Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 67
  1. #1
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Vandaag @ 06:37
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.688
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard Regels mbt voormalige AO clubs

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laatbloeier Bekijk bericht
    AO
    Nog even iets over AO en recensies op het IJsberenforum. Ik kreeg van een mede-ijsbeer naar aanleiding van een vorig verslag de vraag of er in Villa Venus nog wel AO geneukt wordt. Ik had er namelijk niets over opgemerkt. Ik heb geantwoord dat ik dat ook niet meer zal doen of er nu wel of niet AO aan de orde is (geweest). Er wordt, zoals bekend, door vele clubs al geanticipeerd op de aanstaande nieuwe Duitse wetgeving terzake. De RTC-keten, en dus ook Venus, adverteert ook niet meer met AO. Het neuken met condoom staat nu dan ook voorop. Wil dat zeggen dat er helemaal niet meer AO wordt geneukt? Ik ga er niets meer over zeggen. Ik heb in nagenoeg elke club wel eens meegemaakt dat er AO neuken (meestal tegen meerprijs) wordt aangeboden en dat zal in de toekomst ongetwijfeld ook nog wel eens gebeuren. Als het al gebeurt zal ik het hier sowieso niet (meer) melden. Ik wil de betrokken dame niet in de problemen brengen en dat geldt ook voor de club als geheel.

    Naar aanleiding van Laatbloeier in VV: wat zijn de forum regels mbt tot de voormalige AO clubs en het vermelden van AO? Officieel "werben" ze bij de rtc keten niet meer met AO en er hangen in sommige clubs borden met de strekking "alleen nmc"... maar wat is de beste manier om met de praktische invulling hiervan om te gaan (wat deze ook is). Lijkt me handig als de admins hier in ieder geval een "regel" over vast stellen.

    Zelf meld ik AO (aanbod) eigenlijk bijna nooit... "bijna" omdat ik dit bij enkele clubs die dat op dat moment openlijk aanboden, wel eens in een recensie heb vervlochten (in totaal bij 3 dames dacht ik). Bij niet AO clubs houd ik het voor me.
    Laatst gewijzigd door Big30; 12 april 2015 om 23:45 Reden: kwoot toegevoegd

  2. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (12 april 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 21:20
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.651
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.287 in 5.193 posts

    Standaard

    Goed punt en daarom nog maar eens deze 2 berichten hier herhaald.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Dat is vrij helder wat de IJBF policy is. AO berichten in AO clubs geen probleem, los van wat je er moreel van vindt dan.

    In niet AO clubs (waar het uiteraard even goed plaats vindt) staan we dat niet toe omdat het dan vaak een aantrekkende werking heeft op de AO fans en daar willen we niet aan meedoen en komt bij dat vaak dames onterecht (rancune bv) van AO beschuldigd worden. Los daarvan kunnen we het ook niet controleren.
    Soms wordt wel eens gezegd meld het als waarschuwing dan maar, maar das onzin vind ik. Ga er maar vanuit dat meer dames dan je denk het doen en dat je daar nooit zekerheid over kunt hebben.

    AO is helaas een feit ook in de druk bezochte grens clubs dat zal niemand ontkennen ... . Sterker nog er zijn bepaalde dames waar we recent zo vaak (op zich goed bedoelde) meldingen van AO hebben weggehaald dat ik daar zelf niet meer aan twijfel, toch halen we die berichten wel weg.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Ik herhaal dit bericht nog maar eens nav een vraag via IM of we in de toekomst gelet op de zeer waarschijnlijke condoom plicht die er in Duitsland aan lijkt te komen ook mbt de berichtgeving wat aan gaan passen.
    In principe dus niet, omdat verwacht mag worden en nu reeds te zien valt, dat die clubs die dat tot nu toe wel deden niet langer zich als AO/nzc club zullen profileren. Los daarvan zeker als de wet ingaat zullen we berichten mbt AO/nzc niet toestaan, maar reeds nu hebben volgens mij (bijna?) alle clubs die hiermee tot voor kort daarmee adverteerden dat inmiddels beëindigd of zullen dat binnenkort zeker gaan doen.

