Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 194
  1. #151
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.238
    Discussies
    66
    Thanks
    1.676
    Thanked
    2.656 in 709 posts

    Standaard

    Wooley was er gisteren...was er vroeg zodat het niet te druk was....
    foute keuze
    Baas oleg was er niet
    dus dames (uitzonderingen daargelaten ) gooiden er een beetje met de pet naar.
    moe,ongeinteresserd,genegeerd..
    maarja ik was hier niet voor aandacht maar om te poppen
    eerste ronde met Kary...wow als ze je beter kent wordt het bijna een GFE
    tweede ronde Julia...was wat terughoudend...(bang voor mijn size?)
    Op de kamer deed ze goed haarbets,maar was er duidelijk bang voor...niet verder aangedrongen maar me lekker klaar laten pijpen/trekken...heerlijk op haar tienerbuikje klaargekomen.
    daarna was ze ontdooit en zowaar erg vriendelijk ook de rest van de avond.
    derde ronde met bianca die ik eerst een massage heb gegeven waarna ze mij heeft bereden.
    vierde ronde met nieuwe dame anna...zag er mooi uit maar in bed begon ze slappe wooley al in te pakken in rubber.
    toch nog lekker laten rijden maar voortijdig afgekapt.
    rest dames waren erg ongeinteresserd totdat baas effe langskwam....toch na 3 uur biezen gepakt
    samengevat :er zitten nu vrijwel 10-12 saunaclub meiden (qua looks) die er niet echt zin in hebben.
    uitzondering was Kary maar de rest was moe en ongeinteresseerd (of je moet roemeens praten)
    moet er maar eens een tijdje wegblijven....(moeilijk)
    helaas voor mij dichtbijzijnde goede plaats...andere club in wickrath is gevuld met oud lelijk schrot maar daar heb je wel veel en betere sex mee.
    vlgde keer maar verder weg rijden.
    ciao
    De Riesen-Eisbear...

  2. Onderstaande 2 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    Nibor76 (16 maart 2014),Wijze grijze (15 maart 2014)

  3. #152
    Geregistreerd
    14 juni 2013
    Last Online
    25 januari 2024 @ 12:07
    Berichten
    101
    Discussies
    1
    Thanks
    17
    Thanked
    265 in 65 posts

    Standaard

    Ben het aardig met je eens, Wooley, mijn laatste keer, 3 weken geleden viel ook wat tegen, ondanks de looks.
    Kary en Helena gaven top service, de rest viel tegen. Ongeïnteresseerd.
    Hoewel ze de laatste tijd mooie meiden hebben weten te scoren mis ik wel de service zoals bijvoorbeeld Anett die kon geven.
    Ik ga het volgende week ook weer wat verderop zoeken. Waarschijnlijk wordt het Hamm.

  4. #153
    Geregistreerd
    19 december 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 07:03
    Berichten
    85
    Discussies
    3
    Thanks
    2
    Thanked
    13 in 6 posts

    Standaard

    Paar weken geleden geweest. Viel tegen. Kreeg schokken van de badjas, vrouwen vielen tegen. Waren alleen met vaste gasten bezig zo was mijn indruk. Ben eerder vertrokken.

  5. #154
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    Vandaag hier eens een keertje wezen kijken. De eerste indruk bij binnenkomst was ok op de binnenplaats. Helaas was dit niet maatgevend voor het vervolg van het bezoek.
    Na binnenkomst 65 euri afgetikt aangezien het op maandag en woensdag happy day was. Gegaan voor de 4 uur optie wat voldoende zou moeten zijn
    De presentielijst klopt van geen kanten oa. Kary en Julia stonden wel op de lijst maar waren er niet. Het zou kunnen dat er dames rondgelopen hebben met saunaclub looks maar dan is het naar mijn mening in de sauna club ook niet echt geweldig gesteld. De dames zien er beter uit als in de nabije concurrent maar het meerendeel is ook aan de behoorlijke kant/is iets te volslank mn. op de buik en/of bilpartij. Hier is echter nog wel over heen te komen als er een goede/geile sfeer is. Dit viel echter tegen, het was druk met volk (geen Hollanders mn. Duitsers veel ook van Turkse afkomst) en er waren weinig dames beschikbaar. De dames die er waren waren ongeïnteresseerd en probeerden zicht te drukken. Er wordt verder gewoon in de openbare ruimte gerookt. De theke (niet echt vriendelijk) zat de gehele tijd aan de fruitautomaat waarbij gasten maar moesten wachten met de bediening. Eerste sessie met Alina, sessie matig, pijpen met condoom, vingeren mocht niet. Tweede sessie met Dana, op zich aardig kwam bij me zitten en ging een gesprekje aan, spreekt ook goed engels. De sessie op zichzelf niet geweldig, pijpen wel zonder condoom, vervolgens een enorme golf glijmiddel in een toch al niet al te strakke/ruime mossel. Niet echt top dus. Vervolgens zelf Christina maar aangesproken/geschaakt hier sexueel de beste sessie mee gehad. Pzc, standje 69 en lekker doggy geschoten. Gekleed ziet zij er goed uit, uit de kleding is het een stuk minder. Je moet hier moeite doen om aan de beurt te komen, kan er mee te maken hebben dat het druk qua heren was, echter dames drukken zich, zijn ongeïnteresseerd en zoeken bekende (Turkse) stamgasten op. Sluit me dus aan bij de laatste negatieve ervaringen. Tent heeft op zich wel potentie echter er dient wel wat te gebeuren. Kom hier waarschijnlijk toch wel een keer terug om te kijken of het een verkeerde moment opname is/als de situatie verbeterd op de recensies.

