Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 31
  1. #1
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 03:22
    Berichten
    1.195
    Discussies
    85
    Thanks
    811
    Thanked
    1.677 in 686 posts

    Standaard Tanja (Tonia) (Roemeense)



    Tonia(Tanja) (Roemeense)
    Leeftijd : 22 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : bruin Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, PMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, PSE, Vingeren
    Extra info :




    Laatst gewijzigd door Willem2; 16 november 2015 om 10:03

  2. Onderstaande 2 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (14 februari 2017),Mr Bluenose (12 juni 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 03:22
    Berichten
    1.195
    Discussies
    85
    Thanks
    811
    Thanked
    1.677 in 686 posts

    Standaard

    Ik ben niet zeker of het dezelfde dame is die op de website van Babylon als Tanja staat omdat deze dame zich voorstelde als Tonia, maar misschien heb ik het verkeerd verstaan. Wat in mijn beleving tevens niet zou kloppen is dat op de website staat dat ze cup 75A zou hebben terwijl ik de dame waar ik mee op de kamer ben geweest eerder een cupgrootte van 68B zou willen toekennen.
    Het meisje waar ik mee op de kamer was is Roemeens, 22 jaar en zo'n 4 maanden in het vak nu. Ze heeft middellang tot lang zwart haar. Ze is meer een girl next door type. Ze heeft geen piercings maar wel tattoos. Ik ben met haar in de bioscoop begonnen waar ze me heerlijk pijpte, zo goed zelfs dat ik haar verschillende keren heb moeten stoppen om niet vroegtijdig te komen. TZ was goed. NMC deed bij haar pijn door dat ze een klein grotje heeft. Desondanks mocht ik haar stevig neuken nadat ik voorzichtig was begonnen. Wel rekende ze tijd dat we in de bioscoop waren mee in de totaaltijd op de kamer. Dit is natuurlijk haar goed recht maar dit was dan ook het enige "smetje" op deze kamergang. Herhalingsgevaar is zeker mogelijk.

  4. Onderstaande leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (12 juni 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    27 april 2024 @ 20:57
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.038
    Thanked
    5.506 in 1.285 posts

    Standaard

    Met recensie https://www.ijsberenforum.com/forum/...753#post454753

    Ik had pas een donkere dame van me afgeschud met enorme buik-tattoo, vraag me niet hoe ze heet, toen Tanja op me neerkeek. Zittend in de sofa keek ik op en zag haar ondersteboven naar me lachen. Ze streelde en zoende en kwam bij me zitten. Na een korte presale trokken we naar de kamer. Het werd een ietswat lastig half uur omdat we toch niet meteen op elkaar afgestemd bleken maar het ging wat beter latertijds. Neuken was standaard doch ik kwam wel klaar bij haar op het eind van de tijd. Op het einde wou ze plots extra voor 'anaal' waarvan ik 100% wist dat dat niet gebeurde. Ze zei iets van 'catastrofe' en drong niet verder aan. 50€ gegeven zonder veel enthousiasme.

    Tanja is bruinharig nu.

    Score: **1/2, 30 min.
    De zwarte wolf

  6. Onderstaande leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (12 juni 2016)

  7. #4
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 19:36
    Berichten
    9.280
    Discussies
    176
    Thanks
    2.926
    Thanked
    4.106 in 2.255 posts

    Standaard

    Ook ik ben voor haar gevallen, het was nog wat vroeg. Begon redelijk op de bank , bij gebrek aan op dat moment wat beters maar overstag gegaan en grrr, wie zien we daar tevoorschijn komen als we naar de kamer lopen? Alice... Als ik dat had geweten...
    Kort verhaal lang maken lukt niet, ik vind het maar matigjes... Ik denk dat de twee sterretjes bij haar beschrijving op de site van Babylon wel een redelijk goede indicatie zijn.

    Ja ik had dat lijstje bekeken en toen ze Tanja zei wist ik dat er iets mee was maar was vergeten dat dat een minimale score was...
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  8. #5
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Standaard

    Tanja is op dit ogenblik de irritantste dame in Babylon. Ze maakt constant jacht en dringt zichzelf op , wat niet gebruikelijk is in Babylon. Mede door haar zwakke prestaties komt ze weinig aan de bak. Ook uit ze haar frustraties ( omdat ze geen klanten heeft ) als je haar afwijst. Haar gedrag en magere prestaties zijn al langer bekend bij de stamgasten. Diegene die er toch mee op de kamer belanden maken maar beter duidelijke afspraken en kunnen zich dan nog aan wat gezever verwachten.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 12 februari 2016 om 14:48
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  9. Onderstaande 2 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (12 februari 2016),SeX++ (13 februari 2016)

  10. #6
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 02:10
    Berichten
    9.757
    Discussies
    307
    Thanks
    17.819
    Thanked
    11.777 in 5.134 posts

  11. #7
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Uit mijn verslag van maandag 31 mei
    (https://www.ijsberenforum.com/forum/...765#post489765)

    Bijna naar een sauna toe gegaan, toen er wat gegrapt werd met wat dames op de ronde bank, waaronder Tatiana, Tina en Tanja. Die laatste greep mijn aandacht, kwam naar me toe en greep toen nog van alles. Bob0808 lachte zich een kriek want ik had tegen de dames gezegd dat ze hun pijlen maar op hem moesten richten omdat hij al een tijdje niet geweest was ... en dus lag ik als eerste op een kamer. Met Tanja notabene, die al vaker naar me gelonkt had maar waarvan ik dusdanig wisselende recensies heb gelezen dat ik op mijn minst gezegd op mijn hoede was, o.a voor verkeerd geschreven tijd en ongewilde extra's. Niets bleek minder waar deze keer, de presales waren lief en stimulerend, de kamer idem dito. Ze werd zelfs goed nat en toen ik al klaar was stond (eigenlijk zat) ze erop dat ik haar in het gebezigde standje 69 nog door likte tot ze klaar kwam (of heel goed deed alsof). Waarbij mijn zeiknatte smoelwerk op zijn minst de indruk wekte dat mevrouw toch echt ook wel plezier had gehad. Geheel tegen mijn "normale" doen en laten heb ik het op een half uur kunnen houden, waarbij ik dan wel mag stellen dat herhalingsgevaar aanwezig is. Tanja dacht al aan diezelfde avond, ik dan weer aan een volgende keer...

