Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13

Discussie: Chantal (Russische)

  1. #1
    Geregistreerd
    1 juli 2006
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 13:32
    Berichten
    422
    Discussies
    26
    Thanks
    298
    Thanked
    487 in 122 posts

    Standaard Chantal (Russische)

    Haarkleur/-lengte : bruin/lang golvend/krullend haar tot over de schouders

    Lengte dame : ca. 168 cm

    Postuur/Cupmaat : slank,mooie lange benen / B -cup

    Nationaliteit/Taal : Russisch/Frans - Russisch/Duits/beetje Frans (beweert ze)

    Leeftijd : 25

    Tatoeages/Piercings : arschgewei/navelpiercing

    Service: TZ/PZC/NMC ??????

    Voordelen: GFE knuffelmeisje

    Nadelen:

    Tijdsduur : 1 uur

    Prijs : 100€

    Extra’s bij het bezoek:


    Ik had haar de ganse dag al in de gaten, ze leek zo teder te zoenen, echter lullen smullen op de bank deed ze niet, met geen enkele beer. Toch bleek mening beertje haar te appreciëren en vertrok met haar naar de kamer, meestal een uurtje of langer. Ze zag er zo heerlijk naturel uit, geen of bijna geen make-up, zeker geen hoerig typetje, maar een fris Russisch dorpsmeisje, mooi slank gebouwd met een stel mooie lange benen en prachtig haar.

    Na de eerste twee sessies met Simona en daarna Adella, was ik al door de mangel gehaald, dus de zin in nog een sessie was er eigenlijk niet. Maar ik wou haar toch beter leren kennen. Ik nam plaats naast haar, zette m'n koffie op het bijzettafeltje en draaide me om naar haar......... Kunnen jullie je nog de scène voor de geest halen in de film Pulp Fiction op het moment dat Tim Roth dat koffertje opent, er een gouden gloed uikomt en hoe hij er sprakeloos naar stond te kijken? Nou zo voelde ik me even ook, ik keek naar de mooiste glimlach die ik in jaren heb gezien, ik voelde de grond onder m'n voeten wegzakken en werd er heel even heel stil van, zó mooi. We maakten nader kennis en begonnen te zoenen en ik wou dat het nooit ophield.

    Alvorens verder te schrijven wil ik wel aangeven dat er geen sex heeft plaatsgevonden, jullie kunnen me een looser vinden maar daar heb ik nou even helemaal lak aan.

    Dus haar maar gauw de sleutel laten halen. Hier ging het zoenen lekker verder, en die lach op haar gezicht waar ik uren naar kan kijken, zo lagen we verstengeld in elkaar op het bed, lekker knuffelend. Ze wilde aan het zaakje gaan beginnen, maar echt zin en kracht had ik niet meer, dus ik gaf aan dat het niet hoefde voor mij, het was goed geweest voor vandaag. En na de twee pijpsessies van de in mijn boekje top pijpsters van NRW zou ik haar oneer aandoen om vergelijkingen te maken, die ze naar alle waarschijnlijkheid toch niet zou evenaren. Op dit moment wou ik enkel de illusie in stand houden, ik genoot er zo van en het sexgedeelte zou ik een volgende keer wel ervaren als ik helemaal opgeladen ben (of hier op het forum lezen).

    Ik besef ook wel dat de kans er in zit dat het sexgedeelte een flop van jewelste zou kunnen zijn, en misschien wel de dooddoener, so be it, dat zien we dan wel weer. Maar als het even meezit wordt dit m'n nieuwe knuffelmeisje voor de wintermaanden. Ik hoor hier sommigen al denken van hier komen CUUP toestanden van, nou mooi niet, daarvoor ben ik te nuchter geworden in het wereldje, ook deels uit "find it out the hard way". Maar het zou me niet verwonderen dat er bepaalde beertjes als een blok voor zullen vallen met alle gevolgen van dien.

    Hier dan nog even wat bijkomende info :

    Ze beweert Russisch/Frans te zijn maar volgens mij 100% Russisch, ben er eigenlijk niet verder op ingegaan. Volgens haar nog maar 2 maanden werkzaam in het wereldje; we geven haar het voordeel van de twijfel. Zou enkel op dinsdag en woensdag werkzaam zijn in Freude, en af en toe op vrijdag en of zaterdag wegens beurtrol. Je kan haar meestal vinden als je de grote zaal binnenkomt rechtdoor pal onder het televisiescherm, daar wil ze blijkbaar haar vaste plaatsje van maken, maar als nieuw meisje moet ze natuurlijk nog haar territorium veroveren.

  2. Onderstaande 6 leden hebben piranha bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (25 september 2011),Ascari (24 september 2011),bad pritt (25 september 2011),Badslippers (25 september 2011),Henk74 (24 september 2011),satanic surfer ( 6 mei 2012)

  3. #2
    Geregistreerd
    1 juli 2006
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 13:32
    Berichten
    422
    Discussies
    26
    Thanks
    298
    Thanked
    487 in 122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door piranha Bekijk bericht

    Ik besef ook wel dat de kans er in zit dat het sexgedeelte een flop van jewelste zou kunnen zijn, en misschien wel de dooddoener, so be it, dat zien we dan wel weer..
    Dit was dus het geval. Game Over.