  6. Onderstaande 6 leden hebben zaadgranaat bedankt voor deze bijdrage:

    kinke113 (22 april 2014),rob333 (21 april 2014),Smouse (21 april 2014),Tony M (22 april 2014),Wijze grijze (21 april 2014),wooley (21 april 2014)

  7. #155
    Geregistreerd
    21 augustus 2012
    Last Online
    24 februari 2019 @ 21:47
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    16
    Thanked
    40 in 10 posts

    Standaard

    Voor de liefhebbers van Kary. (En dat zijn er volgens mij veel) Volgens de site van Dorsten werkt ze nu daar. Haar foto staat op hun site met de vermelding dat ze "neu" is. Voor mij een goede reden om toch weer eens naar Dorsten te gaan. Ben er 1,5 jaar niet meer geweest. Hopelijk is het nu wel wat beter geworden. Met Kary als aanwinst moet dat lukken. Ik hoop niet dat zij zich gaat aanpassen aan het serviceniveau van de meiden zoals dat 1,5 jaar geleden was.

  8. #156
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Last Online
    30 juni 2015 @ 22:31
    Berichten
    200
    Discussies
    7
    Thanks
    27
    Thanked
    140 in 65 posts

    Standaard

    Na 2 mislukkingen pt rheydt en partyteens(, zie forum) besloten om dan maar hier te kijken.
    De man achter de bar ontvangt me vriendelijk en zegt dat er 8 vrouwen zijn en een paar nieuwe.
    besloten om hier de avond te blijven voor 75 euri.
    Ff douchen en vlees van het buffer en daarna het vers vlees testen.
    1e ronde susi standaard niet bijzonder.
    2e ronde met 1e nieuwe ze had hiervoor oa in kerpen gewerkt.
    ze was iets te druk maar wel uitdagend zoenen knipogen.
    vlug zimmer,
    al zoenend vallen we op bed,, wilde seks met zoenen knijpen en al zwetend kom ik klaar moe maar voldoen.
    Volgende ronde andere nieuwe de rosse laura.
    wederom een goede sessie met zoenen en in doggy style kom ik klaar.
    ff pauze in het bubbelbad.
    het wordt rustig.
    de vrouwen moeten naar de baas komen de rus.
    een kwartier lang zijn ze weg?
    4e ronde met de nieuwe ouwe anna of anka.
    ze had al eerder in 69 gewerkt maar is na een paar jaar weer terug.
    mooie leuke vrouw donkerharig.
    Een goede sessie
    5e ronde alina.
    al eerder mee gekamerd maar had deze avond niet echt zin.
    ze pijpt wel goed en lang.
    al klaagde ze dat het te lang duurde voor ik kwam.
    6e een laatste ronde wederom met de nieuwe uit kerpen naam onbekend.
    ze begon almte plagen op de bank.
    komficken.
    na wat plagen en spelen wederom zimmer.
    na wederom een geile sessie met verschillende standjes met zoenen knijpen en bijten met veel moeite en badend in zweet kwam ik klaar.
    ze wou vervolgens samen douchen altijd geil. Beetje inzepen masseren
    maar helaas andere dames begonnen te klagen.
    dus naar onder.
    de barman vroeg of de 2 nieuwe de moeitenzijn.
    Ze was op proef.
    nou ze zijngeslaagd.
    ff sauna en chillen vervolgens moe maar voldaan naar huis.
    ik ben blij dat ik vandaag de andere 2 clubs links heb laten liggen.
    club 69 heb ik ff niet bezocht omdat de verhalen op het forum minder waren.
    maar gelukkig zijnhier regelmatig niewee vrouwen en ook genoeg 8 of meer weekend 12.
    nadeel sfeer is wat minder en de tijd is vaak snel voorbij.

