Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 194
  1. #26
    Geregistreerd
    16 november 2010
    Last Online
    23 december 2015 @ 14:38
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Moet het in zoverre eens zijn met mijn collegas dat er inderdaad weinig sfeer is en de dame zeker niet van top niveau zijn. Aan de andere kant, voor dat geld is het zeker goed te noemen. De dames zijn niet minder aantrekkelijk )of in sommige gevallen lelijker) dan in veel andere clubs en ook het enthousiasme verschild per dame. ben slecht in namen maar werkt daar een mollige Turkse die qua enthousiasme een hoop kan leren aan veel andere dames in dergelijke clubs. In principe geen erg goede club, maar voor de prijs die ze op ma tm do vragen is het wel waar voor je geld, alleen niet voor de zogenaamde optik fickers, die zijn zowiso beter af bij een sauna club.

  2. #27
    Geregistreerd
    25 september 2010
    Last Online
    12 augustus 2017 @ 09:41
    Berichten
    663
    Discussies
    15
    Thanks
    343
    Thanked
    606 in 284 posts

    Standaard

    Prijzen zijn inmiddels verhoogd. Dagkaart is nu 120 ipv 100 euro. Dat zou niks hoeven uitmaken want echt langer dan de 5 uur voor het instaptarief wil je toch al niet blijven. De dames raken minder in je geinteresseerd naar mate je er langer bent en de kwaliteit en kwantiteit zijn redelijk maar niet iets om een hele dag te vullen. Het vervelende is dat je voor het instaptarief van 75 euro nu nog maar 4 uur krijgt. En dat is wel vervelend want dat maakt het net niet lekker kwa rust voor je laatste kamerbezoekje.

  3. #28
    Geregistreerd
    25 september 2010
    Last Online
    12 augustus 2017 @ 09:41
    Berichten
    663
    Discussies
    15
    Thanks
    343
    Thanked
    606 in 284 posts

    Standaard

    Ik vergeet trouwens nog dat het eten meestal prima verzorgd is. Wordt ook regelmatig bijgevuld de hele avond door zolang er voldoende (nieuwe) gasten zijn.

  4. #29
    Geregistreerd
    5 augustus 2006
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:47
    Berichten
    282
    Discussies
    2
    Thanks
    17
    Thanked
    654 in 91 posts

    Standaard

    Klopt, ik was er afgelopen donderdag van 20.00 tot 24.00 uur.
    Is eigenlijk geen partytreff, want je gaat apart met de dame van je keuze naar een prive kamer. Jammer dat er geen open sex meer is :(
    Na 4 uurtjes heb je het echt wel gezien daar, is weinig actie, en begint je al snel te vervelen dan.
    Eten is inderdaad prima.
    alleen jammer dat er weinig roulatie in de club zit, zijn vaak dezelfde dames die er werken.

  5. #30
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Website vernieuwd:
    heet nu Pauschalclub-69
    4 uur voor 75 euro is het proberen wel waard....
    ga er binnkort weer eens kijken.
    De Riesen-Eisbear...

  6. #31
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Es gibt unterschiedliche Preise, siehe "Preise" unter:

    => http://www.pauschalclub-69.de

    • 1 Stunde für 49,99 €
    • 4 Stunden für 74,99 €
    • Tagesticket für 119,99 €
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  7. #32
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Ik hoorde dat Christina en Anka niet meer hier werken. De prijsverhoging en deze twee hot chicks is voor mij een reden dat ze me hier niet meer zo snel weerzien.

    Weet overerigens iemand waar en of Christina en anka nu werken???

  8. #33
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Wooley was er vanmiddag van 14-18 uur
    zowel christina als anka werken er niet meer....
    plaats is mooi verbouwd naar 6 kamers (3 onder/3 boven)
    sauna staat nu buiten en is lekker heet,bubbelbadje is koud (ideaal in zomer)
    eten is zoals altijd erg goed hier...
    waren 6 dames....
    goede lekkere sessie gedaan met alexandra pmc nmc was ok.
    daarna wat gegeten en trio met marina en denise....na een tijdje nog alleen verder met marina.was ok....
    daarna gekeken of ik contact kon krijgen met julia of melanie maar die hadden alleen oog voor een (turkse) stamm-gast..
    ik werd totaal genegeerd en toen het bijna tijd was ben ik maar opgestapt.....
    voor het geld zijn er betere alternatieven (viersen)
    De Riesen-Eisbear...

