Weergegeven resultaten: 1 t/m 17 van 17
  1. #1
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard Chocolate (Kongolese)

    Chocolate (Kongolese)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren
    Extra info :





  2. Onderstaande 2 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (10 februari 2015),satanic surfer ( 7 februari 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    22 januari 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 21:34
    Berichten
    705
    Discussies
    7
    Thanks
    652
    Thanked
    601 in 214 posts

    Standaard

    100% akkoord met mijn collega Teiresas!

    Snoepje!
    Bruine beer

  4. #3
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Na het eten – het was inmiddels tegen negenen - was ik met het oog op mijn voorgaande sessie nog niet direct toe aan een nieuwe uitdaging. Dat konden de dames natuurlijk niet weten en zo gebeurde het dat een donkere schone zich naast mij vleide op het bruinlederen tweezitsbankje. Ze was gehuld in een turkoois macraméwerkje. Uiterst vriendelijk informeerde ze wie ik was en hoe het met mij ging. Haar naam – ja, ja, écht waar – bleek bij navraag Chocolate te zijn. Ik dacht eerst nog dat ik het niet goed verstond, maar het bleek toch juist te zijn. Half Jamaicaans, half Congolees (de Brazzaville variant, niet te verwarren met het voormalige Zaïre dus) naar eigen zeggen. Haar Engels had geen enkele Jamaicaanse vleug, dus ik vermoed dat dat deel er bij verzonnen was. Ze is niet de eerste die dat doet. Ik kan me nog de Antilliaanse Bianca herinneren, die er ook een portie Jamaica bij verzon. Alsof Jamaicaans een onweerstaanbare extra dimensie schept. Iets voor het topic ’Onaantrekkelijke-dvp-dingen-die-dvp-s-doen-omdat-ze-denken-dat-dat-aantrekkelijk-is’ wellicht. Enfin, een Afrikaanse schone dus. Het was al weer even geleden dat ik een donkere dame had genuttigd en ik had wel goesting naar iets aparts deze avond, dus ik had wel een ontluikende interesse. Maar nu nog niet. Ik legde haar uit dat ik nog wat tijd nodig had ter recuperatie daar ik nog niet lang van de kamer was. ‘Hoe lang dan?’, vroeg Chocolate. ‘Een half uurtje of zo’, antwoordde ik. Ze bood aan om gezamenlijk dat half uur door te brengen op de bank, zodat we elkaar beter konden leren kennen. Ik was in verleiding, maar omdat dat in mijn visie zou betekenen dat ik me daarmee zou verplichten met haar te kameren, het aanbod toch maar afgeslagen. Ik was namelijk nog gar nicht sicher of zij het zou worden voor de tweede ronde. Ze toonde begrip en zei dat ze me later zou komen zoeken, wanneer ik wel zo ver was. ‘Het zal wel’, dacht ik.

    Chocolate bleek een aanhoudend meisje. Toen ik wat later een rondje liep, schoot ze me weer aan, zonder opdringerig te zijn overigens. Ik wimpelde haar nog maar eens af, met dezelfde redenering als zojuist. Ik kon nu wel wat meer van haar lijfje zien. Daarnet in de barruimte was het nogal donker geweest en hier was wat meer licht, zodat ik haar lekkere billetjes en haar goede figuurtje kon zien. De tietjes leken – door het touwwerk van haar jurkje heen – klein maar fijn met uitdagend priemende tepels. Haar gezicht was fijn, maar wel met typisch Afrikaanse trekken. Ik kreeg een soort van koloniaal gevoel over me heen tot mijn eigen schaamte. Donkere dames hebben iets ‘oers’ en er zijn dagen dat ik daar vreselijk op geil. Vandaag was zo’n dag, dus toen ze mij een goed kwartier later in het voorbijgaan weer diep in de ogen keek was ik om. Laten we maar eens gaan zitten om het sollicitatiegesprek voort te zetten. Chocolate is de vriendelijkheid zelve, is tijdens de presales behoorlijk aanhankelijk en er valt goed mee te converseren. Ze bleek woonachtig in Italië en sinds een week of twee in GT neergestreken. Ik heb niet gevraagd naar haar verdere loopbaan, dus of ze al in andere clubs te bewonderen was zou ik niet weten.

