Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 129
  1. #26
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Is dit bericht nou van SS nou echt zo raar? Volgens mij schrijft nagenoeg ieder SC bezoeker iets soortgelijks als ie naar de PSC keten gaat. De enige reden dat mijn bericht van een tijd terug nog wat positiever was is omdat ik 1 dame kende van elders en met 1 dame die buiten mijn boekingsschema zit in de weer ben gegaan (is ook snel weer verdwenen... zou haar in het normale leven ook nooit "gedaan" hebben.

    En wat AO betreft... ik ken minstens 6 dames die AO neukten/neuken in RTC clubs en in de PC keten werken of werkten (als in gesproken en/of mee gekamerd). Dit beteknt natuurlijk niet dat het hier automatisch ook wordt aangeboden, maar onmogelijk/onwaarschijnlijk is het zeker niet.

    Ik ken trouwens ook een handvol RTC dames die naar normale SC clubs zijn verhuisd en daar is AO ook alles behalve "onmogelijk".

    PS bij mijn ene bezoek ben ik een paar keer binnen 15 minuten terug geweest.

  2. #27
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door too slow Bekijk bericht
    Maar wat me hier het meest stoort is dat satanic surfer blijkbaar alles kan maken omdat hij een vriendje is van de moderatoren
    Ha ha, je doet je naam eer aan. Je perceptie loopt een paar jaar achter. "SS een vriendje van de moderatoren?", ik denk dat zowel W2, B30, MJ én SS over de grond rolden van het lachen toen ze dit lazen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Het begint nu toch op een onzin draadje te lijken, als het dat al niet is.
    Daarom is het zo vermakelijk. Ijsberenforum dient niet alleen informatief te zijn maar is ook bedoeld ter verstrooing.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Saunaclubs vergelijken met Pauchalclubs/Partytreffs is het zelfde als Appels met Peren vergelijken. Zo'n vergelijk gaat altijd mank.
    Ik heb die uitdrukking nooit goed begrepen. Hoewel het twee verschillende stukken fruit zijn, ben ik uitstekend in staat om appels met peren te vergelijken. Je kunt ze bijvoorbeeld beiden eten, doorsnijden, tegen een muur gooien. Ze groeien aan bomen en 1 appel + 1 peer = 2 stukken fruit.

    Saunaclubs vergelijken met Pauchalclubs/Partytreffs is ook goed mogelijk. In beide etablissementen kun je van bil gaan, eten, drinken, televisie kijken etc. In beide clubs lopen dames rond die tegen een vergoeding wederdiensten verlenen. Snap niet dat het twee onvergelijkbare grootheden zouden zijn. Dus vooral doorgaan met vergelijken al was het maar om dit soort amusante draadjes in leven te houden.

  3. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (14 juni 2015)

  4. #28
    Geregistreerd
    3 november 2012
    Last Online
    15 september 2017 @ 07:17
    Berichten
    716
    Discussies
    93
    Thanks
    240
    Thanked
    1.497 in 754 posts

    Standaard

    Fazit: Met PollekeZuid01 winnen we de oorlog!

  5. #29
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht

    Saunaclubs vergelijken met Pauchalclubs/Partytreffs is ook goed mogelijk. In beide etablissementen kun je van bil gaan, eten, drinken, televisie kijken etc. In beide clubs lopen dames rond die tegen een vergoeding wederdiensten verlenen. Snap niet dat het twee onvergelijkbare grootheden zouden zijn. Dus vooral doorgaan met vergelijken al was het maar om dit soort amusante draadjes in leven te houden.
    Klopt, alleen scoren PT/PC's dan altijd minder dan SC's. Voorbeelden te over op dit forum. Maar we hoeven het niet eens te zijn, toch?

  6. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (14 juni 2015)

  7. #30
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.325 in 4.535 posts

    Standaard

    Bizarre taferelen elke keer dat een club negatief wordt neergezet en de daarop volgende reacties van stamgasten. Je zo verbonden met een club voelen dat negatieve recensies over die club je persoonlijk pijn doen lijkt me niet bepaald gezond. Ook clubs waar ik een voorkeur aan geef boven andere zijn door SS meerdere malen in zijn recensies afgebrand; bij het lezen van de door hem waargenomen minpunten en het sterk uitvergroten daarvan in zijn aparte stijl kan ik desondanks een smile niet onderdrukken. Sterker nog, diezelfde genoemde minpunten herken ik maar heb ze vaak door gewenning naar de achtergrond gedrukt totdat SS ze weer eens op de voorgrond zet en vol met de schijnwerpers belicht.