  9. #34
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Rotes Gesicht

    Wooley was er weer op de vrijdag avond samen met maat....
    waren 9 dames...75 euro 4 uur
    eerste sessie met melanie gedaan PZC NMC heerlijke FT gekregen!
    Daarna gegeten was prima verschillende soorten vlees,groete,salade etc...
    Na sauna lekker gedold met denise.prima PMC NMC
    Na een lekker biertje met alexandra en nina trio gedaan...Wow
    lekker laten pijpen ZC door die 2 schatjes,beffen,
    daarna moesten ze geneukt worden...TOP!
    vervolgens weer wat gegeten en er kwam een echte feestsfeer.
    dames waren uitbundig aan het dansen en weer op naar kamer met larissa.
    was ook wel ok.PZC NMC dame was een beetje wild.
    Als afsluiter kreeg ik een leuke lapdance van anna? ben haar naam vergeten
    maar daarna weer naar kamer om een supergeile sessie te doen!PZC,NMC,beffen,massage....
    jammer dat mijn 4 uur erop zaten en we weer terug moesten.
    De Riesen-Eisbear...

  10. Onderstaande 3 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (10 juli 2011),Hoofdstuk2 (13 januari 2012),rridder (15 juli 2011)

  11. #35
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Was er gisteravond...leuke feestsfeer maar te weinig dames voor aantal beren. circa 6 dames geteld.
    eerste sessie met melanie gedaan PMC ? kreeg een afwerkgevoel...
    daarna lekker gegeten,diverse soorten vlees en vis,pasta,rijst,salade Top!
    zoals gezegd was het erg druk dus moest je op de dames wachten tot ze vrij-kwamen.
    goede sessie gedaan met Janet (russische) massage,PZC,NMC...brr....TOP!
    Na 3 uurtjes maar huiswaarts gegaan.
    De Riesen-Eisbear...

  12. Onderstaande leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (24 juli 2011)

  13. #36
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Met Melanie nit anders gewend. Begint na 5 minuten al te klagen dat er nog andere ijsberen staan te wachten. Ga met haar dus ook echt niet meet kameren (ben er ook al een tijdje niet geweest).

  14. #37
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Last Online
    2 juli 2014 @ 06:15
    Berichten
    32
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik ben er verscheidene malen geweest in de periode februari-juni vorig jaar, de topper was toen Emi,
    zij is dan vertrokken, naar ik weet niet waar. Maar met haar had ik een GFE.
    Als ik al drie maal mijn ding gedaan had, kon zij me nog tot een hoogtepunt brengen, waarvan zij zelf
    ook genoot.
    Jammer ik mistte haar, en ben dan weg gebleven in deze club, Melanie een nul, anka goed, Denise goed,
    verder geen toppertjes.

  15. #38
    Geregistreerd
    22 oktober 2010
    Last Online
    Gisteren @ 08:46
    Berichten
    355
    Discussies
    8
    Thanks
    1.183
    Thanked
    519 in 126 posts

    Standaard

    het is een klub waar je het moeten treffen cq. moet klikken, nette entourage en inrichting, is bovengemiddeld, vriendelijk en behulpzaam bedienend personeel, en met de dames moet het klikken, zoniet is het plichtmatig en gaat het richting snel afwerken, zo ja kan het gezellig worden. Veel actie vindt nu plaats op de kamertjes boven, hetgeen het afstandelijker en geforceerder maakt,. Voorheen vond actie vnl plaats in de drie kamers beneden, waarvan een open, dat is nu vrijwel niet meer. De sfeer wordt mede hierdoor wat saai, en plichtmatig en dat gevoel krijg je ook, geen spanning meer, geen verassing, te voorspelbaar is het geworden. verder gewoon een nette tent met een goed en acceptabel prijs niveau.
    Voor mij is er een stuk uitdaging vanaf gegaan met de veranderingen.

