Weergegeven resultaten: 1 t/m 23 van 23
  1. #1
    Geregistreerd
    7 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 17:46
    Berichten
    208
    Discussies
    31
    Thanks
    597
    Thanked
    359 in 125 posts

    Standaard Juliette (Roemeense)



    Juliette (Roemeense)
    Leeftijd : 20 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig)
    Haarkleur : Roodbruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 125 euro Tijdsduur : Uur minuten
    Service : NMC, PZC, Tongzoenen, FT, Beffen, Massage
    Extra info : Nieuwe, dame had ervoor in babylon gewerkt, nu sinds 5 dagen in gt





  2. Onderstaande 3 leden hebben db2 bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (22 mei 2016),Kapitein Knut (27 oktober 2015),Wacko66 (25 oktober 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Ik was zojuist met Juliette op de kamer. Degelijke sessie, maar geen herhalingsgevaar. Ze heeft nu blond haar en is 22 jaar.

  4. Onderstaande 2 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    lekkersfan (21 november 2016),Neukerd (26 oktober 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    Gisteren @ 01:26
    Berichten
    787
    Discussies
    17
    Thanks
    1.941
    Thanked
    785 in 299 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Ik was zojuist met Juliette op de kamer. Degelijke sessie, maar geen herhalingsgevaar. Ze heeft nu blond haar en is 22 jaar.
    100 % mee eens, leuk meiske.

  6. #4
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Zat alleen op een bankje en kwam Juliette op de rand zitten.
    Ze had nog geen woord gezegd en ik ben rechtgestaan en heb haar in mijn armen opgetild en met haar op mij in de zetel gaan zitten.
    Ze keek me raar aan en zonder dat ze iets vroeg zei ik haar: DA!(roemeens voor ja) Ze vroeg wat? ik zei Das gaat douchen, zei weet wel wat dat betekend en na 3 minuten stond ze aan de douche met de sleutel.
    Dit was even nog snel een vluggertje om het af te leren.
    Lekker knuffelen , wat pesten lachen spelen,
    Pijpt goed en neukt lekker.
    Is altijd goed met Juliette!

  7. #5
    Geregistreerd
    4 februari 2016
    Last Online
    19 september 2017 @ 09:00
    Locatie
    dicht bij Duitsland
    Berichten
    368
    Discussies
    3
    Thanks
    668
    Thanked
    405 in 192 posts

    Standaard

    Als je altijd fooi geeft bij een vaste dame, dan denkt ze op een gegeven moment: die heeft geld, die kan ik wel een keer een oor aannaaien.
    Gelukkig vertonen niet alle dames dit gedrag.....

    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.

  8. Onderstaande 2 leden hebben toyota bedankt voor deze bijdrage:

    KlapKrat ( 3 november 2017),TheHunter ( 9 januari 2017)

  9. #6
    Geregistreerd
    11 december 2016
    Last Online
    15 juli 2021 @ 09:53
    Berichten
    90
    Discussies
    3
    Thanks
    73
    Thanked
    112 in 38 posts

    Standaard

    Hallo Hunter dan was ik naar de theke vrouw gegaan die zijn meestal op de hand van de klant ,Ik had het dan minimaal bij hun gemeld ,want ze vragen als je weggaat(naar huis) of alles goed was . dan had ik dit zeker aangekaart ,Zou je volgende keer alsnog kunnen doen want de theke vrouwen houden niet van zo van die grappen ,van de dvp .

  10. Onderstaande 2 leden hebben bram57 bedankt voor deze bijdrage:

    luminous ( 9 januari 2017),TheHunter ( 9 januari 2017)

  11. #7
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheHunter Bekijk bericht
    Was vandaag weer op de kamer met 1 van mijn vaste dames Juliette.Dan verlies je mij voortaan als vaste klant.
    Hier schrik ik even van, Julietje? Das straf...
    Ik ga ook graag met haar, moet ik opletten dus...

  12. #8
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard Juliette (Roemeense)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheHunter Bekijk bericht
    Misschien moet ik idd geen fooi meer geven. Maar dit had ik ook niet verwacht. Ik kan genoeg dames opnoemen die niet zo zijn.
    Maar zij vertelde dat ze eind volgende week terug gaat naar Roemenië (1/2 maanden). Maybe probeerde ze er snel nog een slaatje uit te slaan?
    Het is in ieder geval niet handig om dat extra half uur te betalen als je in je recht staat.
    Enige wat je daarmee bereikt is , aangezien de dames veel met elkaar praten, dat je daar bekend komt te staan die wel te flessen is als er een beetje handig op je wordt ingespeeld.
    Als je niet had betaald en gewoon 50 had gegeven en was weggelopen was de kans dat de dame naar de theke was gegaan heel erg klein geweest , het is vooral bluf van haar kant. Omdat jij vaste klant bent en zij weet /denkt dat je haar leuk vindt , weet ze dat jij geen conflict wil laten ontstaan en daar maakt ze bij deze misbruik van...