    Zie ook de berichtgeving mbt de aankomende nieuwe wetgeving in Duitsland.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ing-in-de-maak
    Enige discussiepunt wat je nog zou kunnen hebben zijn clubs die met bv tabuloser sex adverteren zolang de nieuwe wet nog niet is ingegaan. Mbt de RTC's zou ik zeggen dat je deze nu gelijk moet stellen met de "normale" saunaclubs omdat ze zich officieel niet met AO willen associëren. Of het daar toch nog gebeurt, geen idee, net als we dat in veel andere gevallen en clubs ook niet weten of melden.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. Onderstaande 3 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (12 april 2015),vrije jongen (12 april 2015),Wentelt Eefje (12 april 2015)

  5. #3
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 14:37
    Berichten
    11.141
    Discussies
    226
    Thanks
    13.112
    Thanked
    17.604 in 6.192 posts

    Standaard

    Vat ik het zo goed samen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    In niet AO clubs [ . . . ] staan we dat niet toe
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    clubs die dat tot nu toe wel deden (Noot BS,AO aanbieden.) niet langer zich als AO/NZC club zullen profileren.
    Daarmee worden die laatstgenoemde clubs "Niet AO clubs".

    Samenvattend:

    Niet-AO Clubs -> berichten niet toegestaan
    (individuele)Dames -> berichten niet toegestaan
    Reclame makende AO clubs -> berichten toegestaan.

  6. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Laatbloeier (12 april 2015)

  7. #4
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 21:20
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.651
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.287 in 5.193 posts

    Standaard

    Zo bedoel ik het inderdaad BS, behalve dan dat bij individuele dames in een AO club berichten zijn toegestaan. Dame werkt nu eenmaal in een AO club. Bij dames in de non AO clubs staan we AO berichten nooit toe.
    Maar nogmaals opgemerkt dat veel clubs die eerst openlijk met AO/nzc adverteerden dat nu al niet meer doen en formeel zou je kunnen zeggen dat er bijna geen AO clubs meer zijn.

    Op het moment dat de wet ingaat zal evident geen club meer met AO adverteren en als gezegd veel clubs passen zich feitelijk nu al aan.

    Concreet mbt de opmerking van Laatbloeier zou ik zeggen Villa Venus is geen AO club meer.
    Laatst gewijzigd door Big30; 12 april 2015 om 23:46
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Laatbloeier (12 april 2015)

  9. #5
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Ik zie bij de nieuwe ad van funpark nog gewoon staan "tabulos" ook wel ao genoemd.

    Nu schreven de meeste die daar heen gingen toch al niet dat ze blank inloggen maar het wel doen.

  10. #6
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    8 mei 2024 @ 22:15
    Berichten
    6.937
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nibor76 Bekijk bericht
    Ik zie bij de nieuwe ad van funpark nog gewoon staan "tabulos" ook wel ao genoemd.

    Nu schreven de meeste die daar heen gingen toch al niet dat ze blank inloggen maar het wel doen.
    In veel gevallen nam ik die expliciete AO tekst uit de advertentie....... en nu even niet

  11. #7
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    Vandaag @ 17:03
    Berichten
    749
    Discussies
    38
    Thanks
    1.767
    Thanked
    1.942 in 383 posts

    Standaard

    Nog even een aanvullende opmerking. Ik schreef in mijn recensie over villa Venus (in relatie tot berichtgeving over massagesalons) dat gemeenten massagesalons ook controleren door sites als deze te scannen op mogelijke aanwijzingen op in hun ogen illegale handelingen. Ik kreeg mijn vraag over al dan niet AO in villa Venus via een privébericht. Ik heb hem geantwoord zoals aangegeven in mijn recensie en heb daaraan nog toegevoegd dat men ook, indien men dat nodig acht, in staat is privéberichten te scannen. Ik meen ergens gelezen te hebben dat men dat inderdaad desgewenst kan. En dus heb ik gezegd ook in mijn privéberichten terughoudend te zijn. Is het ook jullie mening dat bij privéberichten in deze terughoudendheid geboden is?

  12. #8
    Geregistreerd
    24 februari 2015
    Last Online
    26 november 2016 @ 09:47
    Locatie
    Zuid-Limburg
    Berichten
    16
    Discussies
    0
    Thanks
    13
    Thanked
    17 in 3 posts

    Standaard

    Als de club en de vrouwen erdoor in de problemen kunnen komen vind ik ook dat men beter terughoudend is en AO niet vermelden. Als het niet vermelden betekent dat we er zelf langer van kunnen genieten dan zeker niet vermelden. Als ikzelf een recensie schrijf gaat het er mij om of ik met een tevreden gevoel de club verlaat en dat probeer ik te verwoorden, zonder vermelding van AO.

