Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.564
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Beitrag Ties85 Asia fucktour 2015 Bali

    Mijn vlucht kwam lekker op tijd aan in Bali en in de middag liep ik over de vluchthaven de eerste surprise was dat ik 35 euro af mocht tikken om het land binnen te komen. Volgens mij was waren die visum kosten voor EU burgers vorige maand afgeschaft maar op mijn protest werd geen reactie gegeven betalen dus. Vervolgens een taxi zoeken met veel pijn en moeite een gevonden voor 100.000 Rupiah. De rest wou minimaal 150.000 of nog veel meer. Naar een relatief korte rit in mijn hotel aangekomen Akmani in de grote straat van Legian ( Kuta ) vanaf de straat zag het er nogal klein uit maar eenmaal binnen wist ik wel weer hoezo dit hotel een dikke 8.5 op de recensie sites scoorde goede ontvangst en alles zag er tip top uit. Een mooie kamer alleen zat die wel in een gedeelte zonder raam en balkon nou ja dat maakte mij niet zoveel uit ik slaap en doe er vnl. toch alleen andere dingen. Het hotel had fijne faciliteiten en ik heb er lekker relaxed tot de avond, na het avondeten dacht ik rond 20.30 al wat in de skygarden de grootste discotheek te gaan hangen dat was een foutje want er was helemaal niks te beleven ik schrok van de prijs van een wodka redbull hier werd omgerekend een slordige 10 euro voor geteld.

    Niet de prijzen die ik in Bali verwachte ik besloot naar nog een paar andere drankjes maar eens elders te gaan kijken want de disco liep nog lang niet vol en zeker nog niet met dames. In de overige bekende grote clubs de bounty en paddy ben ik ook maar even geweest hier hetzelfde scenario het was er vrij dood. Het aantal dames die aan de kupu kupu malam status leken te voldoe waren op 1 hand te tellen en niet wat ik zocht. Dus terug naar de Skygarden het werd later en later en veel Aussie's maar weinig dames dan was er nog een fijne barman die bijna gebruik maakte van mijn newbie status in Indonesië door mij 50.000 rupiah te weinig terug te geven op een briefje van 100.000 was er bijna in gelopen oh sorry was zijn antwoord en bij deze poging tot ( al dan niet kleine ) oplichting zou het niet blijven deze vakantie. Het was nu echt na twaalf in de nacht en het aantal dames dat ik zocht bleef echt dramatisch laag een aantal beveiligers boden aan wel even te helpen normaal sterfde het ervan zeiden ze. Echter bij hun bleef het ook tot een op 1 hand te tellen aantal dat ik niet echt wou. Oh ja voor deze vriendelijke service werd wel even 100.000 rupiah de man gerekend graag meteen te betalen dit heb ik om verdere problemen te voorkomen gedaan op zeer onvriendelijke wijze met de mededeling dat als ik ook maar 1 probleem had in deze club ik onmiddelijke support van hun verlangde natuurlijk knikte ze meteen vriendelijk ja en verdwenen weer in de duistere disco.

    Ik kwam eindelijk een dame tegen die me wel beviel alleen de prijs die zei noemde beviel me minder namelijk 2 miljoen rupiah voor een LT dat is dus ongeveer 140 euro en zo een fotomodel vond ik het echt niet, na een beetje onderhandelen bleef de prijs op 1.5 miljoen rupiah steken maar dat ging hem dus niet worden. Uiteindelijk een leukere dame getroffen die zich Serly noemde naar eigen zeggen niet een volledige prof ze zou ook nog een andere baan hebben maar een beetje extra cash kan natuurlijk nooit kwaad. Haar start tarief was 1 of misschien iets meer Rupiah en heb dit terug weten te brengen naar 600.000 rupiah echter wou ze dan wel heel vroeg in de morgen vertrekken omdat ze moest werken. Nou ja ik had geen zin om verder te zoeken dus dit gedaan, Serly kwam eigenlijk van Sulawesi maar werkte dus in Bali. Terug naar het hotel waar keurig haar id werd gecontroleerd, en op naar de kamer ik moet zeggen in bed wist Serly goed van wanten en ben na de sex geloof ik af en toe nog wat in slaap gevallen, rond een uur of half 4 vroeg ze of ik nog eens een beetje wou spelen hierna ging zei zich douchen en wilde ze gaan ze moest immers werken morgen. Nou goed haar betaald en daarna eigenlijk meteen in slaap gevallen.

