Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Judith ( Grie )

  1. #1
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 13:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.568
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Daumen hoch Judith ( Grie )

    Judith is naar eigen zeggen een Griekse dame van 23 jaar oud al twijfel ik en een beetje over het Griekse gedeelte aangezien ze ook Roemeens met collega's kan praten maar dat heeft volgens haar een andere reden als Roemeens zijn, ze blijft vol houden een Grieks te zijn. Nu zal het me eigenlijk ook en rotzorg zijn want het is gewoon een fijne meid met een lekker figuur. Ik kwam haar tegen in de bar en ze trok mijn aandacht door intiem tegen me aan te dansen, nou was ze deze avond niet de enige dame die probeerde mijn aandacht te wekken voor een kamergang maar met haar zag ik dat toch al vrij snel zitten, al had ik toch een beetje mijn twijffels een spraakwaterval is ze namelijk niet echt.

    We gingen dus al vrij snel de kamer op en daar kwam langzaam een gesprek in het Engels op gang ze werkte een tijdje nu in dit vak en was naar een tijdje in PHG weer terug in de magnum. Toen de hoge hakken en de kleren uitgingen viel me eigenlijk pas op hoe petite dit meisje is ze is rond de 1.55 groot en heeft een heel slank figuur met een heerlijk klein bol kontje en kleine maar fijne borsten. Ik vond het al knap toen ik vroeg of ze aan sport deed en ze dit met nee beantwoorde, maar nog veel knapper vond ik dat ze dit lichaam heeft behouden naar de geboorte van 2 kinderen.

    Over de sex een spraakwaterval is ze niet maar ze kon bij mij wel door voor een echte GFE al deed ze niet uitbundig tongzoenen eerder voorzichtige kusjes. Verder lekker knuffelen met haar, ze genoot zichtbaar van gebeft te worden, en lekker neuken in 2 standjes ze had verder geen glijmiddel meer nodig. Vingeren vond ze ook geen probleem maar liever niet met de vinger erin maar eigenlijk moet ik de conclusie trekken dat dit meisje denk ik niet in het vak thuis is. Je zou haar niet voor niets bijna mee willen nemen voor op het nachtkastje en ondanks dat haar service goed is met GFE en alles ik denk dat ze dit werk echt puur doet om haar kinderen te onderhouden dus wees een beetje zuinig op haar en ik hoop dat ze snel een goede man treft zodat ze uit de business kan want je kan haar niet vergelijken met 9 van de 10 andere brood dvp in een club als Magnum vind ik.
    I just don't give a fuck

  2. Onderstaande leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (12 december 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Ze is nu even de kerstperiode aan het overbruggen in PHG als Morena...

  4. Onderstaande leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (24 december 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60