Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 194
  1. #126
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door too slow Bekijk bericht
    In PC Bochum/Munster/Dortmund zijn altijd wel een aantal echt mooie dames aan te treffen. Diverse optische pareltjes van deze keten zijn tegenwoordig in andere partytreffs en pauschalclubs aan te treffen. Voor de ramsj-clubs onder de all-you-can-fuck voor een vaste prijs moet je zeker consessies doen kwa optiek. Maar dat trek ik ook niet in twijfel. Ik lees hier alleen kreten als: "oef wat een bom", "mooie lange stoot", "bloedmooie meid" en "heerlijk figuur". De dames waar het over gaat zien er zeker goed uit maar ook niet meer dan dat, de kwalificaties zijn lichtelijk overdreven. Kennelijk is het referentiekader beperkt tot wat club-69 verder nog te bieden heeft.



    Ik heb niets te klagen over de ontvangen service van de drie beschreven dames maar dat ligt voor de andere bezoekers hopelijk niet aan mij
    Ach optiek.... ik heb de mooiste modellen gestengeld overal kun je die tegenkomen en de optiek factor vergroot de lust zeker wel.
    Maar het wordt weer gerelativeerd door service bereidheid en de mate waarin ze jouw je illusie kan geven.
    Dat is allemaal veel belangrijker en maakt de goede sessie.
    Daarom optiek... ik kijk meer naar klik en chemie, er zijn wel ondergrenzen uiteraard en of ik goede service verwacht.

    Ik ben ervan overtuigd dat uiterlijk, leeftijd, opstelling, klik, chemie en (veel) andere zaken zeker in een pauschalclub een GROTE rol spelen in wat je mee gaat maken.Standaard is het afwerken, dat is logisch, maar als de klik er is, en de vrouw wil je meer geven dan kan er heel wat meer.

    BP.
    Helemaal mee eens ..

    Maar voor sommigen mag het herhaald worden ..

    Fijne jaarwisseling en tot weer eens .. ergens ..
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

  2. #127
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Last Online
    30 juni 2015 @ 22:31
    Berichten
    200
    Discussies
    7
    Thanks
    27
    Thanked
    140 in 65 posts

    Standaard

    kan iemand de titel veranderen in club 69.
    het is verwarrend rheydt is andere low budget club in gladbach.

  3. Onderstaande leden hebben sjaakpikhaak bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (26 januari 2014)

  4. #128
    Geregistreerd
    21 augustus 2012
    Last Online
    24 februari 2019 @ 21:47
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    16
    Thanked
    40 in 10 posts

    Standaard

    Ok, too slow, man with the golden gun en fg22 dank je voor jullie antwoorden. Ik wil er halverwege Januari naar toe. Ik zal hier dan mijn ervaringen schrijven. Man with the Golden gun welke betere alternatieven bedoel je???

  5. Onderstaande leden hebben Pummie bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (26 januari 2014)

  6. #129
    Geregistreerd
    14 juni 2013
    Last Online
    25 januari 2024 @ 12:07
    Berichten
    101
    Discussies
    1
    Thanks
    17
    Thanked
    265 in 65 posts

    Standaard

    Pummie,

    Als je conditie goed is en je een hele dag wilt gaan, kan ik je Dorsten aanraden voor 90 euro. Voor een super dag naar PC Bochum voor 150.
    Iets minder maar toch wel leuk is Ambrosia voor 60-80 euro. Wil je voor weinig en hoeven ze niet zo mooi te zijn? MG Rheydt voor 65 maar daar zal je het geen hele dag volhouden. Voor 4 uurtjes blijft Club69 mijn favoriet.