    De volgende ochtend bestond uit raadplegen uit mijn badoo lijst, maar de ene dame zat in lombok de andere wou wel langs komen bij mijn hotel maar kwam uiteindelijk niet, nog een andere reageerde pas erg laat maar de dame die ik het meest op het oog had wou die avond wel afspreken. Volgens haar eigen zeggen werkte ze in skygarden en ik dacht als dame van plezier dus dat zou dan goed uitkomen. Echter moest ze wel werken tot 10 uur dus daarna konden we pas afspreken nou goed ik wachten en rond 10 uur haar met moeite gevonden bij de skygarden. Ze zag er goed uit maar minder goed als op de foto's we gingen verder iets drinken in een rustige bar zelf vond ze de skygarden verschrikkelijk ze werkte enkel aan de deur als een soort propper. Nou ja na de gebruikelijke blabla haar gevraagd hoe het zat wou ze met me mee, nou ze was eigenlijk geen dame van lichte zeden maar wou best met me mee tegen een kleine betaling. En hoeveel zou deze kleine betaling dan worden vroeg ik haar dat zou dan 3 miljoen rupiah per dag worden ongeveer 210 euro dus, ze had een vriending die wel als dame van lichte zeden werkte en die vroeg voor een dag volgens haar 6 miljoen rupiah!!! Nou dit ging hem niet worden ook hier ging wel iets van de prijs af maar dit was het me niet waard haar vriendelijk bedankt. En via de weer niet al te volle Bounty etc. terug gelopen naar skygarden een ticket gekocht waar een gratis drankje bij zat ( koos een mojito echt niet te zuipen een belediging voor de mojito )

    En maar weer zoeken in de skygarden het goede nieuws was dat het veel drukker was als gisteren en er veel meer dames liepen die ik als kupu kupu malam kon zien. Helaas kon ik Serly niet vinden en reageerde zei ook niet meer op haar whatsapp ze was al met vriendinnen stomdronken bleek later. Weer een paar dames aangesproken alles was mogelijk maar de prijzen die ze vroegen bleven bij veel ergens tussen 3 en 1.5 miljoen rupiah voor een LT. Uiteindelijk een gevonden niet 100% mijn type maar het kon er nog mee door die wel redelijk vriendelijk was en een beetje aan haar prijs deed wel met veel pijn en moeite ging ze akkoord met 700.000 rupiah per dag maar wel met de belofte dat ze een paar dagen mocht blijven en ik al de rest voor haar zou betalen.

    Ik had geen zin meer verder op zoek te gaan want wie weet hoe het er hier morgen weer uit gaat zien ben dus akkoord gegaan en heb haar meegenomen naar mijn hotel. Ik moet zeggen de sex was goed met haar echter een echte klik ontbrak, Ellis was haar naam of artiesten naam kwam uit Java en was moslim. Ze werkte al langer in de sex scene van Indonesië en niet alleen in Bali. Ook zei bevestigde de hogere prijzen ze claimde in Sulawesi in een karaoke bar ( met happy end ) wel tot 10 miljoen rupiah per nacht verdient te hebben bij een lokale politicus en een gratis blackberry gekregen te hebben maar meestal werd haar tussen 1 en 3 miljoen rupiah betaald. Oftewel de prijzen vielen mij in Indonesië ook erg tegen want Ellis kon er wel mee door maar was nu niet een dame met wat je zegt de WOW factor.

    Een van de kleine dingen die me stoorden was dat ze je gek maakten voor te eten je vervolgens eten voor haar betaalde in een restaurant en ze de helft niet op at. Dat kwam volgens haar weer omdat ze normaal alleen kleine hapjes eten, dat zal best maar ik begon me er aan te irriteren. Ook is een gladde poes niet echt in de mode in Indonesië maar dat bleek niet alleen in Indonesië maar ook in de Filipijnen nog altijd een beetje anders als bij ons maar ook als in de meeste gebieden in Thailand, ongeschoren is hier nog de mode. Pas op de laatste dag besloot Ellis haar poes voor mij te scheren.