    04.jpg

    03b.jpg
    03a.jpg

    P.S. Heren moderatoren, naam kan gewijzigd worden naar Tanja (zoals ook op de website van Babylon (http://www.saunaclub-babylon.com/sau...-koeln/435.php)
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  12. Onderstaande 3 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (10 juni 2016),Mr Bluenose (12 juni 2016),Nedlovefkk (10 juni 2016)

  13. #8
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    30 april 2024 @ 06:55
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Gisteren een eerste keer gekamerd met Tanja: een jonge meid met een mooi lichaam en een vranke toot. Zo heb ik ze wel graag.

    De presales waren oké. Samen iets drinken, beetje praten, beetje tongzoenen, beetje met piet spelen (Tanja, niet ik). Voldoende leuk om me tot een kamergang te verleiden.

    De eigenlijke kamergang was goed, maar naar Babylon normen ook niet meer dan dat. Eerst een rondje tongzoenen. Vervolgens een uitstekende pijpbeurt, maar daarbij plaatse Tanja zich jammer genoeg zo, dat ik niet met haar billen of poes kon spelen. Finaal een lekker rondje neuken in 3 standjes.

    Allemaal leuk, maar om de 1 of andere reden kwam de kamergang toch nooit volledig los. Dankzij Tanja haar strakke poes toch heel vlot klaargekomen tijdens hondjes.

    Na 25 minuten hebben we de kamer verlaten. Ik was tevreden, maar een herhaling zit er waarschijnlijk niet in.

    De aftersales waren niet je dat. Tanja lachte me sporadisch van op afstand toe. En dat was dat.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  14. Onderstaande 6 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (18 juni 2016),biged (18 juni 2016),licky luke (19 juni 2016),Manureva (18 juni 2016),Mr Bluenose (19 juni 2016),Sjeufke (19 juni 2016)

  15. #9
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    RB birthday party in Babylon Elsdorf op 17-06-2016:

    Nadat ik net twee uur met Alice op kamer was geweest stond ik aan de bar met wat mannen te zeveren en kwam Tanja bij me staan. Meteen haar warme zachte lijfje tegen me aandrukken en aandacht vragen. Ze moet hebben geweten dat ik net een half uur van kamer was maar dat weerhield haar niet om een poging te wagen mij op te geilen. En warempel, dat lukt haar...

    Ondanks boze blikken van mijn voorgaande kamergenote en het dreigement van Sascha om mijn naam van haar voet te laten halen liet ik Tanja begaan. Omdat ik zelf niet had verwacht op zo'n korte tijd weer geil te worden dacht ik dat een kamertje er wellicht later in zou zitten maar nu nog niet. En dat was een misrekening...

    Ze tongzoende heerlijk, kuste mijn nek, hield me stevig vast en liet haar handen aan alle kanten onder mijn handdoek glijden. Uiteraard nam ik haar ook stevig vast en dat zachte warme velletje met heel fijne rondingen was funest voor mijn niet-kamer plannen... dus ik ging op gegeven moment overstag, vlak voordat ze zelf aangaf naar een kamer te willen.

    Ik gaf aan eerst even te gaan douchen en toen ik eindelijk terug kwam (ik had Vazkor nog tegen het bijna blote lijf gelopen en kreeg nog een commentaartje van mijn favoriet die zag dat ik met Tanja op kamer ging) stond ze al te wachten. Op kamer heel even koeltjes omdat ze dat commentaartje had gezien en zich afvroeg wat er gezegd was, maar al snel trok ze me het bed op en kon het spel beginnen.

    Alles wat de vorige keer (twee weken geleden) aanbod was geweest kwam nu weer aan bod en het ging al snel de kant van een pse sessie uit. Niet mijn normale doen, maar op de een of andere manier kreeg ze me zo geil dat ik er in mee ging. En weer moest en zou mevrouw gelikt worden... met kracht duwde ze me weer met mijn hoofd tussen haar benen en toen ik even naar adem wilde happen stootte ze haar bekken zo hoog mogelijk om niet aan mijn tong te hoeven ontsnappen. Al rap droop ze van het zoete vocht en liep dit langs mijn mond en kin (begint een doktersroman te lijken besef ik nu ik dit zo teruglees...). Ik ging al zoenende via haar borsten terug naar haar mond en weer duwde ze me naar beneden om haar grotje te verwennen. Tegelijk draaide ze zich onder me in en begon aan een heerlijke pijpbeurt. Intussen bleef ze me over mijn hele lijf strelen en kreunde ze zachtjes van genot. Gespeeld of niet, ze maakte er een geile boel van...

    Dit orale spel werd abrupt afgebroken toen mevrouw vond dat er geneukt moest worden. Condoom erom en ik werd bestegen. Prima standje, helaas hield ze het niet zo lang vol en werd ik tussen haar benen gedirigeerd om op zijn missionaris verder te gaan. Ik merkte nu wel dat ik niet zo snel ging komen omdat mijn vorige kamer nog niet zo lang geleden was dus toen ze dat doorkreeg werd ik op mijn rug gelegd en ging ze weer verder met pijpen. Ik draaide haar zodat we in standje 69 lagen en dat gaf de doorslag... met zo'n heerlijk poesje boven me en een heerlijk mondje, afgewisseld door haar handjes en veel, veel speeksel, kwam ik al gauw moeiteloos klaar. Ze bleef mijn lul nog zachtjes masseren en pas na een paar minuten klom ze van me af om de boel schoon te maken.

