Weergegeven resultaten: 1 t/m 23 van 23

Discussie: Miruna (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:53
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.762
    Discussies
    168
    Thanks
    2.732
    Thanked
    8.063 in 1.588 posts

    Standaard Miruna (Roemeense)



    Miruna (Roemeense)
    Leeftijd : 20 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Tongzoenen
    Extra info : Beginnertje, kussen erg terughoudend, pijpen matig. Verder wel een aardige meid, maar moet nog veel leren.





  2. Onderstaande 3 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose ( 5 april 2015),orangeunique (30 december 2015),pret (11 juli 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    13 mei 2024 @ 15:21
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.233
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Maar ik had nog een andere dame in gedachte die ik eerder op de dag al had ontmoet en waar ik ook een goed gevoel bij had. Het was de Roemeense Miruna.
    Deze dame heeft een betoverende glimlach en is een zeer aardig/prettig gezelschap.
    Ze kwam na een 20 tal minuten wachten en diverse dames afgewimpeld te hebben te voor schijn in de bar. Samen nog even wat gedronken op de bank en daarna vertrokken naar de kamer.
    Wat heeft deze dame een killer body en killer kontje zeg mmm heerlijk, PZC was zeer goed en NMC was ook goed. Uiteindelijk mijn nakomelingen weer in het rubber gespoten. Mooie dame met een betoverende glimlach.

  4. Onderstaande 2 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    le_belge (30 december 2015),Sjeufke (30 december 2015)

  5. #3
    Geregistreerd
    25 augustus 2013
    Last Online
    14 januari 2022 @ 11:54
    Locatie
    Belgium (2 different places)
    Berichten
    108
    Discussies
    4
    Thanks
    109
    Thanked
    113 in 49 posts

    Standaard

    Tried the first january. Young and beautiful. Great body with nice tits. Wonderful eyes Ok in the room like GFE. She does the work but not a nympho hein ... recurrence can

  6. Onderstaande 3 leden hebben 24HOURS bedankt voor deze bijdrage:

    le_belge ( 6 januari 2016),Mr Bluenose ( 2 juli 2016),pipette (31 januari 2016)

  7. #4
    Geregistreerd
    4 augustus 2015
    Last Online
    16 juni 2021 @ 21:11
    Berichten
    95
    Discussies
    4
    Thanks
    84
    Thanked
    247 in 68 posts

    Standaard

    Miruna krijgt net een voldoende. Maar ik van haar misschien wel een onvoldoende. Leuke en bevredigende sessie, maar niet de klik die ik met sommige andere dames heb. Het is me wat te professioneel , speels en lacherig en loopt gewoon niet soepeltjes.
    Als je dit leest miruna. Toch bedankt. We hebben gelachen en ik ben in doggy klaaargekomen

  8. Onderstaande leden hebben Lewieke bedankt voor deze bijdrage:

    Ryuhayabusa (24 maart 2016)

  9. #5
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:27
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.038
    Thanked
    5.506 in 1.285 posts

    Standaard

    Miruna
    Bij deze recensie

    Toen Miruna de sleutel ging halen liep een ijsbeer me voorbij en waarschuwde me met ... U kan het al raden: 'let op met de tijd'. Dat was hier het motto vandaag: let op met de tijd. Ik dank U maar dit euvel was me vandaag duidelijk.

    Ze kwam me halen en samen gingen we naar een kamer in de benedenverdieping, verst van de bar verwijdert en redelijk fris, dat was haar optie. En de mijne, ik was daar dankbaar voor. Misschien had Mickey haar verteld dat het erg zweten was in haar geval. Miruna wist precies wat ik wilde en deed alles goed, werkelijk alles! Ze heeft een prachtig lichaam en kon met m'n handen niet van haar afblijven: een strak lichaam, heerlijke borsten, lekker figuurtje, duivelse lach, schitterende Roma-ogen. Miruna is trouwens Hongaars naar eigen zeggen. Whatever, ze kent zeer goed de Roemeense Manelesongs dat we op het einde beluisterden tot de kamertijd vol was.

