Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 216
  1. #51
    Geregistreerd
    1 juli 2011
    Last Online
    28 januari 2015 @ 19:20
    Berichten
    129
    Discussies
    6
    Thanks
    153
    Thanked
    204 in 52 posts

    Standaard

    Zaterdag met Rex,2Bat4You en Cupido naar GT geweest.
    Om 11.15 komen wij aan in Het sprookjesbos
    De parkeerplaats is nog redelijk leeg maar de Bolide van Ketserr staat er al wel natuurlijk.
    Altijd leuk als er beren aanwezig zijn waar je goede omgang mee hebt.
    We gaan naar binnen en krijgen onze sleutels en hop de kleedruimte in.
    Douchen en ons berenvelletje aan en de bar in.
    De altijd attente Beate had ons al binnen zien komen en onze koffie werd meteen voor ons neergezet.
    Ze weet precies wat we willen drinken en dat noem ik gewoon klasse van haar.
    Na mij eerste slok koffie kwam Julietta de bar in lopen...vreemd want 3 weken terug zei ze nog dat ze terug wilde
    keren naar haar geboorte land Roemenië.
    Ze kwam op ons af lopen met een grote smile op haar gezicht en begroete ons hartelijk.
    Kusjes en knuffels,altijd leuk als de dvp's even de tijd nemen om je even gedag te zeggen,kost niks
    maar vinden de meeste beren toch wel leuk.
    Ik vroeg haar om samen te gaan eten en zo gezegd zo gedaan.
    Na het eten samen de bar in en daar vertelde ze mij dat het leven in Roemenië heel anders is dan in Duitsland.
    Daar valt niks te verdienen en het is één grote armoede dus de weg terug naar GT is dan snel gevonden.
    Ze zag er weer erg goed uit en ik had best zin om met haar de kamer op te duiken maar eerst nog ff koffie drinken.
    Ik zat met mijn maten aan de bar en Julietta ging even een rondje lopen...
    Ze kwam niet meer terug dus meteen de kamer opduiken zat er ff niet in.
    Geeft niks want er loopt genoeg anders moois in de ronte.
    2Bat4you had zijn oog laten vallen op Ella.
    Een nieuwe verschijning in GT.
    Mooi gezicht,enorme borsten maar in mijn ogen een iets te dikke kont maar ja daar heb je geen last van
    als ze op haar rug licht zegt mijn broer
    Dus hij de kamer op met haar en na een half uurtje keerde hij terug in de bar en was duidelijk tevreden.
    Ondertussen was Rex ook al de kamer opgedoken en die kwam ook met een op zijn gezicht terug.
    Cupido en ik waren nog even de kat uit de boom aan het kijken en ik vroeg aan hem wat advies
    over enkele dames ( hij heeft natuurlijk zoveel ervaring in GT dat ik daar heerlijk gebruik van kan maken)
    Mijn oog was gevallen op Larissa.
    Volgens Cupido een goede keuze dus ik nodig haar uit om even naast mij te komen zitten en even kennis te maken.
    Na een klein kwartiertje slap ouwehoeren ging ze de sleutel halen en hop de kamer op.
    Heb met haar een goede kamergang gehad en de kans op herhaling is zeker aanwezig.
    Ondertussen is GT-vriend M ook aangekomen en die vraagt natuurlijk aan ons hoe het is vandaag.
    Mijn broer zegt dat hij met Ella een lekkere sessie heeft gehad en M kijkt even om wie het precies is...
    Na 1 blik op de grote borsten van Ella was M meteen verkocht
    Dus Hop de kamer op !!
    Ook hij kwam na een half uurtje terug en was ook tevreden.
    Rex de geile hond dacht : Allebei tevreden !! mmm Die gaat dan ook bij mij voor de Bijl
    En ja hoor ook hij tevreden !!
    Hahaha nu Cupido en jij nog zei 2Bat4You.
    Ik zei: Nee broer ik pak Amelia straks want die heb ik 3 weken moeten missen vanwege haar vakantie.
    Maar eerst lekker dansen als de DJ er is.
    En die was om 20.00 uur weer aanwezig dus wij lekker uit ons dak.
    Met z'n 5-en lekker dansen en de boel een beetje opvrolijken.
    Tatjana was er in ieder geval erg blij mee dat wij wat sfeer in de tent brachten.
    Iedere keer kwam ze even de bar in en dan had ze een grote glimlach op haar gezicht als ze ons zag dansen.
    Ze huurt de DJ natuurlijk niet voor niets in en wij vinden het helemaal leuk als ze er is.
    M pakte tussen de bedrijven door nog 2 dvp's en 2Bat4You ging met zijn oude vriendin Lulu naar de kamer.
    Zelf had ik Amelia al geboekt en daar heb ik weer een heerlijk uurtje mee beleefd.
    Toen ik terug kwam van de kamer was ik best wel een beetje moe en dus van dansen kwam niet veel meer...
    Zag 2 bekende beren ook met de oogjes dicht op een bankje zitten...hahaha ga hun namen hier niet noemen
    maar dat was wel grappig om te zien.
    Nog lekker een half uurtje met Amelia op een bankje gezeten en toen kwam Rex van de kamer.
    Die was ook uitgewipt en het was tijd om te gaan. 01.45.
    Aankleden het hop richting huis.
    Weer een zeer geslaagde dag in GT gehad met mijn vrienden.