  4. Onderstaande 2 leden hebben piranha bedankt voor deze bijdrage:

    blijemotorrijder (26 oktober 2011),Flurkman (27 oktober 2011)

  5. #3
    Geregistreerd
    16 mei 2006
    Last Online
    11 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Niet te ver van Bochum (Freude)
    Berichten
    283
    Discussies
    22
    Thanks
    5
    Thanked
    13 in 11 posts

    Standaard

    Hi Piranha,
    Door jouw eerste verhaal over Chantelle, was ik erg geneigd om eens met haar te kameren.
    Maar ik bedank je nu voor dit laatste mailtje. Chantelle is dus een NoGo voor mij.

    BMR

  6. Onderstaande leden hebben blijemotorrijder bedankt voor deze bijdrage:

    piranha (27 oktober 2011)

  7. #4
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    5 oktober 2019 @ 23:46
    Berichten
    465
    Discussies
    16
    Thanks
    567
    Thanked
    256 in 95 posts

    Standaard

    Woensdag jl. een hele fijne sessie met haar gehad. Ze pijpt heerlijk , genoot echt bij het beffen en vermoedelijk ook van het rimmen , Echt wel een aanrader.
    Haar Franse taalbeheersing moet je maar vergeten , want ik kon haar op¨dat gebied duidelijk nog iets leren . Maar we komen toch alleen voor de seks.
    SEKS met hoofdletters dus en dat kreeg ik .
    Laatst gewijzigd door Henk74; 29 oktober 2011 om 10:33 Reden: layout

  8. #5
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Inderdaad een zeer mooie en lieve dame. Komt uit Wit-Rusland, is familie van de ook in Freude werkende Claire (zie paspoort aldaar).

    Nog geen kamersessie met haar gehad (net als Piranha ook vanwege de top Roemeense orale kwaliteit die er altijd in Freude rondloopt), maar ga zeker een poging doen, ondanks de waarschuwing die ik hier lees

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  9. #6
    Geregistreerd
    9 januari 2010
    Last Online
    29 juni 2013 @ 17:29
    Berichten
    65
    Discussies
    1
    Thanks
    84
    Thanked
    79 in 20 posts

    Standaard

    Na wat orange gedruis de weg vervolgd richting Freude. Tamelijk rustige setting bij binnenkomst, wel opvallend veel andere dames in vergelijk met het weekend.
    Rondje gelopen voor de eerste indruk, en jawel Chantelle was ook van de partij. Druk in gesprek met Claire natuurlijk, en zag er weer oog verblindend uit.
    Wow wat heeft die griet een sensuele uitstraling zeg, geen fake ofzo maar gewoon van nature erg lekker.
    Dit product uit rusland verslaat kwa looks het merendeel van de DVP's daar, maar de hamvraagt blijft doen of niet?
    Kon haar niet weerstaan en toch maar doen gedaan Onderweg naar de grote kamers ff stoom afgeblazen bij de saunabar, ze ging al behoorlijk los aldaar.
    Blijft toch erg geil om al flink opgewarmd te worden terwijl er allerlij beren langs lopen en stiekum mee kijken Geweldige inzet, pijpt goed en kust zeer passie vol.
    De combinatie van haar looks, en kwaliteiten zorgt voor een GFE en voor mij absoluut een aanrader! Zal ik er speciaal voor terug rijden? Jazeker voor deze dame wel

    Grtz...........

  10. Onderstaande 3 leden hebben jaro bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 5 mei 2012),Flurkman ( 6 mei 2012),satanic surfer ( 6 mei 2012)

  11. #7
    Geregistreerd
    21 november 2006
    Last Online
    29 augustus 2023 @ 13:58
    Berichten
    78
    Discussies
    7
    Thanks
    14
    Thanked
    47 in 12 posts

    Standaard

    Afgelopen woensdag bij binnenkomst al Chantelle gespot en op m'n to-do lijstje gezet. Maar na het om(uit)kleden en douchen was ze natuurlijk nergens meer te bekennen. Dus eerst maar met Justina vermaakt (zie aldaar), wat gegeten en zo tot ik weer voldoende op krachten was en zij even onbezet. Toen snel naast haar neergeploft en meteen verdronken in haar prachtige ogen. Wat een mooie meid!
    Ze droeg alleen een hemdje dat steeds omhoog kroop, waardoor haar prachtige kont en kutje in volle glorie te bewonderen waren. En de bandjes schoven al snel van haar smalle schouders, waardoor haar borstjes lekker in het zicht kwamen. Jongens, wat een geile dondersteen!!!!!
    Enfin, na lang en intens zoenen op de bank en wat inleidend pijpwerk maar snel een kamer opgezocht. Omdat Justina me al eerder aardig had uitgewoond, had ik veel tijd nodig om op stoom te komen, maar Chantelle vond dat geen probleem. Man, wat kan die meid eindeloos pijpen! We hebben zo'n beetje ieder denkbaar standje afgewerkt en eindelijk, ik denk wel na een half uur neuken, borrelde het zaad toch weer omhoog waarna ik het condoom vol spoot. Hijgend en zwetend rustten we nog even uit.
    Echt een hele lieve, geile jongedame met wie je heel ver kunt gaan.