    Seks met haar boven op me: en wat kon ze het goed, ze draaide haar onderlichaam, haar kont terwijl ze wat achteruit hing en me goed zicht liet op haar heerlijke lichaam in het gedimde licht van de kamer. Ik werd er gek van. Zalig en stout, een plagende meesteres van genot.

    Ik kwam klaar iets over halverwege het half uur en we luisterden nog Manele terwijl ik haar strakke perfecte sexy lijf streelde. Ze zei me nog een en ander in verband met met dat ze zo goed wist wat ik wilde vanwege Mickey die haar en haar vriendinnen alles in geuren en kleuren moest hebben verteld (ik hou ervan wat gedomineerd te worden in zekere zin).

    Na het opruimen naar de lockers en netjes 50€ afgerekend.

    Niettegenstaande de vriendelijke waarschuwing was het deze keer niet nodig op te letten met de tijd bij deze meid.

    Score: ****
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 16 juni 2016 om 23:04
    De zwarte wolf

  10. Onderstaande 4 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (17 juni 2016),licky luke (16 juni 2016),Mr Bluenose (18 juni 2016),pret (16 juni 2016)

  11. #6
    Geregistreerd
    18 april 2016
    Last Online
    6 juni 2020 @ 11:48
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    60
    Thanked
    38 in 8 posts

    Standaard

    Een drietal weken geleden nog eens naar Sixens geweest maar tot op heden nagelaten om een recensie te schrijven. Na 5-6 bezoeken heb ik ondertussen toch al enkele favorietjes en Miruna is daar 1 van.
    ze lacht altijd, heeft van die prachtige Roma-ogen, en dat lijfje....dat lijfje!
    Op de kamer altijd een rustige, sensuele start, maar ze heeft snel door wat je wil (in mijn geval mogen de dames initiatief nemen) en speelt daar heel goed op in.
    Zonder verder meer in detail te treden, een toppertje!
    herhalingsgevaar: 100%
    Daarnaast ook nog nooit problemen gehad ivm tijd en afrekening, maar dankzij de waarschuwing van een mede-beer tijdens mijn eerste bezoek spreek ik dit bijna altijd op voorhand kort af.

  12. Onderstaande 3 leden hebben Hades bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (25 juni 2016),Sjeufke (24 juli 2016),VAZKOR (24 juni 2016)

  13. #7
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    13 mei 2024 @ 05:30
    Berichten
    854
    Discussies
    50
    Thanks
    7.769
    Thanked
    3.076 in 661 posts

    Standaard

    Dag 3 Kamer 3 (2 juli)

    Een ander beloofd kamer met Miruna die ik eerder had gemeld op voor, maar in de thread op de link hieronder. Zowel ikzelf en de originele poster dacht dat haar Bulgaarse, maar ze is inderdaad Roemeens. Wederom een goede service van Miruna zonder uitzonderlijk. Goede stevige pijpbeurt, maar misschien gewoon een beetje een tempo (zonder handen hoewel) en leuke energieke seks gevolgd en opnieuw zou ik het meisje aanraden en zal enige tijd te herhalen in de toekomst als ze is echt een cutie met mooie donkere ogen!

    Day 3 Room 3 (2nd July)

    Another promised room with Miruna who I had previously reported on before but in the thread at the link below. Both myself and the Original Poster thought her to be Bulgarian but she is indeed Romanian. Again a good service from Miruna without being exceptional. Good firm blowjob but maybe just a bit one paced (no hands though) and nice energetic sex followed and again I would recommend the girl and will repeat some time in the future as she really is a cutie with lovely dark eyes!

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...na-(Bulgaarse)

    Is the girl at the link above the same girl? I think so.

