Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 35 van 35

Discussie: Elisa (Roemeense)

  1. #26
    Geregistreerd
    8 mei 2017
    Last Online
    16 juni 2017 @ 20:11
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    35
    Thanked
    11 in 7 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door funske Bekijk bericht
    Ze is zich er dan ook van bewust dat ze niet het mooiste beroep van de wereld heeft. Net als veel andere dvp's had zij ook liever een ander leven.
    Ja, en als ze dat andere leven aangeboden krijgen pakken ze het niet aan. Of ze zitten binnen no time weer in de club omdat het 'andere leven' hun toch niet beviel.
    Let op, het beroep van dvp wordt goed betaald en brengt een bepaalde levensstijl met zich mee. Altijd geld genoeg, lekker doorslapen tot ver in de middag, feesten tot je er zowat dood bij neervalt. Dan valt het daarna tegen om smorgens om 6 op te moeten staan, voor 10 euro bruto per uur te moeten werken en te moeten doen wat je baas je opdraagt.
    Ik zag menig dvp verdwijnen uit dit beroep maar ook snel weer terugkeren in dit beroep omdat het nu eenmaal niet zo'n slecht beroep is wat vaak wordt beweerd.

  2. Onderstaande 3 leden hebben PaulB bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (20 mei 2017),SAS (21 mei 2017),toyota (20 mei 2017)

  3. #27
    Geregistreerd
    31 december 2013
    Last Online
    15 februari 2020 @ 22:37
    Locatie
    Twenteland
    Berichten
    190
    Discussies
    12
    Thanks
    332
    Thanked
    347 in 136 posts

    Standaard

    Alhoewel ik faliekant tegen plastic tieten ben, is zij werkelijk een plaatje om te zien. Afgelopen vrijdag de avond afgetrapt met een kamersessie waar ik achteraf toch weer spijt van kreeg. Het is dat ik zo ongelooflijk zin had, maar anders was ik überhaupt niet klaar gekomen.

    Bij binnenkomst nam ik na de douche plaats aan de bar, iets wat ik normaliter nooit doe, maar alle banken in de bar waren bezet. Kort erna trekt iemand ineens aan mijn haar en ik dacht dat het gekke Clara was, maar het bleek Elisa te zijn en zij is boos op mij. Pardon, groeten we zo kennelijk? Na 10 min blabla heb ik haar onderbroken om naar de kamer te gaan. En misschien is dit wel de reden dat zij zo profi was tegenover mij, omdat ze haar zin niet kreeg?

    Wat volgde was behoorlijk plichtmatig en absoluut niet geil in mijn beleving. Na een half uurtje stapte ik dan ook van de kamer.
    Laatst gewijzigd door VoX; 21 mei 2017 om 23:31

  4. Onderstaande leden hebben VoX bedankt voor deze bijdrage:

    StrikerXMF (24 mei 2017)

  5. #28
    Geregistreerd
    18 september 2016
    Last Online
    Gisteren @ 16:09
    Berichten
    241
    Discussies
    3
    Thanks
    2.243
    Thanked
    739 in 146 posts

    Standaard

    Laat me toch een lans breken voor Elisa! Gezien het feit dat ze echt een mooie en knappe dame is, had ik gedacht dat ze wat hoger op het forum zou staan en dat er meer over ervaringen met haar geschreven zou zijn.

    Ik heb tot nu toe slechts een (1) keer het genoegen gehad (en ook aan het einde van de avond terwijl mijn metgezel en ik eigenlijk naar huis wilde gaan) om te kameren met Elisa. Ik had haar al wel vaker gezien, maar het was er gewoon nog nooit van gekomen.

    Maar ergens aan het begin van 2017 heb ik toch een keer het genoegen gehad en hoewel Mirella, Adina, Cristina, Vanessa voor een bepaalde groep ijsberen de vaste waarden zijn (lees: met deze dames blijf je binnen je comfort zone maar je weet zeker dat de kamergang goed zal zijn) zou ik Elisa toch aan de top tien van VM willen toevoegen. Die ene keer was top. Ze heeft een prachtig lichaam en zoals VoX bovenstaand schrijft tegen plastic tieten te zijn daar ben ik ook niet zo van, maar bij Elisa heeft de chirurg zichzelf overtroffen en Elisa heeft denk ik de juiste keuze gemaakt om er geen dubbel D op te zetten. Ik zou zeggen meer dan goed gelukt, een lust voor het oog als totaal plaatje om te zien en die ene sessie (dus wellicht niet geheel representatief) was toch echt wel een 7. Dat had echt meer kunnen zijn maar dat lag deels ook aan mij. Toen ik haar zag wilde ik de kans niet laten schieten, maar de beste energie was er bij mij ook wel uit.

