Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    24 maart 2024 @ 17:34
    Berichten
    743
    Discussies
    38
    Thanks
    1.735
    Thanked
    1.908 in 380 posts

    Standaard Michaela, Villa Venus.

    Michaela is een mooi, slank meisje (23 jaar zegt ze, ze ziet er uit als 19) met lekkere borsten (a/b), slank kontje en een knap gezicht. Ze vraagt meteen om naar een kamer te gaan. Dat is me iets te snel. Eerst even wat knuffelen. Even later weer de kamervraag. Ik begin te aarzelen, is het wel een goed idee om met haar te gaan? Maar ja, het is lullig om nu weer op te staan. Ik zeg eerst maar even pijpen. Ok, zegt ze, en ze pijpt mijn pik meteen op sterkte. En dus daarna op naar een kamer.

    Na zich te hebben opgefrist laat ze zich enthousiast achterover op het bed vallen, haar benen gespreid in de lucht. Ik druk meteen een kus op haar kutje. Ze komt overeind en valt meteen mijn pik aan. Ze pijpt goed, lekker, en zodra die op volle sterkte is, stijgt ze op en laat zich in cowgirl er over heen zakken. Ze wipt op en neer, haar tietjes vlak voor mijn gezicht, ik kijk naar boven en zie haar mooie gezicht, vol overgave aan de arbeid. Ik mag het graag zo zien én voelen. Ik kom overeind, kus haar tieten, en zo dicht tegen elkaar aan zittend, neuk ik haar en zij mij. Dan trekt ze mijn pik uit haar kutje, draait zich om en roept doggy. Ik duw mijn pik wat moeizaam naar binnen, bij de ingang voelt ze heel nauw. Ik boor mijn pik door de weerstand heen en ga diep naar binnen, ze kreunt. Dan heen en weer, stotend tegen haar billen. Haar kontje draait aangenaam voor mijn ogen. Ik haal mijn pik er uit en wrijf 'm tegen haar billen. Dan over naar missio. Ze gaat op haar rug liggen, spreidt haar benen, en ik duw mijn pik weer diep naar binnen. Nu om haar stevig te neuken. Als ik wat moe word, even langzaam aan, het voelt minstens zo lekker om heel diep langzaam heen en weer te gaan. Ik kijk naar haar gezicht, haar ogen, haar lichaam, ik prijs me gelukkig dat ik zo'n mooie jonge vrouw mag neuken. Dan voer ik het tempo weer fors op. Ik voel het komen. Ik stoot diep en stevig in haar, even inhouden, en dan weer heel diep en hard. Ik kom klaar. En goed ook, heel goed. Ik spuit me helemaal leeg in haar. Ik blijf voldaan even op haar liggen. Als ik overeind kom, trekt ze meteen mijn pik uit haar kutje en staat op. Michaela is niet echt van de after-sales. Het maakt me niet uit nu, ik vond het een geweldig nummer.

  2. Onderstaande 2 leden hebben Laatbloeier bedankt voor deze bijdrage:

    NeverEnough ( 4 februari 2016),Wentelt Eefje ( 1 oktober 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Gisteren @ 23:27
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Schat van een meisje heb ik eergisteren zelf ook geconstateerd. Gewoon lekker en leuk zonder spatjes. Herhaalbaar!

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30.

  Living Room 468*60