Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 78

Discussie: Stacy (Bulgaarse)

  1. #1
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard Stacy (Bulgaarse)



    Stacey (Bulgaarse)
    Leeftijd : 24 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Lichtblond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : euro Tijdsduur : minuten
    Service : NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen, Beffen, Vingeren
    Extra info : - allicht Roemeense, ongeveer 21 jaar, schouderlang haar (bles vooraan), kleine B-cup, "poppetjes-uitstaling"




    Laatst gewijzigd door Willem2; 30 september 2015 om 19:21

  2. Onderstaande 8 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    ftchietgraag ( 1 oktober 2015),ju52 (12 september 2020),keesboz ( 5 januari 2019),licky luke (29 september 2015),Mr Bluenose (30 september 2015),Rudiw (30 september 2015),Sjeufke (29 september 2015),sofaking (29 september 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    allicht Roemeense, ongeveer 21 jaar, schouderlang haar (bles vooraan), kleine B-cup, "poppetjes-uitstaling"
    Yummie ...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  4. #3
    Geregistreerd
    29 maart 2008
    Last Online
    27 augustus 2023 @ 22:28
    Berichten
    153
    Discussies
    3
    Thanks
    456
    Thanked
    549 in 85 posts

    Standaard

    Hoi, mij vertelde ze toch dat ze 24 is en uit Bulgarije komt.

  5. #4
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Dan mag dat veranderd worden door de mod's in het opstartdraadje .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  6. #5
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    En verander tongzoenen maar in sumier tongzoenen, pijpen was wel ok
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  7. #6
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Yummie ...
    Inderdaad yummie...

    Alles d'r op en d'r aan (en op kamer d'r in).

    Zaterdag 12 december tijdens de verjaardag van Kanariepiet:

    Heerlijk opvrijen in de bar, geen probleem als je er nog niet klaar voor bent, ze komt als een boemerang een tijdje later weer even polsen...

    Lekker warm en zacht velletje, zeer goed tongzoenen, reeds in de bar, zonder schaamte...

    Op kamer heerlijke GFE seks gehad, pijpen , beffen kroelen, zoenen, afgemaakt met cowgirl in haar nauwe poesje...

    Ook nog even nagenieten, met weer veel zoenen en zo...

    Uurtje was snel voorbij, herhalingsgevaar groot...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  8. Onderstaande 6 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    biged (21 januari 2016),Flyerke (14 december 2015),ftchietgraag (15 december 2015),Kwakje (15 december 2015),Sjeufke (14 december 2015),Toetebel (15 april 2016)

  9. #7
    Geregistreerd
    5 augustus 2015
    Last Online
    18 juni 2020 @ 13:12
    Berichten
    46
    Discussies
    14
    Thanks
    91
    Thanked
    90 in 27 posts

    Standaard Stacy (Bulgaarse)



    Stacy (Bulgaarse)
    Leeftijd : 24 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Lichtblond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Vingeren
    Extra info : Stacy ist eine junge freundliche Dame die auch schon länger im 6S mit Unterbrechungen tätig ist. Leider habe ich sie erst nach nun 3 Jahren Sixsens Besuchen gestern zum ersten mal getroffen. Sie ist eine Frau die dir Respekt gibt aber auch von dir erwarte





  10. Onderstaande 3 leden hebben orangeunique bedankt voor deze bijdrage:

    biged (26 januari 2016),ju52 (12 september 2020),le_belge (27 december 2015)

  11. #8
    Geregistreerd
    29 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    307
    Discussies
    6
    Thanks
    2.602
    Thanked
    868 in 127 posts

  12. #9
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    2 topics samengevoegd en dubbele post verwijderd.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. #10
    Geregistreerd
    3 januari 2016
    Last Online
    10 januari 2016 @ 19:22
    Berichten
    3
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    9 in 3 posts

    Standaard

    Hallo,

    Met deze dame ben ik ook naar de kamer geweest.

    Zeer leuke spontane jonge dame met een goed service pakket.

    Heb erg van haar genoten.

    Dankzij Stacey heb ik nog een goede indruk gekregen van mijn bezoekje aan ss.
    Naar mij beleving is Stacey van roemeense afkomst,omdat ze vloeiend de taal sprak.
    Ik ga zeker nog eens terug om haar een bezoekje te brengen.

  14. Onderstaande 2 leden hebben pussypusher bedankt voor deze bijdrage:

    le_belge ( 3 januari 2016),orangeunique (26 januari 2016)

  15. #11
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pussypusher Bekijk bericht
    Hallo,

    Met deze dame ben ik ook naar de kamer geweest.

    Zeer leuke spontane jonge dame met een goed service pakket.

    Heb erg van haar genoten.

    Dankzij Stacey heb ik nog een goede indruk gekregen van mijn bezoekje aan ss.
    Naar mij beleving is Stacey van roemeense afkomst,omdat ze vloeiend de taal sprak.
    Ik ga zeker nog eens terug om haar een bezoekje te brengen.
    Ik heb haar nog niet "betrapt" op Roemeens spreken, wel op vloeiend Bulgaars en zeer goed Duits.
    O ja, en ook prima Frans... hihi...

