorden stond NikXXX voor mij. “Dit is woensdag. Jij hoort op donderdag” waren zijn welkomswoorden. Ik gaf hem de hand, waarbij NikXXX zei: “Je bent mijn mattie, maar ik kom op woensdag en jij op donderdag” Of hij nog meer zei weet ik niet. Mijn aandacht werd getrokken door een mooi meisje in de hoek. Ze was voor mij nieuw, had een Oost-Europees mooi gezocht, mooi lijf, slank zonder mager te zijn en schitterende borsten. In no-time stond ik voor haar en stelde mij voor, waarop zij vertelde Adina uit Roemenie te zijn. Ondanks dat ze niet echt gehaaid over kwam, deed ik wel een stap terug. Roemeentjes zijn meestal mijn cup of tea niet. Ik draaide mij om en vertelde wie zij was. De aanwezige ijsberen hadden zeker interesse in haar. Dat zou later maar al te goed blijken, Nu zat ze werkloos en alleen in de hoek. “Hoe heette ze ook al weer?” vroeg Ketserr, waardoor er een groot vraagteken boven mijn hoofd verscheen. “Jij bent gemeen” hoorde ik DeSouza tegen Ketserr fluisteren. Met het schaamrood op mijn kaken liep ik weer naar Adina en verontschuldigde mij: “I am sorry, my brain is not working very well (waarbij ik met mijn handen boven mijn hoofd draaide in de hoop dat het leek alsof ik radertjes na deed)” Adinna toverde een schitterende glimlach tevoorschijn en streelde lachend mijn arm.
    Ik besloot GT maar eens verder te bekennen. Bij de kino werd ik aangerand door de superslanke Poolse Martha met haar blonde haren. Ze deed mij allemaal oneerbare voorstellen en ik ging bijna door de knieeen. Ik twijfelde echter nog net iets teveel. Later zou ik van DeSouza vernemen dat ze goed zou moeten zijn. “Je bedoelt toch die Poolse zonder tieten. Die ene met 2 ruggen” zei hij “bij mij was ze goed. Bij jou is alles goed. Een kinkerlul is snel gevuld”
    Ik nestelde mij weer de mannen, waar nu ook BergM550 zich had gevoegd. BergM550 praatte en praatte en ik vroeg mij af of hij mij herkende. Ik knipoogde naar hem, ik ging in een Hercules-pose staan en uiteindelijk gaf ik hem een hand: “he, ken je mij nog, ik ben Ace2” , waarop Ketserr brulde: “ik heb gehoord dat je Acel2 heet, hahaha.” BergM550 keek mij emotieloos aan en knikte, waarop hij met zijn verhaal verder ging. Net toen ik aandacht wilde eisen, begon BergM550 over Adina te vertellen. Blijkbaar kende hij haar uit World en deelde ons mede dat ze goed was. “Zoent ze ook?” vroeg ik en toen BergM550 daar bevestigend bij knikte, draaide ik mij om en stond voor Adinna. Lachend vroeg ze of ik haar naam weer was vergeten. Dat was ik niet, al kwam ik niet verder dan wat stamelen. Dat stamelen moest een voorstel tot kamerverzoek voorstellen en na niet zo’n lange tijd had Adinna door wat ik bedoelde. Lachend zei ze dat ik naar was gekomen omdat BergM550 zou hebben gezegd dat ze goed was. “I know him” zei ze “It is a good man” "Not so good as I am" gromde ik. Zo kon het gebeuren dat wij in een hutje verdwenen:

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...945#post354945

    Soms heb je geluk. Soms kom je van een sessie terug en ben je leeg en uitgeneukt. Dan vraag je je af waarom je je dat hele eind hebt gereden voor dat uurtje sex. De tweede sessie is dan vaak ook maar om sex te hebben omdat je er toch bent. Maar soms heb je ook geluk. Soms voel je je fit en heb je gewoon zin in die tweede sessie (en dan wordt de derde sessie een sessie omdat je er toch nu eenmaal bent). Dat geluk had ik vandaag. Met hongerige oogjes keek ik de barruimte rond. Ik merkte een dame op, waarvan ik zeker wist dat ik haar al eens eerder had gezien. Later bleek dat Paris uit Duitsland te zijn. DeSouza wist mij te vertellen dat zij goede service bood. “Weet jij dat dan niet?” vroeg Ketserr Jij staat toch anders heel hoog aangeschreven op het forum” Wie ook heel hoog aangeschreven staat is Indiaase Samira. Ze zag er weer geil uit. Ik maakte een praatje met haar, maar ik twijfelde teveel door het verhaal van ILTG. “Ze is een porno-bitch, geen bitch voor pannenkoekjes” verduidelijkte NikXXX. Hij vertelde nog wat smerige spermadetails waardoor ik even niet aan eten wilde denken. Lulu wilde daarentegen wel aan mijn pepermuntballetjes denken en brulde dat ze viagra nodig had. Ik lette niet goed op hoeveel ze pakte, want Paris zat te lonken en ze had mijn aandacht. Ik wilde haar wel eens proberen. Ondertussen zag ik BergM550 iets tegen Adina zeggen. “I am yealous” bromde ik “next time I hit him between the legs” , waarop Adina in de lach schoot.
    Ik draaide een beetje en ineens stond Simona uit Bulgarije voor mij. Simona heeft vroeger in PHG gewerkt.
    Eerlijk gezegd moest ik hard nadenken hoe ze ook al weer heette. Simona ziet er best leuk uit met haar brilletje. Ze valt echter niet echt goed op. De laatste keren kwam ze vaak even een praatje maken. Ik weet niet hoe ik het moet uit leggen, daarmee kreeg ze mijn interesse wel. Nu ze wederom mijn naam weer wist (en ik die van haar niet direct kon oplepelen) dacht ik dat zoveel interesse wel beloond moest worden met een kamergang:

