Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 75
  1. #26
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    ff bellen en je weet het
    Effe langsgaan en je word al gepijpt aan de deur en je weet het......😊

  2. Onderstaande 2 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 1 juli 2016),jimmythesaint (19 juni 2016)

  3. #27
    Geregistreerd
    5 november 2009
    Last Online
    Gisteren @ 17:35
    Berichten
    59
    Discussies
    1
    Thanks
    5
    Thanked
    68 in 19 posts

    Standaard

    effe uit je nek lullen... en weer een bericht gepost

  4. Onderstaande leden hebben frenske007 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 1 juli 2016)

  5. #28
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Effe langsgaan en je word al gepijpt aan de deur en je weet het......��
    als je langsgaat gebeurt er niet,je moet aangaan
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  6. Onderstaande 3 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 1 juli 2016),rob45 (15 juni 2016),SAS (15 juni 2016)

  7. #29
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.262
    Discussies
    40
    Thanks
    3.509
    Thanked
    3.114 in 667 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frenske007 Bekijk bericht
    Wat een aanwinst voor deze club.
    Had haar in GT willen bezoeken. Is er niet van gekomen.

    Wanneer aanwezig?
    De meeste kans op donderdagavond, vrijdag en zaterdag.
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  8. Onderstaande 2 leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 1 juli 2016),frenske007 (15 juni 2016)

  9. #30
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Nog nimmer een Koreaanse gedekt.... Verdomme, dat wordt toch tijd
    Der mensch ist, was er fickt.......

  10. Onderstaande leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 1 juli 2016)

  11. #31
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frenske007 Bekijk bericht
    Dat betwijfel ik.
    De belastingdienst zal maar informeren welke "medewerksters", wanneer aanwezig zijn.
    Als daar een antwoord op komt met dagen en tijden, dan wordt het een moeilijk gesprek om het "freelance karakter" staande te houden
    Dat soort info wordt in de regel telefonisch niet verstrekt als de receptiemedewerk(st)er dat al zou weten.

    Overigens: vet gedrukte letters typen houdt niet in dat je uitspraak aan overtuigingskracht wint
    Betwijfel of het steekhoudend is voor de belastingdienst tot heffing bij een individu over te gaan op basis van aanwezigheidsmelding van een dame die acteert onder gebruikmaking van een pseudoniem
    Der mensch ist, was er fickt.......

  12. Onderstaande 2 leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 1 juli 2016),Sjeufke (15 juni 2016)

  13. #32
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    Cindy werkt nu onder de naam Lin. Ik had een mooie lange babbel met haar en ze probeert om haar klantenbestand op de SS op te bouwen. Ze zegt dat ze alleen werkt hier 2 dagen per week en misschien 1 de andere dag in een andere club. Een beetje ouder maar ik ben bemoedigd door de berichten over hier zal dus haar een keer te proberen in de toekomst te geven.

    Cindy is now working under the name Lin. I had a nice long chat with her and she is trying to build her client base at SS. She says she only works here 2 days a week and perhaps 1 other day in another club. A bit older but I am encouraged by the reports about here so will give her a try in the future.

  14. Onderstaande leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Ryuhayabusa ( 7 juli 2016)

  15. #33
    Geregistreerd
    19 juni 2008
    Last Online
    23 maart 2024 @ 20:17
    Berichten
    124
    Discussies
    11
    Thanks
    151
    Thanked
    93 in 38 posts

    Standaard

    Donderdag was deze dame in Elsdorf,in het Babylon.

  16. Onderstaande 3 leden hebben pipette bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (16 juli 2016),Mr Bluenose (16 juli 2016),rob45 (16 juli 2016)

  17. #34
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    En zaterdag gewoon in SixSens. Was mijn tussen de sessies maatje en tevens cock blocker. Kweet zich goed van haar taak als bodyguard ondanks haar geringe lengte. Ken haar nog van Villa Marisol. Nog nooit mee gekamerd, maar we kunnen goed met elkaar praten. Hele lieve dame. Zit met smart te wachten op een bepaalde ijsbeer. Deze heeft het echter te druk met Kim.