    En toen deed ze iets wat ik helemaal niet van haar verwacht had.. ze kwam naast me liggen met haar rug tegen me aan (lepeltje-lepeltje zeg maar), nam mijn armen die ze om zich heen sloeg, kuste me zachtjes en kroop helemaal in me. Ik kuste haar armen en schouders en af en toe keek ik stiekem om te zien dat ze haar ogen dicht had. Heerlijk heb ik zo nog zeker een minuut of tien kunnen nagenieten van haar lekkere lijf, totdat ik besloot dat het tijd was om te gaan douchen.

    Bij het naar buiten komen zag ik dat we een 40 minuten op kamer waren geweest. Ik besloot haar met € 70,00 te betalen, waar ze uiteraard eerst tegen protesteerde, maar wat ze op gegeven moment toch accepteerde. Een enigszins koel kusje volgde, later kreeg ik in de bar nog een stomp (met ondeugende blik) en weer wat later toch ook weer een kus, knuffel en zo meer. Aftersales was dus dik in orde, zelfs toen ze zich tegen sluitingstijd terugtrok kreeg ik nog een zoen als afscheid.

    Fazit: Ik denk dat Tanja een van de dames is die (waarschijnlijk onwillekeurig) haar service en gedrag aanpast naar de klik die ze met een klant voelt. Ergens spreekt dat voor haar omdat ze niet iedereen dezelfde illusie kan geven maar anderzijds zou het (beroepshalve) een voordeel voor haar zijn als ze dat wel kon. Zo zullen er dus erg afwisselende recensies over haar te lezen zijn, al naar gelang de betreffende klant wel of niet een klik met haar heeft en navenant een prima dan wel minder goede kamer met haar beleeft. Het zij zo... ik ben in ieder geval tevreden en herhalingsgevaar is dan ook groot voor mij...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  16. Onderstaande 9 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    biged (19 juni 2016),Firehawk (19 juni 2016),hasta la pasta (19 juni 2016),KanariePiet (19 juni 2016),Manureva (13 december 2016),Mr Bluenose (19 juni 2016),Patjax (19 juni 2016),SeX++ (20 juni 2016),waterrat (19 juni 2016)

  17. #10
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:13
    Berichten
    2.099
    Discussies
    133
    Thanks
    4.094
    Thanked
    8.228 in 1.646 posts

    Standaard

    Uit verslag gehaald: https://www.ijsberenforum.com/forum/...385#post493385

    Het heeft niet lang geduurd of ik werd al gekaapt. Tanja had mij te grazen. Was bij mijn vorige bezoek ook met haar naar de kamer geweest en was toen ok, maar niets speciaals. Maar ze wist nog veel van de vorige keer en het gesprek kwam beter op gang dan de vorige keer. Daarna wat zoenen en gefriemel en besloten om met haar naar de kamer te gaan. Ik stond op en er begonnen wat meiden te giechelen. Ik keek direct naar onder en zag het al, mijn handdoek was een tent geworden. Uit verdediging zei ik maar, ben een maand niet geweest. Maar goed Tanja was er blij mee.
    Op de kamer was het gewoon goed, beter dan de vorige keer, was iets meer passie en wat meer lachen tussendoor. Een flinke ontlading volgde. Keek op mijn horloge en was ongeveer 35 minuten verstreken. Half uur was ook mijn bedoeling. Maar Tanja ging direct op bed liggen en gebaarde mij langs haar te liggen. Pussy die ik ben kon ik dit niet weigeren en begonnen ze mij te knuffelen. Ook kwam ineens haar telefoon te voorschijn en kreeg ik al haar familie foto’s en haar jeugd te zien. Dus maar een uur vol gemaakt. Ze lijkt soms wat ongeïnteresseerd maar als ze wat ontdooit en je leert haar beter kennen, kun je er een goede tijd mee hebben.
    Bij de kluisjes aangekomen, vertelde ze mij dat ik €800 of zoiets moest betalen. Ik bood haar mijn Nederlands eurocent aan die nog in mij portemonnee zat en zei dat die super zeldzaam is, die worden niet meer gemaakt. En daar kun je makkelijk €1000 voor vangen. Helaas geloofde ze mij niet, maar toen ik €100 gaf was het ook goed. 
    Aftersales waren ook goed, ben haar nog vaak tegen het lijf gelopen, wat gepraat af en toe wat gezoend, dus niks van te zeggen. Sprak later ook met een andere beer, en die had ook altijd een top tijd met haar. En ze heeft toch wel wat vrij gemixte recensies. Denk als ze niet naar je zit te lonken of helemaal niets zegt, dan kun je er beter niks mee beginnen?

  18. Onderstaande 6 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (29 juni 2016),Deantje (30 juni 2016),licky luke (12 maart 2017),Mr Bluenose ( 5 juli 2016),Nedlovefkk (26 juni 2016),Sjeufke (26 juni 2016)

  19. #11
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    30 april 2024 @ 06:55
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Op de party van afgelopen zaterdag ben ik op herhaling geweest met Tanja.

    Tanja is een heel wispelturig grietje. De eerste 3 uur dat ik in Babylon was, negeerde ze (SM en) mij straal. Wanneer ik in haar richting keek, kon ze precies niet ver genoeg wegkijken.