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...978#post354978

    Na mijn sessie met Simona was ik wel even afgepeigerd. Ik strompelde de barruimte in, waar ik bij de ingang Ketserr en Boy69 aan trof. Ik ging bij hen staan om maar de indruk te wekken dat ik best ijsberen ken. Anders lijk je ook maar zo’n Acel2. Wij stonden natuurlijk hinderlijk in de weg, waardoor de meisjes zich langs ons heen moesten worstelen. Dat gaf gelijk de gelegenheid om even kennis te maken. Dat was ook het moment dat Emma binnen kwam. Ze passeerde ons zonde niets te zeggen. Ze liep naar de bar, haalde een kop koffie en liep weer terug naar mij om mij te begroeten. Ze gaf mij een zoen. Ik was wat terughoudend omdat ze felrode lippen had. Ik was bang dat ik zo meteen onder de rode lippenstift zou zitten. Ik vond het niet mooi staan. Ze had iets weg van een clown met grote tieten. Ze vertelde mij dat ze eerst haar koffie zou op drinken en dan naar mij terug zou komen.
    Ik draaide mij om en zag dat Ketserr interesse toonde in een meisje. Hij vroeg hoe ze heette, maar dat wist ik niet. “Jij wordt op het forum overschat” mopperde hij. Na dat overschatten kwam BergM550 bij ons staan. Tijdens het gesprek dat daarop volgde trok BergM550 ons weg omdat hij vond dat wij in de weg stonden. Toen hij mij aan raakte vroeg ik opgewonden: “Wil je knuffelen?” en voor hij kon antwoorden omhelsde ik hem intens. “Houdt je ook van openbare sex?" vroeg ik vervolgens, waarop BergM550 ineens de sterke behoefte had om te gaan eten. Dat deden wij met zijn vriend en Boy69. Het eten leek wat karig, al vond ik de lasagne heerlijk smaken. BergM550 vond het dessert een 3-sterren-restaurant waardig. De kersjes waren zo zoet dat als je daarna van je cola dronk, die bitter smaakte.
    Het eten was gezellig. Wij kletsten over waar mannen graag over kletsten. Zo ook over onze grenzen die wij steeds vaker verlegden, al waren wij het allen eens dat nzc een brug te ver was. Wie zou er jokken? Maar dat is natuurlijk wel het geval. Wij verleggen allemaal onze grenzen. Je begint in een raambuurt en kijkt je ogen uit naar zoveel schoons op zo’n kleine ruimte. Je vindt alles goed en na verloop van tijd pijpt er eentje zonder condoom. Eerst schrik je en vreest de meest enge ziektes, maar na wat internetonderzoek ga toch weer terug. Als je dat eenmaal hebt geproefd krijg je vroeg of laat de vraag of je niet eens wilt (moet) beffen en voor je het weet lig is tussen die benen van zo’n lekkere groet. Ondertussen ben je al lang niet meer in een raambuurt geweest. In aanvang vindt je beffen bij een hoer nog eng, maar ook die grens passeer je. Uiteindelijk ga je letterlijk de grens over en kom je in FKK-land waar meisjes voor lage prijzen soms taboeloze sex aan bieden. Zoenen, pzc, beffen en FT met een bloedmooie jonge griet worden de gewoonste zaak van de wereld. Je vindt de toppertjes van de club, soms wordt je (“wederzijds”) verliefd en de sex wordt intenser. Maar of dat meisje reist weer verder of ze begint je te vervelen en je gaat weer verder op zoek. Die topprestatie wordt echter wel je norm. En zo gaan wij steeds verder.

    Ik moest ook maar eens verder gaan en wel naar de barruimte. Onderweg kwam ik Adina tegen die ik de doorgang blokkeerde: “ZOLL” brulde ik. Haar liefelijke glimlach deed mij smelten en de grommende ogen van haar klant deden mij in mijn broek plassen.
    In de barruimte merkte DeSouza op dat Save the Wale 3 rond liep. Even later denderde Bianca voorbij, waardoor BergM550, DeSouza en ik elkaar lachend aan keken. “Als Ketserr haar neemt voelt ze hem niet eens.” zei ik een beetje balorig. “Heb jij de lul van Ketserr wel eens gezien?” vroeg BergM550 verbaasd (die wel heel snel alles serieus nam) “Heb jij Bianca wel eens gezien?” retourneerde ik zijn vraag.
    Even later zat ik met Ketserr in de bank wat te kletsen. Na dat kletsen besloot ik een rondje te lopen en Ketserr besloot mij te vergezellen. Ik slenterde door GT en zwaaide, knipoogde en kwebbelde wat. “Oh, zo doe jij dat” zei Ketserr “jij bent de hele tijd bezig met die grieten”
    Uiteindelijk kwamen wij bij de kino waar Anny zat. “Du bist genau meine frau” zei ik tegen de verbaasde Anny “ich komme immer bei dir zuruck” Voor ze haar pijpmondje open kon doen stond ik al in de kino. Ik sloot mij Ketserr aan en wij keken naar een vrouw die een man bereed. “Weet jij wie dat zijn?” vroeg Ketserr. Ik haalde mijn schouders op. Ik liep weer naar buiten toen ineens 2 handen mij vast hielden. Ik herkende de handen van Emma. Ze streelde mijn onderlichaam en het bloed stroomde waar het stromen moest. En niet veel later verdwenen wij op een kamer, waar een uurtje heerlijke sex plaats vond.

