Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Cila (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard Cila (Roemeense)



    Cila (Roemeense)
    Leeftijd : 26-29 jaar Taal : Duits (goed), Engels (matig)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm, Gezicht
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Blauw Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, PMC, Zoenen, GFE, PSE, Aftrekken
    Extra info : Ken haar volle service pakket niet





  2. #2
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Fuck-A-Bunny:
    Een paar uur later en na de sluiting van de wellness (...) had ik mijn tweede sessie van de avond. Met Cila of zoiets. Zij is een Roemeense dame met blond krullend haar tot op haar rug en een opvallende grote tattoo op haar rechterarm. Ze loopt rond met een zwart strikje aan. In mijn ogen had ze nog een bunny-tail en bunny-oren aan moeten doen om het geheel compleet te maken. Ze klampte me al eerder aan en keek diep in m'n ogen maar ik was nog niet klaar voor een kamer. Nu dan wel. Ik heb me in m'n verbeelding maar voorgesteld dat ik nu een playboy-bunny kon neuken. Er was een kleine wachttijd geweest maar binnen 5 minuten hadden we een kamer (denk 14).

    Dit was meer PSE-gericht, daar was ik toch in voor. Ze deed alles af behalve die strik. Fuck-A-Bunny, hé. Zij begon zacht strelend en zoende en likte m'n lichaam en wou overgaan naar blowjob maar ik wilde al neuken dus deden we dat, zij on top. Ik kwam gauw klaar en probeerde er een tweede maal te krijgen in het half uur. Merkte dat ze vaak naar de klok keek die in de kamer hangt in het begin. Deze dame doet ook geen TZ. Dus als ze zegt dat ze dat wel doet: NOT. Dat is jammer.

    Ik kwam bijna klaar toen er een grizzlybeer met z'n zatte kloten de kamer binnen strompelde. De dame had vergeten de kamer af te sluiten! En dan krijg je dit. De man kwam gebruik maken van het toilet in de kamer om te zeiken. Ondertussen was hij een hele hoop aan 't uitkramen over wat hij zag: een dame en haar klant in volle actie. Cila en ik keken elkaar aan in een what-the-fuck-moment en probeerden hem eruit te krijgen. Nadat hij z'n gevoeg gedaan had, duwde ze hem buiten en sloot de deur af. We gingen verder maar ik moest dit wel met de hand afwerken. Jammer! Dit dametje heeft een heel mooi lichaam en lekkere tieten cup C en was optisch leuk om zien. Een tweede keer bleef dus niet uit. Ik douchte me. We waren zeker langer op kamer maar ze rekende maar 50€ af, wat ook niet anders kon, ik had niet meer mee. Score ***1/2

    Voordeel: optik fick, weet je lekker te verwennen.

    Nadeel: let er op dat ze deur op slot doet en TZ doet ze niet.

    (mijn excuses dat tekst helemaal in bold is, ik kreeg dat niet afgezet)
    De zwarte wolf

  3. Onderstaande 4 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (11 juli 2015),sofaking (11 juli 2015),Wentelt Eefje (11 juli 2015),yylover (11 juli 2015)

  4. #3
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    NB: omdat ik m'n bericht niet meer kan editeren, ook hier vergeten te vermelden: bovenstaande is uit m'n verslag van 20 Juni 2015
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...766#post435766
    De zwarte wolf

  5. #4
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Last Online
    6 mei 2022 @ 10:54
    Berichten
    186
    Discussies
    15
    Thanks
    261
    Thanked
    437 in 108 posts