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  13. #9
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheHunter Bekijk bericht
    Achteraf gezien heb je helemaal gelijk. Had haar idd gewoon 50 moeten geven. Zonder fooi niks. En als zij het er niet mee eens was. Dan naar de theke.
    Komt omdat ze een vaste dame is idd. Anders had ik het niet gepikt. Ik ben veels te aardig voor de dames. Heeft zo ook zijn nadelen.
    Ik vindt naar de theke gaan wel zo laag bij de grond. Nooit een verrader geweest en ik was ook niet van plan het te worden. Dat is iets wat ik van thuis heb meegekregen. Dit soort problemen los ikzelf wel op. Ik snap wel dat er beren zijn die dit wel doen, maar ik vindt de beste remedie, die dat je van plan bent. Gewoon niet meer mee kameren en de volgende keer dat ze bij je aanlegt, gewoon op een rustige manier duidelijk maken dat ze eruit ligt bij jou.
    Geloof me dat die harder aankomt als wat dan ook. Ze zal hautain en arrogant reageren en maak geen scene en blijf een gentlemen.
    In de beurs raken doet het zeerste en het is net als bij de dames: Slecht nieuws spreekt zich vlug rond. Kijk maar wat hier gebeurd.

    LinkedIn-Scam-rectangle-1940x1336.jpg
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  14. #10
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard Juliette (Roemeense)

    @ Bluebear : je gaat niet naar de theke , je betaalt gewoon 50 als dat overeenkomstig de tijd is en loopt aan.
    Als zij het er niet mee eens is, gaat zij naar de theke...

    @hunter: die dingen kunnen iedereen ooit wel eens overkomen joh, zeker bij een dame waar je op dat moment liever het concact goed mee wil houden.
    Als ze hun kans ruiken zijn het soms net gieren
    Juist goed dat je het zelf ook inziet en volgende Keer ga je er vast handiger mee om... aldoende leert men.



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  15. #11
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheHunter Bekijk bericht
    Dat doe ik alleen maar bij mijn niet vaste dvp's. Had het niet verwacht van haar. Vandaar.
    ik vind het ook een straf verhaal, Julietje?
    Gedurende de dag komt ze zeer regelmatig gewoon bij me liggen om even te knuffelen in de Kino.
    Al dikwijls mee naar de kamer geweest en nooit geen problemen mee gehad...
    Spijtig, zulk een lief mooi meisje...

  16. Onderstaande leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    lekkersfan (10 januari 2017)

  17. #12
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Ze is alweer terug aanwezig sinds woensdag...

  18. #13
    Geregistreerd
    23 mei 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:15
    Berichten
    147
    Discussies
    5
    Thanks
    116
    Thanked
    251 in 76 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John mc Snek Bekijk bericht
    Het is in ieder geval niet handig om dat extra half uur te betalen als je in je recht staat.
    Enige wat je daarmee bereikt is , aangezien de dames veel met elkaar praten, dat je daar bekend komt te staan die wel te flessen is als er een beetje handig op je wordt ingespeeld.
    Als je niet had betaald en gewoon 50 had gegeven en was weggelopen was de kans dat de dame naar de theke was gegaan heel erg klein geweest , het is vooral bluf van haar kant. Omdat jij vaste klant bent en zij weet /denkt dat je haar leuk vindt , weet ze dat jij geen conflict wil laten ontstaan en daar maakt ze bij deze misbruik van...




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Gisteren was het weer ruzie tussen juliette en een klant...
    Ik hoorde hem dreigen om naar de theke te gaan...
    Maar betalen deed hij wel.

