Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Geregistreerd
    1 oktober 2010
    Last Online
    1 januari 2023 @ 11:02
    Berichten
    68
    Discussies
    1
    Thanks
    132
    Thanked
    65 in 17 posts

    Standaard Pauschalclub Dortmund, Münster of Bochum

    Ben voornemens volgende week donderdag naar een van de drie te gaan. Wie gaan er ook, denk vanaf uur of twee.

    Welke kunnen jullie nu aanraden. Is er veel verschil nog in aantal vrouwen/ beren, de behandeling, enZ.

    Ben vorig jaar keer kn Münster geweest. Was niet erg ruim, wat gedateerd, wel gemutlich. Ook keer Dortmund. Nieuw ruim Nasr ook erg druk en veel dames steeds in rookaquarium. Maar dit is dus al ruime tijd terug. Hoop op reacties om optimaal plezier te hebben volgende week.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  2. #2
    Geregistreerd
    24 augustus 2012
    Last Online
    1 mei 2023 @ 12:11
    Locatie
    In mijn auto en af en toe in mijn huis
    Berichten
    71
    Discussies
    0
    Thanks
    290
    Thanked
    104 in 23 posts

    Standaard

    Mijn voorkeur gaat uit naar bochum , 1 showroom waar gerookt wordt ,in andere ruimtes kan je niet scoren, alleen geen pool maar wel een hete sauna en een bubbelbad.

  3. #3
    Geregistreerd
    22 september 2013
    Last Online
    16 maart 2024 @ 23:57
    Berichten
    865
    Discussies
    10
    Thanks
    3.409
    Thanked
    1.497 in 459 posts

    Standaard

    Münster nooit geweest, Dortmund ziet er minder afgekaaid uit dan Bochum en ik vond de sfeer in Dortmund wat relaxter. Maar ze ontlopen elkaar niet veel dus je kan ook op de bezetting afgaan (al zeggen de foto's op de site niet alles natuurlijk).

  4. #4
    Geregistreerd
    13 juni 2007
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:11
    Berichten
    130
    Discussies
    11
    Thanks
    4
    Thanked
    325 in 64 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr Pussy Bekijk bericht
    (al zeggen de foto's op de site niet alles natuurlijk).
    Een tip: na je eerste bezoek krijg je een inlogcode voor de website. Daarmee kun je ook softcore foto's van de meiden bekijken.
    Deze beelden zijn niet of een stuk minder bewerkt dan de openbare beelden. Zo krijg je een veel betere (of eigenlijk slechtere) indruk van de dames en kom je niet met droombeeld in je hoofd binnenstappen.

    Misschien dat deze beelden ook beschikbaar zijn als je je registreert maar dat weet ik niet zeker.

  5. #5
    Geregistreerd
    21 maart 2015
    Last Online
    9 december 2016 @ 21:57
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    7
    Thanked
    61 in 7 posts

    Standaard

    Het mooiste is voor mij Bochum, daar is het netjes voor elkaar en weet je ook hoeveel tijd je nog hebt. Je kunt dit namelijk zien op een scherm. Dortmund is mij slecht bevallen, veels te veel beren en een lullige verhoging vlak achter de bar waar werkelijk iedereen over struikelt.
    In Munster kom ik bijna wekelijks maar vooral omdat dat voor mij het dichtste bij is en ik alle dames inmiddels ken. Munster is echter gedateerd, een jaren 70 gebouw waar het in de zomer bloedheet kan zijn. Ook zijn er weinig kamers waardoor ook bij weinig drukte er toch nog gewacht moet worden. Wanneer het druk is is echt onvoorspelbaar. Ik kwam een keer op een doordeweekse donderdag en de gehele parkeerplaats stond vol. Laatst was ik op een zondag en was er geen kip.

  6. #6
    Geregistreerd
    13 september 2014
    Last Online
    18 november 2022 @ 05:17
    Locatie
    Ergens in het Noorden
    Berichten
    113
    Discussies
    3
    Thanks
    144
    Thanked
    169 in 47 posts

    Standaard

    Munster en Bochum zijn voor mij prima clubs. Het hangt een beetje van de dames en de aantal beren af hoe je het bezoek ervaart. Als je vaker in de clubs komt begin je wel een bepaald ritme te ontdekken bij de dames. Oa kan een show wat rust geven bij de beschikbare kamers.

    Favoriete dames zijn vaak gauw bezet, maar heb ook meegemaakt dat de heren uitgeblust waren en je zo een dame kon veroveren

  7. Onderstaande leden hebben Erotiekfan bedankt voor deze bijdrage:

    PollekeZuid01 (20 september 2015)

  8. #7
    Geregistreerd
    23 februari 2011
    Last Online
    20 september 2015 @ 22:50
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 3 Times in 1 Post

    Standaard

    Ze zijn alle drie eigenlijk een beetje van het zelfde, ik zelf kijk altijd naar de bezetting van de dag en dat bepaald voor mij de keuze van de club. Mijn voorkeur gaat meestal naar Munster vanwege het binnenbad ,maar dat is persoonlijk .

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11.

Living Room 468*60   Diamond 468*60