Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 129
  1. #51
    Geregistreerd
    24 mei 2015
    Last Online
    4 januari 2018 @ 09:55
    Berichten
    74
    Discussies
    5
    Thanks
    18
    Thanked
    55 in 30 posts

    Standaard

    Wg meeloper. Hahaha je zit in de zelfde trend als het bekende duo van VG.. die worden ook niet serieus meer genomen.... .

    Als er kritiek is reageer dan niet... nu voed je juist een onnodige zinloze discussie door te reageren en alles openlijk in twijfel te trekken..

    Get a life.. live and let die..

    Genoeg heibel in de wereld..

  2. Onderstaande leden hebben Grunny bedankt voor deze bijdrage:

    rmjhexe (15 juni 2015)

  3. #52
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PollekeZuid01 Bekijk bericht
    @Grunny: Je ligt alleen maar te zuren over de verdeling van vrijkaartjes en je verwijt mij ook nog eens dat het mij te doen is om evt vrijkaarten. Nogmaals het is mij niet te doen om vrij kaarten, als ik ergens ben geweest wil ik er zo'n eerlijk mogelijk verslag van schrijven en hopelijke hebben andere ijsberen ook iets aan die informatie. Wel zo eerlijk naar andere ijsberen en naar de club en de dames toe. Vervolgens ben ik weer een WG meeloper. We rijden alleen vaker samen naar een PSC/PT of Saunaclub. Wat WG schrijft en doet is hij zelf verantwoordelijk voor. Voor als nog ben mij en andere van allerlei dingen aan het beschuldigen waar je helemaal niks van af weet. Van je 36 post op dit forum zijn er in ieder geval al twee met allemaal verwijten naar andere ijsberen toe.

    Ik zou zeggen plaats eens een recensie positief / negatief over een club waar je ook bent geweest !! En als het een beetje leuk verhaal is , ben ik ook zo sportief om je persoonlijk te nomineren.

    Maar voorlopig roep je alleen maar dingen waar je helemaal niks van af weet
    volgens mijn loop pollekezuid01 welles met wg over de vulkaan en dat kan hij ma beter blijven doen anders raak hij de weg kwijt

  4. #53
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PollekeZuid01 Bekijk bericht
    Voor als nog ben mij en andere van allerlei dingen aan het beschuldigen waar je helemaal niks van af weet.
    Had je je daar zelf niet schuldig aan gemaakt richting SS dan zou dit discussietopic niet eens hebben bestaan. :wink:

  5. #54
    Geregistreerd
    24 mei 2015
    Last Online
    4 januari 2018 @ 09:55
    Berichten
    74
    Discussies
    5
    Thanks
    18
    Thanked
    55 in 30 posts

    Standaard

    Jij weet lang niet zo veel ergens vanaf als mij.Dus verwijt de ketel niet.

    Ik weet dat bovengenoemde, kaarten bietst. ik weet dat hij er zoveel heeft dat hij een handel er in bedrijft, wat iedereen ook weer maar niet noemt.
    En ik weet ook dat jij regelmatig met meneer mee rijdt. En ja bochum ken ik, en wat ss klopt voor een groot deel. ook wat wg schrijft maar das in mijn ogen veels te rooskleurig maar iedereen weet de formule hier voor wel, delen door 2 plus twee dan kom je op een rationeel cijfer.
    En chapeu dat je geteld hebt hoeveel ik schrijf.. maar dat zegt niets over mijn ervaringen... mis ben ik wel een pseudoniem van een bekende schrijver.

    Dus..... Laat de discussie maar gaan...

  6. #55
    Geregistreerd
    24 mei 2015
    Last Online
    4 januari 2018 @ 09:55
    Berichten
    74
    Discussies
    5
    Thanks
    18
    Thanked
    55 in 30 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Had je je daar zelf niet schuldig aan gemaakt richting SS dan zou dit discussietopic niet eens hebben bestaan. :wink:
    si!!! Q bien!!!

