Weergegeven resultaten: 1 t/m 16 van 16
  1. #1
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    14 april 2024 @ 01:19
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard Gyselle (Braziliaanse) Eros19, kamer 609



    Gyselle (Braziliaanse)
    Leeftijd : 31 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm, Billen, Rug, Schouder(blad)
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Navel, Neus
    Cup-maat : C Siliconen : Ja
    Kleur ogen : Bruin
    Prijs : euro Tijdsduur : minuten
    Service :
    Extra info : Mijn miss Duisburg 2015. Heerlijke latina milf waarmee ik een superklik heb.





  2. #2
    Geregistreerd
    26 juli 2010
    Last Online
    26 september 2023 @ 10:28
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    282
    Discussies
    5
    Thanks
    352
    Thanked
    416 in 113 posts

    Standaard

    Second that! is een heel lekkere latina met een superlekkere kont. ze was wel wat strikt; nur anfassen, geen likwerk helaas

  3. #3
    Geregistreerd
    31 december 2009
    Last Online
    14 april 2024 @ 23:39
    Locatie
    Dichtbij de Germaanse grens
    Berichten
    287
    Discussies
    60
    Thanks
    354
    Thanked
    456 in 130 posts

    Standaard

    Als je wat vaker bij haar komt, mag je ook wel meerdere handelingen verrichten. In het begin is ze inderdaad wat terughoudend. Ze werkt al jaren in de Vulkanstrasse, voorheen heeft ze ook heel lange tijd in haus Gabi gewerkt.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #4
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    14 april 2024 @ 01:19
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Dat is de reden dat ik niets bij service heb ingevuld of een recensie heb geschreven. In een andere topic heb ik al eens gezegd dat ze koel en afstandelijk kan overkomen. Ik heb vanaf de eerste keer echter een hele goede klik met haar. Nog nooit een sessie met haar gehad korter als een uur. Ik weet niet of Papi gekozen heeft voor het instaptarief van 30 euro, maar bij 9 van de 10 dames zal dit altijd vrij standaard zijn.

  5. Onderstaande 3 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (18 november 2018),papi (13 januari 2016),Pierke69 (21 januari 2023)

  6. #5
    Geregistreerd
    26 juli 2010
    Last Online
    26 september 2023 @ 10:28
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    282
    Discussies
    5
    Thanks
    352
    Thanked
    416 in 113 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Dat is de reden dat ik niets bij service heb ingevuld of een recensie heb geschreven. In een andere topic heb ik al eens gezegd dat ze koel en afstandelijk kan overkomen. Ik heb vanaf de eerste keer echter een hele goede klik met haar. Nog nooit een sessie met haar gehad korter als een uur. Ik weet niet of Papi gekozen heeft voor het instaptarief van 30 euro, maar bij 9 van de 10 dames zal dit altijd vrij standaard zijn.
    Hey Patjax, dat klopt. Vreemd genoeg is die 30 euri zo verdomd leuk om dat maar af te hoeven tikken voor even een pijp-en neuk-beurt, dat ik er geeneens over begin bij een meisje om voor 50 euri inclusief PZC en / of tongzoenen of zo te ritselen. Zolang je een kanjer te pakken hebt, zijn ze ook niet zo happig vaak dit te doen voor die upgrade....dan ga ik ook liever af en toe naar een sauna-club. Wat betaal je haar dan voor een uur, en wat is de service dan? Ben benieuwd!

  7. #6
    Geregistreerd
    23 juni 2015
    Last Online
    6 september 2022 @ 21:02
    Berichten
    91
    Discussies
    12
    Thanks
    56
    Thanked
    125 in 38 posts

    Standaard

    Gyselle heb ik afgelopen week ook eens bezocht en ik begrijp wel waarom Patjax deze dame Miss Duisburg noemt. Gyselle heeft een lekker braziliaans lichaam. Een heerlijke goedgevormde kont en mooie borsten. Ze heeft wel siliconen maar ze voelen lekker zacht en zien er fantastisch uit. Ze draagt een bril en dat geeft haar een geil secretaresse uiterlijk.

    Ik had gekozen voor het instaptarief en vond haar in tegenstelling tot hetgeen hierboven geschreven wordt zeker niet afstandelijk. Het was een heerlijk bezoekje. Enige minpuntje was dat ze het cowgirl standje niet lang volhield, maar verder was het heerlijk. Voor mij een dame waar ik zeker nog eens zal terugkomen en hoop dat ze nog lang in Duisburg zal blijven.