  13. #9
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 09:42
    Berichten
    41.914
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.724 in 8.657 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laatbloeier Bekijk bericht
    Nog even een aanvullende opmerking. Ik schreef in mijn recensie over villa Venus (in relatie tot berichtgeving over massagesalons) dat gemeenten massagesalons ook controleren door sites als deze te scannen op mogelijke aanwijzingen op in hun ogen illegale handelingen. Ik kreeg mijn vraag over al dan niet AO in villa Venus via een privébericht. Ik heb hem geantwoord zoals aangegeven in mijn recensie en heb daaraan nog toegevoegd dat men ook, indien men dat nodig acht, in staat is privéberichten te scannen. Ik meen ergens gelezen te hebben dat men dat inderdaad desgewenst kan. En dus heb ik gezegd ook in mijn privéberichten terughoudend te zijn. Is het ook jullie mening dat bij privéberichten in deze terughoudendheid geboden is?
    Een aanvullende opmerking met betrekking tot de prive-berichten. Wij hebben niets geïnstalleerd om privéberichten te lezen of te scannen ( dit in tegenstelling tot andere fora). En wij doen dat dus ook niet. Uiteraard is het mogelijk door bepaalde instanties om alles op computergebied uit te lezen. Het is in deze wel grappig om te lezen dat je zo voorzichtig bent met een bericht maar kennelijk met de daadwerkelijke daad niet zo voorzichtig bent
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  14. #10
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    Vandaag @ 17:03
    Berichten
    749
    Discussies
    38
    Thanks
    1.767
    Thanked
    1.942 in 383 posts

    Standaard

    Iets te snel geconcludeerd, Willem2. Ik heb niets gezegd over of ik zelf wel of niet ao neuk. Ik heb het wel eens gedaan, maar vrijwel altijd heb ik met condoom geneukt, ook in villa Venus! Ik heb er ook wel over bericht. Hoe dan ook, als het me nu zou worden aangeboden, waar dan ook, en of ik er nu wel of niet gebruik van zal maken, ik zal er sowieso niet meer over berichten.

  15. #11
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 14:50
    Berichten
    9.287
    Discussies
    176
    Thanks
    2.934
    Thanked
    4.116 in 2.258 posts

    Standaard

    Een kleine bemerking, er wordt een link gelegd tussen "AO" en "Tabulos". Toch heb ik, zowel in recensies, als in advertenties, als in conacten met dames gemerkt dat "Tabulos"en "AO"niet het zelfde is, er zijn namelijk Dames en Clubs die met "Tabulos" allerlei mogelijke wilde acties bedoelen maar dat de daad zelf nog altijd "mit Gummi"is.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  16. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (18 april 2015)

  17. #12
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Heren

    Mbt de aangeboden service in Freude dienen we de aankomende wetgeving en de huidige info op de HP te respecteren.
    Dus een aantal berichten mbt AO liever weggehaald omdat deze formeel niet meer wordt aangeboden.
    Nb veel clubs conformeren zich reeds nu al aan de nieuwe wetgeving. Freude ook.
    Beetje jammer dit, zeker ook omdat die wetgeving er bij lange na nog niet doorheen is (en als ik de Duitse berichtgeving mag geloven ook nog wel eens heel lastig gaat worden).

    Lijkt mij vele malen belangrijker om newbees en beertjes die deze clubs (waar dingen gebeuren die nu dus niet genoemd mogen worden) willen bezoeken VOORAF juist te informeren en ook te beschermen. Door het te ontkennen / negeren is het probleem zeker niet weg, sterker, krijg je situaties waarbij beren die denken een leuk bezoekje te brengen aan het "oude" Freude39, ter plekke toch voor een hele andere situatie komen te staan (en zeg dan nog maar eens nee.......) en ontstaan er situaties zoals hiervoor te lezen dat mensen onwetend gaan lopen beffen in dit soort tenten. In beide gevallen wordt er dus onnodig(!) extra risico gelopen, die door juiste informatie eenvoudig te voorkomen was geweest! Kortom: chAOs die niet nodig is.

