Weergegeven resultaten: 1 t/m 22 van 22
  1. #1
    Geregistreerd
    20 december 2014
    Last Online
    22 maart 2020 @ 23:34
    Berichten
    423
    Discussies
    86
    Thanks
    150
    Thanked
    431 in 147 posts

    Standaard Denisa (Roemeense) VM



    Denisa (Roemeense)
    Leeftijd : 21 jaar Taal : Duits (matig)
    Haarkleur : Bruin Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Blauw Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC
    Extra info : To be avoided. Very bad shot.





  2. Onderstaande 4 leden hebben gwanfich bedankt voor deze bijdrage:

    Frank_Toronto ( 3 januari 2016),robglover ( 3 januari 2016),SAS (21 december 2015),VoX (21 december 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    20 december 2014
    Last Online
    22 maart 2020 @ 23:34
    Berichten
    423
    Discussies
    86
    Thanks
    150
    Thanked
    431 in 147 posts

    Standaard

    Very skinny girl, 21 y.o, chestnut, blue/grey eyes.

    Smiling and kissing well in the kino she becomes a pain in the room. I quickly understood that this girl would be a disaster and indeed, she is : asking me to lie down immediately, i made her understanding that i preferred standing up for « knowing each other » better, it was ok for some seconds only and she did absolutely nothing during this time. Simple : she has been a doll and a ghost during all the session with a very negative attitude, even a detestable behaviour.

    She was not involved at all, unpleasant and made nothing to hide that she was completely somewhere else during the session, it could be clearly seen through her gestures, reactions, words and general atttude, in more grumbling for everything, bad mentality, no motivation, reluctant and doing absolutely nothing, being passive and having zero skills, a complete empty service. She didn’t kiss at all (few very quick ones), never entered into the process and remained nasty all the time.

    Foreplays, there was nothing at all, a big hole and zero participation and was the same during the sex. Her technic is non existent and from any point of view Denisa is a complete crap and rubbish at doing this job which is seemingly not for her.

    The blowjob was pathetic : barely sucking mechanically a tiny part of the penis, without rythm nor anything close to a correct blowjob, worse than this can’t be.
    Sex was dull and devoid of interest. Better doing with a plastic doll bought in a sex shop, it would be much better. She remained passive, didn’t participate and grumbling regularly. But i made it lasting as long as possible for getting revenge of her passivity, attitude and having been so unwilling. She was really unbearable in the room.

    This calamity even dared to pretend we stayed one hour while we didn’t reach even 30 min, i sharply replied her not trying to make a fool out of me in more than her disastrous and shameful « service ». Not only she is very bad in the room, she also tries to cheat again about the time. If Villa Marisol wants to keep her reputation, better getting rid off this kind of girl.

  4. Onderstaande 6 leden hebben gwanfich bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (30 december 2015),Frank_Toronto ( 3 januari 2016),Liefje (21 december 2015),LIKE_BLOND_THAI (21 december 2015),robglover ( 3 januari 2016),SAS (21 december 2015)

  5. #3
    Geregistreerd
    9 oktober 2015
    Last Online
    21 april 2024 @ 20:12
    Berichten
    50
    Discussies
    1
    Thanks
    24
    Thanked
    41 in 11 posts

    Standaard

    Vandaag gekamerd met Denisa. Optisch zag ze er leuk uit en aantrekkelijk uit. Verzorgd, klein, slank, leuk staartje. In de kamer was het echter een drama. Ik zou het willen beschrijven als afwerkseks. Eerst probeerde ze tot 2x toe van een half uur een uur te maken. Toen ik aangaf voor een half uurtje te willen gaan, draaide haar humeur als een blad voor een boom om. TZ deed ze niet. Ze begon wat plichtmatig te pijpen en toen moest ik haar doggy nemen. Was allemaal automatische piloot werk. En toen ik naar de zin van haar niet snel genoeg klaar kwam begon ze me hard af te trekken met een chagrijnige smoeltje. Geen herhalingsgevaar, sterker nog een absolute afrader!!