    Voor diegene die dit gelezen hebben het volgende.
    Ik vier op Zaterdag 15 Febr mijn verjaardag in GT.
    Dit ga ik nog aangeven op het Meeting Point.
    Voor de beren die er bij willen zijn is er een kortingskaart te verkrijgen van 10 euro.
    Je moet je dan even aanmelden als ik het heb aangegeven op het Meeting Point.
    Dit gaat begin Febr gebeuren.
    Dus wie weet zien we elkaar op 15 Febr in GT.

    Gr Quads

  2. Onderstaande 13 leden hebben Quads bedankt voor deze bijdrage:

    2bat4you (21 januari 2014),Ace2 (21 januari 2014),Badslippers (20 januari 2014),bergm550 (21 januari 2014),buttlover (21 januari 2014),Cupido (21 januari 2014),hansdordt (21 januari 2014),ilovethaigirls (21 januari 2014),Megaboob (20 januari 2014),Mr Pussy (21 januari 2014),Rex (22 januari 2014),Van Dattum (21 januari 2014),Willi69 (20 januari 2014)

  3. #52
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NikXXX Bekijk bericht
    Die WG sexapproval kan wat mij betreft in de prullenbak.
    Hé hé hé, ik wilde de WG sex-approval nou net op de werelderfgoedlijst geplaatst krijgen. De "Anaconda" van Ketserr wil ik ook graag voordragen. Het cultureelerfgoed moet veiliggesteld worden.

  4. Onderstaande 4 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    ketserr (20 januari 2014),Quads (22 januari 2014),wervelwind (20 januari 2014),Wijze grijze (20 januari 2014)

  5. #53
    Geregistreerd
    10 juni 2007
    Last Online
    8 oktober 2023 @ 20:23
    Locatie
    Heidweg 1, Bruggen
    Berichten
    1.073
    Discussies
    51
    Thanks
    1.367
    Thanked
    1.241 in 343 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Hé hé hé, ik wilde de "Anaconda" van Ketserr ook graag voordragen. Het cultureelerfgoed moet veiliggesteld worden.
    Zorg dan maar dat je dat hier voor elkaar krijg. Je weet ook dat cultureel erfgoed onderhouden moet worden?
    Over onderhoudskosten van cultureel erfgoed valt niet te overleggen dus minstens 4 vrijkaarten GT in de maand.
    THE BOSS!!!!
    stay hard, stay hungry, stay alive!

  6. #54
    Geregistreerd
    3 juni 2006
    Last Online
    6 mei 2016 @ 12:07
    Berichten
    78
    Discussies
    7
    Thanks
    1
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Iemand laatste tijd Bettina nog opgemerkt ?

    Ze heeft weer een ander nummer :-(

  7. #55
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MechMax Bekijk bericht
    Iemand laatste tijd Bettina nog opgemerkt ?

    Ze heeft weer een ander nummer :-(
    Helaas al vele maanden niet meer gezien....

  8. #56
    Geregistreerd
    6 december 2010
    Last Online
    7 april 2024 @ 16:56
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    46
    Thanked
    45 in 9 posts

    Standaard G.T. op donderdag 23 januari

    Het weer was miserabel, maar de in groten getale aanwezige dames maakten veel goed. De volgende lijst is daarom bij lange na niet volledig: Andrea, Anna, Asia, Carina, Christina (Gr), Christina (Roe), Cora, Diane, Doro, Flo ( of moet ik zeggen berin Blau Rocky), Georgina( na afwezigheid van een jaar), Heidi, Jana, Kathy, Kira, Lara, Laura, Lisa, Lorena, Lulu, de nieuwe Martha, Minel, Mona, Paula, Rebecca, Sabrina(terug uit haar vaderland), Shiva, Simona

  9. Onderstaande 6 leden hebben Hedostar bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (25 januari 2014),bergm550 (24 januari 2014),chefkok (24 januari 2014),ilovethaigirls (25 januari 2014),mynasch (24 januari 2014),Teiresas (24 januari 2014)

  10. #57
    Geregistreerd
    26 september 2012
    Last Online
    22 november 2021 @ 01:47
    Locatie
    belgische kempen
    Berichten
    170
    Discussies
    9
    Thanks
    267
    Thanked
    159 in 34 posts

    Standaard

    Precies dat Rachel en chayenne gaan lopen zijn?
    cooks and hookers have the same goal! Ask you money and let you smile

  11. #58
    Geregistreerd
    6 december 2010
    Last Online
    7 april 2024 @ 16:56
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    46
    Thanked
    45 in 9 posts

    Standaard

    Misschien waren ze er. Ik ken ze niet.

  12. Onderstaande leden hebben Hedostar bedankt voor deze bijdrage:

    chefkok (24 januari 2014)

  13. #59
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    29 mei 2015 @ 11:54
    Locatie
    Tessenderlo
    Berichten
    42
    Discussies
    0
    Thanks
    13
    Thanked
    20 in 12 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hedostar Bekijk bericht
    Misschien waren ze er. Ik ken ze niet.
    Sabrina , Roemeense of van Hongarije ?

  14. #60
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 19:34
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chefkok Bekijk bericht
    Precies dat Rachel en chayenne gaan lopen zijn?
    Rachel heb ik vorige week nog gezien, Chayenne niet.
    Gisteren was Rachel er ook niet....

  15. Onderstaande leden hebben ilovethaigirls bedankt voor deze bijdrage:

    chefkok (25 januari 2014)

  16. #61
    Geregistreerd
    6 december 2010
    Last Online
    7 april 2024 @ 16:56
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    46
    Thanked
    45 in 9 posts

    Standaard

    De Roemeense Sabrina.