    En ja, ik kan je verzekeren dat ze toch echt Bulgaars is... maar dat mag de pret niet drukken, sterker nog, dat verhoogt de pret alleen maar...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  16. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    faddist (21 januari 2016),le_belge (10 januari 2016)

  17. #12
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Berichten
    9.732
    Discussies
    307
    Thanks
    17.735
    Thanked
    11.720 in 5.117 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Ik heb haar nog niet "betrapt" op Roemeens spreken, wel op vloeiend Bulgaars en zeer goed Duits.
    O ja, en ook prima Frans... hihi...

    En ja, ik kan je verzekeren dat ze toch echt Bulgaars is... maar dat mag de pret niet drukken, sterker nog, dat verhoogt de pret alleen maar...
    Riep daar iemand mij.

  18. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 3 januari 2016)

  19. #13
    Geregistreerd
    5 augustus 2015
    Last Online
    18 juni 2020 @ 13:12
    Berichten
    46
    Discussies
    14
    Thanks
    91
    Thanked
    90 in 27 posts

    Standaard

    For the Fan Club...STACY will be presant starting next weekend

  20. Onderstaande 3 leden hebben orangeunique bedankt voor deze bijdrage:

    faddist (13 januari 2016),le_belge (10 januari 2016),Mr Bluenose (10 januari 2016)

  21. #14
    Geregistreerd
    22 januari 2014
    Last Online
    25 augustus 2019 @ 17:48
    Berichten
    58
    Discussies
    8
    Thanks
    20
    Thanked
    151 in 35 posts

    Standaard

    Stacey was/is er vandaag.

  22. Onderstaande leden hebben Gluglio Gligleesias bedankt voor deze bijdrage:

    orangeunique (15 januari 2016)

  23. #15
    Geregistreerd
    5 augustus 2015
    Last Online
    18 juni 2020 @ 13:12
    Berichten
    46
    Discussies
    14
    Thanks
    91
    Thanked
    90 in 27 posts

    Standaard

    Bin relativ früh eingecheckt gegen 11:30 Uhr. Die Anwesenheit der Damen hielt sich wie immer um diese Zeit in Grenzen.
    Namentlich Bekannte eigendlich nur Monika und Lolita sowie einige Dauergäste deren Namen mir unbekannt sind, weil eben uninteressant für mich. Ausserdem sehen die dunelhaarigen Damen ohnehin für mich alle gleich aus und kann diese nicht unterscheiden.

    So bin ich bis ca. 13 Uhr hin und her gependelt zwischen Bar, Kino, Marokko Zimmer, Wintergarten und Restaurant ohne jemals von der "SCHATZI" Fraktion angesprochen zu werden.

    Gegen 13:30 Uhr habe ich dann auf den Sofas gegenüber der Bar Platz genommen und 10 Minuten später gesellte sich nun endlich meine Auserwählte STACY zu mir. Sie hatte mein Auto bereits auf dem Parkplatz anhand meines "eindeutigen" Kennzeiches gesehen und wusste das ich bereits auf sie wartete.

    Wir verbrachten ca 15 Minuten bei Espresso und Mineralwasser und 2 Zigaretten noch in der Bar und zogen uns danach zusammen ins Kino zurück.

    Nach weiteren 15 Minuten sind wir dann auf Zimmer 3b umgezogen.

    Was dann folge war wiederum GFE pur. Ich kann STACY einfach nur die volle Punktzahl 100 geben. Wahnsinn !!!

    Wohl auch noch vertrauter als beim ersten Mal, da dies nicht unser erstes Zimmer war. Respekt STACY !!!

    Der Ablauf des Zimmers weicht ein klein wenig von den unzähligen mit meiner bisherigen*bulgarischen blonden Favoritin ab, liegt aber meiner Meinung nach mehr an der verstärkten Kommunikation mit STACY und das ausschliesslich in deutscher Sprache.

    Nach gefühlten 90 Minuten mit Girlfriend Feeling vom feinsten, langen Gesprächen über privates, Kolleginnen, negative Erfahrungen mit Kunden, einer gemeinsamen Zigarette, dies und das und immer wie auch von ihrer Kollegin gewohnt ohne jeglichen Zeitdruck, ruhig und relaxxed bot sie mir freiwillig eine zweite Session an...nur nicht länger als 15 Minuten da die Zeit ohnehin schon überschritten war.
    Zum Abschluss gab es noch eine gemeinsame Dusche im Obergeschoss und danach eine sehr freundschaftliche Verabschiedung in der Umkleide.
    Einfach unglaublich !*


    Preis 100 € plus Tip...STACY du hast einen wirklich neuen Fan gefunden...auch das würde ich Kundenbindung nennen...du siehst mich bestimmt wieder STACY...BEGEISTERT.



    Ebenfalls die Nachsorge verlief vom aller feinsten...bei jedem Treffen danach im Club wurde ich von STACY gedrückt, geknuddelt und mit liebevollen Küssen versorgt...insbesondere bei meinem Abschied...so muss es sein. Ein perfekter Tag.