  6. Onderstaande 4 leden hebben Kleine Jan bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (30 december 2015),Frank_Toronto ( 3 januari 2016),harrie1111 ( 3 januari 2016),SAS (26 december 2015)

  7. #4
    Geregistreerd
    31 december 2013
    Last Online
    15 februari 2020 @ 22:37
    Locatie
    Twenteland
    Berichten
    190
    Discussies
    12
    Thanks
    332
    Thanked
    347 in 136 posts

    Standaard

    Haar hygiene is ook niet op peil. Zonet kwam ze aanlopen in de kleedkamer en terwijl de ijsbeer richting de douche ging, trok zij vrolijk haar kleren weer aan en ging ze weer zitten.
    Laatst gewijzigd door VoX; 25 december 2015 om 17:49

  8. Onderstaande 5 leden hebben VoX bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (30 december 2015),Frank_Toronto ( 3 januari 2016),harrie1111 ( 3 januari 2016),robglover ( 3 januari 2016),SAS (26 december 2015)

  9. #5
    Geregistreerd
    7 juni 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:42
    Berichten
    75
    Discussies
    2
    Thanks
    56
    Thanked
    261 in 48 posts

    Standaard

    Tijdens het Silvester Party ook het onfortuin gehad met deze dame op de kamer te belanden.

    Het was druk met weinig dames dus toen ik haar zag en ze vroeg "willst du mich ficken" dacht ik waarom niet. Normaal zit ik liever even samen, maar met de hoeveelheid beren was dat onwaarschijnlijk om te lukken dus dacht ik neem een gokje.

    Dus samen naar de kamer waarbij de eerste mindere ervaring was dat meteen gemeld werd dat een uur 100 euro zou zijn, maar dan wel met massage / kussen / pijpen en twee keer klaarkomen als ik dat kon. Niet meteen het beste gevoel erbij, maar dacht ach wat een lekkere massage is ook niet verkeerd.

    Helaas, na de eerste keer klaarkomen haar gevraagd om de massage, waarbij ze me glazig aankeek en verder niets deed. Toen begon ze maar een beetje te trekken en toen hij weer een beetje hard werd vlug weer het condoom erom en "fick mich".
    Okee, ik weer rustig beginnen, maar mevrouw vond het niet snel genoeg gaan, ik moest snel klaarkomen???

    Dat was het wel, dus ik gestopt en trok mijn badjas weer aan. Zij meteen protesteren, en zich verontwaardigt gedragen dat ik zeker goedkoop wilde zijn en dat ik nog maar een paar minuten op de kamer moest wachten. Me daar niets van aangetrokken en direct naar de kleedkamer gelopen en haar daar 50 euro voor een half uur gegeven (zal net iets meer dan 25 minuten zijn geweest sinds ze de sleutel had gehaald). Waarop ze nogmaals verontwaardigd reageerde maar inbond toen ze zag dat er niet veel meer te halen viel.

    Zoals normaal wilde ik me eerst gaan douchen, maar ik zag dat ze nog beneden was in de kleedkamer met de sleutel. Daarop naar boven gelopen en aan de Theke gemeld dat deze dame slechte service geeft en dat ze nog beneden stond, maar ik dus wel al van de kamer was en daar minder dan een half uur was geweest en dat ze nog beneden stond te staan. Theke vroeg wat ik haar betaald had en ik zei 50 euro en dan was het in orde volgens haar.

    Nadat ik mijn verhaal gedaan heb en weer naar beneden ga om me te douchen kom ik haar tegen en is ze alweer aangekleed, wat erop duid dat ze zich dus ook niet opgefrist heeft na de kamergang. Al met al zal er waarschijnlijk net meer dan 30 minuten tussen het afhalen van de sleutel en het weer terugbrengen door haar gezeten hebben en ik heb het idee dat als ik niet zelf naar boven was gegaan ik een welles nietes discussie had moeten gaan voeren met de Theke / Daniel.

    Zeker een te mijden meid.

  10. Onderstaande 7 leden hebben Hans_Enschede bedankt voor deze bijdrage:

    forgetskinnyletsgetfatty ( 1 januari 2016),Frank_Toronto ( 3 januari 2016),Liefje ( 1 januari 2016),noglangnietuitgewandeld ( 2 januari 2016),robglover ( 3 januari 2016),SAS ( 3 januari 2016),VoX ( 2 januari 2016)

  11. #6
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Last Online
    Vandaag @ 01:58
    Berichten
    407
    Discussies
    3
    Thanks
    2.853
    Thanked
    1.732 in 251 posts