    Toen we naar de blokhut in de ijzig koude tuin liepen, dacht ik nog ‘dit gaat vast en zeker tegenvallen’. Waarom ik dat dacht weet ik niet, maar het tegendeel zou blijken. Op de kamer werd niet veel tijd besteed aan koetjes noch kalfjes. Ze maakte het bed op en zei ‘get naked!’. Dat deed ik dan maar. Vervolgens trok ze haar macramékunstwerkje uit en pronkte met haar lijfje. ‘You like?’ vroeg ze. Dat moest ik beamen. Ze had een heerlijk lijfje. Lekker slank en fijn, een écht donkere huid en mooie sprekende ogen (twee stuks nog wel!). Een werkelijk fantástisch kontje en twee kleine borstjes met zeer pront tepelwerk. ‘Me like!’. Zoenen deed ze vol overgave als prelude voor wat ze nog meer met haar mondje kan. En dat bleek heel wat. Na wat gezoen, gestreel en gefrummel daalde ze af naar mijn snoeiharde erectie en nam deze gulzig in haar mond. Ik vind weinig zo geil ogen als mijn harde lul in een negerinnenmond. Die dikke rode lippen rond mijn stam, die vragende ogen waarvan het oogwit witter dan wit lijkt. Het zweet breekt me uit bij de gedachte alleen al. Dat bedoel ik met een schaamteopwekkend koloniale gevoel. Chocolate bleek uitermate bedreven in het orale. Tering! Wat een heerlijk pijpwonder is deze vrouw. Kleddernat, diep, gaggend, eieren-niet-vergetend, vol overgave! Ze had er zin an, zullen we maar zeggen. En ook niet snel genoeg van. Een waar feest!

    Opzichtig solliciteerde ze naar een befbeurt. Ze spreidde haar benen en showde vol trots haar zwarte pussy. De bedoeling was duidelijk. ‘Voor wat, hoort wat’ dacht ik en stortte me op haar donkere grotje. Dat viel niet in verkeerde aarde. Wat volgde was zeer uitgebreid lik- en vingerwerk. In elke denkbare kronkel wrong zij zich opdat ik maar zo goed mogelijk overal bij kon. Ze schroomde niet om mij van aanwijzingen te voorzien hoe het beste resultaat te behalen. Ze speelde onderwijl met haar borsten en tepels en genoot zienderogen. Niet vaak heb ik een dvp zich zo uitbundig zien laten gaan. Op het hoogtepunt lag Chocolate zich te vingeren en naar een tweede hoogtepunt te wrijven terwijl ik om en om met mijn tong haar muschi en haar gevoelige tepels bewerkte. Dit was echt mega-mega-geil. Of het nou echt of gespeeld was interesseert me geen reet, dit was een super ervaring.

    Toen ze weer wat op adem was, was het tijd ter afronding eens wat standjes door te nemen. Dat beviel buitengewoon. Chocolate is uiterst lenig en daar maakt ze goed gebruik van. Ze doet erg goed mee. Vooral doggy-style, met als uitzicht dat heerlijke donkere kontje waarin mijn dikke blanke stammetje zich wild pompend zijn weg wist te vinden, had een extra dimensie. Wat een weergaloze aanblik! Tenslotte afgemaakt in cowgirl waarin ze mij bereed zoals alleen donkere vrouwen lijken te kunnen. Draaiend met haar bekken bracht ze mij tot ontploffing. Na een vol uur aan één stuk door gezuig, gelik en gepomp wist ik even niet meer waar ik het moest zoeken. Ik was kapot.

    Samenvattend: WOW!
    Laatst gewijzigd door Teiresas; 6 februari 2015 om 16:06
    "Ohne Spaß kein Fun"

  5. Onderstaande 24 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 8 februari 2015),bengeltje ( 7 februari 2015),biged ( 9 februari 2015),Bluebear ( 6 februari 2015),dirty Hairy (24 maart 2015),Elmo3108 (10 februari 2015),Flurkman (25 februari 2015),frits10 (10 februari 2015),george101 (11 februari 2015),gerrit11 ( 6 februari 2015),goldstar ( 7 februari 2015),Laatbloeier ( 7 februari 2015),Liefhebberrob24 ( 7 februari 2015),Mistralwind ( 7 februari 2015),Mr Pussy ( 7 februari 2015),Nedlovefkk (20 augustus 2016),rob45 ( 6 februari 2015),salitos ( 6 februari 2015),Saruman ( 7 februari 2015),satanic surfer ( 7 februari 2015),savesexer ( 6 februari 2015),Stief ( 6 februari 2015),Ties85 ( 8 februari 2015),Wijze grijze ( 6 februari 2015)

