Haar kleur/Lengte: Zwart, lang, sterk krullend
Lengte: 1.65 m
Tattoo's/Piercings: geen
Service: PZC, NMC, Beffen
Bijzonderheden: Ook Frau Docter genoemd.
Werkzaam geweest in PHG, daarna waarschijnlijk (en helaas voor de ijsberen) gestopt

19 september 2003

Op vrijdag (19 september), had ik na mijn binnenkomst reeds gezien dat een van de meisjes die op mijn 'to do' lijstje stonden, Jessica, er was. Ik was reeds met Laura en Elena op de kamer geweest en zat op het terras samen met Kezmania van het uitzicht te genieten: Jessica lag op een ligbed te zonnen en wij hadden een prachtig uitzicht op haar kontje.

Inmiddels waren Willem, Chineesje en Jack ook binnen gekomen en moesten we hun ontberingen die ze in de file gehad hadden aanhoren. Helaas werd Jessica net ingepikt door een andere ijsbeer. Ik gaf aan Jessica aan dat wanneer ze weer vrij was, ze zich bij mij kon melden. Willem had intussen voor vertier gezorgd en had ook nog kaas, worst en toast bij zich. Ik vraag me altijd af waarom hij dit allemaal meesleept maar hij heeft er in ieder geval wel succes mee bij de meiden die allemaal even komen om een hartig hapje mee te pikken.

Intussen was Jessica weer beschikbaar en met haar naar de kamer gegaan. Ze heeft een verschrikkelijk mooi lichaam en een verschrikkelijk knap koppie (Donkere lange krulharen en blauwe ogen). Ik had uit eerdere berichten meegekregen dat ze wel dame is met een gebruikshandleiding (goed duits kunnen praten is bij haar zeer gewenst maar na 11 jaar ervaring met een duitse , (ex)vriendin is dit voor Horny geen probleem).

Ze wist me al redelijk snel tot een hoogtepunt te pijpen, geen frans totaal, en daarna heeft ze wat drankjes voor ons gehaald. Vervolgens verder gegaan met strelen zoenen, pijpen en al snel werd er weer een condoompje om gedaan. Zij ging bovenop me zitten en al snel hoorden we het gesop dat synchroon ging met onze heupbeweging..... het ging ongeloofelijk lekker en we wisselden van standje en gingen verder... totdat er een bedrijfsongevalletje gebeurde..... Gelukkig hadden we allebei meteen door dat het condoom weggeschoven was en moesten we even een pauze inlassen. Na deze ongeplande pitstop, nieuw rubber aangebracht en de race naar het orgasme weer voortgezet. uiteraard weer de finishvlag gezien... :D :D

Jessica nam het gebeurde zeer goed op, en het had absoluut geen invloed op haar service....

Voor mij is ze zeer zeker weer een bezoek waard en zal haar de volgende keer zeker weer mee naar de kamer nemen.

Trouwens Jessica werkt maar tot 19.00 uur dus als je 's avonds voor haar gaat ben je te laat. Of ze vrijdag de 26ste september er is, is mij niet duidelijk....dan is ze namelijk jarig...Ze wordt dan 26.

3 oktober 2003

Na mij excursie naar de kamer met Ella, eerst de inwendige mens verwend. Willem was in geen velden of wegen te bekennen dus maar 2 banaantjes naar binnen geduwd. Altijd goed voor extra energie.

Mijn 'love-radar' had intussen al Jessica ontdekt maar net toen ik haar weer wilde benaderen ging ze met een ander op de kamer. Geen nood, want ik had begrepen dat ze vanwege de feestdag niet tot 19.00 uur zou werken maar tot 22.00 uur. Dus tijd genoeg. Eigenlijk had ik best wel zin in haar. Twee weken eerder had ik dit pareltje ontdekt en kennelijk ook nog vele anderen, zoals later zou blijken.

