Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 21:37
    Berichten
    5.065
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.587 in 2.512 posts

    Standaard Weert, C'est la Vie, Roermondseweg 203, Emi

    Vandaag voor de eerste keer naar dit prive-huis gegaan (voor mijn bevindingen zie algemeen topic) en dus gekozen voor deze Poolse schone van 30 jaar (ziet er overigens jonger uit, zo'n 25). Ze heeft een lekker figuurtje met een stel lekkere echte, stevige tieten (Cup D) en een geile uitstraling.

    Na het gebruikelijke wasje en wat inleidende handtastelijkheden gingen we op bed liggen en begon ze meteen me lekkere, volle tongzoenen te geven.
    Daarbij lagen we innig naast elkaar verstrengeld, waarnaar ze even later lekker op me kwam liggen zodat ik ook haar jetsers eens goed handmatig en oraal kon verwennen.

    Dit alles had natuurlijk niet zijn uitwerking gemist, m'n slurfje was nu op volle oorlogssterkte gekomen, waarop Emi hem nader ging inspecteren.
    Na eerst een rubbertje gemonteerd te hebben (op mijn verzoek, ze doet ook PZC), ging ze mijn genotsstaaf op een geweldig geile manier verwennen (je kent het wel, geil opkijken, met de tieten gedrapeerd op mijn benen, enzovoort). Alsof ze wist/voelde dat ik het niet lang meer zou houden stopte ze met pijpen en liet ze mijn pik in haar genotstunnel verdwijnen (standje cowboy dus). Vervolgens reed ze als een bezetene (overdrijven is ook een vak ) en met de aanblik van die wiegende borsten en m'n handen om die lekkere kont heen, dacht ik dat ik gek werd. Normaal kost het me moeite om klaar te komen met neuken, maar nu voelde ik het al borrelen en had ik het niet erg gevonden om nu al te komen. Maar Emi heeft een vooruitziende blik of een goed gevoel in haar grotje en dus maakte ze met haar handen een wissel-beweging (Positionswechsel). Ik dacht eerst aan doggy, maar zij ging op haar rug liggen en dus moest ik m'n minst favoriete standje gaan doen, als dat maar goed gaat...

    Ik had natuurlijk tegen haar kunnen zeggen dat ik liever doggy wilde, maar ik had wel vertrouwen in haar gekregen dat ze wist wat ze deed en hoe ze mij moest aanpakken. Nou, om een lang verhaal kort te maken, met Emi heb zelfs ik plezier in missio gekregen, alles ging als vanzelf waar het bij vele andere dames maar een houterige aangelegenheid was (wil ik niet de dames alle schuld geven, zelf ben ik ook niet de handigste in die positie). Ik lag dus echt lekker te wippen en ze deed echt alles om me op te geilen en echt geil werd ik dan ook weer gelukkig, ik voelde het langzaam maar zeker weer komen en toen gebeurde het achtste wereldwonder, ik kwam lekker klaar in missio, voor mij een primeur (ik heb het al eens eerder gezegd, maar jullie zullen het zeker weer vergeten zijn, maar ik ben ondanks mijn 43 jaar pas vorig jaar mei ontmaagd , lang verhaal blablabla...).

    Ondanks dat amper een halfuurtje voorbij was, zal het geen verrassing voor jullie zijn dat het uurtje voor mij nu al geslaagd was, wat een gelukzalig gevoel had ik (en nu nog). Emi zag en merkte dat natuurlijk ook en liet me denkelijk langer dan gebruikelijk nog in haar zitten om mij langer te laten genieten. Maar het moet ivm de bekende reden niet te lang duren en dus gingen we even pauzeren om uit te blazen (Emi had het zichtbaar warm gekregen, ik gek genoeg niet zo) en ons daarna wat op te frissen. Ik vroeg aan haar wat we nu gingen doen, ik stelde een befbeurt voor als beloning, maar zij wilde me graag masseren. Ok, vind ik ook goed en was benieuwd naar haar massagekunsten en die waren best goed (heeft geloof ik ook iets in de fysio gedaan), ik werd er tenminste heel ontspannen van. Daarna mocht ik haar gaan masseren (zei wel dat ik geen expert ben) en ik geloof dat ze mijn inspanningen wel kon waarderen. In ieder geval had ik van het masseren meer zweetdruppels op mijn voorhoofd gekregen dan van het neuken. Tijdens het masseren natuurlijk ook af en toe met haar kontje en haar private delen gespeeld.
    En natuurlijk veel gekletst over wat prive-zaken, maar dat blijft tussen mij en Emi natuurlijk. Na de massages was er nog wat tijd over om te zoenen, knuffelen en ik mocht nog een laatste keer aan haar tieten sabbelen. Dat er geen tweede ronde of pijp-/aftrekbeurt meer inzat lag niet aan Emi maar aan mij, ik heb jammer genoeg een iets langere hersteltijd nodig dan normaal. Pas tijdens de laatste knuffelronde werd meneer weer wakker, maar ja toen was het te laat. Maar dat wist ik vantevoren en vond het helemaal niet erg, want ik had al gekregen waar ik voor gekomen was. Dankjewel, Emi.

    Tijdens het afscheid op de kamer nog een paar TZ gekregen en bij de voordeur nogmaals, waarbij ze zei dat ik tot de volgende keer maar vaak aan haar moest denken. Waarop ik zei, alleen als jij ook aan mij denkt.
    Tja, dus eigenlijk heeft ze al een tweede afspraak met mij geregeld, of ik het wil of niet. Maar wie ben ik om nee te zeggen tegen zo'n leuke, knappe en sexy dame.

    To be continued...

  2. Onderstaande 10 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (27 juli 2015),Don Rudo (22 juli 2015),foefel (23 juli 2015),Laatbloeier (26 juli 2015),Rudiw ( 1 augustus 2015),Sjeufke (26 juli 2015),sofaking (26 juli 2015),The Pussyhunter (29 mei 2018),Voodoodiver (22 juli 2015),Wijze grijze (26 juli 2015)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56.

FKK Artemis 468*60