    Standaard

    Hans, dit had mijn verhaal kunnen zijn.
    Ik heb dezelfde ervaring met haar. Aan de bar begon ze mij te verleiden en het gesprek was wel leuk.
    Ze vertelde pas 4 dagen hier te zijn. Ze vroeg wel erg snel of ik met haar naar de kamer wilde. Ik heb dat nog 10 minuten kunnen uitstellen en dacht, och je bent nieuw dus je moet nog e.e.a. Leren.
    Toch maar naar de kamer dan. Op de kamer vroeg ze of ik 1 uur wilde blijven. Ik zeg tegen haar als je goed bent blijf ik lang en anders ben ik snel weg.
    Ik ben erg goed zei ze tegen mij. Ik zeg "show me girl". Zoenen deed ze niet tot nauwelijks. Al heel snel kwam het condoom in beeld.
    Ik zeg doe eens ff rustig aan. Het werd een afwerk gedoe zonder enige passie. Ik had het snel bekeken . Na de missio wilde ik doggy.
    Ok dan, maar direct klagen over pijn enz. Snel afgemaakt en gaf haar 50€. Ze zegt het was een uur. Ik zeg ben je wel goed wijs. Ik had op mijn horloge gekeken toen we op de kamer kwamen en we waren exact 25 minuten op de kamer geweest.
    Ik zeg ben je nou helemaal gek. Zo moet je niet met mij doen, ik ben een ervaren ijsbeer en kom graag in Marisol en weet exact hoe het in elkaar zit en 25 minuten is nog lang geen uur. Dit is mij nog nooit overkomen . Ze keek erg boos en heeft vervolgens geen woord meer met mij gewisseld.
    Toen ik later beneden aan het douchen was kwam ze ook douchen en weer zei ze niets tegen mij.
    Voor mij nooooooooooit meer deze meid.
    Gelukkig zijn er genoeg andere lieve dames waarmee het wel goed gaat.

  12. Onderstaande 9 leden hebben Liefje bedankt voor deze bijdrage:

    bredeweg ( 2 januari 2016),forgetskinnyletsgetfatty ( 1 januari 2016),Frank_Toronto ( 3 januari 2016),gwanfich ( 3 januari 2016),Hans_Enschede ( 1 januari 2016),m4you ( 2 januari 2016),robglover ( 3 januari 2016),SAS ( 3 januari 2016),VoX ( 2 januari 2016)

  13. #7
    Geregistreerd
    2 januari 2016
    Last Online
    14 maart 2018 @ 01:02
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    8
    Thanked
    16 in 4 posts

    Standaard

    Gisteren voor het eerst in de villa. Naast vriendelijke medeberen helaas ook gekamerd met Denisa. Kan bovenstaande allemaal beamen. Ziet er leuk uit maar op de kamer een drama. Vroeg meteen een piccolo... Ik zeg wat kost dat? 35 euro.. Ik zeg doei, je hebt net champagne gehad. Wilde weggaan maar ze zei (in gebrekkig Duits) het is al goed. Had ik maar naar mijn gevoel geluisterd. Maar ja, er waren bijna geen dames dus ik dacht, wie weet wordt het nog wat.... Nee dus. De sex was slecht. Na 20 minuten klaar mee en volgens haar was het een uur! Nu kan ik best leven met slechte sex als er geen klik is.... maar dit was idioot. Ik zei: denk je dat ik helemaal gek ben ofzo? Om van het gezeik af te zijn, heb ik dr 50 euro gegeven en ben gaan douchen. De dame (die prinses wordt genoemd door de vaste Duitse bezoekers hoorde ik later) is niet gaan douchen dus ik heb een nog slechtere smaak in mijn mond (gelukkig niet letterlijk want ze laat niks toe ). Heren, wees gewaarschuwd... ga nooit op de kamer met haar. Gelukkig daarna een geweldige twee uur doorgebracht met Roxanna... Anders was het eens en nooit meer VM geweest... Nu denk ik er nog even over na. Heren beren die ik ben tegengekomen, dank het was gezellig dankzij jullie!