  17. Onderstaande leden hebben Hedostar bedankt voor deze bijdrage:

    master155 (25 januari 2014)

  18. #62
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 19:34
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard Vrijdag 24/1

    De laatste maanden was ik zowat elke vrijdag in GT dus was het ook gisteren GT-dag . Zoals bijna iedere keer gaf Magda me weer maar eens een veel te kleine badmantel doch een strenge blik was deze keer genoeg om die snel om te wisselen. Ik moet er misschien toch maar eens aan denken om een X-maat te verkleinen zodat ik weer in een kleiner exemplaar pas.

    Ik had afspraak met May maar ondanks haar belofte om er al vroeg te zijn, ontbrak ze op het appel. Het was echter nog maar 13 uur en ik weet dat ze soms veel later binnen komt. Ik werd wel hartelijk begroet door thekefrauen Michaela en Veronice (ex-Evita) en door Lina en Mia. Bijna traditie dat Michelle als eerste verzoekt om te tot een kamergang te overhalen. Ze is wel heel vriendelijk en lief maar ik vind haar veel te fors gebouwd en dus vangt ze zoals steeds maar weer bot.

    Heb dan maar eerst een ommelet verorbert en nadien kreeg ik al gezelschap van enkele vrienden van onze vrijdagbende. De Sousa kwam er ook nog aan want ondanks de povere resultaten van zijn PSV wou hij toch de wedstrijd op zaterdag niet missen en dus was hij uitzonderlijk de vrijdag in GT.

    Rebecca had me ondertussen ook al gespot maar hoezeer ze me ook probeerde op te geilen, ik wachtte toch maar op mijn date. Had nog een paar leuke contacten met Lulu, Angelina, Indische Samira en de nieuwe Egyptische Myriam.

    Het werd zo bijna 17 uur en ik begon me toch stilaan zorgen te maken dat May niet meer zou komen. Ik informeerde even bij Emma en die verzekerde me dat ze toch nog zou komen.... Enkele minuten later kreeg ik dan verrassend telefoon van May. Die had vorige week mijn nummer met lipstick op een stuk keukenrol geschreven en gezien ik zelf al moeite had om dit nog te ontcijferen, rekende ik er niet echt op dat ze me zou bellen. Zoals ik al gevreesd had, moest ik vrede nemen met plan B want May zou niet meer komen.

    Ik was nog maar net terug binnen als de Indische Samira zich naast mij zette. Ze zag er heerlijk uit en na een kort praatje spraken we af dat ik me snel ging douchen terwijl zij een sleutel ging halen. Toen ik na enkele minuten terug in de bar kwam, zag ik dat Samira in gesprek was met een oudere heer. Uiteraard stoorde ik hen niet en bleef op enkele meter afstand wachten. Telkens ze me zag, keek ze me aan zoals een kind dat iets mispeuterd had. Ik zag de bui toen al hangen...... Het gesprek duurde zo nog een 10-tal minuten en toen ging die heer op zijn beurt douchen en ging Samira een sleutel halen. Zij kwam als eerste terug in de bar en dan sprak ik haar dadelijk aan. "Und was machst du", vroeg ik. "Ich habe jetzt ein zimmer" antwoordde ze me. Ik merkte dat ze zich duidelijk bewust was van het feit dat ze iets deed wat eigenlijk niet kan...... "Und ich ????" vroeg ik verbouwereerd. Ze probeerde zich nog te verdedigen met "ik dacht dat je nog even tijd nodig had" en "het is een misverstand" maar voor mij was het duidelijk dat ze me gewoon "verarscht" had. Ik zei haar dan "ga met uw gast maar bij mij hoef je niet meer te zijn en ik ga dit ook melden aan de theke".

    Nog nooit in 7 jaar GT bezoek heb ik me beklaagd aan de theke...... Was het uitzonderlijk eens een klotetijd op de kamer dan gaf ik gewoon 50 euro, een afscheidszoen en tot nooit meer...... Doch dit heb ik niet laten voorbijgaan zonder het te melden bij Irina. Heb het voorval uitgelegd en gevraagd om Samira duidelijk te maken dat ze zo niet met gasten kan omgaan. Irina beloofde me om met haar te praten maar meer dan een paar boze blikken van Samira heeft het waarschijnlijk niet opgeleverd.

    Nou moest ik wel voor zekerheid gaan om mijn dag nog te redden en zo kwam ik bij Lina terecht. Die was blij dat ik nog eens met haar ging want dat was al bijna 2 maanden geleden. Het werd zoals steeds met haar een zeer mooie tijd.

    Dan ben ik met onze voltallige vrijdagbende wat gaan eten en daarna hebben we nog wat geouwehoerd in de bar. Een na een verdwenen onze bendeleden richting kamer en ik kon ook niet achterblijven. Had een nieuwe blonde gespot en die wou ik eens aan een iltg test onderwerpen maar helaas werd die vlak voor mijn neus weg gekaapt. Zo kwam ik dan toch maar weer bij Rebecca terecht.

    Ik was al een keer of twee met Rebecca en zoals ik tegen De Sousa al zei: "ze is goed genoeg om nog een keertje mee terug te gaan maar is geen topper". Op de kamer stelde ze me voor een keertje anaal te proberen maar dit is niet zo mijn ding en heb dit maar afgevoerd. Was net als vorige keren wel best ok. Die wist me weer zo op te geilen dat ik weer veel te snel klaar kwam. Ze passeerde dan wel niet langs de kassa voor anaal maar tot haar grote vreugde ontving ze wel 25 euro extra voor een ft .