  7. Onderstaande 4 leden hebben Man with the GOLDEN gun bedankt voor deze bijdrage:

    erik69 ( 5 maart 2014),fg22 (26 januari 2014),Pummie (27 januari 2014),wooley (31 december 2013)

  8. #130
    Geregistreerd
    28 juli 2008
    Last Online
    16 maart 2024 @ 11:32
    Locatie
    In het zuiden van Nederland
    Berichten
    410
    Discussies
    7
    Thanks
    754
    Thanked
    957 in 225 posts

    Standaard

    Maandag 30 dec nog 4 uurtjes hier geweest, 65 eurootjes afgetikt.
    -Om kwart over 12 werdt er nog volop schoon gemaakt, de kamers van de bovenverdieping waren ook dicht, werden ook schoongemaakt
    -Sauna kapot, de kachel wordt vervangen en na 1,5 uur werkt hij gelukkig weer.
    -Eten komt om 14.30 uur, baas is kwaad op de leverancier, hij had er om 14.00 uur moeten zijn, eten smaakt overigens goed!
    -Toch wel een 10 ijsberen aanwezig
    -om 13.00 uur komt er een Duits koppel binnen, zij type girl next door, gaan aan de gang in de kamer zonder deur. Samen met een andere ijsberen proberen we in contact te komen, maar we mogen wel kijken, we zien dat ze meerdere keren spuiten klaar komt!

    Dan de dames 6 stuks aanwezig:
    1 ste keer met Melanie, ze heeft ijskoude handen en pakt mijn sabel vast....... geen goed begin. Ze begint meteen te PZC, ik ga met mijn vingers naar haar gleufje, ik dacht wat te ruiken en ja hoor, niet fris.....
    Als ik klaar kom weet ze niet hoe snel ze moet stoppen met pijpen, geen goed begin....
    2 de keer met de Poolse Elena, een leuke lieve meid, eigenlijk heeft ze niet het figuur war ik op val maar ik laat me toch verleiden.
    Wat volgt is een prima sessie van zeker 20 min., knuffelen, vingeren, beffen en heerlijk pzc uiteindelijk in standje "gewoon" afgemaakt.

    Dus uiteindelijk voor 65 eurootjes een prima middag gehad!

  9. Onderstaande 3 leden hebben Tony M bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (26 januari 2014),Pummie (27 januari 2014),Rezaes (23 januari 2014)

  10. #131
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Last Online
    30 juni 2015 @ 22:31
    Berichten
    200
    Discussies
    7
    Thanks
    27
    Thanked
    140 in 65 posts

    Standaard

    ben er afgelopen weekend ook geweest.
    ik was vooral onder de indruk van een meisje half lang dnker haar, mooie b/c cup en lekker kontje. naam?

  11. Onderstaande leden hebben sjaakpikhaak bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (26 januari 2014)

  12. #132
    Geregistreerd
    21 augustus 2012
    Last Online
    24 februari 2019 @ 21:47
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    16
    Thanked
    40 in 10 posts

    Standaard

    Op 29 december schreef ik dat ik deze club halverwege januari zou bezoeken. Omdat ik niet altijd in de gelegenheid ben om clubs te bezoeken en het dat in één keer goed wil doen heb ik toch min of meer op het laatste moment besloten om naar PSC Münster af te reizen. Ik zal zeker nog eens een keer club 69 bezoeken, maar wanneer weet ik nog niet.

  13. Onderstaande leden hebben Pummie bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (26 januari 2014)

  14. #133
    Geregistreerd
    21 augustus 2012
    Last Online
    24 februari 2019 @ 21:47
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    16
    Thanked
    40 in 10 posts

