Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 254
  1. #1
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Beitrag Beste recensie van de maand Oktober 2015 (jury Badslippers)

    Opnieuw een nominatie voor de Vulkaanridder voor de nieuwe periode (Oktober). Hij maakt een der liefste en aardigste dames van LR het hof.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...382#post448382

  2. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    WA ( 1 oktober 2015)

  3. #2
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard EINDUITSLAG DERDE PERIODE

    do 1 okt 2015, 7:20


    'Historische zege' VulkaanRidder


    Van onze Ijsberenredactie
    In 2014 werd hij nog veelvuldig genomineerd in de BRvdM, maar daarna werd het stil. In september, en wel de 3de periode om precies te zijn, deed VulkaanRidder weer van zich spreken. En hoe. De voormalige Vulkanstrasse-adept bezorgde zichzelf een 'historische overwinning' in de BRvdM: 21 nominaties.
    "Ik ben heel erg blij", sprak VulkaanRidder nadat hij na vele recensies eindelijk eens wist te winnen op het forum. "Ik wist dat ik hier de laatste maanden alleen nog maar had verloren en dat het moeilijk, maar ook belangrijk zou worden om een resultaat neer te zetten. Nu ben ik heel blij, omdat deze overwinning belangrijk is voor de meises, de clubs en de ijsberen. Dit is een grote overwinning in de geschiedenis van de VulkanStrasse."
    "Ik toonde respect voor bijvoorbeeld VazKor en Badslippers, maar ik was niet bang. Ik wist wat ik moest doen om deze periode te winnen en dat heb ik gedaan. Ik ben erg blij met mijn nominaties.""Dit is een historische en belangrijke overwinning. Maar is ook goed om jury te worden? Ik moest nog 2 nominaties scoren en ik kreeg er nog 4. Het is moeilijk tellen met al die nominerende ijsberen er tussen door. Wij zullen het straks zien.”

    'Wat een maand'
    Ook VazKor zelf was dolblij: "Wat een maand! Zo kent niemand mij en zo dump ik als een lading sperma een zestal recensies op het forum. Mijn eerste vrijkaartje. Dit is pas het begin, kom op Forum.Here I come en dan heb ik het niet over een orgamse"

    Maar niet alleen de nummer1 (VulkaanRidder) en nummer 2 (VazKor) zijn bekend. De eindstand over de derde periode is als volgt:

    1. VulkaanRidder: 20 punten
    2. VazKor: 8 punten
    3. BergM550 en VulkaanRidder: 7 punten
    4. VazKor (2x)en Rob45: 6 punten
    5. VazKor, Marcus69, DaveDV en SS: 5 punten
    6. HastaLaPasta, Licky Luke en MegaBoob: 4 punten
    7. VazKor (2x), Rene4Rene en PatJax: 3 punten



  4. Onderstaande leden hebben Ace2 bedankt voor deze bijdrage:

    WA ( 1 oktober 2015)

  5. #3
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    'Historische zege' VulkaanRidder

    Maar niet alleen de nummer1 (VulkaanRidder) en nummer 2 (VazKor) zijn bekend. De eindstand over de derde periode is als volgt:

    1. VulkaanRidder: 20 punten
    2. VazKor: 8 punten
    3. BergM550 en VulkaanRidder: 7 punten
    4. VazKor (2x)en Rob45: 6 punten
    5. VazKor, Marcus69, DaveDV en SS: 5 punten
    6. HastaLaPasta, Licky Luke en MegaBoob: 4 punten
    7. VazKor (2x), Rene4Rene en PatJax: 3 punten

    Op basis van de bovenstaande einduitslag van de eerste periode kan de jury, met welgemeende felicitaties voor de 2 schitterende recensies, melden dat de vrijkaartjes gaan naar:


    VULKAANRIDDER






    VAZKOR



  6. Onderstaande 2 leden hebben Ace2 bedankt voor deze bijdrage:

    VAZKOR ( 1 oktober 2015),WA ( 1 oktober 2015)

  7. #4
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard AMPEX AMPEX AMPEX AMPEX AMPEX AMPEX AMPEX AMPEX AMPEX AMPEX AMPEX

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht

    'Historische zege' VulkaanRidder

    Is de overwinnig van VulkaanRidder in de derde periode van voldoende omvang om als eerste te eindigen over de gehele maand september en daarmee het jury-schap te veroveren?