    Fazit: blijft altijd leuk om een bepaald beeld van iets of iemand te hebben en dat je die vervolgens door een ander als volgt ziet worden afgebeeld:


  8. Onderstaande 2 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    lekkersfan (14 juni 2015),Sjeufke (14 juni 2015)

  9. #31
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Het is toch wel vermakelijk dat iemand zo'n dikke roze bril op heeft dat negatieve bewoordingen over een club wordt afgedaan alsof het gepost is in het verkeerde clubforum.

    Het is toch prachtig dat jullie hier een top tijd hebben. Laat een ander er een rot tijd hebben. Wat maakt dat jullie uit?

  10. Onderstaande leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (14 juni 2015)

  11. #32
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Last Online
    1 december 2023 @ 22:07
    Berichten
    466
    Discussies
    6
    Thanks
    1.730
    Thanked
    352 in 193 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PollekeZuid01 Bekijk bericht
    Na het hele verhaal nog eens door gelezen te hebben. .. Vraagje: Waar staat het eten dan in PSC Bochum ? Waar staat de sauna ? Waar staat de jacuzzi ?Waar is het zwembad ? Hoe wordt de kamer tijd bij gehouden ? Allemaal vragen die je zo kunt beantwoorden als je er echt bent geweest.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PollekeZuid01 Bekijk bericht
    @Santanic Surfer:..
    Ik heb je al eerder gevraagd, als je in PSC Bochum bent geweest beantwoord dan even kort deze vragen:
    Waar bevindt zich het zwembad ?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PollekeZuid01 Bekijk bericht
    Chapeau voor de uitleg van Krukar. En ja het verhaal van SS is inderdaad zo raar.
    Zoals iedereen weet die er een keer is geweest in PSC Bochum:
    ... En een zwembad is niet aanwezig in PSC Bochum.
    ab8c229496701a3c93896c03d0a251dc00d0428b5e74c8f1da2d40985648dca6.jpg

  12. Onderstaande 3 leden hebben Don Rudo bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (14 juni 2015),PollekeZuid01 (14 juni 2015),Sjeufke (14 juni 2015)

  13. #33
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aamu Bekijk bericht
    Het is toch wel vermakelijk dat iemand zo'n dikke roze bril op heeft dat negatieve bewoordingen over een club wordt afgedaan alsof het gepost is in het verkeerde clubforum.
    Het is toch prachtig dat jullie hier een top tijd hebben. Laat een ander er een rot tijd hebben. Wat maakt dat jullie uit?
    Het maakt mij ook niet uit (al vermoed ik dat jouw reactie niet aan mij gericht was), laat mij dat voorop stellen. Naar mijn weten is een forum echter nog steeds een plek voor discussie, waar verschillende mensen verschillende bijdragen kunnen leveren en kunnen reageren op de bijdragen van een ander. Je eigen post is daarbij vrij ironisch, "live and let live" maar ondertussen reageer je zelf ook in hetzelfde topic

    Zoals eerder gezegd geldt voor mij juist dat een recensie zoals die van SS juist veel toevoegt aan het forum. Cynische noten en eigen belevingen zijn uitstekend en maken de recensie meer leesbaar. Echter, in de kern blijft dit ook een informatiepunt voor ons wandelaars en als ik, of iemand anders, het idee heeft dat iets té sterk is overdreven of té veel is omhult in cynisme dan is het toch ook ons goed recht om daarop te reageren?
    Geenszins probeer ik een club te verdedigen of voel ik mij persoonlijk aangevallen door een recensie (dat zou vrij gênant zijn), als ik echter het idee heb dat sommige aspecten van een recensie pertinent bewust heel erg zijn aangedikt of overdreven, dan staat het mij ook vrij om dat te uiten. Dan heb ik het niet over de ditjes-en-datjes, maar puur over het feit dat in mijn ogen enkele stukken tekst wel erg een loopje nemen met de werkelijkheid.

