Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 58
  1. #1
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Daumen hoch Vicky (voorheen Nici)

    Iemand ervaring met deze dame?

    Haarkleur/-lengte : blond, lang
    Lengte dame : 175 cm
    Postuur/Cupmaat : slank, 75 DD niet echt
    Nationaliteit/Taal : Duitse
    Leeftijd : 26
    Tatoeages/Piercings : o.a. prikkeldraad op linker bovenarm
    Service: Uitgebreid en goed volgens eigen opgave
    Foto's: www.sexrelax.de/nici
    http://www.parksauna.info/nici_bizarre/base0.html

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2006 @ 15:58
    Berichten
    34
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Deze werkt ook in PSW Wildenrath - vroeger slechts enkele dagen in de week maar laatste tijd praktisch de ganse week. Staat ook uitvoerig op wesbsite van PSW beschreven. Is volgens mij zeker ouder dan 26 j.
    Vroeger moest je lang van tevoren reserveren, zij kwamen van ver door deze meid - laatste tijd blijkbaar wat minder. Waarom weet ik ook niet.
    Laatst gewijzigd door Befke; 16 februari 2007 om 10:57

  3. #3
    Geregistreerd
    27 oktober 2005
    Last Online
    31 mei 2018 @ 09:26
    Berichten
    119
    Discussies
    17
    Thanks
    3
    Thanked
    5 in 2 posts

    Standaard Nici 30-12-2004

    Na een slopend half uurtje met de drie dames (Bea, Jeanet en kleine Monica) eerst rustig wat gegeten en gedronken en daarna op jacht gegaan naar iemand met wie ik me nog een half uurtje zou kunnen vermaken.
    Dat werd Nicky. Een geblondeerde dames, die half Slowaaks en half Hongaars is en die een soort Dolly Parton look-a-like is. Met enorme borsten dus.
    Ze heeft een lief gezichtje en een heerlijk strak en lenig lichaam.
    Op de kamer moest ik eerst gaan staan en begon ze met mij te strelen en te zoenen op mijn tepels. Daarna ging ze langzaam naar beneden en zorgde ze ervoor dat junior op oorlogssterkte kwam.
    Daarna het bed opgezocht. Eerst lekker gepijpt en daarna mocht ik mijn pikkie langs een viertal clitpiercingen loodsen om hem in haar genotsgrotje te stoppen.
    Ze kan heerlijk neuken en weet precies wat lekker is daarbij. Soms met het koppie vooraan bij de deur en soms tot aan de wortel erin. Heerlijk.
    Daarna maakte ze het heerlijk af met een FT en een vinger in mijn achterste. Een zalig gevoel.

    F

  4. #4
    Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Geregistreerd
    4 november 2005
    Last Online
    26 december 2023 @ 18:01
    Locatie
    Omgeving Groene Hart
    Berichten
    463
    Discussies
    39
    Thanks
    28
    Thanked
    20 in 16 posts

    Standaard Nicci

    Dinsdag 1-11 naar PSW afgereisd na een bezoek aan het Philips stadion. Helaas was het Feiertag in Dld en waren er maar 5 dames aanwezig, waaronder Nicci. Lieve meid die eerst een act voor de spiegel op de kamer opvoerde en daarna in bed ook niet te stuiten was. Een topact!:thefinger

  5. #5
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    19 november 2021 @ 16:54
    Berichten
    364
    Discussies
    9
    Thanks
    26
    Thanked
    51 in 32 posts

    Standaard Nici

    Nici gaat morgen eerst met Vakantie voor 4-6 Weeken.Ze wil medio of eind Jan 06 weer terug zijn
    woods25:wink:

  6. #6
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Bei SexRelax sind derzeit neue Fotos von Nici zu sehen, als Weihnachtsmann, äh -frau: :p

    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  7. #7
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Gelukkig gaat ze op vakantie en nu heeft Tiga een lam handje

    W2:wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  8. #8
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Gelukkig gaat ze op vakantie en nu heeft Tiga een lam handje

    W2:wink:
    Nee hoor, ze is de ultieme natte droom dus geen handje nodig

    Damn eind januari is ze toch het haasje...