    Standaard

    Toch onverwacht afelopen maandag in de gelegenheid geweest deze club voor de eerste keer te bezoeken. Ik kwam gelijk aan met een Duitse beer van begin 60. Met hem en een gezellige Brabants student tussen de (kamer)bedrijven door gebabbeld. Vooral de Duitse beer heeft mij veel in en outs verteld over de dames en deze club (en andere clubs). Maar wat iemand ook verteld, het zijn zijn ervarigen. En ik heb zo mijn ervaringen op gedaan. En die waren over het algemeen wel positief. Ik had om te beginnen een 4 uurs kaartje genomen. Ik ben vriendelijk ontvangen en door Vivi werd me het één en ander uitgelegd. Na een drankje ben ik bij 3 dames gaan zitten. Ik zat naast Julia. Uiteindelijk met haar ook de eerste sessie gehad. Of het komt omdat het de eerste sessie was of doordat Julia gewoon heel goed (en mooi) was, maar het was meteen wel de beste sessie van de dag. Ze kwam meteen boven om me zitten en begon met haar poes tegen mijn paal op te rijden. Ze vroeg of ik gepijpt wilde worden, maar ik vond het eerst tijd voor mijn liefhebberij en dat was haar heerlijke poesje verwennen. Ze onderging het redelijk passief. Maar het pijpen daarna deed ze uitstekend. Wat was dat mondje lekker nat en warm. Ik hield het niet lang uit en ben missio in haar klaargekomen. Alle latere sessies vielen eigenlijk daarbij in het niets. Vooral de tweede sessie met Melanie viel mij tegen. Muschi lecken... nein schatz. Oké volgende keer beter. Ik denk dat ik ook wel weet waarom... Verder afgemaakt in missio. Andere sessies waren nog met Alina (deed goed mee en lekker klaargekomen), Diana en Bianca. Bij de laatste (weet niet meer of dat nou Diana of Bianca was) kreeg ik er geen druppel meer uit en heb haar nog even gemasseerd wat ze wel waarderen kon. Tussendoor nog was gegeten, gedronken en gebabbeld. Al met al een leuke middag gehad. Toch is het niet helemaal te vergelijken met een club van het Pauschalclubketen. Maar dat kan ook niet voor dat geld en had ik ook niet verwacht. Het afwerkgehalte van de dames is bij 69 toch hoger. Oftewel bij de PSC kunnen de dames je een betere illusie geven en zijn de sessies toch beter. Maar zoals in elke club heb je ook daar betere en slechtere kamergangen. Ik denk dat ik zeker nog wel eens terug zal gaan naar 69. Voor de Brabantse student... laat me wat weten als je dit leest, kunnen we nog eens afspreken om hier naar toe te gaan.

  15. Onderstaande 5 leden hebben Pummie bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (26 januari 2014),hansdordt (25 januari 2014),mdbg (25 januari 2014),Mr Pussy (25 januari 2014),pertje (25 januari 2014)

  16. #134
    Geregistreerd
    7 juni 2012
    Last Online
    12 maart 2024 @ 00:36
    Berichten
    130
    Discussies
    1
    Thanks
    81
    Thanked
    28 in 16 posts

    Standaard

    Ik sluit me bij pummie aan. Ook van de week daar geweest, alleen toen was kari er ook en zij is toch wel behoorlijk knap en lekker. Enigste nadeel pmc, maar omdat ze de eerste was; de druk moest er vanaf ;-). Verder was er nog een dame die niet op de kaart stond (was er net 3 dagen) ben alleen haar naam vergeten, maar zij was ook geweldig. Toen een wat mindere sessie gehad met Julia, maar dat mocht de pret van 65 euro niet drukken voor 4 uurtjes. Ik vond het veel waar voor je geld, maar dat is mijn persoonlijke mening..

  17. Onderstaande 2 leden hebben pertje bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (26 januari 2014),Pummie (27 januari 2014)

  18. #135
    Geregistreerd
    21 augustus 2012
    Last Online
    24 februari 2019 @ 21:47
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    16
    Thanked
    40 in 10 posts

