Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 194

Discussie: IJsberen en Voetbal

  1. #76
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln Dembélé en de zijnen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht

    Groep H:
    Arsenal (Eng)
    AZ Alkmaar (Ned)
    Olympiakos Piraeus (Gri)
    Standard (Bel)
    Twee Belgische teams in deze groep.
    Arsenal is te pakken, Olympiakos ook, ik ben nog het meeste bang van Dembele en de zijnen. Die gaan voor groepswinst (note erpee: maar niet met Koeman )
    Het is al wel ver gekomen dat een Belg de redder is van het Nederlandse voetbal :wink:
    Viva Dembélé, een groot talent dat rondloopt op jullie velden. Indien ik in Alkmaar woonde, miste ik geen enkele wedstrijd van dit supertalent, een ware streling voor het oog.
    Alleen spijtig dat die Koeman AZ traint, ik heb hem een tijdje geleden een "type Belgisch elftal" zien opstellen. Die man kent nog minder van voetbal dan, ja, dan wie, dan Jan Modaal

    erpee

  2. #77
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Blinzeln

    Bor. Mönchengladbach FSV Mainz 05 2:0 (1:0)
    Hannover 96 1899 Hoffenheim 0:1 (0:1)
    Eintracht Frankfurt Borussia Dortmund 1:1 (0:0)
    VfB Stuttgart 1. FC Nürnberg 0:0 (0:0)
    Bayer Leverkusen VfL Bochum 2:1 (1:1)
    FC Schalke 04 SC Freiburg 0:1 (0:1)
    Bayern München VfL Wolfsburg 3:0 (1:0)

    (speciaal voor Jünther)
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #78
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 19:04
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.980
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Het is al wel ver gekomen dat een Belg de redder is van het Nederlandse voetbal :wink:
    Viva Dembélé, een groot talent dat rondloopt op jullie velden.
    erpee
    Je begrijpt het niet erpee, Dembele is aangekocht enkele jaren geleden met geld van de Novib en is dus gewoon ontwikkelingshulp van Nederland naar Belgie toe. Nu krijgen jullie ook nog een Nederlandse bondscoach , je ziet wel we proberen jullie er weer bovenop te krijgen. Je maintiendrai erpee

  4. #79
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    FC Schalke 04 - SC Freiburg 0:1 (0:1)
    Und Aufsteiger Freiburg war vorher Tabellenletzter!
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  5. #80
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door molaar Bekijk bericht
    Je begrijpt het niet erpee, Dembele is aangekocht enkele jaren geleden met geld van de Novib en is dus gewoon ontwikkelingshulp van Nederland naar Belgie toe. Nu krijgen jullie ook nog een Nederlandse bondscoach , je ziet wel we proberen jullie er weer bovenop te krijgen. Je maintiendrai erpee
    Nog zo iets dat ze op een ander niet willen, halen ze een dwerg in huis hier.
    Hoe dom kan je zijn als voetbalbond.

    En waarom lezen we hier zo veel over die derderangs Duitse voetbalclubjes?
    Bayern bijvoobeeld, een provinciaal clubke dat bij "de gratie van Messi" geen 10 - 0 pandoering kreeg van Barca?

    Barca rules, nog voor het seizoen bezig is hebben ze al twee prijzen binnen. Nog drie te gaan, de Spaanse Beker, de SPaanse titel en de CL :wink:

    erpee

  6. #81
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Unglücklich STANDARD MAAKT SCHANDE!!!

    Tussen Anderlecht en Standard komt het nooit meer goed. De grote boosdoener vanavond: Axel Witsel, die Wasilewski met een schandalige fout een dubbele open beenbreuk trapte. Even daarvoor had De Camargo Polak van het veld geschopt. Ook voor de Tsjech luidt het verdict met gescheurde knieligamenten zwaar. Toen Standard daarna bij zijn eerste echte aanval ook nog scoorde via niemand minder dan Mbokani, was het hek helemaal van de dam. Anderlecht scoorde snel tegen, maar was na de pauze zowel fysiek als mentaal helemaal uitgeblust en mag Proto nog bedanken dat hij Jovanovic tot twee keer toe van de 1-2 hield. Of Wasilewski ooit nog aan voetballen toekomt, is nog maar de vraag. Ook Witsel wacht een lange schorsing na zijn fout elke voetballer onwaardig, laat staan een Gouden Schoen.

