Pagina 4 van 10 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 245

Discussie: IJsberen en Voetbal

  1. #76
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:26
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Blinzeln

    Kreeg net een SMS'je met de text:
    PSV 10 Feyenoord 0. Flauw een 1 April grap in Oktober.

    Wie weet de echte stand trouwens?
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. #77
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:09
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.981
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard

    Nee Big is geen grap kijk maar http://www.eredivisie.nl/

  3. #78
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:26
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Reden 10-0 !!!!!!!!!!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door molaar Bekijk bericht
    Nee Big is geen grap kijk maar http://www.eredivisie.nl/
    Net als bij TT heeft die site last van een virus denk ik. Zelfs langs de lijn die ik de hele middag aan heb staan lijkt van een virus last te hebben, hoorde daar ook al dat er 10 doelpunten werden gescoord !

    Was just checking !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. #79
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:09
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.981
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard

    Volgend seizoen AGOVV - Feyenoord. Kan en leuke pot worden

  5. #80
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:26
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Daumen hoch PSV bezorgt Feyenoord historische nederlaag

    http://www.ed.nl/sport/7503905/PSV-b...-nederlaag.ece

    PSV heeft het zelfvertrouwen een grote boost gegeven.
    Het bezorgde Feyenoord zondagmiddag zijn grootste nederlaag in de clubgeschiedenis: 10-0. Grote man bij PSV was opnieuw Jonathan Reis. De Braziliaan scoorde driemaal. PSV werd geholpen door personele problemen bij Feyenoord. De ploeg van Mario Been zag Leroy Fer vroeg in de eerste helft geblesseerd uitvallen en moest al na iets meer dan een halfuur met tien man verder. Kelvin Leerdam kreeg toen zijn tweede gele kaart na een overtreding op Erik Pieters. Maar de thuisclub stond op dat moment wel al op 1-0 door een goal van Reis en was niet van plan het initiatief uit handen te geven.
    http://www.telegraaf.nl/telesport/vo...___.html?p=1,1

    Een ongekende superscore, zondagmiddag in Eindhoven: PSV - Feyenoord werd maarliefst 10-0. Het verhaal-Feyenoord begint met deze afstraffing steeds triestere vormen aan te nemen. De arme Rotterdammers werden volledig zoekgespeeld. Na een sensationeel doelpuntenspektakel werd het uiteindelijk 10-0 (!) voor de thuisclub, de grootste nederlaag uit de historie van de club.
    Er is wat gebroken bij Been denk ik.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. #81
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Ik ben benieuwd of Been nu aanblijft of dat hij de eer aan zichzelf houdt. Bij de Kuip zullen vast wel wat supporters "uitleg" eisen.

  7. #82
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alabama Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd of Been nu aanblijft of dat hij de eer aan zichzelf houdt. Bij de Kuip zullen vast wel wat supporters "uitleg" eisen.
    De Supporters hoeven geen uitleg te krijgen ze hebben zelf kunnen zien dat tegen de Beste van Nederland echt niet te winnen valt

    En de 10-0 had ook 14-0 kunnen zijn

  8. #83
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door facial Bekijk bericht
    http://www.telegraaf.nl/telesport/vo...n__.html?p=3,1

