Pagina 4 van 22 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 527

Discussie: IJsberen en Voetbal

  1. #76
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard Raul topschutter aller tijden in Europese bekers

    De Spanjaard Raul, aanvaller bij Schalke 04, heeft zich vanavond tot topschutter aller tijden gekroond in de Europese bekers...

    http://www.hln.be/hln/nl/1307/Champi...e-bekers.dhtml
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  2. #77
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Daumen runter @ Willi69

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht

    Borussia Mönchengladbach (endlich mit neuem Trainer!) - Schalke 04 2 : 1
    zu spät
    lass mal lieber die Pinguine im Avatar
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  3. #78
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    zu spät
    lass mal lieber die Pinguine im Avatar
    Was ist los mit deimem Avatar Egon ?
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. #79
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:51
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.915
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.705 in 2.636 posts

    Standaard Mensch Glabbach

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    zu spät
    lass mal lieber die Pinguine im Avatar
    Hehe, dachte ich zwei jahr her mit Roda JC Kerkrade auch, und deren Rückstand war sogar noch größer :wink: It ain't over till the Fat Lady sings
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  5. #80
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    Weer met voorsprong aan kop, nu zondag die 020 mannetjes voor eigen publiek een dikke jas geven en de competitie is weer beslist voor PSV. Alweer kampioen.
    de hoeren lusten er wel pap van

  6. #81
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door facial Bekijk bericht
    Weer met voorsprong aan kop, nu zondag die 020 mannetjes voor eigen publiek een dikke jas geven en de competitie is weer beslist voor PSV. Alweer kampioen.
    Ik stel voor dat als PSV kampioen wordt er een standbeeld, nou ja laten we beginnen met een borstbeeld voor onze Fred komt.
    PSV kan alleen kampioen worden bij de gratie van Fred, een wereldgozer en trainer.

    Toch denk ik nog steeds dat Twente de beste papieren heeft ondanks het gelijkspel van afgelopen weekend tegen NEC.
    In Duitsland is de strijd nog geheel open denk ik en kan er wel eens een heel verrassende kampioen uit de bus komen .

    Trouwens super wat PSV, AJAX en Twente afgelopen week internationaal lieten zien !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #82
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    Laat dat beeld van Fred maar weg, als we een goede trainer hadden gehad waren we nu al kampioen nu moeten we nog wachten tot we tegen 020 hebben gespeeld
    de hoeren lusten er wel pap van

  8. #83
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Idee Stekelenburg houdt Ajax op de been tegen PSV

    http://www.nu.nl/sport/2456512/steke...-been-psv.html

    PSV heeft zondagmiddag in eigen huis Ajax op een doelpuntloos gelijkspel gehouden. De Brabantse koploper consolideert daarmee de voorsprong van vijf punten die de ploeg op de Amsterdammers heeft.

    De thuisploeg was in de eerste helft duidelijk de betere ploeg. Christian Eriksen schoot voor de Amsterdammers nog wel op doel, maar via Ola Toivonen en vooral Balasz Dszudszak waren de betere kansen voor PSV.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. #84
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:15
    Berichten
    947
    Discussies
    2
    Thanks
    3.213
    Thanked
    1.299 in 352 posts

    Standaard

    De 0-0 bij PSV-Ajax en de nederlaag van Fc Twente tegen Haarlemmer Ruud Bossen betekent voor de vaste klanten van Golden Time dat de kampioensreceptie ''de souza'' weer een stap dichterbij is gekomen. Ondanks dat de jongens uit Eindhoven op 1e Paasdag - 24 april - nog naar de Kuip moeten van een nu al getergd Feyenoord (revanche voor de 10-0 vernedering), verwacht ik dat wij op zaterdag 7, 14 of 21 mei in een zonovergoten tuin van Golden Time allemaal van ''de souza'' een biertje krijgen!!!

  10. #85
    Geregistreerd
    11 april 2009
    Last Online
    12 oktober 2013 @ 13:52
    Locatie
    eindhoven
    Berichten
    204
    Discussies
    2
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    niks is zeker ,twente maakt nog een kans die handballers uit amsterdam kunnen we wel afschrijven ,wat een schijt elftal zeg durven nog niet eens naar voren te voetballen...bye bye Peter1966

  11. #86
    Geregistreerd
    7 april 2010
    Last Online
    24 april 2017 @ 18:54
    Berichten
    116
    Discussies
    1
    Thanks
    2
    Thanked
    6 in 6 posts

    Standaard

    Als ik één van die zuidelijke provinciaaltjes met een minderwaardigheidscomplex ten opzichte van Nederlands meest succesvolle club aller tijden uit Amsterdam was, zou ik nog maar niet te snel juichen. PSV speelt van hun laatste 9 wedstrijden er nog 6 uit, tegen onder meer FC Twente, FC Groningen, NEC, Feyenoord en op het kunstgras van Heracles Almelo. Erg gemakkelijk is anders.