    De jury gaat tellen en nog eens tellen............................................ ...................

  8. Onderstaande leden hebben Ace2 bedankt voor deze bijdrage:

    WA ( 1 oktober 2015)

  9. #5
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 09:04
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Opnieuw een nominatie voor de Vulkaanridder voor de nieuwe periode (Oktober). Hij maakt een der liefste en aardigste dames van LR het hof.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...382#post448382
    +1

  10. Onderstaande leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    WA ( 1 oktober 2015)

  11. #6
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Een welgemeend dank je iedereen die m'n recensies en het Nancy-verhaal van afgelopen maand nomineerde ...maar welk eentje heeft me nu op de 2e plek gezet?

    Even over de 8 recensies-at-once van de Kölner clubtour want ik het niet kan laten: omdat ik alles, 3 clubrecensies, 4 damesrecensies en 1 overkoepelend artikel met intro en (zeer subjectieve) vergelijkingstabel, aan elkaar wou linken kon ik natuurlijk niet anders dan alles in één keer te posten zolang die berichten nog bewerkt kunnen worden. Daar heb je maar beperkt de tijd voor. Noem het een experiment dat ik in Mondial bedacht heb, gezien 3 vrijkaarten in 3 clubs die dicht bij elkaar liggen daar perfect toe leent om het als een tour in Keulen te zien. Ik heb er veel plezier aan beleeft en nog eens herbeleeft onder het schrijven. Dank voor de appreciatie en dank voor het vrijkaartje.

    En proficiat aan Vulkaanridder
    De zwarte wolf

  12. Onderstaande 2 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 1 oktober 2015),WA ( 1 oktober 2015)

  13. #7
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...394#post448394

    Een nomi voor Wijze grijze en zijn relaxdag in de Park-"Saunaai"-Residenz. Het biechten is erbij ingeschoten en dat doet bij Bluebear toch de wenkbrauwen fronsen. Die wekelijkse trekbeurt van de plaatselijke geestelijke schiet er nu toch bij in. De goede man zit iedere zondag klaar voor zijn wekelijkse ejaculatie. De geile verhalen die Wijze grijze hem door het roostertje toefluistert brengen hem in hemelse sferen.
    De donkerbruine "Jan van Veen"-achtige stem met Limburgse tongval van Wijze grijze kan ertoe leiden dat de biechtstoel te klein wordt, omdat de andere paters inmiddels ook nieuwsgierig geworden zijn.

    6a00d8341c782453ef01053655bd3f970b-800wi.jpg
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  14. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Wijze grijze ( 1 oktober 2015)

  15. #8
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.018 in 1.589 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VAZKOR Bekijk bericht
    En proficiat aan Vulkaanridder
    Dank u vriendelijk meneer VAZKOR u ook van harte gefeliciteerd

    en ook mijn hartelijke dank aan de ijsberen die mijn recensies van de afgelopen week de moeite van het lezen waard vonden. Ik schrijf niet zo heel vaak zo uitgebreid mijn ervaringen op en dan is het extra leuk als dat in de smaak valt. Zeker als ik me dan bedenk dat de nieuwswaarde van mijn berichten beperkt is. Diverse ijsberen hebben veel minder text nodig om veel meer te vertellen.

    Ook Ace2 verdient een pluim voor de jurering, verslaggeving en de humoristische wijze waarop hij deze brengt. Wie zou toch zijn bron zijn....