    Vraag me trouwens af wat juridisch relevanter is voor een forum als deze: het bewust weghouden van informatie waardoor mensen onnodig exposed worden aan vooraf bekende risico's, of het gewoon zakelijk aangeven dat bepaalde clubs een bepaald risico vormen (zelfs als die wet er onverhoopt ooit toch komt, is het juridisch gezien gewoon legaal om te schrijven "pas op, in die en die club gebeurt iets wat niet conform die en die wet is", net als je kunt schrijven dat "op die en die snelweg wordt vaak met illegale snelheden gereden, dus pas daar op!").

    Zou als forumleiding dus eerst maar even serieus juridisch advies inwinnen voordat goedbedoelde waarschuwingen zomaar gewiped worden, en welke aansprakelijkheid je als forum hebt als bepaalde (voor)kennis bewust niet gedeeld wordt en de eventuele gevolgen hiervan (voor niet-wetende ijsberen).

    Je kunt toch gewoon schrijven: "die en die club hanteert dat en dat beleid, hetgeen mogelijk in de toekomst verboden wordt, en daarom niet meer actief uitgedragen wordt, maar desondanks vindt dit, tot nader order, nog steeds plaats, dus pas op!"?

    [ook dit bericht is goed bedoeld, en wordt dus hopelijk niet gewiped............voel een lange discussie aankomen............maar die zal dan wel in ander draadje terecht komen......]

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  18. Onderstaande 6 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (26 juni 2015),foefel (24 juni 2015),format_z (24 juni 2015),Henk74 (24 juni 2015),Sjeufke (25 juni 2015),uurtje (25 juni 2015)

  19. #13
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    De lange discussie blijft uit. We zijn al een halfuur verder. Ik onderschrijf de mening van MM grotendeels. Niet alle heren zijn zo sterk als ik. Ik ontdekte op een moment ook de verandering. Ik rook al lont toen ik portretjes van de dames op de toog zag staan en dat alles mogelijk was, behalve sommige anaal. Ik ging naast de knapste zitten en vroeg zowat direct, deze keer niet of ze tongzoende maar of ze ook neukt zonder condoom. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is, antwoordde ze zonder chroom dat ze dat natuurlijk doet. Ik antwoordde daarop: "maar ik niet" .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  20. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    MiniME (25 juni 2015)

  21. #14
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Vandaag @ 06:37
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.688
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Wat een onzin. Freude maakt geen reclame meer met Ao en heeft officieel de regel dat het biet wordt aangeboden. Ongeacht wat er dan gebeurt op de kamer: Ao is niet iets om over te berichten (zeker als je er zelf niet komt zoals MM). Ik kan ook AO berichten schrijven over LR, Samya, GT, Sharks, Marrisol, Lulo, etc. maar als niet-ao clubs houd je die info voor je.

  22. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer (25 juni 2015)

  23. #15
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart Bekijk bericht
    Na een afwezigheid van ca 5 jaar maar weer eens naar Freude gegaan; aangemoedigd door de verhalen op dit forum. De verwijzingen naar AO waren weg dus ik had de hoop dat die praktijken niet meer plaats zouden vinden. Bij mijn eerste rondgang zie ik meteen een dame neuken, en ja hoor, gewoon en plain public, zonder condoom. Het is daar de normaalste zaak van de wereld. Iedereen (op Dominicaanse Sarah na) doet het. Een dame ook gevraagd wat ze liever deed. Het maakte haar niet uit, en de klanten konden gewoon in haar komen.
    En dit is nu precies wat ik bedoel en de reden hier geen struisvogelpolitiek te bedrijven. Tuurlijk, ervaren ijsberen weten in elke club wel de door hun gewenste AO dame te scoren, daar hebben ze blijkbaar een neus voor, en moeten ze vooral zelf weten, maar de norm in die clubs is NMC. Er zijn ook clubs waar de norm NZC is, nogmaals heb daar geen oordeel over, maar wel zo veilig als deze informatie voor alle wandelaars VOORAF bekend is.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  24. #16
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Als we de kleine lettertjes eens raadplegen op dit forum, kan je lezen dat eenieder zelf verantwoordelijk is voor wat hij post en niet het forum maar hijzelf gerechtelijk zal vervolgd worden indien nodig (bijvoorbeeld n.a.v. een leugen). In die zin vind ik een grote plus aan hookers.com dat daar openlijk mag geschreven worden welke dames aan NZC doen, ook in zogezegd niet-AO-clubs. Ik onderschrijf hierbij ook de mening van MM dat een gewaarschuwd man er twee waard is. Als veiligheid op de eerste plaats komt, verwittig je de leden, als commercie op de eerste plek komt, kan ik me wel iets voorstellen bij het stilzwijgen. Vraag is wat belangrijker is: een mens of centen .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  25. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    MiniME (25 juni 2015)

  26. #17
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Vandaag @ 06:37
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.688
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Regels van het forum zijn duidelijk. Nu de rtc ckubs officieel niks met nzc te maken hebben, gelden hier dezelfde regels als voor de meeste clubs. Niet mijn idee, hebben de mods een tijdje terug bepaald. Het is mr dan ook een raadsel dat die meuk hier nog staat.