    Juan Lozano
    12 april 1987: Yvan Desloover trapt Juan Lozano een open beenbreuk. 30 augustus 2009: Axel Witsel schopt Marcin Wasilewski met een dubbele open beenbreuk van het veld. We zouden 'Wasyl' niet meteen willen vergelijken met de gracieuze Lozano en we hopen dat de Poolse rechtsachter ooit nog aan voetballen toekomt op het hoogste niveau, maar de beelden van de fout van Witsel doen onvermijdelijk terugdenken aan die van in '87. Wasilewski, die voor de partij nog verklaarde dat voetbal "geen sport voor mietjes is", pakte uit met een stevige sliding richting bal, waarop hij de schoen van Witsel onvervaard hard tegen het kuitbeen kreeg. Wilden de Rouches revanche nemen na reeks ellebogen die de Pool uitdeelde in de laatste testmach van vorig seizoen, was dit wel een erg macabare manier. Volgens Sarr zou Witsel zelf nog sporen aan de rug dragen van een aanslag van Wasilewski enkele jaar geleden.

    Proto redt Anderlecht
    Bovendien deed de rode kaart de match ook kantelen. Standard was enkel met veel geluk overeind gebleven, zeker toen Marcos een kopbal van Van Damme van de lijn keerde. Maar met z'n tienen hervonden de Rouches de mentaliteit waarmee ze de voorbije twee seizoenen kampioen speelden. Na samenspel met De Camargo strooide een machtige Mbokani nog maar eens zout in de open Anderlecht-wonde, na de rust hield Proto met het betere stunt- en vliegwerk Jovanovic tot twee keer toe van de winner. Tussendoor vond paars-wit via Gillet wel de gelijkmaker, maar kon het na de pauze nooit een vuist maken. Het aanvallende trio Boussoufa-Chatelle-Suarez, voor de rust dikwijls ongrijpbaar, deemsterde weg. Op het middenveld werden Polak en ook Biglia, niet speelklaar geraakt, gemist.

    Maar vanavond waren er geen winnaars of verliezers. Alleen het voetbal en meer bepaald de Jupiler League maakten een slechte beurt. De onderlinge rivaliteit tussen Anderlecht en Standard is, na schimmige spelletjes in de bestuurskamers, nu ook op het veld tot een ordinaire schoppartij herleid.


    http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupile...TRIDPARK.dhtml
    Laatst gewijzigd door RAUL7; 30 augustus 2009 om 23:58
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  7. #82
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum Bekijk bericht
    Dan kan Bayern Ribery ook wat gemakkelijker laten vertrekken. Mogelijk als opvolger van Henry bij zijn huidige clubje. :wink:
    Volgens de Spaanse en Franse kranten doet Real Madrid vandaag nog een poging om Ribéry te kopen !
    We wachten in spanning af
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  8. #83
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    4 oktober 2022 @ 20:44
    Locatie
    Calcutta am Rhein
    Berichten
    806
    Discussies
    35
    Thanks
    24
    Thanked
    160 in 48 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    ..op jullie velden. Indien ik in Alkmaar woonde,
    Tis hier ook welkom aan de Vlaanders, zenne.
    Dus spreek liever van 'de velden'.

    En Dembele? Een leuk renpaard RP, niet meer


    Niemand haalt het bij Polleke Demesmaeker.
    Altijd op zoek naar honing

  9. #84
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln Dembélé is gewoon een topvoetballer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jünther Bekijk bericht
    Tis hier ook welkom aan de Vlaanders, zenne.
    Dus spreek liever van 'de velden'.

