Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15

Discussie: Gebit van de dvp's

  1. #1
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard Gebit van de dvp's

    Wat vinden jullie van het gebit van dvp's?

    Ik knap er behoorlijk op af als de dame in kwestie een slecht gebit heeft. Veelal veroorzaakt in mijn ogen door excessief roken, drugs of koffie/thee.

    Welke waarde hechten jullie er aan? Ik bezoek momenteel alleen saunaclubs in Duitsland en soms Nederland. Afgelopen donderdag in de GT geweest en ook daar viel het me bij bepaalde dames gewoon op. Deze dames dan ook niet mee naar de kamer genomen. Er liepen er genoeg rond met een mooi stel tanden dus ik wil het ook niet overdrijven.

    Zijn er directe verbanden te leggen tussen drugsgebruik en een slecht gebit?

    Alle info is welkom, ben wel met name benieuwd naar ervaringen van saunaclub-bezoekers.

  2. Onderstaande 2 leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    NeverEnough (19 juli 2015),rmjhexe (17 juli 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 00:42
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.854
    Discussies
    32
    Thanks
    3.870
    Thanked
    2.355 in 1.020 posts

    Standaard

    Mij valt altijd op dat veelal Roemeense dames hun hoektanden missen, jammer en idd grote afknapper. Als ze nou eens een paar euro hier aan de tandarts uitgeven zien ze er veel beter uit. Geld voor tatoos hebben ze wel waarom niet voor een tandarts
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  4. Onderstaande 3 leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

    Jan Verplancke (17 juli 2015),Nedlovefkk (17 juli 2015),NeverEnough (19 juli 2015)

  5. #3
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    Mij valt altijd op dat veelal Roemeense dames hun hoektanden missen, jammer en idd grote afknapper. Als ze nou eens een paar euro hier aan de tandarts uitgeven zien ze er veel beter uit. Geld voor tatoos hebben ze wel waarom niet voor een tandarts
    Zeer simpel te verklaren en een uitleg die ik al aan menig DVP gegeven heb met klappen tot gevolg. De hoektandenmissende DVP's komen namelijk uit Trans-Sylvanië. Het zijn ex-vampiers, lees de RMJHEXE-lezing: Gieren, die daar in het binnenland afgekeurd zijn vanwege bewezen diensten. Hun hoektanden zijn kapot doordat ze menig slachtoffer leeggezogen hebben.
    Daarginds dus niet meer te gebruiken, maar oh zo inzetbaar in de club doordat het gevaar van de hoektanden geweken is, maar hun zuigkracht hebben behouden ter faveure van ons ijsberen.
    Dit is mijn geheim, vertel het a.u.b. aan niemand!!!!


    Vampire-fantasy-30966132-320-217.jpg
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  6. Onderstaande 6 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo (17 juli 2015),Eddy_V (17 juli 2015),Nedlovefkk (17 juli 2015),rmjhexe (17 juli 2015),Stief (31 juli 2015),Teiresas (17 juli 2015)

  7. #4
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Met name inderdaad bij Roemeense dames zie je vaak dat ze over een slecht gebit beschikken. Valt wel op, maar de reden is denk simpel een gebrek aan verzorging en gebrek aan geld voor de tandarts. Bij een aantal dames weet ik ze dat met verdiende geld wat aan hun gebit hebben laten doen. In 1 geval was dat ook een hoektand die miste, in de gevallen die ik ken was zeker geen directe link met drugsgebruik. Hoewel veel dames in een club wel eens wat tot zich nemen dat kan niet ontkend worden maar een harde relatie tussen slecht gebit en drugsgebruik althans in de clubs is niet zo waarschijnlijk.

    Zal bij andere nationaliteiten en Roma dames ook wel voorkomen maar het lijkt erop dat het bij Roemeense dames relatief veel voorkomt.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. Onderstaande 3 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (17 juli 2015),Nedlovefkk (17 juli 2015),Piet Plezier (17 juli 2015)

  9. #5
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:08
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.979
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard

    Vergeet het Red Bull gebruik niet. Zeer schadelijk voor gebit en vooral voor glazuur. Als het glazuur aangetast is begint de ellende ...

  10. Onderstaande leden hebben molaar bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (17 juli 2015)

  11. #6
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    De dames kunnen er ook niet altijd wat aan doen dat begrijp ik. Ik zal een dame die ik op basis hiervan af wijs niet eerlijk vertellen hoe het nu zit. Ben er niet om ze de grond in te boren. Denk dat de dames prima weten wat de plus en minpunten van ze zijn.