    Feyenoord ging bij PSV met historische cijfers (10-0) onderuit
    Ja, Mario Been heeft laten zien dat het een mens is en geen machine zoals vele andere trainers, die Wilfred Genee is gewoon de grootste lulhannes die ik ken, en ja dat heeft best te maken dat ik Feijenoord supporter ben. Ik wil trouwens niks af doen van de terechte overwinning van PSV op dit groepje jonge domme voetballers die volledig tegen alle logica voetbalwetten op een veld ronddoolden, want dit had met voetbal niks te doen, ik heb zelf eens tegen PSV gevoetbald en had Jan Wouters als tegenstander, wel hij vier klassen beter dan ik, hij geen poot aan de grond omdat ik hem constant voor zijn poten liep, een ferme handdruk na afloop was mijn dank, zo zie je een beetje je kop gebruiken en het had nooit 10-0 geworden. Stiffie blijft optimistisch en zeg altijd "het kan nooit zo donker zijn of het word altijd weer licht" Het zal zwaar worden dit seizoen, maar ik heb er nog altijd vertrouwen in, en nu maar hopen dat Twente kampioen wordt
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  9. #84
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Vanavond wordt alles duidelijk: blijft Mario Been? die ik als voetballer en als trainer niet erg hoog had en heb zitten. Mario de blaaskaak. Feyenoord -VVV 1-3. Blaaskaak exit.

  10. #85
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door facial Bekijk bericht
    Stiffmaster, verstand van voetbal heb je niet, Twente is met geluk 1 keer kampioen geworden. In Nederland is maar 1 club in staat weer kampioen te worden natuurlijk PSV uit de voetbal hoofdstad Eindhoven
    Nee dat kan zijn, daarom zit ik ook op een hoerenforum met allemaal kenners van voetbalzaken
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  11. #86
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    22 april 2024 @ 08:12
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Mario Been is een toptrainer, als je bij Feyenoord Mourinho voor de groep had staan was het niet veel beter.

    Natuurlijk is het vaak zo dat als het slecht gaat met een club de trainer hierop wordt aangekeken, maar het moet wel realistisch blijven.

    Als je Louis van Gaal trainer maakt van Almere City en ze worden 14e in de Jupiler League is van Gaal dan een slechte trainer?
    I´m an educated fool with money on my mind

  12. #87
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Mario Been is een toptrainer, als je bij Feyenoord Mourinho voor de groep had staan was het niet veel beter.

    Natuurlijk is het vaak zo dat als het slecht gaat met een club de trainer hierop wordt aangekeken, maar het moet wel realistisch blijven.

    Als je Louis van Gaal trainer maakt van Almere City en ze worden 14e in de Jupiler League is van Gaal dan een slechte trainer?
    Natuurlijk is een gemiddelde trainer maximaal zo goed als het materiaal dat hem ter beschikking staat. Louike zal met Almere City niet in 3 jaar de Champions League winnen (ws ook niet in 20 jaar ). Maar er zijn beslist trainers die op gebied van motivatie, zelfvertrouwen en tactiek/techniek het beste uit een speler weten te halen en dan ook nog oog hebben voor welke speler op welke positie het beste rendeert. Heeft ie ook nog een leuk verkooppraatje voor de TV, dan heb je een toptrainer. Bij Mario Been heb ik geen van deze eigenschappen kunnen ontdekken behalve een blaaskakerig verkooppraatje op TV. Maar dat is uiteraard mijn strikt persoonlijke mening.

  13. #88
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    22 april 2024 @ 08:12
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Mario Been heeft met o.a. NEC bewezen dat hij het maximale uit een spelersgroep kan halen. Ook vind ik hem net zoals jij vindt, goed overkomen tegenover de pers.

    Een trainer heeft inderdaad invloed op de motivatie en inzet van spelers, op de techniek van een speler heeft een trainer totaal geen invloed, techniek heb je of heb je niet
    Ook op tactisch gebied is er het een en ander te beinvloeden door een trainer

    Maar op het moment dat de wedstrijd begint moeten de spelers het ZELF doen
    Zo'n nederlaag is te wijten aan onder andere gebrek aan ervaring, je hoeft niemand te motiveren voor een wedstrijd tegen PSV en vooral niet de jongelingen waaruit Feyenoord op dit moment bestaat. Maar een Feyenoord met wat meer ervaring had na de 5-0 toch eerder geprobeerd de schade te gaan beperken, in plaats van met een man minder toch nog op de aanval trachten te spelen.