    Na die laatste sessie hing ik een beetje aan de bar. Ik kwam naast DeSouza zitten en zo waar kregen wij een aangenaam gesprek. Dat aangename gesprek duurde tot Paris zich bij ons melde. Ze had natuurlijk gemerkt dat ik in aanvang veel interesse toonde, maar dat die interesse was verdwenen. Ze ging nu maar directer te werk. Ik verontschuldigde mij met het feit dat na 3 kamergangen alle puf uit mij was. “Aber eine schone frau wie du muss ich besser kennen lernen” zei ik. Paris vond dat ik dat erg lief zei. “Meine muter sagt dass ich dass gegen eine schine frau sagen muss” vervolgende ik “ meine alte mutter, die frau von diese mann” , waarna ik een geschrokken DeSouza omarmde “Diese man” brulde ik nog eens extra. Lachend vertrok Paris. “Biss nachste mahl” zei ze nog wuivend. Dat was een mooie tip om zelf ook afscheid te nemen. Ik nam afscheid van een ieder en van NikXXX in het bijzonder, waarmee ik nog een tijdje in de kleedkamer bij kletste.
    Ik kleedde mij aan en gaf mijn sleuteltje aan de thekefrau, die nog wel wilde weten of alles naar tevredenheid was. Ze vroeg echter niet door, noch wilde ze namen weten. Ik stapte naar buiten en stapte in mijn auto, die ik startte. Ik reed rustig de Heidweg af en eenmaal op de weg, trapte ik op zijn staart en vloog weg, richting horizon, terwijl in de verte mijn mondharmonica melodramatisch klonk en ik zong: “I am a poor lonesome icebear, fucking, far, far away frome home……………………………….”

  13. Onderstaande 24 leden hebben Ace2 bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 6 februari 2014),albertde2de ( 4 februari 2014),AmuseMe ( 2 februari 2014),Badslippers ( 2 februari 2014),Bluebear ( 2 februari 2014),dennisw (16 februari 2014),Don Rudo ( 2 februari 2014),gignnl ( 2 februari 2014),hp001 ( 2 februari 2014),Hunziker ( 3 februari 2014),Jack42 ( 4 februari 2014),jesuswasaahippy ( 2 februari 2014),KanariePiet ( 2 februari 2014),Megaboob ( 2 februari 2014),Mr Pussy ( 3 februari 2014),mynasch ( 2 februari 2014),palimo ( 2 februari 2014),Quads ( 4 februari 2014),rob333 ( 6 februari 2014),rob45 ( 2 februari 2014),Teiresas (11 februari 2014),wervelwind ( 2 februari 2014),Wijze grijze ( 2 februari 2014),Willi69 ( 2 februari 2014)

  14. #85
    Geregistreerd
    5 mei 2013
    Last Online
    17 juni 2015 @ 11:08
    Locatie
    some where on this planet
    Berichten
    20
    Discussies
    9
    Thanks
    22
    Thanked
    13 in 8 posts

    Standaard

    wordt tijd dat ik weer ga )
    Laatst gewijzigd door jesuswasaahippy; 2 februari 2014 om 21:47 Reden: tekst