  14. Onderstaande 5 leden hebben Bluewalker bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 2 januari 2016),Frank_Toronto ( 3 januari 2016),gwanfich ( 3 januari 2016),robglover ( 3 januari 2016),SAS ( 3 januari 2016)

  15. #8
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:56
    Berichten
    9.751
    Discussies
    307
    Thanks
    17.779
    Thanked
    11.757 in 5.129 posts

    Standaard

    Tijdens het vuurwerk show nam ze foto's en liep ze achteruit richting mij Ik ving haar op met mijn rechterarm. Ze probeerde mij te verleiden maar iets in mij onderbuik vertelde mij dat ik niet haar niet in order was, dus liet ik haar na 5 minuten weer los. Gelukkig ben ik niet getrapt in haar verleidkunsten.

  16. Onderstaande 4 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Frank_Toronto ( 3 januari 2016),Liefje ( 2 januari 2016),robglover ( 3 januari 2016),SAS ( 3 januari 2016)

  17. #9
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    21 april 2024 @ 17:19
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Eerste dag van het jaar, de eerste dag in de Villa
    Ze kwam ook bij me zitten. "Hallo, komm Zimmer." Ik kende haar naam tot zo ver nog niet. Ik vroeg na haar naam. En ze zei DENISA. Ik wiste het hier van het forum, dat ik beter "nee" zal zegen wat ik ook gedaan heb. Ze ging naar de volgende bank. Die man ging met haar naar kamer. Ik heb op de tijd gelet. Het waren 10 minuut.

    Ik heb ze laater de avond tegevalling beneden in de douche gezien. Met alle kleding ging ze de douche in in kleed zik in de hook van de douche uit en an.
    Ze heft wel een fine kleine leuk lichaam.

  18. Onderstaande 5 leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    Frank_Toronto ( 3 januari 2016),Liefje ( 2 januari 2016),mrourke ( 2 januari 2016),robglover ( 3 januari 2016),SAS ( 3 januari 2016)

  19. #10
    Geregistreerd
    12 september 2012
    Last Online
    22 november 2019 @ 19:15
    Locatie
    Twente
    Berichten
    240
    Discussies
    8
    Thanks
    339
    Thanked
    307 in 122 posts

    Standaard

    Ik sluit mij aan bij bovenstaande verhalen.

    Ik kwam op Oudejaarsavond omstreeks 19.30 uur aangereden bij de villa. In de omkleedruimte stond er een ijsbeer naast me die zijn burgerkleding weer aantrok om te vertrekken. Hij had zijn pleziertjes alweer gehad. Hij gaf mij zijn tombolanummertje dat indien getrokken mij recht gaf op een gratis kamergang. Dat kon ik wel gebruiken natuurlijk want met mijn eigen kaartje erbij had ik nu twee keer zoveel kans op een gratis kamergang. De hoeveelheid dames viel zoals elders al beschreven tegen, zeker in verhouding tot het aantal beren. Eerst maar wat eten, wat drinken, in de kino liggen etc. Tegen 22:00 uur begon het in de bar druk te worden, dus de tombola zal er zo wel aankomen. Dat duurde inderdaad niet lang meer. Ik had twee kaartjes in de hand genummerd 134 en 174. Het geluk was met mij, 134 werd getrokken. Als die kaartjes bij het uitreiken in oplopende volgorde zijn uitgedeeld, wat mij logisch lijkt, dan ben ik de beer waarvan ik het kaartje kreeg zeer dankbaar. Op mijn beurt heb ik nr. 174 maar aan mijn buurman gegeven.

    Mooi, nu een dame opzoeken, want ik had nog niet gekamerd. De leuk uitziende Denisa, ik kende haar naam nog niet, zag ik al een paar keer voorbij lopen en dacht, met een vrijkaartje kan mij weinig gebeuren. Ze zat op de bank in de bar en ik stond in de deuropening en gaf haar een seintje om met mij mee te lopen met de bedoeling in de kino even rustig te zitten en dan eventueel een kamergang. Ze kwam erg gehaast over en bleek mijn bedoeling niet te snappen. Het woord zimmer kende ze maar al te goed. Om er geen gedoe van te maken heb ik maar toegestemd. Op de kamer vroeg ze of ik een uurtje wilde. Normaal doe ik dat altijd maar iets voelde nu niet goed en zei dat ik maar een half uurtje wilde. Van enig voorspel was geen enkele sprake, ik moest direct op het bed gaan liggen. Ik wilde nog even op de rand van het bed blijven zitten en haar al staande wat betasten, maar ze was resoluut. Ik moest liggen en ze begon tegelijk te pijpen. Het lukte haar niet om mijn kleine vriend op volle oorlogssterkte te krijgen. Ik houd niet van dit soort afwerkseks en heb haar gezegd op haar rug te gaan liggen. Met wat moeite kreeg ik hem voldoende omhoog voor een penetratie en de missionaris maar gedaan gevolgd door doggy en toen kwam het hoogtepunt. Daar moest ik mijn best voor doen want ik had eigenlijk al helemaal geen zin meer om langer met haar op de kamer te blijven. Na de boel opgeruimd te hebben wilde ze direct weer van de kamer af. Ik vroeg nog: warum so schnell? Warum kein vorspiel und relaxen? Dat wilde ze dan de volgende keer wel doen….