    En Dembele? Een leuk renpaard RP, niet meer


    Niemand haalt het bij Polleke Demesmaeker.
    Ga jij maar voor dat provinciaal ploegske uit die tweederangscompetitie supporteren, Junther
    Dembele is een prachtvoetballer, een groot talent, is hij niet verkozen tot beste buitenlander op de Nederlandse voetbalvelden?
    In ieder geval een lust voor het oog, wereldklasse? Net eronder. Maar wel op te stellen in iedere wereldploeg (behalve bij Koeman, maar die kent evenveel van voetbal als berlusconi), die man is gewoon een lust voor het oog, iedere baltoets is van nut en hij maakt voetbal wat voetbal is, een feest.
    Ik ken geen enkele Hollander die nog maar in de buurt komt van het talent en de gaven van deze tovenaar :wink:
    Die speelt binnen de drie jaar bij de absolute subtop. Van mij mag ie naar Barca, zolang ie maar niet naar Real gaat. Hij zou niet misstaan bij Messi en de zijnen trouwens.

    En intussen heeft Barca met de reserven Gijon ingepakt met 3-0. Messi zat geeneens op de bank, Henri wel...

    erpee

  10. #85
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    4 oktober 2022 @ 20:44
    Locatie
    Calcutta am Rhein
    Berichten
    806
    Discussies
    35
    Thanks
    24
    Thanked
    160 in 48 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Bor. Mönchengladbach FSV Mainz 05 2:0 (1:0)
    Hannover 96 1899 Hoffenheim 0:1 (0:1)
    Eintracht Frankfurt Borussia Dortmund 1:1 (0:0)
    VfB Stuttgart 1. FC Nürnberg 0:0 (0:0)
    Bayer Leverkusen VfL Bochum 2:1 (1:1)
    FC Schalke 04 SC Freiburg 0:1 (0:1)
    Bayern München VfL Wolfsburg 3:0 (1:0)

    (speciaal voor Jünther)

    BVB die Macht im Pott. 100 Jahre echte Liebe.
    Altijd op zoek naar honing

  11. #86
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  12. #87
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Gelukkig zijn er altijd nog Ajax-brandblussers die het vuur meester zijn.
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  13. #88
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard Axel Witsel en Steven Defour met de dood bedreigd

    De Belgische voetballers Axel Witsel en Steven Defour zijn met de dood bedreigd. Dat meldt de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws. Standard zou dreigende e-mails ontvangen hebben, die door de Belgische politie zeer serieus worden genomen. Voetbalsupporters zijn woedend op Witsel, omdat hij onlangs met een keiharde tackle het been van Anderlechtspeler Marcin Wasilewski brak.

    Witsel heeft zich teruggetrokken in zijn ouderlijk huis in Rocourt, dat de komende tijd discreet door politie in de gaten zal worden gehouden. "We doen dit op eigen initiatief", meldt Véronique Baccus van de politie aan de Vlaamse krant. "Alle mensen die in gevaar zijn, hebben recht op bescherming. Het is niet de bedoeling dat de rekening later naar mijnheer Witsel of de voetbalclub gestuurd wordt." Bij het huis van Defour wordt inmiddels ook door de politie gepost.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  14. #89
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard 'Geen vertrouwen Bayern door strenge Van Gaal'

    Franck Ribéry denkt dat Bayern München niet presteert door de strenge werkwijze van Louis van Gaal. Dat zegt de Fransman in een interview in France Football.

    Franck Ribéry denkt dat Bayern München niet presteert door de strenge werkwijze van Louis van Gaal. Dat zegt de Franse spits dinsdag in een interview met het tijdschrift France Football. "Ik heb het gevoel dat het team niet vrijuit speelt. Er is geen vertrouwen en het is allemaal te serieus."

    De Franse vedette van Bayern noemt Van Gaal een harde, veeleisende coach, die de discipline streng bewaakt. "Hij is heel serieus, lacht zelden en is een man van principes", klaagt Ribéry over zijn nieuwe trainer. "Er is al wat spanning tussen ons geweest. We voelen elkaar niet aan."

    Ribéry lijkt met zijn uitspraken aan te geven dat hij zijn langste tijd in Beieren wel heeft gehad. In de zomer waren er hardnekkige geruchten dat hij naar Real Madrid zou vertrekken en de Spaanse grootmacht deed ook zijn best om Ribéry los te weken, maar Bayern werkte niet mee.

    "Geloof me, als ik echt weg had gewild, dan was ik gegaan en had je van me gehoord", stelt Ribéry in het interview, dat een dag na het verstrijken van de transferdeadline verschijnt. "Ik wil bij het best mogelijke team spelen om titels te winnen. Dat motiveert me. Vandaag bij Bayern, morgen misschien ergens anders."