  15. #86
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Aangezien het combimeisje nog na lag te gloeien nadat ze afgelopen week langdurig was uitgehoond door de Limburgse Ron Jeremy vandaag maar op zoek gegaan naar een alternatief.En wat is er beter als GT op zondag,relaxte sfeer en prima damesaanbod.
    Ook aanwezig op zondag zijn wat vaste beren,een van hen Bergm550 en met hem heb ik langdurige tafelgesprekken,behalve de aanwezige dames bespreken we alles van een goed functionerende stoelgang tot de nucleaire wedloop.Ook de nieuwe juryvoorzitter Mr Pussy voegde zich in het gesprek en met hem kennis gemaakt en bijgebabbeld over het gangbang gebeuren.
    Gekamerd moet er ook worden en de eerste werd Lolly,ze duwde twee zwaarwegende argumenten om mijn oren en ja dan is het gebeurd.Het is een stevige dame met wie je een prima potje sex kunt hebben,en lenig is ze ook nog.
    Tweede van de dag werd een Germaanse blondine Peggy,na een kennismaking in de kino maar eens gaan proberen op de kamer.In deze was mijn voorgevoel goed,service op de kamer was prima.Kon langdurig genieten van haar heerlijke cupjes en zelf was ze ook niet vies van wat verwennerij,met haar komt er zeker een vervolg.
    Hierna met wat beren gaan dineren in de tent,schaft was weer prima en wat een heerlijke desserts.
    Intussen was mijn dessert ook gearriveerd,Asia.Normaal werkt ze niet op zondag maar had geluk tegen zevenen was ze verschenen.
    Asia is een stevige grote dame en waarschijnlijk niet iedereens ding.Voor mij wel na mijn erstfrau Anastacia nu 10 jaar geleden en Kate kan ik het altijd goed vinden met deze struise dames.
    Asia was een tijd uit de picture geweest,gewerkt oa bij YY alwaar ik haar nog eens getracht heb op te zoeken maar net op die dag was ze er niet.Vanavond na lange tijd elkaar weer eens getroffen,ze zag er weer heerlijk uit en kleine Gign stond gelijk paraat.
    We hebben een prima uurtje beleefd op de kamer en nu zal het geen drie jaar meer duren.
    In de bar was intussen de Heineken brigade gearriveerd en met deze en gene wat bijgekletst onder genot van een,jawel,alcoholvrij biertje.
    Omdat mijn libido nog niet was uitgeblust nog ff gaan jagen.Had al diverse malen een exotische dame gezien die topless rondliep.
    Het bleek Samira te zijn,Duitse met Indische roots (waar hebben we dat eerder gehoord?).
    In het intakegesprek gaf ze aan ook in Hamburg te werken hetgeen bij mij de belletjes deed rinkelen maar nee geen angst tz zat in het pakket.
    Op de kamer bleek dit echter het pluspakket te zijn waarvoor ze een trinkgeld vroeg,een dame die goede service bied geef ik dat altijd,in dat geval een vette fail.Haar gewoon lekker een half uur aan kleine Gign laten zuigen en dat kon ze wel echter een herhaling zit er dus niet meer in.
    Klein dompertje op een prima dag,was het maar weer zomer.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  16. Onderstaande 11 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 3 februari 2014),Badslippers ( 3 februari 2014),bergm550 ( 2 februari 2014),hp001 ( 3 februari 2014),Hunziker ( 3 februari 2014),Jack42 ( 3 februari 2014),Megaboob ( 2 februari 2014),Mr Pussy ( 3 februari 2014),rob45 ( 3 februari 2014),Teiresas ( 2 februari 2014),Wijze grijze ( 4 februari 2014)

  17. #87
    Geregistreerd
    1 juli 2011
    Last Online
    28 januari 2015 @ 19:20
    Berichten
    129
    Discussies
    6
    Thanks
    153
    Thanked
    204 in 52 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag met 2bat4you,Rex,Cupido en M natuurlijk weer naar GT geweest.
    We waren vrijdag met z'n 5-en naar Hause Panthera geweest en dat was ook erg leuk dus een beetje laat naar bed....maar toch allemaal weer
    redelijk vroeg op om toch zo rond half 12 in het SprookjesBos te zijn want hoe later je aankomt...des te minder tijd heb je om te
    Als we "laat" zijn zegt 2Bat4You altijd : Gaat van je NeukTijd af !!
    Aangekomen op de parkeerplaats,plek zat natuurlijk,alleen er viel ons meteen iets op....De Bolide van Ketserrr stond er niet
    En als die er rond dat tijdstip Niet staat....komt hij meestal ook niet,jammer want het is altijd gezellig met bekende beren in de club.
    Wij naar binnen,douchen,Berenvel aan en hop de bar in.
    Ik zie Sabrina zitten
    Ze was een paar weken op vakantie geweest dus ik even een praatje met haar maken.
    Ben nog nooit met haar op de kamer geweest maar volgens Rex en Cupido kan ze erg lekker Snorkelen
    Aangezien ik daar wel van hou...was een kamergang met haar natuurlijk meteen geboekt.
    Nou dat snorkelen...dat kan ze zeker lekker zeg,Jam jam jam.
    Zeker voor herhaling vatbaar.
    Rex had Daisy in zijn vizier en dus die was ook meteen weg.
    M was ook foetsie maar 2Bat en Cupi deden het nog rustig aan.
    Logisch want we hadden in HP onze buksen al aardig leeg geschoten.
    Dan maar eerst ff het bubbelbad en de sauna in.
    Ook altijd lekker.
    Daarna natuurlijk weer wat drinken in de bar en met de aanwezige dames gezellig gek doen.
    Het eten was erg goed,snitzel met gebakken aardappelen en salade dus wij alle 5 het buikje rond gegeten.
    Daarna weer de bar in en kijken of er nog wat te wippen is...
    Dat is er gelukkig genoeg in GT
    Dus Cupi en 2Bat ook allebei een dame opgepikt en hop de kamer op.
    M had er intussen al weer 2 te pakken genomen en die vond het rond een uur of 8 wel welletjes en ging terug richting Amsterdam.
    We hadden eigenlijk gehoopt dat de DJ er zou zijn maar helaas
    Wel natuurlijk gedanst maar het is toch anders als de DJ er is.
    Rond een uur of half 12 begon de vermoeidheid van 2 dagen in een club aanwezig zijn ons een beetje op te spelen
    en dus gingen Rex,2Bat en ik ook richting Amsterdam.
    We hebben weer 2 erg leuke dagen gehad in 2 verschillende clubs.