    Wiederholungsfaktor 100 %

  24. Onderstaande 8 leden hebben orangeunique bedankt voor deze bijdrage:

    biged (26 januari 2016),Deantje (26 januari 2016),ftchietgraag ( 5 februari 2016),Kwakje (26 januari 2016),le_belge (26 januari 2016),licky luke (23 februari 2016),Mr Bluenose (26 januari 2016),Sjeufke (26 januari 2016)

  25. #16
    Geregistreerd
    16 september 2014
    Last Online
    11 maart 2016 @ 18:12
    Berichten
    38
    Discussies
    3
    Thanks
    631
    Thanked
    195 in 27 posts

    Standaard

    Ze was mij reeds tijdens eerdere bezoeken opgevallen en bijgebleven. Ze heeft zelfs een aantal maanden terug eens geprobeerd contact met mij te hebben, maar aangezien er een taalbarrière was, werd het gesprek vlug afgerond. Maar ze intrigeerde me toch, hoewel ik haar niet zo kon plaatsen...en tijdens mijn vorige bezoek in december maakte ik zelfs de fout om haar Larissa te noemen...(Nu ja, ik ben er nog steeds van overtuigd dat er vroeger een Larissa in SS rondliep die een beetje op haar trok

    Vorige woensdag wilde ik dus in eerste instantie op zoek gaan naar Julia, of Carmen(Carmen2 dan wel te verstaan), of Linet, of als laatste mogelijkheid Simona...in de veronderstelling dat Chrystal nog niet terug was. Ik wist dat Domenika voor een tijdje weg was, en Lolita weet dat ik geen kamer meer met haar doe...dus de weg was vrij om iets nieuws te proberen(buiten Julia gerekend dan)

    Maar bij binnenkomst werd ik dus verrast door Stacey. Ze herkende me, zei vriendelijk goeiedag en wilde wat praten. Ik voelde me direct goed bij haar, maar wilde toch eerst wat genieten van de wellness, een colaatje en een sigaretje alvorens mij in een moeilijk onverstaanbaar gesprek met haar te wikkelen, nog steeds in de veronderstelling dat mijn Duits niet goed is en haar Engels nog slechter is dan mijn Duits...
    Vreemd genoeg had ze mijn Engels dan toch al begrepen, en een Duits-Engelse conversatie leek haar wel wat wanneer ik tijd had...en ik gaf haar ook aan dat dit voor mij goed was. En toen vertrok ze opnieuw...

    Ze is even later met een andere beer vertrokken, natuurlijk juist op het moment wanneer jij je cola leeg hebt en je sigaret gedoofd had om haar te wenken...Ik zou dus nu zeker opnieuw een half uurtje geduld moeten hebben, had me al voorgenomen dat niemand anders in tussentijd met mij de kamer zou opgaan, en zou direct naar haar toe gaan wanneer ik haar zag....

    En toen was het dan ook zover...Zoals in het algemeen verslag mij nog eerst even ontdaan van een vriendelijke gezette jongedame(maar totaal niet mijn ding...besides...mijn gedachten waren toen al bij Stacey die nu aan de toog stond en me verleidelijk aan keek...
    En even later zat ze naast me...het begin van een zalige namiddag. Het gesprek verliep wonderwel goed, natuurlijk nog soms met stukken waarin we mekaar niet verstonden, maar het gesprek viel nooit stil...een puntje dat toch voor mij belangrijk is. En ondertussen lagen we tegen mekaar, ze maakte geen aanstalten om op de kamer te gaan, zei zelfs dat het voor haar ook goed was indien ik verder geen interesse had(Nu ja, je kan natuurlijk niet weten of dit ook gemeend is)....maar de interesse was er wel, na haar wel gezegd te hebben dat ik hoopte dat de klik die er was evengoed zou zijn op de kamer dan nu....

    En amai, die klik was er....Na ongeveer 20minuten in de bar met haar gebabbeld te hebben, hebben we kamer 5a opgezocht. Even voordien voor alle zekerheid de tijd gecheckt, dan samen boven onder de douche waar haar lichaam dicht tegen me aan kroop...wat dan ook al de nodige reacties bij mij teweeg bracht. Op de kamer ontstond daarna een heerlijke sessie met heel veel passioneel tongzoenen, subtiele aanrakingen en strelingen die haar zelfs kippenvel bezorgden...Haar lichaam was voor mij perfect, ze genoot van de kusjes in haar hals, op haar kleine borstje, over haar buik, en liet me verstaan met het nodige zachte gekreun dat elke lik daar beneden het nodige effect had bij haar. Vanaf dat moment kon het me niet schelen hoe lang deze kamergang wel ging duren...zij genoot, dus ik ook.

    We zijn zo wel even bezig geweest, af en toe plagend gestopt, dan opnieuw weer volop TZ, haar kontgaatje bewerkt waar ze ook van geniet, wat facesitting, om dan uiteindelijk haar tot een hoogtepunt te brengen waarbij ze schokkend haar heuveltje tegen mn gezicht aandrukte...na een zeer korte rustpauze, die eigenlijk bestond uit nog meer TZ, kroop ze terug op me...mekaar niet loslatend ontstond een hevige zoensessie waarbij haar grotje dicht tegen me aan schuurde en waarbij ik kon voelen hoe nat ze wel niet was...een potje pussysliding zoals ik het graag heb. Na enige tijd zakte ze naar beneden, maar ik hield haar tegen. Liever mekaar zo nog wat meer opwinden, dan onwaarschijnlijk ook een heerlijke mond rond mijn staaf maar dat hoefde niet echt voor mij. Ze begreep het, en antwoordde met nog innigere knuffels en kusjes, en zorgde ervoor dat met haar bewegingen de opwinding alleen maar groter werd.