  9. Onderstaande 2 leden hebben sjaakpikhaak bedankt voor deze bijdrage:

    anali (13 juni 2014),Wijze grijze (13 juni 2014)

  10. #157
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Een jaar of drie geleden was dit een van de gelegenheden waar Anali vaker kwam. Tent was toen al in handen van n rus. Eten was toen zeer goed (zelden in een ps-club beter eten gehad), leuke dames (waaronder Anka, toen n leuke jonge meid) en n 5-uurs ticket was toen 75 euri. Omdat de 75 euri een 4-uurs ticket werd, en t eten er gaandeweg minder werd, is Anali overgestapt naar andere clubs. Inmiddels dus al n jaar of 3 niet meer geweest.

    Misschien tijd om weer n poging te wagen???

  11. #158
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Last Online
    30 juni 2015 @ 22:31
    Berichten
    200
    Discussies
    7
    Thanks
    27
    Thanked
    140 in 65 posts

    Standaard

    Opa zei altijd wie niet waagt, blijft maagd.

    dus ik zou het wagen.
    acomadatie, eten is ok
    vrouwen zien er goed uit.
    ze zouden wat actiever kunnen zijn.

  12. Onderstaande 2 leden hebben sjaakpikhaak bedankt voor deze bijdrage:

    anali (14 juni 2014),fg22 (30 oktober 2015)

  13. #159
    Geregistreerd
    24 april 2013
    Last Online
    19 februari 2024 @ 08:47
    Berichten
    128
    Discussies
    9
    Thanks
    62
    Thanked
    229 in 74 posts

    Standaard

    Zou zeker een poging wagen. Ben er onlangs nog enkele uurtjes geweest. Eerst het bed gedeeld met de Braziliaanse Fia Leuke dame, lekker figuurtje, leuk gesprek mee gehad en daarna een leuke tijd op de kamer. En binnenkort wordt ze nog leuker, want haar man betaalt een borstvergroting, vertelde ze me. Tweede ronde was met Roxanna Typische girl next door. In missio lekker klaar gekomen, alhoewel ze zelf wat veel kreunde (kwestie van smaak). Derde ronde was met Manuella, de mindere sessie maar dat lag aan mij. Eigenlijk wilde ik langer pauze nemen, maar zij wilde graag naar de kamer. Ach, ik gun haar dat muntje. Laatste ronde was met Angel, waarvan nog geen foto's op de site staan. Ze komt uit Ghana maar woont tegenwoordig in Italie, waar het blijkbaar zo slecht gaat dat ze om aan de kost te komen uitwijkt naar Duitsland. Ze doet dit overigens een maand om te zien of het bevalt. Nou, mij in ieder geval wel. Leuk gesprek, op de kamer haar eerst lekker gemasseerd en toen heeft ze me heerlijk gepijpt. Vervolgens eerst doggy (haar favoriete standje vertelde ze), toen missio. Oei, wat kan die meid de benen wijd doen. Angel is een opvallend type, heel vriendelijk en uitdagend die volgens mij in een saunaclub wel haar kostje zou kunnen verdienen. Hopen maar dat het haar bevalt en dat ze blijft. Na 4 ronden was het voor mij even over en uit.https://www.ijsberenforum.com/forum/...lies/wink2.gif

  14. Onderstaande 3 leden hebben peter696969 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (30 oktober 2015),Tony M (26 juli 2014),Wentelt Eefje (24 juli 2014)

  15. #160
    Geregistreerd
    14 juni 2013
    Last Online
    25 januari 2024 @ 12:07
    Berichten
    101
    Discussies
    1
    Thanks
    17
    Thanked
    265 in 65 posts

    Standaard

    Ben deze week weer eens langs geweest.
    Het vorige bezoek viel zwaar tegen vanwege het grote mannenoverschot.(20 tegen 5-6 vrouwen)
    Ik had geloof ik de pech dat het toen einde ramadan was. Turken vieren dat denk ik graag in een bordeel.
    Gisteren had ik meer geluk. Gemiddeld 4 op 8 vrouwen.
    Van de 8 waren er 7 die wel mijn smaak waren.
    De inzet van de dames was weer zoals van ouds. Niets te klagen dus.
    Enkele pluspunten:
    *Anett en Angel weer terug
    *nieuwe overdekte jacuzzi
    *verwarmd nieuw tuinhuisje waar je kunt roken
    *Nieuwe dubbele douche. (was bijna klaar)
    *Voortreffelijk eten
    *Bovenetage gerenoveerd
    Er wordt goed geïnvesteerd in deze club. Mij zullen ze weer regelmatig terugzien.