    Wij naar de theke waar ik mijn tombolanummertje inleverde en zij de sleutel. De sleutel was precies 20 minuten weggeweest. Van de theke hoorde ik dat de tombola recht gaf op 35 euro, dus 20 minuten. Zij kreeg van de theke 35 euro. Ze keek er beteuterd naar want ze rekende natuurlijk op 50. Dat het mij nu geen geld kostte was dan weer een geluk bij een ongeluk. Toen we samen naar beneden liepen probeerde ik haar nog duidelijk te maken dat als wij rustiger aan gedaan hadden zij meer geld had gekregen, maar ze leek niet tot een gesprek bereid. Bah, wat een akelig mens.

    Deze ‘dame’ neem ik nooit, maar dan ook nooit weer!!!

  20. Onderstaande 10 leden hebben funske bedankt voor deze bijdrage:

    Bluewalker ( 5 januari 2016),Dalton ( 2 januari 2016),Frank_Toronto ( 3 januari 2016),Hans_Enschede ( 2 januari 2016),Liefje ( 2 januari 2016),robglover ( 3 januari 2016),SAS ( 3 januari 2016),stadswandelaar ( 2 januari 2016),Stiffmaster ( 4 januari 2016),VoX ( 3 januari 2016)

  21. #11
    Geregistreerd
    15 juli 2015
    Last Online
    Gisteren @ 20:27
    Berichten
    22
    Discussies
    0
    Thanks
    3
    Thanked
    28 in 7 posts

    Standaard

    Ik kan de bovenstaande verhalen alleen maar beamen.

    Ik was afgelopen woensdag in de villa, en heb helaas ook een kamergang met deze afwerk dame gemaakt.
    Ze wilde al heel snel naar de kamer, ik heb dat met moeite nog 5 minuten kunnen uitstellen.
    Eenmaal op de kamer aangekomen begon ze direct te zeiken dat ik een uur moest blijven, ik kreeg dan een goede massage en goede sex.
    Ik kreeg hier al last van een vervelend onderbuik gevoel, maar heb hier (helaas) niet aan toe gegeven.
    Ik heb haar toegezegd om een uur bij haar te blijven indien het mij zou bevallen.
    Nou, jullie raden het al, het beviel mij dus totaal niet!
    Ik ben na 25 minuten op de kamer te zijn geweest weer vertrokken.
    Ze liep maar tegen me te zeuren dat ik had beloofd om een uur te blijven en dat ik haar daarom 100 euro moest betalen.
    Ik heb dit uiteraard niet gedaan, ik heb haar 50 euro gegeven (nog teveel gezien haar verleende services) en ben doorgelopen.
    Later kwam ze nog zeiken om 15 euro extra omdat ik geen uur was gebleven, wat ik volgens haar wel had toegezegd.
    Toen heb ik haar duidelijk gemaakt dat ze bij me uit de buurt moest blijven omdat ik anders een klacht over haar zou gaan indienen.

    Beste collega ijsberen, deze dame dient gemeden te worden !!

  22. Onderstaande 9 leden hebben Wiseguy19 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluewalker ( 5 januari 2016),funske ( 3 januari 2016),gwanfich ( 3 januari 2016),Hans_Enschede ( 2 januari 2016),Liefje ( 2 januari 2016),robglover ( 3 januari 2016),SAS ( 3 januari 2016),stadswandelaar ( 2 januari 2016),VoX ( 3 januari 2016)

  23. #12
    Geregistreerd
    1 januari 2016
    Last Online
    9 juli 2022 @ 00:50
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    11
    Thanked
    21 in 7 posts