  27. #18
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 21:20
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.651
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.287 in 5.193 posts

    Standaard

    Nb onze AO policy is volstrekt helder en hanteren we al vanaf het begin. D.i. AO berichten mbt een dame staan we alleen toe in clubs die zich ook als zodanig afficheren dus als AO clubs.

    Dat geldt nu niet meer voor Freude dus dames berichten mbt AO staan we niet toe. Dat zoals in zovele andere clubs ook in Freude wellicht AO aangeboden wordt zal niemand ontkennen echter Freude is nu geen AO club meer wat natuurlijk alles met aanstaande nieuwe wetgeving te maken heeft.

    Uiteindelijk zal het zo zijn dat AO verboden wordt dus staan we dan nog minder toe. Verder moet een ieder maar voor zichzelf uitmaken wat hij doet.
    Juist omdat we mbt AO geen aantrekkende werking willen hebben zijn we hier dus terughoudend in.
    Zie in de link onze AO policy. Redelijk bespottelijk daar een commercieel motief achter te zoeken.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...malig-ao-clubs

    Ik word soms ook een beetje moe van de opmerking dat we onschuldige beertjes toch vooral moeten beschermen tegen dames die aan AO zouden doen. Los vh feit dat we dit uiteraard niet kunnen controleren en dames ook vaak onterecht hiermee in verband worden gebracht.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  28. #19
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:15
    Berichten
    6.159
    Discussies
    450
    Thanks
    1.596
    Thanked
    3.392 in 1.851 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Nb onze AO policy is volstrekt helder en hanteren we al vanaf het begin. D.i. AO berichten mbt een dame staan we alleen toe in clubs die zich ook als zodanig afficheren dus als AO clubs.

    Dat geldt nu niet meer voor Freude dus dames berichten mbt AO staan we niet toe. Dat zoals in zovele andere clubs ook in Freude wellicht AO aangeboden wordt zal niemand ontkennen echter Freude is nu geen AO club meer wat natuurlijk alles met aanstaande nieuwe wetgeving te maken heeft.

    Uiteindelijk zal het zo zijn dat AO verboden wordt dus staan we dan nog minder toe. Verder moet een ieder maar voor zichzelf uitmaken wat hij doet.
    Juist omdat we mbt AO geen aantrekkende werking willen hebben zijn we hier dus terughoudend in.
    Zie in de link onze AO policy. Redelijk bespottelijk daar een commercieel motief achter te zoeken.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...malig-ao-clubs

    Ik word soms ook een beetje moe van de opmerking dat we onschuldige beertjes toch vooral moeten beschermen tegen dames die aan AO zouden doen. Los vh feit dat we dit uiteraard niet kunnen controleren en dames ook vaak onterecht hiermee in verband worden gebracht.
    Nb onze AO policy is volstrekt helder en hanteren we al vanaf het begin. D.i. AO berichten mbt een dame staan we alleen toe in clubs die zich ook als zodanig afficheren dus als AO clubs.

    zou allemaal wel veranderen in 2016 als de nieuwe wet van de prostitutie in duitsland er door kom dat adverteerd geen 1 club meer met ao zelfs niet meet met PZ

  29. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    CCR5d32 (25 juni 2015)

  30. #20
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    5 mei 2024 @ 13:18
    Berichten
    4.704
    Discussies
    354
    Thanks
    5.155
    Thanked
    10.163 in 2.567 posts

    Standaard

    De illusie hebben dat AO-dames zich louter concentreren op die nicheclubs is uiteraard volkomisch. Er zal een hogere concentratie zitten, dat lijkt me duidelijk aangezien het gros der bezoekers grotendeels om die specifieke reden die clubs in die niche verkiest. Dat men niet verbaasd dient op te kijken dat het bijeenvoegen van een riedel mokkels voorheen werkzaam in dat marktsegment RTC/AO-club/etc. op een kluitje een soort van opbodservicegedrag teweeg brengt lijkt me duidelijk. Dat daar niet meer mee wordt geadverteerd is ook duidelijk, doch dat degenen die daar überhaupt naartoe gaan niet weten waaraan en waaraf is natuurlijk lichtelijk hilarisch. Mensen die anti-AO zijn hebben bottom line daar eigenlijk niks te zoeken, zeker niet als ze zich aan de indirecte mogelijke gevolgen niet wensen "bloot" te stellen.

