Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13

Discussie: Miruna (Bulgaarse)

  1. #1
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 01:22
    Berichten
    1.167
    Discussies
    84
    Thanks
    789
    Thanked
    1.635 in 664 posts

    Standaard Miruna (Bulgaarse)



    Miruna (Bulgaarse)
    Leeftijd : 22 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Bovenlip, Neus
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Körperbesamung
    Extra info : Het is een andere Miruna dan waar kanariepiet vorig jaar over schreef





  2. #2
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 01:22
    Berichten
    1.167
    Discussies
    84
    Thanks
    789
    Thanked
    1.635 in 664 posts

    Standaard

    *lemiers/vaals, rijksweg 1, Miruna

    Dit is niet de Miruna waar al een ander topic over is. Deze Miruna zal nu ca 3 maanden in Sixsens werken. Miruna is 22 Jr, Bulgaars en 1.60m groot. Ze heeft zwart middellang haar en een heerlijke kont. Ze heeft cup 70 a. Ze heeft een neuspiercing en een piercing boven haar lip. Ik kan niet zeggen dat het de knapste is die er rondloopt maar ze wist me toch te trickeren door steeds in mijn buurt te blijven. Ze had donkere make up , het was bijna richting het gothic aan. Haar figuur is erg mooi, gezichtje voor mij iets minder. Maar door het contrast hoe ruig ze eruit zag en hoe lief ze overkwam maakte me nieuwsgierig. Beneden was het TZ voorzichtig, op de kamer werd dit iets beter. NMC erg lekker in cow,missio en doggy was erg lekker met haar. Pzc deed ze ook heerlijk. Ik ben heerlijk op haar borsten klaargekomen.100% herhalingsgevaar.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 30 april 2015 om 15:57

  3. #3
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.635
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.265 in 5.180 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjeppah Bekijk bericht
    *lemiers/vaals, rijksweg 1, Miruna

    Dit is niet de Miruna waar al een ander topic over is. Deze Miruna zal nu ca 3 maanden in Sixsens werken.
    Opmerkelijk want van deze Roemeense Miruna is nog op 5 april door nlnu uitgewandeld een paspoort aangemaakt.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...28Roemeense%29
    We houden het maar op 2 verschillende dames maar dan wel met wel dezelfde naam.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. #4
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 01:22
    Berichten
    1.167
    Discussies
    84
    Thanks
    789
    Thanked
    1.635 in 664 posts

    Standaard

    Gisteren weer met Miruna twee keer op de kamer geweest. Even een rectificatie op mijn eerste recensie . Ze heeft cup 75 B en gisteren zei ze 19 jaar ipv 22 jaar te zijn. Deze cupgrootte heb ik hoogstpersoonlijk zelfs gecontroleerd . Laten we haar leeftijd maar voor het gemak houden op tussen de 19 en 22 jaar.
    Ze heeft een volmaakt lijfje en heerlijke borsten met mooie tepels. Gisteren was ze soms een beetje speels/kinderachtig hetgeen niet echt mijn ding is. TZ was weer goed, PZC en NMC was zeer goed. Anaal en FT horen niet tot haar servicepakket.

  5. Onderstaande 2 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (14 mei 2015),Mr Bluenose (15 mei 2015)

  6. #5
    Geregistreerd
    27 mei 2015
    Last Online
    30 december 2016 @ 07:14
    Berichten
    16
    Discussies
    0
    Thanks
    5
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Dat speels/kinderachtig kan ik volledig beamen. Personal opinion: prachtige looks maar bewonder ze in de bar & daarmee heb je 't ook gehad.

    Verder wel een correcte service.

  7. #6
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 01:22
    Berichten
    1.167
    Discussies
    84
    Thanks
    789
    Thanked
    1.635 in 664 posts