  16. Onderstaande 3 leden hebben Man with the GOLDEN gun bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (30 oktober 2015),Omega69 (11 oktober 2014),wooley (12 oktober 2014)

  17. #161
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.238
    Discussies
    66
    Thanks
    1.676
    Thanked
    2.656 in 709 posts

    Standaard

    Wooley gaat er vrijdagmiddag weer eens heen....anka en annet zijn terug
    na weekend verslag hiervan
    De Riesen-Eisbear...

  18. Onderstaande leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (30 oktober 2015)

  19. #162
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.238
    Discussies
    66
    Thanks
    1.676
    Thanked
    2.656 in 709 posts

    Standaard

    Wooley was er afgelopen vrijdag...om 14-18 uur
    was in begin rustig,eerste sessie met daria,was wel ok,maar dame is professioneel,zonder extras...
    tweede ronde met annet,was echte GFE sex met haar met TZ etc...TOP!
    Derde ronde met Sussy,was prima,dame wou het wooley goed naar zin maken.
    Afgesloten met donkere Angel...wow wat een tease.
    goede geile sesssie mee gedaan,maar storend dat ze op tijd let.
    opvallend is dat als oleg er is de dames goed werken,maar zodra die even weg is zitten ze als dooie zoutzak te roken.
    verder goed buffet en genoeg aan fris/koffie
    ciao
    De Riesen-Eisbear...

  20. Onderstaande 2 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (30 oktober 2015),PollekeZuid01 (20 oktober 2014)

  21. #163
    Geregistreerd
    14 juni 2013
    Last Online
    25 januari 2024 @ 12:07
    Berichten
    101
    Discussies
    1
    Thanks
    17
    Thanked
    265 in 65 posts

    Standaard

    Donderdag middag weer geweest. Hoewel Anett niet op de lijst stond was ze toch aanwezig. Aangenaam verrast dus. 2 heerlijke GFE sessies mee gehad.
    Ook nader kennis gemaakt met Angel. Ook zeer de moeite waard, zeker als je van een lekker kontje houdt.
    Met Diana klikte het niet echt. Sessie maar afgebroken. Met haar wil het maar niet lukken.
    Anka was in het begin wat koel, maar na het beffen kwam ze goed los en heeft me ook naar een hoogtepunt gebracht.
    Jammer dat Sussy er niet was, daar had ik de vorige keer een goede band mee opgebouwd.

    Wederom voor mij geen reden om het ergens anders te gaan zoeken. Kom zsm. weer terug.

  22. Onderstaande 3 leden hebben Man with the GOLDEN gun bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (30 oktober 2015),peter696969 (28 oktober 2014),Wijze grijze (26 oktober 2014)

  23. #164
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Last Online
    6 oktober 2022 @ 22:54
    Berichten
    263
    Discussies
    33
    Thanks
    152
    Thanked
    364 in 135 posts

    Standaard

    Vandaag deze hut maar eens bezocht. Het was mijn eerste kennismaking met het pauschal concept.
    Beetje shabby tent, maar wat wil je voor die prijs. Na binnenkomst 65 euri overhandigd en ik werd naar buiten gestuurd om me om te kleden. Geen introductie, niks.

    Velletje aangedaan en badslippertjes. En op naar de bar.
    Colaatje gehaald en buiten in het tuimhuisje gaan roken. Aldaar zat Nicol. Leuke meid, spreekt goed duits.
    Kamervraag met ja beantwoord en los geht's! PMC en NMC in recordtempo. Voor ik ook maar iets kon zeggen was de sessie voorbij. Zeer effiecient melken. Ik voelde me net Berta142.

    Ok, douchen en naar de bar. Daar stond/zat Melissa te jagen. Ok weer naar kamer en weer een potje van het fijnste afwerkseks in recordtempo. Ik wist toen nog niet eens haar naam, maar mn lul had ze al in haar mond. Ik had gezien dat de dames bij het begin van de kamergang een jeton krijgen van de barmiep, zoal een paard een suikerklontje krijgt als het braaf is. Leuk principe, maar het werkt afwerken wel erg in de hand. Nouja, na een pzc nmc maar weer naar het bargedeelte alwaar een enorme hoeveelheid Südländer binnengekomen was. Meteen waren de dames kwijt.

    Na een half uurtje wachten kwamen er weer wat dames terug van de kamers, maar die hadden geen zin: Muschi Kaputt, jetzt Pause....

    Uiteindelijk kwam de optisch nog enigszins aantrekkelijke Anka naast me zitten, en ook hier was het zeer efficient pzc nmc.