    De illusie hebben dat er in de zogenaamde "normale" saunaclubs weinig tot niet AO wordt gepraktiseerd is uiteraard al even volkomisch. Ik meen dat het overgrote meerendeel der dames het aanbiedt aan "enkele klanten", sommigen "regelmatig", sommigen bijna altijd. Zulke dames zitten overal, en komisch genoeg zijn die vaak geboekt, nog komischer genoeg door sommigen die er een sport van maken om uit te vissen welke dame en tralala...Zelve ben ik wat dat betreft een antipode van dit gedrag, ik kamer niet (meer) met dames van wie ik vanuit betrouwbare bron heb vernomen dat...of simpelweg door te observeren met welk "klantenpubliek" zij omgaat en centen verdient. Zo zitten er overal wel enkele, van GT over Babylon over HP/AcaGold/ PHG, Samya, PSR, Luderlounge, World, Sharks en ga zo maar door...Heb ik zelve ooit geweigerd met een dame AO te praktiseren, yup, dat komt voor. Heeft een dame mij ooit geweigerd AO te praktiseren, yup, dat komt voor. Doch wel met dien verstande dat ik nooit een dame ernaar vraag, doch als de omstandigheden ooit zo waren dat het "een keer gebeurde" en daarna wordt geweigerd wegens common sense en toen een "zwak moment" ofzo kan ik dat enkel toejuichen. Dat er ook binnen dit forum enkele heertjes zijn die louter, of bijna uitsluitend AO neuken is uiteraard ook realistisch. Is dat hun probleem? Ik meen het wel. Doch eigenlijk niet beter of slechter dan eenieder die tegen betaling zich sexuele dienstverlening laat injecteren. Iedereen zoekt naar hetgeen hem "kickt", en sommigen zijn door jarenlang hoerenlopen of té vaak in de "foute" (of in hun geval juist de goede) clubs rond te hangen verdorven en uitgerangeerd om ooit nog een normaal sexueel leven op te bouwen privaat. Is dat jammer voor hen? Nein, you get what you give. Al die gasten (sommigen zelfs op nog zeer jonge leeftijd) die op pillen, met Rassch of andere lustopwekkende spullen zogezegde superlovers in toko's waar men as oft as they can kunnen spritzen zijn uiteraard vogels voor de kat. Hetgeen mij kickt is het buitengewone, het vaak unieke eenmalige moment dat men op het juiste moment de juiste dame treft en er vaak ongelooflijke zaken kunnen plaatsvinden die normaliter niet P6-gerelateerd zouden mogen zijn. But reality kicks in als men nadien toch moet (een gedeelte soms) betalen.

    In de toch niet onmisselijke clubbezoeken de laatste jaren ongeveer een 15/20-tal dames waarmee er occasionneel, éénmalig en bij sommigen frequenter onveilig sexueel gebeuren plaatsvond...In willekeurige volgorde in: PHG/Samya/GT/Oase/World/Sharks/Babylon/GT/HausPanthera/Globe/Luderlounge...Zoals ik al in m'n eigen topicje meldde voorheen (sla me dood wanneer dat was, ik neem aan voor 2 jaar ofzo) was het toen al de zorgwekkendste trend, een stellige toename van het aanbod...en met de uit de grond ontspruitende clubs en het merkelijke meeraanbod qua numbers(dames dan) en de inzakkende prijzen in een riedel clubs uiteraard louter exponentieel toenemend. Logischerwijs blijft ss dan ook vér weg van het gros der AO-dames, en is ie blij dat ie zich een soort van vaste dames (vaak privaat actief) heeft uitgekristalleerd met zo nu en dan een nieuwe parel.

