Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
  1. #1
    Geregistreerd
    20 juni 2014
    Last Online
    2 augustus 2022 @ 13:41
    Berichten
    134
    Discussies
    32
    Thanks
    11
    Thanked
    269 in 79 posts

    Standaard Wat wil jij als klant? Mini-enquête

    Beste Beren,

    Graag wil ik jullie vragen om ons input te geven over hoe wij het beste een zogenaamde 'klantenactie' op kunnen zetten.
    We begrijpen dat menig IJsbeer niet per se 'wandelt' in raamgebieden, maar toch stellen we graag aan jullie de volgende vragen:
    (als het goed is zet de moderator deze vragen ook in een officieel enquêteformat)

    Zou jij tijdens het ‘wandelen’ in een raamgebied benaderd willen worden door een GGD medewerker?
    • Ja
    • Nee

    Wil je voor je bezoek of na je bezoek aan de sekswerker aangesproken worden?
    • Ervoor
    • Erna

    Wat zou een onderwerp zijn dat jou kan triggeren om in gesprek te gaan met een GGD medewerker?
    • Jouw gedrag als klant
    • De prijzen / afdingen
    • Veilige seks
    • Anders: …

    Met wie zou je ‘t liefst in gesprek gaan?
    • Mede-wandelaar
    • Medewerker GGD
    • Sekswerker

    Hoe lang mag zo’n gesprek duren?
    • 5 tot 15 minuten
    • 15 tot 30 minuten

    Wat vind je een geschikte beloning voor zo’n gesprek?
    • Niets
    • Een biertje/drankje in een nabij café
    • Condooms/glijmiddel
    • Anders: …

    Hartelijk bedankt voor jullie medewerking!

    Vriendelijke groet,
    pietSAN


    Note MJ:
    De enquete kan nu ook hier volledige anoniem ingevuld worden, de resultaten worden direct naar info@prostitutie.nl gemaild en niet opgeslagen in de database van ijsberenforum.com.
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 22 april 2015 om 19:44

  2. #2
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Zou jij tijdens het ‘wandelen’ in een raamgebied benaderd willen worden door een GGD medewerker?
    • Nee

    Wil je voor je bezoek of na je bezoek aan de sekswerker aangesproken worden?
    niet
    Wat zou een onderwerp zijn dat jou kan triggeren om in gesprek te gaan met een GGD medewerker?
    • Veilige seks


    Met wie zou je ‘t liefst in gesprek gaan?
    • Medewerker GGD


    Hoe lang mag zo’n gesprek duren?
    • 5 minuten


    Wat vind je een geschikte beloning voor zo’n gesprek?
    • Niets
    Niet lang foppen, effe poppen!

  3. #3
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietSAN Bekijk bericht
    Beste Beren,

    Graag wil ik jullie vragen om ons input te geven over hoe wij het beste een zogenaamde 'klantenactie' op kunnen zetten.
    We begrijpen dat menig IJsbeer niet per se 'wandelt' in raamgebieden, maar toch stellen we graag aan jullie de volgende vragen:
    (als het goed is zet de moderator deze vragen ook in een officieel enquêteformat)
    Dat is lastig wat bij een (standaard forum) enquête kan maar 1 vraag gesteld worden met verschillende antwoorden. Denk dat men de enquête het beste in kan vullen door een bericht te schrijven of een IM te sturen. Zo kan men ook nog eventueel commentaar verwerken.
    Laatst gewijzigd door Big30; 22 april 2015 om 21:08
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. #4
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietSAN Bekijk bericht
    Beste Beren,

    Graag wil ik jullie vragen om ons input te geven over hoe wij het beste een zogenaamde 'klantenactie' op kunnen zetten.
    We begrijpen dat menig IJsbeer niet per se 'wandelt' in raamgebieden, maar toch stellen we graag aan jullie de volgende vragen:
    (als het goed is zet de moderator deze vragen ook in een officieel enquêteformat)

    Zou jij tijdens het ‘wandelen’ in een raamgebied benaderd willen worden door een GGD medewerker?

