Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Verona (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard Verona (Roemeense)



    Verona (Roemeense)
    Leeftijd : 26 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Zwart Herhalingsgevaar :
    Prijs : euro Tijdsduur : 40 minuten
    Service : NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen, Vingeren, Rimmen bij haar, Körperbesamung
    Extra info :





  2. Onderstaande leden hebben fg22 bedankt voor deze bijdrage:

    Hcw (18 juni 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Na al dat gepalaver en gezever over en weer (Ook wel discussie genoemd?) proef op de som willen nemen door net na 21u een 2-uurs LateNightSpecial te boeken.
    Kom via wat gekrinkel door een wat sjabbie industriegebied achterin bij een grote 2-laags-villa met ruuime parkeer terecht. Alles goed aangeduid met grote 37 etc.
    8 tientjes afgetikt tot grote verbazing Thekefrau, maar wist die veel van mijn voorgeschiedenis en noeste plannen.
    Ik was namelijk al paar maanden sexlooos geweest ivm bypassoperatie en wilde nu even de hechtingen uittesten.
    Na wereldwijde wandelervaringen al van China tot hier vanaf chicste clubs, salons tm allerlei pauschal het nodige geleerd over Pauschal.

    Het maakt m.i. namelijk door de bank genomen voor de service niet altijd uit waar je begint, maar vooral waar en hoe je .. eindigt !!
    En dat ligt aan wat je er zelf ook van maakt qua sfeer, duidelijkheid en contraservice ...

    Daarin geef ik Wijze Grijze en veel veelzijdige wandelaars helemaal gelijk dat je - als je wil en KAN - er veel meer uit kan halen en zeker
    niet onplezieriger en/of persoonlijker qua beleving ...

    Want BELEVING is ook hier het kernwoord m.i.

    Kortom:
    Ik tik 8 tientje af bij een verbaasde Thekefrau die me wijst op de nog korte duur tot 23u, en wijst me de propere omkleedruimte direct naast het inkomhalletje.
    Keurig slippers en badjas met haar uitgezocht en buitenkledij in zeer ruim goed afsluitbaar kastje met 2 hangers (Waar vind je dat nog heden ten Crisisdage?)
    opgehangen!! Gewezen op de nette en zeer propere grote badruimte met 6 werkende douches met ruim warmwater en anders sanitaire ruimte, t.w. kleine badkamer met toilet, wastafel met accessoires, aparte douche, handdoeken op rekken volop etc. Netjes gewezen op eigen initiatief om binnen de dame(s) aan te spreken.
    Daarna in aangrenzende barruimte beneden zag ik 7-8 2-zitters met op meeste steeds maar een aanlokkelijk uitziende dame op handdoek, die me wat toeglimlachten. Er waren al wat heren mij gepasseerd op terugweg in kleedruimte, dus ik had The heat of the day al gehad, zo scheen mij toe..
    Aan paar dames was te zien dat zij net fris uit douche kwamen; zij herpositioneerden zich nog maar weer even voor de aanwezige gasten voor de laatste uurtjes. Mooie atletische spetters erbij; meeste vooraan -midden 20, 70% donkerharigen, 30% blond.
    Bij binnenkomst door ondeugend ogende jongedame van tegen 20, zich voorstellende als Bianca, voorzien van colaatje, en zonder aanmatiging nodigde ze mij vriendelijk met wijds gebaar uit ergens op een van de banken plaats te nemen. Buiten werd gerookt door 2 blonde schonen bij nette opstellngen van zitjes en jacuzzi, alles ordelijk in het gelid voor de volgende dag en vanwege avondkilte schaars bezet.
    Keurig nette kleine bar Kortom, veel luxe en een saunaclub waardig.