    Nadien nog een uurtje of zo in de bar gezeten, waar ondertussen ook de heineken bende van Joeppie en JanV aanwezig was. Toen werd het maar weer tijd om de terugreis aan te vatten. De dag was niet helemaal verlopen zoals ik mij had voorgesteld maar Lina en Rebecca hebben hem toch nog redelijk gered...... Volgende week ben ik er zeker terug, hopelijk in gezelschap van de dame die ik in gedachten heb.

    Het was een rustige dag in GT, zowel qua dames als qua ijsberen. Naarmate het later werd kwamen er wel een groot aantal beren bij maar helaas niet zo veel dames. Denk dat er alles bij elkaar zo een 80-tal dames aanwezig waren waaronder:

    Adella Alia Andrea Angelina Annie Asia Beatrice Bella/Stefania Bianca Camilla Carmen Cindy Claudia Cora Daisy Dalina Denisa Dina Emma Flo Graziella Inga Isabella Jayjay/Lorena Jessica Jill Karina Laetitia Lavinia Leona Lin Lina Lisa Lola Lolly Lulu Mara Mia Michelle Melis Minell Miranda Mona Myriam Nastya Olga Poolse Nicolle Nila Paula Rebecca Roemeense Sabrina Samira Sandra Shaira Shiva Simona

  19. Onderstaande 8 leden hebben ilovethaigirls bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (25 januari 2014),bergm550 (25 januari 2014),Jack42 (25 januari 2014),KanariePiet (25 januari 2014),Megaboob (25 januari 2014),Quads (26 januari 2014),rob45 (25 januari 2014),Teiresas (25 januari 2014)

  20. #63
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    9 april 2024 @ 19:43
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Gisteren, vrijdag 24 januari, GT bezocht in de avond.
    Aankomst 19.00 uur, geen parkeerproblemen plaats genoeg zowel buiten als binnen de hekken van GT.
    Binnen in GT was het redelijk druk maar gelukkig niet te vol.
    De line-up was redelijk met vele nieuwe gezichten en er liepen, in mijn optiek, niet zoveel dames rond.
    Bekende ijsberen die ik ken en aanwezig waren: Johnny Bravo en Da Souza.
    Om 19.30 uur de tent in gegaan met JB om wat te gaan eten, eten wat ik en JB namen was niet erg smaakvol en de runderrollade was zelf met de saus zo droog dat je niet wegkreeg.
    Aangezien het eten niet echt gesmaakt had heb ik besloten om voor een Aziatische dagschotel te kiezen Lulu
    Lulu ging net de kamer op met een ijsbeer en ze vertelde dat ze over een uurtje terug zou zijn, dus dat wordt wachten voor mij.
    Dan maar een beetje kletsen met JB en proberen om verbinding te krijgen met de WIFI, maar nee geen mogelijkheid om WIFI verbinding te krijgen
    JB kon ook niet zijn draai goed vinden in GT maar desondanks was hij wel scherp en zag Lulu eerder terug komen van de kamer. Lulu zette haar tas neer op een leeg zitbankje en ik hup meteen plaats genomen op "haar" bankje. Ze was drinken aan het halen en kwam terug bij haar tas en ze vertelde dat ze weer de kamer op ging met een andere ijsbeer. Nou lekkuh! is dat! JB zag het gebeuren maar hij had intussen Lin zien terugkomen van de kamer en aangezien ik lekkere trek had in een Aziatische dagschotel heb ik meteen Lin gevangen genomen. Ben ik lekker een half uurtje met de Lin naar de kamer geweest waar Lin lekker mijn staartje hebt verwend.
    Gewacht tot JB terug kwam van de kamer en toen nog wat gedronken en ben ik samen met JB om 23.00 uur weer huiswaarts gegaan.

    Ik was er tijdje niet geweest in GT en nu weet ik ook weer waarom dat zo was.
    Volgende keer maar weer eens naar Villa Marisol en anders weer eens naar PHG.

  21. Onderstaande 6 leden hebben Babbel bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (26 januari 2014),bergm550 (25 januari 2014),hansdordt (26 januari 2014),ilovethaigirls (25 januari 2014),Johnny Bravo (25 januari 2014),Megaboob (25 januari 2014)

  22. #64
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babbel Bekijk bericht
    Gisteren, vrijdag 24 januari, GT bezocht in de avond.
    Aankomst 19.00 uur, geen parkeerproblemen plaats genoeg zowel buiten als binnen de hekken van GT.
    Binnen in GT was het redelijk druk maar gelukkig niet te vol.
    De line-up was redelijk met vele nieuwe gezichten en er liepen, in mijn optiek, niet zoveel dames rond.
    Bekende ijsberen die ik ken en aanwezig waren: Johnny Bravo en Da Souza.
    Om 19.30 uur de tent in gegaan met JB om wat te gaan eten, eten wat ik en JB namen was niet erg smaakvol en de runderrollade was zelf met de saus zo droog dat je niet wegkreeg.
    Aangezien het eten niet echt gesmaakt had heb ik besloten om voor een Aziatische dagschotel te kiezen Lulu
    Lulu ging net de kamer op met een ijsbeer en ze vertelde dat ze over een uurtje terug zou zijn, dus dat wordt wachten voor mij.
    Dan maar een beetje kletsen met JB en proberen om verbinding te krijgen met de WIFI, maar nee geen mogelijkheid om WIFI verbinding te krijgen
    JB kon ook niet zijn draai goed vinden in GT maar desondanks was hij wel scherp en zag Lulu eerder terug komen van de kamer. Lulu zette haar tas neer op een leeg zitbankje en ik hup meteen plaats genomen op "haar" bankje. Ze was drinken aan het halen en kwam terug bij haar tas en ze vertelde dat ze weer de kamer op ging met een andere ijsbeer. Nou lekkuh! is dat! JB zag het gebeuren maar hij had intussen Lin zien terugkomen van de kamer en aangezien ik lekkere trek had in een Aziatische dagschotel heb ik meteen Lin gevangen genomen. Ben ik lekker een half uurtje met de Lin naar de kamer geweest waar Lin lekker mijn staartje hebt verwend.
    Gewacht tot JB terug kwam van de kamer en toen nog wat gedronken en ben ik samen met JB om 23.00 uur weer huiswaarts gegaan.