  18. Onderstaande 4 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (22 maart 2020),JonnyFontane (17 juli 2016),Mr Bluenose (17 juli 2016),Pierke69 (26 augustus 2022)

  19. #35
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 05:51
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    En zaterdag gewoon in SixSens. Was mijn tussen de sessies maatje en tevens cock blocker. Kweet zich goed van haar taak als bodyguard ondanks haar geringe lengte. Ken haar nog van Villa Marisol. Nog nooit mee gekamerd, maar we kunnen goed met elkaar praten. Hele lieve dame. Zit met smart te wachten op een bepaalde ijsbeer. Deze heeft het echter te druk met Kim.
    Of Juna.....

  20. #36
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Hele lieve dame. Zit met smart te wachten op een bepaalde ijsbeer. Deze heeft het echter te druk met Kim.
    Koreaanse Kim/Juna werkt nu in GT, Lin heeft daar ook gewerkt.Ik zou in diepe verlegenheid worden gebracht als ze per toeval in dezelfde club zouden werken.
    Als ik onverwacht besprongen zou worden door die 2 in een club dan met allebei tegelijk naar de kamer, PSE meets GFE.
    (Als ik dat maar overleef ).

  21. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (17 juli 2016)

  22. #37
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Ik zou in diepe verlegenheid worden gebracht als ze per toeval in dezelfde club zouden werken.
    Als ik onverwacht besprongen zou worden door die 2 in een club dan met allebei tegelijk naar de kamer, PSE meest GFE.
    (Als ik dat maar overleef ).
    Wist wel dat je door zou hebben dat het om jouw ging .

    Ach je eerst laten slopen door Kim/Juna en daarna knuffelen met Lin om te herstellen. Er zijn ergere dingen in het leven

  23. Onderstaande 3 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (22 maart 2020),Pierke69 (26 augustus 2022),rob45 (17 juli 2016)

  24. #38
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    27 maart 2024 @ 08:38
    Berichten
    392
    Discussies
    32
    Thanks
    344
    Thanked
    365 in 175 posts

    Ausrufezeichen Lin -> Lyn im Babylon

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jansenroy Bekijk bericht
    Klopt, heb haar gisteren ook gespot in SS.
    Irgendwann, an einem sonnigen Tag im Juni, habe auch ich Lin im Sixsens gesehen.
    Ich hatte mich eine Weile nett mit ihr unterhalten, wo sie viel über sich erzählte.
    Jetzt habe ich eine koreanische Lyn auf den Babylon-Seiten entdeckt.
    Das müsste sie sein!
    Wer unten liegt, hat nicht immer verloren!

  25. #39
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    Lin is een beschreven en spreekt redelijk goed Engels. Pre Sales begon in de bar en leg ze over me voor ongeveer 30 minuten terwijl we praatten. Uit naar de kamer en we hadden een fantastisch Tongue Kissing die van nature is afgestudeerd op een uitstekende Blowjob en dan Ze is op een aantal grote 69. zeer gevoelig en haar been schudt wanneer je het goed zo erg dat ze twee keer een orgasme, een keer door de tong en toen ze sprong van me af besloot ze dat ze wilde om weer te gaan dus echt ging naar de stad op haar clit terwijl ik mijn tong begraven in haar zoete tunnel. Er zijn een aantal dingen die je kunt niet nep !! Seks was meestal met haar op de top als ze is een ervaren verhuizer in Reverse en de normale Cowgirl. Ik laat haar afmaken me af in deze positie en het was uitstekend. A geen haast opruimen en wat meer zoenen en knuffelen en enige discussie over hoe ze graag minstens 6 keer een dag komen bij het werken. Al met al een fantastische kamer met een ervaren en geschoolde dame. After sales waren ook goed en ze hield het halen me dranken tijdens de rest van mijn verblijf. Zeer aan te bevelen GFE en een zekere herhaling voor mij hoewel ik denk dat ze misschien nog maar een week werken een of twee dagen.