    Ondanks dat ik niet echt een klik met haar had hebben we toch nog wel wat leuke dingen gedaan zoals een dagtour naar Tanah lot Bedegul en ik heb de chauffeur nog even in Seminyak laten stoppen bij de potato head beach club. Ik denk dat ik Seminyak een leukere plaats vind als Legian/Kuta en de potato head is een geweldig mooie chique club. Volgens Ellis zaten er aan de bar ook een paar kupu kupu malam die er goed uit zagen. Eerlijk is eerlijk Kuta zal ik niet meer snel bezoeken maar Seminyak wel, verder ben ik met Ellis nog 2 dagen in de omgeving Ubud geweest in een heerlijk luxe resort. Hier heb ik pas echt genoten van indonesië en de heerlijke omgeving.

    Een ander minpunt aan kuta vond ik dat je in de avonden om de 10 meter drugs word aangeboden en dan werkelijk alles van soft tot hard maar vnl. coke,xtc,weed en als je met gezelschap bent vnl. kamagra maar ook dan word er vaak tussendoor nog drugs aangeboden. Ik vraag me af hoe dat mogelijk is een land dat zo anti drugs is en er ruzie mee maakt met de halve wereld door tientallen buitenlanders voor drugs smokkel te executeren. Je in de belangrijkste toeristenplaats van het land niet over straat kunt zonder dat de coke je bijna door je strot geduwd word.

    Al met al is Indonesië niet geheel wat ik gehoopt had op wandel gebied, is kuta me erg tegen gevallen ben ik diverse keren bijna opgelicht van geld wisselen tot in een disco bestellen tot aan diverse taxi's die veeel te veel proberen te vragen. Maar heb ik ook weer veel mooie dingen mogen zien met als hoogtepunt mijn verblijf in de regio rond Ubud waar je nog wat echt Bali vind. Verder heb ik iedere dag mogen genieten van heerlijk eten zowel westers als ook veel lokaal eten ik ben dol op Indisch dat ik nog veel liever eet als Thais. Verder hebben de hotels er net als in Thailand een zeer goede prijs/kwaliteit waardering. Dus zou ik nog eens terug gaan, ik denk van wel maar dan wel met gezelschap en niet in Kuta/legian.

    Verder stonden ze bij het verlaten van de luchthaven alweer te zwaaien met een bon van nu weer ongeveer 15 euro voor weet ik wat die betaald moet worden. En ik maar denken dat de Thai zo geld belust waren hoop dat ze hier wat aan gaan doen want als ik moet kiezen tussen Thailand en Indonesië staan de Thai toch nog altijd op ruime voorsprong.
    I just don't give a fuck

  2. Onderstaande 10 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 3 juni 2015),Asstastic ( 8 juni 2015),Big30 ( 3 juni 2015),ButtinSky ( 4 augustus 2015),fr_loper ( 3 juni 2015),KanariePiet ( 3 juni 2015),lustman ( 4 juni 2015),noglangnietuitgewandeld (22 juli 2015),SeX++ ( 4 juni 2015),Wijze grijze ( 4 juni 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Erg mooi verslag. Ondanks dat het niet helemaal bevallen is, toch een goede uiteenzetting van alles

    Sjah Bali en zeker Kuta staat er wel een beetje bekend om wat je hierboven beschrijft. Heel veel dronken Australiërs, is immers maar 3 uurtjes vliegen van Perth en in vergelijking met Australië spotgoedkoop; waar een cocktail AUS$20 kost en een pakje peuken AUS$35. Dus niet zo gek dat alles in Kuta aan de prijs is.

    Mocht je een dame elders oppikken zijn de retourtjes naar Bali goed te betalen en dan kan je een leuke tijd hebben.

    Paar tips mocht je ooit terug gaan.
    - Zonsondergang in Seminyak is erg aan te raden.
    - Waterpark/Waterbom in Bali is erg leuk, zeker omdat alles in kleine bootjes met z'n 2en of 3en gaat.
    - De Gili's zijn ook superchill en relaxed. Je zult er denk ik geen dames vinden (gok ik), maar wellicht kun je er eentje mee nemen.

    Ik ben er 2 keer geweest met mijn vriendin destijds. Volgens vrienden (een stel) die er ook waren stikte het overal van de hoeren, maar ik kon ze onder geen steen vinden. Nu was ik met iemand dus ook niet echt op zoek, maar als je een Pattaya of Angeles verwacht, dat is het zeker niet

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42.

FKK Artemis 468*60