    Elisa was echt lief, bij het uitkleden werd duidelijk wat ik bovenstaand al schrijf, echt een mooi lichaam om te zien en om van te genieten. Hoewel haar borsten siliconen borsten zijn, zijn ze toch zacht en voelen fijn aan. Ik vond het een superleuke sessie met een girl next door. Ik ga proberen om eind augustus mijn vrijkaartje te verzilveren (welke via de tombola verkregen heb) en om een uurtje met Elisa door te brengen.

  6. Onderstaande 4 leden hebben CVARIA bedankt voor deze bijdrage:

    firstme ( 5 augustus 2017),funske ( 5 augustus 2017),robglover ( 5 augustus 2017),Sjeufke ( 5 augustus 2017)

  7. #29
    Geregistreerd
    21 oktober 2017
    Last Online
    28 oktober 2017 @ 13:25
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Weet iemand waar Elisa (Roemeense schone) momenteel werkt?? Zou graag nog eens bij haar langskomen!!

  8. Onderstaande leden hebben Pascal21 bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (22 oktober 2017)

  9. #30
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 10:11
    Locatie
    zu weit weg vom goldenen dreieck ;-) ;-) :-))
    Berichten
    379
    Discussies
    13
    Thanks
    70
    Thanked
    77 in 44 posts

    Standaard

    Elisa hatte mir beim letzten Mal in der VM gesagt, das sie wegen des neuen Gesetzt in Deutschland aufhören will, was sie wohl gemacht hat! Man hätte sicher sonst hier schon was von ihr lesen können, da die in jedem anderen Club nicht zu übersehen ist


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

  10. #31
    Geregistreerd
    18 september 2016
    Last Online
    Gisteren @ 16:09
    Berichten
    241
    Discussies
    3
    Thanks
    2.243
    Thanked
    739 in 146 posts

    Standaard

    Elisa (Voormalig VM) is een goede vriendin van Mirella (ook ex VM) en nu werkzaam in Acapulco Gold (hoewel de geruchten gaan dat Mirella, Vanessa en Adina van Acapulco Gold naar Lekker Ding zouden gaan omdat ze daar meer ex VM klanten treffen). Ik vond Elisa ook top, Mirella heeft mij in Acapulco Gold ook verteld dat Elisa er mee gestopt was. Dus je kan er vanuit gaan dat Elisa niet meer werkzaam is.

  11. Onderstaande 2 leden hebben CVARIA bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (23 oktober 2017),Mr Bluenose (24 oktober 2017)

  12. #32
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    Gisteren @ 08:03
    Berichten
    507
    Discussies
    10
    Thanks
    1.383
    Thanked
    625 in 325 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CVARIA Bekijk bericht
    Elisa (Voormalig VM) is een goede vriendin van Mirella (ook ex VM) en nu werkzaam in Acapulco Gold (hoewel de geruchten gaan dat Mirella, Vanessa en Adina van Acapulco Gold naar Lekker Ding zouden gaan omdat ze daar meer ex VM klanten treffen). Ik vond Elisa ook top, Mirella heeft mij in Acapulco Gold ook verteld dat Elisa er mee gestopt was. Dus je kan er vanuit gaan dat Elisa niet meer werkzaam is.
    Niet gestopt met het mannen verwen vak! Maar tegenwoordig werkzaam in La Vita Wallenhorst! Tegenwoordig genaamd Leona!

    https://www.clublavita.de/girls/leona/

    http://www.osnasex.de/modell/leona-i...rst-13807.html

    M.v.G. Robglover

  13. Onderstaande 6 leden hebben robglover bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 9 november 2020),J.S. (27 november 2021),mentholbear ( 8 november 2020),schoolmeester ( 8 november 2020),swimmbux ( 9 november 2020),wooley (26 december 2020)

  14. #33
    Geregistreerd
    7 februari 2016
    Last Online
    12 januari 2024 @ 06:36
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    314
    Discussies
    5
    Thanks
    345
    Thanked
    342 in 165 posts

    Standaard

    Iemand idee waar deze dame nu werkt of verblijft ☺️

  15. #34
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 09:54
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.515
    Discussies
    121
    Thanks
    5.915
    Thanked
    5.008 in 2.165 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door J.S. Bekijk bericht
    Iemand idee waar deze dame nu werkt of verblijft ☺️
    Bij de de plaatselijke Aldi?

  16. #35
    Geregistreerd
    7 februari 2016
    Last Online
    12 januari 2024 @ 06:36
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    314
    Discussies
    5
    Thanks
    345
    Thanked
    342 in 165 posts

    Standaard

    Welke Aldi? Ga ik daar me boodschappen doen. Iemand een serieus antwoord?

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53.

Freude 468*60