    En toen, ergens rond de vieren, kreeg ze het blijkbaar plots in haar hoofd dat ze mij moest en zou hebben, en dat heb ik geweten.

    3 uur lang is ze met de regelmaat van de klok bij mij gepasseerd en probeerde ze me te bewegen tot een kamergang. Soms lief, soms gefrustreerd, maar de boodschap bleef steeds hetzelfde: neuk mij.

    Uiteindelijk, na de zoveelste poging, waarbij ze dit keer haar lekkere billen sensueel over kleine Piet manoeuvreerde, heb ik toch maar toegegeven.

    Tanja stuurde me naar kamer 1, maar wat bleek: deze was bezet. Heb ik dus een neukend koppeltje gestoord...

    Op naar kamer 2 dan maar, een kamer waar het geneuk van de buren overduidelijk hoorbaar was. Niet mijn ding, maar dat hoort er in Babylon in meerdere kamers nu eenmaal bij.

    Eens op kamer ontdeed ik mezelf van mijn handdoek en begon kleine Tanja me lekker te tongzoenen.

    Langzaam aan schuifelden we op richting bed, waar het tongzoenen uiteindelijk uitmondde in een lekker stevige pijpbeurt.

    Tijdens mijn voorgaande kamertje met Dolli, was ik niet klaargekomen, dus de zin om te neuken was nog steeds heeeeeel groot. Ik heb Tanja daarom redelijk snel een condoom laten aanbrengen om te neuken.

    Ik wou dat Tanja on top ging, maar dat zag ze om de 1 of andere reden niet zitten. Dit was het enige minpunt van de kamergang. Sowieso niet getreurd echter: ik heb het dan maar gehouden bij missio en hondjes, 2 standjes waarbij Tanja lekker mee deed.

    Ik ben ergens rond minuut 20 vlotjes klaargekomen en na nog enkele minuten napraten, heb ik de kamer tevreden verlaten.

    Na de kamergang zag Tanja me weer langere tijd 'niet staan', tot ze plots ergens in de latere avond nog eens rond mijn nek vloog, en me een paar lekkere zoenen gaf. Om me daarna weer compleet te negeren. Vreemde meid...

    Hoe dan ook: heel goede kamergang en het herhalingsgevaar is een stuk groter dan na mijn eerste kamertje met deze Roemeense schone!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  20. Onderstaande 7 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (14 december 2016),Firehawk (13 december 2016),licky luke (12 maart 2017),Manureva (13 december 2016),Mr Bluenose (14 december 2016),Nedlovefkk (13 december 2016),SeX++ (13 december 2016)

  21. #12
    Geregistreerd
    15 december 2014
    Last Online
    20 april 2024 @ 11:05
    Locatie
    Onder de rook van Rotterdam
    Berichten
    725
    Discussies
    10
    Thanks
    4.531
    Thanked
    1.901 in 658 posts

    Standaard

    Uit mijn verslag van 13 februari:

    Sessie numero uno:
    Op de kamer ontdek ik pas wat een klein dametje Tanja is, staand zonder plateauzolen komt ze amper tot halverwege mijn buik. Ideaal voor staande pijpen, iets wat de dondersteen dan ook maar direct even doet. Daarna vallen we neer op bed, tongzoenen even lekker, waarna Tanja vraagt wat ik graag zou willen doen. Het valt mij niet echt mee om uit te leggen dat ik een GirlFriendExperience zoek. Tanja’s woordenschat van het Duits en Engels is toch wel erg beperkt, maar uiteindelijk na een vermakelijke spraakverwarring lijkt ze het wel begrepen te hebben. We beginnen met een heerlijke zoen en knuffelpartij die minuten duurt, precies zoals ik het maar graag heb. Ze heeft het allemaal goed begrepen!! Vervolgens daalt Tanja tergend langzaam af langs mijn bovenlichaam, lekker zoentjes gevend en ook nog even mijn tepels aandacht gevend. Dan richt zij toch haar aandacht op mijn keiharde erectie, likt eerst uitgebreid mijn ballen en laat vervolgens dan toch mijn penis in haar mond verdwijnen. Heerlijk!! Onderwijl heb ik na eerst uitgebreid met mijn handen haar billen verkend te hebben nu haar poesje binnen handbereik en begin, na mijn vingers even bevochtigd te hebben met wat speeksel haar maar eens rustig te vingeren. Tanja kreunt een beetje en gaat ondertussen onverdroten verder met haar heerlijke pijpvaardigheden. Langzaamaan komt ze met haar onderlichaam steeds iets dichterbij mijn gezicht en uiteindelijk belanden we in mijn favoriete positie: standje 69!!
    Ik krijg een werkelijk prachtig, strak poesje voorgeschoteld, perfect gladgeschoren en na een paar likken ook zeiknat. Het is wel duidelijk, Tanja is er ook lekker van aan het genieten. Iets wat mij er alleen maar toe aanspoort nog meer mijn best te doen. Een tijdje blijven we zo heerlijk met elkaar bezig, Tanja lekker zuigend aan mijn pik en ik uitgebreid likkend en sabbelend aan haar clitoris en schaamlipjes. Een paar keer moet ik even mijn gedachten laten afdwalen om te voorkomen dat ik Tanja’s mondje vol spuit, iets wat ik toch nog echt niet wil, wat is dit lekker, zeg!
    Juist als ik denk het niet meer te houden, stopt Tanja met pijpen en aan haar gekreun te horen is wel duidelijk waarom, de kleine dame is even helemaal met haar eigen genot bezig. Ze komt zelfs helemaal overeind en drukt haar kruis letterlijk in mijn gezicht, nog amper adem kunnen halend blijf ik haar driftig likken. Tanja spoort mij ondertussen aan door haar gekreun en gesteun en met heftig bewegingen van haar onderlichaam kondigt haar orgasme zich aan. Tanja probeert te ontkomen aan mijn tong, maar het kleine tengere dametje is geen partij voor mij en ik neem haar dan ook in een stevige greep en blijf lekker aan haar clitje zuigen. Zuchtend, steunend en trillend komt ze uiteindelijk klaar ondertussen mijn hoofd plettend met haar slanke dijen. Met een grote zucht ploft ze neer op bed, kijkt mij geil aan met haar mooie donkerbruine ogen en vraagt: “Seks?”
    Ik pak het reeds klaarliggende condoom, Tanja brengt het behendig aan en na het aanbrengen van een klein kloddertje glijmiddel gaan we intiem in missionaris. Even is het ordinair neuken, maar al snel zijn we rustig aan het vrijen, lig ik heerlijk in Tanja’s armen en wordt er uitgebreid gezoend, terwijl ze liefdevol met een hand door mijn haren heen gaat… mijn god zeg, krijg ik hier even de ultieme GFE voorgeschoteld door deze schat!!
    Tanja is nogal klein geschapen en dat zorgt ervoor dat de stimulatie zo groot is dat ik al snel richting een hoogtepunt ga, met een grote zucht pomp ik het rubbertje vol, terwijl Tanja als een krols poesje onder mij ligt te kronkelen. LEKKER!!!
    Het condoom wordt verwijderd, waarna Tanja hem tot mijn grote verbazing een stukje opblaast en er als ware het een ballon er een knoopje inlegt en hem als een cadeau aan mij overhandigd. “Morgen ist es Valentine!”, haha, wat een griet!
    Er wordt nog even lekker geknuffeld en nagekletst, waarbij we nog een leuk gesprek krijgen over een behoorlijk serieus onderwerp (ook deze dame begrijpt niets van de bewuste keuze van mijn vrouw en ik om geen kinderen te krijgen, het zal haar orthodoxe katholieke(?) opvoeding zijn?) En dan vind ik het wel goed, reken af voor een uur en neem, voor even althans afscheid van lekkere Tanja…