  12. Onderstaande 3 leden hebben eeuwigeloper bedankt voor deze bijdrage:

    ambroos ( 1 juni 2012),jaro ( 2 juni 2012),satanic surfer ( 2 juni 2012)

  13. #8
    Geregistreerd
    4 augustus 2009
    Last Online
    8 december 2015 @ 10:16
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    323
    Discussies
    18
    Thanks
    466
    Thanked
    566 in 152 posts

    Standaard

    Bij binnenkomst Chantelle tegen het ranke lijf gelopen, ze ging even roken op bankje bij ingang van Freude. Ze reageerde enthousiast en zei op me te wachten op een bankje vlak bij de balie. Zo omgekleed, snel even een paar happen eten naar binnengewerkt, en richting de grote ruimte zat Chantelle daar te wachten. Ik stelde voor te verplaatsen naar een bankje links achter in de hoek, dat vond ze een goed idee. Daar aangekomen zaten we even te keuvelen, maar we begonnen al snel te zoenen, iets wat zij heel goed kan. ze begon al apparatuur te voorschijn te toveren, en zij kon het niet laten deze met de mond te masseren. Ik heb haar maar snel gevraagd een sleutel te halen, want dat geile gedoe met toeschouwers om je heen is iets voor de echte exhibisionisten.
    We gingen naar een kamer achterin vlak bij de sauna, daar werd het repertoire herhaald, van hetzelfde niveau als ons vorige samenzijn. Je merkt dat ze van sex nog kan genieten. Ze kwam met haar onderlichaam om mijn mondje zitten, ik zag haar telkens in de spiegel kijken, na een tijdje begon ze te roepen ""ich komme"", het duurde daarna nog wel even maar dan begon haar bekken hevig te schudden en trekken. Ze vroeg of ze het bij mij ook met haar mondje mocht afmaken. Na eerst toch nog maar even enkele posities te hebben afgewerkt, heeft ze het alsnog met haar mondje afgemaakt. Was een erg fijne sessie, toch weer voor herhaling vatbaar.

  14. Onderstaande 2 leden hebben palimo bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (21 juni 2012),SeX++ (21 juni 2012)

  15. #9
    Geregistreerd
    22 januari 2014
    Last Online
    1 december 2022 @ 10:49
    Berichten
    169
    Discussies
    37
    Thanks
    50
    Thanked
    358 in 115 posts

    Standaard Chantal (Russische)



    Chantal (Russische)
    Leeftijd : 24 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Rug
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : D Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Blauw Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen
    Extra info : Deze meid heeft eigenlijk alles in huis: sexy, knap en sympathiek. Haar service vind ik topklasse. Maximaal aantal sterren!





  16. #10
    Geregistreerd
    4 augustus 2009
    Last Online
    8 december 2015 @ 10:16
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    323
    Discussies
    18
    Thanks
    466
    Thanked
    566 in 152 posts

    Standaard

    Admin,

    Kan samengevoegd worden met bijgevoegd draadje van Freude.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...Russisch-Frans

  17. Onderstaande leden hebben palimo bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (13 mei 2015)

  18. #11
    Geregistreerd
    22 januari 2014
    Last Online
    1 december 2022 @ 10:49
    Berichten
    169
    Discussies
    37
    Thanks
    50
    Thanked
    358 in 115 posts

    Standaard

    Bedankt.

  19. #12
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    5 oktober 2019 @ 23:46
    Berichten
    465
    Discussies
    16
    Thanks
    567
    Thanked
    256 in 95 posts

    Standaard

    Inderdaad goed idee dat samenvoegen . Het blijft natuurlijk grappig, dat ze na vier jaar 1 jaar jonger is geworden . Verder ben ik met het alles eens . Super meid . Heb heel wat triootjes met Poolse Ria en haar gemaakt. Ze is ook duidelijk te porren voor een lesbisch trio .

  20. #13
    Geregistreerd
    22 januari 2014
    Last Online
    1 december 2022 @ 10:49
    Berichten
    169
    Discussies
    37
    Thanks
    50
    Thanked
    358 in 115 posts

    Standaard

    Nog even een berichtje over Chantal, die alweer een tijdje afwezig is in Herne. Ik hoorde enkele dagen terug dat ze naar verwachting medio oktober weer in Salome te vinden zal zijn, eerder niet. Dan weten jullie dat alvast!

  21. Onderstaande 3 leden hebben frits10 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (29 september 2015),Henk74 (30 september 2015),palimo (29 september 2015)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07.