Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 53

Discussie: Dani (Bulgaarse)

  1. #1
    Geregistreerd
    22 januari 2014
    Last Online
    25 augustus 2019 @ 17:48
    Berichten
    58
    Discussies
    8
    Thanks
    20
    Thanked
    151 in 35 posts

    Standaard Dani (Bulgaarse)

    Dani

    Naar eigen zeggen zit ze nog maar een week in het vak.
    Mooie blonde stoot met een geweldig mooie boezem, ik schat een volle C. en tepels die snel hard worden.
    Draagt haar haar zowel los als in paardenstaart en heeft een lippiercingetje.
    Zoals zoveel Bulgaarse meisjes kan ze weinig engels, spreekt wel spaans, maar dat lukt mij dan weer niet.
    Heel lief meisje, ook onervaren. Wat me vooral stoorde was dat ze tijdens het pijpen (PZC) constant men eikel afveegde met een doekje.
    Terwijl we samen voordien gedouched hadden. Geen TZ
    Ik vroeg of ik haar mocht beffen, dat mocht, toch hield ze haar benen dicht...
    Heel zachtjes beginnen likken en haar benen gingen steeds verder open. Ze begon ook meer te ontspannen.
    het pijpen was zwak, missio was lekker en afgemaakt op zen hondjes met af en toe de melding om het wat trager aan te doen.
    Nadien nog wat nagenieten.
    Herhalingsgevaar klein, misschien wordt ze wel wat beter na een paar weken sixsens.

  2. Onderstaande 4 leden hebben Gluglio Gligleesias bedankt voor deze bijdrage:

    ftchietgraag ( 4 mei 2015),Kwakje ( 3 mei 2015),Mr Bluenose (12 mei 2015),sofaking ( 2 mei 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    22 januari 2014
    Last Online
    25 augustus 2019 @ 17:48
    Berichten
    58
    Discussies
    8
    Thanks
    20
    Thanked
    151 in 35 posts

    Standaard Dani (Bulgaarse)



    Dani (Bulgaarse)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Engels (matig)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Bovenlip
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 150 euro Tijdsduur : 70 minuten
    Service : NMC, PZC, Zoenen, Beffen
    Extra info :





  4. #3
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Dani benaderde me in de bar terwijl ik zat met een biertje met mijn vriend. Aanvankelijk was ik niet op zoek naar een kamer als ik was net klaar met Adelina maar ze nam haar beha af en plaatste het over mijn hoofd (ik keek een beetje zoals Mickey Mouse) en begon te sexy lapdance voor mij. Ze morste mijn bier en toen stond erop dat ik likken het af van haar dijen waar ik was maar al te graag doen. Ze bleef lapdance en plagen me voor ongeveer 20 minuten (veel aan het vermaak van mijn vriend, Janina en een paar van de meisjes zaten in de buurt) en tegen die tijd was ik weer klaar voor actie en ik dacht waarom niet. Uit naar de kamer en ze wilde om te chatten en begon door mij te vertellen (haar Engels is niet zo goed) hoe ze in Londen en Dudley als Dancer in Stratford had gewerkt in Engeland in de buurt Birmingham. Ik kan zien dat dit is waarschijnlijk waar als haar dansen vaardigheden zijn zeer goed. Ze is erg veel als beschreven in het paspoort en het is sexy genoeg, maar haar prestaties in de kamer moet een beetje werk als ze alleen in SS is geweest voor 10 dagen. Ze doet niet tong kus en kussen op de lippen is zeer licht, haar pijpen is zo licht dat je nauwelijks kunt voelen. Seks was ok, maar ze moet werken aan haar op de top techniek en opstaan ​​meer op haar voeten in plaats van alleen stuiteren van haar heupen en knieën. Doggy en missionaire waren beiden ok maar dan weer ik reed. Ik was niet van plan om gemakkelijk pop want dit was mijn 3e kamer van de dag dus moest ze vrij hard werken met haar hand om me te gaan. Al met al niet de beste kamers voor mij, maar hey 100 euro voor het gezelschap van een 22 jaar oud voor een uur is nog steeds niet slecht waarde, zelfs als de sessie was niet op mijn A lijst. Hoewel ze is een lief meisje en zeer aanhankelijk ik zou niet herhalen in deze fase tot haar prestaties upgrades en wordt meer gepolijst. Ze heeft geen CIM of anaal te doen en nooit zal ze vertelt me.

    Dani approached me in the bar whilst I was sat having a beer with my friend. Initially I was not looking for a room as I had just finished with Adelina but she took her bra off and placed it over my head (I looked a bit like Mickey Mouse) and started to sexily lap dance for me. She spilled my beer and then insisted that I lick it off from her inner thighs which I was only too happy to do. She continued to lapdance and tease me for about 20 minutes (much to the amusement of my friend, Janina and a few of the girls sat nearby) by which time I was ready again for action and I thought why not. Off to the room and she wanted to chat and started by telling me (her English is not so good) how she had worked as Dancer in England in Stratford in London and Dudley near Birmingham. I can see that this is probably true as her dancing skills are very good. She is very much as described in the passport and is sexy enough but her performance in the room needs a bit of work as she has only been in SS for 10 days. She does not tongue kiss and kissing on the lips is very light, her blowjob is so light that you can hardly feel it. Sex was ok but she needs to work on her on top technique and get up more on her feet rather than just bouncing from her hips and knees. Doggy and missionary were both ok but then again I was driving. I wasn't going to pop easily as this was my 3rd room of the day so she had to work fairly hard with her hand to get me to go. All in all not the best of rooms for me but hey 100 euros for the company of a 22 year old for an hour plus the bar lapdance still isn't bad value even if the session was not on my 'A' list. Even though she is a sweet girl and very affectionate I wouldn't repeat at this stage until her performance upgrades and becomes more polished. She does not do CIM or anal and never will she tells me.