    Standaard

    Cila is een echte Optick Fick. Optisch perfecte borsten, maar helaas iets te hard. Maar dat mocht de pret niet drukken. Ze heeft echt een prachtig uiterlijk. Mooie ogen, een grote bos met blonde haren. En slank, maar niet mager. Helemaal goed. Ik vond ze met afstand de mooiste van YY. Toen ik naast haar op de bank ging zitten bleek het gewoon een lieve meid. En nog aanhankelijk ook. Meestal zijn die playboy types wat arroganter, maar Cila is dat zeker niet. Ze knuffelt, is lief voor je en heeft een dosis humor. Plankgas tongzoenen doet ze niet, maar er wordt volop gekust. En die lippen........ iets minder bredere mond als Angelina Jolie, maar zeker dezelfde soort lippen. Heerlijk. Haar lippen om mijn pik: wat een uitzicht. Fantastisch. Pijpen doet ze echt heerlijk. Niet alleen plankgas op en neer, maar met gevoel heeft ze liggen vrijen met m'n beste maat. Ik zeg: een 9 ! Zelf geniet ze ook van een goeie orale beurt, het leek wel of haar kutje steeds verder open ging staan. Over dat kutje gesproken: super fris, super compact. Een vinger erbij steken tijdens het beffen wilde ze niet, wat je dan ook moet accepteren vind ik. Neuken was ook helemaal goed. Een supersessie was het. Na de sessie heb ik ze nog gemasseerd en IK moest haar attenderen op het feit dat het tijd was ! Heb met haar afgesproken na de vakantie terug te komen. Herhalingsfactor: 100% !

  6. Onderstaande 7 leden hebben Highlander bedankt voor deze bijdrage:

    ftchietgraag (31 juli 2015),Kwakje (30 juli 2015),laplagne (31 juli 2015),Sjeufke (30 juli 2015),sofaking (30 juli 2015),VAZKOR (30 juli 2015),yylover (30 juli 2015)

  7. #5
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:59
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard De zus van Daria dus...

    Gisteren ook het genoegen gehad om met haar te kameren, een geweldig uurtje gehad vergelijkbaar met haar oudere zus Daria.
    Meer hoef ik eigenlijk niet te zeggen en dat doe ik dan ook niet, in het draadje van Daria heb ik iets meer geschreven over de belevenissen buiten de kamer met dit hete duo.

  8. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Ethan Cunt (22 december 2021),Nedlovefkk (31 maart 2016),The Pussyhunter (30 juni 2018)

  9. #6
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    CILA - Playmate experience rehab
    Bij deze recensie

    Vooraf

    Ik was op zoek naar nog een laatste dame voor het weekend om in schoonheid af te sluiten al blijkt ondertussen dat er een vloek rust op de derdeling der sessies dit weekend. Ook in dit geval verging het me bijna als in PSR met Adelina doch met een happier einde.


    Bijzonderheden

    Cila
    ...ik viel voor haar een jaar terug: mooie ogen die me recht aan keken, een strikje om haar nek, die heerlijke borsten die elk moment leken te willen ontsnappen recht in m'n grijpgrage handen. Cila die nu zonder strikje maar even sexy zat te wezen. Cila met haar tatoeage op haar arm en bovenaan op haar rug. Cila met haar stem een tikkeltje hees zelfs, prachtige welgevormde lippen, een lichaam dat je doet dromen. Dit is een playmate-model. Een bunny pur sang. Ze is ook nog eens vriendelijk, ongehaast en geen zo'n Optick Fick jaagster. Alleen...


    Presales: triovraag en hernieuwde kennismaking

    Ik ontmoette Cila aan de bar en ze zat samen met haar oudere zus Daria. Ze probeerde me een trio te verslijten maar deze jongen is jammer genoeg niet rijk genoeg om een trio te beginnen. Misschien moet ik eens een crowdfunding project starten: "Ik wil 2 hoeren neuken en heb extra centen nodig zonder gezeur". Zou het helpen?

    Cila herkende me nadat ik haar meedeelde wat we deden vorige keer en wat er gebeurde.

    Ze kon er nog goed mee lachen. Cila is zo sexy als ze lacht. Die stem van haar is zo sexy. Ik wil verlangen naar gefluisterde woorden van passie en seks die uit haar welgevormde mond komen met die lekkere lippen van haar. Ze hield graag aan met die triovraag met...haar zus. Doen ze dan een lesbische show? Zussen? Een lesbische show? Ik zei dat ik al stress genoeg had als ik me op een zo'n supergeile lekkere zus moest concentreren. Ze probeerde nog één maal. Ik heb olifantenhuid gekweekt dame: nee is nee: is dat niet wat die verdomde feministen propageren en klagen dat venten dat niet verstaan? DVP's dus ook niet...maar ze capituleerde en verstond dat m'n interesse enkel haar en haar alleen betrof. Cila zit nog in m'n dromen...


