Weergegeven resultaten: 1 t/m 18 van 18
  1. #1
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 14:06
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.357
    Thanked
    2.719 in 890 posts

    Standaard Luz (ex-Marina), Spaanse, Weaze (Esperanza)



    Luz (Spaanse)
    Leeftijd : 50 jaar of ouder Taal : Spaans en Nederlands (matig)
    Haarkleur : Donkerbruin Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 20 minuten
    Service : NMC, PMC
    Extra info : Is haar carriere ooit begonnen in Esperanza 118 als Marina. Ik denk al wel zo'n 8 jaar geleden.Toen vervolgens de vaak op Esperanza 17 werkzame Luz vertrok, ging de kleine Marina naar Esperanza 17 en nam de (goede) naam van Luz aan. De echte Luz, 1.80 m grote Latina, ook 50+, gigantische, mooie kont, topper, hebben we helaas nooit weer gezien.
    Marina/Luz is volgens mij echt Spaans.




    Laatst gewijzigd door Moontanner; 2 oktober 2015 om 17:52

  2. Onderstaande 3 leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper ( 2 oktober 2015),Sjeufke ( 2 oktober 2015),The Loner ( 3 oktober 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 14:06
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.357
    Thanked
    2.719 in 890 posts

    Standaard

    Ik heb deze dame ooit een bezoek gebracht, ik denk al wel zo'n jaar of 5 geleden. Afspraak bij de deur was pijpen, neuken en op het eind een gewone massage. Bij een Spaanse verwacht je veel passie, maar bij deze dame vond ik het allemaal zeer slapjes. Plichtmatig, kort, pijpen en daarna afgemaakt in de cowgirl. Het was geen moment spannend. Tot mijn verbazing liep ze daarna direct naar de wasbak ten teken dat het feestje voorbij was. Normaal gesproken zou ik dan alsnog vragen om de massage, maar had er eigenlijk helemaal geen zin meer in. Er was totaal geen klik. Had na die tijd nog wel eens het voornemen om er met haar over te praten, maar dat is er altijd bij gebleven. Waarom ook, met zoveel anderen, wel kanjers, op de Weaze. Zelfs nu nog.

  4. Onderstaande 3 leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    onder de brug ( 4 oktober 2015),Sjeufke ( 2 oktober 2015),The Loner ( 3 oktober 2015)

  5. #3
    Geregistreerd
    19 maart 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 19:20
    Berichten
    92
    Discussies
    7
    Thanks
    726
    Thanked
    149 in 58 posts

    Standaard

    Er staat niet bij op welke kamer ze zit.

  6. #4
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 14:06
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.357
    Thanked
    2.719 in 890 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pijpfitter Bekijk bericht
    Er staat niet bij op welke kamer ze zit.
    Esperanza 17. Ik heb het bewust niet vermeld bovenaan het paspoortje, want je kunt altijd volgen waar ze zit in de lijst aanwezig/afwezig. Zie het meest recente bericht van Fr_loper in die lijst.
    Laatst gewijzigd door Moontanner; 3 oktober 2015 om 12:02

  7. Onderstaande 2 leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    onder de brug ( 4 oktober 2015),Sjeufke ( 4 oktober 2015)

  8. #5
    Geregistreerd
    19 maart 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 19:20
    Berichten
    92
    Discussies
    7
    Thanks
    726
    Thanked
    149 in 58 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Moontanner Bekijk bericht
    Esperanza 17. Ik heb het bewust niet vermeld bovenaan het paspoortje, want je kunt altijd volgen waar ze zit in de lijst aanwezig/afwezig. Zie het meest recente bericht van Fr_loper in die lijst.
    Ok, dank je moontanner. Ik heb me door haar een paar keer laten afzuigen met CIM. Was niet slecht, alleen de laatste keer hield ze er plotseling mee op en liep naar de wasbak. Toen ik aangaf dat ik nog niet gekomen was maakte ze het wel netjes af. Ik denk dat ik haar nog wel eens ga proberen.