    Lin is a described and speaks fairly good English. Pre Sales started in the Bar and she lay across me for about 30 minutes whilst we chatted. Off to the room and we had fantastic Tongue Kissing which naturally graduated on to an excellent Blowjob and then onto some great 69. She is very sensitive and her leg shakes when you get it right so much so that she orgasmed twice, once by tongue and then when she jumped off me she decided she wanted to go again so really went to town on her clit whilst I buried my tongue into her sweet tunnel. There are some things you cannot fake!! Sex was mostly with her on top as she is a skilled mover in Reverse and normal Cowgirl. I let her finish me off in this position and it was excellent. A no rush cleanup and some more kissing and cuddling and some discussion about how she likes to come at least 6 times a day when working. All in all a fabulous room with an experienced and skilled lady. After sales were also good and she kept fetching me drinks during the rest of my stay. Highly recommended GFE and a certain repeat for me although I think she might only work one or two days a week.

  26. Onderstaande 6 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (30 september 2016),Deantje (27 september 2016),fg22 (31 januari 2017),Ryuhayabusa ( 3 december 2016),Sjeufke (27 september 2016),sofaking (28 september 2016)

  27. #40
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.262
    Discussies
    40
    Thanks
    3.509
    Thanked
    3.114 in 667 posts

    Standaard

    Stond nog bij de theke, toen er een klein meisje met lange zwarte haren achter me stond, en de woorden sprak: waar was zo je lang schatje? Het was de Zuid-Koreaanse/Nederlandse Lynn, een kus is haar ontvangstritueel. Hier scheiden voorlopig onze wegen.

    Na de avondmaaltijd in het restaurant tref ik Lynn weer, eerst maar even een powernapje in de oriëntal room, hoekje opgezocht badjas over me heen, even later voel ik iemand onder de badjas bij mij kruipen, een uurtje later gaat het rusten over in kroelen, en lijkt het toch maar beter om een kamer op te zoeken. Samen een uur lang ons schuldig gemaakt aan diverse smeerlapperij. Het was maar goed, dat het raam op de kamer open stond, om de overtollige warmte af te kunnen voeren. Een uur later verlaten we de kamer.

    Herhalingsgevaar: zeer waarschijnlijk wel.
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  28. Onderstaande 5 leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 7 december 2016),fg22 (31 januari 2017),Mr Bluenose ( 3 december 2016),rob45 ( 2 december 2016),sofaking (18 december 2016)

  29. #41
    Geregistreerd
    28 juli 2006
    Last Online
    26 maart 2024 @ 13:43
    Berichten
    569
    Discussies
    17
    Thanks
    4
    Thanked
    794 in 243 posts

    Standaard

    ja Lyn geeft inderdaad een heel goede service en ze kan geweldig pijpen. Je merkt gewoon dat ze wat ouder is en dus beter aanvoelt wat een man lekker vindt. Ze heeft ook heel lekkere tepels die worden keihard als ze verhit raakt: als je die tepels dan hard begint te zuigen wordt ze nog geiler. Kortom een heel fijn gezelschap met deze Koreaanse Lyn!!

  30. Onderstaande 3 leden hebben Rino123 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (31 januari 2017),Mr Bluenose (19 december 2016),Sjeufke (19 december 2016)

  31. #42
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    Ik had geregeld naar een kamer met Lin op 14 januari tijdens mijn laatste bezoek in december Aanvankelijk ze bezig met een beer was dus moest ik 90 minuten voor mijn kans wachten, maar het was de moeite waard. Goede pre-sales in de bar waar we allemaal van de verplichte discussie over de kerstvakantie en na ongeveer 20 minuten het was buiten naar de kamer. Geen haast bij allen en grote kussen, blowjob en wederzijdse masturbatie volgde met Lin steeds zeer in de sessie en nat, terwijl ervoor te zorgen dat ik de juiste zorg is genomen! Na ongeveer 40 miuntes van zaken vroeg ze of ik letten op als ze maakte zichzelf cum (wie de fuck zou erg dat)? dus gingen ze naar de stad op haar clit terwijl spoort me aan stuwkracht mijn vingers in en uit om het werk te gaan soepeler! Zeer aangenaam inderdaad en een geweldige opmaat naar een aantal fantastische cowgirl / reverse cowgirl en een afwerking met me weg te stoten aan de bovenkant en zweten als een klootzak als gevolg van de hitte in de kamer. Wederom een ​​uitstekende prestatie van Lin en voor mij is ze daar in de MILF inzet met Lana en ik zou het moeilijk vinden om het paar te splitsen in termen van prestaties. Een zekere herhaling voor mij toen ik in de stad op een donderdag, vrijdag of zaterdag. Ze vertelt me ​​dat ze zal waarschijnlijk 3 weken opstijgen in maart als ze heeft een aantal familieleden comittments die ze nodig heeft om voor te zorgen. Het was goed om haar te zien druk de meeste van de dag en ik denk dat dit is een bewijs van haar vaardigheden en groeiende populariteit.

