Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Alicia (Bulgaarse)

  1. #1
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard Alicia (Bulgaarse)



    Alicia (Bul) (Bulgaarse)
    Leeftijd : 30-33 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : euro Tijdsduur : minuten
    Service :
    Extra info :





  2. #2
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Zaterdag en zondag meer dan gemiddeld aandacht gehad van deze lieve dame, echter niet in de gelegenheid om een kamertje te wagen i.v.m. andere plannen.

    Staat echter wel op mijn lijstje om eens nader te leren kennen!

    Meer info over haar service volgt dan, tenzij iemand me uiteraard voor is...

    Vooralsnog ga ik uit van de info van een collega wandelaar (citaat):

    "Deze dame ziet er erg leuk uit, en heeft een prachtige grote stevige kont, waar ik persoonlijk erg van houdt. Een complete GFE gehad. Lekker tongen, strelen, super goed gepijpt, heerlijke neuksessie in een aantal standjes erachter aan. Was mijn tweede topper, na Laura, en ik zou niet kunnen kiezen tussen beide juweeltjes uit hun vak wanneer dat nodig zou zijn. Wordt lastig de volgende keer dat ik deze club bezoek, want het kan nauwelijks beter."

    Belooft dus wel wat goeds te zijn!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  3. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (14 april 2016)

  4. #3
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Het draadje over Alicia staat inmiddels op pagina 4 onder topic Sixsens, iets wat ze niet verdient, naar mijn onbescheiden mening... dus maar eens even naar boven halen.

    Ik wil voor deze sympathieke dame namelijk best wel eens een lans breken (letterlijk dan, figuurlijk heb ik wat anders met mijn lans gedaan...)

    Ze zit er over het algemeen bescheiden bij, is geen jaagster maar had vanaf het begin op mij wel een bepaalde aantrekkingskracht door haar uitstraling.. Zoiets van, onze blikken kruisten en ik kreeg het gevoel dat er een klik was, nog zonder haar gesproken te hebben. Omdat ze zich redelijk veel bij de Bulgaarse kliek ophoudt, waaronder met name Victoria en daarnaast dames als Laura, Domenika, Natalie, Nadia enzovoorts kwam ik op een gegeven moment vanzelf met haar in contact. Ze deed toen een paar pogingen om me te verleiden en de eerste keer was ik net van kamer af dus zei ik haar eerlijk dat een kamertje er niet in zat. Toch bleef ze bij me, gaf me nog wat zoenen en deed een praatje. Daar begon dan mijn interesse...

    Ergens op of voor de party benaderde ze me weer, streelde me in mijn nek (ze is heel goed in het snel vinden van je gevoelige plekjes!) en opeens zoende ze me vol op de mond. Heerlijk doet ze dat, vol overgave maar niet wild en ongecontroleerd. Ze keek me diep in mijn ogen en ik was al bijna verkocht. Totdat ze begon te praten en vertelde dat ze op een vaste klant wachtte. Ik vroeg nog wanneer die dan kwam en ze vertelde me dat die elk moment kon komen. Ik stond uiteraard verbaasd want die tongzoen hoorde in my humble opinion toch echt wel bij een stuk presales? Ik dacht dus dat ik het wellicht verkeerd verstaan had en ze bleef ook al friemelend knus bij me staan. Tot ze me een tweede keer weer vol op de mond pakte, en direct daarna afscheid naam omdat haar klant de bar kwam ingewandeld... Huh? Zoiets had ik nog nooit meegemaakt...

    Op de RB Party vond ze me weer op een onbewaakt ogenblik. Wederom zoenen en met haar nagels in mijn nek en over mijn rug, ik kreeg er helemaal de rillingen van. Toen toch maar niet te lang gewacht en met haar een half uur op kamer gegaan. Prima kamertje op zich, maar ik kreeg het sterke gevoel dat een tweede kamer toch een stuk losser en beter zou zijn. Hoewel ze ook nu al heerlijk zoende en pijpte met gevoel, goed oplettend wat ik wel en niet lekker vond en dat direct in praktijk bracht...

    En zo kwam het dat ze me diezelfde avond een tweede keer verleid kreeg, voor een kamertje van een dik uur, waar de spetters vanaf vlogen. GFE dubbelplus waarna ik helemaal beduusd de kamer af kwam. Alle details van GFE aanwezig, inclusief de intimiteit, het (orale) voorspel, het neuken (waar ik normaal niet zoveel belang aan hecht, het naspel, het samen douchen... en alles netjes afgerekend toen ik nog stond te trillen op mijn benen.

