Pagina 5 van 30 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 729
  1. #101
    Geregistreerd
    12 januari 2006
    Last Online
    6 april 2024 @ 07:34
    Berichten
    45
    Discussies
    2
    Thanks
    62
    Thanked
    100 in 23 posts

    Standaard

    Misschien helpt het, dat zodra de Tombola Lekker Ding wordt afgesloten, en meerdere vrijkaartjes worden uitgedeeld, meer positieve berichten komen, de andere ijsberen zal aantrekken.

  2. #102
    Geregistreerd
    27 september 2011
    Last Online
    Gisteren @ 08:06
    Berichten
    298
    Discussies
    1
    Thanks
    677
    Thanked
    392 in 122 posts

    Standaard

    Lijkt me inderdaad wel handig als er eens een handjevol vrijkaartjes wordt uitgegeven, dat trekt wel bezoekers aan die er misschien in het vervolg naar toe blijven gaan.
    De berichten tot nu toe zijn niet zo positief (aantal dames en beren) De tent zelf krijgt wel goede recensies dus er moer wel wat mogelijk zijn zo vlak over de grens..

  3. #103
    Geregistreerd
    8 juli 2015
    Last Online
    30 oktober 2019 @ 11:51
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    39
    Thanked
    41 in 7 posts

    Standaard

    Als een regelmatige bezoeker van VM en de gesprekken daar met de andere beren regelmatig wat gehoord over de voorloper(s) van “Lekker Ding”, dat het daar altijd goed vertoeven was dus op donderdag 11-02-2016 maar eens naar LD gereden.
    Het plan was om van halverwege de middag tot een uur of 6 daar te zijn, langer kon helaas niet wegens diverse afspraken.
    Voor het vertrek even google maps geraadpleegd, makkelijk te vinden…
    Bij de A18 de grens over, geen oponthoud door de controles.
    Op de parkeerplaats aangekomen vermoedde ik al wat, maar twee auto’s die ik aan beren zou toeschrijven en een paar auto’s die hoogst waarschijnlijk van DVP’s zouden kunnen zijn…
    Of van het personeel…
    Oftewel, het zou niet druk zijn binnen, ik ging er vanuit dat ze met de fiets zouden zijn gekomen.
    Parkeer ruimte genoeg dus, ook wat waard, haha.
    Bij de buitenpoort aangekomen begon deze al te zoemen zodat ik naar binnen kon zonder te bellen.
    Een vriendelijke ontvangst, het eerder genoemde polsbandje ontvangen, een handdoek en het berenvel.
    Snel omgekleed, gedouched en maar eens kijken wat er was.
    Kleedruimte en douche prima, ik weet niet hoe het was maar hier is op zich niets mis mee.
    Altijd spannend, voor de eerste keer zo naar binnen lopen.
    Een grote centrale ruimte, wat banken en een bar.
    Een buitendeur naar het buitengebied, even rond gekeken,moet nog wel wat aangebeuren.
    Vriendelijk barpersoneel en waar ik eigenlijk voor kwam, een paar DVP’s.
    Verspreid zittend door de ruimte maar weinig FKK…
    Met een colaatje in de hand wat rondgelopen, overal gekeken maar eigenlijk wel snel uitgekeken.
    Er zijn niet veel ruimtes, of ik moet wat gemist hebben.
    Maar goed, tijdens het rondlopen ook even de aanwezige DVP’s bekeken, eigenlijk allemaal standaard, als ik het zo mag zeggen zonder beledigend te zijn… een stuk of 10.
    Ze mogen niet animeren, op zich wel jammer.
    Teveel animeren, zoals soms in VM voorkomt is niet prettig maar helemaal niet is ook niets.
    Ik vraag mij af of hier ook niet de gulden middenweg gevonden kan worden…
    Nu lonken de dames wat, vanuit hun ooghoeken of onder de wimpers door…
    Na even wat gezeten te hebben weer wat rondgelopen en in een hoek een gordijn ontdekt wat open was.
    Verrek, de kino…
    Ik stond nog niet bij de ingang of Ireem ( Turks volgens eigen zeggen) stond achter mij.
    Of ze mee naar binnen mocht..
    Wel een leuke verschijning, veel tatoeages en wat piercings.
    Behoorlijk gekleed, slip, BH en strandpakje dus en lichamelijke aspecten kon ik nog niet zo goed beoordelen..
    Samen op de bank voor het scherm gaan liggen en ze vroeg of wij dan maar eens samen moesten gaan relaxen.
    Op mijn bevestigend antwoord stond ze op, deed de gordijnen van de kino dicht, legde het bekende lapje neer, deed mijn badjas op en begon enthousiast te pijpen.
    Niets kamer, niets sleutel, meteen aan het werk…
    Het hele pakket afgewerkt, in de kino, met de gordijnen dicht…
    Niets mis mee maar ook niet van, dat doen we meteen weer.
    Afgerekend, gedouched en weer de bar/centrale ruimte ingelopen.
    En dan merk je de beperkingen van LD, op dit moment, zoals ik het beleef…
    Er is niets te doen tussen de kamergangen door…
    Je zit wat op een bank, drinkt wat, bekijkt het aanwezige schoon en that’s it.
    Je kunt wel bij een dvp gan zitten maar mijn roemeens/bulgaars/pools is niet dusdanig dat er een gesprek gevoerd kan worden.
    En ik vind het ook vervelend om wat te praten en dan niet tot een kamer gang te komen.
    In VM komen de dames bij je, op eigen risico, of je mee gaat of niet.
    En daar zijn verschillende ruimtes, zitgelegenheden om wat rond te lopen.
    Afijn, contact gemaakt met een andere dvp, Karina, roemeens.
    Met bril, jong en slank.
    Standaard kamer gang gemaakt, niets bijzonders…
    Afgerekend, gedouched en weer een colaatje…
    Weer gezeten, weer het zelfde verhaal…