    I had arranged to have a room with Lin on 14th Jan during my last visit in Dec. Initially she was busy with a Bear so I had to wait 90 minutes before my chance but it was well worth it. Good pre-sales in the bar area where we did all of the obligatory discussion about the Christmas Holidays and after about 20 minutes it was off to the room. No rush at all and great kissing, blowjob and mutual masturbation followed with Lin getting very into the session and getting wet whilst making sure that I was properly taken care of! After about 40 miuntes of play she asked if I minded if she made herself cum (who the fuck would mind that)? so off she went, going to town on her clit whilst urging me to thrust my fingers in and out to make the job go smoother! Very enjoyable indeed and a great prelude to some fantastic cowgirl/reverse cowgirl and a finish with me thrusting away on top and sweating like a bastard due to the heat in the room . Yet again an excellent performance from Lin and for me she is up there in the MILF stakes with Lana and I would find it difficult to split the pair in terms of performance. A certain repeat for me when I am in town on a Thursday, Friday or Saturday. She tells me she will probably take 3 weeks off in March as she has some family comittments that she needs to take care of. It was good to see her busy most of the day and I guess that this is a testament to her skills and growing popularity.

  32. Onderstaande 6 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (16 januari 2017),fg22 (31 januari 2017),Manureva (30 januari 2017),rob45 (16 januari 2017),Sjeufke (16 januari 2017),sofaking (16 januari 2017)

  33. #43
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr Bluenose Bekijk bericht
    en zweten als een klootzak als gevolg van de hitte in de kamer.
    Ik heb ook moeten zweten als een klootzak. Hier nog een sappig verhaaltje van mij over mijn samenzijn met Lin.
    Afgelopen zaterdag al weer maar nog vers in het geheugen.
    Ik ben die avond rond zes uur aangekomen in de club en na een snelle transformatie tot ijsbeer begeef ik mij met tempo naar de barruimte maar zo ver kom ik niet want ik kom Lin bovenaan de trap al tegen waar ze in gesprek is met een andere beer.Maar abrupt verbreekt ze het gesprek met hem en heeft alle aandacht voor mij. Het is ook wel zeker weer een jaar geleden dat ik haar gezien heb en ik dacht de laatste keer in GT.
    Met deze Koreaanse dame heb ik een geweldige klik en ik weet ook dat het wederzijds is.Na wat presalen op een bankje en in de kino waar we verstrengeld met elkaar innig zoenen verplaatsen we ons naar een kamer in de club.
    Wel ergens bovenin want dat vind Lin betere kamers.Daar beginnen we een sessie die bol staat van geiligheid.
    Het tongzoenen is ze niet verleerd en knuffelen en pijpen daar lust ze wel pap van.☺
    Cowgirl backwards neuken en daarna op z'n hondjes waarbij ik al bijna klaarkom maar ik kan de explosie nog tegenhouden.
    Dan nog een uitgebreide pijpronde waarbij ik haar mondje pardoes wit.
    Ze braakt een flinke golf sperma over mijn borst uit en glijd lekker geil met haar borsten eroverheen.
    Bij deze dame zijn haar benen de graadmeter want die trillen ook behoorlijk mee tijdens het vingeren en beffen en na een tijdje komt ze met een typisch Koreaans hijgerig gilletje klaar.
    Later op de avond ben ik met haar op herhaling geweest met als verschil dat we het voorspel in de Marokkaanse ruimte gedaan hebben en daarna verkast zijn naar de hoogste kamer van Sixcense waar je een prachtig uitzicht had over de besneeuwde heuvels want het raam stond open.Ondanks de vorst geen last van want binnenin de kamer was het tropisch warm.
    Voor haar alleen al kom ik weer snel terug naar Sixcense, zeker omdat ik ook vind dat ze vooruitgang heeft geboekt met PSE sex al blijft de basis GFE.
    Rest me nog om te melden dat het eten bijzonder goed was vanavond in SS en de steak was ook subliem.
    Whirlpool lekker warm en de sauna ook prima op orde.
    Laatst gewijzigd door rob45; 20 januari 2017 om 21:36