  9. #9
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    6 maart 2024 @ 03:41
    Berichten
    897
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.111 in 461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga
    Nee hoor, ze is de ultieme natte droom dus geen handje nodig

    Damn eind januari is ze toch het haasje...
    Helaas, op Rheinforum valt te lezen dat Barbie , sorry Nici, tot september 2006 niet in PSW zal zijn...

    Hoe staat het met het aanbod in PSW? Las dat Naomi serieus ziek is en grote Monika haar werkterrein naar Zwitserland heeft verlegd...??
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  10. #10
    Geregistreerd
    27 oktober 2005
    Last Online
    31 mei 2018 @ 09:26
    Berichten
    119
    Discussies
    17
    Thanks
    3
    Thanked
    5 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennis
    Hoe staat het met het aanbod in PSW? Las dat Naomi serieus ziek is en grote Monika haar werkterrein naar Zwitserland heeft verlegd...??
    Volgende week ga ik weer eens een keertje naar Wildenrath om zelf de stand van zaken te checken, dus dan kan ik je meer vertellen.

    F

  11. #11
    Geregistreerd
    27 oktober 2005
    Last Online
    31 mei 2018 @ 09:26
    Berichten
    119
    Discussies
    17
    Thanks
    3
    Thanked
    5 in 2 posts

    Standaard

    Naomi is nog steeds niet terug en men wist ook nog niet wanneer ze weer terug zou komen. Ik hoop snel, zodat deze blasekoningin mij weer snel kan verwennen.
    De andere blaashaas , Violetta, is momenteel haar geld aan het verdienen in Zwitserland en dat is ook afwachten en uit betrouwbare bron (haarzelf) hoorde ik dat Marli uit Brazilie begin februari een aantal weken weer in PSW zal schitteren.
    Nici zal de komende tijd helaas niet meer aanwezig zijn. Als ze weer terug is laat ik het hier wel weten.

    F

  12. #12
    Geregistreerd
    27 oktober 2005
    Last Online
    31 mei 2018 @ 09:26
    Berichten
    119
    Discussies
    17
    Thanks
    3
    Thanked
    5 in 2 posts

    Standaard

    Wat ik gehoord heb, is Nici heel erg ziek en zal ze pas tegen september weer terug zijn bij PSW. Ook bij andere clubs, zal ze niet gaan werken.

    F

  13. #13
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    19 november 2021 @ 16:54
    Berichten
    364
    Discussies
    9
    Thanks
    26
    Thanked
    51 in 32 posts

    Standaard Nici

    Klopt,Nici ist sehr Ziek en kommt erst in Sept 06 terug.
    Gute Besserung Nici!
    Groetjes
    woods25:wink:

  14. #14
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Pfeil Begin 2007 ???

    Zojuist op RF gelezen:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mr popper
    Nici ist (noch) nicht wieder aktiv. Sie wird ihr Comeback irgendwann im ersten Quartal 07 starten.
    Founding Member

  15. #15
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Laut WUT-Forum (Werbung, Umfragen, Tippspiele) ist Nici ab sofort wieder in Wildenrath tätig:
    Nach langer Zeit habe ich endlich Nici wieder getroffen! Sie war einige Monate "von der Bildfläche verschwunden". Jedenfalls ist Sie wieder da. Ich weiß manche "Stammies" haben auf diese Nachricht gewartet... sie hat es mir erzählt.