    Ik was er tijdje niet geweest in GT en nu weet ik ook weer waarom dat zo was.
    Volgende keer maar weer eens naar Villa Marisol en anders weer eens naar PHG.
    Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden

    JB's eindconclusie van zijn onverwachte bezoek aan GT: erg matig!

    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  23. #65
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Vergeet als je naar Villa Marisol gaat je zaklamp niet mee te nemen, dan heb je in elk geval nog kans dat je een paar meiden vindt. Maar aan je damesvoorkeur te zien liggen je eisen niet al te hoog en zul je in Hamminkeln vast een mooie avond kunnen beleven.

  24. #66
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    Vergeet als je naar Villa Marisol gaat je zaklamp niet mee te nemen, dan heb je in elk geval nog kans dat je een paar meiden vindt. Maar aan je damesvoorkeur te zien liggen je eisen niet al te hoog en zul je in Hamminkeln vast een mooie avond kunnen beleven.
    Qua optiek kun je hetzelfde zeggen over de opgehemelde Panthera waar ik vorige week zaterdagavond enkele uren ben geweest. Gezien wat ik waarnam kun je net zo goed naar GT gaan en voor de onaantrekelijkere meiden met goede service kiezen en dan heb je hetzelfde resultaat. Heb je tussen de neuksessies door tenminste wat moois om naar te kijken.

  25. Onderstaande 2 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer (26 januari 2014),Teiresas (26 januari 2014)

  26. #67
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilovethaigirls Bekijk bericht
    De laatste maanden was ik zowat elke vrijdag in GT dus was het ook gisteren GT-dag .

    Ik was nog maar net terug binnen als de Indische Samira zich naast mij zette. Ze zag er heerlijk uit en na een kort praatje spraken we af dat ik me snel ging douchen terwijl zij een sleutel ging halen. Toen ik na enkele minuten terug in de bar kwam, zag ik dat Samira in gesprek was met een oudere heer. Uiteraard stoorde ik hen niet en bleef op enkele meter afstand wachten. Telkens ze me zag, keek ze me aan zoals een kind dat iets mispeuterd had. Ik zag de bui toen al hangen...... Het gesprek duurde zo nog een 10-tal minuten en toen ging die heer op zijn beurt douchen en ging Samira een sleutel halen. Zij kwam als eerste terug in de bar en dan sprak ik haar dadelijk aan. "Und was machst du", vroeg ik. "Ich habe jetzt ein zimmer" antwoordde ze me. Ik merkte dat ze zich duidelijk bewust was van het feit dat ze iets deed wat eigenlijk niet kan...... "Und ich ????" vroeg ik verbouwereerd. Ze probeerde zich nog te verdedigen met "ik dacht dat je nog even tijd nodig had" en "het is een misverstand" maar voor mij was het duidelijk dat ze me gewoon "verarscht" had. Ik zei haar dan "ga met uw gast maar bij mij hoef je niet meer te zijn en ik ga dit ook melden aan de theke".

    Nog nooit in 7 jaar GT bezoek heb ik me beklaagd aan de theke......
    Wie van leuke gebruinde aziatische pornodingentjes houdt kan qua optiek goed terecht bij die Indische Samira, met haar grote ogen grote tieten . Ze is recentelijk weer neer gestreken in GT. Enkele maanden geleden heeft ze ook een tijdje in GT gewerkt en ze stond hoog op mijn verlanglijstje, tot ik uit diverse bronnen vernam dat haar service allerbelabberts was. Ik denk dat ILTG een tegenvallende kamergang is bespaard.

  27. #68
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 19:34
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Wie van leuke gebruinde aziatische pornodingentjes houdt kan qua optiek goed terecht bij die Indische Samira, met haar grote ogen grote tieten . Ze is recentelijk weer neer gestreken in GT. Enkele maanden geleden heeft ze ook een tijdje in GT gewerkt en ze stond hoog op mijn verlanglijstje, tot ik uit diverse bronnen vernam dat haar service allerbelabberts was. Ik denk dat ILTG een tegenvallende kamergang is bespaard.
    Ik heb toen ook negatieve geruchten omtrent haar gehoord. Maar meer recentelijk waren de geruchten alleen maar positief. Enkele uren voordien was een kennis van me ook met haar geweest en die was best wel tevreden. Ze was eigenlijk wel aardig tegen me (en ik ook tegen haar....) voor ik ging douchen en des te meer verbaasde het me dat ze me daarna gewoon liet stikken door met die andere gast te gaan.

