Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11

Discussie: Denisa (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    16 januari 2015
    Last Online
    1 juli 2020 @ 06:19
    Berichten
    248
    Discussies
    7
    Thanks
    858
    Thanked
    233 in 66 posts

    Daumen hoch Denisa (Roemeense)

    Denisa:
    Mooi figuur, lang zwart haar, gezellige meid, Roemeense.
    Presales in jaccuzi, dan iets gaan drinken in de bar, dan effe in maroc room, maar nogal druk gevuld door werkloze dvps.
    Dan naar kamer, weer super, tz,pzc,dt,...
    Na kamergang de nodige centjes geregeld, en zouden nog wat aftersales hebben en daarna wss 2e kamergang, zover is niet gekomen.
    Herhalingsgevaar 100%

  2. Onderstaande leden hebben goolfy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (12 februari 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    16 januari 2015
    Last Online
    1 juli 2020 @ 06:19
    Berichten
    248
    Discussies
    7
    Thanks
    858
    Thanked
    233 in 66 posts

    Standaard

    22/12/2015 – avond :
    - Denisa (zwart lang haar, 25j, Roemeense) :
    Het vervolg was voorspeld, eerst presales in de bar dan naar kamer, was weer super goed, tz, pzc, beffen, vingeren, verschillende standjes, dus pse.

  4. Onderstaande leden hebben goolfy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (31 januari 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    16 januari 2015
    Last Online
    1 juli 2020 @ 06:19
    Berichten
    248
    Discussies
    7
    Thanks
    858
    Thanked
    233 in 66 posts

    Standaard

    29/01/2016 – avond :
    - Denisa (zwart lang haar, 25j, Roemeense) :
    eerst presales in de gang dan naar kamer, was weer super goed, tz, pzc, beffen, vingeren, verschillende standjes, dus pse.
    blijft mijn favo, goede babbel, smart girl
    Laatst gewijzigd door Willem2; 29 januari 2016 om 10:00

  6. Onderstaande leden hebben goolfy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (12 februari 2017)

  7. #4
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Ik ben gisteren ook met een Roemeense Denisa meegeweest hetgeen me niet teleurstelde. Ze ziet er niet echt Roemeens uit. Tegen mij vertelde ze dat ze eind twintig was hetgeen dus niet correspondeert met info hierboven. Maar dit moet haar wel zijn. Normaal postuur, glad lichaam, goed verzorgd, goed tongzoenen. Nmc was heel goed met geen enkele restrictie vanuit haar kant. Herhalingsgevaar groot.

  8. Onderstaande 4 leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje ( 7 augustus 2016),Mr Bluenose (12 februari 2017),Sjeufke ( 7 augustus 2016),sofaking ( 7 augustus 2016)

  9. #5
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Gisteren met langharige Denisa meegegaan naar de kamer. Ik ga er vanuit dat het de dame betreft in dit draadje. Denisa heeft een normaal postuur met mooie lichte ogen en een glad geschoren lichaam.

    Ik kwam Denisa voor het eerst tegen in het restaurant toen ze samen met een vriendin wat voedsel naar binnen werkte. Beide dames konden me optisch goed bekoren. In 1e instantie dacht ik dat , naar later bleek Denisa, niet Roemeens was. Nu is me dat egal maar toch. Kwam waarschijnlijk door haar lichte ogen.

    Ik was al met Lydia meegeweest en tijdens een zwembadrondje zag ik haar met Denisa bijpraten op een ligstoel. Hmm, dat zou wel iets kunnen zijn dacht ik. Vriendin van vriendin betekent niet altijd een idem dito service maar ik kreeg er vertrouwen in.

    Toen ik op zoek was naar de 2e kamer kwam ik Denisa tegen op de lange bank onder tv.
    Ik vroeg of ik naast haar mocht zitten en dat was akkoord. Even wat gepraat en mijn interesse steeg met de minuut. Lekker glad lichaam en toch best een leuke smoel. Een dame die bij mij zelfverzekerd over kwam en met een prima leeftijd.
    De interesse mondde uit in een potje tongzoenen op de bank wat min of meer mijn signaal was dat we wel de kamer op mochten. Met een hard voorwerp onder de badjas liep ik haar achterna.