    Maar de poolse aan de bar benaderd, standaard kamer gang en de rest is bekend.
    Ik stond om 17.30 weer buiten…
    Conclusie, LD heeft wel potentie maar er moeten meer beren zijn…
    En misschien wat meer keus van dames…
    Meer beren zodat je wat anoniemer kan rondlopen.
    Nu werd iedere stap bekeken door de dames, van wat gaat hij doen, naar wie gaat toe, kan ik wat verdienen….
    Aanstaande vrijdag weer een relaxmiddag/avond gepland maar op dit moment nog geen idee waar naar toe te gaan.
    VM of LD…
    Als niemand naar LD gaat wordt het daar ook niets, blijven de dames weg en blijven de beren weg.
    Op zich wel leuk, wat dichterbij maar zoals ik het ervaren heb is het moeilijk om daar een uur of 5/6 te zijn.
    Ik maak meestal drie kamergangen en dat ging mij daar te snel…
    Verspreid over het bezoek is leuker…
    Dus, wie gaan er as vrijdag naar LD…
    Oftewel, wat voller, dus gezelliger daar of rijd ik door naar VM…

  4. Onderstaande 19 leden hebben Draver bedankt voor deze bijdrage:

    Autobahn (18 februari 2016),Cat (17 februari 2016),cath.leen ( 2 maart 2016),Erru (17 februari 2016),Frank_Toronto (17 februari 2016),hallodaarbenikweer (29 februari 2016),hasta la pasta (17 februari 2016),jeegee (24 februari 2016),Koekkoek (24 maart 2016),Lesyeux (17 februari 2016),LIKE_BLOND_THAI ( 3 maart 2016),Nedlovefkk (17 februari 2016),noglangnietuitgewandeld (17 februari 2016),pcenter (20 februari 2016),phoenix (17 februari 2016),Piet Plezier (17 februari 2016),SAS (17 februari 2016),toyota (22 februari 2016),Wentelt Eefje (17 februari 2016)

  5. #104
    Geregistreerd
    20 december 2013
    Last Online
    4 februari 2018 @ 16:08
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    34
    Discussies
    5
    Thanks
    127
    Thanked
    21 in 10 posts

    Standaard

    Laten we proberen om op korte termijn het gemiddelde aantal beren wat te verhogen, want er zullen ook best beren
    zijn die in groepsverband reizen en dus met een ritje al 4 beren binnen kunnen brengen.

    Wat mij betreft is het op werkdagen wat lastig te plannen, maar ik ga er regelmatig weer even een blik werpen
    en hopelijk gaan meer mensen dit doen zodat het er van tijd tot tijd gezellig en goed toeven is !!

  6. Onderstaande 5 leden hebben Frank_Toronto bedankt voor deze bijdrage:

    cath.leen ( 2 maart 2016),Koekkoek (24 maart 2016),Liefje (18 februari 2016),mechelen (17 februari 2016),SAS (17 februari 2016)

  7. #105
    Geregistreerd
    8 juli 2015
    Last Online
    30 oktober 2019 @ 11:51
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    39
    Thanked
    41 in 7 posts

    Standaard

    Goed idee Frank...
    Maar zo als het er nu uitziet rijd ik morgen die 35 km wel verder naar Marisol.
    Nogmaals, LD ziet er op zich goed uit, ontbreken twee zaken, meer leuke dames en meer beren.
    Ik houd het forum wel in de gaten, zodra de berichten anders worden, ga ik zeker weer kijken...
    Per slot van rekening blijft het een leuke plek, zo om de hoek........

  8. Onderstaande 2 leden hebben Draver bedankt voor deze bijdrage:

    cath.leen ( 2 maart 2016),Frank_Toronto (16 april 2016)

  9. #106
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Februari is in bijna alle clubs een slappe tijd, maar vanaf begin maart moeten ze er een flinke reclame campagne tegenaan gooien in NRW en in het oosten van Nederland, van Achterhoek tot Apeldoorn bij wijze van spreken.
    En als die reclame ook nog op de fora staan is dat mooi meegenomen, maar velen overschatten de impact. Het aantal club bezoekende niet-forum lezers is vele malen groter dan het aantal lezers (laat staan schrijvers).

    Paar keer door de week een thema feestje, wat leuke extra's, kortingskaart op vervolgbezoek (4 maal is 5e gratis) en VOORAL...een stel leuke dames aanwezig laten zijn met garantie inkomen.
    (zo moeilijk hoeft dat toch allemaal niet te zijn?)
    En Garde

  10. Onderstaande 7 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    cath.leen ( 2 maart 2016),Draver (19 februari 2016),Erru (20 februari 2016),Frank_Toronto (20 februari 2016),mechelen (19 februari 2016),pret (19 februari 2016),SAS (21 februari 2016)

  11. #107
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Vandaag @ 17:18
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.057
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    En niet te vergeten het tarief van de dames. In NL kun je inmiddels vaak voor 100€ / uur een breed aanbod krijgen, met wat onderhandelen betaal je minder en heb je ook gfe, nmc en pzc. Clubneuken is voor ons NL koopjesjager soms gewoon te duur, zeker als je de reis niet met leasewagen maakt.