  5. Onderstaande 3 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (12 mei 2015),Ryuhayabusa (31 juli 2016),Wentelt Eefje (12 mei 2015)

  6. #4
    Geregistreerd
    2 januari 2016
    Last Online
    4 november 2018 @ 19:33
    Berichten
    199
    Discussies
    7
    Thanks
    1.350
    Thanked
    857 in 158 posts

    Standaard

    Na mijn eerste kamergang douche gepakt, even wat gegeten, en daarna nog eens heerlijk de Jacuzzi in. op de een of andere manier twijfelde ik om toch al naar huist te gaan. Had iets minder goesting voor mijn gevoel voor een 2e kamer, had wat weinig energie voor mijn gevoel. Toch na de jacuzzi weer richting bar getogen. Hier was het nu wel ietsje drukker met heren en dames nu. Ontwaarde zelfs een koppel beiden in berevel op een door de weekse dag. Heb er wel eens koppels gezien (zelfs eens meegmaakt dat een koppel de Jacuzzi in stapte waar ik net in lag, en de dame in kwestie was een hele mooie MILF ;-) ), maar dan meestal op mijn zondag middag bezoekjs aan SixSens. Er kwamen wat dames polsen (wiens namen ik weer vergeten ben), maar ik zat nog in de recuperatie fase. De heer naast mij stond op een gegeven moment op en binnen no time zetelde een jonge dame zich naast me. Ze begon een gesprekje aan te knopen, in eerste instantie wilde ik het snel afkappen. Ik zei ook dat ik nog aan recupereren was. Maar ze bleef vriendelijk en zei: No Problem. Just making conversation. We bleven wat kletsen, ze kwam uit Bulgarije, naam Dani. Die naam kon ik me van geen enkel forum herinneren. Het gesprek werd eigenlijk met de minuut leuker en ik begon haar ook leuker en leuker te vinden.

    Na een amusant half uurtje vroeg ze of ik geen zin had om naar een kamer te gaan. Even nagedacht, maar Deantje junior was al 'volmondig ja' aan het schreeuwen. Op naar een kamer. Ik dacht zelf: een half uurtje, want je kent haar nog niet en weet niet wat de service is. Na een douche beurt op de kamer kon het spel beginnen. Het werd geen half uur, maar een vol uur. En een sessie SixSens service waardig. Van de kamergangen die ik vanaf mijn debuut in SixSens tot op heden gemaakt hebben was 80% gewoon heel goed. en deze kamergang komt toch echt mijn top 5 binnen. Dit was een voortreffelijke GFE sessie met alles erop en eraan. Ik kreeg de indruk dat ze er zelf ook van genoot, maar dat weet je natuurlijk nooit zeker met dames van plezier. Ze deed echt goed haar best, ze wist mijn orgasme constant even uit te stellen, en normaal gesproken heb ik zeker na een eerste kamergang wat meer moeite, maar vandaag leek het wel andersom. Ik werd met de minuut geiler door haar, in de good old missionaris holding het rubbertje op een gegeven moment volgespoten vanuit mijn tenen. Echt een uistekende kamergang. Inclusief leuke en goed gesprekken, met een zeer inteligente meid die volgens mij echt wel weer waar ze mee bezig is en waarvoor. Toen ik 's avond thuis haar opzocht in diverse forums, zag ik dat zij eigenlijk ook niet al te beste recensies had. Ze zit nu dik 1 jaar in het vak las ik terug, maar ik kan zeggen dat ze zaken die ze blijkbaar eerst niet deed (o.a. tongzoenen) toch echt vol overgave deed. Zo zie je maar weer, dat je je eigenlijk ook nooit alleen maar door recensies moet laten leiden, dan kun je toch wat leuke momenten missen. Ik had gewoon een goede klik met haar en haar service was absoluut SixSens standaard, zelfs iets hoger. Ze maakte het uur ook netjes vol, lekker relaxed nog in eklaars armen gelegen, ze haalde me nog een drankje, niets mis mee. Mijn dagje SixSens alsnog zeer goed afgesloten! Nog een geweldige afscheidskus na afrekenen en ook daarna in de bar altijd als ze langs liep even gedag zeggen met knipoogje.

  7. Onderstaande 8 leden hebben Deantje bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (21 juli 2016),Hades (23 juli 2016),Hooker lover1 (29 augustus 2017),Kwakje (22 juli 2016),licky luke (21 juli 2016),Mr Bluenose (21 juli 2016),sofaking (21 juli 2016),waterrat (27 juli 2016)

  8. #5
    Geregistreerd
    2 januari 2016
    Last Online
    4 november 2018 @ 19:33
    Berichten
    199
    Discussies
    7
    Thanks
    1.350
    Thanked
    857 in 158 posts

    Standaard

    Gisteren op zondag bij SixSens. Dani wilde graag naar de kamer met mij over paar minuten zei ze. Eerst even nog lekker aan de bar zitten tegen me aan hangen. Nou, ik had ook wel weer goesting in Dani gekregen en zei: gaan we zo doen. Had weer een uurtje GFE met haar in gedachten. Maar toen kwam er een voor mij onverwachte wending. Zowel Stacey als Sibel vroegen Dani wat in hun moederstaal, en ik kon het niet verstaan, maar wist wel dat ze het over mij hadden. Dani moest vertalen: Of ik zin had in een triootje met Dani en Sibel.
    In eerste instantie even de boot afgehouden. Maar ze hadden me snel overtuigd even afgezien nog van de te voeren prijsonderhandelingen. Even gevraagd aan welke prijsklasse ik dan moest denken (is dat per persoon dan normaal tarief, of komt er toch wat extra's bovenop). Maar bleek dan normaal tarief te zijn. Zei ik tegen Dani: beslis jij dan maar: Of 1 uur met jou of een half uur met jou en Sibel. Ze koos voor half uur met mij en Sibel. Dat tekent haar dan ook weer, goede vriendschap met Sibel, liever de centjes delen en maar de helft dan haar vriendin laten vallen. Sibel kroop meteen op de kruk rechts naast me, had ik opeens links en rechts tegen me aan in de bar een dame tegen me aan gevleid. Dat voelde me een partijtje goed zeg ;-). Even rustig onze drankjes opgedronken en toen achter deze 2 dames aan naar boven. Wel leuk dat dan veel beren al glimlachend toekijken toen we naar boven liepen, die roken al op afstand dat het een triootje ging worden volgens mij. Bij de receptie wachtend op een sleutel, werd ik nog bijna ongewild middelpunt van een lichte bitch fight. Ik stond te wachten, stootte er een voor mijn onbekende dame me aan en zei 'Hi, how are you'. Ik zei terug: 'Hi, I am good, thank you'. Maar kon de dame totaal niet plaatsen, ze keek me echter echt aan alsof ze me kende. Opeens draaide Sibel zich om, riep iets in Bulgaars tegen deze dame op luide toon, deze riep ook iets terug en Dani zei dat we naar de kamer konden en was zich kapot aan lachen. Ik vroeg , wat was dat? Had Sibel de dame blijkbaar gezegd: "Do not steal my man!". Had de dame in kwestie blijkbaar gezegd dat zij net met mij de trap op was gelopen en dat Sibel mij gestolen had. Ik dacht, WTF, ik had haar nog nooit gezien. Dat was wel even aparte ervaring.