    Denk dat ik maar een tandartsstoel in mijn kofferbak pleur. Kan ik ze eens grondig inspecteren

  12. #7
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    Mij valt altijd op dat veelal Roemeense dames hun hoektanden missen, jammer en idd grote afknapper. Als ze nou eens een paar euro hier aan de tandarts uitgeven zien ze er veel beter uit. Geld voor tatoos hebben ze wel waarom niet voor een tandarts
    tatoo is veel goedkoper als de tandarts
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  13. #8
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.411 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nedlovefkk Bekijk bericht
    Wat vinden jullie van het gebit van dvp's?

    Ik knap er behoorlijk op af als de dame in kwestie een slecht gebit heeft.
    Dit is weer zo'n discussie over niks en daar draag ik graag mijn steentje aan bij.
    Kijk eens eerst naar sommige ijsberen hoe die erbij lopen. Hangpens, kale kop of onverzorgde haardos, schimmeltenen, stinken (uit hun bek), wat aangetaste grafzerken in hun muil, ongemanierd, bezopen, profiteurs, vreetzakken, dichtgegroeide rietkraag om de pik etc etc. En als je met ze praat lijkt het alsof ze de gierput hebben leeggezopen. Onze dames zien er toch altijd prachtig uit. Wat maakt een tand meer of minder nou uit. Eerst zeiken dat de dames niet willen tongen en als ze wel tongen wil de kerel weer niet omdat er een paar scheve tanden in dat verdere mooie snoetje staan.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    een harde relatie tussen slecht gebit en drugsgebruik althans in de clubs is niet zo waarschijnlijk.
    In de clubs misschien niet maar daarbuiten toch wel. Junks zijn vaak te herkennen aan hun glazige tanden. En wat dacht je van dat spoelen met dat mondwater na elke FT. Ik weet trouwens niet of sperma het glazuur aantast. Teveel poetsen is ook niet goed. Roken is juist een uitstekend middel om bloedend tandvlees te voorkomen. Nicotine vernauwt de bloedvaten. OK, voor het hart iets minder ideaal maar we hebben het hier tenslotte over mondhygiëne. Er zou weer meer aandacht moeten uitgaan naar de voordelen van het roken. Roken is rustgevend. Veel rokers zouden onmiddellijk dood neervallen als ze stoppen met roken vanwege de stress die ze dan gaan ervaren. Daar zou eens terdege onderzoek naar moeten gebeuren. Maar dit valt verder buiten het bestek van dit topic.

  14. Onderstaande 4 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    DonnieBrasco (18 juli 2015),Eddy_V (17 juli 2015),Nedlovefkk (17 juli 2015),sofaking (17 juli 2015)

  15. #9
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Je punt is duidelijk

    Aangezien geen vd smerige ijsberenkenmerken op mij betrekking hebben blijf ik bij mijn standpunt.

    Parelwit is niet nodig hoor. Maar iedereen snapt wel waar de ondergrens ligt.

  16. Onderstaande 2 leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (17 juli 2015),Eddy_V (17 juli 2015)

  17. #10
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Last Online
    1 december 2023 @ 22:07
    Berichten
    466
    Discussies
    6
    Thanks
    1.730
    Thanked
    352 in 193 posts

    Standaard

    De tandjes van de dvp's met de vleestandenborstel poetsen helpt ook niet heh?

  18. #11
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:08
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.979
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht

    . Roken is juist een uitstekend middel om bloedend tandvlees te voorkomen. Nicotine vernauwt de bloedvaten. OK, voor het hart iets minder ideaal maar we hebben het hier tenslotte over mondhygiëne..
    Bij Roken trekt het tandvlees terug en dat is het probleem bij 25 + niet de cariës.. Tandverzorging is hetzelfde als opvoeding .. wat je in je jonge jaren meekrijgt heb je later plezier van. Zelfs de melktanden zijn de bouwstenen voor je later gebit. Hypodontie , het ontbreken van gebitselementen komt steeds meer voor. Heeft te maken met evolutie van de mens. Verstandskiezen komen steeds minder voor maar waarom uitgerekend bij Roemeentjes de hoektanden ontbreken die bedoeld zijn om vlees te verslinden is mij een raadsel