  12. Onderstaande 2 leden hebben hallodaarbenikweer bedankt voor deze bijdrage:

    cath.leen ( 2 maart 2016),Frank_Toronto (16 april 2016)

  13. #108
    Geregistreerd
    3 september 2014
    Last Online
    1 januari 2020 @ 21:45
    Berichten
    51
    Discussies
    1
    Thanks
    7
    Thanked
    70 in 28 posts

    Standaard

    Zoals in het live topic vermeld ben ik op maandag de 15e in deze club geweest om eens met eigen ogen te aanschouwen of het een club is waar ik een gedeelte van mijn vrije tijd zou willen besteden.

    Ik had van mede beren begrepen dat het een niet al te grote club is en dat er niet al teveel dames aanwezig zouden zijn, dit is voor mij geen enkel probleem omdat ik in het verleden regelmatig in GD te Schuttorf kwam en daar puilde het ook niet uit van de dames. Als er maar 1 of 2 zijn die mijn bloed voortstuwen naar een voor ons mannen essentiële locatie dan vind ik het allemaal prima, want hier komen we toch voor in een club.

    Bij binnenkomst in de club werd ik vriendelijk ontvangen door twee dames aan de receptie. Ik kreeg de vraag of dit mijn eerste bezoek was hier waarop ik mijn antwoord ja was. Ik kreeg netjes uitleg over de prijzen die de vrouwen hanteren waarna ze me uitlegde waar de omkleedruimte zich bevond. Tot slot kreeg ik nog een badjas, een handdoek, een polsbandje en uitleg waar ik mijn slippers kon vinden. Conclusie; dit deel was bijzonder goed verzorgd.

    Ben na de ontvangst me eerst maar eens gaan opfrissen en omkleden in een vind ik toch wel mooie ruimte, als ik dit vergelijk met het oude GD, VM of ACA dan oogt het hier toch een stuk frisser en ook verzorgder. Dus ook dit gedeelte van de club viel bij mij wel in de smaak.

    Na het omkleed ritueel was het dan eindelijk tijd om eens te gaan kijken wat voor vlees Lekker Ding in de kuip had. Ik liep vol goede moed de centrale ruimte in en zag in een eerste oogopslag slechts 1 dame aan de bar en geen andere ijsberen. Na ja dan maar ff gokken dacht ik, misschien komt er nog wat voorbij straks. Ik gooi € 20,- in de automaat en loop naar buiten om een sigaret te gaan roken. Zie ik daar nog 4 dames zitten in het restaurant met 2 mede beren. Na ja het was dus etenstijd en ik was in eerste instantie te lui om achterin te kijken. Op mijn weg naar buiten kwam de barvrouw naar me toe en vroeg of ik na mijn sigaretje misschien zin had in wat te drinken. Kijk eens aan dat is dan weer een plusje voor deze club. Verderop in de avond is ze nog zeker 3 keer bij me geweest om dit te vragen. Dit is voor mij echt een unicum maar wel zeer plezant. Dat ik buiten moet roken in deze club is wat minder maar een stuk beter voor mijn gezondheid en voor de niet rokers. Niet iedereen hoeft last te hebben van mijn verslaving. Mijn algemene indruk van de uitstraling van de club, het eten en de gastvriendelijkheid zijn zeer positief.

    Nu het voor de meeste mannen belangrijkste gedeelte de aanwezige dames. Zoals ik al eerder heb gezegd had ik in aanvang totaal 5 dames geteld, maar een 45 min later kwam er een zesde dame bij die net van de kamer afkwam met nog een mede ijsbeer. De dames mogen hier zoals door andere ook al vermeld niet animeren. Ik persoonlijk vind dit wel prettig want soms word je moe van het nu niet zeggen in VM. Alhoewel dat nu een stuk minder is omdat ze je op een gegeven moment wel kennen. Ik even mijn € 20,- op de gokkast weggeknald en op zoek naar een geschikte dame voor een uurtje plezier. Er waren 2 blonde dames, beide best geschikt voor een kamerboeking al kan dat in de avond nogal bedrieglijk zijn met al dat kunstlicht. Een vrouw met een Afrikaans uiterlijk en drie dames met donkerder haar. Ik vond het moeilijk om te kiezen omdat mijn verstand en mijn geslachtsdeel niet dezelfde taal spraken deze avond. Mijn verstand zei ga praten met 1 van de blonde dames maar pielemans reageerde op een dame die vanaf het moment dat ik was wezen roken al een beetje zat te flirten. Uit ervaring weet ik dat mijn verstand meestal de juiste keuze is maar ach ja pielemans moet ook eens de strijd winnen.