    Al met al best een leuke tent, maar ik zou er alleen heen gaan als je heel snel heel veel dames wil neuken. Dames zien er best aardig uit. Ik had t erger verwacht, maar in een saunaclub heb je ten minste nog een beetje de illusie dat de dame je aardig vindt. Hier ben je vooral een lul met jetons.

    Mocht ik ooit nog eens de behoefte hebben om snel een X-tal dames te nagelen, dan zal ik hier zeker terugkeren. Maar voorlopig houd ik het gewoon op de saunaclubs.
    Veni Vidi Fiki ....of is het Vidi Fiki Veni?

  24. Onderstaande 5 leden hebben Breezahlover bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (30 oktober 2015),hasta la pasta ( 5 november 2014),Nibor76 ( 5 november 2014),Sjeufke ( 5 november 2014),Smouse ( 5 november 2014)

  25. #165
    Geregistreerd
    24 april 2013
    Last Online
    19 februari 2024 @ 08:47
    Berichten
    128
    Discussies
    9
    Thanks
    62
    Thanked
    229 in 74 posts

    Standaard

    Is hier recent nog iemand van jullie geweest. Ik lees op hun eigen forum dat ze aan het verbouwen zijn en pas de 8e december weer open gaan? Ik wil er voor het eind van het jaar nog een keer langs gaan. Ben de dames dit jaar namelijk een beetje ontrouw geweest.

  26. Onderstaande leden hebben peter696969 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (30 oktober 2015)

  27. #166
    foefbrommer Gast

    Standaard

    ik ga binnenkort kijken. verslag volgt.

  28. #167
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.238
    Discussies
    66
    Thanks
    1.676
    Thanked
    2.656 in 709 posts

    Standaard

    wooley was er gisteren...met kameraad!
    weinig veranderd,op de gezichten van de dames dan.
    veel nieuwe dames die zoals gewoonlijk als zoutzakken zitten te roken.
    zo'n 4 sessies gedaan in 4 uurtjes allemaal met "oude garde" elena,anka,christina,aylin
    voor de rest lekker gegeten,genoeg fris/koffie gehad en lekkere sauna
    nieuwe dames hadden niet erg veel zin erin.
    en aangezien oleg op vakantie was was het een dode boel
    wordt over een tijd nog eens vervolgd
    ciao
    De Riesen-Eisbear...

  29. Onderstaande 5 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (30 oktober 2015),hansdordt ( 1 februari 2015),PollekeZuid01 ( 1 februari 2015),Sjeufke (31 januari 2015),Tony M ( 7 februari 2015)

  30. #168
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Last Online
    30 juni 2015 @ 22:31
    Berichten
    200
    Discussies
    7
    Thanks
    27
    Thanked
    140 in 65 posts

    Standaard

    Ff 4 uurtjes naar club 69 na een half jaar niet geweest te zijn.
    Het laatste bezoek was maar 2 uur en daarmee race tegen de klok.
    De baas oleg zat nog steeds in het buitenland.
    Er zijn nu 2 douches ipv 1 eerst. Vandaag 10 dames aanwezig
    De helft van de meiden zijn nog bekende Christina, Elena en melanie.
    De andere waren nieuwe Roemeentjes en de afrikaanse angel.
    De 1e en laatste sessie was met angel.
    Deze goedlachse spontane ghanese uit italie is leuk en de beste black chick tot op heden.
    Ze heeft volle lippen en echt lekker kont en een athletisch lichaam.
    Ze begon met lekker te pijpen met die volle lippen en daarna doggy style geneukt.
    De laatste sessie met doktertje spelen.
    Ik moest in de gynaecolgenstoel zitten en had daardoor perfect zicht op de blow job.
    Vervolgens was het tijd voor het onderzoek van dokter oetker.
    Angel in de stoel nadat haar poesje was goedgekeurd door de dokter.
    Het voordeel van de stoel is dat hij niet alleen ideaal is voor de bevalling maar ook voor de bevruchting.
    Met de benen wijd kun je haar lekker hard en diep penetreren en spelen mat haar tietjes en mond.
    Als finale haar nog een keer lekker doggy style gepakt terwijl ze schudde met haar billen.
    Verder nog een paar goede sessies gehad met de 2 poolse dames en ook Christina.
    Van de nieuwe Roemeentjes alleen met Laura gekamerd.
    De nieuwe Roemeentjes hadden onderling een theekransje met melanie voorop en waren minder actief.
    Verder moet ik polleke gelijk geven dat de tijdslimiet irritant is.
    Het laatste half uur is verloren omdat je niet voldoende tijd hebt om nog een keer naar de kamer te gaan.
    Maar al bij al wel een leuk middag dankzij het zwarte engeltje.