  34. Onderstaande 18 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (22 januari 2017),Agronymus1 (20 januari 2017),Badslippers (20 januari 2017),biged (20 januari 2017),Bluebear (20 januari 2017),fg22 (31 januari 2017),forgetskinnyletsgetfatty (21 januari 2017),jansenroy (21 januari 2017),JonnyFontane (21 januari 2017),Kiwi 69 (20 januari 2017),Manureva (30 januari 2017),Mr Bluenose (21 januari 2017),Mr Pussy (20 januari 2017),Nedlovefkk (24 februari 2017),Patjax (21 januari 2017),pret (20 januari 2017),sofaking (20 januari 2017),Wijze grijze (20 januari 2017)

  35. #44
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    Mijn tweede sessie in 12 dagen met Lyn en deze was zelfs beter dan de vorige! Dit keer ging ik voor de PSE met haar op haar suggestie en ik was blij dat ik dat gedaan heb. Geweldig zoenen en een fantastische BJ dan gevolgd door een aantal grote kut likken, waarin ze weer kwam! Sex in alle gebruikelijke functies gevolgd en Lyn kregen goed in het en had een andere orgasme. De sessie afgewerkt met me uiteindelijk het maken van een storting op haar lachende gezicht! Ze leek echt te genieten van dit en ik zie mezelf dit te herhalen met haar in de toekomst eventueel op onze volgende liaison op 25 februari (vlak voor haar op vakantie gaan voor 3 weken)!

    My second session in 12 days with Lyn and this one was even better than the previous one! This time I went for the PSE with her at her suggestion and I was glad I did. Great kissing and a fantastic BJ then followed by some great pussy licking during which she came again! Sex in all the usual positions followed and Lyn got well into it and had another orgasm. The session finished with me finally making a deposit on her smiling face! She really seemed to enjoy this and I can see myself repeating this with her in the future, possibly at our next liaison on the 25th Feb (just prior to her going on holiday for 3 weeks)!

  36. Onderstaande 9 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 4 februari 2017),bettman (31 januari 2017),Deantje (30 januari 2017),fg22 (31 januari 2017),forgetskinnyletsgetfatty (30 januari 2017),Manureva (30 januari 2017),rob45 (30 januari 2017),Sjeufke (30 januari 2017),sofaking (30 januari 2017)

  37. #45
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Yes

    Lin gaat er helemaal voor

    Tot en met alle gaatjes en standjes

    Aanrader met zeer groot HHG

    Maar je moet het wel goed plannen

    Of Geluk hebben dat ze er dan net is

    En daarmee zult u het moeten doen !
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

  38. Onderstaande 3 leden hebben fg22 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 4 februari 2017),Mr Bluenose (31 januari 2017),Mr Pussy (26 februari 2017)

  39. #46
    Geregistreerd
    2 oktober 2006
    Last Online
    25 maart 2023 @ 15:13
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    407
    Discussies
    54
    Thanks
    497
    Thanked
    492 in 141 posts

    Standaard

    Vorige week vrijdag gebeld of Lin aanwezig was en ik had geluk ze was er.
    Tegen 13uur daar aangekomen en ik stond me af te drogen van de douche toen ze voor me stond.
    Het was toeval want ze was aan het wandelen ,ik stelde me voor en we gingen samen wat drinken.
    Ze is zeer relax en hebben 15 min. zitten te kletsen over alledaagse dingen.
    Ik had gezegd dat ik een uur met haar naar de kamer wou en dat beviel haar wel want 30 min. vond ze te kort.
    En dat heb ik op de kamer ook gemerkt ze doet alles rustig en bouwt op naar een hoogtepunt.
    Het tongzoenen van haar is al een vak apart zo geil en ze kan er geen genoeg van kan krijgen.
    Ze wisselt dan naar het pijpen en ook de ballen worden niet vergeten daar heeft veel plezier mee.
    Zelf wil ze verwend worden en door haar te beffen en te vingeren komt dan hevig klaar.
    Het uur vliegt voorbij en op het einde heeft ze me heerlijk klaar geneukt.
    Lin is niet de jongste meer maar ik denk dat er nog veel meisjes van haar kunnen leren.