  19. Onderstaande leden hebben FOEF bedankt voor deze bijdrage:

    Partycrasher ( 4 november 2017)

  20. #14
    Geregistreerd
    12 februari 2017
    Last Online
    14 mei 2021 @ 19:02
    Berichten
    140
    Discussies
    1
    Thanks
    170
    Thanked
    156 in 61 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vaginatarier Bekijk bericht
    Gisteren was het weer ruzie tussen juliette en een klant...
    Ik hoorde hem dreigen om naar de theke te gaan...
    Maar betalen deed hij wel.
    Misschien dat die klant in kwestie geen Nederlander of Belg was, maar de meeste Nederlanders en Belgen zijn gewoon softies. Te soft om gewoon 30 minuten sessies te doen, en te soft om gewoon voet bij stuk te houden en zo'n DVP niet over zich heen te laten lopen. Men is makkelijk te intimideren en te manipuleren, en eenmaal bang geworden begint men met geld smijten 'om toch maar de lieve vrede' te bewaren.' Te bang en te soft om gewoon "30 minuten" te zeggen als een meisje je, lief glimlachend met Eurotekens in haar ogen, vraagt hoe lang je wilt blijven.

    Dat het af en toe lekker klikt tussen een DVP een een klant en dat men langer wil blijven dan het standaard half uurtje kan ik helemaal begrijpen, maar dat dit bijna struktureel gebeurd in GT (wachttijden..) is gewoon dom en naïef. Dat zie je toch echt relatief weinig in andere FKK clubs die verder van de Nederlands-Belgische grens liggen.

    "Pannenkoeken" noemt men dat dus? De enige "pannenkoek" is hier de Nederlandse en Belgische klant als je het mij vraagt.

    Groeten van een BiFi, want waarom zou ik meer betalen? Dame in kwestie met respect behandelen, neuken, netjes en correct betalen en klaar. Op naar de volgende! How hard can it be? Maar goed, met de relatief matige line-up en de lange wachttijden bij GT kan ik ook wel een beetje begrijpen dat men zich tot langere kamergangen laat manipuleren door een DVP. Je weet immers niet of en wanneer je weer een leuke dame tegenkomt. Een vicieus cirkeltje dus.

    Slap ouwehoeren kan ik wel aan de bar met mijn echte vrienden die geen €100 per uur vragen, en getrouwde mannen die willen jammeren over 'mijn vrouw die me niet begrijpt' kunnen misschien beter op de sofa van de psycholoog gaan liggen.

    p.s. Jammer dat de bijdrage van TheHunter verwijderd is.
    Laatst gewijzigd door KlapKrat; 3 november 2017 om 12:35

  21. Onderstaande 3 leden hebben KlapKrat bedankt voor deze bijdrage:

    Partycrasher ( 4 november 2017),popey01 ( 4 november 2017),pret ( 3 november 2017)

  22. #15
    Geregistreerd
    29 december 2015
    Last Online
    25 maart 2024 @ 13:32
    Berichten
    1.833
    Discussies
    26
    Thanks
    2.755
    Thanked
    2.139 in 820 posts

    Standaard

    Elke, maar dan ook echt élke, letter van het betoog van KlapKrat klopt als een bus.

  23. #16
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Elke, maar dan ook echt élke, letter van het betoog van KlapKrat is je reinste nonsens.
    In mijn ogen dan...

    Geeft alleen maar aan dat we overduidelijk niet allemaal hetzelfde zoeken...
    "Ohne Spaß kein Fun"

  24. Onderstaande 3 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    Ayo ( 6 november 2017),Bluebear ( 4 november 2017),Partycrasher ( 4 november 2017)

  25. #17
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KlapKrat Bekijk bericht
    Misschien dat die klant in kwestie geen Nederlander of Belg was, maar de meeste Nederlanders en Belgen zijn gewoon softies. Te soft om gewoon 30 minuten sessies te doen, en te soft om gewoon voet bij stuk te houden en zo'n DVP niet over zich heen te laten lopen. Men is makkelijk te intimideren en te manipuleren, en eenmaal bang geworden begint men met geld smijten 'om toch maar de lieve vrede' te bewaren.' Te bang en te soft om gewoon "30 minuten" te zeggen als een meisje je, lief glimlachend met Eurotekens in haar ogen, vraagt hoe lang je wilt blijven.

    Dat het af en toe lekker klikt tussen een DVP een een klant en dat men langer wil blijven dan het standaard half uurtje kan ik helemaal begrijpen, maar dat dit bijna struktureel gebeurd in GT (wachttijden..) is gewoon dom en naïef. Dat zie je toch echt relatief weinig in andere FKK clubs die verder van de Nederlands-Belgische grens liggen.

    "Pannenkoeken" noemt men dat dus? De enige "pannenkoek" is hier de Nederlandse en Belgische klant als je het mij vraagt.

    Groeten van een BiFi, want waarom zou ik meer betalen? Dame in kwestie met respect behandelen, neuken, netjes en correct betalen en klaar. Op naar de volgende! How hard can it be? Maar goed, met de relatief matige line-up en de lange wachttijden bij GT kan ik ook wel een beetje begrijpen dat men zich tot langere kamergangen laat manipuleren door een DVP. Je weet immers niet of en wanneer je weer een leuke dame tegenkomt. Een vicieus cirkeltje dus.