  14. Onderstaande leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    VAZKOR (14 juli 2016)

  15. #8
    Geregistreerd
    18 april 2016
    Last Online
    6 juni 2020 @ 11:48
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    60
    Thanked
    38 in 8 posts

    Standaard

    Tijdens dezelfde wandeling ook Miruna tegengekomen en laat dit nu ook 1 van mijn favorietjes zijn :-). Ook met haar kort naar de marokkokamer getrokken en na een tiental minuten haar lekker kontje gevolgd naar een kamer.
    Ze is inderdaad Roemeens....
    Op de kamer blijft ze steeds haar goedlachse zelve zoals ze ook is in de pre- en aftersales, en als die lekker oogjes je blijven aankijken is het soms moeilijk om een half uur te blijven presteren :-)
    Uit noodzaak gewisseld van positie maar na enkele minuten dat heerlijke kontje onder handen genomen te hebben was er geen houden meer aan.
    1 klein minpuntje voor haar, ze was een beetje passief deze keer. Maar misschien lag dat wel aan mezelf doordat ik haar de kans niet gaf.
    Herhalingsgevaar blijft 100 % en volgende keer mag we mn ongelijk bewijzen :-)

  16. Onderstaande 5 leden hebben Hades bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (18 juli 2016),Kwakje (14 juli 2016),mechelen (13 juli 2016),Mr Bluenose (14 juli 2016),VAZKOR (14 juli 2016)

  17. #9
    Geregistreerd
    7 december 2014
    Last Online
    19 maart 2024 @ 16:58
    Locatie
    Hofstad
    Berichten
    37
    Discussies
    3
    Thanks
    10
    Thanked
    29 in 11 posts

    Standaard

    Vriendelijk vrolijk en meegaand. Ze kwam bij me liggen in de marokkokamer en na wat chitchat zijn we naar de kamer gegaan. Vooraf duidelijk bespreken wat de kosten en diensten zijn om tegenvallers te vermijden. Uur afgesproken en dat ook volgemaakt. Leuke meid, lekker lichaam en niet zoals veel rumbuls veel beloven en niet waarmaken. Prima dus.

  18. Onderstaande 2 leden hebben soepkip bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 juli 2016),Mr Bluenose ( 6 oktober 2016)

  19. #10
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:27
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.038
    Thanked
    5.506 in 1.285 posts

    Standaard

    Miruna
    1 Okt. 2016
    Met deze recensie



    Bijzonder:

    Miruna staat vaak op uitkijk aan de Kino bij de trappen. Ze zal daarmee niet voor iedereen de favoriet zijn, althans die indruk kreeg ik als ik haar naam vernoem. Ze is prettig gestoord. Die dag had ze een Playboy-strikje aan. Dames die dat attribuut dragen laten die doorgaans aan op kamer cfr Cila in YinYang vorig jaar. Duivelin Miruna heeft van die mooie grote groene Roma-ogen (lenzen?), zwart gekleurd haar tot op de kin en en lang, slank, sexy.


    Presales:

    Ik kon Miruna een keer afslaan en de tweede keer dat ik pauze wou houden na de kamer met Julia, wilde Miruna daar niet van weten: ze achtervolgde me. Op gegeven moment keek ik links en rechts of de kust veilig was om naar het toilet nabij de lockers te gaan om te plassen. Plots was ze daar en ging mee, deed gedecideerd de deur achter haar dicht en op slot. Ze deed hier verder haar best op haar manier om me de kamer op te krijgen, zelfs Ina in VM heeft het nakijken bij haar zotte toer. Dit doet me nu vermoeden dat ik bij Ina toch een goede kamergang kon hebben gehad...misschien...maar spijt komt altijd te laat. Het eindigde er mee dat ze de sleutel ging halen: bij het buiten gaan verraste ze een dame die net op de deur heeft geklopt en ook mij zag staan en haar met open mond nakeek. Ik deed die deur maar snel weer dicht voordat die DVP hetzelfde in gedachten had. Het is maar omdat ik de vorige maal een goede kamer had met Miruna dat ik het toestond.