    Kamer was goed. We lagen elkaar prima en nmc,pzc, tz was dik in orde.
    Ik had een 60 min met haar willen doorbrengen doch ging Denisa na de 30 min het laken afruimen en gingen we samen naar de douche. Ik dacht heel kort na en had er wel vrede mee. Ze wist niet dat die 60min voor mij een optie waren natuurlijk.

    Gezien de prima service en het feit dat we toch wel een x aantal minuten over de tijd waren heb ik haar een extra bedrag gegeven. Schade 60 eur dus met heel groot herhalingsgevaar.

  10. Onderstaande 5 leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje ( 7 augustus 2016),Firehawk ( 7 augustus 2016),Mr Bluenose ( 7 augustus 2016),Sjeufke ( 7 augustus 2016),sofaking ( 7 augustus 2016)

  11. #6
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:12
    Berichten
    145
    Discussies
    4
    Thanks
    2.154
    Thanked
    562 in 102 posts

    Standaard Denisa

    Gisteren mijn eerste kamertje met deze mooie dame mogen ervaren,ik had deze dame al meermaals gezien
    in deze club maar gisteren kreeg ik intresse, waarom nu en niet eerder? tja het clubleven kent rare
    wendingen,alhoewel de line up gisteren schitterend was veel dames die ik nog niet had gezien,
    en die wel in aanmerking zouden komen enz,, Gelukkig was sjeufke aanwezig (professor in de sixsensologie)
    en die ik ga aanstellen als mijn persoonlijke raadgever der sixsens activiteiten
    Hij rade mij deze aan dus ging ik naar haar toe en begonnen kennis te maken, daaruit al snel vernomen
    dat dit een dame met brains is, wat later de sleutel laten halen en van een HEMELSE kamergang
    genoten ,alles kwam aan bod tz pijpen was gewoon zalig, lekker gesekst GFE ten top
    Ziet mij nog terug!!!!!

  12. Onderstaande 3 leden hebben Flyerke bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (21 november 2016),Mr Bluenose (12 februari 2017),Nedlovefkk (20 november 2016)

  13. #7
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Gisteren wederom met Denisa naar de kamer gegaan. Ik had via een andere dame vernomen dat ze er was en na verloop van tijd zag ik haar op de bank onder degrote tv zitten. Ze herkende me van onze vorige ontmoeting en we hebben een flinke poos bijgepraat. Denisa's ogen, haar lange haren en volwassen houding maken mij instant horny. Na een douche haar weer opgezocht en de kamer opgetrokken. Dit was precies dezelfde kamer als de laatste keer. Ergens bovenin de "building" met zo'n douchebak er vlak naast. Service is goed en ze komt in het Engels ook vrij goed uit haar woorden. Ze lijkt idd wat meer GFE dan PSE. Tz kwam in het begin wat rustig op gang maar vervolgens haalde ze dat goed in. Pzc en nmc was sterk en zonder inhouding. Nadien nog wel wat blikken uitgewisseld maar echt intensief aftersales leek er niet te zijn. Nu is dat niet perse noodzakelijk en gezien de ruime presales (tijd) moet ik eigenlijk gewoon mijn smoel houden. Ze maakte vlgs mij genoeg kamers.. In de avond haar nog bij Lydia/Liana zien zitten.. Herhalingsgevaar groot.

  14. Onderstaande 8 leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (21 november 2016),Deantje (21 november 2016),Flyerke (20 november 2016),forgetskinnyletsgetfatty (20 november 2016),goolfy69 (21 november 2016),hasta la pasta (21 november 2016),Mr Bluenose (12 februari 2017),Sjeufke (21 november 2016)

  15. #8
    Geregistreerd
    4 augustus 2015
    Last Online
    16 juni 2021 @ 21:11
    Berichten
    95
    Discussies
    4
    Thanks
    84
    Thanked
    247 in 68 posts

    Standaard

    Denisa weer eens omhoog zetten in het lijstje, want dat verdient ze. Gisteren had ze enorm goede zin.
    Praten, lachen en ook afgeven op andere dames ( en terecht). Op de kamer eersteen dansje bovenop het bed, daarna staand zoenen en knuffelen. Liggend kwam het niet goed op gang want ze begon weer als een razende te praten. Ook nog moelijk te volgen door haar accent. Ik wilde haar wat opgeilen, maar ze had er niet zo een zin in. Toen ze zich aan mij ging begeven gooide ze de rem wel goed los. Heerlijke pijpbeurt. Neuken ook top. Missio en afgemaakt in doggie. Prachtig uitzicht op haar mooie lange rug en lange benen en lange haren. Haar 60 euro gegeven voor 35 min. zeer correcte intelligente meid.
    Laatst gewijzigd door Big30; 5 februari 2017 om 22:15 Reden: prive info weggehaald