    Standaard

    Gisteren weer met Miruna twee keer op de kamer geweest.*
    Ze heeft een volmaakt lijfje en heerlijke borsten met mooie tepels. Ze is wel iets aangekomen waar ze blij mee is. Dit geeft haar nu een vrouwenlichaam ipv een meisjeslichaam. Ze blijft soms een beetje speels/kinderachtig hetgeen niet echt mijn ding is en mijn concentratie die ik af en toe nodig heb niet ten goede komt. Een ander nadeel is dat ze erg jaloers is wat gisteren ook leidde tot een echte girlfight om mij. Gelukkig was dit niet fysiek en bleef het Tot schelden beperkt al moest ik er wel even tussen gaan staan. Nooit geweten dat ik nog steeds zo'n goddelijk lichaam had of zouden het toch gewoon mijn eurootjes zijn waren deze meiden om streden. ;-) Dit had het gevolg dat Miruna me vanaf dat moment negeerde maar toch volgde en in de gaten hield tot in het restaurant toe. Ze riep me verschillende toe dat ze niet meer zou praten met me. Later opde avond trok ze me naar zich toe om het goed te maken met me. Hygiëne is erg belangrijk voor haar wat ik alleen maar toe kan juichen. TZ en PZC was weer goed, NMC was weer lekker.
    Anaal en FT behoren niet tot haar servicepakket.

  8. Onderstaande leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    Cat (30 mei 2015)

  9. #7
    Geregistreerd
    7 maart 2014
    Last Online
    3 november 2023 @ 12:43
    Berichten
    402
    Discussies
    4
    Thanks
    861
    Thanked
    574 in 206 posts

    Standaard

    Volgens mij ben ik haar afgelopen zaterdag een paar keer tegen haar mooie lijf aangelopen. Ze stelde zich ook voor als Miruna, maar ik heb begrepen dat er 2 Miruna´s rondhuppelen in SS. Klopt het dat als ze lacht er een beetje tandvlees tevoorschijn komt. Niet storend trouwens, heeft een leuk lachebekkie...

  10. #8
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 01:22
    Berichten
    1.167
    Discussies
    84
    Thanks
    789
    Thanked
    1.635 in 664 posts

    Standaard

    Op haar verjaardag een kamer met Jacuzzi genomen. Ik ben zelf wel eens in betere vorm geweest maar de kamergang viel tegen. Het was verre van de kamergangen van voorheen. Maar zoals gezegd dat zal ook gedeeltelijk aan mij hebben gelegen. Wat ook niet positief op mijn mood werkte dat ze erg zeurde en op mijn gevoel probeerde te spelen. Voorlopig clubben maar dan wel even een tijdje zonder Miruna doorbrengen.

  11. #9
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 01:22
    Berichten
    1.167
    Discussies
    84
    Thanks
    789
    Thanked
    1.635 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cat Bekijk bericht
    Volgens mij ben ik haar afgelopen zaterdag een paar keer tegen haar mooie lijf aangelopen. Ze stelde zich ook voor als Miruna, maar ik heb begrepen dat er 2 Miruna´s rondhuppelen in SS. Klopt het dat als ze lacht er een beetje tandvlees tevoorschijn komt. Niet storend trouwens, heeft een leuk lachebekkie...
    Dat is deze Miruna. Ze is net 20 jaar geworden

  12. Onderstaande leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    Cat ( 4 juni 2015)

  13. #10
    Geregistreerd
    14 juni 2015
    Last Online
    21 december 2019 @ 17:30
    Berichten
    47
    Discussies
    1
    Thanks
    159
    Thanked
    45 in 17 posts

    Standaard

    Me laten overhalen om met haar te kameren. Mooie meid, correcte afspraken, vriendelijk, vlot, eerlijk, maar alles oppervlakkig. Vlug effe zoenen, kusjes geven, me effe pijpen, wat niet super was, en dan direct, you wanna fuck.....ze had problemen om het condoom te vinden in haar tas, prutsen om condoom om te doen met gevolg dat mijn zin over was. Schuchtere poging van haar om te proberen hem terug stijf te krijgen, wat ze niet erg goed deed en natuurlijk lukte dit ook niet meer. Toen nog 5 minuten over en vermits ik niet wilde verlengen is er niks meer gebeurd. Waarschijnlijk kamer ik niet meer met haar, hoewel iedereen verdient een 2de kans, dus nooit, nooit zeggen

  14. Onderstaande 2 leden hebben PC69 bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (15 juni 2015),Oudebelg (16 juni 2015)

  15. #11
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    23 april 2024 @ 23:38
    Berichten
    746
    Discussies
    38
    Thanks
    1.737
    Thanked
    1.927 in 381 posts