    Sessie:

    Het was in een kamer beneden, de verste van de bar af met airco. Daar was ik de vorige keer ook met haar geweest, is mogelijks haar favoriete kamer omdat die wat frisser aan voelde en heef haar gelijk, het wordt gauw te warm in heetst van de strijd.

    Dit super geile samenzijn met haar was al even goed, zoniet beter als de vorige keer. Ze heeft een beetje hetzelfde hoekske af als ik en begrijpt m'n wensen beter dan welke dame ook. We hadden ook goed gesprek achteraf en de klik was niet gespeeld.

    De seks was ook hier erg goed en met een onderbreking omdat het klaar komen anders te snel ging.


    Afsluiten:

    Ze maakte de tijd vol, zeurde voor geen extra's, deed alles goed. Betaling was probleemloos 50€. Hopelijk blijft dat zo.


    Score: ****1/2
    De zwarte wolf

  20. Onderstaande 9 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje ( 8 oktober 2016),deket ( 6 oktober 2016),firstme ( 7 oktober 2016),Kwakje ( 7 oktober 2016),Mr Bluenose ( 6 oktober 2016),Ryuhayabusa ( 6 oktober 2016),Sjeufke ( 7 oktober 2016),sofaking ( 7 oktober 2016),YYadict ( 7 oktober 2016)

  21. #11
    Geregistreerd
    21 mei 2011
    Last Online
    14 november 2019 @ 14:25
    Berichten
    5
    Discussies
    1
    Thanks
    4
    Thanked
    12 in 4 posts

    Standaard

    Leuke en mooie meid, beetje en zot geval precies.
    Ze heeft iets van een succubus mee in de goede/naughty betekenis.
    Zeer geile outfit met dat strikje

    Herhalingsgevaar: zeker en vast

  22. Onderstaande 2 leden hebben nunez_will bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (21 november 2016),VAZKOR (10 april 2018)

  23. #12
    Geregistreerd
    4 oktober 2016
    Last Online
    11 april 2023 @ 19:51
    Berichten
    228
    Discussies
    2
    Thanks
    702
    Thanked
    302 in 106 posts

    Standaard

    Gisteren na het afdalen van de trap kennis gemaakt met deze Roemeense verschijning. Uitermate uitdagend lag ze op het bed in de cinema dat uitkijkt over de trappen. Na slechts kort gepraat te hebben liet ik haar de sleutel halen om mekaar beter te leren kennen. In de kamer aangekomen ging alles uit behalve het welbekende strikje. Ondanks dat ze haar best deed bleef de klik die we buiten de kamer hadden niet overeind op de kamer, helaas raakten we een beetje lost in translation... Miruna is optisch een pracht meid om te zien maar voor mij geen herhalingsgevaar vanwege haar te gebrekkige talenkennis.

  24. #13
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 01:11
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.214
    Discussies
    239
    Thanks
    21.878
    Thanked
    6.388 in 3.034 posts

    Standaard

    Zoiets is natuurlijk zeer betrekkelijk, je zou ook kunnen stellen dat zij voor jou geen herhalingsgevaar is vanwege jouw te gebrekkige talenkennis...
    "Dort wo Lust den Tisch deckt,
    schmeckt mir das Essen am besten."

  25. Onderstaande 2 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Pandabeer82 (24 november 2016),Sjeufke (24 november 2016)

  26. #14
    Geregistreerd
    4 oktober 2016
    Last Online
    11 april 2023 @ 19:51
    Berichten
    228
    Discussies
    2
    Thanks
    702
    Thanked
    302 in 106 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Zoiets is natuurlijk zeer betrekkelijk, je zou ook kunnen stellen dat zij voor jou geen herhalingsgevaar is vanwege jouw te gebrekkige talenkennis...
    Hoop dat mijn talenkennis voldoet, met mijn werk in Duitsland en mijn studie in Engels. Maar idd heb je gelijk dat mijn Roemeens te wensen overlaat en dat ze daardoor voor mij geen herhalingsgevaar vormt