    Het is nog even afwachten wie de jury gaat worden voor volgende maand. Ik, Badslippers of VAZKOR (die bij elkaar opgeteld toch echt de meeste nomi's heeft met veschillende berichten) wie het weet mag het zeggen. Ik heb het twee jaar geleden al eens gedaan en moet zeggen dat het erg leuk was om te doen maar dat er stiekem nog best wel wat uurtjes werk in gaan zitten.

    Wat het ook mag worden, iedereen veel schrijfplezier gewenst.

    Groet,

    VR

  16. Onderstaande 3 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 1 oktober 2015),Sjeufke ( 1 oktober 2015),VAZKOR ( 1 oktober 2015)

  17. #9
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 21:08
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Ace2 houd er nog even de spanning in maar ik zie de titel al............
    Beste Recensie van de maand Oktober 2015 Jury Vulkaanridder.............

  18. #10
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard EINDSTAND

    do 01 okt 2015, 23:34

    'Regels Ace2 te ingewikkeld'

    DUITSLAND -
    De regeltjes van Ace2 zijn te ingewikkeld en moeten vereenvoudigd worden. Moderator en forumvoorzitter Willem2 zei dat vorige week tijdens de nominatiecyclus van de BRvdM.
    Willem2 legde uit dat de regels zo complex zijn geworden na jaren van onderhandelingen en wijzigingen. Maar behalve ingewikkeld zijn ze ook moeilijk voorspelbaar. Zelfs de knapste koppen op Willem’s forum hebben moeite om het volgen. “Zelfs Ace2 is de weg kwijt. Hij weet niet meer wat het begin en wat het einde is” licht Big30 desgevraagd toe.
    Ten opzichte van de gemiddelde ijsbeer is dat helemaal een probleem omdat Ace2 kan bepalen wie een vrijkaartje krijgt. "Als je de regels niet kunt uitleggen heb je een probleem", aldus Big30. "De regels moeten daarom worden vereenvoudigd en controleerbaar en begrijpelijk worden", "zonder dat het raamwerk zwakker wordt".

    Volgens de uitslag van Ace2 zouden zowel Badslippers als VulkaanRidder 21 nominaties hebben. “Wie verzint zoiets?” klaagt Deket. Ingewijden menen te hebben moeten vast stellen dat zelfs Boy69 alle nominaties is aan het natellen. Hij liep tegen het onderscheid van verschillende recensies van dezelfde ijsbeer aan tot dubbele nominaties. “Het gerucht gaat dat hij donderdagavond is afgevoerd in een dwangbuis” vertelt SofaKing. “Als het moeilijk wordt is Ace2 in geen velden of wegen te bekennen” klaagt Gignnl “tell me sonething new”

    Ondertussen zoekt men uit wie nu jury over oktober moet worden. VulkaanRidder wordt verdacht van fraude, maar heeft wel alle nominaties in 1 periode gekregen, terwijl die van Badslippers zijn verspreid over 2 periodes. Beiden lijken genegen de zware taak van het juryschap op zich te nemen. “Het lijkt wel een Gregoriaanse knoop die ontrafeld moet worden” zucht Licky Luke Net alsof je tong blijft steken achter een klit” Toch lijkt er wel logica in te zetten, waardoor de jury over oktober wordt………………………………………………………..



  19. Onderstaande 2 leden hebben Ace2 bedankt voor deze bijdrage:

    rob45 ( 2 oktober 2015),WA ( 1 oktober 2015)