  7. #56
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Last Online
    30 juni 2015 @ 22:31
    Berichten
    200
    Discussies
    7
    Thanks
    27
    Thanked
    140 in 65 posts

    Standaard

    wat een geouwehoer en gezeikawildplassen.jpg

  8. #57
    Geregistreerd
    3 november 2012
    Last Online
    15 september 2017 @ 07:17
    Berichten
    716
    Discussies
    93
    Thanks
    240
    Thanked
    1.497 in 754 posts

    Standaard





    NEVER EVER GIVE IT UP.... POLLEKE....!!

  9. #58
    Geregistreerd
    24 mei 2015
    Last Online
    4 januari 2018 @ 09:55
    Berichten
    74
    Discussies
    5
    Thanks
    18
    Thanked
    55 in 30 posts

    Standaard

    vanaf nu kunnen we polleke omdopen naar grijzebroertje , doet ie zijn naam meteen eer, all in the family...

  10. #59
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 00:42
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.854
    Discussies
    32
    Thanks
    3.870
    Thanked
    2.355 in 1.020 posts

    Standaard

    Als je wijs was zou je niet zo reageren
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  11. Onderstaande leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

    Hcw (16 juni 2015)

  12. #60
    Geregistreerd
    25 september 2010
    Last Online
    12 augustus 2017 @ 09:41
    Berichten
    663
    Discussies
    15
    Thanks
    343
    Thanked
    606 in 284 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Is dit bericht nou van SS nou echt zo raar? Volgens mij schrijft nagenoeg ieder SC bezoeker iets soortgelijks als ie naar de PSC keten gaat. De enige reden dat mijn bericht van een tijd terug nog wat positiever was is omdat ik 1 dame kende van elders en met 1 dame die buiten mijn boekingsschema zit in de weer ben gegaan (is ook snel weer verdwenen... zou haar in het normale leven ook nooit "gedaan" hebben.
    Ja het bericht van SS is raar. De club, dames en klanten op die manier schofferen is nogal raar. Nu zijn we er aan gewend dat er zelden iets zinnigs uit het toetsenbord van SS komt maar dit was overduidelijk een verzonnen verhaal. Er zijn inderdaad wel meer SC bezoekers die weinig positief waren. En daar heeft niemand problemen mee dus kritiek is blijkbaar niet het probleem.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    En wat AO betreft... ik ken minstens 6 dames die AO neukten/neuken in RTC clubs en in de PC keten werken of werkten (als in gesproken en/of mee gekamerd). Dit beteknt natuurlijk niet dat het hier automatisch ook wordt aangeboden, maar onmogelijk/onwaarschijnlijk is het zeker niet.
    Wat ik opvallend vind is dat juist de AO-meiden uit RTC's vaak geen TZ en FT doen (op een enkele uitzondering na). Het toppunt dat ik heb meegemaakt in PCB is Bianca, ex. low-budget AO partytreff Viersen: vragen of ze moet pijpen met of zonder rubber (huh, lijkt me een rare vraag in Duitsland) en bij het antwoord zonder ook nog vragen "warum?". AO is me nog nooit aangeboden buiten een RTC. Het zal vast mogelijk zijn maar dan zul je er zelf op moeten aandringen bij een dame die er geen moeite mee heeft (denk ik want ik vraag er niet om). Hoe waarschijnlijk denk je dat het is dat een dame die TZ weigert en je binnen 2 minuten de kamer uit wil werken vervolgens wel AO aanbiedt?