  31. Onderstaande 5 leden hebben sjaakpikhaak bedankt voor deze bijdrage:

    erik69 (28 mei 2015),fg22 (30 oktober 2015),lyon (13 maart 2015),PollekeZuid01 ( 9 februari 2015),wooley (10 februari 2015)

  32. #169
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Last Online
    30 juni 2015 @ 22:31
    Berichten
    200
    Discussies
    7
    Thanks
    27
    Thanked
    140 in 65 posts

    Standaard

    geen kusjesdag maar zusjesdag.
    Dus wie een keer de droom wil verwezenlijken om 2 zusjes te palen.
    Nu kan het bij club soixant neuf.
    Vandaag geweest.
    de topper van de dag was het geile jongere zusje van 1 vd dames nl flory.
    Met haar 2 keer geile GFE sex gehad.
    Helaas niet met de oudere zus kunnen kameren.

  33. Onderstaande leden hebben sjaakpikhaak bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (30 oktober 2015)

  34. #170
    Geregistreerd
    27 september 2012
    Last Online
    12 maart 2017 @ 15:04
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    6 in 2 posts

    Standaard

    Ik was hier ook op maandag 20/4. heb ook een fantastische GFE gehad met het jongere zusje. De oudere zus is echt wel een beetje mollig. Voor echt mollig heb ik ook de poolse gehad. Mollig, maar wat een vamp op de kamer.
    Zoals meestal zijn de "nettere---slankere" meiden eerder afwerkers.
    Ik kom graag naar de 69. Is mijn inziens de club met de meest constante prijs/kwaliteit verhouding. Geen FKK schoonheden, maar ook geen afdankers...

  35. Onderstaande 4 leden hebben boske bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (30 oktober 2015),sjaakpikhaak (22 april 2015),Tony M (22 april 2015),wooley (22 april 2015)

  36. #171
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.238
    Discussies
    66
    Thanks
    1.676
    Thanked
    2.656 in 709 posts

    Standaard

    Wooley was er pinkstermaandag..10 dames.
    Was erg druk qua beren.maar heb me touch prima vermaakt.
    ook met nieuwe dame Andrea gepopt.was wat bang voor wooley maar
    Ze heeft hem lekker klaargereden.....
    Bests sessie met Christina gehad En verder lekker chillen.eten En drunken.
    Ciaooooo
    De Riesen-Eisbear...

  37. Onderstaande 4 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (30 oktober 2015),Nibor76 (26 mei 2015),peter696969 (27 mei 2015),Tony M (27 mei 2015)

  38. #172
    Geregistreerd
    9 december 2014
    Last Online
    23 oktober 2022 @ 11:13
    Berichten
    24
    Discussies
    3
    Thanks
    4
    Thanked
    28 in 9 posts

    Standaard

    Wil deze club wel eens bezoeken maar zie geen recente postings meer van deze club.
    Is daar nog wat loos of ook alweer gesloten?

    Gr pieter 65

  39. Onderstaande leden hebben pieter65 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (30 oktober 2015)

  40. #173
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.238
    Discussies
    66
    Thanks
    1.676
    Thanked
    2.656 in 709 posts

    Standaard

    Is weer een mnd of 2 geleden dat wooley hier was..
    Is een van mijn vaste pts maar als je er te vaak komt wordt het routine.
    Pt is gewoon open en aanwezig zijn op vrijdag /zaterdag altijd circa 10dames
    Check aanwezigheid lijst of bellen ��
    Ga er binnenkort weer eens heen.
    Have fun
    De Riesen-Eisbear...

  41. Onderstaande 2 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (30 oktober 2015),pieter65 ( 5 augustus 2015)

  42. #174
    Geregistreerd
    9 december 2014
    Last Online
    23 oktober 2022 @ 11:13
    Berichten
    24
    Discussies
    3
    Thanks
    4
    Thanked
    28 in 9 posts

