Weergegeven resultaten: 1 t/m 18 van 18
  1. #1
    Geregistreerd
    12 april 2015
    Last Online
    16 mei 2015 @ 20:20
    Berichten
    2
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Eerste keer, ongeschoren

    Hallo, ik ben van plan voor het eerst naar een partytreff te gaan en denk over Bochum.
    Maar een probleem, ik ben niet geschoren en kan dat ook niet zomaar gaan doen ineens. Dus is mijn vraag of ik dan voor gek loop? Of lopen er wel meer ongeschoren heren rond?
    En misschien meer in het algemeen neem ik aan dat je naakt rondloopt onder je saunajas, maar zien de andere heren je dan ook naakt of hoeft dat niet? Dat deel trekt mij namelijk niet zo. Zijn er ook heren die gewoon tot in de kamer met de dame hun badjas aanhouden of is dat niet gebruikelijk en loopt iedereen naakt rond?

  2. #2
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 12:33
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.137
    Discussies
    233
    Thanks
    21.465
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    Er lopen in partytreffs, pauschalclubs en saunaclubs meer dan genoeg ongeschoren heren rond, je zult in die zin niet opvallen. Hoe ik dat weet terwijl toch gebruikelijk is, zoals gehoopt door je, om je badjas tot in de kamer aan te houden? In verreweg de meeste clubs bevindt zich ook een sauna, die wordt wel door bijna alle heren naakt betreden

    Bijna alle "niet-Südländer" zijn naakt onder hun badjas, hoewel jeugdige autochtone patsertjes ook wel eens hun merkonderbroeken willen showen en daarom niet naakt onder de badjas zijn

  3. #3
    Geregistreerd
    12 april 2015
    Last Online
    16 mei 2015 @ 20:20
    Berichten
    2
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Bedankt voor je reactie. Ok dus als ik de sauna oversla hoeven de andere heren mij niet naakt te zien?
    En nog even omdat dit nieuw voor mij is, wat ik wil is gewoon een trio en daarnaast met een stuk of drie dames al mijn fanasieën eens uitleven. En voor niet teveel geld. Is Bochum dan een goede plek? Ik val het meest voor dames die een beetje naturel zijn. Het moet op de route naar Frankfurt of in Frankfurt zelf liggen. Wat zou je dan aanraden?

  4. #4
    Geregistreerd
    24 februari 2015
    Last Online
    26 november 2016 @ 09:47
    Locatie
    Zuid-Limburg
    Berichten
    16
    Discussies
    0
    Thanks
    13
    Thanked
    17 in 3 posts

    Standaard

    Hallo ijsbeerwillem, Ik ben zelf kort geleden voor het eerst in Bochum geweest. 150 euro voor de hele dag. Je kunt ook eerst voor 100 euro 3 uur betalen en als je langer wilt blijven betaal je 50 euro extra voor de hele dag. Iedere ijsbeer liep daar met een badjas. Ik heb alleen naakte ijsberen gezien onder de douche en bij de liveshows. Dus je kunt gewoon je badjas aanhouden totdat je op de kamer bent. Bochum is een relaxte zaak. Althans zo heb ik het ervaren. Met over het algemeen vriendelijke dames die je het naar je zin willen maken (bij mij in ieder geval). Dus Bochum is naar mijn mening absoluut geen slechte keus. Het was ook mijn eerste partytreff en ik ga er zeker nog eens terug. Dat anderhalve uur aan reistijd heb ik er wel voor over. Trouwens kun je op de site altijd vandaag morgen en overmorgen de aanwezigheidslijst bekijken. Die komt meestal ook met de werkelijkheid overeen. En de foto's op de site zijn ook echt van de vrouwen aldaar. Ik zou zeggen proberen en veel plezier.

  5. #5
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    gewoon scheren dat vinden de vrouwen ook frisser.
    Hoe vaak ik de dames niet hoor zeggen dat ze dat vies vinden al die haren.
    Ik zelf vind het al vies om te zien.
    Dus gewoon lekker scheren, ook onder je armen dat vinden de dames lekker fris.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  6. #6
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 10:05
    Berichten
    11.090
    Discussies
    224
    Thanks
    13.057
    Thanked
    17.466 in 6.146 posts

    Standaard

    Kan me voorstellen dat als je een vrouw thuis hebt zitten, het opvalt als je ineens met de blanke sabel uit de kast komt. Maar ook daar is wel een mouw aan te passen, dunkt me. Zoals Piet opmerkt,vinden dames het plezieriger als je zaakje niet door een kokosmat omringd wordt. Ik kan me ook voorstellen dat bij sommige beren het scheren zware irritatie veroorzaakt en dat om die reden niet geschoren wordt. Want een geschoren leuter die meer weg heeft van een aanslag van varkenspest lijkt me ook niet fris. De tussenweg is om het zaakje bij te punten. Dus knippen ipv scheren.

    Aziaten hebben vaak een compleet Mangrove bos aan hun pik hangen. Dames kunnen dat enigszins terugdringen door met hun duim en wijsvinger een soort kring te maken en dan het haar naar beneden duwen. Deze techniek vaker gezien waar openbare seks plaatsvond. Sommige ijsberen vinden dat scheren helemaal niks en beschouwen hun geschoren makkers als flikkers.

  7. Onderstaande 3 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (12 april 2015),Hcw (13 april 2015),Piet Plezier (12 april 2015)

  8. #7
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Vandaag @ 10:59
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Gewoon schijt aan hebben, aan wat anderen mogelijkerwijs zouden vinden van jouw lichaamsbeharing. Schaam je niet, de meeste anderen doen dat ook niet. Mocht er een opmerking komen dan kun je nog altijd zeggen dat het niet verplicht voor hen is om in jouw schaamstreek te kijken.