    Ik plofte dus neer op de bank naast de dame met de donkere haren, ik dacht dat ze zei dat ze Michelle heette, maar ik ben zo slecht met namen dat ik bijna zeker weet dat dit niet klopt. Ze was niet heel groot en was Roemeens. Beetje mollig, maar ook niet te, en ze vertelde dat ze een week in VM had gewerkt. Met deze omschrijving kom je al een heel eind om te weten wie het betreft. Na wat smalltalk even in de kino gelegen om nog wat beter kennis te maken en hierna tegen haar gezegd dat ik wel naar de kamer wilde. Ze ging de sleutel halen en we liepen de trap op naar boven, mijn blik op haar mooie kont, want deze was zeker ok. Eenmaal in de kamer begonnen met pijpen, dit was best aangenaam en viel niet tegen lekker opbouwen van langzaam naar steeds iets sneller en dieper. Ik werd geiler en geiler en wilde penetreren, ik hoefde niks te zeggen want ze had het al door. Dit deel van de sessie was een teleurstelling terwijl het zo goed begon. De seks was matig en inspiratieloos. Ze praatte teveel over standjeswisseling en ze kuste ook nog eens niet, dit had ze mij wel wat eerder mogen vertellen vond ik. Maar ach ja volgende keer maar vragen dus in deze club. Ik had moeite om klaar te komen na al dat gepraat en het niet kussen. Heb haar toen maar gevraagd om het met de mond en hand af te maken. Dit deed ze dan weer wel naar tevredenheid. Toch nog een goed einde aan de sessie, maar 0,0 % herhalingsgevaar. De sessie duurde alles bij elkaar 40 minuten en had dus nog 20 minuten kunnen blijven echter had ik wel zin in een lekkere cappuccino. Ik heb nog zitten twijfelen om een tweede sessie te doen, maar dit bewaar ik voor een volgend bezoek. Er waren wel weer 3 nieuwe beren binnen gekomen toen ik op de kamer was en nog 1 of 2 een uurtje later.

    Mijn eindconclusie voor deze club is dat ik er zeker nog wel eens ga komen. De club ziet er van binnen goed uit en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ook vind ik het fijn dat alles er goed verzorgd uitziet. De kamergang was een teleurstelling en heeft bij mij eerlijk gezegd toch even doen denken had ik maar 20 min doorgereden naar VM, want daar is de service voor mij altijd top. Ik ga deze club ergens halverwege maart wel weer bezoeken. Ik ga een club niet afschrijven op 1 tegenvallende kamergang en zoals jullie kunnen lezen heeft deze club ook echt een heleboel pluspunten.

  14. Onderstaande 16 leden hebben Chris Moneymaker bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (28 februari 2016),biged (22 februari 2016),Cat (29 februari 2016),cath.leen ( 2 maart 2016),cavediver ( 2 maart 2016),Frank_Toronto (25 februari 2016),lustman (29 februari 2016),Maedhros (23 februari 2016),mechelen (22 februari 2016),Mistralwind (23 februari 2016),pcenter (27 februari 2016),saralai (25 februari 2016),satanic surfer (22 februari 2016),toyota (22 februari 2016),Wentelt Eefje (22 februari 2016),Wijze grijze (22 februari 2016)

  15. #109
    Geregistreerd
    28 februari 2016
    Last Online
    8 maart 2016 @ 19:35
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    16 in 2 posts

    Standaard

    ik ben nu sinds de opening een paar keer naar Lekker Ding geweest. Ben niet zo heel ervaren maar ik voelde me gelijk thuis. Ontzettend mooie dames en zeer vriendelijk ook, niet zo opdringering, daar heb ik een hekel aan. en voor de prijs hoef je het niet te laten, niet normaal. voor €30 helemaal klaar, buiten de dames dan. Heerlijk eten, diverse buffets, gratis Grolsch. Toen ik een Heineken vroeg was dat ook geen probleem. Je auto staat lekker beschut want dat vind ik toch wel belanrijk. heb een hekel aan die nummerbordgluurders. Entreedame uit Brazilie geloof ik had voor mij ook wel op de bank mogen plaatsnemen. Maar zij is tevreden met haar huidige baan, lol. Binnen waren steeds rond de 10, 12 dames maar heb niet zo goed geteld door dat er regelmatig dames naar boven gaan. Meeste dames uit Roemenie maar allemaal goeds Duits praten en sommigen zelfs enige woorden Nederlands. Dames zitten allemaal schaars gekleed natuurlijk maar wel op een handdoek, dus zeer hygienisch allemaal. Door het koude en regenachtige weer heb ik alleen naar de tuin gekeken. De eerste keer stonden buiten mannen en meisjes te roken, maar vanaf vorige week was het roken binnen aan de bar toegestaan en daar maakte iedereen dan ook gretig gebruik van. De eerste keer 2 maal met een dame naar boven geweest, hierover wil ik niet in detail treden maar het was in 1 woord perfect! Voor een half uur betaal je €50,- en de tweede keer ging ik een uur en dat was ook echt een vol uur en kostte mij €80,- Natuurlijk gaf ik nog €20,- rookgeld want cigaretten zijn duur tegenwoordig. De tweede keer ging ik na het eten naar huis zonder naar boven te zijn geweest. Mijn vrouw had geappt dat ik de kinderen van school moest halen, dus daar ging vader weer onverrichter zaken naar huis maar toch met een goed gevoel. Zeer spoedig kom ik terug en heb al gelijk een ticket voor de Apres Ski Party van vrijdag 18 maart gehaald. Nu in de voorverkoop slechts €20 en dat is een koopje natuurlijk. Als er iets te vieren valt is Johan erbij natuurlijk. Hopelijk zie ik meer ijsberen die ik ken die avond want dat is toch gezelliger. Mijn eigen vrienden moeten het ijsberenleven nog ontdekken maar ik denk als ze hier zijn geweest dan ontdooien ze snel. En lekker dicht bij huis, 30 km is snel te doen, als er geen files zijn natuurlijk. Al met al denk ik dat er in deze club heel veel potentie zit. De Nederlandse bedrijfsleider was zeer enthousiast en kwam zeer beschaafd over. Dat heb ik wel eens anders gezien. Ik zou zeggen we zien elkaar weer bij Lekker Ding!!!