    Slap ouwehoeren kan ik wel aan de bar met mijn echte vrienden die geen €100 per uur vragen, en getrouwde mannen die willen jammeren over 'mijn vrouw die me niet begrijpt' kunnen misschien beter op de sofa van de psycholoog gaan liggen.
    Ik ondersteun het relaas van Teiresas helemaal. Even een reactie van de "grote pannenkoeker pur sang" himself. Ten eerste laat ik me door geeneen dame manipuleren, hooguit doet ze dit met haar natuurlijke genen, schoonheid, verleiding en vriendelijkheid. Dat mijn natuurlijke genen hier primair op reageren, daarvan moet ik moedertje natuur de schuld geven.
    Nog altijd zit er achter in mijn hoofd dat kleine mannetje dat bij gevaarsetting en erotische overbelasting een flinke heis met zijn rubber hamertje op mijn hypofyse geeft. Dit maakt mij dan weer wakker en een rationeel mens.
    Ten tweede heb ik geen psycholoog nodig, omdat Bluebear's "marbels" nog allemaal perfect in een lijntje liggen, behalve dan met deze afwijkende hobby, maar dat is meer een vrijheidskwestie.
    Ten derde valt het mij altijd op dat de financiële kant een rol speelt bij de kritikasters. Naar mijn mening een erg onderbelichte rol in de ogen van deze heren. Eigenlijk zit hem hier de echte pijn bij deze beren en het niet kunnen bereiken van hun favorietje dat gepannenkoekt wordt. Ik val in herhalingen als ik zeg dat de pannenkoekers erg populair zijn bij de dames, natuurlijk om het geld, daar doen we het allemaal voor. De persoonlijk relatieopbouw met de dame niet te onderschatten, de rustige werkomgeving en tijd die gecreërd wordt door de pannenkoeker, de hygiëne van de pannenkoeker vaak, geen leger aan fallussen te hoeven afwerken, geen psychogelul, geen "weirdo" voorstellen, geen locomotief die de dame in een half uur afwerkt waardoor ze twee uur niks kan doen, GFE-rollplay zoals je zelden beleeft d.m.v. empathie naar haar klant en samen lekker eten en drinken. Dit is een kleine greep uit het businessvoorstel dat Bluebear aan zijn dames voorlegt en ze gaan er middenin staan.
    Door de diepere persoonlijke band die ik krijg met de dames heb ik vaak de rol van de psycholoog van de koude grond. Een rol die ik graag vervul doordat het vertrouwen vlug gewonnen wordt en ik steekhoudende antwoorden aan hen geef. Ze merken vlug dat ik niet de patser ben die indruk wil maken, maar een oprecht eerlijk persoon waar ze wat bij kwijt kunnen. Ik zou zeggen, probeer het eens uit en spendeer eens wat meer tijd en geld aan je DVP. Je zult verbaast zijn wat je niet allemaal kunt bereiken.

    sigh-explain-to-me-again-why-money-cant-buy-me-happiness-quote-1.jpg
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  26. Onderstaande 6 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 5 november 2017),Ayo ( 6 november 2017),Partycrasher ( 4 november 2017),pret ( 4 november 2017),Teiresas ( 5 november 2017),trickyD ( 5 november 2017)

  27. #18
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    "Ohne Spaß kein Fun"

  28. Onderstaande 5 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 5 november 2017),Ayo ( 6 november 2017),Bluebear ( 5 november 2017),Partycrasher ( 5 november 2017),trickyD ( 5 november 2017)

  29. #19
    Geregistreerd
    21 december 2015
    Last Online
    16 februari 2024 @ 11:18
    Berichten
    270
    Discussies
    7
    Thanks
    25
    Thanked
    312 in 107 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    psycholoog van de koude grond
    So true.

    This might help you
    http://www.imdb.com/title/tt1986770/
    A lie is a great story that somebody ruined with the truth. (HIMYM)

  30. #20
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TAFKAJ Bekijk bericht
    So true.

    This might help you
    http://www.imdb.com/title/tt1986770/
    For the record: It is supposed to be cynical.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  31. #21
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    terug aanwezig in GT

  32. #22
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    voorlopig even terug naar roemenie

  33. #23
    Geregistreerd
    2 augustus 2006
    Last Online
    Gisteren @ 13:31
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    jij weet ook alles DAS

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20.

Living Room 468*60   Diamond 468*60