    Nogmaals absoluut een schat van een meid, die goed uitziet, maar door de taal niets voor mij

  27. Onderstaande leden hebben Pandabeer82 bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (24 november 2016)

  28. #15
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:27
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.038
    Thanked
    5.506 in 1.285 posts

    Standaard

    Miruna (SS)
    Bij deze recensie


    Bijzonderheden

    Heb al veel verteld van haar in eerdere recensies, ze is een duivelin die je graag wat op de mouw spelt om je op kamer te krijgen. Het is haar weer gelukt. Ze is niet Hongaars maar toch wel Roemeens.


    Presales

    In de bar: 'I will go home, we must go to the room now if you want me still!'. Een geluk dat ik kwam voor haar dus leugen of niet, ik ging toch met haar kameren. No need to say dat ze nog de ganse dag rondliep met een vriendin die ook naar me lonkte. Vragend om trio's waarschijnlijk. Miruna droeg 's avonds weer haar strik om de nek die ze eerst niet aan had. Ik had niet anders verwacht.


    Kamer

    12 in de hoek boven de bar op wellness-verdieping. Met spiegels. Standaard kamer met bidet, de muziek kon af en de belichting geregeld.


    Sessie

    Miruna
    gebruikte die eerst, legde het beddenlaken en respecteerde de kamertijd, het halfuur werd vol gemaakt. Geen TZ maar was door mij niet gevraagd. Ze speelde goed mijn wensen mee, ze is dominant en dat had ik graag. Ik kon ook wel goed met haar praten. Na een paar keer heb je wel door dat ze een spelletje spelen voor je als ze in herhaling vallen. Vond het niet erg want ze doet dat goed en dat ik vaak aan haar terug denk later is een goed teken. Ik ondervond iets meer afstandelijkheid van haar of het is iets dat me nu opvalt.

    Seks was met haar boven me en erg goed als immer, ik kwam snel maar niet tè snel klaar. Bij haar geen Finish & Go: ik kon goed met haar overweg een één Manele nummer werd gespeeld. Ze maakte bij het checken van de tijd zelfs attent op dat de klok in de lockers niet juist stond en dat ze er heus geen misbruik van zou maken. Ik zette de mijne op automatisch en die klopte met de hare.

    Wel was van tweemaal klaarkomen geen sprake: dat is 50€ extra te betalen volgens Miruna. Ga er maar vanuit dat het de regel is in SixSens, het werd me nog twee maal meegedeeld.


    Afsluiten

    Afgeruimd, deur achter ons dicht en bij lockers 50€ overhandigd. Geen problemen, kus en weg was ze.


    Aftersales

    Ze deed nog vaak gek tegen me, wees naar haar vriendin, vroeg een tweede maal maar ik was al kapot. Ze drong niet aan. Dat spreekt voor haar

    Score ***1/2
    De zwarte wolf

  29. Onderstaande 6 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero ( 2 december 2016),Bluebear (19 januari 2017),Deantje ( 1 december 2016),Mr Bluenose ( 1 december 2016),Ryuhayabusa ( 1 december 2016),Sjeufke (30 november 2016)

  30. #16
    Geregistreerd
    15 juni 2016
    Last Online
    13 mei 2024 @ 12:04
    Berichten
    388
    Discussies
    43
    Thanks
    2.678
    Thanked
    2.636 in 354 posts