    Tja dan krijg je de deksel op je neus en is het erg makkelijk om de, op dat moment machteloze Mario Been, de schuld in de schoenen te schuiven


    Ohja PP, ik ben een PSV-er en geen Feyenoorder
    I´m an educated fool with money on my mind

  14. #89
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    En jij de nieuwskoning (spamslet volgens P1 )
    Was de nieuwskoning, tegen al dat nieuw geweld -die voordien nog nooit van HLN hadden gehoord - kan ik niet strijden!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  15. #90
    Geregistreerd
    11 april 2009
    Last Online
    12 oktober 2013 @ 13:52
    Locatie
    eindhoven
    Berichten
    204
    Discussies
    2
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard feyenoord

    Mario Been zit daar nog omdat feyenoord geen geld heeft.

    Vorig jaar hadden ze hetzelfde materiaal en werden ze 4de dat gaat nu niet meer gebeuren.Been word ook terug gefloten door de hoge mannen,daarom staat de cler er nog steeds in.

    Ze moeten gewoon tegen Mario zeggen :je krijgt nog 6 wedstrijden stel op wie je wil is het dan nog niks dan wegwezen.

    Het legioen is wel het beste publiek ooit,als ze bij philps achterstaan (vorig jaar roda) met 0-3 is het halve stadion leeg en bij 020 die zingen alleen als ze bovenaan staan.

    Vanavond zorgt Been gewoon voor de 3 punten zeker weten (2-0)...

    En Psv wil ik deze aankomende wedstrijden wel eens eerst zien winnen (vitesse,twente,utrecht)...Ik hoop het wel ...

  16. #91
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Mario Been heeft met o.a. NEC bewezen dat hij het maximale uit een spelersgroep kan halen.
    Maximale succes of maximale ellende? Iedereen bij NEC herinnert Been als een goede trainer met veel successen. Winnen tegen Din. Boekarest, Udinese en Spartak Moskou was idd geweldig, evenals de uitwedstrijd naar HSV (met 5.000 supporters).

    Maar Been bracht NEC in 2007/2008 naar de 17e plaats in de winterstop en uitschakeling voor de Beker tegen Zwolle. Iedereen vroeg om de kop van Been, maar er was geen geld om hem te ontslaan. Uiteindelijk zijn ze dat seizoen 8e geworden en via Play Offs Europees gehaald, maar dat is vooral te danken aan investeerders die oa. Lens, Fernandez, Vadocz en Bobson haalden.

    Been is een leuke trainer voor de top van Jupiler-comp. (zie Excelsior) of een middenmoter van de Eredivisie, maar bij 010 zal hij het niet op de rails kunnen krijgen. Ik ga ervan uit dat Mario de Kerst niet haalt.

    Mario Been is voor mij vooral een mislukte komiek

  17. #92
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    22 april 2024 @ 08:12
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Maximale succes of maximale ellende? Iedereen bij NEC herinnert Been als een goede trainer met veel successen. Winnen tegen Din. Boekarest, Udinese en Spartak Moskou was idd geweldig, evenals de uitwedstrijd naar HSV (met 5.000 supporters).

    Maar Been bracht NEC in 2007/2008 naar de 17e plaats in de winterstop en uitschakeling voor de Beker tegen Zwolle. Iedereen vroeg om de kop van Been, maar er was geen geld om hem te ontslaan. Uiteindelijk zijn ze dat seizoen 8e geworden en via Play Offs Europees gehaald, maar dat is vooral te danken aan investeerders die oa. Lens, Fernandez, Vadocz en Bobson haalden.

    Been is een leuke trainer voor de top van Jupiler-comp. (zie Excelsior) of een middenmoter van de Eredivisie, maar bij 010 zal hij het niet op de rails kunnen krijgen. Ik ga ervan uit dat Mario de Kerst niet haalt.