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Ik ken trouwens ook een handvol RTC dames die naar normale SC clubs zijn verhuisd en daar is AO ook alles behalve "onmogelijk".
    Er zijn zat dames die zwerven tussen laufhaus, PT, RTC, PC, ramen en SC. Als er alleen lelijke dames werken in de flatrate sector en alleen modellen in een SC dan heeft de plastisch chirurg het er maar druk mee :-) Over het algemeen kun je stellen dat het uiterlijk heel gemiddeld is in alle vormen van de P6. In een dure SC zal het aantal bovengemiddeld goed uitziende dames misschien wat hoger zijn en in een budget-PT zal het aantal afzichtelijke walrussen groter zijn. Maar geen club bestaat uit 100% van hetzelfde caliber.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    PS bij mijn ene bezoek ben ik een paar keer binnen 15 minuten terug geweest.
    Niet alle dames zijn goed in klokkijken en er wordt ook niet op een paar minuten gekeken. Maar een kamergang van 7 minuten valt zeker op aangezien alles wordt bijgehouden. Als het structureel is dan kan de dame zeker rekenen op een gesprek. Het is niet voor niks dat de dames je op de kamer willen houden tot de tijd om is als het sexuele verhaal voltooid is.

  13. Onderstaande leden hebben too slow bedankt voor deze bijdrage:

    PollekeZuid01 (15 juni 2015)

  14. #61
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door too slow Bekijk bericht
    Niet alle dames zijn goed in klokkijken en er wordt ook niet op een paar minuten gekeken. Maar een kamergang van 7 minuten valt zeker op aangezien alles wordt bijgehouden. Als het structureel is dan kan de dame zeker rekenen op een gesprek.
    Dit vind ik vreemd. Ik krijg nu de indruk dat de dames in de betreffende gelegenheid verplicht worden tot een kamerduur van minstens xxxxx minuten? Hoe past dat binnen het zelfstandig ondernemerschap van de dames?

  15. #62
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PollekeZuid01 Bekijk bericht
    Genoeg over dit gezever !! Ik sluit dit topic. Iedereen heeft zijn zegje kunnen doen !!!
    Vooral jij. :wink:

    Commentaar_Discussie_nav_bericht_satanic_surfer_-_Wie_heeft_er_berichten_geplaatst.jpg

  16. #63
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Aangezien het er overduidelijk de schijn van weg heeft dat de halve inhoud van dit topic op mij afverft, zal ik er dan ook maar een reactie tegenaan gooien. Zucht, daar gaan we weer.

    Om de een of andere reden moet ons Satanic Surfertje weer z’n gal spuwen. Misschien vanwege een testosterongestuurde aanval van PMS? Zo’n typische femme de lavage bijdrage. Zeiken vanwege het lekkere klaterende geluid dat het teweegbrengt. Of om het in ietwat cryptische taal te verwoorden: Was alles slechts een kwade hallucinante ganjadroom of een geparafraseerde versie van een ander verhaal. Hoe kans- en kansloos kun je zijn?

    Een afwijkende mening is uiteraard toegestaan. Indien die niet met m’n eigen perceptie strookt, heb ik daar totaal geen moeite mee.

    Echter door het opvoeren van enkele pertinente onjuistheden verwordt de bijdrage tot een tendentieus hersenspinsel. En dan reageer ik.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    Er slingerde hier en daar wel wat rommel doorheen de toko (Nog nooit gezien dat er rommel rondslingerde, er is steeds één dame die alleen maar opruimt en poetst, de hele dag door) Waar heb je dan wat voor rommel zien rondslingeren?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    Sommigen kwamen na 7 minuten quasi triomfantelijk terug van een sessie (Pertinent niet waar. Alle dames houden zich aan de onderlinge richtlijn van minimaal 20 minuten.)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    met 8 van hen meer dan 1 minuut gebabbeld. Kwamen de dames naar je toe voor een praatje, of heb je een rondje sollicitatiegesprekken gevoerd?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    eten een lachwekkende variante van wat men in saunaclubs voorgeschoteld krijgt. Wat voor eten heb je dan aangetroffen?
    Ik kan de twijfel goed begrijpen die bij menig lezer gerezen is of SS’s bijdrage verzonnen geweest is, of op een daadwerkelijk bezoek berust. Teveel zaken zijn op z’n minst zeer vreemd te noemen.

    Natuurlijk oordeel ik niet over de smaak en de beleving van onze notoire azijnschrijver. Het is zijn goede recht hier zijn zure mening te ventileren net zoals ik zelf de wellicht te roze gekleurde loftrompet afsteek over mijn favoclub.