    Tja, wat kan ik zeggen, het was eigenlijk toch nog iets te kort op mijn eerste kamergang, maar mijn god, mijn eerste trio ervaring en wat voor eentje. Man, man, man, wat heb ik genoten. Pijpen, neuken, beffen, eierlecken, tongzoenen, het hele standaard pakket kwam op tafel. Prachtig gezicht als en gevoeld als 2 dames je tegelijk aan pijpen, eierlecken zijn. Of als je eentje in cowgirl neukt dat de ander dan met je ballen speelt of je de ander dan beft. het was eigenlijk nog iets te spannend allemaal zo'n eerste trio, ik was en werd er wel bloedgeil van, maar toch niet geheel ontspannen, waardoor het met de hand nog afgemaakt moest worden. Maar ik weet zeker dat ik een volgende keer (en die gaat er komen) een stuk relaxter zal zijn en dan gaat het vaak nog veel beter en mooier. Na afloop nog in de armen van beiden even gelegen. Het zijn geen klokkijksters en hielden zich echt netjes aan de afspraak van half uur, volgens mij zaten we er zelfs minimaal 5 a 10 minuten boven. We hadden kamer 5B. Tussen 5A en 5B zit een klein houten schuifdeurtje met een gammel slotje. Dani had volgens mij gehoord (aan het kreunen???) dat op deze kamer een (of meerdere) bekenden van haar lagen. Ging ze me even stiekem die deur open maken en kijken. Ik kreeg het al even warm, hopende dat daar geen brede beer zou liggen die dit niet kon gaan waarderen en wellicht dan ook nog dacht dat ik daartoe opdracht had gegeven. Maar het werd gelukkig lachen. De dame en beer waren flink aan friemelen en konden de grap waarderen. Nog even daarna kort samen gelegen en gepraat en toen richting receptie en lockers. Aldaar beide meiden ieder 50 euro overhandigd en van beiden nog een mooie kus gekregen. Ik begreep van Dani dat ze alleen trio's doet met dames die ze goed kent en weet hoe ze zijn, in principe alleen met Sibel en Stacey. De volgende keer misschien dan maar eens een andere combinatie :-) Stacey en Dani of Stacey en Sibel :-). Ach het mag van mij ook zo weer Dani en Sibel zijn :-)

  9. Onderstaande 10 leden hebben Deantje bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 9 augustus 2016),Hades (25 juli 2016),Kwakje (26 juli 2016),licky luke (25 juli 2016),Manureva (25 juli 2016),Mr Bluenose (25 juli 2016),Ryuhayabusa (31 juli 2016),Sjeufke (25 juli 2016),sofaking (25 juli 2016),waterrat (27 juli 2016)

  10. #6
    Geregistreerd
    26 augustus 2006
    Last Online
    29 januari 2024 @ 18:16
    Berichten
    353
    Discussies
    11
    Thanks
    408
    Thanked
    175 in 61 posts

    Standaard

    Zojuist super gekamerd met Dani. GFE van het hoogste niveau wat mij betreft!

  11. Onderstaande 4 leden hebben george101 bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje ( 9 augustus 2016),goolfy69 (10 augustus 2016),licky luke ( 9 augustus 2016),Mr Bluenose (10 augustus 2016)

  12. #7
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Ik had eerder roomed met dit meisje ongeveer 16 maanden geleden en hoewel de service was ok ik besloot dat ik niet zou herhalen totdat aanwijzingen dat haar dienst had verbeterd. Deantje had zeer gratis over haar service en zo veel van mijn gewone meisjes waren op vakantie heb ik besloten om haar nog eens proberen geweest. Ik was erg blij dat ik dat gedaan heb als haar service is echt rond is veranderd en ze biedt nu wat ik zou omschrijven als een uitstekende GFE. Uitstekende TZ gevolgd door het hele lichaam kussen en een veel betere BJ startte de procedure off mooi en seks was in alle normale posities en ze heeft een goede houding en wil ervoor zorgen dat u een goede tijd (ze beseft de voordelen van herhaal aangepaste). Ik zal zeker weer te herhalen in de toekomst.

    I had previously roomed with this girl about 16 months ago and although the service was OK I decided I would not repeat until indications that her service had improved. Deantje had been very complimentary about her service and as many of my regular girls were on holiday I decided to give her another try. I was very glad that I did as her service has really turned around and she now provides what I would describe as an excellent GFE. Excellent TZ followed by all over body kissing and a much improved BJ started the proceedings off nicely and sex was in all of the normal positions and she has a good attitude and wants to ensure that you are having a good time (she realises the benefits of repeat custom). I will certainly repeat again in the future.