    Ich soll ausrichten das ihr sie ab sofort wieder in Wildenrath (Park Sauna, ihr wisst schon) findet und ist auch telefonisch wie üblich für nette Stunden zu erreichen.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  16. #16
    Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Geregistreerd
    4 november 2005
    Last Online
    26 december 2023 @ 18:01
    Locatie
    Omgeving Groene Hart
    Berichten
    463
    Discussies
    39
    Thanks
    28
    Thanked
    20 in 16 posts

    Standaard Nici

    Nici ist wieder da, maar dan wel zonder haar sili's dit keer:green_smi

  17. #17
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Pfeil Nici weer terug

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob10
    Nici ist wieder da, maar dan wel zonder haar sili's dit keer :green_smi
    Andere RF-berichten duiden daar inderdaad ook op:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mr popper
    Nici ist wieder aktiv, allerdings nur nachmittags für ein paar Stunden und auch sehr unregelmäßig. Also: vorher in der PSW nachfragen oder Nici unter Ihrer damaligen Handy-Nr. direkt anrufen.

    Ich habe sie diese Woche wieder genießen dürfen. Nici-Fans sollten wissen, daß sie jetzt ein anderes Outfit hat (ohne Sillis, kurze blonde Haare). Damit sieht sie deutlich anders als mit ihren Wahrzeichen vorher :D und natürlich ist sie auch so eine servicetechnische Empfehlung

    Eintritt ist bis 18.00 frei, ab 18.00 Uhr beträgt der Eintritt 50€.
    Zimmer (ersten 30 Minuten) kostet unabhängig von der Uhrzeit 50 €.
    De laatste alinea doet ook nog terzake, over entree en prijzen .
    Founding Member

  18. #18
    Geregistreerd
    27 oktober 2005
    Last Online
    31 mei 2018 @ 09:26
    Berichten
    119
    Discussies
    17
    Thanks
    3
    Thanked
    5 in 2 posts

    Standaard

    Nici was gisteren (vrijdagavond) ook weer aanwezig in PSW. Inderdaad zonder haar handelsmerk; de siliconen. In plaats daarvan zijn het nu twee kleine b cupjes geworden. Haar haren zijn nog steeds blond en over haar schouder. Maar ik neem aan, dat de service nog steeds als vanouds is.

  19. #19
    Geregistreerd
    5 november 2005
    Last Online
    31 december 2012 @ 19:57
    Locatie
    ergens in z.o brabant
    Berichten
    286
    Discussies
    37
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    ja en ik kan het weten want ik heb van haar op za 3-2 een fantatische pijpbeurt gehad met mondwater coolmint blauw. daar word je pik lekker heet en hard van en vooral als je word gepijpt
    Sletten moet je leasen. en niet kopen voor het leven

  20. #20
    Geregistreerd
    13 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:11
    Berichten
    261
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    261 in 104 posts

    Standaard

    Klopt... ze was blijkbaar onder de indruk...Voor diegene die ze kennen, misschien dan geen siliconen borsten, maar de service die ja van haar krijgt, grenst aan het ongelooflijke. Het is één van de weinige vrouwen, waar je niet genoeg kunt van krijgen. Ze doet nog altijd sm behandelingen, maar op een manier dat het leuk is, met veel erotische uitstraling eigenlijk kun je niet genoeg van haar krijgen en het blijft en leuke verschijning.

  21. #21
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Nici

    Een kwartiertje aan de bar, komt Nici binnen, samen koffietje drinken, bijpraten over allerlei
    zaken om uiteindelijk terug naar favoriete kamer 6 af te zakken. Weeral een heerlijk erotisch uurtje met deze intelligente dame, waarbij de wederzijdse orale verwenning op bijzonder veel bijval kan rekenen; ook tijdens het neuken valt het op hoe natuurgeil, gedreven en bijzonder lenig zij is.
    Na een uur stoeien met Nici is het aangewezen wat op de bank na te kletsen, zij lekker onderuitgezakt en meer zin om een dutje te doen, maar ja, het werk gaat voor …

    :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 19 juni 2007 om 01:51

  22. #22
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Nici, 14 feb

    De verhalen over deze dame op dit forum intrigeerden me. Ik had met Ace2 afgesproken in GT voor later in de middag, en ik besloot eerst eens naar Wildenrath te gaan. Het aardige is dat deze club overdag geen entree rekent (tot 18u), en een kwartiertje van GT afligt, dus als het niks zou zijn kon ik zo weer naar mijn vertrouwde club. De club is fraai, wel wat donker binnen, en de Theke vrouw is heel aardig en enthousiast, echt een gezellige kletskous.