    Standaard

    Wusste bis grade garnicht wer diese Denisa ist obwohl ein Freund von mir schonmal mit ihr Zimmer war . Aber er hatte mit ihr keine Probleme ich denke weil sie bei ihm wusste das sie keine Scheisse machen kann weil er das nicht mit sich machen lässt und schon ein erfahrender Eisbär ist ...
    ABER GRADE HABE ICH IHRE ASOZIALE ARBEITSWEISE LIVE MITBEKOMMEN .
    Heute war sehr wenig los in der Villa , zu später Stunde kamen zwei sehr angetrunkene Jungs in den Club , sie erzählten mir das sie das aller erste mal in einen Club wie diesen sind ! Ich probierte Ihnen sofort eine der guten anwesenden Damen zu empfehlen (Clara,Alexandra ) aber sie waren noch unschlüssig ob sie überhaupt auf Zimmer gehen ! Kurz vor 5 kam ich dann mit Alexandra vom Zimmer zurück und bemerkte das diese Denisa heftig am diskutieren mit einen der jungen Kerle war . Ich mischte mich ein und fragte was los sei . Darauf hin erzählte mir der Junge das er mit ihr auf Zimmer war und sie nach 5 min sagte das jetzt Feierabend ist und sie aus den Zimmer gehen müssen .... Darauf hin ist der Junge direkt zu der blonden Dame am Empfang gegangen und berichtete ihr davon sie sagte er müsse nicht zahlen ( da sie wahrscheinlich schon öfter dieses Probleme mit dieser Denisa hatte ) doch Denisa bestand penetrant darauf das er sie bezahlt ! Ich wusste nicht das dieses Mädchen diese Denisa ist von der ich gestern schon einiges im holländischen Forum gelesen hatte . Also redete ich auf den Jungen ein und sagte das er ihr wenigstens ein bisschen Geld geben müsse da er sie 5 min gefickt hatte ! Ok ich wusste von der Dame war es nicht korrekt aber ihr garnix zu geben obwohl er die 5 min gefickt hatte wäre respektlos . Aber er bestand darauf ihr nix zu geben ! Ok dachte ich mir ist nicht mein Problem .
    Unten in der Garderobe ging die Diskussion nun weiter.... Sie redete auf Rumänisch und teilweise deutsch auf ihn ein er müsse bezahlen aber er wollte lediglich 5 Euro bezahlen womit sie natürlich nicht zu frieden war ! Ich sagte ihm das es nicht korrekt sei und er ihr einfach 20 Euro geben soll und dann ist gut ! Später mischten sich 2 deutsche Männer ein die scheinbar ein wenig wohlhabender sind ( was ich aus vorigen Gesprächen mit ihnen raushören konnte) . Sie sagten ihm auch das es nicht korrekt sei ihr jetzt garnix zu geben . Aber er blieb stur ! 2 min später ging Denisa ... Ich wunderte mich das sie nun doch aufgegeben hatte . Als sie weg war kam einer der beiden deutschen und meinte das die Diskussion nun beendet sei da sie die Dame für den jungen Kerl bezahlt hätten .... Ok soweit so gut ...
    Erst war ich der Meinung das es nicht korrekt war der Dame garnichts zu bezahlen ...
    Als ich dann auf den Weg nach Hause war informierte ich mich per whats App über den Namen des Mädchen bei einer anderen Stamm Dame aus der Villa marisol ! Als sie mir den Namen nannte und mir klar war das es diese Denisa war von der ich zuvor soviel schlechtes gelesen hatte , war ich der Meinung das der Junge Kerl richtig gehandelt hat ! Scheinbar scheint es bei ihr ja Gang und gebe zu sein die Männer über den Tisch zu ziehen und da kamen 2 Jungs die erste mal in einem Puff sind ganz gelegen . Jetzt im Nachhinein wünschte ich mir sie hätte keinen Cent bekommen.
    Obwohl ich denke das sie wahrscheinlich trotzdem nichts daraus gelernt hätte !
    Aber ich denke sowieso das es heute der letzte Tag für sie in Hamminkeln war . Scheinbar scheint sie ja mit jeden Scheisse abzuziehen ! Und die Aussage der blonden Dame am Empfang , dass der Junge nix zahlen muss , spricht ja schon dafür das sie wissen was für eine falsche Person diese Denisa ist !

