Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Anna (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    22 september 2006
    Last Online
    22 augustus 2023 @ 19:49
    Berichten
    144
    Discussies
    21
    Thanks
    35
    Thanked
    66 in 35 posts

    Frage Anna (Roemeense)

    Tjaa Anna, een gek ding welke je veel aandacht geeft na de eerste keer. ze wil je steeds weer, waar je dan ook maar wil. maakt niet uit....of te wel neuken op de grond voor iedereen, geen probleem. in het keukentje achterin, geen probleem. onder de douche, geen probleem. in de kino....graag. of te wel open en blood overal waar je maar wil:wink:
    Maar goed ze is niet een spetter, te vol, borsten hangen, geen mooi kutje....maar ze is gewoon bere geil.
    ik ben 2 keer met haar geweest een week geleden, maar vandaag toch de boot af gehouden, veel te veel mooiere dames.....
    Maar de volgende keer....wie weet

  2. Onderstaande leden hebben ggd bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 5 november 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Ik was laatst ook mee op kamer, althans uiteindelijk...

    Ze was de hele dag al naar me aan het lonken en greep me zelfs een paar keer vast toen ik langs liep, waarbij ik een paar vriendelijke woordjes kreeg en een paar dikke natte tongzoenen. Toch heb ik elke keer de boot kunnen afhouden.

    Ze heeft een heel leuk koppie en een heel lieve uitstraling, qua figuur wat voller dan ik normaal kies maar dat bleek later geen enkel bezwaar voor een heel leuke sessie...

    Op een gegeven moment zaten Bob0808 en ik naast elkaar op een bankje en zij zat voor ons op een ander bankje. Weer keek ze om en vroeg me om naast haar te komen zitten. Ik weigerde en wees naar Bob0808, maar ze gaf duidelijk aan dat ze mij wilde hebben en niet Bob0808 (sorry Bob): "Nein, ich brauche dich!". Ik vroeg dus waarom dan, en ze zei zonder aarzelen: "Ich brauche dein Schwanz!". Ik schoot in de lach en vroeg wederom waarom dan? "Weil ich heute noch kein Orgasmus gehabt habe..", was haar directe antwoord. Bob0808 en ik lagen in een deuk, maar ik ging er toch niet naast zitten.

    Even later verraste ik haar van achter, gewoon om te zeggen dat ik haar haar leuk vond (blond met wat roze strepen er in). Althans, dat was mijn bedoeling, gewoon een vriendelijk woordje omdat ze al de hele dag zo hard best deed zonder lelijk te kijken als ik haar weer eens afwees. Echter, ik had mijn woorden nog niet gezegd of mijn hoofd werd vastgegrepen en ze had me vol op de bek.... en zoenen kan ze wel, pffff...

    Aldus belande ik toch naast haar op de bank, werd ik gezoend en even later voorgepijpt en zo kwamen we dan toch op een kamer terecht. Bob0808 deed het haast in zijn broek, eehh, badjas, van het lachen en kwam niet meer bij.

    Op kamer bleek dat Anna niet gelogen had, want ze pijpte me stijf, deed er een condoom om (nadat ze gevraagd had of ik met of zonder wilde) en klom bovenop me. Ik kreeg een waarschuwend vingertje met de opmerking dat ik niet mocht klaarkomen voordat zij dat had gedaan en ik besloot dan maar te gehoorzamen, in afwachting van wat er komen ging. WAT er komen ging? of WIE er komen ging? OMG, ze ging steeds sneller op en neer, kreunend en hijgend en opeens kwam ze klaar, trillend en knijpend met soppende geluiden... Ze liet zich voorover op me vallen en ik kreeg een vinger op mijn mond ten teken dat ik niks mocht zeggen.. laat staan met mijn bekken bewegen want bij de minste beweging schokte ze..

    Zoiets had ik nog niet eerder meegemaakt... Ik had al die tijd gedacht dat de noodzaak aan een orgasme van haar enkel en alleen iets was om me voor een kamertje te verleiden... maar dit was niet gefaket....

    Uiteraard ben ik uitvoerig beloond voor mijn diensten, zij het dan niet met geld maar wel dubbel en dik in natura... Ik moest van haar zelfs binnen een week terugkomen want daarna ging ze een tijdje naar huis en ze moest en zou met nog een keer op kamer hebben voordat dat gebeurde... Heel lief (gespeeld?), maar ik ben gekke Henkie niet en heb dan ook niks beloofd. Een volgende keer zien we wel hoe het verder loopt, dit was een avontuurtje dat ik nog een tijdje gekoesterd heb en de volgende keer zijn er nog meer hertjes waar ik op kan schieten. Maar herhalingsgevaar zit er zeker in...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  4. Onderstaande 3 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 6 november 2015),Laatbloeier ( 5 november 2015),Smouse ( 5 november 2015)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45.

Diamond 468*60   Babylon 468*60