    Standaard

    Wat een leuke meid. Meruna, 22 jaar (zei ze tegen me), een mooie figuur, slank, prachtige billen, lekker b-cup borsten, een plaatje. En wat een smile. Ze spreekt heel redelijk engels en het is leuk om met haar te praten. Onderhoudend en dan steeds met die prachtige smile. Na pakweg twintig minuten had ze nog steeds geen kamervraag gesteld. Snel nadat we neerstreken in een van de ligbanken in de bar besloten we dan toch maar naar een kamer te gaan. Ik was zo verrukt van haar dat ik mijn gepland half uurtje maar meteen verving voor een uur. Daar heb ik geen spijt van gehad. Ik heb een gezellig, onderhoudend uurtje met haar doorgebracht met oh ja, ook nog wat sex er tussendoor. Ze heeft me aangenaam gepijpt, niet top maar wel lekker, en elke weer opnieuw ter voorbereiding voor weer een ander standje. Doggy is uiteraard prachtig met die billen van haar. Die overigens ook aangenaam zijn te beroeren bij een 69-standje met een prachtige blik in haar satijnen konijnenholletje. Cowgirl, missio, ik vond het allemaal leuk met haar, maar als ik in haar ogen keek en in haar smile verdronk, verdween de power in mijn pik en kon ik niet doorpakken. Helaas dus een beetje teleurstellend geëindigd maar ik denk er, nu ik dit opschrijf, nog steeds met heel veel plezier aan terug en zou eigenlijk het liefste onmiddellijk weer willen afreizen naar Sixsens, alleen voor haar. Zie ook mijn verhaal bij Sixsens algemeen (https://www.ijsberenforum.com/forum/...566#post436566

  16. Onderstaande 3 leden hebben Laatbloeier bedankt voor deze bijdrage:

    ftchietgraag ( 6 juli 2015),Kwakje ( 4 juli 2015),Snor ( 3 juli 2015)

  17. #12
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.759
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Ik had een goede lange babbel met Miruna in de bioscoop op zaterdag, maar besloten tegen een kamer als ze leek in een grappige stemming, beweren dat ze te veel seks had gehad! Ze heeft duidelijk niet genieten van de warmte en zal niet buiten gezien (ze nam een wasdroger een paar dagen eerder en had een grote pleister op haar dij). Ze scoort hoog op de rapporten op hier, maar het voelde niet goed dus ik langs deze tijd.

    I had a good long chat with Miruna in the cinema on Saturday but decided against a room as she seemed in a funny mood, claiming that she had had too much sex! She clearly does not enjoy the heat and will not been seen outside (she took a tumble a few days previously and had a big plaster on her thigh). She scores highly on the reports on here but it just didn't feel right so I passed this time.

  18. #13
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.759
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Ik was dicht bij een kamer met Miruna een paar keer geweest, maar het nog nooit gebeurd. Op zaterdag het deed. Ze heeft redelijk Engels en lijkt te wisselen tussen ladingen van energie en een beetje lusteloos. Toen ik haar zag, ze had veel energie, dus ik dacht waarom niet? Ze is zoals eerder beschreven en in de kamer kussen was niet slecht met een beetje tong actie, haar pijpen was hard en diep en heel aangenaam en ze heeft een mooie lekkere poesje met koude lippen in 69. Ik was genieten van haar pijpen zoveel ik heb gekozen om het geslacht te missen en verder naar het 30 minuten punt. Ik heb haar om me te eindigen met de hand en al met al de sessie was heel redelijk, zonder dat het vooral opmerkelijk. Ik waarschijnlijk zou herhalen, maar vele anderen om te proberen / herhalen eerste.

    I had been close to a room with Miruna a few times but it never happened. On saturday it did. She has reasonable English and seems to alternate between having loads of energy and being a bit listless. When I saw her she had a lot of energy so I thought why not? She is as previously described and in the room kissing was not bad with a little bit of tongue action, her blowjob was firm and deep and quite enjoyable and she has a nice tasty pussy with cold lips in 69. I was enjoying her blowjob so much I opted to miss the sex and continue on to the 30 minute point. I got her to finish me by hand and all in all the session was perfectly reasonable, without being especially noteworthy. I probably would repeat but many others to try/repeat first.

  19. Onderstaande 3 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    ftchietgraag (28 augustus 2015),Kwakje (26 augustus 2015),licky luke ( 1 september 2015)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:10.

Living Room 468*60