    Nici is een hele aardige dame, ik schat zo 32-35, met een prachtig koppie, een mooi lijf en een sex appeal waar mijn hormonen direct van op hol sloegen. Eerst wat gebabbeld aan de bar, waar ze me ook haar werkwijze uitlegde. Ik zeg daar verder niets over, dat neemt de verrassing weg. Ik vond alles prima, als ik maar met haar de kamer op kon.

    Naar kamer 6 vertrokken en ons geinstalleerd. Ik mocht niets doen, behalve gaan liggen en genieten. Er hangt ook een spiegel waarin alle actie goed te volgen is. Zij ging op onderzoek uit en deed dat grondig. Toen ze kleine Randy gevonden had, liet ze 'm niet meer gaan. Haar mond verwende hem heel goed, en haar handjes en lijf deden dingen met me die ik niet meer vergeet. Door een bovenmenselijke inspanning van mijn kant kon ik deze verwennerij lang volhouden, subtiel ondersteund door de vederlichte maar o zo lekkere strelingen van Nici. De ontlading was dan ook heel heftig, super!

    Lekker tegen elkaar gelegen en geknuffeld. Een beetje gekletst, en toen begonnen we met de 2e ronde. Eerst wat orale verwennerij door haar, maar toen was het mijn beurt vond ik. Ik legde haar op haar rug, en begon mijn eigen onderzoek. Dat kon ze zeer waarderen, gezien de feedback van haar lichaam. Ze beloonde me daarna met een heerlijke neukpartij, waarbij we verschillende standjes doornamen, en ik heerlijk van haar genoot. Vervolgens nog eens elkaar lekker in 69 verwend, wat in mijn beleving uren duurde, heerlijk, en het ook in deze positie afgerond.

    Lekker naknuffelen, en wat gekletst. Ze heeft een moeilijke tijd achter de rug, en sindsdien heeft ze besloten alleen nog te werken zoals zij het graag heeft: zonder stress. Dat uit zich ook na het kamerbezoek: eerst nog even gezellig wat drinken en nakletsen, allemaal zonder enige haast van haar kant, en dan pas betalen.

    Conclusie: topdame, en eentje waar ik graag nog eens heen ga!

  23. #23
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door randy
    Ik zeg daar verder niets over, dat neemt de verrassing weg.
    Conclusie: topdame, en eentje waar ik graag nog eens heen ga!
    Effectief, Nici is een dame die goed weet waar ze mee bezig is, en de sex op een zeer doordachte manier beleeft. Het is beter niet te diepgaand over haar te schrijven, dit zou de magie van het geheel teveel ontsluieren. Laat ons het erbij houden dat zij gewoon een lieve meesteres is die bij de ervaren ijsbeer probeert uit te vinden wat deze het lekkerste vindt om dan steeds een stapje verder te zetten.

    Krimson was gisteren nog maar eens in Wildenrath en is, bij wijze van uitzondering, niet met Nici op de kamer geweest, kwestie van het erotische spanningsveld intact te houden.

    :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 19 juni 2007 om 01:51

  24. #24
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer
    ...
    die bij de ervaren ijsbeer probeert uit te vinden wat deze het lekkerste vindt om dan steeds een stapje verder te zetten.
    ...
    Oei, dat wordt een heel leuk bezoekje de volgende keer... Inderdaad maar niet veel over schrijven

  25. #25
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Nici

    Heeft er iemand recentelijk deze uitzonderlijke vrouw nog gezien?

    :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 19 juni 2007 om 01:51

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47.