  14. Onderstaande 2 leden hebben krukar bedankt voor deze bijdrage:

    PollekeZuid01 (14 juni 2015),Sjeufke (14 juni 2015)

  15. #34
    Geregistreerd
    22 december 2009
    Last Online
    Vandaag @ 09:25
    Berichten
    700
    Discussies
    24
    Thanks
    1.247
    Thanked
    963 in 330 posts

    Standaard

    SS is in mijn ogen een eerlijke schrijver en die geeft steeds een eerlijke kijk op het gebeuren. Prijs/Kwaliteitsverhouding worden steeds (h)eerlijk weergegeven. Hij kijkt er niet naar of een club al dan niet sponsor is op dit forum. Ik waarder zijn schrijfstijl en ieder is vrij het te lezen of links te laten liggen. Er is overigens nog een lid die eerlijk schrijft waarop het staat en deze krijgt hier ook regelmatig kritiek.

  16. Onderstaande leden hebben peterp095 bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (14 juni 2015)

  17. #35
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    @krukar

    Het is een misvatting dat het bij een draadje voor "algemene berichten" om discussie zou moeten draaien. Dat is een plek voor ervaringsberichten en misschien kleine aanvullingen als iemand een naam niet kan plaatsen of zo. Het is zeker niet de plek om de recensie (of schrijver daarvan) door de mangel te halen op basis van de eigen (meestal) erg bekrompen ideeen over die club.

    Maar dat is iets dat de meesten hier niet lijken te snappen, en de mods willen het niet snappen.

  18. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (14 juni 2015)

  19. #36
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.018 in 1.589 posts

    Standaard

    LOOOOL

    men vliegt elkaar weer digitaal in de haren. Vooralsnog topic even vluchtig doorgelezen, ga me dadelijk eens wat meer verdiepen. Wat me op valt....: de waarheid, in het normale leven is deze al moeilijk te vinden, laat staan in zoiets onbenulligs als forum over klant ervaringen van prostituanten...

    Verder, zie ik mensen reageren met termen als "verzonnen verhaaltje" of zijnde "uit de duim gezogen"... Word daar de pot niet verweten door de ketel dat ie zwart ziet? m.a.w. van zeker één persoon (niet SS) weet ik zeker en gaf hij het toe bewust verkeerde info te posten en ervaringen te verzinnen. En NEE, ik ga niet zeggen wie noch moeite doen om het te bewijzen.

    Vooralsnog (slechts pagina 1 van het topic gelezen) lijkt dit op karaktermoord. Iemand schrijft negatief over een club waar iemand anders het altijd erg naar zijn zin heeft. BIG DEAL, word volwassen, ga bij jezelf te rade waarom het een gevoelige snaar bij je raakt, want daar heeft het erg veel van weg.

  20. Onderstaande 2 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Gondolas9 (14 juni 2015),Sjeufke (14 juni 2015)

  21. #37
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    @krukar

    Het is een misvatting dat het bij een draadje voor "algemene berichten" om discussie zou moeten draaien. Dat is een plek voor ervaringsberichten en misschien kleine aanvullingen als iemand een naam niet kan plaatsen of zo. Het is zeker niet de plek om de recensie (of schrijver daarvan) door de mangel te halen op basis van de eigen (meestal) erg bekrompen ideeen over die club.

    Maar dat is iets dat de meesten hier niet lijken te snappen, en de mods willen het niet snappen.
    Als "de meesten" en de mods iets "niet snappen", zou het dan wellicht zo kunnen zijn dat zij het wel snappen maar dat jij iets niet snapt? In jouw beleving zal ik nu wel een onmogelijkheid hebben opgeschreven

  22. Onderstaande 2 leden hebben krukar bedankt voor deze bijdrage:

    PollekeZuid01 (14 juni 2015),Sjeufke (14 juni 2015)