  13. Onderstaande 6 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 augustus 2016),Deantje (24 augustus 2016),goolfy69 (25 augustus 2016),Ryuhayabusa (25 augustus 2016),Sjeufke (24 augustus 2016),sofaking (24 augustus 2016)

  14. #8
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Na een tijdje met Pret gesproken te hebben, heb ik mijn zoektocht naar Dani voortgezet. Ik kwam haar tegen in de bar. Ik liep gelijk op haar af, want ik wilde niet dat er een andere beer er weer met haar vandoor ging. Ze stelde gelijk voor om naar een kamer te gaan. Ik was wel toe aan een kamer, maar ik vind het vaak leuker en prettiger om even vooraf een praatje met een dame te hebben. Maar goed, ik haar gevolgd naar een kamer. Gelukkig een kamer met airco Dani trof de nodige voorbereidingen en we gingen vervolgens samen op bed liggen. We begonnen met tongzoenen en elkaar te strelen. Ze heeft een heerlijke kont, die lekker in de hand ligt. Dani zoent lekker en heeft heerlijke volle lippen. Het tongen voelde lekker, maar miste net dat beetje om het perfect te noemen. Het kan zijn als je haar wat langer kent, ze zich meer laat gaan. Verder niets aan te merken op haar tongzoen kwaliteiten. Als elke dame minimaal het niveau haalde van Dani, zou ik nooit meer klagen over slecht zoenende dames. Nee, wat dat betreft zit zij op meer dan boven gemiddeld.

    Ondanks de airco kreeg Dani mij goed warm door tongzoenen. Ze duwde me op mijn rug en begon mijn lichaam ze zoenen, mijn nek, mijn tepels en ze daalde verder af. Van haar blowjob kon ik erg genieten, waarbij ik haar heerlijk derriere kon masseren en met haar poesje kon spelen. Maar ik wilde zeker haar poesje verwennen vandaag en stelde dit voor. Ze ging liggen met haar benen in de lucht en begon haar zachtjes te likken. Het was wel lastig om haar te likken, zeker toen ze steeds haar benen bij elkaar hield. Ik weet niet of Dani het lekker vind dat ze gelikt wordt. Ik heb het haar ook niet gevraagd. Ook heb ik haar benen niet in een andere positie geduwd om haar beter te kunnen likken. Uiteindelijk zijn we verder gegaan met waar we mee begonnen waren, tongzoenen, knuffelen en daarna weer een blowjob. Toen ik weer op volle sterkte was, stelde ik voor om haar in doggie te nemen. Het condoom werd omgelegd en ze kwam met haar mooie ronde achterwerk voor me staan. Alleen al van dat aanblik werd ik al super geil. Ik heb haar een tijdje in doggie genomen. Eerst rustig en daarna het tempo opgevoerd. Steeds sneller en harder tot ik het niet meer hield en intens in haar kwam.

    Na de daad even bij komen. Nu had ik voor het eerst echt de mogelijkheid om het haar een praatje te maken en we hadden een bijzonder leuk gesprek. Ik ben benieuwd hoe de kamergang zou zijn geweest als ik in de bar eerst een half uurtje met haar gesproken had. Begrijp me goed, met de seks was niets mis, maar omdat we elkaar nog niet kenden, hadden we nog geen klik. Die klik begon nu wel een klein beetje te komen. Ze stelde zelfs voor om samen te douchen en na het douchen nog een koffie samen te drinken, wat we ook deden in de bar. Daar gaf ze me nog een “prive” showtje aan de danspaal, waarbij ze heerlijk met haar kont twerkte. Wat heerlijk om te zien. Op de sofa in de bar gaf ze me nog een paar (tong)zoenen en deze begonnen al net even iets sensueler te voelen dan op de kamer. Na goed een half uur namen we afscheid van elkaar.

    Naam: Dani
    Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels
    Leeftijd: 23
    Haarkleur: Blond
    Lengte dame: 1,67 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup
    Service: PZC, NMC, 69, TZ
    Presales: -/10 (helaas waren die er niet)
    Aftersales: 10/10
    Cijfer: 8,5 (maar ik heb het vermoeden dat bij een volgend bezoek dit een 9 of hoger gaat worden)

  15. Onderstaande 8 leden hebben Taylor bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (28 augustus 2016),Deantje (28 augustus 2016),Kwakje (28 augustus 2016),Mr Bluenose (29 augustus 2016),pret (28 augustus 2016),Ryuhayabusa (28 augustus 2016),Sjeufke (28 augustus 2016),sofaking (28 augustus 2016)

  16. #9
    Geregistreerd
    7 april 2013
    Last Online
    29 maart 2023 @ 12:53
    Berichten
    148
    Discussies
    7
    Thanks
    30
    Thanked
    73 in 44 posts

    Standaard

    Zo te lezen heeft Dani veel bijgeleerd. Toen ze net in Ss werkzaam was heb ik met haar gekamerd. Leuke meid, maar service liet te wensen over. Door bovenstaande lovende recencies mag ze naar de herkansing.

  17. Onderstaande 2 leden hebben Frank-de bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (29 augustus 2016),Mr Bluenose (29 augustus 2016)

  18. #10
    Geregistreerd
    2 januari 2016
    Last Online
    4 november 2018 @ 19:33
    Berichten
    199
    Discussies
    7
    Thanks
    1.350
    Thanked
    857 in 158 posts

    Standaard

    Daarna een douche en weer de bar in. Me voorgenomen voor kamergang 2 echt met bekende(n) met hoog service gehalte. Wilde geen risico op wederom een slechte kamergang. Tijdje gezeten en toen kwam mijn ‘vriendinnetje’ Dani naar binnen met Stacey. Dani had me nog niet gezien, maar toen ze me zag gelijk naar me toe. Waar ik de afgelopen 2 maanden was geweest? Inderdaad niet in SixSens. Even wat gekletst en ze vroeg of ik zin had in een kamergang met haar en Stacey. Omdat Stacey sowieso nog op mijn todo lijstje stond, dacht ik: dan maar 2 vliegen in een klap ;-). Wel zei ik dat ik nog even wat tijd nodig had na kamergang 1. Dat was geen probleem, ze gingen wat eten en zouden daarna terugkeren in de bar.