    • Nee
    Wil je voor je bezoek of na je bezoek aan de sekswerker aangesproken worden?
    Helemaal niet

    Wat zou een onderwerp zijn dat jou kan triggeren om in gesprek te gaan met een GGD medewerker?

    • Anders: niets
    Met wie zou je ‘t liefst in gesprek gaan?
    Niemand
    Hoe lang mag zo’n gesprek duren?
    Niet

    Wat vind je een geschikte beloning voor zo’n gesprek?
    • Anders: …gewoon helemaal niets.
    Ik zit niet op een gesprek te wachten.

    Hartelijk bedankt voor jullie medewerking!

    Vriendelijke groet,
    pietSAN
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  5. #5
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    Beste Piet

    als gezondheidsmedewerker begrijp ik dat je zulke vragen moet stellen voor je werk.

    Ik weet nog dat het zandpad open was in utrecht en de dames van plezier door de god medewerkers werden bezocht en soortgelijke vragen op zich afgevuurd werden. De bevindingen en conclusie die de gdd rapporten ( ja zonder naam en toenaam, want dat is gelukkig nog privé)daarna door rapporteerden naar de burgemeester , politie en wethouders ( een aantal jaren lang) werden misbruikt door o.a de heer wolfsen. Hij kwam met een verhaal dat volgens hem aangaf dat er mensen met een slecht leefgedrag werkten op het zandpad.., allerlei cijfers en verdachtmakingen werden gebruikt om het zandpad te sluiten, zonder dat er ook maar 1 bewijs was gevonden voor mensenhandel. Op grond van bestuurlijke regels kreeg men het voor elkaar om bij de bestuursrechter de boel te sluiten. Het merendeel van de dames van plezier stond op straat en kon weer ergens anders een klantenkring opbouwen of niet. Het straatje was mooi schoon geveegd voor de gemeente utrecht.

    Gezien de invloed die een aantal feministische heksen en een christelijk dominee van de christen Unie de heer Seegers is men nog steeds bezig, nu ook de 'zieke criminele hoerenloper' aan te pakken. En dat gaat heel voorzichtig stapje voor stapje...Enerzijds is de strategie hem crimineel te verklaren door feministen of de doorsnee jaloerse vrouw die dit ook wel wil, maar het niet mag, of niet kan of denkt dat het fout is om dat haar god zegt dat het fout is. PietsSAN jij zit bij de gezondheid en die zijn natuurlijk op zoek naar 'zieke slachtoffers onder de hoerenlopers. Het recht heb je omdat te doen...maar ik wil dat je van mijn vrijheid afblijft en ik denk dat er veel meer beren zijn die zo denken. Als ik wat wil weten stap ik naar mijn huisarts die het niet veroordeelt en mijn medisch dossier is niet digitaal te zien dat houd ik graag zo.

    Zolang in dit land een dame van plezier direct wordt ontslagen als zijn wat bijverdiend en bankdirecteuren keer op keer wegkomen met zakken geld....seks langzaam maar zeker steeds minder vrij word en bankdirecteuren de macht blijven houden over politici wordt het nooit wat met seksvoorlichting...het zal allemaal geheim blijven...en hoe meer controle, criminaliseren van de prostituee en de hoerenloper hoe meer geheim en hoe meer geslachtsziekte er komen....het werkt averechts als autoriteiten mogen kijken naar informatie van dames van plezier en of hoerenlopers..want dat is waar men naar streeft..


    Met vriendelijke groet en heel veel succes met je mini-enquete

  6. #6
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Je zou kunnen denken aan een enquete in thesistools, dan wel surveymonkey. Krijg je de antwoorden ook in Excel (met de mogelijkheid om naar een echt statistisch software pakket te exporteren). Kun je ook wat vragen toevoegen die het nominale meetniveau ontstijgen.

  7. #7
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    De enquete kan nu ook hier volledige anoniem ingevuld worden, de resultaten worden direct naar info@prostitutie.nl gemaild en niet opgeslagen in de database van ijsberenforum.com.