    Sessie numero dos:

    Wederom krijg ik de ultieme GFE voorgeschoteld, ruim anderhalf uur lang vrijen we de sterren van de hemel waarbij Tanja mij nog een primeur bezorgt. Tijdens het eerste rondje in standje negenenzestig komt de lieve schat squirtend klaar, mijn neus en voorhoofd worden letterlijk besproeid!! Na deze waanzinnige ervaring wordt er weer heerlijk geneukt en mag Tanja wederom een kapotje met een goedgevuld zaadreservoir opblazen, zo grappig!
    Lekker komt ze vervolgens weer in mijn armen liggen, we kroelen en knuffelen wat en snel heb ik alweer een erectie. Iets wat Tanja ook niet ontgaat, “Zweite Runde machen?”, “Gerne!”. Mijn penis en Tanja’s poesje worden even uitgebreid schoongemaakt met de overbekende natte doekjes, dat is dan eigenlijk het enige wat mindere in Babylon, dat er geen douches op de kamers zijn. Als de boel weer fris is begint de lieverd direct weer aan een heerlijke pijpbeurt en even lijkt het erop dat ik binnen de kortste keren ga klaar komen, maar een korte gedachte aan iets a-seksueels weet dat te voorkomen. Als Tanja zich vervolgens weer in 69 bovenop mij positioneert kan ik al mijn aandacht op haar heerlijke malse kutje richten. Al snel staat de dame weer in lichterlaaie en til ik haar op, leg haar op haar rug op bed en begin aan een klassieke befbeurt. Zuchtend en steunend ondergaat Tanja dit, murmelt af en toe iets in het Roemeens en begint zelfs een paar aanwijzingen te geven. Met haar handen spreid ze haar schaamlippen zodat ik goed bij haar clitoris kan komen en zo is het uiteindelijk een klein kunstje om de kanjer maar weer eens een heerlijk orgasme te geven...
    Even moet ze bijkomen, pakt vervolgens weer een condoom en meldt dat ze lekker geneukt wil worden. En dus gaan we maar weer lekker intiem en vrijen een poos als waren we geliefden! Wat een heerlijke ervaring... uiteindelijk blijkt mijn conditie toch echt niet je van het en moet ik stoppen zonder een derde orgasme. Tanja stelt nog even voor mij op de hand klaar te maken, maar ik vind het wel goed zo! Het condoom wordt verwijderd en uiteraard ook weer opgeblazen, waarna Tanja weer lekker bij mij in mijn armen kruipt. Een tijdje liggen we zo heerlijk na te genieten en even lijkt het erop dat we in elkaars armen in slaap zullen vallen…
    Als uiteindelijk mijn maag begint te knorren realiseer ik mij dat het allang etenstijd is. Bij de lockers reken ik voor anderhalf uur af, ik kijk schijnbaar een beetje verbaasd want Tanja meldt dat het toch echt zo lang is geweest en dat ik anders maar even in het logboek moet komen kijken. Ik krijg nog een lekkere knuffel, later rekent Langlekker mij voor dat ik waarschijnlijk wel bijna twee uur met haar op de kamer ben geweest. Helaas zie ik Tanja niet meer om haar een extraatje toe te stoppen, misschien dan maar een volgende keer met haar goedmaken.
    Wandelhobbyist en nu ook geïnfecteerd met het saunaclub-virus...

  22. Onderstaande 7 leden hebben Elmo3108 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (14 februari 2017),duivenmelker (14 februari 2017),langlekker (15 februari 2017),licky luke (12 maart 2017),Manureva (14 februari 2017),Mr Bluenose (14 februari 2017),Sjeufke (14 februari 2017)

  23. #13
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    30 april 2024 @ 06:55
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Gisteren ben ik nog eens op herhaling geweest met Tanja.