    Gr Quads

  18. Onderstaande 8 leden hebben Quads bedankt voor deze bijdrage:

    2bat4you ( 5 februari 2014),Ace2 ( 5 februari 2014),bergm550 ( 5 februari 2014),gignnl ( 5 februari 2014),Hunziker ( 4 februari 2014),Megaboob ( 4 februari 2014),Rex ( 6 februari 2014),Sjeufke ( 4 februari 2014)

  19. #88
    Geregistreerd
    10 juni 2007
    Last Online
    8 oktober 2023 @ 20:23
    Locatie
    Heidweg 1, Bruggen
    Berichten
    1.073
    Discussies
    51
    Thanks
    1.367
    Thanked
    1.241 in 343 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quads Bekijk bericht
    Aangekomen op de parkeerplaats,plek zat natuurlijk,alleen er viel ons meteen iets op....De Bolide van Ketserrr stond er niet
    En als die er rond dat tijdstip Niet staat....
    Gr Quads
    Een uitleg over dit raadsel lees je in deze kladjes;

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...134#post355134

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...132#post355132

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...le-(Roemeense)

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...al-(Roemeense)
    THE BOSS!!!!
    stay hard, stay hungry, stay alive!

  20. Onderstaande leden hebben ketserr bedankt voor deze bijdrage:

    Quads ( 4 februari 2014)

  21. #89
    Geregistreerd
    4 februari 2014
    Last Online
    28 juli 2014 @ 22:14
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    11
    Thanked
    6 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quads Bekijk bericht
    Afgelopen zaterdag met 2bat4you,Rex,Cupido en M natuurlijk weer naar GT geweest.
    We waren vrijdag met z'n 5-en naar Hause Panthera geweest en dat was ook erg leuk dus een beetje laat naar bed....maar toch allemaal weer
    redelijk vroeg op om toch zo rond half 12 in het SprookjesBos te zijn want hoe later je aankomt...des te minder tijd heb je om te


    Gr Quads
    Nou nou jullie zijn wel echte feestgangers he.
    Ik kom ook op je verjaardag daar in GoldenTime en dan wil ik dat wel eens zien hoe leuk het daar is.
    Ken eigenlijk alleen HP en Villa Marisol.

  22. Onderstaande 2 leden hebben norsman bedankt voor deze bijdrage:

    Quads ( 5 februari 2014),Rex ( 6 februari 2014)

  23. #90
    Geregistreerd
    1 juli 2011
    Last Online
    28 januari 2015 @ 19:20
    Berichten
    129
    Discussies
    6
    Thanks
    153
    Thanked
    204 in 52 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door norsman Bekijk bericht
    Nou nou jullie zijn wel echte feestgangers he.
    Ik kom ook op je verjaardag daar in GoldenTime en dan wil ik dat wel eens zien hoe leuk het daar is.
    Ken eigenlijk alleen HP en Villa Marisol.
    GT is niet te vergelijken met HP of VM.
    Het vrouwen aanbod is in GT veel en veel meer maar als je op mijn verjaardag komt over 10 dagen dan zal je dat wel zien
    Ik noem het niet voor niks het SprookjesBos !!

    Gr Quads

  24. #91
    Geregistreerd
    4 februari 2014
    Last Online
    28 juli 2014 @ 22:14
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    11
    Thanked
    6 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quads Bekijk bericht
    GT is niet te vergelijken met HP of VM.
    Het vrouwen aanbod is in GT veel en veel meer maar als je op mijn verjaardag komt over 10 dagen dan zal je dat wel zien
    Ik noem het niet voor niks het SprookjesBos !!

    Gr Quads
    Ik kom ZEKER op je verjaardag !!!
    Loop nu te Ijsberen in de huiskamer
    Waar moet ik dat nu aangeven dat ik kom? i.v.m die korting kaart van 10 euro.

  25. #92
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 18:44
    Berichten
    11.091
    Discussies
    224
    Thanks
    13.057
    Thanked
    17.470 in 6.147 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door norsman Bekijk bericht
    Ik kom ZEKER op je verjaardag !!!
    Loop nu te Ijsberen in de huiskamer
    Waar moet ik dat nu aangeven dat ik kom? i.v.m die korting kaart van 10 euro.
    Hier:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...658#post355658

  26. #93
    Geregistreerd
    6 december 2010
    Last Online
    7 april 2024 @ 16:56
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    46
    Thanked
    45 in 9 posts

    Standaard Gt op zondag 9 februari

    Aanvankelijk leek het of alle beren uit hun winterslaap ontwaakt waren, terwijl de dames getalsmatig sterk achter bleven. Wat er in de loop van de middag en de vroege avond gebeurde, niemand zal het ooit weten. Zette Tatiana oproepkrachten in? Feit is dat er een uitstekende damesploeg verscheen en alles weer goed kwam. Aanwezig waren onder anderen: Agnieska, Andrea, Argentina, Asia, Aurora, Christina(roe), Denise, Flo, Georgina, Helena, Jana, Jill, Jolanda, Kathy, Katja, Kira, Lara, Lorena, de nieuwe Martha, Mona, Patrizia, Paula, Pia, Romana, Rosa, Shiva, Sonja, Tanya