  20. #11
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Mechelen in Sharks die deugdelijke info geeft betreffende min- en pluspunten en en passant effe the record straight zet qua Duitse dames, het gros ervan...anywhere bijna doch in het Frankfurtse natuurlijk exponentieel. 2 mooie uiteenzettingen qua damesperformances, wat relativering bij joehoe jippie alles is immer topgejubel van anderen en schrijft waar het grotendeels op neer komt...ss laat dan de min ook logischerwijze achterwege en knalt er een +1 tegenaan zonder link want wie weet is de nog onbekende jury des maands wel een fervente tegenstander van al dat ge-link en smijt ´k daarmede m´n eigen ruitenwissers in een vuilbak en dat kan ´k missen als kiespijn bij dit licht nevelige weertje zo s´morgens want anders maai ´k de postbode van z´n fiets en dan moppert het buurtcomité weer eens te méér over nasty bloedvlekken op het fietspad en té laat arriverende post enzo. U merkt, ss is een medelevend en licht empathisch jochie zo sporadisch.
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  21. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen ( 2 oktober 2015)

  22. #12
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Last Online
    1 december 2023 @ 22:07
    Berichten
    466
    Discussies
    6
    Thanks
    1.730
    Thanked
    352 in 193 posts

    Standaard

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...564#post448564

    Hollandse steun en +1 nominatie voor Mechelen in Sharks, aangevuld met paspoortjes en terzake doende losse opmerkingen in relevante threads!

    Graeme_Rutjes,_Erwin_Koeman,_Aad_de_Mos,_Piet_den_Boer_&_Wim_Hofkens.jpg

  23. Onderstaande leden hebben Don Rudo bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen ( 2 oktober 2015)

  24. #13
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    6.127
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Rudo Bekijk bericht
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...564#post448564

    Hollandse steun en +1 nominatie voor Mechelen in Sharks, aangevuld met paspoortjes en terzake doende losse opmerkingen in relevante threads!

    Graeme_Rutjes,_Erwin_Koeman,_Aad_de_Mos,_Piet_den_Boer_&_Wim_Hofkens.jpg
    plus 1

  25. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen ( 2 oktober 2015)

  26. #14
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Nb discussie klagen bij de thekefrau. Zie:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...e-thekefrau-OK
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  27. #15
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard DE JURY VOOR DE MAAND OKTOBER

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Volgens de uitslag van Ace2 zouden zowel Badslippers als VulkaanRidder 21 nominaties hebben.

    Toch lijkt er wel logica in te zetten, waardoor de jury over oktober wordt………………………………………………………..


    BADSLIPPERS

  28. Onderstaande leden hebben Ace2 bedankt voor deze bijdrage:

    rob45 ( 2 oktober 2015)

  29. #16
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    BADSLIPPERS
    Ongelofelijk spannend was dat de afgelopen maand en dat uitgerekend Badslippers nu de nieuwe jury mag zijn. Ik heb hem vanavond nog gesproken en kort de regels uitgelegd
    Heel erg bedankt Ace2 dat je afgelopen maand jury hebt gespeeld en Badslippers veel plezier deze maand.

    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  30. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 3 oktober 2015)

  31. #17
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:15
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.761
    Thanked
    3.829 in 600 posts

    Standaard

    begrijp er niks van.... schijnt dat ik niet gewonnen heb....


  32. #18
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    Wat een warrige vertoning is dat toch als Ace2 de scepter zwaait over de beruchte maar vooral triviale wedstrijd "De Beste Recensie van de Maand". Omdat deze wedstrijd altijd weer ontaardt in onbegrip, verbazing en kritiek heb ik een bezoek gebracht aan de burelen van onze forumdirecteur Willem2. Hij legde uit dat Ace2 de enige persoon zou kunnen zijn om de wedstrijd nieuw leven in te blazen en weer op de kaart kon zetten. "Dat hij daarbij de tijdslimiet overschrijdt en een ingewikkelde telformule hanteert die eigenlijk alleen door hem te volgen is, moesten we daarbij voor lief nemen", zei Willem2.

    Vulkaanridder was "Not amused" dat de voorzittersrol aan zijn neus voorbij ging. "Wij hadden daar toch op zaterdagavond duidelijke afspraken over gemaakt in de Jacuzi van LR", zo liet hij mij per interne mail weten. "Jij zou stemmen ronselen bij de diverse ijsberen zodat ik ook eens op de voorzittersstoel kon plaatsnemen en de steekpenningen die daarbij horen in ontvangst zou kunnen nemen". Dat klopt. Ik heb me inderdaad als stemmenronselaar opgedrongen omdat ik in de maand Oktober nogal drukke werkzaamheden had waardoor er weinig tijd zou overblijven om de wedstrijd in rechte banen te leiden.