  16. Onderstaande 10 leden hebben johan holmes bedankt voor deze bijdrage:

    Bezitos (29 februari 2016),Big30 (28 februari 2016),Cat (29 februari 2016),cath.leen ( 2 maart 2016),cavediver ( 2 maart 2016),Frank_Toronto (16 april 2016),hallodaarbenikweer (29 februari 2016),Piet Plezier (28 februari 2016),Sjeufke (28 februari 2016),Wentelt Eefje (28 februari 2016)

  17. #110
    Geregistreerd
    27 december 2007
    Last Online
    Vandaag @ 12:34
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    235
    Discussies
    8
    Thanks
    266
    Thanked
    339 in 100 posts

    Standaard

    Gisteren zondag ook eens naar LD gereden waren 8 dames aanwezig en op de ganse namiddag van 12.OO tot 17.OO UUR maximum 5 beren maar toch een heel leuke namiddag gehad .Jammer dat het een beetje ver is (150 km) .

  18. Onderstaande 4 leden hebben jemame bedankt voor deze bijdrage:

    cath.leen ( 2 maart 2016),Frank_Toronto (16 april 2016),mechelen (29 februari 2016),Nedlovefkk (29 februari 2016)

  19. #111
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Berichten
    746
    Discussies
    38
    Thanks
    1.735
    Thanked
    1.925 in 381 posts

    Standaard

    Donderdagavond voor het eerst op bezoek bij Lekkerding in Emmerich. Voor mij lekker dichtbij, het belangrijkste voordeel. Ik hoop dat er de komende tijd nog wat meer voordelen bij komen. Mijn eerste indruk is positief. Het ziet er gewoon goed uit daarbinnen. Het is mooi verbouwd. Ik zie een fraaie rechthoekige bar met veel glas rondom met uitzicht op een aantal banken alwaar de dames en/of heren kunnen plaatsnemen. Eveneens in het zicht is een eetplek gecreëerd met banken en stoelen. Ook dat ziet er keurig uit. Het sanitair ziet er heel goed uit met uitstekende douches (met mengkranen). De sauna in de buitenruimte is eveneens uitstekend; handdoeken hoef je niet vooraf mee te nemen, die liggen daar keurig opgestapeld. Ik zie buiten ook nog een (afgedekte) whirlpool, iets voor later dus. De leuke dame aan de receptie is heel voorkomend, legt alles prima uit.

    Dan de andere dames. Ik zie er om precies te zijn twee in de bankjes zitten. Dit lijkt geen topavond te worden. Even later zie ik drie dames. In de loop van de avond zie ik uiteindelijk zeven vrouwen. Ik schat in dat er die avond (tot 23.30 uur), inclusief mijzelf, zo'n drie of vier mannen zijn geweest. De loop moet er duidelijk nog in komen. Ik denk al meteen, jammer, maar ja, ze zijn nog maar net drie weken open. Omdat het er nu al zo goed uitziet hoop ik al meteen dat Lekkerding ook lekker zal gaan draaien.

    Ik kies uit drie vrouwen de mooie Petra. Petra is 20 jaar, Roemeense, slank maar ook aangenaam romig, een a/b-cup en een lekkere kont. Op ons gemak voeren we een kennismakingsgesprekje. Ze is aardig, relaxt, neemt de tijd, aast niet onmiddellijk op een kamer. Dat bevalt me. Dus naar een kamer! Op de (mooie) kamer begint ze me heel aangenaam te pijpen. Ontspannen, gevarieerd. Dan over naar een cowgirl. Dat ziet er heel goed uit en het voelt ook zo. Over naar missio, ik ga (op haar verzoek) heel rustig bij haar naar binnen. Af en toe heeft ze er even een handje bij, maar gelukkig verdwijnt die op den duur. Ik neuk haar stevig en besluit weer even uit te rusten. Dan draait ze haar kont naar me toe zodat ik haar van opzij kan neuken. Met mijn handen op haar lekkere tieten voelt dat wel heel aangenaam aan. Alhoewel ik het wel wil voel ik een orgasme toch nog niet naderen. Maar even rustig aan dus. Ik leg uit dat mijn orgasmes nooit goed te voorspellen zijn, soms snel en een paar keer op een avond en soms helemaal niet. En dat ongeacht het al dan niet fraaie uiterlijk van de desbetreffende dame. Na al dat geklets stelt ze me een doggy voor. Gek genoeg een positie die ik altijd met genoegen aanschouw maar waar ik maar heel zelden in kan klaarkomen. De doggy met haar voelt wel heel lekker, ik neuk haar op mijn gemak, langzaam en gestaag. Dan stel ik weer missio voor. Ik neuk haar heel gevarieerd, snel, langzaam, stevig, zacht. Dan even heel rustig aan en dan weer heel stevig. En ineens, net voor het halve uur om is, voel ik het komen en ik kom heerlijk in haar klaar. Voorzichtig er uit, het condoom is volop gevuld. Ze is net zo verheugd als ik dat het toch nog gelukt is. Ze laat me nog even bijkomen en we maken nog een praatje. Met haar wil ik het nog wel eens herhalen.