    Na een tijdje dan toch maar een cdtje aangedaan, en begonnen aan een cowgirl waarin ze goed meewerkte, wederom dikwijls gestopt om de climax uit te stellen. Overgeschakeld naar missio, en van daaruit naar doggy...om uiteindelijk haar volledig op haar buik te leggen en het tempo een laatste keer te verhogen...ik gaf haar aan dat ik het niet meer wilde uitstellen, ze drukte haar billen de hoogte in, greep met haar hand naar mn ballen en met die touches van haar klopten mijn nakomelingen hevig aan om losgelaten te worden...deze schoot ik dan op dat moment ook graag in het zakje

    Allebei bezweet en nog na puffend vertelde ze dat dit fantastisch(jaja, ik weet wel dat het niet altijd gemeend is, maar toch....) was, en dat ze nu begreep waarom ik niet graag vlug vlug even met eender wie op een kamer ga om op een half uur tijd effe mijn ding te doen. We rookten nog samen een sigaretje, ik vroeg haar hoe laat het was(15u50) en zij zei dat we juist een uur op de kamer waren. Dat klopte ook, en niet dat ik argwanend was dat ze wat tijd zou stelen, maar het stemde me zeer tevreden dat ze wel correct was. Ze maakte geen aanstalten om te vertrekken, en ik ook niet...ze had genoten zei ze, en vroeg wat ik van plan was. Ik wilde best nog wat blijven, gewoon om nog wat van mekaar te genieten. We gingen opnieuw onder de douche, wederom dicht tegen mekaar aan met de nodige kusjes en strelingen...opnieuw op de kamer ging ze even weg om wat drinken te gaan halen, en met een massage van mij voor haar hebben we wonderwel onze mix van Duits-Bulgaars-Engelstalige conversatie verder gezet. Na een halfuurtje heb ik aangegeven dat het tijd was voor mij, maar het heeft dan toch nog even geduurd vooraleer we de kamer effectief verlieten.

    In de bar nadien is ze nog samen met Linet bij me komen zitten, we hebben samen nog wat kort gebabbeld en ze vertelde aan Linet dat ik 'sweet, different, nicht wie einige anderen' was. Ze lachte......even later heb ik hun beide bedankt en afscheid genomen.

    Een toppertje voor mij, die begrepen heeft waar ik op zoek naar was. De juiste invulling, met de nodige vriendelijkheid en attitude.

  26. Onderstaande 11 leden hebben ftchietgraag bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (12 maart 2016),biged ( 5 februari 2016),Cat ( 5 februari 2016),Kwakje ( 6 februari 2016),le_belge ( 5 februari 2016),licky luke (23 februari 2016),Manureva ( 5 februari 2016),Mr Bluenose (14 april 2016),orangeunique ( 5 februari 2016),Ryuhayabusa ( 5 februari 2016),Sjeufke ( 5 februari 2016)

  27. #17
    Geregistreerd
    5 januari 2008
    Last Online
    25 juni 2023 @ 20:01
    Berichten
    83
    Discussies
    3
    Thanks
    55
    Thanked
    154 in 29 posts

    Standaard

    Stacey is een geweldige meid, ze had mij in het verleden al eens uitgenodigd voor een kamergang, maar ik stond al onder de douche en moest huiswaarts. Nu kon ik er niet omheen, ze had mij al direct te strikken in de bar, maar ik vond het niet erg. Na een gezellig kletsen aan de bar, toch even verder gepraat in de zetel. En dan naar de kamer, ik ga het niet beschrijven, het staat op dit forum al duidelijk beschreven. Maar het was top, alles erop en eraan, bedankt lieve stacey, je ziet mij zeker terug.
    Het was trouwens weer een gezellige en rustige dag in SS.
    Tot over een twee tal weken.

  28. Onderstaande 5 leden hebben kmisjezo bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (23 februari 2016),ftchietgraag (23 februari 2016),le_belge (23 februari 2016),licky luke (23 februari 2016),orangeunique (23 februari 2016)

  29. #18
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Ik had Stacy op mijn radar al geruime tijd als mijn vriend haar heeft aanbevolen en ik werd een bewonderaar na haar openbare bar tonen net voor Kerstmis. Goede Kissing, BJ en 69 en een enthousiaste, energieke prestaties in alle posities. Ze is erg enthousiast voor u om te glimlachen als een indicatie dat je jezelf te genieten, maar als ik haar vertelde, ik probeer te concentreren om me te stoppen van afwerking vroeg dus een glimlach zal moeten wachten !! Goede pre en after sales en ik weet zeker dat we zullen herhalen in de toekomst.


    I had Stacy on my radar for quite some time as my friend has recommended her and I became an admirer after her public bar show just before Christmas. Good Kissing, BJ and 69 and an enthusiastic, energetic performance in all positions. She is very keen for you to smile as an indication that you are enjoying yourself but as I told her, I am trying to concentrate to stop me from finishing early so a smile will have to wait!! Good pre and after sales and I am sure we will repeat in the future.