    Wat leert ons dit nu?

    Het is toevallig, maar Zaterdag, tijdens mijn verblijf in Living Room en onwetend van de polemiek die zich ondertussen op het forum afspeelde, hadden we het er in de groep nog over dat sommige figuren met opzet de knuppel in het hoenderhok wensen te gooien.

    Vergelijk het met een hotelwaarderingssite, waar een bepaalde locatie gemiddeld hoge ogen scoort. Vrijwel iedereen beoordeelt de accommodatie met voldoende en hoge cijfers, totdat je oog op een bijdrage valt die het resort volledig afkraakt:
    Niets is goed, het stinkt er, overal ligt rommel, er wordt niet gepoetst, de muziek is te hard, het eten is slecht, de gasten hebben allemaal een bochel en krijsen als een trol en als je niet ’s morgens om 06:00 een handdoek op je ligstoel gaat leggen, ben je rest van de dag veroordeeld tot een staanplaats aan het zwembad.

    Ga je vervolgens kijken wat voor een individu er achter de recensie steekt, dan zie je dat de persoon in kwestie een bejaarde pensionado is, die in een levendig jongerenhotel verzeild is geraakt. En misschien gaat hij er dan uit pure frustratie, of misschien wel uit afgunst naar degenen die zich daar toch prima weten te amuseren, allerlei leugens en hersenspinsels bij verzinnen. Plaats in dat perspectief ook de bijdrage van Satanic Surfer. Intussen zit hij met z’n belerende wijsvingertje thuis achter z’n geraniums en sanseveria’s uit pure frustratie z’n nagels op te vreten om het plezier dat anderen beleven.

    Doe er dus je voordeel mee en bepaal je eigen waardeoordeel door bijdragen van verschillende bezoekers te lezen. Is het merendeel positief, dan zal het toch wel niet zo slecht zijn, of?

    Trek je van mijn Wijze Grijze sexapproval™ vooral niet al teveel aan. Als ik een 10,0/10 geef, dan is het voor mij een topsessie geweest. Of je dat dan zelf ook kunt verwachten, kan ik niet voor je inschatten. Je zult er wel wat voor moeten doen. En ja, ik heb vele goede sessies. Heel soms, heb ik ook slechte kamergangen en (echt waar) dan geef ik ook onvoldoendes. Zie het Wijze Grijze sexapproval™ als een leidraad en amuseer je over mijn enthousiasme. Trouwens er zijn voorbeelden te over van dames die het hoge Wijze Grijze sexapproval™ ook bij anderen bevestigd hebben. Dus een kern van waarheid zit er toch in. Aanstaande Woensdag ga ik weer naar Bochum en zal hoor en wederhoor toepassen. Zowel Naomi als Larissa staan dan ingeroosterd en ik zal eens naar hun kant van het verhaal horen. Wordt dus vervolgd. SS: Gelieve me de twee navolgende prangende vragen te beantwoorden:
    Op welke dag precies ben je er geweest?
    Welk eten was er die dag? Wat smaakte niet/ zag er niet uit.

    Om elke twijfel weg te nemen en tenminste de verdachtmaking weg te nemen dat je er helemaal niet geweest bent: Neem ons bij de hand en geef een korte beschrijving van de club, zodat we zonder twijfel zeker weten dat je er daadwerkelijk geweest bent. Je komt de club binnen en vervolgens………

    Om het nog even op een rijtje te zetten. Navolgende beweringen van je doen ons bezoekers, die de club wel daadwerkelijk bezocht hebben, twijfelen of je er inderdaad echt geweest bent. Ik ga het verder niet uitleggen, maar navolgend enkele absolute feitelijke contradicties.