    Afsluitend: de geilste en meest opwindende sexuele strapats van het laatste jaar was overigens mét gummi, én met een bloedmooie dame enzo...Dat is uiteraard het probleem van AO-fickers, die moeten zich vaak qua looks behoorlijk naar beneden bijstellen en dit heeft tot tragisch gevolg dat ze zonder Rassch zelfs bij hen niks meer kunnen, of de sogenennte Gummifobie die uiteraard toeslaat bij fans van het AO-genre...Ieder zijn probleem...ss is blij als een wielewaal dat ie onderhand de mokkels eruit weet te pikken, en probleemloos de door sommigen bewierrookte dames vrolijk links laat liggen wegens plausibele redenen. Uiteraard ga ik daar geen namen bij plakken, dat is niet koosjer..Behoudens als ze zelf geïnfecteerd is en tijdelijk een risico inhoudt voor elke bezoeker.
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  31. Onderstaande 11 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (25 juni 2015),Badslippers (26 juni 2015),CCR5d32 (25 juni 2015),hasta la pasta (25 juni 2015),NeverEnough ( 3 juli 2015),Oudebelg (25 juni 2015),potentebeer (25 juni 2015),SeX++ (25 juni 2015),Sjeufke (25 juni 2015),Smouse (26 juni 2015),The Joker (28 juni 2015)

  32. #21
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    , doch dat degenen die daar überhaupt naartoe gaan niet weten waaraan en waaraf is natuurlijk lichtelijk hilarisch. Mensen die anti-AO zijn hebben bottom line daar eigenlijk niks te zoeken,
    Dat is het 'm nu net. Niet alle heren zijn zo lang bezig als wij. Ik ken maar heel weinig van de clubs, behalve die, die ik bezoek/bezocht. Ik heb gelukkig wel het fingerspitzengefühl om al snel te snappen met wat voor club ik te doen heb (vaak al op de site). Niet iedereen beschikt over die know how. Binnenkort is AO verboden. Binnenkort zal het hier lijken alsof AO niet bestaat, niet gepraktiseerd wordt. Voor nieuwkomers zal dat een onaangename verrassing zijn ter plaatse. Bedenk daarbij dat weer niet iedereen uren aan een stuk zo sterk kan blijven om "in die sfeer", "uit die sfeer" te blijven. Dan is het achteraf: dat zal ik nooit meer doen. Ik blijf erbij dat het hier meldbaar moet zijn/worden. Een dame die AO doet terwijl het wettelijk niet mag, weet dat daar miserie kan van komen. Anderzijds, wie gaat er schrijven dat een dame AO doet als ze het niet doet en hoe snel zal die dan ontmaskerd worden? Ik vind geen aantrekkingspool willen zijn voor AO-neukers een mooi uitgangspunt maar toch.... Weet dat die AO-neukers, die dat opzoeken en hier zouden komen zoeken, goed weten waar ze mee bezig zijn. Nog mooier uitgangspunt zou zijn om het te laten vermelden zodat personen die absoluut niet aan AO willen doen, zeker weten waar ze niet naartoe moeten gaan en welke dame ze maar beter links laten liggen in de clubs. Zo plant je die personen alvast niet neer in zo'n nicheclubs. Da's pas verantwoordelijkheid willen opnemen. (Op hookers meldt men ook AO, ik heb daar bijlange niet eens de indruk dat daar AO-ers massaal hun zoektocht maken, daarvoor zijn heel andere sites, zelfs escort-site.)
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  33. Onderstaande 2 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    KautoStar (12 mei 2016),Sjeufke (25 juni 2015)

  34. #22
    Geregistreerd
    5 juli 2014
    Last Online
    18 februari 2019 @ 15:22
    Berichten
    310
    Discussies
    10
    Thanks
    579
    Thanked
    269 in 130 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    In de toch niet onmisselijke clubbezoeken de laatste jaren ongeveer een 15/20-tal dames waarmee er occasionneel, éénmalig en bij sommigen frequenter onveilig sexueel gebeuren plaatsvond...In willekeurige volgorde in: PHG/Samya/GT/Oase/World/Sharks/Babylon/GT/HausPanthera/Globe/Luderlounge...
    Goede post van SS, al noemt ie (onbewust zo lijkt het) GT dubbel; gelukkig leest de GT fanclub dit draadje niet (die lezen alleen GT )


    Voor de rest denk ik inderdaad ook dat er beren zijn voor wie ao een must is en een groep beren die het af en toe meepakt als het voorbijkomt maar er ook geen probleem mee heeft om het in de meeste gevallen "met" te doen...
    Vooral de eerste groep zal daardoor regelmatig niet voor de pure optiek gaan...

