Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Myriam (Bulgaarse)

  1. #1
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard Myriam (Bulgaarse)



    Myriam (Bulgaarse)
    Leeftijd : 25 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Onbekend
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : euro Tijdsduur : minuten
    Service : NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen, PSE, Aftrekken, Vingeren
    Extra info :





  2. #2
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Ik heb enkele weken geleden in Freude gekamerd met Myriam.

    Myriam is een 25 jaar jonge schoonheid van Bulgaarse komaf. Ze is 1,65m groot, heeft een mooi gezicht, bruine ogen en halflang zwart haar. Ze heeft een normale lichaamsbouw. Een leuke B-cup met mooie tepeltjes en een lekkere kont. Enkele tattoos. Piercings kan ik me niet herinneren.

    De presales waren niet top: een beetje praten, knuffelen en voorzichtig tongzoenen, maar ik wou absoluut neuken, dus toen de kamervraag na een tiental minuten kwam, hapte ik (enigszins aarzelend) toe.

    De eigenlijke kamergang was mijn minste tot nu toe in Freude.

    De start was nochtans goed: we tongzoenden elkaar een hele tijd en ondertussen mocht ik met Myriam haar borsten en natte poes spelen.

    Toen Myriam overging op pijpen, legde ze zich vreemd genoeg echter zo, dat ik haar nergens meer kon aanraken... En tot overmaat van ramp was de pijpbeurt van ondermaatse kwaliteit: veel te zacht en inspiratieloos. Nodeloos om te zeggen dat kleine Piet, die nochtans heel dapper aan de kamergang begonnen was, beetje bij beetje zijn kopje liet hangen.

    Ik maakte Myriam duidelijk dat het met een dergelijke pijpbeurt niet goed ging komen, waarop ze de orale activiteiten dan maar voor bekeken hield en op me kwam liggen voor een beetje klungelig pussy sliden. Ondanks het klungelige, of was het net dankzij het klungelige, kreeg kleine Piet terug lust en al snel stond hij op 80% oorlogssterkte.

    Madame vond dat voldoende om te neuken en ik stemde toe, uit vrees dat ze anders Piet toch maar weer in slaap zou wiegen met een schabouwelijke pijpbeurt.

    Tijd voor een primeur nu: Myriam toverde een zwarte condoom uit haar handtasje. Ik ben nooit echt fan geweest van die rode condooms, maar een zwarte vind ik al helemaal niks. Lijkt precies of je kleine vriend naar een begrafenis moet. Geen koddig zicht...

    Enfin, kleine Piet bleef gelukkig op 80% sterkte en ik sommeerde Myriam zich op handen en voeten te zetten. Het enige dat mijn kamergang nu nog kon redden, was immers een stevige hondjes. Myriam heeft gelukkig een redelijk strak poesje en ik mocht lekker variëren en beuken, zodat Piet al snel toch weer volledig wakker was en dat eerste orgasme van de dag er na enkele minuten kwam.

    We hebben de laatste minuten van de kamergang al pratend volgemaakt (Myriam heeft vroeger blijkbaar gewerkt in enkele privaathuizen in Hasselt en Houthalen) en na exact 30 minuten heb ik de kamer, ondanks het orgasme, met een toch niet geheel bevredigd gevoel verlaten.

    Herhaling? Toch maar niet...
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  3. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Laatbloeier (30 december 2015)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:53.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60