    En was het dit seizoen niet dat PSV al vaak terechte kritiek kreeg vanwege hun angstige en laffe voetbal. Dus hier verwijt de pot duidelijk de ketel. Ach, laat dat soort gefrustreerde mannetjes toch...

  12. #87
    Geregistreerd
    7 april 2010
    Last Online
    24 april 2017 @ 18:54
    Berichten
    116
    Discussies
    1
    Thanks
    2
    Thanked
    6 in 6 posts

    Standaard

    EINDELIJK voor die griezel!
    Jammer dat dit niet tijdens de wedstrijd werd waargenomen, want dan hadden ze geruime tijd met 10 man moeten spelen en had AJAX zeer waarschijnlijk de overwinning behaald.



    Toivonen kan schorsing tegemoet zien: 'Had inderdaad rood moeten zijn'

    Zondag, 27 februari 2011

    Ola Toivonen mocht van geluk spreken dat scheidsrechter Eric Braamhaar hem tijdens het duel met Ajax niet bestrafte met een rode kaart. De arbiter verscheen na het 0-0 gelijkspel tussen PSV en Ajax voor de camera’s van Eredivisie Live en zag wat hem in de vaart van het spel was ontgaan. “Dit is een duidelijke elleboog”, verklaarde de leidsman.

    Toivonen plantte tijdens een kopduel in de zestien van Ajax zijn elleboog in het gelaat van Jan Vertonghen, maar kwam er dus mee weg. “Dit wordt werk voor de openbare aanklager”, beloofde Braamhaar. “Als ik de beelden zo zie had dit inderdaad een rode kaart moeten zijn.”

    Vervolgens gaf de arbiter te kennen dat extra hulp op de doellijn hem mogelijk wel in staat had gesteld om het voorval waar te nemen. “Die had dan op vier of vijf meter van dit incident gestaan. Dan gebeurt dit denk ik ook niet.”

  13. #88
    Geregistreerd
    11 april 2009
    Last Online
    12 oktober 2013 @ 13:52
    Locatie
    eindhoven
    Berichten
    204
    Discussies
    2
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    haahha gefrusteerd?? hoelang zijn jullie al geen kampioen meer geworden??
    en ajax die winnen al 9 wedstrijden natuurlijk met dat geweldige spel van vanmiddag??
    en vroeger hadden wij ook romario ,nee vroeger telt niet meer.Succesvol is zeker lang geleden in amsterdam...Ajax doet niet meer mee voor de titel ..Twente speelt het beste voetbal op het moment dus zij hebben de grootste kans....

    hahaha kansloos bericht er meteen onder over die zweedse gehaktbal gefruseerd misschien??anders hadden ze gewonnen hahaha ze mochten de middellijn niet eens over van frankie(je moet bij de goal komen voor goal te maken snap je wel he patje!!)

  14. #89
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:30
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.358 in 4.540 posts

    Standaard

    Met de vlucht van al het talent naar het buitenland snap ik niet dat deze competitie nog zoveel emoties teweeg brengt

  15. #90
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door El Conquistador Bekijk bericht
    ..Twente speelt het beste voetbal op het moment dus zij hebben de grootste kans....
    Dat is denk ik ook zo en is ook een elftal met een goede balans, afmakers als Ruiz en Jansen en waterdragers als Brama. Maar al ze zo punten blijven morsen zal het lastig worden. Waar vorig seizoen net voor tijd de punten werden veilig gesteld mist men nu net de kopbal zoals vorige week of geeft in blessure tijd de punten weg.

    Ajax speelde niet best en veel aan de keeper te danken maar denk dat ze gewoon niet veel beter kunnen op dit moment. Daarvoor is het een elftal zonder echte kwaliteiten. Een goede sub-topper van het nivo ADO, AZ en Groningen.

    De titel race is nog helemaal open er is nog niets beslist denk ik. Toch voorspel ik dat PSV kampioen zal worden die hebben namelijk de beste trainer, dat zal uiteindelijk de doorslag geven.

    Toivonen speelt gewoon als een echte kerel, niets mee mis. Je kunt hem niet kwalijk nemen dat AJAX de fysiek heeft van een gemiddeld junioren efftal. Bij windkracht 6 kunnen ze niet spelen want dan worden ze van het veld afgeblazen.

    Twente is bestolen zoals Theo Jansen terecht opmerkte, schandalig!
    Laatst gewijzigd door Big30; 27 februari 2011 om 18:27
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  16. #91
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door El Conquistador Bekijk bericht
    haahha gefrusteerd?? hoelang zijn jullie al geen kampioen meer geworden??
    en ajax die winnen al 9 wedstrijden natuurlijk met dat geweldige spel van vanmiddag??
    en vroeger hadden wij ook romario ,nee vroeger telt niet meer.Succesvol is zeker lang geleden in amsterdam...Ajax doet niet meer mee voor de titel ..Twente speelt het beste voetbal op het moment dus zij hebben de grootste kans....

    hahaha kansloos bericht er meteen onder over die zweedse gehaktbal gefruseerd misschien??anders hadden ze gewonnen hahaha ze mochten de middellijn niet eens over van frankie(je moet bij de goal komen voor goal te maken snap je wel he patje!!)
    Als PSV zo goed is als jij denkt dan hadden ze vandaag gewoon die handballers uit Amsterdam toch helemaal van de mat weggespeeld.
    Maar dat was niet het geval, Ajax speelde erg beroerd vandaag en dan nog kon PSV niet winnen. Utrecht kon ze wel 2 keer verslaan

    Maar gelukkig krijg Fled Lutten nu wel standbeeld en nu is hij zeker wel een goede trainer of ......