    Na anderhalf uur cappuccino's, sauna en wat lezen kijk ik weer actief om me heen. Ik zie één man en vijf vrouwen. Een zesde komt aanlopen, neemt plaats aan de bar en ik denk meteen: ja. Ze is hyperslank, donkerblond (geverfd) maar mijn oog valt vooral op haar billen. Die zijn werkelijk verrukkellijk. De mooiste die ik in al die jaren heb mogen aanschouwen. De billen behoren bij Ariana, 29 jaar, Roemeense met een lekkere b-cup. Ze vertelt me al een aantal jaren op deze locatie actief te zijn geweest, o.a. bij Fungarden. Ook nu weer een relaxt praatje, geen haast bij Ariana. Ze spreekt overigens opmerkelijk goed Nederlands. Helaas blijkt ze niet te kussen; dat heeft ze, zegt ze, ook nooit gedaan. Ik zeg jammer, even nadenken. Doe dat zegt ze, als je wilt kussen moet je toch naar een van de andere dames gaan. Ik denk aan haar billen en zeg, neen, ik blijf bij jou. Op de trap naar boven ben ik het niet-kussen al weer vergeten. Wat een prachtige, heerlijke billen draaien er voor me uit. En op de kamer heb ik er ook geen spijt van. Ze heeft een heerlijk lichaam. Ze gaat meteen boven op me liggen, strijkt met haar tieten over mijn borst, ik voel haar buik tegen mijn stijve pik. Ze kust me overal (behalve op mijn mond), zakt langzaam naar beneden en gaat me prima pijpen. Tijdens het pijpen draait ze haar lichaam zo dat ik overal goed bij kan. Ik voel aan haar heerljke billen, wat zijn ze smal en wat voelt het lekker om haar tussen haar billen te strelen. Ik lik haar kutje, kus haar kontje. Dan gaat ze op me zitten. Heen en weer schuiven, op haar hurken heen en weer wippend. Een prachtig gezicht. Over naar missio. Dat gaat een ietsje moeizamer omdat ze me iets te zwaar vindt. Dat valt met mijn pakweg 70 kilo wel mee vind ik zelf, maar ja, met haar 40 kilo is ze natuurlijk wel een broos poppetje. Over naar doggy, dat moet natuurlijk met die billen. En ik moet zeggen, zelden heb ik zo goed en zo lang in doggy kunnen neuken. Alleen al om het uitzicht te kunnen behouden, blijf ik heen en weer stoten. Het half uur is bijna om, ik probeer het nog even met missio af te maken. Helaas lukt me dat deze keer niet maar mijn plezier is er niet minder om geweest. Ik ben het eens met haar conclusie: als ik weer kom, eerst naar haar toe.

    En kom ik weer? Jazeker. Ik wacht wel even af hoe het zich verder ontwikkelt. Ik hoor dat er meer welness aan gaat komen. Ik vraag of er ook een zwembad komt maar helaas lijkt dat toch niet de bedoeling. Dat zou ik wel heel jammer vinden en op een mooie zonnige en warme dag zou dat voor mij toch reden zijn om door te rijden naar Villa Marisol of een andere kant op richting YinYang. Lekkerding ziet er nu al goed uit. Het voelt relaxt, de dames zijn dat ook, er wordt niet gejaagd hooguit wat gelonkt. Als Lekkerding nog even verder investeert, ook in damesaantallen, dan kan het voor mij een hele aantrekkelijke locatie worden.

  20. Onderstaande 17 leden hebben Laatbloeier bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 6 maart 2016),bredeweg ( 1 maart 2016),Cat ( 1 maart 2016),cath.leen ( 2 maart 2016),Eddy_V ( 2 maart 2016),Erru ( 2 maart 2016),Frank_Toronto (16 april 2016),goldstar ( 2 maart 2016),hallodaarbenikweer ( 1 maart 2016),jemame ( 2 maart 2016),Maedhros ( 1 maart 2016),mynasch ( 1 maart 2016),phoenix ( 1 maart 2016),Piet Plezier ( 1 maart 2016),rene4rene ( 2 maart 2016),seksenfun ( 1 maart 2016),Wentelt Eefje ( 1 maart 2016)

  21. #112
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Soms heb je dat... Dat gevoel van "hier klopt ergens iets niet".
    Zoals bijvoorbeeld het verhaal van Johan Holmes, dat best redelijk overkomt.
    En toch, het wringt ergens...kan ook aan mij liggen hoor.
    In de voorverkoop een ticket kopen van 20,- terwijl de normale entree maar 30,- is.
    In detail de tarieven noemen, maar niets over de dame waaraan dat gespendeerd zou zijn.
    Zijn vrienden moeten het ijsberen leven nog leren... Aldus de echtgenoot die de kinderen moet ophalen na een Appje van zijn vrouw.