    Standaard

    Nou vandaag eens de stoute schoenen aan gedaan en deze club eens bezocht.
    gelukkig rabbat dag een ticket voor twee uur gekocht.
    Club ligt op een soort industrie terrein geen eigen parking dus iedereen ziet je naar binnen gaan.
    ontvangst door de theke dame die een klein beetje duits spreekt en alleen maar vraagt erste mahl ?
    op mijn antwoor ja probeert ze me een duurder ticket aan te smeren waarop ik zeg kein rabbat fur mitwoch ?
    en gelijk zakt de prijs € 10,-
    nou verder helaas geen bal aan een stelletje ongeitresseerde rokende meiden bij het geluid van harde arabische muziek bah bah.
    jammer maar dat schijnt tegenwoordig te moeten keiharde jengel muziek ook wel te begrijpen want geen enkele duitse damen aanwezig.
    als niet roker ben je niet blij om binnen tussen de paffende mensen te zitten.
    interessen alleen voor de vaste klanten en als je een dame die op de bank zit om haar dienste vraag zegd ze dat ze reeds bezet is.
    al met al geen reden om daar weer naar toe te gaan zonde van de tijd en geld zaten wel wat aardig uitziende meiden bij maar totaal geen interessen in de klanten buiten wat turken en vaste klanten.
    nou twee maal niks ervaring bij pauschal club dus besluit om daar nu maar eens weg te blijven en ben dan ook na een goed uur maar weer vertrokken.

    pieter 65

  43. Onderstaande 7 leden hebben pieter65 bedankt voor deze bijdrage:

    cornelis312 (25 augustus 2015),fg22 (30 oktober 2015),fr_loper (19 augustus 2015),Hcw (25 augustus 2015),Kwakje (19 augustus 2015),Wijze grijze (19 augustus 2015),wooley (22 augustus 2015)

  44. #175
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard Wijze Grijze verkent CLUB 69

    Samen met wingman PollekeZuid01 hadden we een vrijkaart voor Acapulco in Velbert gewonnen. Dus Zaterdag 21.11 afgesproken en om 14:00 vanaf de carpoolplek vertrokken. De PZ01 tractor was voldoende afgetankt en technisch leek ook alles in orde. Kreunend maakte het gevaarte zich op weg en de reis verliep voorspoedig – tot aan Autobahnkreuz A46/ A3 Hilden: FILE! Verwachte vertragingstijd 1 uur! Fuck. Door de parallelbaan te nemen konden we daar wel nog 20 minuten vanaf smokkelen, maar we arriveerden toch pas tegen 17:00 bij de club.

    Onze vrijkaarten echter werden niet geaccepteerd ivm met een Kalifatenstaatfeest. Alleen noemden zij het Oriëntparty. Bovendien was de entreeprijs verhoogd naar EUR 50,=. Nu hadden we beiden weinig zin om ons ter plekke tot de islam te laten bekeren en besloten om plan B in werking te stellen.

    PollekeZuid01 kwam met het lumineuze idee om dan maar eens naar Club 69 in Mönchengladbach te rijden. Een Pauschalclub/ Partytreff. Ik was er nog nooit geweest en voor EUR 80,= voor 4 uurtjes de moeite waard om het eens te proberen.

    De Autobahnoprit in Velbert was echter afgesloten, dus een hernieuwde odyssee via allerhande binnenwegen volgde. In Velbert bij de lokale Aldi even een ravitaillerings tussenstop gemaakt om wat Coca Cola en Kerstchocolaatjes in te slaan. Per slot van rekening waren we al 3 uur onderweg en hadden niets te bikken gehad.

    Van Velbert uit was het nog een uur rijden tot aan Club 69, want we maakten tevens van de gelegenheid gebruikt om te checken of er nog activiteit in het oude pand van de Partyteens aan de Limitenstrasse in MG te bespeuren was. Daar was echter alles volledig donker.

    Uiteindelijk arriveerden we in een kleine straat met wat MKB-bedrijven en checkten we om 18:25 in Club 69 in en rekenden EUR 80,= voor een 4-uurs verblijf, dus tot 22:25 af. Bijbetalen om je verblijf tot een hele dag te verlengen is mogelijk. Je krijgt een badjas mee en omkleden doe je in een aanpalend hokje. Hiervoor loop je over de binnenplaats. De lockers zijn vrij klein. Het lockersleuteltje had ik zelf aan een meegebracht polsbandje bevestigd, maar het is de bedoeling dat je dat aan de receptie weer inlevert. Je kunt het echter ten allen tijde weer vragen.

    In de club waren 9 dames aanwezig en circa een zelfde hoeveelheid gasten. In de loop van de avond begon de tent echter snel vol te lopen. Ik heb die dag alleen maar buitenlanders gezien. Geen enkele Teutoons Germaanse autochtoon. Dat kwam de sfeer wel ten goede. Qua muziek wordt er uitsluitend RuBulTur-muziek gedraaid. Daar moet je wel tegen kunnen. Er werd gedanst, waarbij ook Wijze Grijze moest bewijzen dat hij over geen enkel ritmegevoel beschikt, maar hetgeen door de dames wel goedkeurend (of was het spottend?) met een lachje werd beloond.