  6. #4
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Last Online
    1 november 2023 @ 23:47
    Locatie
    voor mijn computer
    Berichten
    57
    Discussies
    10
    Thanks
    74
    Thanked
    101 in 32 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Van engeltjes aan de wandel en chocolate dips

    Half Jamaicaans, half Congolees (de Brazzaville variant, niet te verwarren met het voormalige Zaïre dus) naar eigen zeggen. Haar Engels had geen enkele Jamaicaanse vleug, dus ik vermoed dat dat deel er bij verzonnen was.
    Deze dame probeerde gisteravond mijn chauffeur te verleiden. Bij hem had ze een Ghanees paspoort...
    Die vrouwen veranderen sneller van nationaliteit dan hun schaduw.

  7. #5
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonesy Bekijk bericht
    Deze dame probeerde gisteravond mijn chauffeur te verleiden. Bij hem had ze een Ghanees paspoort...
    Die vrouwen veranderen sneller van nationaliteit dan hun schaduw.
    Las vanmiddag ergens dat ze uit Nigeria zou komen.
    Wie zal t zeggen?
    "Ohne Spaß kein Fun"

  8. #6
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Las vanmiddag ergens dat ze uit Nigeria zou komen.
    Wie zal t zeggen?
    Ze komt uit het werelddeel AFRIKA, wedden???

    250px-Topography_of_africa.jpg
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  9. #7
    Geregistreerd
    9 oktober 2014
    Last Online
    Gisteren @ 15:04
    Locatie
    Dreamland
    Berichten
    441
    Discussies
    13
    Thanks
    461
    Thanked
    381 in 225 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Ze komt uit het werelddeel AFRIKA, wedden???
    Slimme vent zeg, maar dan op z'n Duits...

  10. Onderstaande leden hebben Peperduur bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (10 februari 2015)

  11. #8
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    HOT Chocolat is gewoon voor 1/4 Ghanees,1/4 Nigeriaans,1/4 Kongolees en voor 1/4 deel Jamaicaans.
    Deze nationaliteiten zijn keurig verdeeld over haar vader en moeder en grootouders van beide kanten.Haar broer is van Chinese afkomst maar die was geadopteerd.

  12. Onderstaande 2 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy (12 februari 2015),Teiresas (10 februari 2015)

  13. #9
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonesy Bekijk bericht
    Die vrouwen veranderen sneller van nationaliteit dan hun schaduw.


    Hey Jonesy,

    Nu ik het nog eens lees moet je dit toch eens uitleggen.... 'Vrouwen veranderen sneller van nationaliteit dan hun schaduw' ???
    Huh ?

    Ik ken wel Licky Luke - eh sorry Lucky Luke - de man die sneller schiet dan zijn schaduw (naar verluidt schieten beiden erg snel, maar dat doet hier niet ter zake... :wink, maar schaduwen die van nationaliteit veranderen
    "Ohne Spaß kein Fun"

  14. #10
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Last Online
    1 november 2023 @ 23:47
    Locatie
    voor mijn computer
    Berichten
    57
    Discussies
    10
    Thanks
    74
    Thanked
    101 in 32 posts

    Standaard

    Zal onbewust aan Licky Luke gedacht (ik ken de goede man niet, maar heb de naam hier al wel zien passeren) - vandaar de associatie met de schaduw. Als ik nu had gezegd dat ze sneller van nationaliteit veranderden dan ik van ondergoed, dan had men mij ook van een gebrek aan hygiëne kunnen verdenken

    Ghanezen die Nigerianen zijn, Jamaicanen die Kongolozen zijn, Roemeense Spanjaarden of Italianen. Het blijft toch vreemd dat ze vaak hun echte nationaliteit niet willen geven. Oké, ik probeer ook wel eens een nationaliteit uit omdat ik die nog niet in mijn verzameling had, maar het zou wel zo handig zijn als ze het bij 1 nationaliteit hielden.