    Ik zal wel weer te paranoia zijn, nog iets van oude beroepsdeformatie.
    Tijd zal het leren van deze eenmalige berichtgever.

    Net zoals de advertentie vandaag in de Telegraaf, waarin 25 Lekkere Dingen worden beloofd.
    Maar hoe geloofwaardig is dat, als zelfs de plaatsnaam verkeerd geschreven staat... Emmerik.
    En Garde

  22. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk ( 2 maart 2016)

  23. #113
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    wij hebben ook kaartjes van €20,00.
    En een Appje krijgen is volgens mij ook niet raar.
    En nog beren die het nog moeten leren is ook niets mis mee.

    Die advertentie heb ik ook gezien
    En ook 1 van acapulcogold vrij entree op vertoon van deze advertentie
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  24. #114
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    wij hebben ook kaartjes van €20,00.
    En een Appje krijgen is volgens mij ook niet raar.
    En nog beren die het nog moeten leren is ook niets mis mee.

    Die advertentie heb ik ook gezien
    En ook 1 van acapulcogold vrij entree op vertoon van deze advertentie
    Klopt helemaal Piet, vond het gewoon wat te gladjes...
    Zal me er verder ook niet druk over maken. Hopelijk wordt het nog eens wat, de tuin was lekker met die ligstoelen en jacuzzi.
    En inderdaad voor de liefhebbers van Aca Gold: morgen nog snel even naar de bibliotheek om de advertentie er uit te scheuren!

    Ps ik had wel verwacht dat PP zou reageren, maar zoo snel..?!
    heb je aandelen in LD?
    En Garde

  25. #115
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:58
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.748
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Klopt helemaal Piet, vond het gewoon wat te gladjes...
    Zal me er verder ook niet druk over maken. Hopelijk wordt het nog eens wat, de tuin was lekker met die ligstoelen en jacuzzi.
    En inderdaad voor de liefhebbers van Aca Gold: morgen nog snel even naar de bibliotheek om de advertentie er uit te scheuren!

    Ps ik had wel verwacht dat PP zou reageren, maar zoo snel..?!
    heb je aandelen in LD?
    Mag PP van VG wel andere clubs promoten. Zou beschouwd kunnen worden als belangenmengeling

  26. #116
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Klopt helemaal Piet, vond het gewoon wat te gladjes...
    Zal me er verder ook niet druk over maken. Hopelijk wordt het nog eens wat, de tuin was lekker met die ligstoelen en jacuzzi.
    En inderdaad voor de liefhebbers van Aca Gold: morgen nog snel even naar de bibliotheek om de advertentie er uit te scheuren!

    Ps ik had wel verwacht dat PP zou reageren, maar zoo snel..?!
    heb je aandelen in LD?
    elke club waar ik kom heb ik aandelen
    Club promoten is altijd goed voor vrijkaartjes
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  27. #117
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Mag PP van VG wel andere clubs promoten. Zou beschouwd kunnen worden als belangenmengeling
    he pret kun je beter aan mij vragen .
    Want dat weet Eddy niet
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  28. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    pret ( 2 maart 2016)

  29. #118
    Geregistreerd
    24 mei 2010
    Last Online
    8 juni 2019 @ 22:52
    Berichten
    258
    Discussies
    3
    Thanks
    155
    Thanked
    611 in 145 posts

    Standaard

    Niet dat ik zo,n budgetneuker ben, maar in welke krant staat een advertentie voor vrije entree van aca gold ?

  30. #119
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 12:54
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.137
    Discussies
    233
    Thanks
    21.465
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blueeyes Bekijk bericht
    Niet dat ik zo,n budgetneuker ben, maar in welke krant staat een advertentie voor vrije entree van aca gold ?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Net zoals de advertentie vandaag in de Telegraaf, waarin 25 Lekkere Dingen worden beloofd.
    Maar hoe geloofwaardig is dat, als zelfs de plaatsnaam verkeerd geschreven staat... Emmerik.
    Waarbij de overige reacties dan doen vermoeden dat de Aca Gold advertentie in dezelfde krant stond.

  31. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    blueeyes ( 2 maart 2016)

  32. #120
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blueeyes Bekijk bericht
    Niet dat ik zo,n budgetneuker ben, maar in welke krant staat een advertentie voor vrije entree van aca gold ?
    in de telegraaf vandaag
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  33. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    blueeyes ( 2 maart 2016)

  34. #121
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Waarbij de overige reacties dan doen vermoeden dat de Aca Gold advertentie in dezelfde krant stond.
    die staat er net boven
    Uitknippen en je kan budget naar binnen
    Kun je een keertje extra kameren
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  35. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    blueeyes ( 2 maart 2016)

  36. #122
    Geregistreerd
    22 januari 2014
    Last Online
    1 december 2022 @ 10:49
    Berichten
    169
    Discussies
    37
    Thanks
    50
    Thanked
    358 in 115 posts