    In de bar nog een half uur gezeten. Flink gelachen want er vlogen wat hilarische opmerkingen over en weer tussen beren. Ik zag op een gegeven moment Dani en Stacey de trap af komen, en net op dat moment hing er een andere dame om mijn nek. Ze bleek Mickey te heten, zoals in Mickey Mouse. Ze had gelijk haar armen om me heen en om mijn hoofd. Het duurde even voordat het bij haar doordrong dat ik reeds een afspraak had. Dani was het van een afstandje aan het bekijken met Stacey. Die had me vermoord als ik met Mickey was weggelopen, hahaha. Uiteindelijk Mickey dan toch definitief weten af te wimpelen, waarna Dani en Stacey gelijk naast me kwamen zitten op de krukken.

    Stacey is wel een aparte, die maakt veel grapjes, maar omdat ik haar nog niet kende en ze enorm serieus kan kijken bij het grappen grollen, drong het altijd even later pas door dat het grapjes waren. Dat vermelde ze dan paar seconden later met een lachend gezicht. Die ken ik dus nu beter, dus daar trappen we niet meer in bij volgende bezoekjes .

    Vervolgens naar de kamer getogen voor een triootje met Dani en Stacey dus. Geweldige kamergang, met alles erop en eraan in een half uurtje. Twee zeer sympathieke meiden en nooit gezeik over tijd of geld met deze dames. Op en top professionals. Mijn eerste triootje was paar maanden terug met Dani en Sibel. Nu dus met Dani en Stacey. Allemaal top. De dag toch nog goed en SixSens waardig afgesloten.

  19. Onderstaande 7 leden hebben Deantje bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (14 oktober 2016),Hades (10 oktober 2016),Manureva (10 oktober 2016),Mr Bluenose (10 oktober 2016),Ryuhayabusa (10 oktober 2016),Sjeufke (10 oktober 2016),YYadict (10 oktober 2016)

  20. #11
    Geregistreerd
    2 januari 2016
    Last Online
    4 november 2018 @ 19:33
    Berichten
    199
    Discussies
    7
    Thanks
    1.350
    Thanked
    857 in 158 posts

    Standaard

    Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...202#post535202
    Toch eerst nog eens een rondje gelopen en toen ik terug kwam in de bar zat daar Dani. Ik werd gelijk hartelijk begroet. Even bijgepraat met haar, ze was op vakantie terug naar Bulgarije geweest. Even lekker wat gekeuveld en gedronken met haar. Maar toen werd het toch echt kamer tijd. Bovenin het oude gedeelte een kamertje gescoord. Ik moet zeggen, een heerlijk uurtje met Dani gehad. Alles weer erop en eraan. Bij de voorganade kamergang met haar (trio met Stacy) had ze na afloop nog ‘boos’ gemeld “you never licked my pussy, why? I can assure you I’m clean and fresh!”. Was er op dat moment gewoon even niet van gekomen in heetst van de strijd dus beloofde gelijk dat ik dat “next time” zeker zou doen. En aldus geschiedde dit uurtje Ze had er blijkbaar zelf ook enorm zin in, het was haar eerste kamer van de dag en na een zalig standje 69 wederom zoenend en ik haar vingerend. Zij vervolgens weer pijpend en ik haar tepels knedend. Daar werd ze blijkbaar zo heet van dat ze opeens op haar rug/zij naast me ging liggen, mijn rechter middel vinger in haar poesje stopte en dirigeerde waar het opeens een enorme sop partij was. Ze commandeerde haar klaar te vingeren en me onderwijl heftig zoenend. Dit spel ging zo’n 10 minuten door, ze leek er echt van te genieten en vertelde dat ook na afloop (uiteraard voor wat het waard is….). Daarna in diverse standjes geneukt en in missionaris vanuit mijn tenen afgeschoten.

    Haar vorige individuele sessies had ik gewaardeerd op een 8,5. Dit was een 9, absoluut! Compleet vermoeid moest ik even bijkomen. Ze kroop tegen me aan en hebben ze nog even rustig elkaar strelend gelegen. Het uur was op een gegeven moment om, maar ze zei: “we can relax here for some more minutes, I do not want to go to the bar yet, no charge”. Hebben we daar schat ik zeker nog een 15 minuten gelegen en daarbij nog wat leuk gepraat. Ze begon me uit haar zelf wat verhalen te vertellen wat zij (en ook andere dames) wel eens meemaakten. Van asociale, respectloze, hygiëneloze klojo’s tot ook heren die blijkbaar alleen de uren de kamer op willen om alleen over hun privé problemen te praten met een fles champagne. Ik hoorde enkele bizarre (voorbeeld) verhalen.

    Na deze 15 minuten met haar gedouched en naar de lockers. Daar het uurtje afgerekend. Ze wilde absoluut niets extra’s voor de additionele 15 minuten, alleen de belofte dat ik nog eens met haar zou kameren bij een van mijn volgende bezoekjes. Nou, dat was ik sowieso van plan, dus die belofte gedaan. Ze vroeg vervolgens of ik nog met haar aan de bar wou gaan zitten, zou ze een sigaretje gaan roken en kon ik een drankje drinken. Aldus geschiedde.

  21. Onderstaande 4 leden hebben Deantje bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (22 januari 2017),Manureva (30 januari 2017),Mr Bluenose (23 januari 2017),Sjeufke (22 januari 2017)

  22. #12
    Geregistreerd
    2 januari 2016
    Last Online
    4 november 2018 @ 19:33
    Berichten
    199
    Discussies
    7
    Thanks
    1.350
    Thanked
    857 in 158 posts

    Standaard

    Kamergang 2 (60 minuten) maandag 23 januari: Dani
    Ook hier heb ik weinig aanvullingen op in vergelijking met eerdere berichten/recensies. Dani is zoals gezegd een zeer sympathieke intelligente meid die weet waar ze mee bezig is en waarom. Dani heeft ook altijd een zeer goed basis service nivo (8) en als er wederzijds een klik is gaat dat nivo nog wat hoger. Ook dit keer een heerlijk kameruurtje van hoog nivo. Alle standaarden weer erop en eraan en de eitjes werden beiden ook dit keer weer even oraal verwend. Top kamertje, weer voor herhaling vatbaar. Ze zal me zeker weer terugzien.