    Dat hij al een voorcontract heeft getekend om volgend seizoen alsnog naar Madrid te verkassen, verwijst de creatieve Fransman naar het rijk der fabelen. Toch is Spanje voor hem het beloofde land. "Op een dag zal ik in de Primera Division spelen", belooft hij.

    Tot die tijd richt hij zich echter volledig op Bayern en het Franse team, dat zich nog moet kwalificeren voor het WK. Het aankomende WK-kwalificatieduel tegen Servië kan bepalen of Les Bleus zich direct plaatsen, op een play-off aangewezen zijn of zelfs plaatsing voor het WK mislopen. "Ik wil naar Zuid-Afrika. Ik wil niet eens nadenken over uitschakeling of play-offs. Dat zou een nachtmerrie zijn en ik zou mijn huis niet meer uit durven."
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  15. #90
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Daumen runter

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stiffmaster Bekijk bericht
    De Belgische voetballers Axel Witsel en Steven Defour zijn met de dood bedreigd.

    Witsel heeft zich teruggetrokken in zijn ouderlijk huis in Rocourt, dat de komende tijd discreet door politie in de gaten zal worden gehouden. Bij het huis van Defour wordt inmiddels ook door de politie gepost.
    Dus ook maar politiebewaking aan het ziekenbed van de "elleboog-oogkassen-breker" Wasi? Dit is geen sport maar een ordinair potje oorlog, uitgelokt door het bestuur van beide clubs. Iedereen voelde de spanning hangen, en het verschrikkelijke, het onvermijdelijke, de doodschop kwam er ook. De kroniek van een aangekondigde aanslag, ik kan me voorstellen hoe de jongsters van Standard en Anderlecht opgejut zijn door het bestuur om dit potje oorlog tussen beide clubs uit te vechten op het veld. Eigenlijk was de enige juiste beslissing het stilleggen van de wedstrijd geweest en mijn favo team een 5-0 aan de broek te smeren. in die gegeven omstandigheden de wedstrijd laten verder spelen, was een zeer grote misstap van de beste scheids die België rijk is.
    Ik had eerder gedacht dat Wasi dader dan wel slachtoffer zou zijn. Smerige streek van Witsel (laat daar geen twijfel over bestaan), maar om nu doodsbedreigingen te krijgen?
    Voetbal is geen feest, heren, voetbal is keiharde commerce, en daar moet alles voor wijken. Zelfs alle fatsoen, zelfs van een Gouden Schoen.

    Vraagje tussendoor: wie is de ploeg waar tot enkele jaren gelden geen reclame op de shirts van de spelers kwam, en nu trots UNICEF op hun shirts pronken heeft? Juist. En wie betaalt wie? Barca Unicef, of net andersom?


    De doodsbedreigingen aan het adres van de Standardspelers doen me terugdenken aan de Colombiaanse ploeg, ergens in een zeer duister verleden, is die man niet dood geschoten omdat ie blunderde tijdens een WK-wedstrijd?
    Ik citeer: "Een andere moordzaak in het daglicht van een wereldkampioenschap voetbal is de menselijke fout op sportief gebied in 1994 van Colombiaan Andrés Escobar. De 27-jarige centrale verdediger van Colombia gleed tijdens het Wk in de Verenigde Staten een Amerikaanse voorzet met een sliding ongelukkig voorbij zijn eigen keeper. Colombia verloor mede dankzij Escobars goal met 2-1. Omdat de Zuid-Amerikaanse ploeg ook in het eerste duel al een nederlaag had geleden tegen Roemenië, was het WK, waar Colombia tot een van de outsiders behoorde, al na de eerste ronde voorbij. Drie dagen na terugkeer in eigen land, kwam er een abrupt einde aan het leven van de verdediger die in de belangstelling stond van zowel AC Milan als Real Madrid. Na een avondje stappen werd hij in het bijzijn van zijn vrienden doodgeschoten. Volgens Escobars vader was het een moord met voorbedachte rade en weer anderen spraken van een huurmoord in opdracht van een drugskartel, dat veel geld had verloren na de vroege uitschakeling van Colombia op het WK 1994 in de Verenigde Staten."

    bron: sportfan.nl

    erpee

  16. #91
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    5 september 2021 @ 08:08
    Locatie
    De burcht Isengard
    Berichten
    694
    Discussies
    7
    Thanks
    55
    Thanked
    198 in 62 posts

    Standaard Voetbal of rugby?