  8. Onderstaande 2 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (22 april 2015),Wentelt Eefje (23 april 2015)

  9. #8
    Geregistreerd
    20 juni 2014
    Last Online
    2 augustus 2022 @ 13:41
    Berichten
    134
    Discussies
    32
    Thanks
    11
    Thanked
    269 in 79 posts

    Standaard

    Beste Beren,

    Even een aanvulling:
    Dat wij nu deze vragen aan jullie stellen heeft niets te maken met het rumoer over strafbaar stellen van de klant of het programma van de EO (Arena) van afgelopen woensdag.
    Puur toeval.
    Laat duidelijk zijn dat wij het niet eens zijn met de motie over strafbaar stellen klanten van prostituees.

    Vriendelijke groet,
    pietSAN

  10. Onderstaande leden hebben pietSAN bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (27 april 2015)

  11. #9
    Geregistreerd
    20 juni 2014
    Last Online
    2 augustus 2022 @ 13:41
    Berichten
    134
    Discussies
    32
    Thanks
    11
    Thanked
    269 in 79 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    (...) natuurlijk op zoek naar 'zieke slachtoffers onder de hoerenlopers. Het recht heb je omdat te doen...maar ik wil dat je van mijn vrijheid afblijft (...) huisarts die het niet veroordeelt (...) en hoe meer controle, criminaliseren van de prostituee en de hoerenloper hoe meer geheim en hoe meer geslachtsziekte er komen (...)
    Beste phea,

    Je klinkt weer boos en cynisch (zie 21 oktober 2014 in rubriek nzc).
    Is niet nodig. Ik denk dat je mijn rol in het prostitutieteam van Soa Aids Nederland niet helemaal scherp hebt.
    Ik ben (wij zijn) niet op zoek naar zieke hoerenlopers en ook niet naar slachtoffers. Wij willen juist af van de criminalisering van zowel de prostituee als de klant, meer openheid, behoud van ramen, clubs, tippelzones, oftewel openheid. Want inderdaad; als alles ondergronds gaat dan is de kans op soa-explosies aanwezig. En hiv en soa bestrijding is mijn core-bizniz.

    De reden dat ik deze vragen hier stel is omdat dit gevraagd is door prostituees zelf (uit de raamgebieden van Amsterdam). Samen met het PIC en P&G292 onderzoeken we wat de inhoud van een eventuele klantenactie zou moeten zijn. En we willen juist niet de focus leggen op de stokpaardjes van de CU en Seegers en anderen die het altijd alleen maar over mensenhandel en misstanden willen hebben. Wie dus beter te vragen waar het over zou moeten gaan dan de klanten zelf?
    De antwoorden gaan van mij uit nergens naar toe. Niet in een rapport, niet naar een burgemeester of politicus. Als iemand niet wil dat antwoorden op een openbaar forum staan, dan kan het gestuurd worden in een IM of naar ons emailadres info@prostitutie.nl. Eigen keus.

    Ik kom (wij komen) niet aan jouw vrijheid je seksualiteit te beleven zoals jij dat wilt. Jij hebt de mazzel dat je een huisarts hebt bij wie je in vrijheid terecht kunt met vragen over prostitutiebezoek, seks en soa-testen. Menig IJsbeer of andere prostitutiebezoeker zal daar andere ervaring mee hebben. Helaas.

    Vriendelijke groet,
    pietSAN

  12. #10
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.046
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietSAN Bekijk bericht
    Beste Beren,

    Graag wil ik jullie vragen om ons input te geven over hoe wij het beste een zogenaamde 'klantenactie' op kunnen zetten.
    We begrijpen dat menig IJsbeer niet per se 'wandelt' in raamgebieden, maar toch stellen we graag aan jullie de volgende vragen:
    (als het goed is zet de moderator deze vragen ook in een officieel enquêteformat)

    Let op: Vragen voorafgegaan door een sterretje (*) zijn verplicht.