  27. Onderstaande 8 leden hebben Hedostar bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (15 februari 2014),bergm550 (10 februari 2014),Boy69 (10 februari 2014),felrops (10 februari 2014),goldstar (10 februari 2014),ilovethaigirls (10 februari 2014),mynasch (10 februari 2014),Teiresas (10 februari 2014)

  28. #94
    Geregistreerd
    14 december 2012
    Last Online
    22 augustus 2022 @ 22:29
    Berichten
    166
    Discussies
    10
    Thanks
    14
    Thanked
    134 in 42 posts

    Daumen hoch Back in GT thursday 6.2.

    Back in GT since December. I arrived around 15h30, quite a lot of people even if the girls told me that the club was empty !!!!
    Almost 5-10 min for having a key.
    Line up in the average I would say but with nice new girls.


    Session 1 : Viktoria.nl, 1h, excellent
    Well what can I say more … same as our first time at the Xmas party !!!!
    Really amazing, ultra sex specially if you succeed your DATY (with long rimming), she gets horny like hell.
    Sometimes she’s really crazy … she wanted to pee on me !!!


    Session 2 : Mira.hu, 1h, wonderful
    A long time since I have seen her again … we went together in Mai 2013 I guess. I saw her again only for the Xmas party but she was booked.
    She recognized me and after an excellent social time … go to Zimmer.
    It was exactly like in my memory, just wonderful : she’s very sweet and tender, she’s french kissing, she likes caressing.
    After this tender hug, I started to kiss her everywhere until I approach her pussy … I licked her 12 min … bingo … orgasmus !!!
    She was taking her breath and at the same time I put my hand over her pussy without doing any movement, a few minutes … then I started to lick her again ….. 14 min … bingo second orgasmus !!!!
    She was totally amazed and she told me it was the first time she has such an experience.
    Then we started to fuck, very nice … but because of her orgasmus, she was forced to run out of the bungalow for an emergency pee on the grass !!!!
    No worries … we played again together and we were sweating like hell at the end !!!!
    I asked her to finish in 69 with a CIM : she did it very nice (she’s a good player with her tongue piercing).
    I like her a lot, some would say that she has some little extra weight but I don’t care, she is really nice and gives an excellent service and likes to enjoy herself too.


    Session 3 : Oksana.ru, 30min, excellent
    In the afternoon, I just discussed a few minutes with her … new girl since 2 days, small blonde format, 26yo, totally naked, body perfect (ideal curves for breasts and bottom, no fat, ), athletic and tonic. Her face was strange like she were unhappy but when you start talking with her, she’s smiling and she’s really friendly. She’s coming from Frankfurth where she’s working.
    She told me that she’s discovering this activity … may be a lie because she’s efficent for calibrating a session at 30min !!
    She told me that she’s fitness teatcher .. probably the truth as she was jumping everywhere the bed and she has an amazing stamina !! :wink:
    In zimmer : DFK, excellent blowjob, DATY too ... she was enjoying and she told me “I need to be fucked right now” and she accelerated to have my dick into her as fast as possible !!! And then strange thing, she was asking to change position a lot of time and each time asked for really deep and high frequency fucking. The one “classic” where she were spreading her legs to her shoulders was very very hot !!!!!
    My reference for same style is Cora … she likes sex a lot and was more demanding than her … that’s why I think she’s really a fitness teatcher !!!


    My last point and it’s really a regret from my side : I saw a real bomb to my standpoint, Elektra.hu, black hair to the bottom, beautiful body, wonderful face and eyes latina like … I never had the opportunity to coordinate a session with her. I catch her to discuss just after my session with Oksana … really clever and charming, full of sensuality …. and I had no more energy to go for a 4th one unfortunately.
    She told me that she was migrating to a privat in Bonn this week.
    Laatst gewijzigd door istebe; 10 februari 2014 om 22:36

  29. Onderstaande 14 leden hebben istebe bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (11 februari 2014),bergm550 (10 februari 2014),Hedostar (10 februari 2014),ilovethaigirls (11 februari 2014),jacky pakutra (10 februari 2014),lekkersfan (10 februari 2014),Megaboob (10 februari 2014),Mr.IJsbeer (11 februari 2014),norsman (20 februari 2014),Quads (11 februari 2014),Shaggie (19 februari 2014),Teiresas (10 februari 2014),Van Dattum (11 februari 2014),Willi69 (10 februari 2014)

  30. #95
    Geregistreerd
    26 september 2012
    Last Online
    22 november 2021 @ 01:47
    Locatie
    belgische kempen
    Berichten
    170
    Discussies
    9
    Thanks
    267
    Thanked
    159 in 34 posts

    Standaard

    Dinsdag 11/03/2014

    De dag van de Ontdekkingen.

    Na lange tijd nog eens afgezakt naar het pannenkoekenhuisje. Om 13:30 aangekomen en nog een parking gekregen helemaal achteraan.
    Me maar snel naar binnen begeven om me om te kleden.
    Hier kwam ik al snel een bekende tegen. Vriendelijk goede dag tegen elkaar gezegd en samen wat gaan eten.