  24. Onderstaande 7 leden hebben Hekiii bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 3 januari 2016),funske ( 3 januari 2016),gwanfich ( 3 januari 2016),noglangnietuitgewandeld ( 3 januari 2016),SAS ( 3 januari 2016),stadswandelaar ( 3 januari 2016),VoX ( 3 januari 2016)

  25. #13
    Geregistreerd
    31 juli 2009
    Last Online
    Gisteren @ 15:45
    Berichten
    291
    Discussies
    22
    Thanks
    358
    Thanked
    444 in 178 posts

    Standaard

    Fijne discussie, en dat aan het begin van de ochtend. Een dergelijke dame brengt de goede reputatie van een club duidelijk in gevaar. Heel slecht voor het verwachtingspatroon van onervaren ijsberen die voor het eerst überhaupt een club bezoeken of met enige ervaring voor het eerst VM bezoeken.

    Ik heb de afgelopen weken goed op haar gelet, houding, manier van acteren en manier van communiceren. Mijn conclusie: als je goed kijkt kun je aan haar kop al zien dat het hier asociaal klerewijf betreft, absoluut te mijden. Ik zeg dat niet graag maar het is niet anders. Weest op uw hoede.
    The world is my oyster, mijn avatar is mijn allerbeste verovering, zij is bijna perfect, legt de lat zeer hoog vandaar de lat relatie.

  26. Onderstaande 4 leden hebben mrourke bedankt voor deze bijdrage:

    Frank_Toronto ( 3 januari 2016),robglover ( 3 januari 2016),SAS ( 3 januari 2016),stadswandelaar ( 3 januari 2016)

  27. #14
    Geregistreerd
    27 september 2011
    Last Online
    Vandaag @ 08:33
    Berichten
    298
    Discussies
    1
    Thanks
    677
    Thanked
    392 in 122 posts

    Standaard

    Ik snap niet dat VM deze tante niet met haar persoonlijke bezittingen op de stoep zet, lezen ze daar dit forum niet of vinden ze het niet belangrijk.
    Misschien kan anders een van de veelneukerds die zeeeeer regelmatig daar komen de leiding ff wakker schudden. Moet ook zeggen dat ik dit
    nog niet heb meegemaakt in VM, bijna altijd krijg je daar wel waar voor je geld. We zullen maar hopen dat dit een incident is. Zijn er trouwens
    foto's van deze geldwolf zodat ik van de week kan zien welke het is, want je hebt wel kans dat ze zich met een andere naam voorstelt na zoveel
    negatieve berichtjes. Verder wens ik iedereen het allerbeste voor 2016.

  28. Onderstaande 6 leden hebben Erru bedankt voor deze bijdrage:

    Frank_Toronto ( 3 januari 2016),Liefje ( 3 januari 2016),mrourke ( 3 januari 2016),robglover ( 3 januari 2016),SAS ( 3 januari 2016),stadswandelaar ( 3 januari 2016)

  29. #15
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    1 juli 2022 @ 16:24
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    1.187
    Discussies
    129
    Thanks
    5.210
    Thanked
    1.761 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erru Bekijk bericht
    Ik snap niet dat VM deze tante niet met haar persoonlijke bezittingen op de stoep zet, lezen ze daar dit forum niet of vinden ze het niet belangrijk.
    Misschien kan anders een van de veelneukerds die zeeeeer regelmatig daar komen de leiding ff wakker schudden. Moet ook zeggen dat ik dit
    nog niet heb meegemaakt in VM, bijna altijd krijg je daar wel waar voor je geld. We zullen maar hopen dat dit een incident is. Zijn er trouwens
    foto's van deze geldwolf zodat ik van de week kan zien welke het is, want je hebt wel kans dat ze zich met een andere naam voorstelt na zoveel
    negatieve berichtjes. Verder wens ik iedereen het allerbeste voor 2016.
    Er wordt door de Villa Marisol wel degelijk gelezen!
    Er zal morgen ook nog een stuk worden geschreven over het voorval van een ijsbeer en zijn belevingen van afgelopen week in het kino met een dame!
    Dit omdat een verhaal twee kanten heeft en er zowel door het personeel en de dame om is gevraagd dit stuk te plaatsen.

    Deze dame die Erru bedoeld is van morgen vriendelijk verzocht om niet langer te blijven i.v.m. slechte service en de klachten van ijsberen.

    Dus bij deze!
    Laatst gewijzigd door SAS; 3 januari 2016 om 14:36
    De plek waar het goed toeven is voor alle ijsberen.
    Waar je kan genieten van leuke dames en uitgebreide wellness en lekker eten.