  16. #39
    Geregistreerd
    22 oktober 2010
    Last Online
    Gisteren @ 08:46
    Berichten
    355
    Discussies
    8
    Thanks
    1.183
    Thanked
    519 in 126 posts

    Standaard

    Nog een aanvulling, eten en drank is goed en voldoende, bediening heeft misschien "fout" voorkomen maar is netjes , beleefd en dienstbaar

  17. #40
    Geregistreerd
    3 mei 2011
    Last Online
    4 april 2012 @ 16:39
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Van de week voor de tweede keer in de club geweest. De eerste keer was half augustus en beviel erg goed. Prima sessies gehad met Lena, Melanie ( jawel, het kan wel :-) ) en vooral Anett, die net die dag begonnen was. Het loont de moeite om goed in te schatten hoe druk het is weet ik nu. De tweede keer waren er 6 beren en dat bleek eigenlijk al te veel. Heb na snelle eerste sessie ruim 1.5 uur alleen maar op de bank mogen hangen (:- Werd ook volkomen genegeerd door Annett, dus dat was ook niet bevorderend voor de gemoedsrust. Wel prettig rustige muziek ( Einslive ) en goed eten, maar verder is er natuurlijk weinig te beleven tussen de avonturen door. Tip: kijk ff of het rustig is, dan is de prijs/kwaliteit prima. Anders gauw wegwezen..

  18. Onderstaande 2 leden hebben divvy bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 9 oktober 2011),pcenter ( 9 oktober 2011)

  19. #41
    Geregistreerd
    7 april 2009
    Last Online
    13 maart 2024 @ 13:50
    Berichten
    25
    Discussies
    2
    Thanks
    6
    Thanked
    8 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door divvy Bekijk bericht
    Van de week voor de tweede keer in de club geweest. De eerste keer was half augustus en beviel erg goed. Prima sessies gehad met Lena, Melanie ( jawel, het kan wel :-) ) en vooral Anett, die net die dag begonnen was. Het loont de moeite om goed in te schatten hoe druk het is weet ik nu. De tweede keer waren er 6 beren en dat bleek eigenlijk al te veel. Heb na snelle eerste sessie ruim 1.5 uur alleen maar op de bank mogen hangen (:- Werd ook volkomen genegeerd door Annett, dus dat was ook niet bevorderend voor de gemoedsrust. Wel prettig rustige muziek ( Einslive ) en goed eten, maar verder is er natuurlijk weinig te beleven tussen de avonturen door. Tip: kijk ff of het rustig is, dan is de prijs/kwaliteit prima. Anders gauw wegwezen..
    Kun je op de parking zien of het rustig is? M.a.w. als er 5 autos staan kun je beter doorgaan?
    Ik zie op de site wel bij het gaste boek dat je ook 2 uur voor 60 Euro kunt kiezen of de sessie van 4 uur kunt verlengen naar 5 uur voor 10 euro meer

  20. #42
    Geregistreerd
    12 april 2011
    Last Online
    17 februari 2020 @ 20:55
    Locatie
    In een rechte lijn naar Xanten
    Berichten
    266
    Discussies
    12
    Thanks
    219
    Thanked
    194 in 81 posts

    Standaard

    ik ga deze maand een vreemd op mijn eigen vaste party treffen, om eens de zien en proeven hoe daarzo de sfeer is. Ik schrijf nm altijd wel leuke stukjes over mijn eigen vaste party treffen maar heb geen vergelijk gehad. Vandaar ik deze maand eens een bezoek ga brengen aan club-69.
    Geen 4 uur of dergelijk gewoon direct volle pulle, zoals ik altijd doe, nders heb ik geen vergelijk.
    Echter valt me wel op dat het met 6 beren al druk is?????? is het daar dan zo klein?
    Tevens lees ik op de site bij 50 euro extra een fles sekt en whirpool met dame naar keuze, iemand hier ervaring mee?

    ik hoor graag reacties

  21. #43
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    is best groot,wat bedoeld wordt is als er maar 6 dames zijn en veel beren je dan op je beurt moet wachten.
    er kunnen makkelijk 20 beren zitten,2 sauna's,whirlpool,3 kamers beneden en een stuk of 6 boven als het er niet meer zijn.
    fles sekt is idd leuk idee om samen met dame te badderen,dames gaan normaal niet mee in de whirlpool.
    have fun!
    De Riesen-Eisbear...