  30. Onderstaande 8 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    biged (27 februari 2016),Deantje (28 februari 2016),faddist (27 februari 2016),ftchietgraag (28 februari 2016),le_belge (28 februari 2016),licky luke (29 februari 2016),orangeunique (28 februari 2016),Sjeufke (28 februari 2016)

  31. #19
    Geregistreerd
    16 september 2014
    Last Online
    11 maart 2016 @ 18:12
    Berichten
    38
    Discussies
    3
    Thanks
    631
    Thanked
    195 in 27 posts

    Standaard

    Woensdag was de goesting zo groot naar een dagje clubben...na even te overwogen hebben om een volledige dag verlof te nemen voor donderdag en me te begeven naar GT of YY, of zelfs eens even Babylon uit te proberen zonder Kwakje, had ik toch maar besloten om het safe en kortbij te houden...SS is het dus geworden.
    Bovendien staan er nog genoeg dames op mn lijstje waarmee ik nog eens wil kameren...de voorwaarde is dan wel dat niet één van mn favorietjes daar zijn, want daar kan ik dan weer moeilijk van af blijven....

    Donderdagmorgen bleek dat mn meeting niet doorging, en ik had al wat overuren gemaakt deze week, dus effe gevraagd of ik dan toch niet eerder kon vertrekken....(wat ne mens toch niet allemaal moet verzinnen om vroeger van het werk te mogen vertrekken)...En zo geschiedde het dat ik dus reeds om twaalf uur klokte bij SS. [B]Carmen2[B] checkte juist voor me in. Ik dacht bij mezelf...ok, eerst een korte sessie met eender wie(waaronder Carmen2 dan ook valt...en het liefst een langere sessie met hopelijk Stacy. Maar die had ik nog niet gezien....

    Vooreerst een ontbijtje genomen, dan een saunaatje, jacuzzi ingesprongen, eens rond gegaan, opnieuw jacuzzi...en al die tijd kwam ik [B]Carmen2[B] tegen die op zoek was naar een prooi...van enig andere dame die me beviel, was geen spoor... Het was reeds bijna één uur, dus als ik twee kamers wilde maken voor half zes, dan begon het stilletjes aan tijd te worden. Ik besloot dan maar om opnieuw naar de bar te gaan, en me neer te zetten bij Carmen2, ware het niet dat de gast die vijf meters voor me liep hetzelfde idee had....Ok, kans verkeken dus, en voor de rest zaten er welgeteld twee dames en 8 ijsberen rond de toog, maar dat zei me niets momenteel...dus besloot ik opnieuw naar boven te gaan om op het terras een sigaretje te gaan roken....

    Bij het naar boven gaan, kwam ik Lolita tegen...Aan de kleedkamers staat Simona, boven aan de trap aan de inkom staat Elena waar ik eigenlijk al zo lang eens mee wil gaan...ik ga verder een colaatje halen en besluit bij het teruggaan één van deze twee aan te spreken...Bij het teruggaan, zie ik plotseling Julia naar me toekomen...Ik geef haar een kus, was verrast dat ze toch hier was...het dilemma voor me begint al...Hmm...ga ik nu voor iets wat ik al ken, en zeer goed is...of ga ik nu toch voor het onbekende...

    Ik had nog een nicotineshot de tijd om erover na te denken...Aan de deur van het terras staat Elena nog steeds, samen in gezelschap met Cathalina...verdomme die ziet er ook weer fantastisch goed uit, en de vorige kamer met haar was ook goed geweest....nog meer dilemma...En toen,....toen zag ik Stacy in de zeteltjes zitten....

    Pfff....met drie op één rij zaten ze daar: Simona, Stacy en Julia...ik genoot nog van mn shot en ondertussen kreeg ik aandacht van de dames, wist ondertussen niet meer wie ik echt wilde, maar Stacy stond als eerste op...de rest bleef zitten. Even later begaf ik me naar de bar, Stacy zat er een koffie te drinken...ik voegde me bij haar, kreeg knuffels, kusjes en een verkennende hand...Nog geen minuut later stond Simona langs me en Julia zat achter ons, op haar gekende zetel. Ik heb lange sessies nodig, maar dat wilde ik bij alle drie....helaas kan zowel dat schietgrage geweer als mijn buidelzak dat niet aan...

    Dus volgde ik wat het eerst in me opkwam, greep Stacy vast en liet haar merken dat we weg moesten gaan....het was 13u15...Bij het naar boven gaan, kwam ik dan ook nog Domenika tegen die eerst blij was om me te zien, maar toen ze mn gezelschap zag, nogal vlug van gezicht veranderde.....

    Kamer 3B werd ons toegewezen. De kamer op: 13u15....de kamer af: 16u25......Wat er allemaal gebeurd is, is zoveel...en misschien in termen van de regelmatige clubbezoekers weer niet zoveel...das dus subjectief voor iedereen. Maar voor mij hoeft het niet meer te zijn en ook niet anders...vanaf het eerste moment dat ik haar vastpakte - ze was toen het laken nog aan het goed leggen - gaf ze aan dat ze genoot( bon, zelfs in doemdenkerij kan je stellen dat ze doet alsof, of dat ze uit zijn om alles zo lang mogelijk te rekken...) van al de strelingen en kusjes die ik over haar rug, billen en benen gaf...Minutenlang hebben we zo gestaan, dan heeft ze haar omgedraaid...aangezien zij op het bed stond, en ik op de grond, lag mn hoofd tegen haar buik...ze bood haar poesje aan...ik trok haar laatste kledingstuk uit, en knabbelde speels en plagerig tussen haar dijen...Even later legde ik haar neer...een lange sessie TZ volgde, en het begin van tegen mekaar aan te wrijven en mekaar op te hitsen was niet meer dan een logisch gevolg...ik legde haar boven me, greep haar billen vast en duwde die naar mn mond...en na een tijdje kwam daar haar eerste hoogtepunt...

