Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Radioreclame

  1. #1
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard Radioreclame

    Bluebear reed vandaag door het Brabantse land en had daarbij Radionl opstaan met louter Nederlandstalige muziek. Lekkere meelallers en tranentrekkers passeerden de revue. Uiteraard moet er zo mee en dan ook een reclameblokje tussendoor voor de broodnodige centjes.
    Ik sla geen acht op deze berichtjes, maar hoor ik dat nu goed. Reclame voor een FKK-club. Het moet niet gekker worden. Deze plaatsen van plezier moeten tegen teveel naamsbekendheid beschermd worden. Is er dan geen commissie die hierop toe ziet of zo? Reclame voor FKK-vanGoch op zowat nationale radio!!
    Vele dames wachten op u om met u een geweldige tijd met u door te brengen. Tjonge jonge, verschrikkelijke beelden schoten door mijn gedachten.
    Piet Plezier die de bar nog niet eens meer kan bereiken, omdat zowat half Nederland in de weg staat. Dat wil toch niemand voor de mooiste en gezelligste club van heel NRW.
    Wat gaat de volgende move zijn? Golden Time na het journaal op NPO1. Met weinig verhullende beelden.
    Nee, laten we de zaken "hush-hush" houden. Ik vindt het al druk zat zo. Ik was laatst al ongenaam verrast door lantaarnpaalreclame door mijn favoriete huiskamer in mijn woonplaats. Deze waren overigens zo weggehaald ende verwijderd. "Zo heurt het". Laten we het vooral exclusief houden voor een illuster gezelschap. Ik heb al genoeg moeite met de huidige concurrentie.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  2. Onderstaande 8 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (13 oktober 2015),Don Rudo (12 oktober 2015),Eddy_V (13 oktober 2015),Hemaworst (13 oktober 2015),Liefhebberrob24 (13 oktober 2015),Nedlovefkk (13 oktober 2015),Opa57 (28 oktober 2015),Teiresas (13 oktober 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    de leukste en gezelligste club van NRW van GOCH adverteerd ik schat al 2 jaar op Radio NL.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  4. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (13 oktober 2015)

  5. #3
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Wat gaat de volgende move zijn? Golden Time na het journaal op NPO1. Met weinig verhullende beelden.
    GT is de club voor nette mensen, dus dat past wel bij de publieke omroep. Living Room daarentegen past beter bij SBS6, want daar gebeuren de ondeugende dingen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Nee, laten we de zaken "hush-hush" houden. Ik vindt het al druk zat zo. Ik was laatst al ongenaam verrast door lantaarnpaalreclame door mijn favoriete huiskamer in mijn woonplaats. Deze waren overigens zo weggehaald ende verwijderd. "Zo heurt het". Laten we het vooral exclusief houden voor een illuster gezelschap. Ik heb al genoeg moeite met de huidige concurrentie.
    Ik ben het 100 procent met je eens. Saunaclubs moeten alleen reclame maken op de fora. Zo heurt het inderdaad. Doet me denken aan Jort Kelder van "Hoe heurt het eigenlijk". In Frankfurt zie je taxi's rijden, die volledig bedekt zijn met reclame van The Palace, FKK Rom of FKK Oase. En in de binnenstad van Giessen zie je billboard reclames van FKK World. Ik vind dit geen goede zaak.

    Wat ik helemaal belachelijk vind, is dat sommige clubs soms de pers in huis halen. Een tijdje geleden was er een reportage over FKK Sharks. Hoe meer aandacht, hoe slechter het is. Want op een gegeven moment gaat de politiek er zich mee bemoeien en dan is het feest voorbij. Zoals je zegt, we moeten het exclusief houden. Ik roep dat al jaren. De saunaclubwereld is een klein wereldje en dat moet ook zo blijven.

  6. Onderstaande 5 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (13 oktober 2015),Eddy_V (13 oktober 2015),Liefhebberrob24 (13 oktober 2015),Nedlovefkk (13 oktober 2015),Opa57 (28 oktober 2015)

  7. #4
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    de leukste en gezelligste club van NRW van GOCH adverteerd ik schat al 2 jaar op Radio NL.
    volgens mijn ook villa marisol

  8. #5
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    volgens mijn ook villa marisol
    klopt ja
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  9. #6
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Lijkt me beter om wat gerichter te adverteren op een hoerenlopersforum ipv de radio die ook door dames, bejaarden etc zal worden beluisterd. Mrja ik ben geen reclamekenner.

  10. Onderstaande leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (13 oktober 2015)

  11. #7
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:07
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nedlovefkk Bekijk bericht
    Lijkt me beter om wat gerichter te adverteren op een hoerenlopersforum ipv de radio die ook door dames, bejaarden etc zal worden beluisterd. Mrja ik ben geen reclamekenner.
    Ik denk dat ze hier toch weinig nieuwe zieltjes weten te winnen die nog niet van de club af weten en op de radio wel.

  12. #8
    Geregistreerd
    27 september 2011
    Last Online
    Gisteren @ 08:56
    Berichten
    298
    Discussies
    1
    Thanks
    677
    Thanked
    392 in 122 posts

    Standaard

    Zolang ze maar op de radio blijven adverteren is er niks aan de hand, ziet toch niemand, op de tv wordt wat gekker!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44.

Diamond 468*60