    Voor Bluebear eindigde de strijd om de voorzittersrol in een grote desillusie. "Ik dacht dat BS en ik een gelijk aantal stemmen hadden. Waarom hij dan een voorkeursbehandeling kreeg is voor mij volstrekt onduidelijk. Ik kan niet anders vermoeden dat hij de grootste kontlikker van het forum is en dat heeft duidelijk zijn vruchten afgeworpen", liet hij weten.

    Hoe nu verder. Na mijn bezoek aan het hoofdkantoor van Willem2 besloot ik geheel tegen zijn doctrine in dat er deze maand slechts één regel is. Die is:

    "Er zijn geen regels, de voorzitter beslist alles"

    Waarom gekozen voor deze ene regel? Wel, geheel in stijl met mijn voorbeeld de filosoof Machiavavelli hanteer ik als uitganspunt:

    "Het doel heiligt de middelen"

    "De Beste Recensie van de Maand" is het laatste jaar verworden tot een carnavaleske vertoning waarbij niet de beste recensie won maar de recensie met de meeste stemmen, nominaties, thanks. En als er iets is wat je niet moet doen is de stem aan het volk, het gepeupel kortom de ijsberen geven. Het volk leeft bij de waan van de dag en waait met alle onfrisse winden mee die hen op dat moment welgevallig zijn. De massa laat zich meesleuren door schijn, egocentrisme en eigenbelang. Ijsberen moeten je brood en spelen geven maar geen macht. Daarvoor zijn ze te wispelturig maar vooral te dom.

    Dat bleek wel uit het verleden waarin telkens weer regels werden opgesteld waaraan stemmen deden te voldoen. Bijvoorbeeld een nominatie diende vergezeld te gaan met een zogenaamde "hyperlink". Zelfs dat was teveel gevraagd. Over een eventuele motivatie praten we niet eens. Sommige ijsberen vernederden zichzelf door zich te bedienen van het minimalistische en platvloerse +1. Dat is toch de ultieme schoffering voor een zich uit de naad schrijvende ijsbeer. Ricardo Banana verdedigt zich door te stellen:"De jury mag blij zijn dat ik na 20 flessen Salitos überhaupt nog in staat ben om die +1 te schrijven." Verder gaf hij aan dat hij meer prijs zou stellen op een krat bier als een vrijkaart.

    Het staat elke ijsbeer natuurlijk vrij om nominaties uit te brengen maar begrijp goed dat die geen enkel gewicht in de schaal zullen leggen. Voor Wijze Grijze is dit een hard gelag. "Als ultieme nominatie- en vrijkaartenschnabbelaar worden mij alle middelen ontnomen om wat vrijkaarten te scoren. Ik overweeg serieus om ijsberen over te halen om naar het concurrerend forum te komen waar de stem van de ijsbeer nog telt en op prijs wordt gesteld. Dit forum begint toch langzamerhand dictatoriale trekjes te vertonen."

    We zijn inmiddels 3 dagen onderweg dankzij het getreuzel van Ace2. "Ik denk dat ik teveel met Picasso1 en Raul7 omga. Dan krijg je al snel de neiging tot Mañana Mañana. Morgen is er weer een dag". En zo is het maar net. "Let the game (wat eigenlijk geen wedstrijd is) begin".