  30. Onderstaande 10 leden hebben SAS bedankt voor deze bijdrage:

    Bluewalker ( 5 januari 2016),Erru ( 3 januari 2016),Frank_Toronto ( 3 januari 2016),funske ( 4 januari 2016),Laatbloeier ( 3 januari 2016),Liefje ( 3 januari 2016),mrourke ( 3 januari 2016),noglangnietuitgewandeld ( 3 januari 2016),Stiffmaster ( 4 januari 2016),VoX ( 3 januari 2016)

  31. #16
    Geregistreerd
    18 november 2009
    Last Online
    9 december 2017 @ 23:08
    Berichten
    238
    Discussies
    11
    Thanks
    143
    Thanked
    94 in 50 posts

    Standaard

    Als dit door VM gelezen wordt dan lezen ze mischien wel, maar doen er dan toch echt teweinig mee.!!!
    Ik geloof dat ze meer aan de kant van de dvp staan dan aan de zijde van de bezoeker.
    Heel slechte zaak waardoor ik deze tent morgen maar effe mooi links laat liggen.

  32. Onderstaande 4 leden hebben harrie1111 bedankt voor deze bijdrage:

    Frank_Toronto ( 3 januari 2016),geert5 ( 3 januari 2016),mrourke ( 3 januari 2016),SAS ( 3 januari 2016)

  33. #17
    Geregistreerd
    27 september 2011
    Last Online
    Vandaag @ 08:33
    Berichten
    298
    Discussies
    1
    Thanks
    677
    Thanked
    392 in 122 posts

    Standaard

    Goed om te lezen dat ze deze dame buiten hebben gezet, klasse van VM.
    Ik vindt het alleen jammer dat zoiets bijna 14 dagen heeft moeten duren zodat ze al menige collega ijsbeer
    heeft kunnen oplichten. Misschien in het vervolg sneller handelen leiding van VM, er kwamen ten slotte
    meerdere klachten over deze tante binnen.

  34. Onderstaande 4 leden hebben Erru bedankt voor deze bijdrage:

    Frank_Toronto ( 3 januari 2016),geert5 ( 3 januari 2016),mrourke ( 3 januari 2016),SAS ( 3 januari 2016)

  35. #18
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    nou mrourke er zijn wel een paar meer dames daar die beter kunnen opzouten...Denisa viel wat mij betreft niet op...

  36. Onderstaande 2 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    mrourke ( 3 januari 2016),SAS ( 3 januari 2016)

  37. #19
    Geregistreerd
    19 november 2010
    Last Online
    28 augustus 2020 @ 20:29
    Berichten
    169
    Discussies
    8
    Thanks
    75
    Thanked
    98 in 42 posts

    Standaard

    Beste collega beren we kunnen natuurlijk nog weken doorzeuren over deze dame, dit incident heeft iedereen weer even wakker geschud,maar ik vind dat wij dit vervelende voorval snel moeten vergeten omdat er in VM genoeg dames zitten die wel een goede service leveren en die zouden wij dan te kort doen.
    Daar komt bij dat VM over het algemeen de zaakjes wel goed voor elkaar heeft.

  38. Onderstaande 5 leden hebben stadswandelaar bedankt voor deze bijdrage:

    Bluewalker ( 5 januari 2016),Erru ( 3 januari 2016),Liefje ( 3 januari 2016),mrourke ( 3 januari 2016),SAS ( 3 januari 2016)

  39. #20
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Waarvan acte stadswandelaar, case closed!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  40. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Erru ( 3 januari 2016),Liefje ( 3 januari 2016)

  41. #21
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    1 juli 2022 @ 16:24
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    1.187
    Discussies
    129
    Thanks
    5.210
    Thanked
    1.761 in 664 posts

    Standaard

    Deze kan naar het archief!
    @Willem2
    De plek waar het goed toeven is voor alle ijsberen.
    Waar je kan genieten van leuke dames en uitgebreide wellness en lekker eten.

  42. #22
    Geregistreerd
    11 april 2006
    Last Online
    15 oktober 2022 @ 10:35
    Berichten
    11
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    is dat niet denisa wat vroeger bij privatrelax in aachen heeft gewerkt

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17.

Freude 468*60   FKK Artemis 468*60