    Standaard Een van mijn slechtste saunabezoeken ooit

    Gisterochtend naar Emmerich afgereisd om deze - voor mij nieuwe - saunaclub eens te gaan bekijken. Wat een verschrikkelijke vergissing van me, € 30,- weggegooid!
    Bij binnenkomst bleken er slechts drie allesbehalve knap ogende Roemeense dames aanwezig te zijn, die nogal verveeld om zich heen keken. De muziek in de ruimte was bovendien veel te hard.
    Toen ik dan eerst maar de sauna in wilde gaan, kreeg ik te horen dat de sauna pas over een kwartiertje warm genoeg zou zijn! Wat een sof.
    Aangezien ik ook nergens in het gebouw andere dames aanstalten zag maken om de gelederen te versterken, heb ik deze club toen maar snel verlaten. Vervolgens op weg naar Acapulco Gold in Ratingen, een professionele saunaclub waar vanaf het openingstijdstip tenminste wel altijd een aantal leuke dames aanwezig zijn. En zo hoort het ook.
    Het enige positieve van dit clubbezoek in Emmerich was de theke die me bij de entree ontving: echt een sympathieke en vriendelijke dame, aan haar ligt het zeker niet.

  37. Onderstaande 4 leden hebben frits10 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 6 maart 2016),Frank_Toronto (16 april 2016),Kwakje ( 5 maart 2016),Nedlovefkk ( 5 maart 2016)

  38. #123
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Tja, op je hoogtepunt stoppen of op je dieptepunt?

    Een verslaafde gokker stopt niet op zijn hoogtepunt, hij zal alleen een beetje dagwinst afromen en gaat door.
    Als hij veel verloren heeft gokt hij nog meer omdat het niet slechter kan gaan, double or nothing, gevolg zijn afgeroomde dagwinst spreekt hij ook aan.

  39. #124
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Vandaag @ 17:18
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.057
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Mmm. Ik was er gisterochtend ook. De muziek was toen nog niet aan. Werd later aan gezet. Overigens voor mij ook te hard, maar dat heeft niet lang geduurd. Het klopt dat de sauna niet op temperatuur was. Dat zei theke Karla al bij binnenkomst. Kennelijk was ik iets vroeger dan Frits10. Maar er waren bij aanvang meer dan een handjevol dames. Natuurlijk wil je vanaf aanvang een bak vol mooie dames, maar ik zag toch geen beren. Het aantal liep omstreeks 14u op tot 13 dames. Verzorgde warme lunch etc. Ik heb in Lekkerding een goede dag gehad. Gastvrij. Heel goede sessie met Kitty. Was voor mij de eerste keer, maar ik ga zeker weer.

  40. Onderstaande 4 leden hebben hallodaarbenikweer bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 6 maart 2016),Frank_Toronto (15 april 2016),hasta la pasta ( 5 maart 2016),Laatbloeier ( 6 maart 2016)

  41. #125
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 16:58
    Berichten
    2.872
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.187 in 953 posts

    Standaard

    Ik was onlangs ook in 'lekker ding'. Van te voren had ik bepaalde verwachtingen en die zijn zeker uitgekomen.

    De club maakt een nette indruk. Aardige ontvangst bij de balie, redelijke kleedruimte en goede douches. Wel goed opletten want de douches hebben 2 koppen en eer je het weet plenst het van boven op je kop. Ik had geluk, want mijn voorganger overkwam dat bijna en trok hier dus lering uit.

    In 'lekker ding' kun je lekker je ding doen en binnen een sigaret opsteken. Tenminste, zolang je dit aan de bar doet. Over de smaak van het eten verschillen de meningen enorm. Persoonlijk vond ik dat het eten nogal lang in de bakken lag. Maar ja....dat is een persoonlijke mening en het hangt er ook vanaf wat je gewend bent. Tip van de dag; doe geen friet in die bakken (en dan het deksel erop)..............

    De dames......daar draait het om... In het algemeen door de wol geverfde DVP. Ze kennen het klappen van de zweep in elk denkbaar opzicht. Dat heeft zo zijn voor en nadelen. Een dame begon bij mij een discussie over de prijs en wees er o.a. op dat de ontvangstdame tijden bij houdt en ze daarom niet kon afronden. Tja.....hahahha....hoe zat dat ook alweer met zelfstandig en geen geld aan de club afdragen en en en ?

    Iedereen zijn ding........'lekker ding' is niet mijn ding. Net zoals de eerste pomp aan de autoweg niet bekend staat voor de beste prijs - kwaliteit verhouding en de eerste kraam op de markt ook niet altijd the place to be is, is 'lekker ding' lekker dichtbij Nederland en dat weet men maar al te goed.

    Afgezien van de kritische noot wil ik vermelden dat het aanwezige personeel (nee, niet de DVP want die zijn zelfstandig) zeer vriendelijk was. Opvallend genoeg trouwens weinig Duitse beren.
    Laatst gewijzigd door uurtje; 5 maart 2016 om 20:47
    Een uurtje is ook maar een uur...

  42. Onderstaande 12 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    cavediver ( 6 maart 2016),Eddy_V ( 6 maart 2016),goldstar ( 6 maart 2016),hasta la pasta ( 6 maart 2016),Henk74 ( 6 maart 2016),Laatbloeier ( 6 maart 2016),Nedlovefkk ( 5 maart 2016),phoenix ( 5 maart 2016),pret ( 6 maart 2016),rmjhexe ( 5 maart 2016),rob45 ( 6 maart 2016),SAS ( 8 maart 2016)

 

 
Pagina 5 van 30 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05.