  33. Onderstaande 14 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 3 oktober 2015),Bluebear ( 3 oktober 2015),Bosco ( 3 oktober 2015),kempie ( 4 oktober 2015),Laatbloeier ( 4 oktober 2015),mechelen ( 3 oktober 2015),rob45 ( 3 oktober 2015),sofaking ( 3 oktober 2015),Teiresas ( 3 oktober 2015),VAZKOR ( 3 oktober 2015),WA ( 3 oktober 2015),Wentelt Eefje ( 3 oktober 2015),Wijze grijze ( 3 oktober 2015),Willem2 ( 3 oktober 2015)

  34. #19
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Hier : https://www.ijsberenforum.com/forum/...656#post448656 .... krijg nou tieten. Het juryschap van de beste recensie van de maand is voorbij en het getreuzel van tellen klaarblijkelijk ook en meteen komt er van Ace2 een paspoortje en recensie. Alleen daarom al een nominatie
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  35. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 4 oktober 2015)

  36. #20
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    De wedstrijd is nog niet begonnen of de rapen zijn gaar.

    "De druk om per direct af te treden wordt nu wel heel erg groot", zegt Deket. "Ik verkondig altijd mijn mening: "Democratie is de minst slechte staatsvorm en die democratie wordt met voeten getreden nu BS de voorzitter is geworden van de beste recensie van de maand", stelt hij. "Met zijn, Het Doel Heiligt de Middelen doctrine, bedient hij zich van de consequentialistische ethiek terwijl ik een fervent aanhanger ben van de deontologische ethiek", orakelt hij verder. Hij wordt bijgevallen door een oproep van topsponsors aan BS om per direct op te stappen als voorzitter van "De Beste Recensie van de Maand".

    Planet Happy Garden en Villa Vertigo kwamen direct na de benoeming op vrijdagavond als eerste met een verklaring, gevolgd door Samya en van Goch en Heaven 7. De vier Duitse saunaclubs zijn met Living Room, Golden Time en FKK Oceans de zeven belangrijkste geldschieters van het ijsberenforum.

    "Deze oproep is toch wel verrassend", zegt Big30 stroman van Willem2 ook wel de Platini van het ijsberenforum genoemd. "Deze sponsors hebben zich eerder terughoudend opgesteld. Living Room, Golden Time en FKK Oceans pleitten eerder wel voor hervormingen, maar zo direct op de man spelen is uniek. In de historie is zo'n statement gericht tegen de voorzitter van zo'n grote wedstrijd nog nooit voorgekomen. De druk op de andere sponsors om kleur te bekennen wordt ook groter. Maar ik blijf erbij, wij hebben de beste voorzitter voor de beste recensie van de maand. Laat daar geen twijfel over bestaan".

    "Complete onzin", riposteert Peter020. "Hopelijk begrijpen de laagbegaafde Big30 en zijn trouwe volgers het nu eindelijk ook. Het zou wel eens tijd worden. Ik had ze wel ietsje intelligenter ingeschat, maar helaas. In plaats van een Fluwelen Revolutie kan dit niet anders betiteld worden als de Betonnen Revolutie"

  37. Onderstaande 7 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 3 oktober 2015),deket ( 3 oktober 2015),kempie ( 4 oktober 2015),rob45 ( 3 oktober 2015),sofaking ( 3 oktober 2015),Teiresas ( 3 oktober 2015),WA ( 3 oktober 2015)

  38. #21
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Hier : https://www.ijsberenforum.com/forum/...656#post448656 .... krijg nou tieten. Het juryschap van de beste recensie van de maand is voorbij en het getreuzel van tellen klaarblijkelijk ook en meteen komt er van Ace2 een paspoortje en recensie. Alleen daarom al een nominatie
    Een uitgebreid en gedetailleerd damespaspoort verdient alle steun en aanmoediging. Nominatie voor Ace2 en Naomi met het geile Vlaams accent.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  39. Onderstaande leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 4 oktober 2015)

  40. #22
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    De wedstrijd is nog niet begonnen of de rapen zijn gaar.

