Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.564
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Beitrag Ties85 Asia fucktour 2015 kuala Lumpur

    Mijn internationale sex and relax holiday begon na een korte tussenstop in Dubai in Maleisië Kuala Lumpur. Ik had er zin ik had een hotelkamer zo groot als een balzaal het waren volgens mij voormalige appartementen complexen nu omgebouwd tot een enorme hotelkamer waar een party met meerdere personen absoluut geen probleem zou zijn. Alleen eerst even aan die personen komen na een kijkje bij het enorm mooie city vieuw infinity zwembad even naar petaling street geweest en daarna het nacht leven van KL gaan verkennen Ik had veel gehoord over de beach club of bar dus besloot hier eerst te gaan kijken hier was een entree nodig om binnen te komen en het zag er vanaf buiten nog niet bomvol uit dus eerst verder gelopen naar de Thais/Vietnamese zaak een stukje verder hier zaten al behoorlijk wat dames voor de Thaise tent moest ook een redelijke entree betaald worden maar in het Vietnamese gedeelte kon je ook zo gewoon even een vrij prijzig drankje doen veel Viet girls maar de meeste waren vooral druk bezig met elkaar en hun telefoon. En de dames die dan wel meteen in actie schieten zijn meestal niet de dames waarop je staat te springen. Ik heb het dus bij dat ene drankje gelaten en ben toch maar naar de beach club gegaan. Het was al iets drukker en de entree was ook duurder gelukkig zat er wel een gratis drankje bij die entree en aangezien de drank ook hier niet goedkoop is valt het uiteindelijk dus wel mee. Het is wel een klasse tent alles netjes een echte haai die in een enorm aquarium boven de bar zwemt, goede live optredens. En veel internationale dames voornamelijk uit Azië en dan vnl. Vietnam, Thailand, Filipijnen, Indonesië nou ja de bekende landen dus maar ook uit Afrika en Oost-Europa en Zuid- Amerika. De dames uit Oost-Europa zijn zoals te verwachten het duurst.

    Nou ja die avond na wat rond vlinderen kwam ik een heel leuke dame tegen die eerst claimde uit Cambodja te komen maar dus gewoon uit Vietnam kwam bleek later. Na een drankje bleek haar prijs aan de normale kant voor Maleise begrippen dat is dus minder als 100 euro voor een LT dan, veel andere dames zitten al tegen de +/- 200 euro voor een LT. ik besloot het te wagen en haar mee te nemen uit de bar. Het verloop was prettig alleen de gebruikelijke taxi maffia probeert je weer te rippen zo rond deze tijd maar goed op naar het hotel. Ik nam haar mee naar de kamer en alles begon een beetje op zijn beloop te gaan wat me echter wel stoorde was de vele apps en telefoon gesprekken met haar vriendin en een persoon met de duistere naam linh tiger of iets dergelijks. Het zal wel een pooier achtige figuur zijn geweest maar goed, toen ik ook iets meer over de zaken begon was het afgesproken bedrag ineens een vergissing voor LT dat viel dus een stukje hoger uit dit was voor mij een derde puntje wat mij niet beviel en in combinatie met een paar andere puntjes was mijn vertrouwen weg voor een LT ze blijft immers dan toch naast je slapen en dat doe ik liever niet in omgeving waar geen bescherming van een bar is het hotel niet echt controle heeft op dit soort dames. Ik heb haar dus taxi geld gegeven en de deur uitgezet. Ineens kwam ze wel met een nieuw aanbod voor een ST maar ik had er al geen zin meer in dat werd dus gewoon alleen slapen in de enorme hotelkamer.

    De volgende dag de toerist uitgehangen de hotspots verkend foto's gemaakt het is immers bij mij niet alleen sex wat de klok slaat tijdens mijn vakanties. Zo rond de avond met frisse moed toch weer begonnen aan mijn zoektocht naar wat erotisch avontuur in KL. En naar een tip van een taxi chauffeur die dag me laten af zetten in de uitgaanswijk Bukit Bintang, hier veel bars, disco's noem maar op alleen het nachtleven met dames enzo begon duidelijk echt pas rond de nacht.

    Dat ging ik niet afwachten dus weer met taxi naar de beachclub, de chauffeurs brengen je trouwens maar wat graag naar een massage salon met verry happy end waar ze gegarandeerd zelf happy van de comissie van worden. Maar ik dus toch vol goede moed naar de beach club vertelde mijn chauffeur over de ervaring van gisteren en hij claimde vaker gehoord te hebben dat de viet girls een pain in the ass konden zijn, nou ja het zal wel gewoon naar binnen. Na een tijd zoeken en de dame van gisteren ontwijken en niet tegen elkaar praten uiteindelijk een leuke Filipina tegen gekomen.
    Maar ze was al iets ouder dus ik dacht misschien wel niet tot ik een mooie jonge slanke Vietnamese tegen kwam de over de betaling werden we het wel eens dat was een bedrag hoger als de dame van gisteren maar goed deze was ook een stuk jonger. Taxi genomen naar het hotel het bekende gedonder met de chauffeur die niet op de meter rijd. Echter wilde ik in het hotel wel even haar ID zien om zeker te zijn dat ze echt wel boven de 18 was want in een streng Islamitisch land wil je geen gezeik. En ineens was er een probleem haar pooier bleek haar ID te hebben, en met haar slechte Engels kwam ik er niet echt uit wat ze wilde de pooier of wat het ook was zou naar het hotel komen we stonden in een ruimte op een gegeven moment waar ook bewaking was en ze maakte een beetje verwarde indruk en besloot toen die persoon met haar id niet wilde komen ineens weg te gaan. Nou lekker die Vietnamese dames bleken dus toch wel een flinke pain in the ass te zijn had die chauffeur nog even mooi gelijk, en Vietnam is bij dus voorlopig ook wel even van de to do lijst af.

    Die avond geen zin nog weg te gaan ik moest de dag erna vroeg op om door te gaan naar Indonesië. Ik heb nog even bij een paar andere dames via whatsapp een lijntje uit gegooid maar het was te kort dag uiteindelijk geen sex in KL gehad ondanks dat er 2 dames in mijn hotel waren geweest. Nou ja andere keer beter ik ben daarna nog 1 avond in Maleisië geweest in een verlaten gebied bij de stad Sepang ( kortbij de luchthaven die een stuk bij de stad vandaan is ) hier kan ik je helemaal niet aanraden naar toe te gaan het gebied lijkt wel in bezit van IS alleen soepjurken en kopvodden aldaar, dus alles behalve een bruisend nachtleven. al met al krijgt Maleisië van mij qua sex vakantie een 6- er is wel vanalles mogelijk maar het is aan de prijs en vnl. in KL te vinden.
    I just don't give a fuck

  2. Onderstaande 5 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 3 juni 2015),fr_loper ( 4 juni 2015),geert5 (28 juni 2015),lustman ( 4 juni 2015),noglangnietuitgewandeld ( 3 juni 2015)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18.

Diamond 468*60