    Ze was al een paar keer gek komen doen en vroeg om 20u30 plots op de man af wanneer ik haar nu eindelijk ging neuken. Ik was aangenaam verrast door haar stoutmoedigheid en heb toegezegd haar om 21u, wanneer mijn eten voldoende verteerd was, een goede beurt te geven.

    Zo gezegd, zo gedaan, en om stipt 21u trokken we naar boven, naar kamer 5, die kamer achter de massageruimte. Vond ik wat vervelend, dat je de persoon die daar ligt te genieten van een lekkere massage, zijn rust moet verstoren. Maar bon..

    Op kamer begon Tanja me als een vriendinnetje te zoenen. Kleine Piet apprecieerde het uitermate en kreeg niet veel later ook de aandacht die hij verdiende. Pijpen is niet Tanja haar allersterkste troef, maar gisteren heeft ze toch haar uiterste best gedaan. Ik heb er in ieder geval van genoten. Tijdens het pijpen kon ik ook overvloedig met Tanja haar poesje spelen, en dat werd al snel übernat.

    Tanja is zo een meid die ik dolgraag neuk, dus dat kon niet uitblijven. Condoompje om Piet en ik liet Tanja me bestijgen. Cowgirl is niet haar favoriete standje, maar gisteren bereed deze gekke meid me toch enthousiast en gevarieerd. Na een tijdje was ze het dan toch beu, en rolde ze me op haar, waarbij Piet haar vochtige poes weigerde te verlaten. We hebben nog een hele tijd verder geneukt in missio (heel rustig en intiem, met daarbij de nodige lekkere tongzoenen) en daarna in hondjes (lekker stevig). Het orgasme… wou echter niet komen.

    Niet getreurd echter: we hebben een korte pauze gehouden, wat gepraat over koetjes en kalfjes, wat geknuffeld en gezoend, en zijn daarna aan de 2de ronde begonnen. Ook nu wou het orgasme niet onmiddellijk komen, maar wanneer de nood het hoogst is, is hondjes nabij.
    Vlak voor het uur rond was, spoot ik met een ware oerkracht vele nakomelingen in het condoom. Zalig!

    Het uur was ondertussen net volgemaakt. Tanja heeft kleine Piet nog proper gemaakt, we hebben elkaar nog een innige zoen en knuffel gegeven, en daarop hebben we de kamer verlaten. Schade:100€.

    Herhalingsgevaar: Tanja heeft de reputatie een wisselvallige meid te zijn, maar als ze presteert zoals gisteren, is het voor mij een quasi zekerheid in Babylon.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  24. Onderstaande 6 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (12 maart 2017),Elmo3108 (12 maart 2017),licky luke (12 maart 2017),Manureva (12 maart 2017),Mr Bluenose (13 maart 2017),Sjeufke (15 maart 2017)

  25. #14
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:13
    Berichten
    2.099
    Discussies
    133
    Thanks
    4.094
    Thanked
    8.228 in 1.646 posts

    Standaard

    Tanja had mij ook gespot zoals altijd en ze probeert het altijd. Uit eindelijk stond ik bij de kino en ze begint te stoeien en duwt mij het trapje af na wat geworstel heb ik haar opgetild en op het bed gegooid. Waarom die meiden altijd met mij willen vechten is mij een raadsel. Na wat tongen met haar was ik er klaar voor en naar de kamer vertrokken.
    Niet iedereen vind haar goed maar bij mij is het altijd goed met haar. Lekker tongen, knuffelen, pzc, wat geneukt weer verder pijpen en toen heeft ze het met de hand afgemaakt. Ik heb er niets slecht over te melden en was een lekker uurtje.

  26. Onderstaande 6 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (15 maart 2017),hasta la pasta (17 maart 2017),licky luke (15 maart 2017),Manureva (16 maart 2017),Mr Bluenose (16 maart 2017),Sjeufke (15 maart 2017)

  27. #15
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.085
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Wat grappig weer te lezen dat een ervaring met een dame totaal verschillend kan zijn.
    Daar waar KP Tanja's TZ uitstekend vindt, vond ik het erg tegenvallen. Dit in tegenstelling tot haar PZC-kwaliteiten, die ik weer tot de top vond behoren. Zo zie je maar weer.

    Tanja vond ik vooraf een risicovol project. Mede door de wisselende verhalen. Hoe het dan werkelijk zit, betekent gewoon eens met Tanja te kameren.
    No presales, meteen naar de kamer. Ik had Tanja tijdens eerdere bezoeken wel eens gesproken. Op de kamer totaal verrast door haar beperkte talenkennis. Het werd een gesprek van gebrekkig Engels en Duits door elkaar. Ze gaf overigens op kamer vooraf aan wat wel en niet mogelijk is. Het werd een kamer van slechts 30 minuten. Ik ben iemand van de 'langere kamers', waar het GFE gehalte van hoog niveau moet zijn. Dat ontbrak helemaal. TZ was beperkt en ze ging al snel over tot 'hardere' onderdelen van de kamersessie. Haar PZC-kwaliteiten waren daarentegen van uitstekend niveau inclusief afkitten. Herhaling, alleen aan het eind van de dag als een stevige aanpak nodig is om de laatste nazaten er uit te persen

  28. Onderstaande 6 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (29 april 2017),Elmo3108 (29 april 2017),Firehawk (29 april 2017),licky luke ( 1 mei 2017),Manureva (29 april 2017),Mr Bluenose (30 april 2017)