    Bianca
    Bij Bianca gaan zitten, colaatje vlot leeg, zij ruimde glas direct op, en na wat streelwerk met haar naar kamer.
    Kamer op 2e ver diep, waar ook een nette barruimte met fauteuiltjes en tafels, TV etc. met ruime keuze voor van alles voor de inwendige mens. Zelfbediening.
    Saunaclubwaardig!
    Terug naar ons kleine gipsymeisje. Op kamer bleek dat zij A-cupjes beetje hangend theezakjesmodel had, iets meer dan het voorheen toonde.
    Dan heb je gauw je handen vol; die lopen dan wat vol en je neigt zelf naar zelf wat (op)blazen .. wat je dan ook - onder gegiechel - probeert ..
    Niet erg, rest body was fijn zijdezacht, strak heeeeeel skinny-love, en daarvan hou ik .. Niet voloptueus dus ...
    Ze friemelde wat met handen en mondje aan kleine feelgood vanuit diverse standjes, maar had vooral interesse in het orale, en dan liefst wederzijds.
    Na wat steeds natter wordend streel-, lik- en schokwerk van stief kwartiertje realiseerde zij mijn debuut van vrijzwemmers met haar mondje ..
    Heeeeeeeeerlijk ... Net (weer) buiten haar mondje, en niet buitengewoon, maar steeds aftastend wat en hoever te doen wat ik van het menu wilde ..
    Netjes mee schoonmaken en na wat "nachkuscheln" wees ze me de weg naar mijn douche ..
    Helaas moest ik apart en mocht niet mee naar haar Privé ..
    Wat ik even stout probeerde; ik deed net of ik het bordje niet zag ..
    Maar een drukpoetsende 40-er kwam op dat verdiep om de hoek kijken, dus ...
    Dus 1e ervaring: K e u e u e u e u r i g ! Niks van te zeggen, hoewel op sitemenulijst stond: "OV m. Aufname"
    Maar helemaal geen kapsones als van hockeymeisjes. Om maar eens met woorden van Youp vant Hek te spreken ..
    Dus mijn BELEVING, mijne heren forumcollegae, was goed, voor herhaling vatbaar, met vooruitzicht op nog hoger genot!!

    Verona
    Na opfrissen met colaatje bankje ernaast (Ik ga met klok mee) gezeten naast een wat oudere dame met mooie brede mond.
    Na wat strelen vergreepzij zich al vlot aan mijn kleine feelgood en maakte dat "er een wat broeierige sfeer ontstond" ..
    Om maar te spreken met de woorden van Hans Teeuwen bij de Hallalmeisjes ..
    Na wat wederzijds gefriemel kwamen we op Massage beidseitig, en dat werd het ook op de kamer ..
    Mooie vrouw van weinig woorden, met bevallig ljf en heeeeeeele mooie bipspartij c.a.
    Ikzelf heb ook wat massage geleerd en geoefend in allerlei situaties, dus ik nam haar eens lekker onderhanden ..
    Kleine feelgood vond het best en genoeg dat hij tijdens lekker in de olie over haar bilnaad heen en weer ging ..
    Het kwam niet van lekker verstoppen tussen die heerlijke billen deze keer, maar geweldig genooooooooten ...

    Kwam in het voorbijgaan ook Wijze Grijze even tegen met een (nog) onbekende NL-collegabeer ..
    Even kennismaken en zag dat hij klaarblijkelijk een bekende en welgeziene gast was bij de dames ..

    Er was een positiefvriendelijke sfeer en ambiance was bovengemiddeld saunaclubnivo qua aankleding ..
    De route ernaartoe en wat je eromheen aanschouwt is behoorlijk wat minder, maar daarvan bemerk je
    binnen en op het terrein nauwelijks iets als je niet op verhoging over de schutting gaat kijken.
    Auto staat goed zichtbaar nabij gebouw en veilig.

    Dat de dames dan niet allemaal qua looks toppers zijn is van minder belang, hoewel ook dat voor mij
    - met en zonder bril op - hier toch heel erg meeviel, want ik heb me toch zeker wel qua looks prachtige
    dames zien voorbijkomen in die laatste uurtjes, die ik nu op mijn ToDoList heb staan.
    Wat ik ook belangrijk vind, is dat ik in de omgang geen signalen van dwang e.d. bespeurde ..
    Aantal (b)leken moeders met kind die hun ding doen voor wat verdienen voor zichzelf.
    Blijft een vlugge indruk, maar als dat anders was, kwam ik niet (meer) ..
    Bij grootverdiendende saunaclubs heb ik buiten bij komen en weggaan wel andere taferelen waargenomen ..

    Voor afwerken lijst voor mij dus voornemen tot zeker een paar dagen verblijf daar ..
    En dan met meer massages, sauna, jacuzzi en dagdagelijks gebruik van ook maaltijdservice ..

    Voor de Prijs - Kwaliteit is dit een blijver, en kan ik recensies van Wijze Grijze alleen maar gelijk geven,
    hoewel ik samen met kleine feelgood (kfg22) natuurlijk meer tijd voor de persoonlijke services moet reserveren.
    Saunaclubs zijn mij - als oudere jongere ZZPer - nu wat relatief te duur, hectisch, oppervlakkiger contact, etc.
    Voor een gemoedelijker relax en wellness met erotiek en sex zullen sommige Pauschalclubs mijn ding ...

    Ik zal deze recensie voor goede orde ook zetten bij de dames en de discussie
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

  4. Onderstaande 2 leden hebben fg22 bedankt voor deze bijdrage:

    Hcw (18 juni 2015),Opa57 (18 juni 2015)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07.

  Diamond 468*60