    Rugby is een sport van hooligans, gespeeld door gentlemen.
    Voetbal is een sport van gentlemen, gespeeld door hooligans.

    Spijtig maar het is zo.
    "Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."

    Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)

  17. #92
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard Real Madrid diep in het rood

    MADRID - Hij zei het al vóór zijn aantreden als nieuwe voorzitter van Real Madrid. De club zou schulden gaan maken, want ‘we moeten in enkele maanden de spelers kopen die we normaal gesproken in twee, drie jaar zouden hebben aangetrokken’. ....... http://www.sportwereld.nl/voetbal/bu..._het_rood.html
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  18. #93
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard Spanje blaast hulpeloze Rode Duivels weg

    De Rode Duivels blijven verder strompelen doorheen de WK-kwalificatie. In een sfeervol La Coruna ging België met 5-0 onderuit tegen Europees kampioen Spanje. Silva en Villa scoorden elk twee keer, Piqué maakte het karton vol. Forfaitcijfers dus, zodat de Belgische voetbalbond zich even goed de verplaatsing had kunnen besparen. De Spaanse suprematie mocht dan redelijk indrukwekkend zijn, stilaan mogen we ons afvragen of het merendeel van deze generatie Duivels wel geïnteresseerd is in successen met de nationale ploeg. Na de dubbele miskleun tegen Bosnië en de afknapper van vanavond zijn wij van het tegendeel overtuigd.

    Spanje - België 5-0 . Schrikken u en ik daar nog van op? Wie de Spaanse armada de voorbije jaren Europa zag veroveren, weet dat tegen het technisch overwicht van de Iberiërs geen kruid is gewassen. Vechtlust, brains en een beetje geluk, met die ingrediënten krijg je de troepen van Del Bosque in een goeie dag klein. De VS bewees het op de voorbije Confederations Cup. Het maakte in de halve finale (2-0) een einde aan een reeks van 35 duels zonder nederlaag voor Spanje.

    Gillet stopt strafschop
    Vechtlust, brains en een beetje geluk: alleen van dat laatste hadden de Duivels in La Coruna een portie op zak. Debutant Jean-François Gillet redde met wat meeval een strafschop van Villa, zag Torres een paar keer het onmisbare missen en schudde tussendoor nog enkele klassesaves uit zijn mouwen. De Belgen, offensief totaal nergens, leken miraculeus de rust te halen met 0-0, maar na 41 minuten verdween Dame Fortuna definitief van het toneel. Villa isoleerde Silva voor Gillet en die liet de Luikenaar geen schijn van kans.

    Martelgang
    Bleef de averij in het eerste bedrijf beperkt, de tweede helft werd voor de Belgen een ware martelgang. Een zwierig Spanje dolde met de Rode Duivels dat het niet mooi meer was en maakte zijn prooi in vijf minuten tijd af. Villa mocht de hoek uitkiezen van Vanden Borre - was dat dezelfde die in de heenmatch zo uitblonk? - en maakte er 2-0 van. Piqué dikte een minuut later poepsimpel aan tot 3-0. De Spaanse fans zetten de 'olé'-gezangen in. Wat restte, was diepe treurnis. Terwijl Silva en Villa de forfaitcijfers op het scorebord prikten, schrok Iker Casillas na 75 minuten wakker. De eerste Belgische doelpoging, getekend Kevin Mirallas, had zijn territorium bereikt.