  29. #16
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:13
    Berichten
    2.099
    Discussies
    133
    Thanks
    4.094
    Thanked
    8.228 in 1.646 posts

    Standaard

    Jammer om te horen. Ik heb die wisselende verhalen ook gehoord. Gelukkig ontmoet ik haar dan altijd op goede dagen. Heb nog geen slechte kamer met haar gehad en tongzoent altijd al van te voren.
    Volgende keer beter als het er nog ooit van komt. :D

  30. Onderstaande 4 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (29 april 2017),licky luke ( 1 mei 2017),Manureva (29 april 2017),Sjeufke (29 april 2017)

  31. #17
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:13
    Berichten
    2.099
    Discussies
    133
    Thanks
    4.094
    Thanked
    8.228 in 1.646 posts

    Standaard

    Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...423#post566423

    Daarna een rondje gaan lopen en kwam ik Tanja tegen. Ze is sinds vorige week weer terug van vakantie uit Roemenië. Ze zei dat ze 2 kilo was afgevallen, kon het niet zien maar ze is altijd al slank geweest voor mij.
    Op haar vaste stekkie, de ronde bank tegenover de bar gaan zitten, beetje gepraat, was toch een hele tijd geleden dat ik met haar naar de kamer ben geweest.
    Beetje spelen en toen naar de kamer vertrokken, al duurde dat wel even. Het was wat later in de middag maar alle kamers waren bezet. Heb eigenlijk nog nooit een wachtrij gezien in Babylon.
    Duurde maar 5 minuten voordat er een kamer vrij was en we konden beginnen.
    Vele hebben wisselende kamers met haar die niet altijd goed zijn. Moet zeggen dat ze soms wel een wat slecht humeur heeft maar op de kamer is ze altijd goed en kan ik er mee lachen.
    Lekker tongen en strelen wat uiteindelijk overging in pijpen. Het pijpen van haar was zo goed dat ik het daar bij heb gelaten.

  32. Onderstaande 6 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 juli 2017),dennisw (23 juli 2017),licky luke (23 juli 2017),Manureva (23 juli 2017),Mr Bluenose (24 juli 2017),Sjeufke (23 juli 2017)

  33. #18
    Geregistreerd
    7 juni 2010
    Last Online
    1 mei 2024 @ 18:59
    Locatie
    brabantse land
    Berichten
    320
    Discussies
    16
    Thanks
    145
    Thanked
    132 in 62 posts

    Standaard

    Deze week weer eens bij babylon beland, eerst thuis op de website gekeken, er zouden meer dan 40 dames aanwezig moeten zijn helaas heb ik er maar zo'n 20 geteld.
    Toen maar voor Tanja gekozen en na een kort gesprekje naar de kamer gegaan met haar, op de kamer een lekker uurtje met haar doorgebracht waarbij vooral haar orale kwaliteiten van hoge kwaliteit waren.
    Strangers from the city call my baby's number and they bring her toys
    When I come knocking she smiles pretty she knows I wanna be Candy's boy

  34. Onderstaande 2 leden hebben momentum bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (12 augustus 2017),Mr Bluenose (12 augustus 2017)

  35. #19
    Geregistreerd
    21 oktober 2008
    Last Online
    12 april 2024 @ 15:23
    Berichten
    32
    Discussies
    0
    Thanks
    32
    Thanked
    61 in 16 posts

    Cool ***

    Voor de derde keer, als ik me niet vergis, heb ik verleden week met Tanja gekamerd. Haar dienst is ver van uitzonderlijk te zijn, maar, met de tijd, apprecieer ik deze kleine Roemeense meer en meer. Haar gezicht en haar mooie lichaam met kleine borsten vind ik zeer aantrekkelijk.

    Andere pluspunten:

    - Vriendelijk met haar vaste klanten.

    Minpunten:

    - Social time is kort en moeilijk als je geen Duits spreek. Ze begrijpt het Engels maar antwoordt in een mix van Duits en Engels.

    - De manier waarop ze pijpt is een beetje te brutaal voor mijn gevoeligheid.

    Herhalingsgevaar: 90 %.

  36. Onderstaande 4 leden hebben Aurélio bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 ( 1 september 2017),Goedemorgenallemaal ( 1 september 2017),Manureva ( 2 september 2017),Mr Bluenose ( 1 september 2017)

  37. #20
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Gister een - door halfslapende pijppogingen - voor meer dan 1 - afgerond 2 uurtjes Kino en kamer achtereen ..

    Maar eerste uur was al erg lekker ..

    E225

    HHG
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

  38. Onderstaande leden hebben fg22 bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (26 november 2017)

  39. #21
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.085
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    In april voor de eerste keer met Tanja gekamerd.
    Het was toen geen topkamer, maar haar blaasconcert is mij wel bij gebleven.
    Afgelopen vrijdag zat ik een broodje te eten. Tanja kwam er bij zitten.
    Geklooi met wat Engels en Duits door elkaar, maar je komt er uiteindelijk wel met Tanja.
    Tanja is wel iemand die graag met een kamervraag komt. Nou vooruit dan maar. Om de druk van de ketel te halen.


    Ik liet Tanja geheel haar gang gaan op de kamer. Een 'lekkere op de rug lig' sessie. Zo een waar je weinig calorieën bij verbrandt, maar wel enkele grammen lichter van wordt. Tanja blij met haar euroos en Sjeuf blij met een gepolijste eikel!

