Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Antonia (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Last Online
    19 maart 2024 @ 09:13
    Berichten
    102
    Discussies
    7
    Thanks
    14
    Thanked
    114 in 24 posts

    Standaard Antonia (Roemeense)



    Antonia (Roemeense)
    Leeftijd : 24 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm, Been, Buik, Rug, Schouder(blad), Voet, Zij
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Navel
    Cup-maat : D Siliconen : Ja
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 120 euro Tijdsduur : 25 minuten
    Service : NMC, PZC, PMC, Deepthroat, Eierlecken, GFE, Massage
    Extra info :






    Laatst gewijzigd door Willem2; 15 juni 2015 om 11:08 Reden: foto's

  2. #2
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Last Online
    19 maart 2024 @ 09:13
    Berichten
    102
    Discussies
    7
    Thanks
    14
    Thanked
    114 in 24 posts

    Standaard

    Na een pauze en wat drankjes sprong plots Antonia naast me op de bank op de verranda, "Da bist du ja, ich suchte dich schon." Antonia is een superknappe meid waar je ook nog heerlijk mee kunt kletsen over van alles en nog wat. Ze lag met haar benen over mij heen zodat ik haar overal lekker kon strelen, ze heeft een heerlijk zachte huid. Af en toe sprong ze op en danste uitdagend op de ritme van de muziek waarbij haar stevige borsten bijna uit haar BH sprongen, dat miste de uitwerking niet en ik stond al weer een behoorlijke tijd paraat toen ze me meenam naar het grote bed. Ze wilde graag een lekkere massage, dat kon ik natuurlijk niet weigeren Ik kneedde en streelde haar zodat ze lekker op temperatuur kwam en eindigde met een lekkere intieme body2body waar ze hoorbaar van genoot. Ze nam revanche en gaf me ook een heerlijke body2body met haar heerlijke borsten waarbij ze geen plekje oversloeg. Ze nam hem tussen haar borsten en schoof langzaam omlaag zodat hij haar warme mondje in verdween, hemels ! Ze likte alsof het een heerlijke lolly was en zoog me bijna binnenstebuiten. Hierna nam ik haar stevig in missionaris waarbij haar borsten meedeinden op het ritme. Ze zadelde op en reed me naar het niet meer uit te stellen hoogtepunt. Na een schoonmaakbeurt kwam ze lekker tegen me aan liggen en kletsten we nog wat totdat het tijd werd om te gaan. Ze nam afscheid met een heerlijke zoen.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:48.

Freude 468*60   FKK Artemis 468*60