  28. Onderstaande leden hebben ilovethaigirls bedankt voor deze bijdrage:

    jesuswasaahippy (26 januari 2014)

  29. #69
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Qua optiek kun je hetzelfde zeggen over de opgehemelde Panthera waar ik vorige week zaterdagavond enkele uren ben geweest. Gezien wat ik waarnam kun je net zo goed naar GT gaan en voor de onaantrekelijkere meiden met goede service kiezen en dan heb je hetzelfde resultaat. Heb je tussen de neuksessies door tenminste wat moois om naar te kijken.
    Dat had je wel kunnen verwachten, als je ziet wie Panthera ophemeld!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  30. #70
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Ow, het Spanjools contingent komt met korte en grappige commentaren, dat mag ss altijd gerne lusten zeker gezien hun kamervoorkeuren doorgaans ook eerder van de korte en dixit dames van de grappige doggystylende aard zijn, doch dat is natuurlijk hearsay... Kan me deels wel vinden in de commentaar van notoire analyst Picasso1 aangaande het looksdepartement al mag toch worden aangestipt dat enkele dames zonder probleem kunnen meedraaien in GT, doch inderdaad een waarschijnlijk kwart der populatie ofzo maximaal. Waar onze halfuurspecialist zich ook terecht vrolijk over maakt is dat er in GT tussen de sessies wel wat kan vergaapt worden aan vrouwelijk schoon, dat klopt in teruglopende mate, doch wordt geenszins in twijfel getrokken, dat kan leuk zijn maar net zoals een fraai glimmende medaille heeft dat een keerzijde, ook lichtjes frustrerend dat men weet dat het toch knudde is als men de kamergang zou wensen te ondernemen met een voornoemde participant van de eyecandyfractie, noem het een case van jammer dat er niet wat meer servicekwaliteitsdichtheid mag worden verondersteld aldaar, doch dat is zoals elke weldenkende wel weet onderhand een evidentie. Waar slaat ie de bal dan wat mis: euhm, de minder aantrekkelijke dames in GT verlenen dan volgens el Pintor gelijkwaardige service, wel, maybe correct al kan 'k daar zelve toch makkelijk een 4-tal dames doorheen het laatste jaar in Ratingen lichtjes astronomisch überperformend bovenplaatsen pur sec gezien op de kamer, doch dat in de kantlijn. Waar men zelfs met een microscoop niet naast kan kijken is het verschil van allroundservice, gevoel doorheen de club enzo, presales en aftersales van compleet uiteenlopende orde en intensiteit die eigenlijk te lachwekkend variabel zijn om nog maar enigszins als valabel vergelijkingsmateriaal te kunnen veronderstellen, en that's a fact. Dus bottom line kan men concluderen dat onze spitse confrater zich in de voor hem foute club bevond, en daar dan enkele als redelijk correct in te schatten constataties over loslaat, doch gemakkelijkheidshalve vergeet dat ondanks door hem veronderstelde gelijklopende serviceperformantie van mindere looks rondzeulende dames ter vergelijkingspunt de algehele clubambiente en compleet onvergelijkbare allroundbeleving daarrond effie vergeet, niet onbelangrijk in het totaalplaatje dunkt me voor degenen die de voorkeur geven aan ietwat uitgesponnere sessies die het kwartier overstijgen. Ik wens onze Spanjoolse fractie dan ook ontelbare geile avonturen in voor hen beter geschikte clubs alwaar er een gulden middenweg tussen raamservice en clubservice wordt nagestreefd in voorts variabel looksdepartment. Overduidelijk de hoogste tijd dat ss nog ns in GT gaat kijken hoe dat allemaal wel zit, oei, zal al maar ns gucken welke excuses ik voor dat bezoek alhier dien boven te diepen...

  31. Onderstaande 9 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (26 januari 2014),jesuswasaahippy (26 januari 2014),KanariePiet (26 januari 2014),Megaboob (26 januari 2014),NikXXX (26 januari 2014),palimo (26 januari 2014),peterp095 (26 januari 2014),Teiresas (26 januari 2014),wervelwind (26 januari 2014)

  32. #71
    Geregistreerd
    10 juni 2007
    Last Online
    8 oktober 2023 @ 20:23
    Locatie
    Heidweg 1, Bruggen
    Berichten
    1.073
    Discussies
    51
    Thanks
    1.367
    Thanked
    1.241 in 343 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    O Overduidelijk de hoogste tijd dat ss nog ns in GT gaat kijken hoe dat allemaal wel zit, oei, zal al maar ns gucken welke excuses ik voor dat bezoek alhier dien boven te diepen...
    Kom maar op met je excuus om te gaan want op jouw manier '' alleen met een vrijkaart ga ik naar GT '' gaat niet meer.
    THE BOSS!!!!
    stay hard, stay hungry, stay alive!

  33. Onderstaande leden hebben ketserr bedankt voor deze bijdrage:

    jesuswasaahippy (26 januari 2014)

  34. #72
    Geregistreerd
    12 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:02
    Berichten
    410
    Discussies
    27
    Thanks
    843
    Thanked
    596 in 120 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilovethaigirls Bekijk bericht
    Ik heb toen ook negatieve geruchten omtrent haar gehoord. Maar meer recentelijk waren de geruchten alleen maar positief. Enkele uren voordien was een kennis van me ook met haar geweest en die was best wel tevreden. Ze was eigenlijk wel aardig tegen me (en ik ook tegen haar....) voor ik ging douchen en des te meer verbaasde het me dat ze me daarna gewoon liet stikken door met die andere gast te gaan.
    Who cares! Accept it and move on. Dat het niet netjes van haar is wat anders. Samira is trouwens niks voor pannekoekerts. Ze is PSE - houdt van facefucken & gagging. Alleen bij een 'klik' ofcourse. 'best wel tevreden' klinkt niet uitnodigend. Een kinderhand is gauw gevuld

    Off-topic: sommige DVP's willen zo snel mogelijk van de kamer af met een gast, omdat die niet om aan te zien zijn naakt. Oei... tere zieltjes.
    Balle in me buik.