  23. #38
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door krukar Bekijk bericht
    Het maakt mij ook niet uit (al vermoed ik dat jouw reactie niet aan mij gericht was), laat mij dat voorop stellen. Naar mijn weten is een forum echter nog steeds een plek voor discussie, waar verschillende mensen verschillende bijdragen kunnen leveren en kunnen reageren op de bijdragen van een ander. Je eigen post is daarbij vrij ironisch, "live and let live" maar ondertussen reageer je zelf ook in hetzelfde topic
    Tuurlijk en de discussie dat maakt het allemaal interessanter. Als we hier alleen paspoortjes konden plaatsen dan was er weinig aan. Het zijn juist de discussies die het vermakelijk en informatief maken, tussen de regels door. De insteek was meer een let it drop/deal with it

    Qua informatie voorziening moet je alles toch door een bepaald filter halen. Het feit dat iemand een bepaalde sterk uitdrukte mening heeft, betekent niet dat een ieder dat zo maar hoeft over te nemen. Het lijkt me, dat hoop ik iig, dat we allemaal onze eigen mening kunnen vormen aan de hand van eigen ervaringen aangevuld door de recensies van anderen. Op plekken waar je weinig komt zal dat meer de verhalen van anderen zijn. Waar je zelf dan wat correctie op moet loslaten.

  24. Onderstaande 2 leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    PollekeZuid01 (14 juni 2015),Sjeufke (14 juni 2015)

  25. #39
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:50
    Berichten
    2.945
    Discussies
    12
    Thanks
    199
    Thanked
    882 in 541 posts

    Standaard

    Fun to see that you had the same debate than french forum when a "deviant" criticized a club and described it on a wrong way compared to adepts.
    On youppie, it is forbidden to say bad things about Babylon.
    Everytime there is a courageous "deviant", others tell him how stupidly he acted, he will make better next time, he have a psychological problem, etc...

    It is mory easy to disqualified a "deviant" than to simply accept his point of view and make only a new contribution to permit to newcomers to classified what kind of people they want to be: deviant or adept.

    A contribution is just an information and you give it the value you want.

    Make your own advise and let others comment.

  26. Onderstaande 3 leden hebben bocariver bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (14 juni 2015),Sjeufke (14 juni 2015),WA (14 juni 2015)

  27. #40
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door krukar Bekijk bericht
    Als "de meesten" en de mods iets "niet snappen", zou het dan wellicht zo kunnen zijn dat zij het wel snappen maar dat jij iets niet snapt? In jouw beleving zal ik nu wel een onmogelijkheid hebben opgeschreven
    Nee, ik houd het op de hoeveelheid Limburgers hier.

  28. Onderstaande 2 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (15 juni 2015),too slow (15 juni 2015)

  29. #41
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 21:08
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Nee, ik houd het op de hoeveelheid Limburgers hier.
    Woowww ! Wel een keiharde uitspraak,er broeit iets onder de zoden.......

  30. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (15 juni 2015)

  31. #42
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    De looks van dames en kwaliteit van eten zijn natuurlijk subjectief. Ook de service op kamer kan variëren afhankelijk van omstandigheden waar niemand vat op heeft. Het is dus normaal en te verwachten dat goede en slechte beoordelingen door elkaar voorkomen. Als er echter gemeld wordt dat verschillende dames helemaal onder de blauwe plekken zitten en dat er rommel rondslingert in de douche, dan zijn dat objectieve vaststellingen die de club wel in een slecht daglicht plaatsen wat mij betreft. Het zou wel erg jammer zijn moesten dat zomaar verzinsels of felle overdrijvingen zijn. Net zoals het ontkennen van zulke mistoestanden, als ze echt voorkomen, ook niet goed te keuren is. Wat moet de buitenstaander hier nu van denken ?
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  32. Onderstaande 2 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    PollekeZuid01 (14 juni 2015),Sjeufke (15 juni 2015)