    Standaard

    Ik ben ver in de tijd moeten teruggaan om haar paspoortje terug te vinden.
    In 3 jaar SS nog maar enkele keren met haar gekamerd en dan nog meestal maar voor een half uurtje, vond haar prestaties gewoon voldoende zonder meer, iets te speels ook.
    Wel heb ik steeds gevonden dat ze een erg mooi, stevig lichaam heeft en ze jaagt absoluut niet wat positief is.
    Gisteren zag ze er gewoon prachtig uit, mooi gebruind ook. Sinds onze vorige ontmoeting een half jaar geleden is ze ook volwassener geworden, dus maar op herhaling gegaan met de bedoeling er weer een half uurtje van te maken.
    Reeds na enkele minuten vastgesteld dat haar prestaties er op alle vlakken op vooruit gegaan zijn, vooral erg lekker zoenen wat ik toch wel belangrijk vind en voorheen minder goed was.
    Ook de communicatie verliep erg vlot, dus maar verlengd naar een uur en mij geen moment verveeld.
    Een onverwachte meevaller die om herhaling vraagt...

  31. Onderstaande 13 leden hebben Bachatero bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (10 april 2018),Champollion (11 april 2018),cheasehead (12 april 2018),Flyerke (10 april 2018),forgetskinnyletsgetfatty (11 april 2018),Hooker lover1 (10 april 2018),jansenroy (10 april 2018),Mr Bluenose (10 april 2018),rolo (14 april 2018),Schietgraagft (11 april 2018),Sjeufke (10 april 2018),sofaking (10 april 2018),VAZKOR (10 april 2018)

  32. #17
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:27
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.038
    Thanked
    5.506 in 1.285 posts

    Standaard

    Miruna (SixSens) - De topper die te lang werd genegeerd
    Bij deze recensie


    DVP-Cataloog: #killerlady


    Bijzonderheden en karakterschets

    Miruna: Gebruind, mooie borsten (puur natuur), lang, sexy en brutaal gebekt. We kennen elkaar al van een aantal sessies en al is de laatste van einde 2016 geleden, ze weet er nog alles van. op weg naar de lockers achtervolgde ze me en vroeg hoe het zat en of we nog eens zouden op kamer belanden. Ja, eigenlijk!? Het wil nu lukken dat ik al van plan was om weer met haar te gaan. Ze was niet helemaal overtuigd met al die pinokkio's in de club die gauw zulke beloftes maken ter afwimpeling en repliceerde ferm dat ze me er aan zou houden 'or I will kill you!'. Typisch Miruna. Later werd ze afgeleid door een rakker die ze goed kende en een regelmatige klant moet zijn. Ze besteedde veel aandacht aan hem en het duurde wel even voor ik aanspraak op haar kon maken....of is het omgekeerd want ze haalde me er weer als eerste uit.


    Presales

    Nou die waren aan de lockers gebeurd waar ze me nog eens herinnerde aan wat ik heb gemist. Point taken, later liet ik ze gewoon de sleutel halen. Het werd onze eerste sessie in de bovenverdieping.


    Kamer

    6, een mooie geriefelijke kamer boven met groot bed en spiegel aan bedzijde. De verlichting werd hoger gezet, de muziek uit.


    Kamersessie

    Watertanden, dat doe ik nu weer als ik er aan terug denk. Op optisch vlak was ik alweer helemaal in de wolken want wat ziet ze er heerlijk sexy uit! Ik had een gevoel dat ze nog een stuk beter uitzag dan tevoren. Te lang is het geleden dat ik aan dat mooie ranke gebruinde lijf van haar kon komen en van mijn favoriete rollenspel kon genieten, Miruna-style. Deze dame is in karakter dominant en dat hoeft niet te worden gespeeld, dat is haar natuur en daardoor was alles vlotter en gewoon een stuk beter dan bij de meeste andere dames, Pamela incluis. Dit is wat ik bedoel met gefakete dominantie versus échte dominantie. Miruna heeft me weer bij die les gezet ze heeft het talent ervoor.