    Ik moest even twee minuten van haar af blijven, dan pikte ze de draad weer op door me een blowjob te geven...het enige minpunt van de sessie: deze begon wel goed, en hoewel ze zelf meerdere keren gezegd heeft dat ze dit graag doet en heel goed kan, begon het steeds op het einde meer te lijken op een afruksessie, die dan ook nog pijn begon te doen....
    Zover liet ik het dus niet komen: condoompje errond, en na een standje of vier, graag in het cdtje geschoten....

    Wat nadien volgde was een mengeling van een rook-, knuffel- en praatsessie. Ze heeft me heel wat verteld over haar jeugd, wat de bedoeling is van dit werk, wat ze later wilt doen...en toen had ze het even moeilijk...dan haar maar geknuffeld, en zo begin je dan zeker weer aan ronde twee.....
    Ook in ronde twee was de goesting groot, het potje droogneuken was zo fantastisch dat je smeekte om niet klaar te komen....en zij reed en wreef zo snel dat ze bijna op haar hoogtepunt kwam, en dat ik wederom het niet kon uithouden om dan mn tong gulzig in grotje te steken...Weer moest ik haar twee minuten gerust laten, weer gaf ze me een blowjob(die ook na een tijd weer pijn deed), en dan maar verder in missio afgemaakt....

    Toen moest ik verder gaan, de centjes gingen op zijn...in de aftersales kwam ze wel opnieuw bij me zitten, samen genoten van een kop koffie, Simona die even langs kwam om te vragen waar ze zo lang was gebleven, die mij vroeg om af te spreken, maar Stacy gaf haar aan dat ik kaput was...
    Na de koffie nam ik afscheid, maar zette me nog even in een zetel...zonder dat ik het haar vroeg, kwam ze toch opnieuw bij me liggen. Er werd niet veel meer gezegd, enkel nog wat geknuffeld....

    Tegen halfzes vertrokken, leeg op alle manieren, maar wel een fantastische dag gehad....

  32. Onderstaande 15 leden hebben ftchietgraag bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (12 maart 2016),biged (11 maart 2016),Cat (11 maart 2016),Deantje (11 maart 2016),Eddy_V (12 maart 2016),KanariePiet (11 maart 2016),Kwakje (11 maart 2016),le_belge (11 maart 2016),licky luke (12 maart 2016),Mr Bluenose (11 maart 2016),orangeunique (11 maart 2016),Ryuhayabusa (11 maart 2016),Sjeufke (12 maart 2016),Wentelt Eefje (11 maart 2016),zeppos58 (18 maart 2016)

  33. #20
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Op 1 april met Stacey gekamerd.


    Lang de boot afgehouden, maar toch door de knieën gegaan. En daar heb ik geen spijt van gehad.
    In de bar met Stacey op een van de sofa's plaatsgenomen. Met Stacey kan je geweldig ouwehoeren. Het is er een met een behoorlijke dosis humor. Maar ze weet je ook tijdens de presales behoorlijk op temperatuur te brengen. Voor Stacey zou het geen probleem zijn de hele sessie in de bar af te laten spelen. Dat toch maar niet.
    Op de kamer ontpopt Stacey zich als een waar knuffeldier afgewisseld met goed tongzoenen. Helemaal niets mis mee. Blasen GOSP = 0,7M en mag er dus wezen. Met Daty doet ze goed mee. Echt of niet, ze lijkt er heerlijk van te genieten. Cowgirl en afgemaakt in Missio, waarbij ze blijft door zoenen. Bijzonderheid, ze is erg nauw.
    Na dit alles moois nog heerlijk nagenoten...knuffelen, zoenen. Mèh jong, neet te geleuve


    HHG, zeker wel!

  34. Onderstaande 7 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    biged (14 april 2016),Deantje (14 april 2016),Lewieke (14 april 2016),le_belge (15 april 2016),licky luke (14 april 2016),Mr Bluenose (14 april 2016),Toetebel (15 april 2016)

  35. #21
    Geregistreerd
    30 maart 2016
    Last Online
    30 december 2021 @ 10:48
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    49
    Discussies
    5
    Thanks
    87
    Thanked
    315 in 36 posts