    HH

  8. Onderstaande leden hebben Hooters_Hunter bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (20 maart 2016)

  9. #7
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    14 april 2024 @ 01:19
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Het was alweer een behoorlijke tijd terug geweest dat ik bij Gyselle ben geweest. De dame waarmee ik onbetwist het meest gekamerd heb in 2015. In 2016 heb ik mijn verslaving aan haar ingeruild voor blonde roemeentjes in het sauna wereldje. Ze was dan ook zeer verrast toen ik haar appte en vroeg of ze tijd voor mij had.

    Eerst even bijgepraat, waarna ik haar een massage gegeven heb. Als dank een goede PMC gehad. Ik liet haar het standje kiezen en ze zei meteen lepeltje lepeltje. Goed wetende dat dit ons favoriet standje is. Er is werkelijk geen enkele dame voor mij waarbij dit standje zo klopt als bij haar. Poetry in motion. Ze nam hierna mijn condooms in beslag en stond erop dat er nog een tweede ronde zou volgen. Tot haar verbazing trok ik me aan. Ze zei nog lachend dat als ze me vast kon ketenen dat ze dat zou doen.

    Gyselle is voor mij nog een van de weinige redenen om de vulkaan te bezoeken. Herhalingsgevaar 1000%. Dit is puur persoonlijk, omdat ik weet dat ze ook als een koele, ietwat arrogante tante kan overkomen bij de gemiddelde wandelaar. Prik je daar doorheen en heb je een klik met haar, dan is het een hete latina.

  10. Onderstaande 3 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (18 november 2018),Pierke69 (21 januari 2023),Wentelt Eefje ( 9 juni 2016)

  11. #8
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    14 april 2024 @ 01:19
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Nadat we bijgepraat hadden was het tijd om het bloed sneller te laten stromen en wat extra vocht te verliezen. Of het door de temperatuur kwam (Latina furie) of het feit dat ze me niet verwachtte, maar ze ging helemaal los tijdens het pijpen. Ze is de dvp die ik met afstand het meest bezocht heb, maar deze was echt top. Na ruim een kwartier verwennerij keek ze ondeugend mijn kant op en vroeg of ze me klaar moest pijpen of dat ik wilden neuken. Aangezien het haar verjaardag was legde ik de keuze bij haar. Natuurlijk moest er geneukt worden en het werd een zeer langzame en intieme missio. Soms denk ik dat haar poes op maat gemaakt is voor mij, want zij is de enige bij wie ik zonder problemen in elk standje kan klaarkomen. Tijdens onze sessies laat zij zich ook altijd gaan en wil ze een orgasme. Als je elkaar door en door kent, dan weet je precies wat nodig is en ook ditmaal kwamen we tegelijkertijd klaar. Na een verfrissende douche "claimde" ze een verjaardagsmassage en natuurlijk was ik meer dan bereid om met mijn handen haar strakke 32-jarige killerbody te masseren. Na afloop nog samen een sigaretje gerookt. Ze was nog steeds bloedje geil, opteerde voor een tweede sessie, maar deze Braziliaan Babe zou me gesloopt hebben. Na anderhalf uur afscheid genomen.

  12. #9
    Geregistreerd
    23 juni 2015
    Last Online
    6 september 2022 @ 21:02
    Berichten
    91
    Discussies
    12
    Thanks
    56
    Thanked
    125 in 38 posts

    Standaard

    Afgelopen week heb ik Gyselle nog eens mogen begroeten. Zoals altijd vriendelijk in het gesprek aan de deur en geen gepush om je zo snel mogelijk op de kamer te krijgen.

    Eenmaal op de kamer weet ik meteen weer waarom ik Gyselle zo graag bezoek. Ze weet van sex een hemelse beleving te maken zoals alleen latinas dat kunnen. Ze is de 30 inmiddels ruim gepasseerd en dat is in haar voordeel. Heerlijk knap gezicht en een volle latina kont. En de ervaring spat ervan af.

    Ik hoop dat ze voorlopig nog wel even blijft in Duisburg.