Na een halfuurtje was ze klaar met die andere ijsbeer en ging ze douchen. Ik kreeg de opdracht om intussen niet met een ander er vandoor te gaan.. (tja, dat moet kennelijk tegen Pineukio gezegd worden) maar al snel kwam ze er weer aan. Meteen de kamer aangrenzend aan de sleutelkamer ingelopen. Op zich een goede kamer maar als je te veel lawaai maakt, kijkt iedereen je aan als je weer de bar in loopt. Tijd dus om stil te genieten. Met Jessica kan dit heel goed. Ze heeft van die ogen die je mysterieus kunnen aankijken en ze geeft je dan van die tedere zoenen dat je stijl achterover valt (op het bed dan) en dan zakt ze zo van je hoofd over je borst naar beneden.... ongeveer tot 15 centimeter onder je navel.

Lekker aan haar borsten gezogen en heerlijk met die tepels gespeeld. Als je tong zo over die knoppen gaat dan worden ze stijf... en dan ging ze weer verder met mij te pijpen.... Aan het wippen zijn we deze keer niet toegekomen, ik had ook de gedachte om dat later (lees de volgende dag) wel te doen... maar ja.... dat is er niet meer van gekomen... (lees maar voor de reden hiervan de recenties van Leila :D , Laura (2 keer :D :D ), Mel :D, Tamara :D , Nina :D en Sammy :D ).

Al met al heeft Jessica mij heerlijk gepijpt en ben ik heerlijk klaargekomen. Niet in haar mondje want dat doet ze niet.

23 Oktober 2003

Afgelopen Donderdag met onze moderator Willem2 op stap geweest. Het hoofddoel was deze keer een bezoek aan Essen waar een speelgoedbeurs aan de gang was.

Daar samen met Willem2 een leuk spel gespeeld: kijken, kijken en niet kopen... Helaas dit spel ruim verloren. Maar Willem2 wou mij troosten door de nodige tassen mee terug te dragen naar de auto.

Tja, dat was al om 3 uur 's middags... En wat doe je dan als je helemaal klaar bent op die beurs? Je rijdt weer richting huis. Echter op een of andere manier leidde al die wegen toch naar Oedt. Terwijl wij de oprit opliepen werd er al op het raam geklopt door Leona en Jack42 die ons vanuit de kamer hadden zien aankomen.

Besloten dus om het speelveld te verleggen naar de bar en kamers van de PHG. Willem2 kwam binnen met een grote doos die hij beloofd had aan Nina. Deze was nog echter niet aanwezig. Het was wel een grappig effect.... vele dames dames dachten dat wij in de PHG kwamen voor hele andere zaken dan Sauna, Schnapps en Sex...

Maar al snel mijn ijsberenvelletje aangetrokken (ondertussen wel de vaste dames begroet). Willem2 stuurde mij meteen naar de douches want hij vermoedde dat ik wel weer binnen de kortste keren op de kamer zou belanden. Eigenlijk had ik eerst even het speelmateriaal bekeken aan de bar om mijn strategie te kunnen bepalen. Zo kwam ik net uit de douche toen ik al weer Elena tegen het lijf liep. Deze had ik de vorige keer even overgeslagen maar ik kon de schade nu inhalen. Vervolgens naar het nachtcafe gegaan en daar op krachten gekomen (2 banaantjes gegeten) en Jack wederom ontmoet. Willem was ondertussen weer met Katalin aan het stoeien.

Daarna samen met Jack even naar de bar gewandeld en mijn afspraken voor die avond gepland. Op dat moment viel mijn oog op Jessica, Tatjana en Laki.

Met Jessica ben ik vervolgens zo rond 6 uur naar de kamer gegaan, net op tijd dus want ze werkt daar maar tot 19.00 uur.

Het was heerlijk met Jessica, na het stokslobberen was mijn pik stijf en kompleet nat van haar speeksel... ik moest het pijpen afremmen omdat ik met haar wilde wippen. Hierna ging ze bovenop me zitten en terwijl we aan het tongen waren. Daarna van positie veranderd, voor de variatie een keer op de gewone missionaris positie. Eigenlijk vind ik die positie niets maar ja, je kan wel lekker tongen zo...

Jessica was weer toppie.... een aanradertje voor iedereen.