    Standaard

    Vanochtend heb ik mijn auto toch weer op het parkeerterrein van SS opgestuurd... De vele fietsers op de weg en eigenlijk kwam ik maar voor 1 ding... Ik zou en moest vandaag met Stacey op een kamer belanden. Nadat ik even een croissantje had opgepeuzeld kwam ik haar al tegen! Heel vriendelijk gedag gezegd en meteen wist ik.. Dit wordt de sessie!
    Na een duik in het zwembad en een aantal biertjes aan de bar eerst een kamer gedeeld met Selena. Zij had me toch zover gekregen...
    Nadien gedouched, op de bank gelegen en waar kwam ik Stacey tegen.. Juist.. Restaurant! Samen een paar cakejes gegeten, wat verteld.. En uiteindelijk aan de bar beland. Wat kan ik zeggen over Stacey?! Voor mij persoonlijk de topper in Sixsens. De kamervraag werd lang .. Heel lang uitgesteld, wat gedronken en al snel begon het intiemer te worden. Waarna ik zelf heb gevraagd om richting een kamer te gaan, want ik wilde deze blonde schone. Op de kamer (boven) heerlijk elkaars lijf verkend en ben ik met haar begonnen. Wat mij opvalt is de natuurlijkheid, geen zwaar gefake, echt genieten hoe ik haar grotje heb verwend. Nadat ik merkte bij een beetje droogneuken dat zij het zwaar kreeg heb ik een tandje bijgeschakeld en haar uiteindelijk schokkend laten klaarkomen. Daarna nam zij de lead en nam mijn enigszins harde gereedschap diep en liet mij ongekend genieten.. GFE pur sang!! Steeds opnieuw zoenen, plagerige likjes en ga zo door. Daarna heeft zij mij bereden en (cowgirl) en ik haar met de benen in m'n nek gepakt!
    Daar het orgasme (wss door m'n eerdere sessies) ietwat uitbleek heeft zij het met mond/ hand afgemaakt. Erna nog heerlijk honderduit gekletst.. Tezamen een douche genomen en een uur en 10 minuten later (tarief heel netjes 100€) haar nog een dikke zoen en een fooitje erbij gegeven.. Aftersales in de bar prima! Werd begroet met een dikke kus, nog een drankje gedronken en uiteindelijk met een big smile vertrokken. Deze ervaring met haar zal ik lang koesteren en er komt snel een heel passend vervolg...
    Alles klopt bij deze dame, lichaam, service, humor...
    Herhalingsgevaar... 100%.
    GFE 100%

  36. Onderstaande 8 leden hebben Keffman bedankt voor deze bijdrage:

    biged (17 april 2016),Deantje (17 april 2016),Eddy_V (16 april 2016),Kwakje (17 april 2016),licky luke (16 april 2016),Mr Bluenose (17 april 2016),Nedlovefkk (17 april 2016),Sjeufke (17 april 2016)

  37. #22
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Had een geweldige kamer met Stacey op zaterdag. De meisjes is altijd net zo vrolijk en vol leven dat het gewoon sleept u. Zoals Laura was niet in het huis (nog steeds op vakantie) Ik regelde voor een kamer met de mooie kleine blonde. Grote Zoenen en Blowjob actie als altijd en een zeer energieke sessie met hier al het werk op de top. Ik laat haar doen haar ding en ik kwam met haar rijden me hard terwijl kuste mijn tepels. Een uitstekende sessie en weer een zekere herhaling.

    Had a great room with Stacey on Saturday. The girls is always just so cheerful and full of life that it just drags you in. As Laura was not in the house (still on holiday) I arranged for a room with the lovely little blonde. Great Kissing and Blowjob action as always and a very energetic session with here doing all the work on top. I just let her do her thing and I came with her riding me hard whilst kissing my nipples. An excellent session and a certain repeat again.

  38. Onderstaande 7 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 5 juni 2016),Deantje ( 3 juni 2016),le_belge ( 3 juni 2016),licky luke ( 4 juni 2016),Manureva (17 juli 2016),orangeunique ( 4 juni 2016),Sjeufke ( 3 juni 2016)

  39. #23
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Vrijdag met dit toppertje gekamerd. Op zoek naar een goede afsluiting van een topdag in SS wees KanariePiet naar Veronika en naar Stacey. Stacey valt in de categorie "dangerous women" voor mij. Dus keuze was snel gemaakt. Was het tot dusver de Roemeense variant die mijn hart sneller liet kloppen, blijkt dat deze Bulgaarse zich moeiteloos in dat rijtje schaart. Weinig toe te voegen aan het hierboven reeds beschrevene. Service met een hoofdletter S. Kwaliteit met een hoofdletter K. Humor met een hoofdletter H. Twee uurtjes vlogen voorbij. Een zekere kameroptie voor mij als ik in SS kom.

  40. Onderstaande 7 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (12 juni 2016),Giodude (25 november 2018),KanariePiet (12 juni 2016),le_belge (12 juni 2016),licky luke (12 juni 2016),Mr Bluenose (12 juni 2016),Pierke69 ( 2 maart 2020)

  41. #24
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag heb ook ik een eerste keer met Stacey gekamerd.

    Ergens in de vroege namiddag had ik me bij Ohllord en Crystal aan het zwembad geïnstalleerd. Ff van het zonnetje genieten en dan terug naar beneden, dacht ik. Het zou anders uitdraaien.

    Al snel kregen we aan het zwembad het gezelschap van Stacey, die zich strategisch bij mij op de zetel nestelde. Ik kende Stacey ondertussen al een klein jaar, en we hadden al veel leut samen gemaakt, maar tot een kamergang was het nog nooit gekomen. Ik had van kameraden immers vernomen dat zij vooral GFE zou zijn en zij had van haar vriendinnen gehoord dat ik wild ben op kamer: een sexmachine.

    Ook nu leek het er niet op dat we samen op kamer zouden belanden. We zeverden, lachten nogal wat af, amuseerden ons in het zwembad, zeverden nog meer met oa Ohhlord en Crystal, maar ook met Golfpik, Simona, Sasha, Cibel en Dani die ons af en aan kwamen gezelschap houden. Maar samen op kamer belanden? Nou nee. Daar dachten we geen van beiden aan.

    Maar liefst 4 uur hebben we zo van elkaars gezelschap genoten, tot we dan plots toch aan het tongzoenen waren aan de rand van het zwembad. Stacey beweert dat ik de eerste stap heb gezet. Ik ben ervan overtuigd dat zij de eerste kus heeft geïnitieerd.