  33. #43
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Last Online
    16 januari 2023 @ 08:03
    Berichten
    1.243
    Discussies
    25
    Thanks
    445
    Thanked
    705 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Als er echter gemeld wordt dat verschillende dames helemaal onder de blauwe plekken zitten en dat er rommel rondslingert in de douche, dan zijn dat objectieve vaststellingen die de club wel in een slecht daglicht plaatsen wat mij betreft. Het zou wel erg jammer zijn moesten dat zomaar verzinsels of felle overdrijvingen zijn. Net zoals het ontkennen van zulke mistoestanden, als ze echt voorkomen, ook niet goed te keuren is. Wat moet de buitenstaander hier nu van denken ?
    Ik ben één keer in deze club geweest en op die dag vond ik het eten prima verzorgd, werd regelmatig ververst. Ik heb in saunaclubs beter gegeten en zeker ook veel slechter gegeten dan in Bochum. Rommel heb ik niet gezien, er liep die dag een dame rond die alles tiptop schoon hield. Roemeens gebrabbel heb ik niet gehoord, alle dames spraken Duits, Portugees of Spaans. Blauwe plekken heb ik niet gezien, wél laatst bij een dame in een saunaclub, maar dat kwam door een tafel die ergens stond waar de dame hem niet verwachtte. Ik zou zowiezo niet kunnen vaststellen wanneer blauwe plekken hun oorzaak vinden in doorneuken of in ongelukkig geplaatste tafels. Ongelukkig kijkende dames heb ik niet in meer of mindere mate gezien dan ik ze ook in saunaclubs tegenkom. AO is mijn daar niet aangeboden, in saunaclubs trouwens ook nog nooit. Zal wel door mijn degelijke uitstraling komen... Sfeer is net zo doods als in Acapulco waar dames ook op hun bankje zitten wachten, ik hou meer van iets meer animatie. Ik heb wel gezelig en uitgebreid met twee Duitsers in de jacuzzi gesproken, geen van willekeurig welke heren kwam vuilbekkend terug van een kamer met uitspraken over volgespoten bekken. Lama's waren die dag niet aanwezig.

    Dat je een PSC niets vindt, dat kan ik me voorstellen. Ik ben er ook nog steeds niet uit of het concept wel of niet iets voor mij is. En dat kun je op allerlei manieren verwoorden. Denigrerende woordkeuzes maken, wat mij betreft, een opinie over het algemeen niet sterker en heeft vanuit informatief oogpunt geen toegevoegde waarde. "Ik vond het 3x niks" is voor mij net zo informatief en ook nog eens prettiger om te lezen. Spierballenrecenties zijn, naar mijn mening, grappig als ze over the top zijn, niet als serieuze poging om een contragewicht te zijn voor een overvloed aan roze bril-recenties.

  34. Onderstaande 5 leden hebben Hemaworst bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (14 juni 2015),PollekeZuid01 (14 juni 2015),Sjeufke (15 juni 2015),sofaking (14 juni 2015),too slow (15 juni 2015)

  35. #44
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    7 augustus 2023 @ 00:05
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    héérlijke discussie.

    SS schrijft dikwijls, op zijn zachtst uitgedrukt, verwarrend maar verdenk hem niet verhaaltjes uit zijnen konijnenpoot te zuigen....
    En al zeker niet over een pc-club.... aub en SS lieverdje van de Mods ? hahaha das even waar als dat de Rode Duivels het tweede beste team ter wereld zijn....

    @PollekeZuid01: get a life.
    Pain is weakness leaving the brain !

  36. #45
    Geregistreerd
    18 juli 2012
    Last Online
    27 december 2023 @ 16:04
    Berichten
    261
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    278 in 117 posts

    Standaard

    Heeft er al iemand de moeite genomen om het woord Fazit te vertalen in plaats van elle lange discussies te voeren over wat wel en wat niet!

    Voor de geïnteresseerden onder ons......... Fazit is duits en betekend Conclusie.
    Het is een veel voorkomend woord in Duitsland. En ik kan het weten want ik kom er bijna dagelijks gezien ik direct aan de grens woon.

  37. Onderstaande 3 leden hebben lyon bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (15 juni 2015),PollekeZuid01 (14 juni 2015),Sjeufke (15 juni 2015)

  38. #46
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    @Lyon, heb jij al de moeite genomen om dit topic door te lezen?

    Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

  39. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (15 juni 2015)

  40. #47
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Kan me helemaal niet vinden in de recensie van satanic, of dan moet hij toch echt op een héél slechte dag gekomen zijn.
    Zelf ben ik er slechts één keer geweest en ja, dat was samen met WG. Ik ging gewoon met andere(lees: lagere) verwachtingen dan anders als ik naar een SC ga. Ik hoef hier niet op m'n centen te letten, een slechte kamer maken is hier geen grote ramp. En het kwam beter uit dan verwacht.