    Er slingerde hier en daar wel wat rommel doorheen de toko. Wat heb je dan gezien?
    Hij ging alvast met de dame aan de entree een babbeltje slagen. Wanneer stond er dan een dame bij de entree?
    Larissa ….. wat vluchtig Zungepunktkussen. PZC: middle of the road mengsel van spucken en handsjorren. Na aangeven dat er ook tonginzet en dergelijke kon voorkomen eerst een vragende blik, en dan probeerde ze wat. Iedereen die al eens met Larissa de lakens gedeeld heeft, zal duidelijk dat je beschrijving onmogelijk klopt.
    Naomi: TZ: vluchtig tongzoengeratel dat geen naam waardig mag hebben...doet ze normaliter zelfs gar nicht an...Dat moet dan aan jou gelegen hebben. Heb je haar servicetabel gelezen? Klik hier.
    PZC: matig met de punt naar achteren...
    De realiteitszin der foto's in vergelijking met de effectieve looks: 1/12 Misschien moet je eens je ogen laten nakijken?
    ons bij de in totaal 4 sessies ondernomen elk 1 maal AO werd aangeboden. Jullie komen er een eerste keer en jullie wordt meteen AO aangeboden? Wat een boude uitspraak! Denk niet te licht over zo’n bewering. Een meid wordt hierdoor op staande voet ontslagen.

    Doe alle lezers tenslotte een lol en antwoord op de rode opmerkingen hierboven. Dan kan dit topic wellicht een vervolg mijnerzijds hebben.
    Als je dat niet doet, sterft dit topic een zachte dood en mag je in de analen verdwijnen als Satanic Zwetser en Grote Fantast. Je geloofwaardigheid heeft dan in ieder geval een flink deuk opgelopen.

    En om één ding duidelijk te stellen: ook een afwijkende mening wordt als bijdrage gewaardeerd. Ook al is die volledig tegenstrijdig met de mijne. Daar hoor je me ook niet over. Echter ik heb moeite met je feitelijke onjuistheden/ verzinsels.
    Je hoeft mij niet te geloven. Leg alle recensies van meerdere schrijvers naast elkaar en de conclusie ligt voor de hand. We hebben hier met een typisch gevalletje van Perdiep Ramesar te maken (google daar maar eens op, in combinatie met dagblad Trouw) ....

    Dan tenslotte nog een veeg uit de pan naar Grunny: Na je eerdere gepruttel in de marge kun je je in jouw positie beter wat meer op de vlakte houden…..Niet voor niets schijn je het nodig gevonden te hebben een nieuwe nickname aan te maken nadat je oude identiteit toch wat smetten heeft opgelopen. De details daarvan hoeven niet op dit forum. Of ga je er zelf mee te koop lopen? Verder wacht ik nog steeds op een antwoord op m’n vraag naar aanleiding van je eerdere post. Dus als je wat te melden hebt, dan stuur je me maar een IM.

    En vooral: Geniet van het clubleven en laat je Zondag niet vergallen door een zuurpruim die weer wat frustratie op het forum wenste te ventileren.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    geef zijn xanten kaart maar aan wijze grijze hahaha.
    (WG: Te koop: aan de hoogstbiedende: vrijkaartje Xanten
    Laatst gewijzigd door Big30; 16 juni 2015 om 07:19
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  17. Onderstaande 9 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (16 juni 2015),goldstar (16 juni 2015),guusg (16 juni 2015),Hcw (16 juni 2015),Laatbloeier (16 juni 2015),Martijn (16 juni 2015),PollekeZuid01 (16 juni 2015),Smouse (16 juni 2015),too slow (16 juni 2015)

  18. #64
    Geregistreerd
    5 juli 2014
    Last Online
    18 februari 2019 @ 15:22
    Berichten
    310
    Discussies
    10
    Thanks
    579
    Thanked
    269 in 130 posts

    Standaard

    Ik heb niet het hele topic gelezen, maar vooruit:

    Uit ervaring weet ik dat Satanic Surfer een goede damessmaak heeft, als hij een dame optisch hoog inschaalt dan stelt dat me eigenlijk nimmer teleur. Ik moet toegeven dat ik denk ik wel een beetje dezelfde smaak heb maar als hij een dame optisch aanprijst dan ben ik dat eigenlijk altijd wel met hem eens.