    "De druk om per direct af te treden wordt nu wel heel erg groot", zegt Deket. "Ik verkondig altijd mijn mening: "Democratie is de minst slechte staatsvorm en die democratie wordt met voeten getreden nu BS de voorzitter is geworden van de beste recensie van de maand", stelt hij. "Met zijn, Het Doel Heiligt de Middelen doctrine, bedient hij zich van de consequentialistische ethiek terwijl ik een fervent aanhanger ben van de deontologische ethiek", orakelt hij verder. Hij wordt bijgevallen door een oproep van topsponsors aan BS om per direct op te stappen als voorzitter van "De Beste Recensie van de Maand".

    Planet Happy Garden en Villa Vertigo kwamen direct na de benoeming op vrijdagavond als eerste met een verklaring, gevolgd door Samya en van Goch en Heaven 7. De vier Duitse saunaclubs zijn met Living Room, Golden Time en FKK Oceans de zeven belangrijkste geldschieters van het ijsberenforum.

    "Deze oproep is toch wel verrassend", zegt Big30 stroman van Willem2 ook wel de Platini van het ijsberenforum genoemd. "Deze sponsors hebben zich eerder terughoudend opgesteld. Living Room, Golden Time en FKK Oceans pleitten eerder wel voor hervormingen, maar zo direct op de man spelen is uniek. In de historie is zo'n statement gericht tegen de voorzitter van zo'n grote wedstrijd nog nooit voorgekomen. De druk op de andere sponsors om kleur te bekennen wordt ook groter. Maar ik blijf erbij, wij hebben de beste voorzitter voor de beste recensie van de maand. Laat daar geen twijfel over bestaan".

    "Complete onzin", riposteert Peter020. "Hopelijk begrijpen de laagbegaafde Big30 en zijn trouwe volgers het nu eindelijk ook. Het zou wel eens tijd worden. Ik had ze wel ietsje intelligenter ingeschat, maar helaas. In plaats van een Fluwelen Revolutie kan dit niet anders betiteld worden als de Betonnen Revolutie"
    Volgens mij moet je de kritikasters in snelheid nemen, en gewoon vandaag al de 6 winnaars en de jury voor November aankondigen.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  41. #23
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...656#post448656

    Een dikke nomi voor Ace2 en zijn avontuur met de Belgische chocoladebruine Naomi. De mix van Afrikaans/Belgische savannesex werd gepresenteerd aan Ace2 met op de achtergrond het opzwepende geluid van de krijgers die op hun trommels sloegen. De climax naderde snel en Ace2 werd verrast door een voorproefje van de komende moessonregens die weldra de Afrikaanse grond zouden bevloeien.
    Met grote overdruk spoot deze Afrikaanse impala de liefdesnectar uit haar punani ter bevestiging dat dit ritueel voor een natte winter zeer goed geslaagd was.

    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  42. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 4 oktober 2015)

  43. #24
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Last Online
    1 december 2023 @ 22:07
    Berichten
    466
    Discussies
    6
    Thanks
    1.730
    Thanked
    352 in 193 posts

    Standaard

    Voor mij ook een nomi voor Ace2 in de GT met de Belgische Ethiopische wegens sjeuig verhaal.

  44. Onderstaande leden hebben Don Rudo bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 4 oktober 2015)

  45. #25
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    Aangezien de voorzitter deze maand alles bepaalt en nominaties geen enkele zin hebben wil hij de lezende ijsberen laten kennismaken met een paar recensies die het lezen waard zijn en wellicht in aanmerking komen voor een prijs in de vorm van een vrijkaart.

    mechelen
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...564#post448564

    Vulkaanridder
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...382#post448382

    Ace2
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...656#post448656

    Bergm550
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...582#post448582

    Tony M
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...692#post448692

    Liefje
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...674#post448674

    Satanic Surfer
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...686#post448686


    Inmiddels overstromen de mailboxen van de heren moderatoren."Inderdaad, het regent klachten over de nieuwe opzet van De Beste Recensie van de Maand", reageert MichelJ. Ook Deket is nog niet over de klap heen en vindt dat klachten "Face-to-Face" uitgepraat moeten worden. "Kijk, zo'n Vulkaanriddertje beklaagt zich bij de heren moderatoren. Dat is kinderachtig". Vulkaanridder, op zijn beurt, antwoordt: "Dat mag Deket vinden. Ik persoonlijk vind het niet netjes om zo te reageren als je niet de volledige context kent. Ik heb BS zeker vijf keer verteld grote interesse te hebben in de functie van voorzitter. Dit alles op een normale manier. Maar No, Nee, Nein het mocht allemaal niet baten."