    * Heb ik rommel gezien? Nee. Club was verzorgd en de wellness beter dan ik verwachtte.
    * Was er animatie? Nee maar heb ik ook niet verwacht, ik ben dan ook Babylon gewoon en hier is het niet anders.
    Alleen bij de avond werd er wat gedanst.
    * Slechte service? Niet bij alle meiden, slechts 2 die echt niet goed waren en een ervan heeft het goed gemaakt met een intieme scheerbeurt. Maar mss ben ik te snel tevreden. En in Babylon had ik laatst een sessie die zich kan meten met de ramp die ik in deze club had met Claudia. Denk dat je ervaringen met dames gewoon club-onafhankelijk moet bekijken.
    * Blauwe plekken? Geen gezien. Geen kleintje. Heb nochthans oog voor zulke dingen.
    * Ongelukkig? Soms eerder verveeld. Maar dat zag ik in SC's ook.
    * publiek was van een typerende duitse saaiheid op 2 andersvalide jongens na.

    Dat kan toch gebeuren dat de club een dip-dagje heeft? En laat nu net gebeuren dat een zeer kritisch iemand als SS deze club bezoekt, zeker? En hij geeft gewoon z'n weergave van die dip-dag weer en baseert er z'n mening over die club erop. Kan zijn dat het volgende keer helemaal anders is. Zelf ben ik dus maar 1 keer geweest en het was ok. Dat is echter niet voldoende om zo'n club in te schatten.

    Na vele keren daar te gaan zoals WG schep je een band met de dames en krijg je ervaringen met dames die andere beren moeten ont-beren daar ze dezelfde band niet hebben. Stamgastbeer-ervaringen zijn anders te bekijken, denk ik dan.

    NB Mijn favoriete club werd ook de grond ingeboord door een zekere meneer le mouss quetard.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...en/page47#1168

    Prachtig voorbeeld van een even cynische recensie doch hij was bvb niet bekend met de à la carte:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Le mouss quetard
    The food is close to a company canteen on strike which had to ask urgently a subcontractor of illegal immigrants workers cooking for the first time.

    Maar hij trof Babylon aan op een dip-moment en op een erg rustige dag.
    Maar daar is dan géén polemiek over ontstaan. Geen woord. Waarom hier dan wèl?

    My 2 cents in this
    De zwarte wolf

  41. Onderstaande 3 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (15 juni 2015),PollekeZuid01 (14 juni 2015),Sjeufke (15 juni 2015)

  42. #48
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    Het zal mij mijn reet roesten wie een recensie schrijft. Al is het een "Major league asshole". Als de recensie iets heeft zal ik hem nomineren, thanken en/of de hemel in prijzen. Staat gewoon los van de persoon. Ijsberen die het karakter van een schrijver denken te kunnen analyseren a.d.h.v. Zijn recensie zijn net zo betrouwbaar als die wijven op RTL die na middernacht je toekomst voorspellen met van die Tarotkaarten

    Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

  43. Onderstaande 3 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (15 juni 2015),Sjeufke (15 juni 2015),Wentelt Eefje (14 juni 2015)

  44. #49
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Nochtans wordt hier de indruk gewekt dat de club onhygiënisch is en dat verbaal en fysiek geweld tov de DVP's gedoogd wordt. Ook ik heb al geschreven over dames die niet geschikt waren voor dit beroep, en beter hun geluk elders zouden zoeken, maar volgens SS zijn zowat alle dames hier aantoonbaar ongelukkig. Dat schaduwt ook weer af op de clubleiding. Dat zou dus genoeg negativiteit kunnen zijn om die club op de blacklist te zetten. Nu is deze club sowieso geen optie voor mij, maar als het dat wel was zou ik zo'n club zeker mijden. Het is allemaal goed en wel om wat satire en fantasie te brengen maar het is ook best om mogelijk niet-gejustifieerde negatieve ( of positieve) gevolgen voor het clubimago in het achterhoofd te houden. Misschien is SS 100% accuraat maar er zijn nu toch al een dik half dozijn getuigenissen die het omgekeerde weergeven, dus de kans dat al die negatieve zaken toevallig juist die dag allemaal tesamen aanwezig waren en anders niet begint imo redelijk klein te worden.
    Laatst gewijzigd door sofaking; 14 juni 2015 om 21:15
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  45. Onderstaande 3 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (15 juni 2015),PollekeZuid01 (14 juni 2015),too slow (15 juni 2015)