    Geen winnersmentaliteit
    Het WK 2010 wordt dus het vierde grote tornooi op rij dat zonder de aanwezigheid van de Rode Duivels zal plaatsvinden. Of de heren daar zelf van wakker liggen, is zeer de vraag. De zoveelste miskleun sterkt ons in de overtuiging dat er in deze Belgische ploeg misschien wel wat talent, maar ab-so-luut geen winnersmentaliteit schuilt. Om over het begrip vaderlandsliefde nog te zwijgen. Gelukkig kunnen de meesten onder hen na het verplichte nummer in Armenië snel overgaan tot de orde van de dag: de glitter en glamour van de Champions League. Benieuwd of de borsten in clubverband wel nat gemaakt worden.
    Laatst gewijzigd door RAUL7; 6 september 2009 om 01:33
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  19. #94
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    4 oktober 2022 @ 20:44
    Locatie
    Calcutta am Rhein
    Berichten
    806
    Discussies
    35
    Thanks
    24
    Thanked
    160 in 48 posts

    Standaard

    Dick Advocaat is garantie voor succes. Euhhhh, welke coach heeft dat meer gezegd?
    Altijd op zoek naar honing

  20. #95
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Blinzeln

    In de jaren 80 waren de Rode Duivels top. Misschien krijgen we net zoals bij wielrennen een hele roman daarover voor onze kiezen .

  21. #96
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jünther Bekijk bericht
    Dick Advocaat is garantie voor succes. Euhhhh, welke coach heeft dat meer gezegd?
    Momenteel is het nog steeds Frank(y) Vercauteren die verantwoordelijk is voor deze resultaten:

    4.BELGIE 7 2 4 1 10-16 7

    Belgie staat momenteel op plaats 68 op de FIFA ranking lijst, achter: Trinidad and Tobago, Bahrain, Saudi Arabia, Canada en Wales. Was de stand per 02-09-09 ben bang dat ze inmiddels ook door Togo en Jamaica zijn voorbijgestreefd.
    Blijft jammer dat de Belgen nu zo ver zijn weggezakt. Dick zal het wel beter doen want veel slechter kan het bijna niet meer gaan.

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  22. #97
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Reden Voor de Messi freaks

    Deze nacht werd ook Argentinië-Brazilië gespeeld, het werd 1-3 !
    Waar was Messi ? Zonder Iniesta en Xavi aan zijn zijde is het toch een pak minder zou ik zo zeggen !
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  23. #98
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Momenteel is het nog steeds Frank(y) Vercauteren die verantwoordelijk is voor deze resultaten:

    4.BELGIE 7 2 4 1 10-16 7

    Belgie staat momenteel op plaats 68 op de FIFA ranking lijst, achter: Trinidad and Tobago, Bahrain, Saudi Arabia, Canada en Wales. Was de stand per 02-09-09 ben bang dat ze inmiddels ook door Togo en Jamaica zijn voorbijgestreefd.
    Blijft jammer dat de Belgen nu zo ver zijn weggezakt. Dick zal het wel beter doen want veel slechter kan het bijna niet meer gaan.

    Big30
    Onder Dick Advocaat is het wel de grootste afstraffing geweest. In de eerste wedstrijd tegen Spanje werd nog met maar 1-2 verloren. België heeft in totaal 16 doelpunten geïncasseerd en Dick neem daar in 1 wedstrijd één derde van voor zijn rekening.

    België mist trouwens niet zozeer door Spanje het WK (verlies tegen dit Spanje lag in de berekening) maar door Bosnië.

    België - Estland: 3 - 2

    Turkije - België: 1 - 1

    België - Armenie: 2 - 0

    België - Spanje: 1 - 2

    België - Bosnie: 2 - 4

    Bosnie - België: 2 - 1

    Spanje - België: 5 - 0

  24. #99
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Momenteel is het nog steeds Frank(y) Vercauteren die verantwoordelijk is voor deze resultaten:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Onder Dick Advocaat is het wel de grootste afstraffing geweest.
    Dick Advocaat is nog geen trainer, hij begint in Januari 2010 !
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  25. #100
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Momenteel is het nog steeds Frank(y) Vercauteren die verantwoordelijk is voor deze resultaten:

    Blijft jammer dat de Belgen nu zo ver zijn weggezakt. Dick zal het wel beter doen want veel slechter kan het bijna niet meer gaan.

    Big30
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht


    Ik was aan het . Word hier op een verkeerd spoor gezet door Jünther en Big30
    Spoorzoeken is nooit je sterkste kant geweest he ! Wordt tijd dat je verplicht een tijdje lid wordt van de padvinders/scouting!

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 
Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58.

Diamond 468*60