Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 30 van 30
  1. #26
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 05:15
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.354
    Thanked
    2.719 in 890 posts

    Standaard

    In dit geval doe je je gebruikersnaam geen eer aan Altijdwakker. Het was nl iets van januari. Nu is het augustus. Het grootste deel van waar het over ging is trouwens door een van de moderatoren opgeschoond.

    Verder ben ik het eens met je oproep het forum te gebruiken waar het voor bedoeld is.

    Dus on topic maar weer: Er waren onlangs wat misverstanden over, maar Hester is er nog steeds.

  2. #27
    Geregistreerd
    9 juli 2023
    Last Online
    27 december 2023 @ 17:14
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    13 in 3 posts

    Standaard

    Hester is gewoon een lekkerstuk! Knap, mooi ogen, goed figuur met goeie billen. Daarnaast ook vriendelijk in de omgang en ook oprecht. Pijpen kan ze echt goed met een goede tempo ook, ballen likken doet ze ook echt lekker.. ik laat dit ook altijd aan haar over want ze doet dit goed en ze doet volgens mij niet echt aan deepthroat pijpen zoals andere die je bij wijze van spreken diep in de mond kunt neuken (natuurlijk met respect, in vertrouwen en wederzijdse toestemming)
    de seks vind ik vrij standaard maar toch lekker haha , vaak ligt ze op haar rug en wordt het afgesloten met een doggystyle.. doggystyle vind ik het lekkerste standje bij der, ze heeft echt goeie billen en ze kan ze wel tegen een stootje haha..

  3. Onderstaande 6 leden hebben Playernumber1 bedankt voor deze bijdrage:

    firm ( 9 augustus 2023),fr_loper ( 9 augustus 2023),Gerardkaaskop (17 december 2023),KeesN (23 augustus 2023),mentholbear (11 augustus 2023),Moontanner ( 9 augustus 2023)

  4. #28
    Geregistreerd
    30 juni 2021
    Last Online
    9 april 2024 @ 14:51
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 3 posts

    Standaard

    Een paar weken geleden bij deze dame aan de deur geweest. Ik vroeg of beffen ook tot de mogelijkheden hoorde. Haar antwoord kort:NEE! Waarop ik antwoordde: oké geen probleem. Haar reactie: ga maar naar die hoeren voor in, die doen alles. Doei! Mij ziet ze niet meer! Beetje sociaal gedrag zou haar niet misstaan

  5. #29
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 16:42
    Berichten
    899
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.111 in 461 posts

    Standaard

    Voor het eerst de in Leeuwarden wereldberoemde Hester ontmoet. Een mooie Friezin, sowieso de mooiste vrouw op de Weaze. Een optik-fick, waarbij je gaat voor het uiterlijk en niet voor de uitgebreide diensten.

    Hester zat op het bed bezig. Ik keek naar binnen en ze groette mij vriendelijk. Ik wilde die fraaie Friezin wel eens intiem leren kennen. € 50 voor het standaard gebeuren. Kort maar krachtig; goed gepijpt en lekker geneukt in 2 standjes. Condoom gevuld en voldaan vertrokken. Voor uitgebreide seks moet je elders in de panden zijn, maar voor seks met de mooiste vrouw op de Weaze kun je niet om Hester heen. Herhalingsgevaar aanwezig
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  6. Onderstaande 4 leden hebben Dennis bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (30 januari 2024),firm (30 januari 2024),fr_loper (30 januari 2024),Gerardkaaskop (30 januari 2024)

  7. #30
    Geregistreerd
    28 januari 2024
    Last Online
    14 februari 2024 @ 10:21
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Ik had een geweldige ontmoeting met Hester in Nederlandse, Leeuwarden (Hofje 4). De locatie was schilderachtig en gezellig, perfect voor een informeel gesprek. Hester was uiterst gastvrij en deskundig, en ik waardeerde haar vriendelijkheid en openheid. Het gesprek was boeiend en verhelderend, en ik leerde veel van haar inzichten en ervaringen. De sfeer was ontspannen en stimulerend, waardoor ik me meteen op mijn gemak voelde. Ik kijk ernaar uit om in de toekomst weer af te spreken en meer te leren van Hester's expertise. Een echte aanrader voor iedereen die op zoek is naar een inspirerende ontmoeting!

  8. Onderstaande leden hebben gaiger bedankt voor deze bijdrage:

    Gerardkaaskop (12 februari 2024)

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60