    Mario Been is voor mij vooral een mislukte komiek
    Wat ik wil aangeven is: niemand krijgt Feyenoord op dit moment op de been (leuke woordspeling trouwens)

    En een keer uitgeschakeld worden in de KNVB beker kan altijd wel een keer gebeuren, als je 8e wordt als NEC zijnde is dat gewoon goed
    Je moet niemand beoordelen op de positie op de ranglijst tijdens het seizoen

    Aan het einde worden de prijzen verdeeld, althans hier in Eindhoven
    I´m an educated fool with money on my mind

  18. #93
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    22 april 2024 @ 08:12
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Been is een leuke trainer voor de top van Jupiler-comp. (zie Excelsior) of een middenmoter van de Eredivisie
    Wat is Feyenoord dan op dit moment?

    Ofja, een middenmotor is nog iets teveel eer
    I´m an educated fool with money on my mind

  19. #94
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Wat is Feyenoord dan op dit moment?
    Een degradatie-kandidaat.

    Maar Feyenoord is een club die ieder jaar bij de eerste 5 hoort te eindigen.

  20. #95
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 april 2024 @ 18:50
    Berichten
    6.939
    Discussies
    1882
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Idee 'UEFA-official verkocht stem bij toewijzing EK 2012'

    http://www.nu.nl/sport/2366885/uefa-...g-ek-2012.html

    Roemeense anti-corruptieaanklagers doen onderzoek naar de voorzitter van de voetbalbond van het land.

    Mircea Sandu, die ook UEFA-official is, zou smeergeld hebben aangenomen in ruil voor zijn stem aan Oekraïne en Polen voor de organisatie van het EK in 2012. Sandu ontkende vrijdag de beschuldigingen.
    Tsja een Roemeen , puur toeval. Bij de FIFA is een Nigeriaan geschorst wegens verdenking van corruptie. Puur toeval dat het een Roemeen en en Nigeriaan betreft denk ik .

  21. #96
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    22 april 2024 @ 08:12
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Zoiets doen Roemeentjes niet...
    I´m an educated fool with money on my mind

  22. #97
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 april 2024 @ 18:50
    Berichten
    6.939
    Discussies
    1882
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Idee Ajax-supporters dulden extreemrechts niet in hun stad

    http://www.nu.nl/binnenland/2366749/...t-in-stad.html

    De extreemrechtse English Defence League (EDL) is zaterdag wat Ajax-supporters betreft niet welkom in Amsterdam.

    De website AFCA.nl roept Ajax-aanhangers op om zaterdag naar de demonstratie in de Generatorstraat te komen, ''omdat wij geen (gewelddadig) racisme en fascisme in onze stad tolereren''.

    Op de homepage van de site voor Ajax-supporters staat een foto van een EDL-demonstratie met een rood kruis daar doorheen en daarboven de tekst 'Niet in onze stad

  23. #98
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door facial Bekijk bericht
    Stiffmaster, verstand van voetbal heb je niet, Twente is met geluk 1 keer kampioen geworden. In Nederland is maar 1 club in staat weer kampioen te worden natuurlijk PSV uit de voetbal hoofdstad Eindhoven
    Facial ik ben blij dat ik geen verstand van voetbal hebt, maar een ding is zeker die voetbalhoofdstad van je kan dit voorlopig even in zijn reet duwen, maar goed de competitie is nog erg lang, succes kenner
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  24. #99
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 16:25
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.915
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.705 in 2.636 posts

    Standaard

    TWENTE!!!
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  25. #100
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard Overwintering in zicht voor PSV

    http://www.telegraaf.nl/telesport/vo...V__.html?p=3,2

    EINDHOVEN - PSV blijft ongeslagen in de Europa League. Voor eigen publiek verstevigden de Eindhovenaren de koppositie in Groep I door te winnen van het Hongaarse Debrecen, dat uit vier duels nog geen punt heeft vergaard. PSV won met 3-0.
    de hoeren lusten er wel pap van

 

 
Pagina 4 van 10 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29.

  Diamond 468*60