    Wat er ook van zij: na de langste 'presale' die ik ooit heb gehad, ben ik tot mijn grote verrassing dan dus toch met dit kleine, gekke Bulgaartje op kamer beland. Een kamergang die me nog héél lang zal heugen: Stacey was het lange wachten dubbel en dik waard.

    Het eerste half uur is alles de revue gepasseerd aan een rustig tempo: plagen, zoenen, tongzoenen, beffen, uitstekend pijpen, 69, pussysliden... Puur genieten. Maar er moest uiteraard ook geneukt worden. Missio, cowgirl, reversed cowgirl, hondjes... We gebruikten elke vierkante centimeter van het bed. Zalig, maar... dat orgasme wou niet komen. De alcohol speelde voor spelbreker.

    Niet getreurd. Stacey weet wel hoe daar mee om te gaan, en na een korte pauze begonnen we aan de 2de ronde. Weerom passeerden er een handvol standjes en uiteindelijk kwam ik knallend klaar tijdens een intieme missio. Niks te boem boem deze keer. Nee gewoon met veel gevoel neuken en een orgasme uit de opgekrulde tenen voelen komen.

    Stikkapot legde ik me op bed neer. Een zware werkweek, alcohol, uurtje spelen met Veronika en anderhalf uur spelen met Stacey eisten hun tol. Maar Stacey, die was duidelijk nog niet moe. Ze bleef maar met Piet spelen, tot die uiteindelijk verrassend toch weer volledig paraat stond. Dat zal niet veel meiden bij mij lukken, zo kort na een orgasme.

    Stacey kroop bovenop me en begon me opnieuw te berijden als een volleerde cowgirl. Ik heb nadien nog overgenomen met missio en hondjes, nog ff zalig een 3de ronde neuken met deze topper, maar een 2de orgasme tijdens deze kamergang zat er niet meer in. Niet getreurd echter. Deze kamergang was al lang meer dan geslaagd.

    Ik merkte dat we ondertussen 2u10 op kamer waren, maar dat was voor Stacey geen enkel probleem. Ik moest slechts 2u afrekenen. Top top top!

    Eens ik Stacey haar centjes had overhandigd, ben ik nog zeker 10 minuten aan de lockers blijven zitten, me afvragend wat er nu net eigenlijk gebeurd was. Mijn verwachtingen voor een kamertje met Stacey waren laaggespannen, maar how man, wat heeft ze me verrast. Deze ervaring staat met stip in mijn top 3 van dit jaar. Herhalingsgevaar met deze gekke Bulgaarse? Reusachtig groot!!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  42. Onderstaande 8 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (13 juni 2016),Bluebear (13 juni 2016),Deantje (16 juni 2016),licky luke (13 juni 2016),Mr Bluenose (14 juni 2016),Nedlovefkk (13 juni 2016),Sjeufke (13 juni 2016),sofaking (13 juni 2016)

  43. #25
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    De hoofdreden voor mijn bezoekje aan SS van gisteren. Een geil sexbeestje in pocket formaat. Nu weet ik niet of ik KP eeuwig dankbaar moet zijn of vervloeken. Zij denderde als een niet te stoppen trein over mij heen. Twee sessies van in totaal 3 1/2 uur. Ze gaat serieuze ogen gooien voor mijn miss ijsbeer 2016. Ik was zo dom (of slim ) geweest aan het einde van sessie 1 te zeggen wat mij helemaal gek maakt en dat heb ik geweten in sessie 2. Pfffffff. Drie en half uur beschrijven is onmogelijk. Daarom maar de volgende ode, waarbij ik ietwat aangepast leentjebuur speel bij 50 Cent, hoewel de meeste denk ik de versie van Milow (die veel beter is) kennen.

    Got the way she shakin'
    Make you want to touch it, make you want to taste it
    Have you lustin' for her,
    Go crazy face it

    She know's just how to move to seduce you
    She gone do the right thing and touch the right spot

    She always ready, when you want it she want it
    Like a nympho
    If you want a good time, she gone give you what you want

    In her fantasy, there's plain to see
    Just how it be, on me, backstrokin',
    Sweat soaking
    All into my set sheets
    When she ready to ride, I'm ready to roll
    Now that shit should be against the law
    Different style, different move,
    Damn I like the way you move
    Girl you got me thinking about,
    All the things I'd do to you
    Let's get it poppin' shorty
    We can switch positions

    I need you right in front of me
    Ooh she wants it, Ooh she wants it
    Hmm she wants it, I got to give it to her
    She wants it, Hmm she wants it
    Hmm she wants it, I got to give it to her
    I got to give it to her

    Baby It's a new age,
    You like my new craze
    Let's get together
    Maybe we can start a new phase
    The smokes got the club all hazy,
    Spotlights don't do you justice baby
    Why don't you sit down on top of me

  44. Onderstaande 11 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Das (17 juli 2016),Giodude (25 november 2018),kempie (17 juli 2016),le_belge (17 juli 2016),Manureva (17 juli 2016),Pierke69 ( 2 maart 2020),Ryuhayabusa (17 juli 2016),sofaking (17 juli 2016),YYadict (17 juli 2016),yylover (17 juli 2016),zeppos58 (17 juli 2016)

 

 
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:42.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60