    Standaard

    Ja Pertje, Kary was er maandag eerst wel. Maar ze is ziek geworden en is naar boven vertrokken. Vlak voor dat ik weg ging kwam ze naar beneden om een kop thee te drinken. Zelfs in haar ochtendjas en badslippers ziet ze er leuk uit. De nieuwe dame is maandag voor het eerst begonnen. Ze kwam de club binnen toen de Duitse beer de Brabantse student en ik bij de bar wat stonden te drinken. De Duitse beer was al meteen verlekkerd op haar. En zei haar wel te willen inwijden in de club. Ze verdween met Vivi naar boven en na ongeveer een uur kwam ze naar beneden in haar werkkleding. Ja fg22 dit was echt wel een "bloedmooie meid" met een heerlijk figuur. (Ik ben wel wat gewend met de PSC keten). Ik had nog maar een half uurtje, ik wilde niet tijdens de warming up te horen moeten krijgen dat ik moest gaan, en mijn laatste kruid was al verschoten, anders had ik er wel werk van gemaakt. Maar dat deed de Duitse beer wel. Hij had haar nog net niet besprongen. Hij verdween met haar naar één van de bankjes. Ik heb mijn heil nog bij één van de andere dames gezocht waar ik vrij snel nog mee gekamerd heb voordat ik weg moest. Toen ik daarvan terug kwam zat hij nog met haar te babbelen. Ik ben me toen gaan douchen en aankleden. Weet iemand of ze er nog is en hoe deze dame heet? Ik heb haar nog niet bij de foto's gezien. Ik zou toch nog eens haar beter willen leren kennen

  19. Onderstaande leden hebben Pummie bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (20 februari 2014)

  20. #136
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Last Online
    30 juni 2015 @ 22:31
    Berichten
    200
    Discussies
    7
    Thanks
    27
    Thanked
    140 in 65 posts

    Standaard

    http://www.pauschalclub-69.de
    nu met nieuwe foto's van de vrouwen die kloppen, net zoals de anwesenheid.
    zitten er een paar toppertjes bij.
    alleen de titel is iedere keer verwarrend.
    er zijn 2 clubs pauschalclub69 en partytreff-MG en die worden door elkaar gehaald.

  21. Onderstaande leden hebben sjaakpikhaak bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (20 februari 2014)

  22. #137
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Last Online
    30 juni 2015 @ 22:31
    Berichten
    200
    Discussies
    7
    Thanks
    27
    Thanked
    140 in 65 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjaakpikhaak Bekijk bericht
    ben er afgelopen weekend ook geweest.
    ik was vooral onder de indruk van een meisje half lang dnker haar, mooie b/c cup en lekker kontje. naam?
    ik weet nu de naam Kary met dank aan de foto op de website

  23. Onderstaande leden hebben sjaakpikhaak bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (20 februari 2014)

  24. #138
    Geregistreerd
    28 mei 2011
    Last Online
    14 januari 2022 @ 08:22
    Berichten
    192
    Discussies
    5
    Thanks
    73
    Thanked
    154 in 42 posts

    Standaard

    Gisteren na een werkbezoek in Venlo, doorgereden naar deze club, waar ik nooit eerder ben geweest.
    Iets over tweeën aangebeld. Je wandelt meteen de (relax)tuin van de club binnen, loopt paar trappen naar beneden waar zich rechts het pand bevindt. 75piek voor 4 uur betaald en kort een in-&rondleiding gehad.
    De hoofdruimte met de naast-en achter elkaar geplaatste sofa's, tevens enige echte open ruimte, heeft een laag plafond en doet tikkie claustrofobisch aan. Kassa is tevens bar en daar tegenover open keuken met open haard. Alles binnen een en dezelfde ruimte. Omkleden+kluisjes zijn buiten in een aangrenzend tuinschuurtje,met daarnaast een simpele solo sauna.

    Dames (ca 8 aanwezig, later ca 11) animeren amper,5 keer gekamerd met achtereenvolgens: Roxy, Catharina, Suzy, Julia, Kary (zie site voor setcards)
    Alle Roemeense behalve Kary (allicante-spanje)

    Roxy (groot afwerk gehalte, fysiek erg 'gereserveerd' -niet lekker meegaand, matige pzc, petite met kleine maar lekkere hangtietjes, wel lief, heerlijk klein rond kontje,)

    Catharina (mooie cc-cups met dito tepels, goede PZC,mooie zachte huid,meegaand, goed tot zeer goede service!)