  23. Onderstaande 4 leden hebben Deantje bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (30 augustus 2017),Manureva (30 januari 2017),Mr Bluenose (24 januari 2017),Sjeufke (24 januari 2017)

  24. #13
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Mijn derde sessie met Dani en het was zeker zo goed als de tweede sessie, zo niet beter. We hadden een grapje in de bar over de verslagen die ik voor haar had achtergelaten en ze schold me voor het eerste verslag waarin wordt gesteld dat haar dienst als ondermaats voor de SS en dat zou ik niet uit dat een herhaling als er aanwijzingen zijn dat ze had verbeterd. Verslagen van Deantje en anderen aangegeven dat dit het geval was, zodat ik de stoute schoenen weer had genomen en haar prestaties was zo verbeterd dat het was alsof dag en nacht. Ze gaf toe dat ze in haar vroege dagen en dat mijn eerste review slecht was geweest (ook mijn tweede) waren waarschijnlijk meer dan redelijk. Hoe dan ook het was buiten naar de kamer opnieuw voor onze derde ontmoeting en ook dit was een uitstekende prestatie van Dani (ze is een heel mooi meisje) met veel zoenen en BJ en leuke sex in alle posities, in het bijzonder met mij in achter haar aan het eind van het bed naar haar te kijken in de spiegel kijken en het spelen met haar fantastische kont! Een zekere herhaling in de toekomst weer!

    My third session with Dani and it was certainly as good as the second session if not better. We had been joking in the bar about the reports I had left for her and she berated me for the first report which stated that her service as below par for SS and that I wouldn't rule out a repeat if there was evidence that she had improved. Reports from Deantje and others indicated that this was the case so I had taken the plunge again and her performance was so improved that it was like night and day. She admitted that she had been poor in her early days and that my first review (also my second) were probably more than fair. Anyway it was off to the room again for our third encounter and again this was an excellent performance from Dani (she is a very pretty girl) with great kissing and BJ and nice sex in all positions, particularly with me in behind her at the end of the bed watching her in the mirror and playing with her fantastic ass! A certain repeat in the future again!

  25. Onderstaande 5 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (30 januari 2017),forgetskinnyletsgetfatty (30 januari 2017),licky luke (30 augustus 2017),Manureva (30 januari 2017),Sjeufke (30 januari 2017)

  26. #14
    Geregistreerd
    2 januari 2016
    Last Online
    4 november 2018 @ 19:33
    Berichten
    199
    Discussies
    7
    Thanks
    1.350
    Thanked
    857 in 158 posts

    Standaard

    Dani:

    Uit het algemene verslag:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...898#post541898

    Na de wedstrijd nog even in de whirpool gaan liggen en vervolgens douchen, verfrissen en naar de bar om eens te kijken of we iemand konden vinden voor ronde 2. Toen ik met Crystal eerder in de bar aan het praten was voor onze kamergang, werd ik ook al begroet door Dani die net binnen was gekomen. Ik dacht eens kijken of ze er nog is en eventueel beschikbaar, anders mijn pijlen maar eens richten op iemand anders. Ik zat tijdje in de bar en dacht Dani opeens te zien binnen te lopen. Ze ging onder het grote scherm zitten, was wat donker daar dus ik kon het niet goed zien vanaf de andere kant van de bar. Totdat ze me ontwaarde en een glimlach tevoorschijn toverde. Toevallig stond er net een beer naast me op van zijn kruk en paar seconden later had Dani zich na een begroeting met me neer gezet.

    Samen wat gedronken en gepraat een half uurtje schat ik. Toen zijn we maar eens vlug naar een kamer vertrokken. Ik vind het een uiterst sympathieke, vriendelijke, correcte meid. Voor mijn gevoel klikt het gewoon altijd met haar. De kamergang was de beste die ik met haar gehad heb. Ze stond op een 9,0 maar deze ging naar een 9,5. Alle standaarden erop en eraan. Ook pure GFE. Ze genoot er op een gegeven moment ook zelf van en hebben een heel goed uurtje met elkaar doorgebracht. Het was toch nog blijkbaar iets te kort op kamergang nummer 1 van die dag, die ook zeer intens was. Derhalve heb ik het wel even zelf met de hand af moeten maken, maar dat lag zeker niet aan Dani, dat was ik zelf schuld door te geringe recuperatie. Maar een topkamertje. Dani: thanks, I enjoyed your company very much as always!

    Na de kamergang afgerekend te hebben en Dani bedankt voor bewezen dienst, besloten om ook maar eens gebruik te maken van het diner buffet. Keuze was uit kip en goulash, rijst of aardappelkroketjes en groenten mix. Gekozen voor de goulash met aardappelkroketjes. Smaakte voortreffelijk, me zelfs nog een 2e bordje dan maar opgeschept. Voortreffelijk! Net toen ik bijna klaar was met eten kwam Dani ook restaurant binnen en ging ook eten. Omdat ik na het eten naar huis ging, gelijk afscheid daar van haar genomen en hopelijk weer tot een volgende keer. Voor de fanclub: Waarschijnlijk nog maar paar kansjes met haar, in mei (2017 dus) lijkt ze te gaan stoppen en zijn haar doelen bereikt als het goed is. Voor haar fanclub wellicht iets minder nieuws natuurlijk, maar voor haar zelf hoop ik dat het haar lukt. Gun haar echt het beste voor de toekomst.

  27. Onderstaande 5 leden hebben Deantje bedankt voor deze bijdrage:

    forgetskinnyletsgetfatty ( 1 maart 2017),Lesyeux ( 1 maart 2017),licky luke (30 augustus 2017),Mr Bluenose ( 1 maart 2017),Sjeufke ( 1 maart 2017)

  28. #15
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Just had a great room with the lovely Dani. Might have to have another on Saturday! She is going home for 12 days on the 9th March so I might have to sneak another room in! :-)

  29. Onderstaande 4 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero ( 2 maart 2017),Deantje ( 2 maart 2017),licky luke (30 augustus 2017),Sjeufke ( 2 maart 2017)

  30. #16
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Ik had een ontmoeting met Dani op mijn bezoek op 1 maart en het was opnieuw een uitstekende tijd in de kamer. prestaties van Dani's gaat gewoon van kracht tot kracht en ze is uitgegroeid tot de rol van een goede service provider. Haar BJ is nu erg goed met veel variatie en oogcontact en het is een waar genoegen om te spelen met haar stevige borsten en mooie grote kont. Geen haast en een goede houding binnen en buiten de kamer betekenen dat Dani zal zijn op mijn repeat lijst weer zeer binnenkort.