  35. Onderstaande 2 leden hebben NikXXX bedankt voor deze bijdrage:

    chefkok (26 januari 2014),jesuswasaahippy (26 januari 2014)

  36. #73
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:46
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.945
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Standaard

    GT Donderdag 23 Januari 2014

    De Boobmeister was weer een weekje niet in een club geweest, en was dus weer toe aan een dosis mooie borsten en dito dames. Waar is dat beter te vinden dan in Gt in de nabije omgeving? Nergens, concludeerde ik maar weer eens voor de zoveelste keer, en dus scheurde de boobmobiel naar de Heidweg in Brüggen, waar ik alsnog relatief laat (18.30) arriveerde, met honger als een paard.

    Na de gebruikelijke plichtplegingen (betaling, omkleden, douchen) dus naar het restaurant gestormd, en een bordje van de dagelijkse rijstprut besteld (rijst met paprika gehakt of zoiets, het was vrij ondefinieerbaar deze keer, en het smaakte redelijk, maar ik heb toch wel beter gehad in Gt de laatste tijd!) . Maar goed, mijn maag was gevuld, ik had weer energie, en de jacht op mooie dames met grote borsten was weer geopend!

    Het was nog relatief rustig in Gt, en ik zag niet direct een gewillig slachtoffer voor me, maar na enkele rondjes liep ik dan toch de rondborstige Lola tegen het lijf. Meestal bewaar ik haar tot het laatst, een zekerheidje, maar nu spoorde mijn hormonen me aan, en het zien van haar bevallige slanke lijfje, knappe gezichtje en die heerlijke rondingen verpakt in een tijgerprintje, deden mij watertanden, en ik kon noch net het woordje “slüssel” voortbrengen voordat ik in mijn eigen geilheid verdronk. Lola begreep het gelukkig allemaal prima, en haalde snel een sleutel, en de pret kon als vanouds weer beginnen.
    Heerlijk tongzoenen, borsten voelen, likken, kneden en alles wat je zo lekker met die zachte siliconen ronde mooie borsten kunt doen als boob-idolaat. Mijn geilheid steeg en steeg, en ik bewonderde Lola nog maar eens goed. Wat een prachtige meid is het toch! Na enige tijd kwam het pijpen, wat ze ook heerlijk doet, en ik stond dan ook op springen, maar wilde toch nog eens seks in cowgirl, wat me toch altijd het beste bevalt. In die positie, met uitzicht op Lola en mijn handen op haar zalige jetsers, kwam het hoogtepunt snel en goed. De geilheid was geblust, de boobmeister lande weer op aarde, en praatte nog even na met Lola, die ook gemerkt had dat ik “extra geil” was deze keer, en dat ik de volgende keer toch maar weer eens haar als eerste moest nemen. Punt genoteerd, ik zal er aan denken. Maar het adagium “save the best for last” speelt ook toch en rol, dus de toekomst zal het leren!

    Even een drankje genomen aan de bar, bijgepraat met enkele ijsberen, een Sauna rondje en daarna in het warme bubbelbad gesprongen. Een praatje met een Franse ijsbeer gemaakt, en vrij lang gebubbeld. Na een tijd meldde Katie zich aan bij het bubbelbad, ze had het koud, en wilde er ook bij. Tja dat mag altijd, een dame in het bubbelbad is altijd positief. Ze merkt dat ik het wel leuk vond, en kwam natuurlijk bij mij zittend daardoor. Ze wist me goed te teasen met haar naturelle C cups en leuke gezicht. Ze heeft een iets te volle kont voor mij, maar aan de voorkant merkt je daar niets van, en Katie zette haar pre-sales wapen goed in, kuste me voluit in het bubbelbad, kwam op me zitten, en ik wist het al, ik was verkocht! Dus gebood ze me na enige tijd van de pre-sales te hebben genoten (mede bubbelbaders genoten mee van het uitzicht!) mee te komen naar een van de twee kleine bedden in de natte ruimte, en daar verslond deze dame me helemaal toen de gordijntjes toe waren. Ze leek me echt op te willen vreten, zoals ze tongzoende alsof haar leven er van afhing. Erg lekker natuurlijk, en ik was dan ook al behoorlijk opgewonden toen ze aan het pijpen begon. Dat was dan weer iets te hard voor mij, en ik gaf aan dat ik liever seks wilde, en aldus geschiedde, eerst cowgirl, warabij ik ook lekker met haar grote naturelle borsten kon spelen, een waar genot, en daarna in doggy, waarbij haar wat groter ekont een uitstekende houvast bleek te bieden voor me, en ik me lekker in een hoog tempo uit kon leven met haar. Uiteraard leidde dit tot een gewenst hoogtepunt, en puften we daarna samen nog even uit, tongzoenen was ook nog mogelijk, en nadat het halfuurtje voorbij was samen naar de locker, afgerekend, en deze heerlijke sessie was ook weer voorbij. Voor mij de eerste keer met deze dame, maar er is zeker herhalingsgevaar door de heerlijke tongzoenen, en de stomende seks. Aanrader wat mij betreft.