    Het dames aanbod rond dit uur was goed tot vrij goed te noemen. Zou naar mate de avond vorderde alleen maar beter worden.
    Effe de kat uit de boom gekeken en dan maar mijn eerste kamer gemaakt.

    Lolita of in die trend was mijn eerste slachtoffer. Het is dat meisje met haar 3 service pakketjes. Maar voor het B paker gekozen.
    Deze dames ziet er goed uit en verleend een goede service. Al is mijn herhaling gevaar zeer klein. Gezien de prijs/tijd verhouding niet klopt.

    2 de kamer van de dag zou een ook een nieuw meisje worden. Helaas ven ik haar naam kwijt geraakt? Ze is 21 jaar oud en heeft venisiaans blond haar (Wel gekleurd denk ik ). Was een aangenze vzrschijning . En ze leverde een goede tot zeer goede service.

    Ik had al van een dame gehoord dat mijn vaste waarde er nog niet was. En dat zou nog zo'n 3 tot 4 weken duur eer ze terug komt uit vakantie.

    3 de kamer was met Rachel deze is altijd goed. Dus gewoon het uur vol gemaakt.

    Op het einde wou ik nog een lange met rood gekleurd haar naar de kamer nemen maar de fusering was er niet meer. Weet iemand hie ze noemt ze is redelijk groot en slank en gaat vooral met Chinese naar de kamer.

    Een super dag gehad in GT !
    cooks and hookers have the same goal! Ask you money and let you smile

  31. Onderstaande 12 leden hebben chefkok bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (12 februari 2014),bergm550 (12 februari 2014),dennisw (16 februari 2014),ilovethaigirls (18 februari 2014),Jaeger-Lecoultre (12 februari 2014),masseurke (17 februari 2014),master155 (12 februari 2014),Quads (12 februari 2014),Rudi_NL (12 februari 2014),Shaggie (19 februari 2014),Teiresas (12 februari 2014),wervelwind (12 februari 2014)

  32. #96
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    Vandaag @ 10:42
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    Die laatste zou carmen kunnen zijn.
    Gr.

    Cupido

  33. #97
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chefkok Bekijk bericht
    Op het einde wou ik nog een lange met rood gekleurd haar naar de kamer nemen maar de fusering was er niet meer. Weet iemand hie ze noemt ze is redelijk groot en slank en gaat vooral met Chinese naar de kamer.
    Dat is Carmen (Roemeense). Prima service en ben regelmatig met haar op de kamer geweest.

  34. Onderstaande leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    chefkok (12 februari 2014)

  35. #98
    Geregistreerd
    24 december 2012
    Last Online
    17 april 2024 @ 15:07
    Berichten
    96
    Discussies
    2
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 31 posts

    Standaard De ontdekking van de hemel

    6 weken geleden ben ik naar aanleiding van verschillende fora voor het eerst naar GT gegaan. Ik was daarvoor al een aantal keer in Xanten geweest en dacht daar de lusthemel ontdekt te hebben maar er blijkt een betere plek te zijn. Inmiddels ben ik vier keer op verschillende dagen in GT geweest en ik heb met veel plezier met verschillende dames gekamerd. Ik krijg nu alleen het onrustige gevoel dat, ondanks dat ik nu denk in de hemel of het sprookjesbos (ik vind beide fictieve plaatsen), er misschien nog mooiere plekken op deze wereld (binnen realistische reisafstand vanuit het westen des lands) zijn. Vandaag ga ik dan ook aan mijn queeste beginnen door naar living room te gaan voor een vergelijkend warenonderzoek. Heeft er iemand tips voor een volgorde van plekken, ik zie namelijk op het forum bij verschillende clubs positieve en negatieve berichte staan. Mijn voorkeuren zijn, en ook deze zijn uiteraard subjectief, a. goede service van dames b. mooie dames c. fijne welness (vooral een stoombad kan mij bekoren en mis ik in GT) d. lekker eten (hoeft niet hoogstaand maar voor wie Xanten kent, dat vind ik slecht zeker de vreetschuurcultuur daar)

  36. #99
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    6.937
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HarrieJekkers Bekijk bericht
    Heeft er iemand tips voor een volgorde van plekken, ik zie namelijk op het forum bij verschillende clubs positieve en negatieve berichte staan.

    Clubadvies vraag zie:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...040-Welke-Club

  37. Onderstaande leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    HarrieJekkers (15 februari 2014)

  38. #100
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard GT op 15 februari 2014

    15 februari. Een weekend GT was weer aangebroken. Toevallig vierde Quads zijn verjaardag in GT. Ik moet toegeven dat ik er een beetje tegen op zag. Ik houd niet van parties en verjaardagen vanwege de gedwongen sfeer. Ik vier de mijne nooit. Ik houd niet van dat kleffe gedoe en om in de belangenstelling te moeten staan.

    Dus ik laat mijn verjaardag altijd geruisloos voorbij gaan. Ik ben toch wel een einzelgänger. Maar de verjaardag van Quads is me reuze meegevallen. Het was allemaal ongedwongen en iedereen ging zijn eigen gangetje. Het was business as usual, zoals ik het graag heb.