    Nedlovefkk heeft het ook helemaal gehad met "De Beste Recensie van de Maand": "Ik ben inmiddels overgeschakeld naar volleybal. Ik moet zeggen dat het wel een echte tv sport is. Snel qua spel, spanning. Ik volg de oranje dames nu wel en kijk graag naar echte wedstrijden. DBRvdM kan me gestolen worden"

    Piet plezier hoeft niet lang na te denken over wat hij deze maand gaat doen. "De Beste Recensie van de Maand??? Lik mijn reet en kus mijn kloten. Ik ben nu met Anaconda onderweg naar de leukste en gezelligste club van NRW van GOCH. En vanwege de Oktoberfeesten blijven we daar de hele maand."

    Naast al die mooie recensies valt er ook veel onzin maar vooral dommigheid te lezen. Derhalve gaan The Razzie's naar Hemaworst en Peter020. Net als de beruchte maar ook grappige Mohammed Saïd al-Sahaf, bijgenaamd: Comical Ali blijven ze maar geloven in de Fluwelen Revolutie terwijl de barkrukken in het spelershome allang bekleed zijn met jute.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hemaworst Bekijk bericht
    Je haalt weer eens de nodige zaken door elkaar en kletst weer halve waarheden. De door jou zo vaak aangehaalde Fluwelen Revolutie is al in 2010 afgerond en betrof alleen maar het naar binnen loodsen van Ajacieden in de Ledenraad van Ajax om vanuit dat orgaan invloed te kunnen uitoefenen of het aannemen en ontslaan van bestuursleden. Na de algemene ledenvergadering van 14 december 2010 werd bekend dat zeven van de acht ex-voetballers die zich beschikbaar hadden gesteld voor de ledenraad waren gekozen tot nieuwe leden (Dick Schoenaker, Peter Boeve, Dick de Groot, Barry Hulshoff, Keje Molenaar, Aron Winter en Co Meijer (Ruud Haarms werd herkozen)) en was feitelijk de Fluwelen Revolutie afgerond.

    Daarnaast is er, voortvloeiend uit de Fluwelen Revolutie, zoiets als het Plan Cruyff zoals dat in het voorjaar van 2011 werd gepresenteerd en waarin Cruyff op hoofdlijnen schetste hoe de Ajax-organisatie (met name de jeugdopleiding) hervormd zou moeten worden om uiteindelijk op termijn weer aantrekkelijk en succesvol voetbal te kunnen gaan spelen. Plan Cruyff is een meerjarenplan en iets anders dan de Fluwelen Revolutie (maar goed, ook met name de non-Amsterdamse media hebben daar moeite mee, dus het zij je vergeven).
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter020 Bekijk bericht
    Dit is helemaal juist geformuleerd. 'Plan Cruijff' is het jeugdopleidingsproces na de noodzakelijke fluwelen ingreep en vanzelfsprekend een meerjarenplan.

    Hopelijk begrijpen de laagbegaafde B30 en zijn trouwe volgers het nu eindelijk ook. Het zou wel eens tijd worden. Ik had ze wel ietsje intelligenter ingeschat, maar helaas.

  46. Onderstaande 5 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 4 oktober 2015),mechelen ( 4 oktober 2015),Nedlovefkk ( 9 oktober 2015),sofaking ( 3 oktober 2015),WA ( 5 oktober 2015)

 

 
Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43.

Living Room 468*60