    De kamers zijn vrij basic ingericht. Geen spiegels, geen decoratie. Maar wel overal een fauteuil aanwezig. Kledinghaakjes kennen ze er blijkbaar niet. In één kamer stond ook een gynaecologische stoel. Op de bovenverdieping bevinden zich 4 kamers, beneden geloof ik 3.

    Douches zijn overal in het pand. Gewone mengkranen die je zelf aan- en uitzet. Handdoeken liggen er meteen in voldoende hoeveelheden bij.

    Het eten was best wel goed. Verse salades staan in schalen in een koeling. Aardappels + aardappelkroketten, pasta, Kasseler karbonaadjes en kippenpoten met dijbeen, staan in warmhoudbakken ter zelfbediening.

    Drinken krijg je aan de bar geschonken. Coca Cola en Fanta uit flessen. Op verzoek krijg je ook ijsklontjes in je glas. Sterke drank en bier (ik geloof EUR 2,50 / halve liter fles) zijn ook verkrijgbaar

    Er zou ook een jacuzzi aanwezig zijn. Dat was ook zo. Die staat buiten onder een afdak, maar was leeg. Aangezien hij maar sporadisch gebruikt wordt, had men besloten hem gedurende de wintermaanden maar leeg te laten. Jammer.

    Op alle tafeltjes staan trouwens schaaltjes met zoute pinda’s. Zeer verleidelijk en lekker, maar aangezien het gros van de mannen z’n handen niet wast na het WC-bezoek (en misschien ook na het vingeren?), heb ik die nootjes maar laten staan. Norovirus, campylobacter, E-colli en salmonella liggen op de loer

    De dames: zoals gezegd waren er die dag 9. Daarvan 8 dames uit Roemenië en 1 uit Hongarije. Ik ben met 5 dames op de kamer geweest en heb 3 dames met m’n proteïneshake laten kennis maken. Geen van de dames zoende, 4 dames PZC, 1 dame PMC en geen van de dames had een FT in het pakket.
    Ik herinner me

    1) Suzi:
    een blonde Roemeense. Mijn eerste dame hier in deze club. Na 10 minuten hield ik het voor gezien. Wijze Grijze sexapproval™: 5,0/10

    2) Andrea:
    1,50 klein, zwartharig en 23 jaar. De leukste, wat mij betreft, van het stel. Geen tijdsdruk. Uitgebreid 69 en doggy en gefinisht met een fraaie COB. Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10

    3) Daria?
    (geloof ik): Een 40-jarige Roemeense MILF. Deze dame weet van wanten en ontfutselde me m’n tweede money shot. Wijze Grijze sexapproval™: 6,5/10

    4) De Hongaarse
    en 5) Flori waren de laatsten. Ik kan ze niet meer uit elkaar houden. Bij de laatste in elk geval had ik nog 15 minuten tijd over en zou graag nog wat overbodige ballast daar willen achterlaten. Dan kun je natuurlijk wachten tot er iets van je gading vrij is of je stelt je assertief op en trekt de stoute schoenen aan.
    In al mijn natuurlijke bescheidenheid ging ik naar de dame toe die op dat moment met een Roemeense gast aan het dansen was. “Hey lady, over 15 minuten moet ik gaan. Zullen we tot die tijd nog even wat nuttigs gaan doen?” En hup, ze liet de verbouwereerde gast staan en we togen naar boven. Ze deed haar ding niet verkeerd en Wijze Stijve liet me ook niet in de steek. Binnen 12 minuten was de klus geklaard en kon ik zonder overdruk naar huis. Wijze Grijze sexapproval™: 7,0
    De 4e sessie was niet spectaculair en verdient een Wijze Grijze sexapproval™: 6,0

    Ik besloot niet te verlengen en om 22:45 verlieten we de club. Gezien de beperkte servicemogelijkheden van de dames, weet ik niet of ik hier spoedig weer terug zal keren. Daar ken ik wel andere adressen met betere service. Kost wel wat meer, maar dan heb je ook wat meer. 3 x mag je raden welke club ik daarmee bedoel.…

    Wijze Grijze sexapproval™ voor Club 69 vandaag: 5,5/10

    Adieë tsezame
    Wijze Grijze
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  45. Onderstaande 14 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (26 november 2015),brombeerzuid (26 november 2015),fg22 (12 december 2015),frankie10 (27 november 2015),Hcw (27 november 2015),licky luke (26 november 2015),nieuwkomertje (17 juni 2016),noelcitroen ( 6 december 2015),pcenter (30 november 2015),PollekeZuid01 (27 november 2015),Punter (12 juli 2017),Tony M ( 1 december 2015),Wentelt Eefje (27 november 2015),wooley ( 1 december 2015)

 

 
Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:30.

Babylon 468*60