    Zou jij tijdens het ‘wandelen’ in een raamgebied benaderd willen worden door een GGD medewerker? *
    • Ja
    • Nee X

    Wil je voor je bezoek of na je bezoek aan de sekswerker aangesproken worden? *
    • Ervoor
    • Erna
    Beetje ambigue vraag. Door wie aangesproken? Een passant, de politie, een GGD medewerker, een prostituee, een medewandelaar c.q. hoerenloper? Ik neem aan dat hier de GGD medewerker bedoeld wordt uit vraag 1.
    Dus: Nee, ik wil niet aangesproken worden door een GGD medewerker. Niet ervoor en niet erna.


    Wat zou een onderwerp zijn dat jou kan triggeren om in gesprek te gaan met een GGD medewerker? *
    • Jouw gedrag als klant
    • De prijzen / afdingen
    • Veilige seks
    Anders: Als ik dan toch aangesproken wordt dan zou het interessant zijn of ik me gratis zou willen testen op SOA en HIV.

    Met wie zou je ‘t liefst in gesprek gaan? *
    • Mede-wandelaar
    • Medewerker GGD
    • Sekswerker X. Als ik dan toch in gesprek zou geraken zou ik het liefst met een sekswerker in gesprek gaan met dien verstande dat het een vrouwelijke sekswerker betreft.

    Hoe lang mag zo’n gesprek duren? *
    • 5 tot 15 minuten
    • 15 tot 30 minuten
    Anders: Ligt aan het onderwerp van gesprek en of het betaalde dan wel onbetaalde tijd is.


    Wat vind je een geschikte beloning voor zo’n gesprek? *
    • Niets
    • Een biertje/drankje in een nabij café
    • Condooms/glijmiddel
    Anders: Zoals gezegd, een gratis test lijkt me wel een aardig gebaar.


    Ter aanvulling: Ik vind het een wat vage vragenlijst. De vragen volgen ook niet logisch op elkaar. Vraag 1 gaat erover of ik in gesprek wil met een GGD medewerker. Als ik daar NEE op antwoord, zijn alle verdere vragen nutteloos maar ben ik toch verplicht de volgende vragen te beantwoorden (zijn immers gemerkt met *). Dat komt op mij niet logisch over. Alle vragen die op vraag 1 volgen zou ik dus af kunnen doen met "Niet van toepassing"
    Misschien volgende keer iets langer nadenken over het opzetten van een enquete c.q. vragenlijst.



    Hartelijk bedankt voor jullie medewerking!

    Vriendelijke groet,
    pietSAN


    Note MJ:
    De enquete kan nu ook hier volledige anoniem ingevuld worden, de resultaten worden direct naar info@prostitutie.nl gemaild en niet opgeslagen in de database van ijsberenforum.com.

  13. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (25 april 2015),Piet Plezier (24 april 2015)

  14. #11
    Geregistreerd
    20 juni 2014
    Last Online
    2 augustus 2022 @ 13:41
    Berichten
    134
    Discussies
    32
    Thanks
    11
    Thanked
    269 in 79 posts

    Standaard

    Beste Badslippers,

    Bedankt voor je reactie!

    Even ter verduidelijking: ik heb die verplichting mbv een sterretje niet geplaatst. Geen idee hoe dat er is komen te staan.

    "Ter aanvulling: (...) Vraag 1 gaat erover of ik in gesprek wil met een GGD medewerker. Als ik daar NEE op antwoord, zijn alle verdere vragen nutteloos maar ben ik toch verplicht de volgende vragen te beantwoorden (zijn immers gemerkt met *). Dat komt op mij niet logisch over. Alle vragen die op vraag 1 volgen zou ik dus af kunnen doen met "Niet van toepassing" (...) "

    Wat mij betreft is het logisch denken: als je de eerste vraag met 'Nee' beantwoord, lijkt het mij vrij evident dat je de andere vragen niet hoeft te beantwoorden.

    Vriendelijke groet,
    pietSAN

  15. Onderstaande 2 leden hebben pietSAN bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (28 april 2015),Wentelt Eefje (29 april 2015)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23.

Living Room 468*60