    Dit in tegenstelling tot veel andere schrijvers, die soms dames beschrijven waarvan je denkt dat er een waar fotomodel is gearriveerd, wat dan bij nader inzien een olietanker blijkt te zijn en de beer door de leuke knipoog en de goede service de optics blijkbaar niet meer echt goed van zijn beleving kon scheiden.

    Dan zou je soms ook gaan denken dat er in een party treff een paar verdwaalde fotomodellen zijn beland, of dat er bij h7 een catwalk kan worden uitgerold.
    Kan over Bochum niks zeggen, ben wel in 2 andere party treffs beland ( enkele jaren geleden en 2x ongepoppt vertrokken (terwijl ik entree had betaald en dus gratis kon neuken met alle aanwezige dames) dus kan me wel iets bij het verhaal van SS voorstellen.

    een ander punt is dan weer dat SS wellicht graag een discussie aanwakkert en daar is hij in dit draadje zeer goed in geslaagd.
    Badslippers zal elke 10 minuten dit topic verversen om te kijken welke beer dit alles weer te serieus neemt en op zijn pik is getrapt en met het stoom uit zijn oren een reactie heeft getypt.
    Doet me denken aan de legendarische fanta recensie van Ketserr...

  19. Onderstaande leden hebben CCR5d32 bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer (20 juni 2015)

  20. #65
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Oh fuck snel voordat dit topic gesloten wordt.. Nog ff reageren want ik heb me al dagen ingehouden ;-)

    Stukje van ss vond ik wel grappig.
    Deed mij sterk denken aan de omgekeerde psychologie en dan wordt het ook minder relevant of ss hiervoor PCB bezocht heeft of niet.
    Omgekeerde Psychologie: Je probeert iemand iets te laten doen door hen juist te vertellen dat zij het tegenovergestelde moeten doen.

    Dit zijn enkele factoren die de psychologische wil om te reageren kunnen opwekken:

    – Hoe aantrekkelijker de optie is die wordt verboden, hoe groter de psychologische drang is om erop te reageren, dan wel om ernaar te verlangen.
    – Hoe groter de restrictie van vrijheid die wordt opgelegd, hoe sneller er gereageerd zal worden.
    – Partijdige bedreigingen zorgen voor een acute wil om te reageren, al is het maar omdat ze zelden zinvol zijn, op de man gericht zijn en omdat dat dus mensen nog meer aanzet tot rebelleren.

    Hiermee lokt ss dus enerzijds reacties uit op het forum en anderzijds zijn zijn eigen reacties op PCB dan gebaseerd op tegenovergestelde gebeurtenissen: Het eten was dus zo slecht nog niet, de dames namen eigenlijk wel de tijd, ao werd niet tevergeefs aangeboden maar tevergeefs gevraagd, de sfeer kwam er al behoorlijk in etc. etc.

    Psychologie van de koude grond.. I know, maar het werkte al in de tijd dat ik moeilijke klanten te bevragen had, dus zal een bovenmatig intelligente beer als ss ook wel eens een duit in de zak hebben willen doen door te provoceren.
    En Garde

  21. Onderstaande 6 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Hemaworst (16 juni 2015),NB100 (16 juni 2015),Oudebelg (16 juni 2015),PollekeZuid01 (16 juni 2015),Smouse (16 juni 2015),Tjeppah (16 juni 2015)

  22. #66
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Ik heb meermaals met Larissa gekamerd: inderdaad top tongzoenen toen ze in Dietzenbach was.

    Eerste keer in PCB alleen kusjes met belofte voor meer de tweede ronde, waarna er dan voorzichtige terughoudende tongzoentpuntjes waren. Ben ik nu ook een leugenaar?