    We bleven nog goed doorspelen en dan schakelden we op seks over en het was de beste van de dag geweest. Ja er was meer moeite voor nodig en ze stuurde dat bij. Ik dacht eerst dat ze vroeg op te schieten wat ik vervelend vond, dat was het niet: ze gaf gewoon aan dat ze merkte dat ik al vermoeid was en dat ik me niet moest stresseren en ze speelde verder, harder, beter, ze keek me recht aan met die brutale 'I will kill you!'-blik. Het lukte zowaar en ik kwam klaar met een zalig lang orgasme. Ik lag vervolgens uitgeput op bed en we praatten nog wat na. Ja ze weet van wanten, ze weet hoe ik ineen zit. Ze wist zelfs een uitspraak op te dissen dat ik al eens letterlijk eerder heb gehoord in een van mijn psychedelische avonturen waar de diepste gedachten en meer naar boven komen. Beetje griezelig, toch als een dame je dermate goed je diepste verlangens kent na slechts een paar sessies.


    Afhandeling en betaling

    De tijd werd mooi vol gemaakt en we ruimden af. Aan de lockers overhandigde ik haar geld.


    Aftersales

    Geen in dit geval, ze is druk bezet.


    Fazit en Score

    De volgende keer mag ik het niet meer zo lang laten duren eer ik op herhaling ga. Dit is een vaste waarde in deze club en misschien moet het eens voor een uurtje als de tijd er rijp voor is. Zowel fysiek, optisch als in service is ze helemaal mijn ding!

    Score: 9,0 / 10
    De zwarte wolf

  33. Onderstaande 2 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Schietgraagft (23 juli 2018),Sjeufke (11 juli 2018)

  34. #18
    Geregistreerd
    14 maart 2018
    Last Online
    3 augustus 2022 @ 01:12
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Goeieavond allemaal, werkt deze Miruna nog in de SS?

  35. #19
    Geregistreerd
    15 juni 2016
    Last Online
    13 mei 2024 @ 12:04
    Berichten
    388
    Discussies
    43
    Thanks
    2.678
    Thanked
    2.636 in 354 posts

    Standaard

    Jazeker, ik ben er vrijdag nog een uurtje mee geweest. Ze is net terug van vakantie en zal de volgende maanden dus wel aanwezig zijn.
    In tegenstelling tot de meeste anderen zelfs teruggekeerd zonder extra kilo’s. Prima zo, want ze heeft een prachtig lichaam en echt heel mooie borsten. Ook heeft ze altijd mooie verhalen waar ik telkens weer mee moet lachen.
    Weer prima service van een dvp die echt wel wenst dat je tevreden de kamer verlaat...

  36. Onderstaande 3 leden hebben Bachatero bedankt voor deze bijdrage:

    jansenroy (17 september 2018),Mr Bluenose (16 september 2018),shady (16 september 2018)

  37. #20
    Geregistreerd
    4 juni 2017
    Last Online
    2 juli 2022 @ 09:28
    Berichten
    71
    Discussies
    1
    Thanks
    21
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Vanavond ook aanwezig

  38. #21
    Geregistreerd
    22 november 2018
    Last Online
    10 juli 2019 @ 07:09
    Berichten
    16
    Discussies
    0
    Thanks
    75
    Thanked
    13 in 9 posts

    Standaard

    Is Miruna nog aanwezig in SS? Ik wilde deze week weer eens afzakken naar het zuije. De laatste keer heb ik haar niet gespot.

  39. #22
    Geregistreerd
    14 maart 2018
    Last Online
    3 augustus 2022 @ 01:12
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Begin dit jaar is ze terug naar huis gegaan, ze zou er wel even tussenuit gaan

  40. Onderstaande leden hebben olli1980 bedankt voor deze bijdrage:

    Opa Winfrie ( 1 maart 2019)

  41. #23
    Geregistreerd
    14 maart 2018
    Last Online
    3 augustus 2022 @ 01:12
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Heb haar laatst gezien begin dit jaar, toen ging ze terug naar huis omdat het te rustig was in de club.
    Geen idee wanneer en/of ze al terug is...

  42. Onderstaande 2 leden hebben olli1980 bedankt voor deze bijdrage:

    delaplace1 ( 3 maart 2019),Opa Winfrie ( 1 maart 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35.

  FKK Artemis 468*60