    De reis naar GT ging goed ondanks de harde wind. Al fietsend naar het station Haarlem zat ik vol energie en blijdschap. Ik ging weer naar het bordeel. Ik kan niet fluiten, maar als ik het kon, dan had ik fluitend op de fiets gezeten. Er stond een zware wind en ik kwam nauwelijks vooruit, maar het waren de tieten van Elisabeth die me op de been hielden.

    Op het station Haarlem stonden kinderen met collectebussen geld in te zamelen voor een goed doel. Wat een slim idee, want wie kan er nu nee zeggen tegen een kind. Komt er een kind naar me toe en vraagt met van die hondenogen of ik nog wat over heb voor het goede doel.

    Normaal geef ik nooit aan goede doelen, maar ik kan moeilijk nee zeggen tegen een kind. Daarom wil ik nooit vader worden, want ik zou nooit een strenge vader kunnen zijn. Dus ik gooide 2 Euro in de collectebus. Die kinderen deden goede zaken, iedereen doneerde geld. De een na de andere.

    In Brüggen was het mooi, zonnig weer met 13 graden. Maar er was wel een sterke wind. In GT hing een goede sfeer. Het was erg druk en de line up was goed. Ik had een doosje Leonidas-chocola meegenomen voor de jarige Quads. Ik had het op station Amsterdam gekocht. Helaas zat er een hele foute roze strik om heen. Ze hadden helaas geen andere kleur.

    Ik zag Quads aan de bar zitten en sommeerde hem even met mij mee te gaan naar de kleedruimte, zodat ik het cadeautje even diskreet kon overhandigen. Er waren veel ijsberen aanwezig: Rex, Cupido, Rudi NL, Mr Pussy, Ketserr, Van Dattum, Buttinsky, Nikxxx en dah souza. Waarschijnlijk waren er ook nog andere beren, die ik niet ken.

    Het was echt supergezellig. Wel was het erg druk. Je kon nergens zitten. De muziek was goed, maar af en toe iets te hard. En de rook in de barruimte viel me soms zwaar. Dus ik stond ook vaak bij de receptie om even rust te hebben. Hier heb je ook een goed overzicht op de vrouwen die van en naar de kamer gaan.

    Quads had ook van die lichtgevende staafjes meegenomen, die je om je pols kunt doen. Je moet het staafje dan even schudden en dan gaat het licht geven. Het vond gretig aftrek. Al snel liepen veel meiden en gasten met een lichtgevend bandje om hun pols. Ik had een bandje met een roze kleur. Toepasselijk niet? Er was ook een gast die probeerde hem om zijn lul te binden, maar zonder succes. Hij was te smal. Met die lul van ketserr had het wel gelukt.

    Ik genoot van de sfeer en van de meiden om me heen. Ik stond met Mr Pussy en Rudi NL midden in de barruimte te praten. Om ons heen liepen allemaal mooie meiden. Ik kreeg er een geweldige erectie van. Ik vroeg of zij hier ook last van hadden. Ik dacht dat het wellicht een psychiatrische indicatie was, maar volgens Rudi NL hoort dat gewoon bij een gezonde man. Ik geloofde hem maar op zijn woord.

    Het eten was geweldig. Er was deftige goulashsoep, aardappelenpuree en varkensschnitzel. In de middag was er friet met hamburgers. Het eten smaakte top. Er zijn maar weinig clubs die dat ook bieden. Misschien Parksauna Residenz. Na het eten ben ik op de kamer gegaan met Amelia. Rachel zag er ook mega geil uit met haar mooie zonnenbankkleur, dus mijn tweede sessie was met haar. Daarna was ik ook nog met Dilan.

    Om 2 uur trokken we dan weer de deur achter ons dicht. Moe, maar voldaan. Terug naar het hotel, waar de stilte als een deken over me heen viel. Ik zit nu te ontbijten in het hotel. Naast me zit een andere viespeuk die gister ook bij de bouwmarkt was. Het is een mooie zondagochtend. De zon schijnt en het is 4 graden. Ik ga vandaag ook nog een half dagje naar GT.

  39. Onderstaande 31 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (18 februari 2014),Badslippers (16 februari 2014),Bluebear (16 februari 2014),Boy69 (16 februari 2014),ButtinSky (17 februari 2014),chefkok (16 februari 2014),dennisw (16 februari 2014),gignnl (16 februari 2014),hansdordt (16 februari 2014),HarrieJekkers (16 februari 2014),Hedostar (16 februari 2014),hp001 (16 februari 2014),ilovethaigirls (18 februari 2014),jacky pakutra (16 februari 2014),KanariePiet (16 februari 2014),KevinK (16 februari 2014),laplagne (16 februari 2014),lekkersfan (16 februari 2014),Megaboob (16 februari 2014),Mr Pussy (19 februari 2014),norsman (18 februari 2014),Quads (16 februari 2014),Rex (16 februari 2014),rob45 (16 februari 2014),rolo (20 februari 2014),Rudi_NL (16 februari 2014),Shaggie (19 februari 2014),Stief (16 februari 2014),Teiresas (16 februari 2014),Wacko66 (16 februari 2014),wervelwind (16 februari 2014)

 

 
Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:29.

  FKK Artemis 468*60