    Presales: wachttijd

    Wel...in zekere zin. De wachttijden in YinYang liepen weer eens op zoals die keer dat ik ze eerst ontmoette. Het duurde zelfs langer. Er was een geanimeerd gesprek met andere dames met hun klanten. Het voordeel van dergelijke wachttijden: we zaten er hand in hand. Ze streelde me. Ik legde wat Roemeense muziek op waarna ze prompt haar niet-gypsy band opzocht. No Florin Salam for her maar Cara's Dreams:



    Ze had geen tijd meer de band-naam volledig te typen op m'n gsm, we konden een seleutel van een kamer ontvangen, ergens boven.


    Kamer 25

    Kamer was redelijk goed verlicht. De muziek niet storend. Ik kreeg het wel gauw warm.


    Voorspel & Sex

    Bedje gespreid en de verleiding kon beginnen. Eerst met kleding, daarna uitkleden. Wat een killerbody heeft die Cila toch, ik ben er nog geil van. Prachtig gevormde borsten, sili of niet. Een lichaam van een dame waar je als tiener op suf afrukt tot hij afvalt. En hier is ze levend en wel vòòr me. Zot kom ik er van. Zot. En super geil. En ze wist wat ik wou. Hoe ik het wou. En ze deed het goed whatever she did. Dat de kleine plots op 't laatst geen goesting meer had klaar te komen onder het neuken was dus ook niet haar fout. Den blauwen was uitgewerkt, ik had met zij erbij al 6 dames bij elkaar geneukt dit weekend (met 1 identiek geval in PSR included), enfin you name it, ik moest weer eens masturberend klaarkomen wat gelukkig lukte in dit geval in tegenstelling tot de vorige dag. Wat een opluchting en een teleurstelling tegelijk. Cila was een wonderdame die een herhaling zeker verdiend. En een half uur met haar is gewoon te kort. Een herhaling moet een uur zijn.

    Ook Cila wist zoals Adelina(PSR) de vorige dag hoe ze haar perfect lijf kon accentueren, grote borsten vooruit, de slanke taille bij de buik uitkomend, gat naar achter. Ik wil gewoon alles teveel tegelijk doen zodat niks 100% lukt. Een kritisch punt dat ik wel merk bij mezelf de laatste tijd. Cila is zeker service gericht en een baken van positieve inzet in een club vervuld van hit & fail dames. Rakkers, Heren, Beren, onthoud haar naam en die zus is vast ook niet verkeerd!


    Afsluiten

    Na de daad opgelucht adem halen en rustig afruimen, geen haast hier. Naar beneden naar de lockers gegaan en 50€ betaald. Ik werd gekust door die perfecte lippen van haar. Cila...het herhalingsgevaar is bijzonder groot!


    Aftersales

    Niet veel, ik kwam al eens een kus stelen bij vertrek. Cila is de vriendelijkheid zelve. Voor zo'n stoot met veel optisch geweld is dat een heel goede eigenschap. Arrogant is ze niet.


    Fazit en Score

    Optick Fick met goede service, correct en hoewel ietwat fake overkomend voor sommigen toch een aanrader.

    Score Cila: ****
    Score Vazkor: **


    NB1: Ik heb nu weer 10 dames geneukt in 1 maand....het gaat hard
    NB2: Ik heb nu evenveel kamersessies gehad dit jaar als vorig jaar ttz 48...het gaat érg hard
    NB3: dit was het 800ste bericht op dit forum...het gaat érg érg hard
    NB4: dus ff chillen en uitbollen geblazen voor 2016...
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 4 november 2016 om 21:38 Reden: NBees
    De zwarte wolf

  10. Onderstaande 6 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 5 november 2016),mentholbear (30 juni 2018),mynasch ( 6 november 2016),Sjeufke ( 6 november 2016),sofaking ( 4 november 2016),yylover ( 5 november 2016)

  11. #7
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Is Cila ook nog in YY te vinden?

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:59.