  16. Onderstaande 3 leden hebben Lewieke bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (24 december 2016),goolfy69 (23 december 2016),Mr Bluenose (12 februari 2017)

  17. #9
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Behorende bij verjaardagsverslag 27 januari 2017

    Al meer dan een half jaar had ik Denisa op het oog. Haar zwarte lange haren en haar oneindig lange benen zag ik wel zitten. Het kwam er maar steeds niet van. Veelvuldig oogcontact, een glimlach, maar daar bleef het dan ook bij. De recensies spraken voor zich en ook van collega's wist ik dat ze goed was.


    Na de kamer met Stacey even pauze genomen, want na die kamer moest de Teddy-baterij weer even worden opgeladen. Weer dat oogcontact...... . Douchen en naast haar gaan zitten onder 'haar' plekje onder het tv-scherm. Altijd weer afwachten hoe zo'n eerste gesprek begint. Nou, dat was geen probleem. Gesprekstof genoeg en ze was best wel veel aan het woord. Deze dame heeft duidelijk een brede blik op de wereld. Ik was verbaasd dat ze al 30 jaartjes jong is, want mijn inschatting bleef steken bij 25-26.
    Een dame die gepokt en gemazeld is in deze wereld en die exact weet waarvoor ze in Sixsens is.

    Van Sixsens had ik een kamer met jacuzzi cadeau gekregen. Ik had vooraf wel enkele dames in gedachten die daarvoor in aanmerking kwamen. Het gesprek met Denisa verliep zodanig positief, dat ik haar de kamer met jacuzzi gunde! Normaal zou ik alleen met een bekende dame voor de kamer met jacuzzi hebben gekozen. Het voelde goed aan...dus naar numero 9! Dat was een schot in de roos!

    Het duurt even alvorens de jacuzzi is gevuld. Het eerste half uur op het grote bed doorgebracht. Een knuffelaarster pur sang en TZ zoals Sjeuf dat graag ziet. Na een half uur erotisch baantjes trekken in de jacuzzi, weer terug naar het grote bed. 100% GFE, maar er zat op momenten ook een flinke scheut PSE bij. Een professional in positieve zin. Laat geen minuut onbenut. Twee top uurtjes!
    Een 100% Teddy-kamer! Weer eentje er bij in de top van mijn ranking!

    MTQzOTM0MDE2NjkxNjQzNjcw.jpg

  18. Onderstaande 8 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    biged (11 februari 2017),blauwebeer (16 februari 2017),Deantje (11 februari 2017),forgetskinnyletsgetfatty (10 februari 2017),goolfy69 (12 februari 2017),Manureva (18 februari 2017),Mr Bluenose (12 februari 2017),Nedlovefkk (11 februari 2017)

  19. #10
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Denisa heeft geduldig het einde van het gesprek in de Oriëntaalse ruimte afgewacht en wuift hem al kushandjes toe wanneer hij zich over de reling buigt en de arena overschouwt.
    Groot en slank, lange zwarte haren, gezegend met een uiterst fraaie voorgevel, straalt stijl, klasse en elegantie uit, en is naar saunaclub-normen bijzonder intelligent. Ze is niet piepjong meer, maar dit maakt net dat zij in bed een dankbare en gulle minares is. Voorlopig laten we Vicky nog effe in de wachtzaal en gaan we voor de tigste maal op herhaling bij de elegante Roemeense verschijning. Zoals vanouds een fantastische beleving in een kamer in de oude deel van SS; alleen het lawaai van gasten die zich op een terras aan vanalles en nogwa tegoed doen verstoort eingszins de concentratie. Onnodig te zeggen dat Denisa bij een volgend bezoek terug op de boodschappenlijst staat ?

  20. Onderstaande 5 leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (12 april 2017),goolfy69 (12 april 2017),Manureva (13 april 2017),Mr Bluenose (12 april 2017),Sjeufke (11 april 2017)

  21. #11
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Heeft er iemand recentelijk deze innemende vrouw nog gezien ?

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60