    Suzy (b cups, goede service, goede PZC)

    Julia (met deze PRACHTIGE -jawel met hoofdletters- twintig jarige, één van de mooiste ervaringen beleefd op paysex gebied: prachtig lijfje, heerlijk kutje en kontje die ik minuten lang heb gebeft&gevingerd resp. heb gelikt, goede PZC, volop liefde mee bedreven en verschillende standjes mee geneukt totdat ik er bij neerviel. Kortom dit is een vrouw om je vingers erbij af te likken - ook letterlijk

    Kary (mooi figuur,lief, zeer goede pzc, doet goed mee,goede service) Heb niet meer kunnen klaarkomen maar wel genoten van haar.

    Met een kapotte lijf en volledig uitgemolken zak weer snel terug naar NL gereden.

  25. Onderstaande 6 leden hebben kinke113 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (20 februari 2014),foefel (13 februari 2014),forgetskinnyletsgetfatty ( 1 februari 2014),Smouse ( 1 februari 2014),Wijze grijze ( 2 februari 2014),wooley ( 2 februari 2014)

  26. #139
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag hier weer geweest voor 4 uren.eerste nood geledigd op roxanna...lekker klein kutje,dame was wat gereserveerd.2e ronde met christina...top sessie gehad.echte gfe als ze je al langer kent.3e ronde met spaanse pop kary...wow wat een fury.ze wist toch in cowgirl mij en haarzelf klaar te rijden.avond afgesloten met janet...gfe pur-sang voor mij dan...top middag gehad.
    De Riesen-Eisbear...

  27. Onderstaande leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (20 februari 2014)

  28. #140
    Geregistreerd
    7 juni 2012
    Last Online
    12 maart 2024 @ 00:36
    Berichten
    130
    Discussies
    1
    Thanks
    81
    Thanked
    28 in 16 posts

    Standaard

    Hallo Wooley en Kinke,

    Hebben jullie echt het idee dat Kary uit spanje komt? Vlgs mij komt ze ook gewoon uit Romenie, ze spreekt in ieder geval romeens en kon geen antwoord geven op mijn vragen over spanje.....;-)

    gr. Pertje

  29. Onderstaande leden hebben pertje bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (20 februari 2014)

  30. #141
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Nee,haar vader schijnt spanjaard te zijn...moeder roemeens.
    ze komt uit roemenie...LOL
    ze heeft wel in spanje gewoond want ze kende wel degelijk een stadje waar ik geweest was in allicante.
    Ze is veel lekkerder als een echte spaanse....i.m.o. brrrr
    De Riesen-Eisbear...

  31. Onderstaande leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (20 februari 2014)

  32. #142
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Gistermiddag-avond geweest.
    4 Uur geboekt.
    Om 18u binnen en eigenlijk alleen met Kristina een topsessie gehad.
    Kistina begrijpt het helemaal en in de korte tijd beidseitig genoten van
    en met elkaar. Topdame. Alleen al daarvoor ga ik terug.

    Dan stukje gegeten, was voldoende en redelijk tot goed lekker.

    Kort daarvoor met erg slanke lange wat bitserige dame (bleek pas in kamer)
    die teveel haast en ongeduld had niet afgemaakt.
    Ook daarna een mindere ervaring en geen O bij een kleine kortdonkerharige
    met veel glitterknopjes in het gezicht die het niet begreep en niet wilde begrijpen
    wat ik paar maal
    Maar ja, willen wel profis zijn, dus moet nog aan worden gewerkt. Sla ik voortaan over.

    Zowel 1e als 3e waren met PZC niet slecht, maar door te snel, te ruw en te kort uit
    het ritme EN dan niets willen aannemen en-of begrijpen van wat mijn gevoelstempo is.
    Kunnen ze weat leren, en dan pakken ze dat niet op.
    Daarna chaos, want 20 min. waren om, ik stond op het punt, maar ze brak gewoon af,
    gooide deur open, en zei dat ik niet op de kamer mocht blijven. Ik was stomverbaasd.
    Een wat vadsigere grote blonde dame, helemaal niet mijn type, bankhangster, ging ook
    nog even meedoen en hysterisch de thekeheer daarvoor roepen.
    Die kwam en de goede Duitser commandeerde mij wat strenghoekig uit de kamer.
    Ze moeten nog veel leren van hun baas, een aardige Rus die er toen niet was, maar die
    het wel beter begrijpt.
    Och.
    OK.
    Incident.
    Maar niet echt prettig, want zij rebbelde in het Roemeens van alles rond
    om zichzelf te rechtvaardigen, en dat had even invloed op de algehele sfeer.
    Jammer ...