  22. #44
    Geregistreerd
    12 april 2011
    Last Online
    17 februari 2020 @ 20:55
    Locatie
    In een rechte lijn naar Xanten
    Berichten
    266
    Discussies
    12
    Thanks
    219
    Thanked
    194 in 81 posts

    Standaard

    Bedankt voor de reactie wooley, dan zal ik deze maand toch ook daar maar het eens onveilig maken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wooley Bekijk bericht
    is best groot,wat bedoeld wordt is als er maar 6 dames zijn en veel beren je dan op je beurt moet wachten.
    er kunnen makkelijk 20 beren zitten,2 sauna's,whirlpool,3 kamers beneden en een stuk of 6 boven als het er niet meer zijn.
    fles sekt is idd leuk idee om samen met dame te badderen,dames gaan normaal niet mee in de whirlpool.
    have fun!

  23. #45
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    wooley is net terug van club69....
    ben knallend het nieuwe jaar in geknald.
    er waren zo'n 7 dames (roemeens/bulgaars) waar ik alle 7 mee heb gekamerd.
    Kortom het was weer goed toeven daar,
    lekker poppen en lekker gegeten.
    Jammer dat julia nu achter de theke werkt.

    goed alternatief....
    De Riesen-Eisbear...

  24. #46
    Geregistreerd
    13 april 2010
    Last Online
    30 april 2023 @ 08:52
    Berichten
    89
    Discussies
    0
    Thanks
    128
    Thanked
    95 in 23 posts

    Standaard

    Hoe ligt de bezetting en verhouding hier momenteeldoor de week?
    Toen ik hier twee jaar terug op de stoep stond zagen de dames er goed en 'willing' uit. Ben toen niet naar binnen gegaan (aarzeling omdat het zo rustig was en m'n eerste mogelijke clubbezoek) maar heb daar achteraf wel spijt van; Ben daarna nog enkele ander clubs in de buurt langsgeweest tot het te laat werd om terug te gaan.

  25. #47
    Geregistreerd
    22 oktober 2010
    Last Online
    Gisteren @ 08:46
    Berichten
    355
    Discussies
    8
    Thanks
    1.183
    Thanked
    519 in 126 posts

    Standaard

    Even voor de goede orde partytreff MG Rheydt zit i/d Wickratherstrasse 81 in MGladbach, is een relatief goedkope partytreff in een wat verlopen pand. Volgens diverse meningen op het forum kan je er toch wel goed toeven alhoewel de entourage, lees inrichting, voorzieningen en uitstraling broodnodig aan een nieuwe impuls toe zijn. Je moet wat mazzel hebben en dan is het er niet duur voor enkele uurtjes. Eerder is op het forum al uitvoerig beschreven hoe gammel de inrichting is, maar ja beter goed ........ op een slecht bed, als slecht ..... op een goed bed, of hoe is het spreekwoord ook al weer.

    Op de Druckerstrasse 6 zit nu club69, voorheen was vlgs mij de naam partytreff Monchen Gladbach, zie hier de mogelijke oorzaak, van de onduidelijkheid, de inrichting, uitstraling en entourage is zondermeer op niveau, eten is er voor pt nivo goed, vergelijkbaart pt Xanten, en ook de bediening is gewoon zeer correct, die keren dat ik er was. met de dames moet je het treffen, over het algemeen wel OKE het gebeuren vindt nu meer op kamers boven plaats, voorheen was er nog een open kamer beneden, nu is het in mijn visie wat meer afwerken boven op de kamertjes. Ik ben er een klein jaar niet meer geweest, dus heb de laatste wissel naar club69 nog niet zelf fysiek aan den lijve ondervonden. Heeft iemand nog een oordeel hierover? Een reden om toch weer eens te gaan mogelijk.

  26. Onderstaande leden hebben pcenter bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (10 januari 2012)

  27. #48
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Wooley komt regelmatig in de druckerstrasse..
    het is daar meestal goed toeven,vooral als je de dames kent.
    Eten is goed,evenals drankjes etc....
    Je kan eerst een leuke babbel hebben met dames,en als je zin hebt ga je met ze op kamer.
    Jammer genoeg gebeurt er geen openlijke sex meer! (vroeger op groot rond bed)
    Als het wat drukker is,moet je zelf achter de dames aan.
    Mijn advies:kom op tijd dan wordt jij opgejaagd door de dames,en hebben ze ruim de tijd voor je.
    Have fun!
    De Riesen-Eisbear...