    Voor de hypochonders: Villa Vertigo, en LR staan niet in het rijtje van SS
    (al lijkt het gezien de puntjes op het einde geen limitatieve opsomming, maar laat ik de pret niet bederven)

  35. Onderstaande leden hebben CCR5d32 bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer (26 juni 2015)

  36. #23
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    10 mei 2024 @ 17:30
    Berichten
    364
    Discussies
    25
    Thanks
    21
    Thanked
    520 in 74 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Nb onze AO policy is volstrekt helder en hanteren we al vanaf het begin. D.i. AO berichten mbt een dame staan we alleen toe in clubs die zich ook als zodanig afficheren dus als AO clubs.

    Dat geldt nu niet meer voor Freude dus dames berichten mbt AO staan we niet toe. Dat zoals in zovele andere clubs ook in Freude wellicht AO aangeboden wordt zal niemand ontkennen echter Freude is nu geen AO club meer wat natuurlijk alles met aanstaande nieuwe wetgeving te maken heeft.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...malig-ao-clubs
    .

    Freude adverteert nog wel degelijk met AO, bij de balie staan de foto's van de vrouwen die het aanbieden. Maar dat terzijde.

    Dat er een beleid ooit is opgesteld wil niet zeggen dat het een goed beleid is. Ik denk dat dit forum er is om te informeren. Wat is anders de zin van dit forum ?


    En mochten wij onze hobby een warm hart toedragen, dan moeten we de dames die wel professioneel werken daarin ondersteunen. Het kan toch niet zo zijn dat dames hun gezondheid in de waagschaal moeten gooien omdat ze anders worden weggeconcureerd? Hebben wij onze partners in crime zo laag zitten ? Ik kan het me niet voorstellen.

    Ongetwijfeld kan je in elke club een situatie krijgen waarbij AO plaatsvindt. Maar dat is dan pas op de kamer en met wederzijds goedvinden. Het is niet een eis vooraf aan de dame geweest om die begeerde sleutel te halen. Dat is heel iets anders dan seriematig met alle klanten onveilige seks hebben.

    Als het straks verboden wordt om er mee te adverteren, dan weten lieden die er naar op zoek zijn hun weg echt nog wel te vinden. Daar maakt het niks voor uit. Maar anderen (zoals ik dus) verkeren dan ineens in de veronderstelling dat er geen AO meer plaatsvindt. Dus dan werkt de wet eigenlijk averechts, tenzij dit forum gewoon de feiten publiceert. Misschien niet leuk voor de desbetreffende club (-eigenaar). Maar is dat zo erg ? Het gaat toch om onze hobby (en daarbij, zoals ik eerder schreef, om de gezondheid van de dames waar we een mooi moment mee willen hebben).

    Bart
    Wat je er in stopt komt er ook weer uit

  37. Onderstaande leden hebben Bart bedankt voor deze bijdrage:

    SeX++ (27 juni 2015)

  38. #24
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Vandaag @ 06:37
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.688
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Is niet waar. Geen enkele foto op de balie heeft een text met AO erbij. Er wordt alleen gesteld of anaal wordt aangeboden en of FT wordt aangeboden (alle dames volgens mij). AO staat er niet bij en er zijn echt wel dames die dat niet doen.

    Het gaat er niet om dat het verboden wordt om ermee te adverteren, maar dat de daad zelf verboden wordt. Daardoor kun je dames/clubs in de problemen brengen door er nog over te berichten.

  39. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (27 juni 2015)

  40. #25
    Geregistreerd
    16 augustus 2006
    Last Online
    25 mei 2022 @ 04:12
    Berichten
    45
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked
    26 in 11 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    Ik meen dat het overgrote meerendeel der dames het aanbiedt aan "enkele klanten", sommigen "regelmatig", sommigen bijna altijd.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    Zo zitten er overal wel enkele, van GT over Babylon over HP/AcaGold/ PHG, Samya, PSR, Luderlounge, World, Sharks en ga zo maar door...
    Spreek je jezelf nu tegen ss?
    Enkele of de overgrote meerderheid?
    Denk dat de eerste quote overigens de waarheid het dichtst benaderd.

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21.

Freude 468*60   Living Room 468*60