    I had a meeting with Dani on my visit on the 1st of March and it was again an excellent time in the room. Dani's performance just goes from strength to strength and she has grown into the role of a quality service provider. Her BJ is now very good with plenty of variation and eye contact and it is a real pleasure to play with her firm breast and nice sized ass. No rush and a good attitude inside and outside the room mean that Dani will be on my repeat list again very soon.

  31. Onderstaande 3 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje ( 3 maart 2017),licky luke (30 augustus 2017),Sjeufke ( 4 maart 2017)

  32. #17
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Mijn tweede kamer met Dani in 3 dagen en het vrijwel volgde dezelfde cursus als de eerste (Als je een formule die je leuk vindt er lijkt weinig behoefte om het te veranderen). We hadden een goede lange babbel in de bar alvorens over te gaan naar de kamer voor een mooie periode van GFE en ontspanning. Alle diensten die ik verplicht werden uitgevoerd met haar gebruikelijke goede humor en vaardigheid. Ik zal ongetwijfeld herhalen toen ze later deze maand komt terug van haar korte vakantie.

    My second room with Dani in 3 days and it pretty much followed the same course as the first (If you find a formula you like there seems little need to change it). We had a good long chat in the bar before proceeding to the room for a nice period of GFE and relaxation. All the services that I required were performed with her usual good humour and skill. I will no doubt repeat when she comes back from her short holiday later this month.

  33. Onderstaande 3 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje ( 5 maart 2017),licky luke (30 augustus 2017),Manureva ( 5 maart 2017)

  34. #18
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard Dani (Bulgaarse)



    DANI (Bulgaarse)
    Leeftijd : 23 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Bovenlip
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PZC, PMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren
    Extra info :





  35. Onderstaande leden hebben Taylor bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (21 maart 2017)

  36. #19
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Zaterdag 4 maart

    Na mijn klungelige ontbijtje ben ik gelijk Dani gaan opzoeken. Ze zat aan de bar met een paar Bulgaarse vriendinnen. Er kwam gelijk een grote lach op haar gezicht toen ze me zag en voor ik het wist gaf ze me een paar heerlijke zoenen. Met Dani even een tijdje bijgekletst en ondertussen wat in het rond gekeken. Er liepen wat “nieuwe” dames rond. 1 van deze dames was Monika (ex-Babylon). Een andere dame die me opviel was Janice (ex-Happy Garden). Haar had ik een week of 2 geleden nog gezien en zelfs gesproken in Happy Garden en nu dus werkzaam in Sixsens. Het viel me in Happy Garden al op dat ze veel aan het jagen was daar, maar niet echt succesvol... Misschien dat ze meer geluk heeft hier in Sixsens... Zal ze het wel op een andere manier aan moeten pakken...

    Het werd tijd dat Dani en ik een kamertje gingen nemen. Ik had haar de vorige keer beloofd dat we een kamer met jacuzzi zouden nemen, maar ik wilde eerst een “normale” kamer. Ik zei tegen haar dat we later op de avond een kamer met jacuzzi zouden nemen en dat was geen probleem. Op de kamer was het zoals altijd met Dani perfect. We voelen elkaar goed aan en ze voelt zich altijd erg op haar gemak. Dat maakt het altijd wel bijzonder.

    Later op de avond met haar dus een kamer met jacuzzi genomen. Vooraf hebben we aan de bar een tijdje met elkaar gesproken onder het genot van een Bacardi-cola. Bacardi Razz in dit geval, wat wel apart smaakte, fruitig. Ben meer de klassieke Bacardi gewend of de Carta Oro en de Oakheart, wat kruiderige varianten, maar deze Razz versie smaakte lekker fris. We hebben elk nog een glas meegenomen op de kamer. Tijdens deze kamergang was Dani uitermate ontspannen en relaxt. Niet dat ze anders gestrest is of zo, maar nu merkte ik dat ze zich helemaal aan het ontspannen was. Misschien wel de beste kamergang die ik ooit met haar heb gehad. Deze sessie was in elk geval de langste sessie met Dani tot nu toe.

    Aan het eind van de avond heb ik nog een laatste sessie met haar gehad. Ik had haar die belooft aan het einde van de 2e sessie. Gedurende de avond werd ik wat vermoeid en ben ik wat gaan uitrusten in de “Marokkaanse” ruimte. Toen ik daar een tijdje lag, zag ik toevallig Dani een beetje paniekerig voorbij lopen richting de kleedruimte. Ik ben haar achterna gegaan en toen ze me zag, kwam ze met een lach naar me toe. Ze was me aan het zoeken en omdat ze me niet kon vinden dacht ze dat ik misschien stiekem naar huis was gegaan. Ik vertelde haar dat ik niet zo in elkaar zit en dat ik alleen even wat aan het uitrusten was. Dit was het enige moment van de dag, waarop ik Dani een beetje nerveus heb gezien. De rest van de tijd was ze uitermate ontspannen, zeker in mijn aanwezigheid.

    Tussen de kamers door heb ik regelmatig nog even met Dani kort een praatje gemaakt, zonder dat ik haar stoorde met haar werkzaamheden. En na elke sessie nam ze tijd om even samen uitgebreid te douchen. Alles ging op een rustig tempo, dus geen gehaast. Dat maakt haar erg bijzonder.

    Naam: Dani
    Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels
    Leeftijd: 23
    Haarkleur: Blond
    Lengte dame: 1,67 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup
    Service: PZC, NMC, 69, TZ
    Presales: 5/5
    Aftersales: 5/5
    Cijfer: 5++/5

  37. Onderstaande 2 leden hebben Taylor bedankt voor deze bijdrage:

    goolfy69 (22 maart 2017),Mr Bluenose (25 maart 2017)

  38. #20
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 17:24
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.675
    Discussies
    127
    Thanks
    11.979
    Thanked
    18.388 in 6.026 posts

    Standaard

    Je bent wel serieus onder de indruk van Dani zo heb ik de indruk: In het reeds bestaande draadje over haar, had je in augustus vorig jaar zelfs nog iets geschreven...