  28. Onderstaande leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    pcenter (11 januari 2012)

  29. #49
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Het wordt steeds beter,hier.....zowel in service en aantal dames
    goede nieuws is dat openlijke sex weer ingevoerd wordt.
    di-zaterdag gangbang in bankje tussen iedereen.
    Heb weer een goede avond daar beleefd.4x van bil gegaan,3x PZC,1xFT,1xKlaargekomen over Borsten.
    Lekker gegeten en gedronken.Tot nu toe beste PT voor bij mij in de buurt.
    De Riesen-Eisbear...

  30. Onderstaande 5 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    Eep ( 7 februari 2012),forgetskinnyletsgetfatty ( 6 februari 2012),koosje12 ( 6 februari 2012),noelcitroen ( 6 februari 2012),pcenter (10 februari 2012)

  31. #50
    Geregistreerd
    30 januari 2008
    Last Online
    1 februari 2024 @ 14:04
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    108
    Discussies
    0
    Thanks
    113
    Thanked
    195 in 40 posts

    Standaard

    Afgelopen dinsdag deze PT een bezoek gebracht. Ingang is niet echt discreet, nogal opvallend pal aan de openbare weg. Daarna loop je een stuk door de tuin en in een soort aanbouw kan je rechts de Thekefrau betalen. Da weer terug de tuin en direct links een hele kleine verkleedruimte met lockers. Eigenlijk is alles bescheiden aan Club 69. Ook de douchruimte is klein en het bar/zitgedeelte ook. Geeft ook wel een gezellige huiselijke sfeer maar echt een dag doorbrengen wordt lastig. Bij mooi weer wel want er is best een mooie en ruime tuin met butensauna.

    De dag begon goed want nadat ik om circa 12.30 uur voor EUR 75,00 een 4 urenkaart had getikt. ging ik tussen twee redelijke aantrekkelijke jonge meioden zitten en ze vertelden dat het vandaag gangbang dag was. Twwe meiden alleen gangbang en geen kamerbezoek. Alleen met de andere 4 dames was te kameren. Ze vroegen of ik mee ging doen met de gangbang maar omdat er maar 1 andere ijsbeer was en deze geen zin had riep ik dat ik wel klaar weas voor de reverse gangbang. Helaas ging dat nmiet op want er werd toch nog een net gearriveerde beer gevonden, dus werden het twee 1 op 1 sessie op een tafeltje in het midden van het achterste bargedeelte. Dat was geen slecht begin.

    Eerst pijpen zc, daarna missio en doggy (mc uiteraard) en daarne klaargekomen over de borsten. Dat was dan ook wel het hoogtepunt van de middag.

    Ik ben maar 3 uur gebeleven omdat ik niet helemaal fit was en in deze periode heb ik nog 2 keer gekamerd. De eerste keer (na de so called gangbang) met Julia, een mooi blondine met een slecht gebit. Beetje passief en op de automatische piloot, alhoewel ze wel een 69 voorstelde en uitvoerde, Tja, belofte in de naam maakt schuld.

    Hierna een sessie gedaan met een Roemeens/Aziatisch type, ze heeft hiervoor bij Cleopatra gewerkt. Gezellige meid, leuk koppie maar een beetje klein en (te) mollig. Op de kamer wilde ze eigenlijk alleen maar slapen en vervelen maar heb ik haar toch op de gynaecologenstoel gekregen en haar lekker hard geneukt (uiteraard in het normale) om nog klaar te kunnen komen. Dat viel niet mee want om op haar borsten/lichaam klaar te mogen komen ging ze eerst tissues op haar buik neerleggen. Jezus Christus wat een afknapper.

    Nog even een (persoonlijk) ordeel over de looks van de 6 aanwezige dames; 2 x lekker, 2 x redelijk en 2 x niet (te oud en/of te dik voor mijn persoonlijke smaak)

    Al met al redelijk, maar niet meer dan dat.
    Altijd een " Euromassie" paraat !

  32. Onderstaande leden hebben michelvv bedankt voor deze bijdrage:

    Erru (17 maart 2012)

 

 
Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15.

  Babylon 468*60