  19. #12
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Dit is weer zo'n discussie over niks en daar draag ik graag mijn steentje aan bij.
    Kijk eens eerst naar sommige ijsberen hoe die erbij lopen. Hangpens, kale kop of onverzorgde haardos, schimmeltenen, stinken (uit hun bek), wat aangetaste grafzerken in hun muil, ongemanierd, bezopen, profiteurs, vreetzakken, dichtgegroeide rietkraag om de pik etc etc. En als je met ze praat lijkt het alsof ze de gierput hebben leeggezopen. Onze dames zien er toch altijd prachtig uit. Wat maakt een tand meer of minder nou uit. Eerst zeiken dat de dames niet willen tongen en als ze wel tongen wil de kerel weer niet omdat er een paar scheve tanden in dat verdere mooie snoetje staan.
    Vandaar ook dat die heren naar een club gaan om daar tegen betaling seks te hebben met lekkere dames. Voor een dame is "er prachtig uitzien" hetgeen waarmee ze haar omzet zeker moet stellen. Dat lijkt me toch een wezenlijk verschil. Dames zitten daar ook niet om leuke kerels uit te kiezen om seks mee te hebben. Dan zouden ze wel naar de discotheek gaan. Ze zitten daar om geld te verdienen aan kerels die in veel gevallen buiten de club weinig tot geen succes zullen heben als het gaat om het met de benen wijd krijgen van jonge dames.


    In de clubs misschien niet maar daarbuiten toch wel. Junks zijn vaak te herkennen aan hun glazige tanden. En wat dacht je van dat spoelen met dat mondwater na elke FT. Ik weet trouwens niet of sperma het glazuur aantast. Teveel poetsen is ook niet goed. Roken is juist een uitstekend middel om bloedend tandvlees te voorkomen. Nicotine vernauwt de bloedvaten. OK, voor het hart iets minder ideaal maar we hebben het hier tenslotte over mondhygiëne. Er zou weer meer aandacht moeten uitgaan naar de voordelen van het roken. Roken is rustgevend. Veel rokers zouden onmiddellijk dood neervallen als ze stoppen met roken vanwege de stress die ze dan gaan ervaren. Daar zou eens terdege onderzoek naar moeten gebeuren. Maar dit valt verder buiten het bestek van dit topic.
    Roken maskeert een ongezond gebit inderdaad. Door te roken ziet het tandvlees er minder ontstoken uit, maar de onderliggende problemen blijven natuurlijk. Aan een gebit is veel te zien. Vaak is het de resultante van een combinatie hoe je jezelf verzorgt en je gezondheid. Ook bv. stress heeft geen goede invloed op je gebit.

    Roken biedt nauwelijks voordelen en de paar voordelen die het biedt voor verstokte rokters, gelden niet voor mensen die nog niet roken en wegen al helemaal niet op tegen de nadelen. Ik denk dat roken zijn beste tijd heeft gehad. Je ziet ook overal dat roken niet langer de norm is. Niet roken is tegenwoordig de norm. Jarenlang moesten niet-rokers zich aanpassen aan rokers. Nu zie je dat rokers zich meer en meer moeten aanpassen aan niet-rokers. Het einde is nog niet in zicht. Het is een kwestie van tijd voor er ook op het terras niet meer gerookt mag worden.

  20. Onderstaande 2 leden hebben Jan Verplancke bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (18 juli 2015),CCR5d32 (18 juli 2015)

  21. #13
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Meestal hebben ze wel hoektanden maar zijn de kleine kiezen(en vaak ook meer!) daar achter al gesneuveld.
    Fatsoenlijk hekwerk (erkos odontos) is nodig voor goede interactie.
    Geldt voor de normale omgang en voor mij ook voor de sexuele ~.

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  22. #14
    Geregistreerd
    29 maart 2008
    Last Online
    27 augustus 2023 @ 22:28
    Berichten
    153
    Discussies
    3
    Thanks
    456
    Thanked
    549 in 85 posts

    Standaard

    Vooral in clubs in het lagere segment zitten wel dames waarbij het gebit niet meer in beste staat verkeerd. Denk je wat een leuk meidje, tot ze lacht, dan schrik je een hoedje. Vraag me dan af hoe een dame het zover heeft laten komen, en hoe is de overige hygiëne dan. Als er veel tanden missen of de tanden een zwarte rand hebben moet je je wel afvragen of je je leuter daar wel in wil stoppen. Waarschijnlijk een bron van veel bacteriën. Meestal ruikt het ook niet zo fris.

  23. Onderstaande 3 leden hebben NeverEnough bedankt voor deze bijdrage:

    CCR5d32 (19 juli 2015),Nedlovefkk (19 juli 2015),rmjhexe (19 juli 2015)

  24. #15
    Geregistreerd
    5 juli 2014
    Last Online
    18 februari 2019 @ 15:22
    Berichten
    310
    Discussies
    10
    Thanks
    579
    Thanked
    269 in 130 posts

    Standaard

    Klopt, dan denk je het gaat wel, totdat ze beginnen te praten en je denkt dat je bij een gierput staat...

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04.

Diamond 468*60