    Tegenvaller was ook dat een paar andere jongere nieuwe dames die wel toen ik keek op
    de aanwezigheidslijst stonden,wel aanwezig bleken in casual, maar niet in dienst, dus dat
    viel wel tegen. M.n. Kary en Alina stonden op mijn verlanglijstje.

    Komt nog wel, maar met name daarvoor was ik toch wel extra gekomen.

    Wel bijgeboekt tot dagkaart vanwege leuk gesprek met landgenoot, maar eigenlijk
    gisteren te weinig daarvoor terug gehad.

    Herkansing volgt vandaag.

    I.h.a. ben ik het eens met Wooley dat prijs/kwaliteit zeker qua algehele sfeer en prestaties goed is.

    Dus± Wiederholungsgefahr blijft!
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

  33. Onderstaande 4 leden hebben fg22 bedankt voor deze bijdrage:

    cavediver (21 februari 2014),Pummie (26 februari 2014),rob333 (21 februari 2014),Wijze grijze (21 februari 2014)

  34. #143
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Deel vooral die ervaring met die vriendelijke rus...dat helpt en vaak krijg je wat extra uren van hem als zoiets gebeurd.
    is mij ook al eens overkomen dat een tutje die dag achter theke zat en mij na 3 uur maande dat mijn tijd erop zat.
    later gemeld en tijd gratis erbij.
    tent is tot nu toe beste in regio en je moet gewoon bepaalde dames beter mijden.
    topper in deze tent is christina die er al heel lang werkt (tijdeje weggeweest) en dames als lena,alina,kary,janett,annet(nu afwezig)....
    tot gauw
    De Riesen-Eisbear...

  35. Onderstaande 5 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (25 februari 2014),Man with the GOLDEN gun (21 februari 2014),pertje (23 februari 2014),Pummie (26 februari 2014),Wijze grijze (21 februari 2014)

  36. #144
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Gaan we zo doen, Wooley ..

    Wellicht tot eens ..

    Vanavond ben ik er.
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

  37. #145
    Geregistreerd
    24 april 2013
    Last Online
    19 februari 2024 @ 08:47
    Berichten
    128
    Discussies
    9
    Thanks
    62
    Thanked
    229 in 74 posts

    Standaard

    Ik blijft dit een goede club vinden. Gewoon leuke en lekkere meiden, ongedwongen sfeer en hygiënisch. Ik vrees alleen dat de prijzen eerdaags omhoog gaan, omdat ze met de nieuwe website de suggestie weken aan een upgrade bezig te zijn.

  38. #146
    Geregistreerd
    5 augustus 2006
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:47
    Berichten
    282
    Discussies
    2
    Thanks
    17
    Thanked
    654 in 91 posts

    Standaard

    Hoi Peter,

    Is inderdaad een leuke club, al moet ik wel zeggen dat de meeste sex toch wel op snel klaarkomen is gericht, want je bent nooit langer dan 20 minuten op de kamer
    Ook doen de dames NIET aan tongkussen, en pijpen zonder condoom is ook niet bij iedereen.
    75 euro is voor 4 uurtjes genoeg, als ze duurder gaan worden prijzen ze zich uit de markt, want de Pauchalclubs in Munster, Dortmund en Bochum hanteren 99 euro, en veel meer mogelijk zoals: tongen, pijpen zonder, anaal (sommige), FT, enz.
    Ook om de hoek in dezelfde plaats zit er 1 die 65 euro vraagt voor de hele dag :-)
    Op zich prima tent, maar de 75 euro is dik betaald, 120 euro voor de hele dag is veel te veel voor die tent vind ik.

