Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Anita (Bulgaarse)

  1. #1
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:32
    Berichten
    1.073
    Discussies
    82
    Thanks
    675
    Thanked
    1.498 in 602 posts

    Standaard Anita (Bulgaarse)



    Anita (Bulgaarse)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, FT, GFE, PSE, Beffen, Massage, Aftrekken, Fisten, Vingeren, Körperbesamung
    Extra info :





  2. #2
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:32
    Berichten
    1.073
    Discussies
    82
    Thanks
    675
    Thanked
    1.498 in 602 posts

    Standaard

    Anita is Bulgaarse van ca 25 Jaar en ca 1.60m groot. Ze heeft donkerblond haar, bruine ogen en heeft cup 68a. Ze heeft een knap gezichtje,*zongebruinde huid en een forse kont. Ze sprak me buiten op het terras aan en we hebben een gezellig zitten praten. Op een gegeven moment wilde ik binnen wat gaan drinken en zei haar zo binnen te zien. Later bleek dat ze mij niet goed begrepen had. Een paar uur later zat ik in de sauna en toen kwam ze met haar vriendin en 2 andere ijsberen aangelopen. Toen ik de sauna uitkwam had ik gelijk weer oogcontact met haar. Toen ik onder de douche uitkwam zat ze in de sauna. Ik ben de whirlpool ingegaan en had wederom gelijk oogcontact toen ze uit de sauna kwam. Ze kwam naar me toe en we hebben even gepraat. Ik zei dat het jammer was dat ze nu bezet was maar ze zei dat ze met mij naar de kamer wilde en niet met die andere ijsberen. Wie ben ik om dat te weigeren. Nadat ik mezelf gedouched had heeft ze me in de bioscoop nog wat opgewarmd, het water in de whirlpool is immers best koud, zijn we naar een kamer gegaan. TZ was wat voorzichtig maar ok. PZC zeer goed en afwisselend ook mijn ballen werden daarbij niet vergeten. NMC ook prima. Ik heb haar in Cow, missio en doggypositie geneukt. Ze heeft ook nog olie over mijn pik gegooid waarna ze me begon af te trekken wat heerlijk was. Vingeren en FT zitten in haar servicepakket echter anaal niet.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:38.

Babylon 468*60