  40. Onderstaande 5 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (31 december 2017),cheasehead (31 december 2017),Jooploop (31 december 2017),Manureva ( 7 januari 2018),Mr Bluenose (31 december 2017)

  41. #22
    Geregistreerd
    19 januari 2018
    Last Online
    23 januari 2024 @ 15:09
    Berichten
    34
    Discussies
    2
    Thanks
    1
    Thanked
    78 in 16 posts

    Standaard

    In november heb ik me laten vangen, helaas.
    Kwam naar me toe samen met Alesia. Met lichte dwang mij laten overtuigen tot trio.
    Half uurtje op de kamer waarbij ze beiden "ongevraagde handelingen" toedienden.
    Was niet onaangenaam, maar de verrassing kwam bij het afrekenen. Uit het niets vroegen ze 250€.
    Gouden tip: eerst goede afspraken, en zeker al doen ze alsof ze je niet verstaan...
    Heb mijn ongenoegen vriendelijk geuit en kreeg dan 100€ korting.
    Niet netjes ...

  42. Onderstaande 4 leden hebben Kriske1000 bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (20 januari 2018),Hooker lover1 (21 februari 2018),Manureva (19 februari 2018),Mr Bluenose (20 januari 2018)

  43. #23
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Last Online
    13 februari 2024 @ 19:41
    Berichten
    188
    Discussies
    8
    Thanks
    31
    Thanked
    358 in 104 posts

    Standaard

    ik heb me vorige week voor de tweede keer laten strikken door haar, in strikken is ze erg goed. Na mijn eerste sessie lang geleden had ik besloten om geen tweede keer met haar te kameren. Maar toch wist ze me te strikken...
    Wordt in ieder geval geen derde keer meer, dat weet ik zeker! Het is het net niet allemaal op de kamer. En vind haar ook nogal brutaal. Toen ik naar huis ging was ze publiekelijk een ijsbeer aan het afsnauwen. Ik denk dat hij kritiek heeft gehad op haar kamergang, en dat trok ze kennelijk niet.

  44. Onderstaande 6 leden hebben hanslatta bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (19 februari 2018),cheasehead (19 februari 2018),Hooker lover1 (21 februari 2018),Jooploop (19 februari 2018),Manureva (19 februari 2018),Mr Bluenose (19 februari 2018)

  45. #24
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 17:47
    Berichten
    2.062
    Discussies
    111
    Thanks
    84
    Thanked
    2.499 in 1.047 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kriske1000 Bekijk bericht
    In november heb ik me laten vangen, helaas.
    Kwam naar me toe samen met Alesia. Met lichte dwang mij laten overtuigen tot trio.
    Half uurtje op de kamer waarbij ze beiden "ongevraagde handelingen" toedienden.
    Was niet onaangenaam, maar de verrassing kwam bij het afrekenen. Uit het niets vroegen ze 250€.
    Gouden tip: eerst goede afspraken, en zeker al doen ze alsof ze je niet verstaan...
    Heb mijn ongenoegen vriendelijk geuit en kreeg dan 100€ korting.
    Niet netjes ...
    Kriske1000,
    erzählst Du Uns auch die ganze Wahrheit über das Zimmer?
    ""ongevraagde handelingen""...das Wort Nein steht Dir offen, danach zu jammern finde ich komisch.
    Mit Tanja war ich noch nicht, aber Alesia ist sehr korrekt!!


    vanKees

  46. Onderstaande 2 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (11 februari 2024),Manureva (19 februari 2018)

  47. #25
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:08
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.669
    Discussies
    44
    Thanks
    4.673
    Thanked
    6.016 in 1.369 posts

    Standaard

    Ik lees nog even alle commentaren na over haar service en gedrag. Toch wel heel erg wisselend.
    Ik was na het ontbijt en de noodzakelijke douche aan het rondkijken wie mijn eerste kamer zou worden.
    Tanja kwam naar me toe en had dit duidelijk in de gaten. Een beetje polsen en wat tegen me aan kruipen heb ik geen moeite mee.
    Toen ze me vervolgens in de bar begon te tongen was ik al vrij snel verkocht. Als een dame vooraf al aan TZ-en doet, is mijn ervaring, dan komt het wel goed.
    En ook vandaag was deze aanname de juiste keuze.
    De kamer op en een prima half uurtje met haar besteed. Ja, ze neemt geen blad voor haar mond, maar er was een leuke klik tussen ons.
    Tongzoenen ging gewoon door op de kamer en haar BJ was niet uitmuntend maar voor een eerste kamer sowieso ruim toereikend.
    Of ik haar wilde beffen en of ik daar goed in was. Geen idee, dames zijn zeer ervaren in het faken van een orgasme. Ik heb het nooit echt kunnen bepalen, maar ik laat me liever in de waan dat het wel zo is.
    En gewillig liet ze zich lang beffen en kwam tenslotte tot een orgasme.....mogelijk alweer een uitstekende actrice, maar wel lekker.
    Met een BJ afgerond en toen ik haar een compliment gaf dat ik tevreden de kamer zou verlaten, maar dat ze wel een beetje crazy was, ging ze nog eens luidkeels door de lounge schreeuwen dat ze very crazy was.
    Ik vond haar humor wel prettig gestoord en haar service meer dan voldoende. Eerlijk gezegd ben ik wel heel erg benieuwd hoe ze zal reageren tijdens mijn volgend bezoek, en haar netjes afwijs, omdat ik nu eenmaal zoveel opties in deze club heb gezien, dat ik toch graag weer iets anders kies.
    Overigens, HHG is er wel .

  48. Onderstaande 9 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 6 maart 2018),brombeerzuid ( 6 maart 2018),cheasehead ( 7 maart 2018),Elmo3108 ( 6 maart 2018),Firehawk ( 6 maart 2018),Goedemorgenallemaal ( 9 maart 2018),Jooploop ( 6 maart 2018),Manureva ( 8 maart 2018),Mr Bluenose ( 6 maart 2018)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42.

  Living Room 468*60