    Piepo..

  39. Onderstaande leden hebben Piepo777 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 6 maart 2014)

  40. #147
    Geregistreerd
    21 augustus 2012
    Last Online
    24 februari 2019 @ 21:47
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    16
    Thanked
    40 in 10 posts

    Standaard

    Ik log net in om te reageren op het bericht van Peter. En wat zie ik....Piepo haalt me de woorden uit de mond (uhh toetsenbord). Exact hetzelfde wilde ik ook schrijven. Club 69 is op zich geen verkeerde tent, maar een prijsverhoging moeten ze niet doen. Dan ga ik weer naar de PSC. Hoe leuk de dames over het algemeen ook zijn. De service is inderdaad beperk en de accommodatie en faciliteiten zijn toch anders dan de PSC. De prijs/kwaliteit verhouding zoals die nu is is goed.
    Maar misschien panieken we voor niets en is er niets aan de hand en blijven de prijzen het zoals het is. We zullen zien.

  41. Onderstaande leden hebben Pummie bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 6 maart 2014)

  42. #148
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    120Euri vragen ze al enige tijd. Risico als gezegd zeker voorhanden, maar aanloop jonge Turkengroepen
    en wat kopels Russen vertekent beeld ..

    Was er ook eens voor 75E en bijboeken voor een uurtje kostte toch tot "folgende Stufe nur 120E"
    vlg de (m.i. wat strakkere Duitse) barheer ..
    Mede vanwege ook prettig zakelijk gezelschap gedaan, maar anders niet ..


    Als het de eigenaar zou zijn geweest, zou het wellicht een prijs tussenin zijn geworden,
    want die is praktisch en wel meer commercieel ..

    Hebben trouwens wel eenzeer goede professionel masseur ..
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

  43. #149
    Geregistreerd
    5 augustus 2006
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:47
    Berichten
    282
    Discussies
    2
    Thanks
    17
    Thanked
    654 in 91 posts

    Standaard

    Inderdaad, "Ralph" de barman moet je een beetje kennen heeft soms rare trekjes, laatst toen ik er was zaten er wat mannen met de voeten op tafel, hij sprong er meteen tussen, en gaf hun van leer, vind eigenlijk dat daar de Russische eigenaar/uitbater wat van moet zeggen en dan wel op een normale manier, niet dat de hele club het meekrijgt. Ik kom toch al jaren in de club, voor 2 jaar terug had je nog 5 uurtjes voor 75 euro en 99 hele dag, dus de verhoging heeft al plaatsgevonden
    Je moet echt op tijd daar zijn, want als je later op de dag komt is het moeilijk een dame te scoren (vooral in het weekend), zitten dan veel gasten, en dan wordt de spoeling dun, vooral als je er maar 4 uur bent
    Ik kom er nog wel eens zo af en toe tegenwoordig, vond het vroeger gezelliger in de bankjes met in het midden van de grote zaal een rond bed/matras waar geregeld actie was ala publiek en gezellig dansen.
    Nu dat er van die zwarte bankstellen achter elkaar staan vind ik de gezelligheid stukken minder, en shows zie je al helemaal niet meer, jammer eigenlijk, maar het zij zo.

    Piepo..

  44. Onderstaande 2 leden hebben Piepo777 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 7 maart 2014),wooley ( 7 maart 2014)

  45. #150
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Last Online
    30 juni 2015 @ 22:31
    Berichten
    200
    Discussies
    7
    Thanks
    27
    Thanked
    140 in 65 posts

    Standaard

    in het weekend idd te druk.
    afgelopen zaterdagavond met andere ijsbeer geweest maar je moest iedere keer wachten om op de kamer te kunnen.
    wel genoeg leuke vrouwen >10 maar niet genoeg kamers.
    er waren de hele avond > 20 bezoekers.
    beter door de week.

 

 
Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44.

Living Room 468*60   Diamond 468*60