  40. Onderstaande 9 leden hebben foefel bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 februari 2017),biged (24 februari 2017),bram57 (24 februari 2017),fg22 (26 februari 2017),firstme (24 februari 2017),Manureva (25 februari 2017),Mr Bluenose (24 februari 2017),Mr Pussy (26 februari 2017),rob45 (24 februari 2017)

  41. #47
    Geregistreerd
    11 december 2016
    Last Online
    15 juli 2021 @ 09:53
    Berichten
    90
    Discussies
    3
    Thanks
    73
    Thanked
    112 in 38 posts

    Standaard

    Lyn is super ook in de gewone omgang altijdddd vriendelijk ,kunnen nog veel jongere dvp van leren

  42. Onderstaande 3 leden hebben bram57 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 februari 2017),fg22 (26 februari 2017),Mr Bluenose (24 februari 2017)

  43. #48
    Geregistreerd
    24 juli 2015
    Last Online
    23 maart 2024 @ 05:56
    Locatie
    het zonnige zuiden
    Berichten
    882
    Discussies
    6
    Thanks
    4.091
    Thanked
    1.463 in 477 posts

    Standaard

    Dat is zondermeer waar. Lyn heeft altijd tijd voor een praatje, en is altijd vriendelijk. Nog nooit met haar gekamerd, maar al verschillende uren gekletst samen en plezier gehad. Lyn staat vrolijk in het leven.

  44. Onderstaande 2 leden hebben jansenroy bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (26 februari 2017),Mr Bluenose (24 februari 2017)

  45. #49
    Geregistreerd
    17 april 2013
    Last Online
    29 januari 2023 @ 14:01
    Berichten
    71
    Discussies
    2
    Thanks
    981
    Thanked
    54 in 25 posts

    Standaard

    Ik heb Lyn een keer bij mij gehad, toen ze nog naar de naam Cindy luisterde in Villa Marisol, en heb gezellig met haar gekletst, ze neemt de tijd heeft geen haast, ze kwam bij me zitten toen ik zat te eten, ze kletste volop en toen ik klaar was zijn we samen in de lounge gaan zitten/liggen om lekker te keuvelen en te kroelen. Hierna naar de kamer waar ze mij ook nog een stevige massage heeft gegeven. Een heerlijke en lieve meid.

  46. Onderstaande 6 leden hebben firstme bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 februari 2017),fg22 (26 februari 2017),Manureva (25 februari 2017),Mr Bluenose (24 februari 2017),Mr Pussy (26 februari 2017),Sjeufke (25 februari 2017)

  47. #50
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    Lyn komt voorop in mijn lijst voor mijn bezoek later deze week, zoals tijdens mijn laatste bezoek, ze heeft gepraat over haar behoefte om me opnieuw een PSE-ervaring te geven en dit is de afgelopen twee weken opgelost in mijn gedachten. Dit verwant aan haar vertelt me over hoe veel ze geniet van trio's met Lili en hoe ze genieten van een beetje onderling kutje eten is boven in mijn gedachten en zal ervoor zorgen dat ze voor het eerst gebruik maakt van mij als ik daar kom deze week!

    Lyn is first on my list for my visit later this week as during my last visit she talked up her need to give me a PSE experience again and this has been fixated in my mind for the last two weeks. This allied to her telling me about how much she enjoys trios with Lili and how they enjoy a bit of mutual pussy eating has been uppermost in my thoughts and will ensure that she gets first use of my when I get there this week!

  48. Onderstaande 6 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 april 2017),Deantje (23 april 2017),Eddy_V (23 april 2017),Mr Pussy ( 1 mei 2017),Sjeufke (23 april 2017),sofaking (23 april 2017)

 

 
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53.

  FKK Artemis 468*60