  9. Onderstaande 4 leden hebben Pijpfitter bedankt voor deze bijdrage:

    Moontanner ( 4 oktober 2015),onder de brug ( 4 oktober 2015),Sjeufke ( 4 oktober 2015),The Loner ( 3 oktober 2015)

  10. #6
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 07:58
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pijpfitter Bekijk bericht

    Ok, dank je moontanner. Ik heb me door haar een paar keer laten afzuigen met CIM. Was niet slecht, alleen de laatste keer hield ze er plotseling mee op en liep naar de wasbak. Toen ik aangaf dat ik nog niet gekomen was maakte ze het wel netjes af. Ik denk dat ik haar nog wel eens ga proberen.
    Hey pijpfitter,als ze kan pijpen als een Nilfisk dan heb je de hoofdprijs en blijft je systeem schoon en leeg.Die keer dat ze er mee ophield was bij haar de pijp leeg. ☺

  11. Onderstaande 2 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    onder de brug ( 4 oktober 2015),Sjeufke ( 4 oktober 2015)

  12. #7
    Geregistreerd
    1 februari 2015
    Last Online
    26 augustus 2023 @ 17:08
    Berichten
    17
    Discussies
    4
    Thanks
    49
    Thanked
    34 in 14 posts

    Standaard

    Deze dame heeft nooit de naam van TOPPER luz gebruikt voor haar zelf. Luz was een dame uit de Dominicaanse republiek woon achtig in spanje en een vriendin van BEATRIS(walhalla).Ben vroeger div.keren bij haar geweest was altijd zeer goed.
    Verwonderd mij dat ze terug is in leeuwarden.
    Laatst gewijzigd door Big30; 7 oktober 2015 om 14:20 Reden: Prive info

  13. #8
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 14:06
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.357
    Thanked
    2.719 in 890 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rolls 47 Bekijk bericht
    Deze dame heeft nooit de naam van TOPPER luz gebruikt voor haar zelf. Luz was een dame uit de Dominicaanse republiek woon achtig in spanje en een vriendin van BEATRIS(walhalla).
    Ben vroeger div.keren bij haar geweest was altijd zeer goed.
    Verwonderd mij dat ze terug is in leeuwarden.
    Als iemand die haar nog niet kent haar vraagt hoe ze heet, zegt ze LUZ en als je door vraagt hoe ze werkelijk heet geeft ze haar werkelijke naam.
    Laatst gewijzigd door Big30; 7 oktober 2015 om 14:21

  14. #9
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Nb voor het forum is alleen haar artiesten naam relevant. Verdere prive info zal wel kloppen maar hoeven we hier niet te melden . Al zal dat met oprechte bedoelingen gedaan zijn.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  15. #10
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 14:06
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.357
    Thanked
    2.719 in 890 posts

    Standaard

    Big 30. Marina is de artiestennaam die ze vroeger gebruikte. Ze is dus overgeschakeld van artiestennaam Marina op artiestennaam LUZ. Zie paspoortje Een oudere groep, waaronder ik, noemen haar dus nog steeds Marina. Anderen noemen haar LUZ. Die naam die je geschrapt hebt zou inderdaad wel eens haar echte naam kunnen zijn.

  16. #11
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Yep. Omdat Marina haar oude artiesten naam was is dat wel relevante info. Precies zoals in het pp vermeld staat.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  17. #12
    Geregistreerd
    1 februari 2015
    Last Online
    26 augustus 2023 @ 17:08
    Berichten
    17
    Discussies
    4
    Thanks
    49
    Thanked
    34 in 14 posts

    Standaard

    Administrators weten alles beter en denken alles te kunnen regelen OOK HIER !
    IK STOP met schrijven op dit Forem ! het is hier net zo erg als op hookers !

  18. #13
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Zie dit topic Rolls 47 mbt privé info van dames:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ive-info-dames

    Niet alles wat weten over dames hoort als info op het forum thuis. Dit geldt voor niet relevante privé info in het bijzonder.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. #14
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 14:06
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.357
    Thanked
    2.719 in 890 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rolls 47 Bekijk bericht
    Administrators weten alles beter en denken alles te kunnen regelen OOK HIER !
    IK STOP met schrijven op dit Forem ! het is hier net zo erg als op hookers !
    Dat het hier net zo erg zou zijn als op Hookers ben ik niet met je eens. De moderatoren hier zijn respectvol!, in tegenstelling tot de (super) moderatoren op Hookers waarvan er enkelen als enige doel lijken te hebben het bestrijden en bannen van leden. Dus Rolls 47 overweeg je besluit aub nog een keer. We willen je er graag bij houden.