    Nu de ergste druk er weer van af was, eens even de krant gelezen buiten om af te koelen, even wat gedronken, een stukje pizza genoten samen met een relatief nieuw Roemeens meisje dat bij me kwam zitten, niet mijn type (a cupje) maar wel vriendelijk en onderhoudend, leuk gesprekje mee gehad, en daarna toch de boel weer eens verkend. De heerlijke Asia had ik al gespot, en ik had ook zeker een kamergang met haar willen doen, maar net toen ik toe wilde slaan verdween ze met een ander naar een kamer, dus had ik pech. Een uitstekend alternatief drong zich op in de vorm van Leona, die haar haar in de krul had gedaan en er leuk uitzag. Ik ben haar `sweetie`, zegt ze altijd, en na een paar inleidende warme tongzoenen vertrokken we naar een kamer. Leona is echt een GFE meisje voor me, zoent zalig, en voluit, en geniet daar zelf ook van met me zegt ze, dus dat is zeer positief. Pijpen is ook nat goed, en lekker, en ook met haar seks kwaliteiten en inzet is niets mis. Dit alles gaf dan ook weer een bevredigend resultaat zoals vanouds. Leuk was dat we na de sessie nog even in gesprek waren, onder andere over Andiamo waar ze eerst heeft gewerkt, wat grappige anekdotes over Italianen die ze daar meegemaakt heeft, dan zijn de Duitsers en de Hollanders toch een stukje rustiger en beter volgens haar. Ik kan me er iets bij voorstellen! Leona spreekt overigens Bulgaars, Engels, Italiaans, Grieks en wat Duits, en komt op mij over als een redelijk slimme meid, dus dat komt wel goed met haar! In ieder geval was deze sessie ook weer erg geslaagd, en mijn geilgeid was weer op een normaal peil beland. Omdat het al weer tegen middernacht liep heb ik me na de sessie gedouched en omgekleed, en ben ik weer naar huis gereden. Geen controle deze keer door de Politzei.

    Voor mij weer een prima avondje GT, met een Siliverbruik van 950CC (Lola 550CC en Leona 400CC), en een maal cupje naturel van Katie )ca. 250CC schat ik’. Qua boobs dus een gemiddelde avond, maar optisch en seks technisch was ik zeer tevreden.
    Megaboob
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

  37. Onderstaande 17 leden hebben Megaboob bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (27 januari 2014),Badslippers (26 januari 2014),bergm550 (26 januari 2014),broodpoot (27 januari 2014),buttlover (28 januari 2014),ilovethaigirls (27 januari 2014),jesuswasaahippy (27 januari 2014),KanariePiet (27 januari 2014),laplagne (27 januari 2014),masseurke (27 januari 2014),Mr Pussy (27 januari 2014),rob45 (26 januari 2014),satanic surfer (27 januari 2014),Stief (26 januari 2014),Teiresas (26 januari 2014),Wijze grijze (26 januari 2014),Willi69 (27 januari 2014)

  38. #74
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 november 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.046
    Discussies
    66
    Thanks
    933
    Thanked
    663 in 336 posts

    Standaard

    Tegenwoordig komen er GT niet alleen ijsberen maar ook schijtberen heb ik tijdens mijn laatste bezoek vernomen, toen ik met een paar van de dames over de wellness voorzieningen in de club aan het praten was, die smeerlappen blijken dus gewoon in de sauna en whirlpool te schijten. Tijd dat men daar eens wat verborgen camera's ophangt om de viespeuken die dat doen te betrappen.

  39. #75
    Geregistreerd
    16 juli 2010
    Last Online
    17 mei 2023 @ 21:54
    Berichten
    230
    Discussies
    5
    Thanks
    88
    Thanked
    196 in 75 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilovethaigirls Bekijk bericht
    Nou moest ik wel voor zekerheid gaan om mijn dag nog te redden en zo kwam ik bij Lina terecht. Die was blij dat ik nog eens met haar ging want dat was al bijna 2 maanden geleden. Het werd zoals steeds met haar een zeer mooie tijd.

    Het was een rustige dag in GT, zowel qua dames als qua ijsberen. Naarmate het later werd kwamen er wel een groot aantal beren bij maar helaas niet zo veel dames. Denk dat er alles bij elkaar zo een 80-tal dames aanwezig waren waaronder:

    Adella Alia Andrea Angelina Annie Asia Beatrice Bella/Stefania Bianca Camilla Carmen Cindy Claudia Cora Daisy Dalina Denisa Dina Emma Flo Graziella Inga Isabella Jayjay/Lorena Jessica Jill Karina Laetitia Lavinia Leona Lin Lina Lisa Lola Lolly Lulu Mara Mia Michelle Melis Minell Miranda Mona Myriam Nastya Olga Poolse Nicolle Nila Paula Rebecca Roemeense Sabrina Samira Sandra Shaira Shiva Simona
    Gaat het hier over de blonde Duitse Lina ?

    blonde Roemeense Argentina staat niet in de line-up. Is zij nog aanwezig ?
    En Agniezka zie ik al maanden niet meer in de line-up staan die hier worden neergezet.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ieska-(Poolse)

    Hopelijk zijn er dan nu vrijdag ook een 80-tal meiden aanwezig en weinig ijsberen maar dat geluk heb ik nog niet gehad in GT. Altijd veel te veel mannen !

 

 
Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:01.

FKK Artemis 468*60