  23. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Oudebelg (16 juni 2015)

  24. #67
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Ik heb meermaals met Larissa gekamerd: inderdaad top tongzoenen toen ze in Dietzenbach was. Eerste keer in PCB alleen kusjes met belofte voor meer de tweede ronde, waarna er dan voorzichtige terughoudende tongzoentpuntjes waren. Ben ik nu ook een leugenaar?
    Nee, waarschijnlijk niet. Maar zoals eerder gezegd is in dit topic kunnen wij niet in jouw hoofd kijken om te zien wat er toen speelde, wat het derhalve onmogelijk maakt om een zinvolle reactie op zo'n constatering te geven.
    Het enige wat ik kan constateren is dat ik wel prima tz met Larissa en dat dit bij enkele andere beren ook zo is. Of dit bij beren waar ze dat niet doet aan de beer of aan de vrouw ligt laat ik in het midden, maar als ze jou kent van een andere club en daar wel TZ met jou deed en hier ineens niet meer, terwijl het nog wel in haar servicetabel staat, dan zou ik toch bepaalde conclusies gaan trekken

  25. Onderstaande 2 leden hebben krukar bedankt voor deze bijdrage:

    guusg (16 juni 2015),PollekeZuid01 (16 juni 2015)

  26. #68
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Als vrije jongen slechts tongzoenpuntjes heeft ervaren en satanic surfer ook terwijl Larissa wel volop tongzoent, dan denk ik niet dat ze met Larissa getongzoend hebben maar met elkaar.

  27. Onderstaande 9 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    CCR5d32 (16 juni 2015),Davedv (16 juni 2015),Eddy_V (16 juni 2015),guusg (16 juni 2015),lekkersfan (16 juni 2015),PollekeZuid01 (16 juni 2015),Sjeufke (16 juni 2015),too slow (16 juni 2015),Wentelt Eefje (16 juni 2015)

  28. #69
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    26 maart 2024 @ 04:53
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    Wat een commotie allemaal.

    Denk dat er iemand zich dubbel legt van het lachen en zich zeer vermaakt.
    Groet
    If you stop telling lies about me, I'll stop telling the truth about you.

  29. Onderstaande 4 leden hebben LittleJoe bedankt voor deze bijdrage:

    Costana (16 juni 2015),Oudebelg (16 juni 2015),satanic surfer (20 juni 2015),Sjeufke (16 juni 2015)

  30. #70
    Geregistreerd
    24 augustus 2012
    Last Online
    1 mei 2023 @ 12:11
    Locatie
    In mijn auto en af en toe in mijn huis
    Berichten
    71
    Discussies
    0
    Thanks
    290
    Thanked
    104 in 23 posts

    Standaard

    Ik lig ook dubbel van het lachen en dacht ook niet reageren is wijs , maar hiero mijn bijdragen.

    Ik Vermoed dat ss een Griek is ,het verdraaien van feiten is namelijk de beste eigenschap van een Griek en daar winnen ze elke oorlog mee. Hier een paar voorbeelden:

    Een rommel is onmogelijk ,het is er af en toe net een ziekenhuis zo schoon en netjes.

    7 minuten de kamer op slot ( electronisch systeem) is no pay voor de dames , minimaal 20 minuten op de kamer is huisregel en bij 19 minuten krijgt de dvp maar half geld.Ik heb nog geen persoon op aarde gevonden die gratis en voor niets zijn dienstverlening aanbied in de betaalde sex industrie, laat staan meerdere personen, dus als ik ss was , had ik die dag een lotto ingevuld !

    Het eten is slecht ? Allemaal produckten zijn vers en in overvloed van aantal, en wordt de gehele dag aangevuld , alleen hebben ze er geen gyros.

    Loop je met een chagrijnige hoofd door de tent of je hebt een onverzord uiterlijk en je heb geen respect voor dvps , dan vraag je om afgewerkt te worden en zullen de dames de kantjes er van aflopen , you get wat you give !.