    Prima aftersales ook, met nog vele ontmoetinkjes, kusjes, strelinkjes en ga zo maar door.... Voor mij een van de toppers..

    Zoals collega scrotum al schreef:

    Alicia
    Op een of andere manier ging mijn blik steeds naar deze Bulgaarse dvp toe. Ze zat echter bijna de hele avond bijna vastgelijmd aan Licky Luke. Toen ze echter even vrij was en wat contact opzocht (en via de Banaan bij mij belandde) hoefde ik er niet lang over na te denken. Ik had een heerlijk geil half uur met haar op de kamer. Nog net niet het topniveau van Lana maar toch erg goed bedreven in alle kunsten en technieken en daarbij een goede zoenster.
    Het zal geen straf zijn om weer met haar op de kamer gestuurd te worden (als Licky Luke vrij is ).
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  5. Onderstaande 9 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    bob0808 ( 1 november 2015),Eddy_V (31 oktober 2015),Flyerke ( 3 november 2015),ftchietgraag ( 2 november 2015),Kwakje (31 oktober 2015),Mr Bluenose ( 1 november 2015),Ohhlord (31 oktober 2015),Sjeufke (31 oktober 2015),sofaking (31 oktober 2015)

  6. #4
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Nooit gedacht dat ik ooit met Alicia op een kamer terecht zou komen. Op 1 april (geen grap) gebeurde het toch!
    Alicia is verre van een pocketbulgaartje. Nee, een volslanke dame, maar wel met een mooi gezicht. Zelf zou ik er nooit op zijn afgestapt. En andersom ook niet. Ik vermoed dat de Bulgaarse tamtam zijn werk heeft gedaan na de kamer met Stacey, want ineens was daar zo maar uit het niets: Alicia! Een paar minuten zat ze naast mij, maar al snel pontificaal op schoot. Ik was nog geen uur van de kamer, dus hield ik de boot wat af. Haar subtiele aanpak werkte goed bij mij door mijn kleine biologische zeven granen wortel terug het leven te geven. Een terugweg is er dan meer.
    Op de kamer vol overgave TZ en knuffelen. Laat zich vol overgave beffen. Blasen als een nilfisk GOSP = 0,9M. In doggy moest de rem al heel snel op. Na een korte pauze weer blasen enz. enz. In missio mijn nazaten geüpload! Weer een favootje er bij in Sixsens! HHG: vanzelfsprekend!

  7. Onderstaande 5 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (14 april 2016),le_belge (15 april 2016),licky luke (14 april 2016),Mr Bluenose (14 april 2016),Toetebel (15 april 2016)

  8. #5
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Voor de fans: Alicia is op verlof en komt naar eigen zeggen 20 april weer terug.
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  9. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (16 april 2016)

  10. #6
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    Is weer terug!
    Gr.

    Cupido

  11. Onderstaande 2 leden hebben Cupido bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 9 augustus 2016),Manureva (23 juli 2016)

  12. #7
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Alicia op 8 en 22 juli

    Alicia is nou zo'n dame die je met gemak de kamer in praat (en zo). Zoals al eerder vermeld, een gril next door en kilootje extra. Collegae die steevast voor de optiek gaan, zullen niet snel bij Alicia gaan staan. Daar staat tegenover dat Alicia wel je zesde zintuig goed weet te raken. Letterlijk en figuurlijk. Zeker als de puf er uit is laat op de avond, is succes met Alicia verzekerd, want ze haalt alles uit de kast.
    Het 3e en 4e kamertje met deze Bulgaarse inmiddels. TZ, Blasen, beffen, knuffelen. Rechtsom of linksom! Ze doet dat goed. Zelf vind ik het neuken maar bijzaak, maar bij Alicia is ook dat onderdeel op een of ander manier erg goed.
    Buiten de seks is het een gezellige dame in de bar. Humor en adrem!

  13. Onderstaande 4 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 8 augustus 2016),licky luke ( 9 augustus 2016),mechelen ( 8 augustus 2016),Mr Bluenose ( 8 augustus 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21.

  Babylon 468*60