13-08-2005

Donderdag maar één kamerbezoek afgelegd in Wildenrath.
Tracy kwam op een gegeven moment zelf naar me toe en vroeg of ze me gezelschap mocht houden. Geen probleem, aangezien ze de hele tijd al lief naar me lachte en ik ook wel eens een donkere dame wilde proberen.
Ze begon met me te masseren, daarna mocht ik haar kale kutje beffen. Ze genoot er zichtbaar van; haar handen beroerden haar borsten en na een tijdje begon ze zichzelf te vingeren, toen ik vier vingers in haar grotje had begraven. Bij het orgasme dat volgde, ben ik ze gelukkig niet kwijtgeraakt, want haar spieren in haar kutje deden daar de grootste moeite voor.
Toen was ik aan de beurt. Het pijpen begon met veel te veel handwerk, wat ook nog een beetje pijnlijk was. Toen ik haar vroeg haar handen niet te gebruiken, werd de intensiteit stukken beter.
Na een eerste pijpsessie, kwam ze boven op me zitten. Na het neuken nog een pijpsessie, waarbij ik in haar mondje klaar kwam met een krachtexplosie.
Een leuke meid, die redelijk goed is, maar geen topper. Ook de hygiene is niet denderend.
Ze probeert je wel het geld uit je portemonnee te rammen, want haar tellen is niet optimaal. Pas daarmee op en spreek van te voren met haar af, wat je kwijt wilt zijn om met haar een kamerbezoek te doen.

F