  15. Onderstaande 2 leden hebben Jonesy bedankt voor deze bijdrage:

    Teiresas (10 februari 2015),Ties85 ( 3 maart 2015)

  16. #11
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    17 maart 2024 @ 19:15
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    154
    Discussies
    0
    Thanks
    625
    Thanked
    131 in 60 posts

    Standaard

    Maakt niet uit als het maar lekker is: Heerlijk zon donkere stoeipoes grrrr.

  17. #12
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

  18. Onderstaande leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy (26 februari 2015)

  19. #13
    Geregistreerd
    19 april 2011
    Last Online
    16 augustus 2018 @ 14:44
    Locatie
    Zuid Amerika
    Berichten
    31
    Discussies
    0
    Thanks
    112
    Thanked
    39 in 13 posts

    Standaard

    Nog een half uurtje mee gekamerd. Goede blowjob ze is humoristisch en van alle komotie omtrent haar achtergrond ben ik erachter dat ze vooral Kongolees is wanneer ze het met Belgen doet...ivm voormalige kolonie....Jamaicaans is ze een beetje vanwege haar vriendin Coco....en verder gewoon Ghanees voor de Duitser en de Nederlander om gewoon te voorkomen dat ze wordt aangezien voor Nigeriaanse....wat ze vermoedelijk gewoon is. Hardnekkig ontkennen natuurlijk haha...Ze zou Ghanees zijn.

    Voor mij maakte het niet uit, dr service was prima en het uiterlijk fantastisch, vooral haar billen woohoo heerlijke stootkussens! Zoenen deed ze ook lekker en haar tieten jummy. Als ik het zou oprekken tot een uurtje dan mocht ik haar ook likken (teasing). Ik liet het niet tot een hoogtepunt komen vanwege mijn afspraak later met Lulu. Maar het zou prima hebben gekund ook FT.

    Zoek je een leuke babbel/GFE en hou je van donkere dames dan is deze zeker een goede keus! Herhaling voor mij 100%!
    -----------------------------------------------------------------------------
    Never wait until tomorrow to hug someone you could hug today,
    because when you give one, you get one right back your way.

  20. Onderstaande 4 leden hebben hugging_pall bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (15 maart 2015),rob45 (10 maart 2015),Teiresas (10 maart 2015),Zultbroek81 (10 maart 2015)

  21. #14
    Geregistreerd
    19 oktober 2014
    Last Online
    29 september 2023 @ 08:56
    Berichten
    189
    Discussies
    18
    Thanks
    137
    Thanked
    626 in 127 posts

    Standaard

    Knip-plak uit mijn verslag van 26 maart:

    Daarna wat eten en drinken, en vervolgens Chocolate tegen het mooie donkere lijfje gelopen bij het bubbelbad. Ik vond haar gelijk heel aardig, en we hadden een diepgaand gesprek voordat ze de sleutelvraag stelde. Met Chocolate een prima uurtje doorgebracht dat bestond uit heel veel getongzoen, diep maar wel netjes (doekjes) pijpen, beffen, neuken en een goede massage. Meer moet dat niet zijn.

  22. #15
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Tijdens het wandelen in de tuin lagen Chocolate en Happy op het loungebed achter de massage tent. Met beiden dames tijdens eerdere bezoekjes al gesproken en ik kreeg de uitnodiging om tussen hen in te komen liggen. Een kwartiertje dollen met deze twee leuke dames, waarbij ze een trio voorstelden nadat kleine Patjax een keuring had ondergaan. Daar was het mij te vroeg op de dag voor en uiteindelijk met Chocolate een buitententje opgezocht. Na een tijdje tongzoenen een heerlijke pijpbeurt gehad om uiteindelijk in cowgirl mijn eerste donatie van de dag te doen.

  23. #16
    Geregistreerd
    2 januari 2011
    Last Online
    23 september 2018 @ 21:29
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hallo

    weiss jemand wann Chocolete

    wieder da ist ?

  24. #17
    Geregistreerd
    2 januari 2011
    Last Online
    23 september 2018 @ 21:29
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hallo


    iemand die weet wanneer chocolade is terug

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:18.

Living Room 468*60