  9. Onderstaande leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (12 april 2015)

  10. #8
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Kan me voorstellen dat als je een vrouw thuis hebt zitten
    En mocht dat zo zijn wacht dan met scheren en met een eerste clubbezoek tot na 10 mei.
    10 mei is namelijk moederdag.

    Scheer je op die dag als verrassing voor je vrouwtje en of ze nou moeder is of niet, boeie, jij vond het leuk om haar te verassen samen als gift met wat massage olie of lekkernijen.
    Vanaf dat moment blijf je het bijhouden.

    Misschien bloeit een sleur weer op en denk je eraan om helemaal niet meer te gaan clubben.

  11. Onderstaande 3 leden hebben Nibor76 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (12 april 2015),monstertje890 (27 juli 2016),Wentelt Eefje (13 april 2015)

  12. #9
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Last Online
    30 juni 2015 @ 22:31
    Berichten
    200
    Discussies
    7
    Thanks
    27
    Thanked
    140 in 65 posts

  13. #10
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Ik ben vandaag voor het eerst in om en bij de 2 jaar ongeschoren naar een club gegaan. Tongzoenen de meiden je daardoor minder enthousiast? Maar nee. Zolang je die 50€ maar neertelt. Schatten de meiden je daardoor ouder in? Yep! Meestal schatten ze me 5 jaar te oud in, vandaag bijna 10 jaar. Enfin: nadat ik met mijn 50€ biljetje wapperde, bleek ik plots toch weer een kloeke, interessante jongeman te zijn. Dus... Who the fuck cares. Geschoren of ongeschoren: ga, en amuseer je!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  14. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (13 april 2015),format_z (14 april 2015)

  15. #11
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeerwillem Bekijk bericht
    Maar een probleem, ik ben niet geschoren en kan dat ook niet zomaar gaan doen ineens. Dus is mijn vraag of ik dan voor gek loop? Of lopen er wel meer ongeschoren heren rond?
    Je loopt nooit voor gek, je bent heus niet de enige ongeschoren. Je kunt ook je (design) onderbroek aan laten. Mocht je een excuus zoeken voor het scheren van je schaamhaar, laat je je gewoon (zogenaamd) onderzoeken voor een liesbreuk in het ziekenhuis.

  16. #12
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 08:06
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.568
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Je loopt nooit voor gek, je bent heus niet de enige ongeschoren. Je kunt ook je (design) onderbroek aan laten. Mocht je een excuus zoeken voor het scheren van je schaamhaar, laat je je gewoon (zogenaamd) onderzoeken voor een liesbreuk in het ziekenhuis.
    Hahaha, doet me denken aan een Arubaanse kennis van me. Waargebeurd!! Een kennis van hem ziet hem op Aruba uit het ziekenhuis komen en vraagt aan hem: "He, jij hier. Toch zeker niets ernstigs?". Nee, zegt ie, heb gezegd bij die zusters dat ik iets aan mijn ballen voelde. En, hebben ze iets gevonden?, zei die kennis.
    Nee, helemaal niks, maar ik verveelde me en heb me mooi lekker voor niks aan mijn ballen laten voelen.


    images (1).jpg
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  17. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    monstertje890 (27 juli 2016)

  18. #13
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Hahaha, doet me denken aan een Arubaanse kennis van me. Waargebeurd!! Een kennis van hem ziet hem op Aruba uit het ziekenhuis komen en vraagt aan hem: "He, jij hier. Toch zeker niets ernstigs?". Nee, zegt ie, heb gezegd bij die zusters dat ik iets aan mijn ballen voelde. En, hebben ze iets gevonden?, zei die kennis.
    Nee, helemaal niks, maar ik verveelde me en heb me mooi lekker voor niks aan mijn ballen laten voelen.


    images (1).jpg
    Elvis is ook dood! !!!
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  19. #14
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 08:06
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.568
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    Elvis is ook dood! !!!
    Verhelderend!!!
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  20. #15
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Verhelderend!!!
    ik wil daarmee zeggen dat het al een heel oud mopje is
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  21. #16
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    Elvis is ook dood! !!!
    Ik ken iemand die zich Elvis noemt en al jaren stamgast is in de beste club van NRW en de Benelux!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  22. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (13 april 2015),Piet Plezier (13 april 2015)

  23. #17
    Geregistreerd
    21 mei 2011
    Last Online
    18 juni 2015 @ 19:52
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    zijn alle bezoeken op de kamers prive? of is het ook zoals in een parenclub dat iedereen binnen en buiten kan in sommige kamers? misschien een domme vraag :-)

  24. #18
    Geregistreerd
    10 maart 2012
    Last Online
    25 mei 2018 @ 09:32
    Berichten
    513
    Discussies
    15
    Thanks
    174
    Thanked
    622 in 231 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door crasher1983 Bekijk bericht
    zijn alle bezoeken op de kamers prive? of is het ook zoals in een parenclub dat iedereen binnen en buiten kan in sommige kamers? misschien een domme vraag :-)
    Geen domme vraag. Xanten heeft geen prive kamers.
    Dorsten wel, maar dan moet je een duurdere dagkaart nemen. Was altijd 90 euro, nu weet ik het even niet.
    Ook weleens in een partytreff geweest waar ze 's-ochtends kamers hadden maar vanaf de middag bleef alles open staan.
    Haalden ze de deuren eruit!
    Gewoon even vragen/kijken in het draadje van de club waar je heen wilt.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37.

Babylon 468*60