    Twente is vandaag behoorlijk gepikt geworden en toch schrijf ik Twente niet af, Twente blijft mijn favoriet voor de titel.



    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  17. #92
    Geregistreerd
    11 april 2009
    Last Online
    12 oktober 2013 @ 13:52
    Locatie
    eindhoven
    Berichten
    204
    Discussies
    2
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    ook jij kan schijnbaar niet lezen waar ergens staat dat psv goed was???

  18. #93
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door El Conquistador Bekijk bericht
    ook jij kan schijnbaar niet lezen waar ergens staat dat psv goed was???
    Ga jij maar eens goed lezen!
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  19. #94
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Reden

    Ik vind PSV heeeel goed en AJAX heeeeel slecht maar wel weer een heeeeeeele lieve Club dat AJAX. Met heeeeeeeeele lieve Fans.

    Maar nu moet ik echt gaan. Geld inzamelen voor het standbeeld van Fred, ik heb al 4.56€ en 2 valse 50€ bilfretten.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. #95
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Ik vind PSV heeeel goed en AJAX heeeeel slecht maar wel weer een heeeeeeele lieve Club dat AJAX. Met heeeeeeeeele lieve Fans.

    Maar nu moet ik echt gaan. Geld inzamelen voor het standbeeld van Fred, ik heb al 4.56€ en 2 valse 50€ bilfretten.

    Ik vind Poolse dames heeel goed en Roemeens dames heeeeeel slecht maar wel een heeeeele lieve dames uit dat Roemenie. Met heeeeeele lieve vriendjes die goed kunnen skinnen:wink:.

    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  21. #96
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard Barcelona aast op 2 toptalenten Real Madrid

    De komende maanden zal er zich in de Primera Division niet alleen op het veld, maar ook in de bestuurskamers een heuse tweestrijd afspelen tussen Real Madrid en Barcelona. De inzet? Twee jeugdspelers van Real Madrid. Alvaro Morata en Jesé Rodriguez worden het hof gemaakt door Barcelona...

    http://www.hln.be/hln/nl/1302/Primer...l-Madrid.dhtml
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  22. #97
    Geregistreerd
    21 februari 2009
    Last Online
    11 februari 2013 @ 20:52
    Locatie
    regio Geel
    Berichten
    61
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked 4 Times in 1 Post

    Standaard

    Bij ons in de bestuurskamer van Lierse wordt alleen een pint gedronken op het verlies en daarna nog 15 pinten in het Hoeveke

    Bij winst ? hebben we nog niet meegemaakt.

  23. #98
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Idee Toivonen vier duels aan de kant, Vertonghen niet vervolgd

    http://www.nu.nl/sport/2457877/toivo...-vervolgd.html

    Ola Toivonen heeft het voorstel van de KNVB voor een schorsing van vier duels geaccepteerd. De aanvaller wordt bestraft voor het uitdelen van een elleboogstoot aan Ajacied Jan Vertonghen tijdens de wedstrijd PSV-Ajax van afgelopen zondag.

    De Zweed van PSV kwam een week eerder ook al in opspraak toen hij op de tenen van NAC-speler Nemanja Gudelj ging staan en hem vervolgens een rode kaart wist aan te smeren. Dat gedrag werd aanvankelijk door de clubleiding van de koploper goedgepraat.
    Dit zou PSV wel eens de titel kunnen kosten. De schorsing van Douglas komt Twente denk ik niet zo slecht uit.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  24. #99
    Geregistreerd
    7 april 2010
    Last Online
    24 april 2017 @ 18:54
    Berichten
    116
    Discussies
    1
    Thanks
    2
    Thanked
    6 in 6 posts

    Standaard

    Nu overschat je de inbreng van die domme matennaaier wel hevig.

  25. #100
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patrick2010 Bekijk bericht
    Nu overschat je de inbreng van die domme matennaaier wel hevig.
    Je bedoelt die Belg Jan Vertonghen? Ja klopt dat is een matennaaier .

    Of ie dom is weet ik niet, tis wel een Belg dus dat zou wel een voor de hand liggende conclusie zijn, komt bij dat ie ook nog bij AJAX speelt nog een extra argument voor jouw stelling.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 
Pagina 4 van 22 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:38.

FKK Artemis 468*60   Freude 468*60