    Het kan in de strijd van het 'met elkaar oneens zijn' voorkomen dat je net even te ver gaat om elkaar te overtuigen en een beetje uit de bocht vliegt. Dat deed jij en dat deed ik in dit geval. Ook ik vermeldde per ongeluk iets wat als privé kan worden beschouwd. Ik heb de, vriendelijke, correctie door de moderator geaccepteerd.

    En nu we het noodgedwongen toch weer over dat andere forum hebben: gesteld dat ze daar door krijgen dat Luz terug is en dat ze haar topic weer boven water kunnen halen en gesteld dat er niet voor het vaderland weg in het topic gecensureerd is, zal je zien dat er ook daar al een discussie is geweest tussen mij en anderen over de naam. Daar heb ik (net als jij nu) bepleit om haar Marina te blijven noemen, ondanks wat ze nu zegt aan de deur. Die strijd tussen mij en met name Hammond (hier nu op IJsberen als Latinalover) heb ik daar verloren. Reden daarvoor was: als de dame zich nu aan de deur voorstelt als Luz héét ze Luz. Ze zit daar dus nu in de archiefkelder als Luz. Toen daarom Fr-loper deze week in de lijst meldde 'Luz is terug' heb ik een paspoortje aangemaakt op de naam Luz, ondanks de aarzeling om haar in dat paspoortje toch stiekem weer Marina te noemen.

    Vriendelijke groet
    Laatst gewijzigd door Moontanner; 9 oktober 2015 om 10:00

  20. Onderstaande 3 leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper ( 9 oktober 2015),onder de brug ( 9 oktober 2015),Strijker ( 9 oktober 2015)

  21. #15
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Nogmaals prive info staan we niet toe. Maar dat is wat anders dan de vraag welke artiesten naam deze dame momenteel hanteert of onder welke naam ze in het verleden bekend stond en wellicht ook een naam die ze nu soms hanteert.

    Dat heeft weinig met "strijd" te maken maar alles met feiten. Bij Saunaclub dames zie je vaak dat ze als ze naar een nieuwe club gaan de naam veranderen. Zoiets geven we dan meestal in het topic aan. Zo maar een voorbeeld: Diana (Nina ex VG) (Roemeense)

    Als in geval van deze dame Marina haar oude naam is waar velen haar nog onder kennen is het geen enkel probleem de titel aan te passen in Luz (ex-Marina) of Luz / Marina. Dat heb ik dus maar gedaan!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  22. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper ( 9 oktober 2015),Moontanner ( 9 oktober 2015)

  23. #16
    Geregistreerd
    9 februari 2015
    Last Online
    12 september 2017 @ 16:18
    Berichten
    102
    Discussies
    9
    Thanks
    93
    Thanked
    238 in 77 posts

    Standaard

    Een paar x deze dame bezocht, en was geheel niet slecht.
    Ik heb haar ook al eens gevraagd naar deze dubieuze namen.
    Tegen mij zij ze twee (voor) namen te hebben ,Luz/Marina.
    Dat kan toch? en ik geloof haar.
    Voor de rest is het niet interesant om hier ZO'N discussie over te voeren.
    Mij gaat het om de uitvoering van de sessie, hoe ze dan heet maakt mij niet uit. :-)

  24. #17
    Geregistreerd
    19 maart 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 19:20
    Berichten
    92
    Discussies
    7
    Thanks
    726
    Thanked
    149 in 58 posts

    Standaard

    Heb mij vanmiddag weer eens laten afzuigen door Luz. Zonder condoom, klaarkomen in haar mond. Dat kan ze toch wel goed, rustig opnouwen en steeds dieper. Geen haast als je klaarkomt, je komt ook echt klaar in haar mond.

  25. Onderstaande 4 leden hebben Pijpfitter bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (16 december 2015),Moontanner (14 november 2015),Rolls 47 (14 november 2015),snapper (14 november 2015)

  26. #18
    Geregistreerd
    19 maart 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 19:20
    Berichten
    92
    Discussies
    7
    Thanks
    726
    Thanked
    149 in 58 posts

    Standaard

    Weet iemand wanneer Luz terug komt?

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:31.

FKK Artemis 468*60