  46. #50
    Geregistreerd
    30 januari 2013
    Last Online
    24 maart 2017 @ 19:03
    Berichten
    181
    Discussies
    9
    Thanks
    90
    Thanked
    658 in 115 posts

    Standaard

    Heeft het nog zin om NOG een extra reactie toe te voegen? Uiteraard niet, maar het is een forum en t is maandagochtend en ik heb nog geen zin in de aankomende sleur van het werk. Ik heb SS zijn reactie eigenlijk met (leed)vermaak gelezen en mijn eerste indruk was dat het een beetje een aanval is op WG. Dat kan ik uiteraard niet hardmaken en ik ga ook niet mee in de discussie of SS nu daar geweest is of niet. Als je met een negatieve ingesteldheid aan iets begint, zie je waarschijnlijk ook enkel het negatieve en dat is maar menselijk.

    Ik ben er een aantal keer geweest en ik kan mij GEDEELTELIJK in zijn verhaal vinden. Het is een dooie saaie sfeer. Maar als je zelf een beetje lol maakt en praat met de dames, slaat die helemaal om. Uiteraard zijn er een heleboel beren daar die daar maar wat zitten staren, zich haasten om de dame van hun wensen te scoren, er snel over te gaan en dan weer in de zetel gaan liggen stinken tot ze weer kunnen presteren. Uiteraard zijn er beren die onrespectvol over de dames praten en dat dan uiteraard terug krijgen in de vorm van oosteuropees gebrabbel of n slechte service. Uiteraard zijn er dames die zich daar vervelen en er (die dag) geen zin in hebben.

    Maar laat ik nu ns iemand zijn die ook in die 'toko' meer met de dames praat dan dat ik pogingen onderneem om lichaamssappen uit te wisselen. En de meeste kiezen voor dit soort club omdat ze dan tenminste niet moeten doen alsof ze de tijd van hun leven hebben en de hele tijd moeten presalen en trachten iemand te overtuigen om op kamer te gaan. Ze mogen daar hun ware aard of gemoedstoestand laten zien en moeten zich in hun ogen niet verlagen tot het proberen te versieren van venten en komedie spelen.

    En nu komen we tot aan de kern van waarom ik het toch nodig voelde om te reageren; ik vind SS zijn reactie enorm beledigend voor de dames en enorm onrespectvol. Het regent beledigingen aan hun adres, al dan niet met vermelding van namen. Als de dames al komen vragen of alles in orde is, zal de ontevredenheid waarschijnlijk zelfs door n blinde dvp van je gezicht af te lezen geweest zijn. Waarschijnlijk heb je de dames gedurende de tijd dat je daar ontevreden zat ook goed laten (aan)voelen dat je hen niet de moeite waard vond om mee op kamer te gaan, zelfs niet voor n praatje of n massage. En als je dan uiteindelijk dan toch maar ns op eentje afstapt, moet deze dame blij zijn dat je haar uitkiest en je n geweldige service geven inclusief t haar bek laten volkwijlen? Ik kan me goed voorstellen dat veel dames liever tien second n kwakje in de mond hebben dan twintig minuten speeksel uitwisselen. Tenslotte bevat n mond n hoop bacteriën.

    Zoals ik je verhaal lees, en ik ken je niet persoonlijk dus ik kan me vergissen, heb je je als n hufter gedragen en heb je de daaraangekoppelde ervaring beleefd.

  47. Onderstaande 6 leden hebben NB100 bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (15 juni 2015),Hcw (15 juni 2015),Hemaworst (15 juni 2015),PollekeZuid01 (15 juni 2015),sofaking (15 juni 2015),too slow (15 juni 2015)

 

 
Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31.

FKK Artemis 468*60