    Ik heb haar bijna een jaar voor Veronika aangezien en zelfs nu ze er allebei rondlopen zie ik het verschil bijna niet.
    Hun rollenspel van zusjes spelen zij dan ook met verve !
    En Garde

  39. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (25 maart 2017)

  40. #21
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Tja, zusjes zijn het zeker niet, al hebben ze het mij wel proberen wijs te maken. Met ruggespraak van KanariePiet kon ik deze 'waarheid' de kop in drukken. Niettemin mogen het van mijn gerust zusjes zijn in de wereld van illusie.......

    Hoe heet die ijsbeer ook al weer die zo onder indruk is van Sonja, Sonia, Zonja, Zonia............ Sorry, ik ben het ff kwijt
    Gelukkig is de Duitse Michelle al sinds eind 2014 buiten beeld.....#koekjevaneigendeeg

  41. Onderstaande 3 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (21 maart 2017),Eddy_V (21 maart 2017),Mr Bluenose (25 maart 2017)

  42. #22
    Geregistreerd
    23 februari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 18:54
    Berichten
    397
    Discussies
    9
    Thanks
    1.030
    Thanked
    1.626 in 322 posts

    Standaard

    FAKE NEWS!!! Fake news! Foei, Sjeufke, hoe kunde ge da nou schrijven... "zusjes zijn het zeker niet".... Dani heeft mij bij mijn laatste bezoek nog "danig" op het hart gedrukt, dat dat niet openbaar mag worden!

  43. Onderstaande 3 leden hebben Lesyeux bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (21 maart 2017),Eddy_V (21 maart 2017),Mr Bluenose (25 maart 2017)

  44. #23
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 17:24
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.675
    Discussies
    127
    Thanks
    11.979
    Thanked
    18.388 in 6.026 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Hoe heet die ijsbeer ook al weer die zo onder indruk is van Sonja, Sonia, Zonja, Zonia............
    Heeft die dreumes een zusje ??????
    Hoe heet ze en waar vind ik haar????
    Ik zie maar één topic over Sonia, maar ik maak met alle soorten van genoegen nog een tweede topic over haar aan !
    En Garde

  45. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (21 maart 2017)

  46. #24
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Dani is wel de mooiste en de leukste van de 2 "zusjes" Dit weekend is ze weer terug is Sixsens. Over een paar weken ga ik haar zeker weer bezoeken.

  47. Onderstaande leden hebben Taylor bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (22 maart 2017)

  48. #25
    Geregistreerd
    2 januari 2016
    Last Online
    4 november 2018 @ 19:33
    Berichten
    199
    Discussies
    7
    Thanks
    1.350
    Thanked
    857 in 158 posts

    Standaard

    Zie ook: https://www.ijsberenforum.com/forum/...839#post549839

    Dani
    Vervolgens maar direct richting bar gelopen en ik was nog geen 5 meter van de locker ruimte richting bar of 3 dames liepen richting locker ruimte. Een van hen was Dani. Ze zag me meteen en begroette me hartelijk. Ze zei gelijk dat ze me al verwachtte omdat een andere klant van haar dat reeds vorige week vermeld had. Ze bleek vandaag extra vroeg begonnen te zijn voor haar doen, omdat ze weet dat ik normaal al tegen 12 uur arriveer. Maar vandaag dus later i.v.m. werk. Ze had al de hoop opgegeven dat ik nog zou komen, ze was al dikke 3 uur aan het wachten, maar ze was blij me toch te zien. Ze vroeg of ze over een minuut of 10 me bij de bar zou aantreffen en bij me mocht komen zitten. Uiteraard! Ik ben vervolgens aan de bar gaan zitten en drankje besteld. Ik schat een stuk of 15 beren en ook 15 dames op dat moment in de bar. Dani kwam een kleine 15 minuten later binnen en kwam naast me zitten. We hebben denk ik een dik half uur wat liggen kletsen en tegen 17 uur zijn we toch maar eens een kamertje gaan opzoeken.

    De sleutel werd gehaald en we zijn vervolgens naar het oude gedeelte vertrokken. Ik merkte aan mezelf dat ik een lichte hoofdpijn had en me op de een of andere manier niet helemaal 100% fit voelde. Leek wel of ik nog teveel adrenaline/werkstress in mijn hoofd had zitten en ik nog niet afgeschakeld had op de een of andere manier. En dat Deantje junior ook zich niet zo spontaan meldde als normaal. Dani haalde deze kamergang het niveau dat ze in onze beste kamergang ooit had gehaald (9,5 out of 10). Het was een heerlijk GFE uurtje met alle standaarden erop en eraan. Echt top en ook zij leek te hebben genoten. Jammer genoeg was ik niet helemaal 100% fit vandaag en leek er met name toen het condoom er eenmaal om was bij het neuken geen gevoel meer in Deantje junior te zitten en mijn hoofd was ook niet geheel leeg. Resulterend dat ik zelf met eigen hand alleen nog maar tot afschieten kon komen.

    Het was verder een topkamertje en top performance van Dani. Mijn eigen prestatie was helaas wat minder, maar ik hoop me binnenkort weer eens goed te revancheren bij haar. Deze dame zal me zeker nog vaker terugzien. Heel aardig in de omgang, leuke gesprekken, als je haar respect geeft krijg je er veel voor terug. Soms klikt het gewoon een beetje met een dame. Dani, hope to see you again, and I hope to be in better shape then.

  49. Onderstaande 6 leden hebben Deantje bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (15 april 2017),keesboz ( 5 januari 2019),Manureva (15 april 2017),Mr Bluenose (15 april 2017),Sjeufke (16 april 2017),sofaking (15 april 2017)

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19.

  FKK Artemis 468*60