    HH

  13. Onderstaande 2 leden hebben Hooters_Hunter bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax ( 1 oktober 2016),Wentelt Eefje ( 1 oktober 2016)

  14. #10
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:03
    Berichten
    6.132
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.372 in 1.838 posts

    Standaard

    dame trof ik afgelopen vrijdag aan in een van de buiten vip kamers van eros 26 ik geloof 604 een vriendelijk verzoek aan big30 om het adres en kamer nr aan te passen

  15. #11
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    14 april 2024 @ 01:19
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Dan kan big30 dit ook weer gelijk ongedaan maken. Onze spesjalist heeft duidelijk teveel nummers gezien als juryvoorzitter. Miss Duisburg 2015 en de voormalige mrs. Patjax geniet momenteel van een welverdiende vakantie en zal bij terugkeer gewoon haar opwachting in Haus 19 maken. Kamernummer zal afhankelijk zijn van beschikbaarheid op dat moment. Zodra er duidelijkheid over is laat ik het weten.

  16. #12
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:03
    Berichten
    6.132
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.372 in 1.838 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Dan kan big30 dit ook weer gelijk ongedaan maken. Onze spesjalist heeft duidelijk teveel nummers gezien als juryvoorzitter. Miss Duisburg 2015 en de voormalige mrs. Patjax geniet momenteel van een welverdiende vakantie en zal bij terugkeer gewoon haar opwachting in Haus 19 maken. Kamernummer zal afhankelijk zijn van beschikbaarheid op dat moment. Zodra er duidelijkheid over is laat ik het weten.
    afgelopen vrijdag was ze nog in Duisburg heb haar niet gesproken ik ston er van te kijken dat ze van 17-19 naar eros 26 was verhuist ge kan zomaar gelijk hebben

  17. #13
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:03
    Berichten
    6.132
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.372 in 1.838 posts

    Standaard

    Gyselle (Braziliaanse) heeft geen vaste kamer meer . dat heeft ze mijn gisteren mede gedeeld ze werk alleen op vrijdag en zaterdag en het liefst in 17-19 of eros 26 . maar als daar geen kamers vrij zijn zullen we haar ook in een ander huis kunnen treffen . dit ter info

  18. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (27 november 2016)

  19. #14
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    14 april 2024 @ 01:19
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Na bijna een jaar (wat vliegt de tijd toch) gisteravond weer eens bij Gyselle geweest. Nu kom ik nog zelden in Duisburg en dan ook nog eens bij hoge uitzondering op zaterdag. De enigste dag dat Gyselle nog haar kunsten vertoond op de Vulkaan. Ik liep nietsvermoedend de bovenste etage van Haus 19 op en zag haar op haar oude vertrouwde stek (706) staan. Ze zag mij ook onmiddellijk en een zeer enthousiast gilletje vulde de verdieping. Oog voor de overige dames had ik al niet meer. Een zeer hartelijke begroeting volgde en ipv verwijten/vragen waar ik al die tijd was geweest wilde ze weten hoe het ging en wat er allemaal gebeurd was. Ze nodigde me uit om op haar kamer bij te praten ook als ik niet van plan was om met haar te kameren.

    Voor we er erg in hadden was er al een half uur verstreken. Ze keek me ondeugend aan en vroeg of het niet eens tijd werd om de deur te sluiten. Ze wist donders goed dat ik geen nee zou zeggen. Zoals altijd was ik hopeloos verloren. Gelijk zei ze dat ze nog steeds een condoom van mij had (Ik had er altijd standaard bij haar liggen) en deze altijd bij zich had als ze ging werken voor het geval dat ik zou komen. Ik was zeer verbaasd dat ze deze nog steeds had.

    Wat volgde was een spetterende sessie van ruim anderhalf uur waarin mij weer eens duidelijk werd waarom zij mijn "p6-echtgenote" was/is. Onze klik/chemie is nog steeds aanwezig. Met geen enkele dvp heb ik zoveel sessies/uren doorgebracht dan met Gyselle en waarschijnlijk zal er ook nooit meer één in de buurt komen.

    Als er in Haus 19 een kamer vrij is op zaterdag, dan zul je haar daar aantreffen anders is het eros 26.
    De laatste week van juni zal ze er de hele week zijn.

  20. Onderstaande 4 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (18 november 2018),licky luke (11 juni 2017),phoenix (11 juni 2017),Pierke69 (21 januari 2023)

  21. #15
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    14 april 2024 @ 01:19
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Gyselle is weer volledig terug op de vulkaan.

    Kamer 609 in Haus 19

  22. Onderstaande 4 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (18 november 2018),Pierke69 (21 januari 2023),pret (19 oktober 2017),Sjeufke (18 oktober 2017)

  23. #16
    Geregistreerd
    21 oktober 2017
    Last Online
    21 oktober 2017 @ 23:34
    Berichten
    2
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Heey doet ze ook anaal en voor twee keer komen 50 euro!

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:15.

Freude 468*60