Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    23 juni 2011
    Last Online
    10 februari 2014 @ 11:57
    Berichten
    5
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    6 in 2 posts

    Standaard Krefeld, Alter Linne strasse, Sibel

    Ben gister in Krefeld Sibel gaan bezoeken. Na een hoop gedoe (wachten,wachten en nog eens wachten) kon ik eindelijk na binnen. Gekozen voor een uur met condoom, pijpen zonder, anaal en samen n jaccusie, voor 130 euro. Jaccusie was een vieze badkup met douche water slang zonde douchekop. Zij niet goed geschoren maar dat maakt niet zoveel uit likken was ik toch niet van plan maar ja toch minder. Vroeg mij of ze mij mocht scheren maar onder deze omstandigheden haar toch vriendelijk bedankt. Daarna op de kamer wat aan mijn lul spelen beetje eraan zuigen en daarna, hoe kan t ook anders, kom ficken schatzi. Nee du durch blasen du, zo gezegd zo gedaan tot ik haar vroeg te stoppen, maar nee hoor ging gewoon door en nog voordat k haar kop weg kon trekken kwam k al klaar. Niet geamuseerd vroeg ik haar hoe lang we bezig waren geweest, 23 min zegt ze. Ik zeg geef mij 50 euro terug heb je er nog 30 extra gehad. Fluistert ze pssst nei das kan nicht uberal camera.

    Fok mij nu wilde ik gelijk weg, en bedacht ik me dat er in het kamertje ernaast waarschijnlijk een stel pooiers zaten. Nu was mijn auto vrij ver vandaan geparkeerd, k was alleen en om de hoek was er een of ander trefpunt van, tja hoe zal k het verwoorden, ongure balkan achtige luidruchtige en intimmiderende lui. Dus om vervolging en mischien nog erger te voorkomen ben ik dus zonder al te veel poes pas vertrokken.

    Wil iedereen voor deze praktijken, voornaamlijk in Krefeld en omgeving waarschuwen. Ik was er op een mddag, laat staan hoe grimmig het daar in de avond zal zijn.

    Nog een goede tip zet de auto uit de buurt en ga nooit alleen in het geval dat er iets zou mogen gebeuren.

  2. Onderstaande 4 leden hebben heckler bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (16 september 2013),foefel (23 september 2013),Smouse ( 7 februari 2014),Willi69 (16 september 2013)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:27.

  Living Room 468*60