    Dan heb ik het nog geen eens over de fotos , service ,enz .
    Ik vermoed dat ss een topdag heeft gehad en dat deze op de griekse wijze hier op dit forum tercht is gekomen

  31. Onderstaande 5 leden hebben Hcw bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (16 juni 2015),Eddy_V (16 juni 2015),guusg (16 juni 2015),PollekeZuid01 (16 juni 2015),too slow (16 juni 2015)

  32. #71
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    Aangezien het er overduidelijk de schijn van weg heeft dat de halve inhoud van dit topic op mij afverft, zal ik er dan ook maar een reactie tegenaan gooien. Zucht, daar gaan we weer.
    Is er al geveegd??? Zijn er al reacties verwijderd of opgekuisd? Ik kan namelijk met de beste wil van de wereld geen reactie vinden in deze discussie of het betreffende bericht waar SS in zijn berichtgeving de heer WG ergens in betrekt.

    Een neutraal iemand die nooit wat met dit forum van doen heeft gehad zou zich ongetwijfeld afvragen wat die SS ooit misdaan heeft en waarom die WG door anderen genoemd word en hij zich (aangesproken voelt??) er mee bemoeit zoals ie dat doet.

  33. Onderstaande 2 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (16 juni 2015),satanic surfer (20 juni 2015)

  34. #72
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    ik ma 3 keer

  35. Onderstaande 2 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    PollekeZuid01 (16 juni 2015),Sjeufke (16 juni 2015)

  36. #73
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vulkaanridder Bekijk bericht
    Is er al geveegd??? Zijn er al reacties verwijderd of opgekuisd? Ik kan namelijk met de beste wil van de wereld geen reactie vinden in deze discussie of het betreffende bericht waar SS in zijn berichtgeving de heer WG ergens in betrekt.

    Een neutraal iemand die nooit wat met dit forum van doen heeft gehad zou zich ongetwijfeld afvragen wat die SS ooit misdaan heeft en waarom die WG door anderen genoemd word en hij zich (aangesproken voelt??) er mee bemoeit zoals ie dat doet.
    hier wordt nooit geveegd of berichten aangepast hoe durf je dat te zeggen vulkaanridder
    Laatst gewijzigd door Willem2; 16 juni 2015 om 16:17

  37. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    CCR5d32 (16 juni 2015)

  38. #74
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    Gisteren @ 17:20
    Berichten
    743
    Discussies
    38
    Thanks
    1.735
    Thanked
    1.908 in 380 posts

    Standaard

    Ik citeer mijn nominatie voor Beste recensie van de Maand juni:

    Onthutsend en onthullend verhaal van SS over Pauschalclub Bochum. Ik was al geen fan van Pauschalclubs en dit verhaal onderstreept dat nog eens dubbel en dwars. Toch ben ik op zich wel nieuwsgierig hoe ik Bochum zou beleven, zeker omdat er nogal wat lovende verhalen tegenover staan o.a. van de door mij ook gewaardeerde Wijze Grijze (ik heb geen boodschap aan eventuele onmin tussen beide heren).

  39. #75
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    7 augustus 2023 @ 00:05
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PollekeZuid01 Bekijk bericht
    Nu zie je maar weet dat je gewoon uit je nek lult. Want ik weet zeker dat het bovenstaande helemaal niet waar is
    Weet niet waar je je informatie vandaan haalt, net zo als al je post hier boven. Alleen maar beschuldigingen aan iemands adres zonder onderbouwing. Verder zegt het ook alles dat je een pseudoniem (Van een bekende schrijver ) moet gebruiken voor dit soort verwijten ? Als je er allemaal zo zeker van bent doe het dan gewoon onder je normale naam !!!!! En ook het verhaal dat ik regelmatig met WG mee rijdt klopt, maar half. Soms ga ik alleen en soms rijdt hij met mij mee en soms omgekeerd.

    Dus lig niet uit je nek te lullen en als je verwijten naar iemand hebt doe het dan lekker onder je eigen naam
    Hey knulletje, laat jij je echt altijd op stang jagen ? Of is het één van de eerste internetfora waar je aan deelneemt.
    Neem het allemaal niet zo au serieux jongen.

    Tenslotte wat valt er te verdienen ? Niets
    Pain is weakness leaving the brain !

 

 
Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60